Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#54625216
törölt tag
Szvsz az lehet a dolog mögött, hogy Rift 2 helyett Quest 2 lesz, amiben már lesz valódi PC támogatás, akár valamilyen rádiós, akár zsinóros megoldással. Saját PC-s HMD-re mindenképpen szükségük lesz, mert a PC mint fejlesztő platform létfontosságú az ökoszisztéma szempontjából. Nem is csak a játékfejlesztés, hanem általában a tartalomgyártás miatt.
Pl. 360 sztereo videokat nem tudnak mobil HMD-n kompozitálni, a kreatív 3D szoftverek VR támogatása sem működik mobil alapokon, azaz semmi olyan, aminél a számítási teljesítményt nem lehet optimalizálással és a grafikai minőség lebutításával kompenzálni.
Ahogy az Apple se engedi el a mac vonalat, hiába a mobil a húzóágazatuk, mert ha tartalomfejlesztő platform nélkül maradnának, akkor kiszolgáltatnák a teljes ökoszisztémát a konkurenciának, ugyanígy az Oculus sem teheti meg, hogy teljesen eltűnjön a PC-ről, mert úgy a többiek bármikor kihúzhatják alóluk a talajt.