Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Diablo 3 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Diablo 3 topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#55501) SzlobiG


SzlobiG
félisten

Végre megvan az első setem ring+amulet kombó kicsit át is variáltam a cuccokat elég jó lett így a 15db soul ugrott is gyorsan. :D

(#55502) Amur válasza Zan (#55499) üzenetére


Amur
addikt

Nekem ma esett egy azurewrath,de eszembe sem jutott hogy átrollorva jó lehet wd-nek! Köszi a tippet!
Tanácsot nem tudok neked adni mert barbár a főkarim, WD csak 2. a sorban,és elég kezdő vagyok benne.
Pet-es builddel nyomulok, cucc meg a tiédhez képest nulla! (mondjuk egy Tasker kesztyű befigyel)
Lulu

[ Szerkesztve ]

Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon

(#55503) warcat válasza Amur (#55502) üzenetére


warcat
veterán

Utállak a kesztyűért,mostanra már vagy 1500 shardot beletoltam és nincs sehol :P

EA: It's in the crate!

(#55504) SzlobiG válasza warcat (#55503) üzenetére


SzlobiG
félisten

A magefist miatt én is kesztyűre költöm a shardokat naná, hogy az esett ami már megvan. :D

(#55505) Amur válasza warcat (#55503) üzenetére


Amur
addikt

Én sapkára vadászok a cigány némbernél..de hiába..
a tasker nem tőle van.

Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon

(#55506) Lokids


Lokids
addikt

Azt áruljátok el nekem, hogy LG sorcnak miért ajánlják a Myken's Ball of HAte-t?
Miért jobb az, mint a 10% lg skillt adó triumvirate?

[ Szerkesztve ]

If you chase two rabbits you will lose them both.

(#55507) Chiller válasza Lokids (#55506) üzenetére


Chiller
őstag

Gondolom ezért?