Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [mustang08:] MÁV
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
fraser22
lelkes újonc
Kicsit türelmetlenkedtem, megint felvettem a kapcsolatot a supporttal és ezt a választ kaptam: "Sometimes there is a technical error, basically a catalog error, that you have ordered these items from your side, but it has not been registered to us or received to us."
"So, I can solve this error for you, and you can have the item at your doorstep. In this case, I can release the shipment of these items and you will receive the items in the next 5 days."
"I have successfully released the shipment for your products. . Now, as the order is received, it will take a normal time of 48 to 60 hours for the order to get shipped, and in the next 7 days, you will receive the item."
Ami tök jól hangzik és most minden happy de az előző support akivel beszéltem ezt nem látta?
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Eladó Konfig Ryzen 5 2600X 16GB DDR4 256GB SSD 500GB HDD GTX1660 6GB!
- NVidia és AMD videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- NVidia videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- Lenovo ThinkPad T480s i7 8650U 16GB DDR4 256GB M.2 NVME QHD (2560x1440)
- UniFi U6-LR, U6-Lite, UAP-AC-PRO, 4xUF-RJ45-10G, 22 patch cable