Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#4851) gizmo20


gizmo20
tag

Hello

Olyan gondom van,hogy vettem innen az apróról nevet nem írok kitől 2x4gb corsair vengeance 1866-os ramot,hozzáteszem újonan ami a híres ipon computerbe szól,másfél hónap után beszart,február 5-én szombaton vittem be a postára hogy visszaküldjem garanciába,írtam is nekik hogy elküldtem és várják 11-én visszaítrak hogy még semmi,tegnap írtam nekik hogy hogy áll í dolog,nagy meglepetésemre azt állítja a fickó hogy még mindig nem érkezett meg,pedig a cím jó és a postás is kiszállította.Viszont a postán mondták hogy egy úr is ugyanígy járt ahogy én felküldött valami alkatrészt és az övé se volt meg,és hopp egyszer csak előkerült,gondolom egy kis határozottságba került neki,később felhívom őket és az leszek én is amennyiben nem segít holnap utazok pestre,és akkor...... ;] Köszi a választ.

Have A Nice Day

(#4852) bul07 válasza gizmo20 (#4851) üzenetére


bul07
nagyúr

Ha ajánva és saját kézbe külted ell akkor nem tudják letagadni , meg miért is tenék
Ha meg nem ajánva adtad fel honann tudnád meg hogy egyáltalán eljutott hozájuk(de remélm nem így adtad fel hogy spóroljál pár száz forintott, amúgy a sima ajánlott nem aláírós és simán a postaládába is bedobják)
Mielőt felutazol a postátol kérj másolatott az átvételi papíról mert azon van aláírás , így lehet azonosítani hogy ki vette átt

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4853) Kolev33


Kolev33
tag

Sziasztok.

Le írnék pár tapasztalatot az elmúlt pár napból.. hátha valakit érdekel...

Az eset még Decemberben kezdődött, amikor is megvásároltam az iPonban a legújabb számítógépemet(Természetesen zsír újonnan).

A Konfig:

Lap: Asrock FM2A85X Extreme4
Proci: A10 5800K
Ram: 2x4GB Kingstone Predator 2400Mhz
Táp: FSP Hexa 500W
Ezen felül vettem egy normális 23" Led monitort, egy komolyabb házat és még pár terméket.

Haza jöttem, összeraktam.. működött. Boldogság, szerelem:)
Ez után elkezdtem a saját cuccaimat felrakni a gépre.. füles, kamera, nyomtató, külső média player stb..
A fülesemen kívül üzemelt nagyjából minden, hiba mentesen.
A fülesemről pár szót: Steel Series V2. Saját usb-és hangkártyával.
Feltelepítem, üzemel. Majd youtube hallgatás közben elkezd eszméletlenül recsegni. Kihúztam, vissza dugtam, működik. Király. Viszont, ezt minden ötödik perc után eljátszotta úja, és újra. Csodálatos gondoltam. Füles kihúztam, vissza a másik gépbe. Az a hiba 3-4 órás zenehallgatás alatt egyszer sem jött elő. Gondolkodóba estem.. Reggel írtam egy levelet az iPonba, hogy tudnak e ebben segíteni? Esetleg nem e lehetne megnézni, hogy egy másik lapon(Ami persze megegyezik az általam tegnap délután vásárolt termékkel) kipróbálhassuk, hogy ez a hiba egyedi e vagy sem? A válaszuk röviden és tömören: Dugjam be a gépet, egy földelt konnektorba!
Nos.. mivel villanyszerelő az egyik szakmám, és itthon én építettem ki az egész rendszert, így azonnal vissza is írtam, hogy földelt, de még a hosszabbító is amibe bele van dugva sok más dologgal együtt.
Erre 2012.12.14 óta válasz nem jött(A vásárlás 2012.12.12-én történt).

Lassan belenyugodtam, hogy fejhallgatóval szinte lehetetlen a gépet használni. Nem túlzottan érdekelt. Mivel az előlapi USB portról működött és csak néha recsegett. Az alaplapi hangkártyát Optikai kábellel össze kötöttem a DVD lejátszóval így a filmeket is tudtam rendesen nézni.

1 hét után elkezdett a gép random kék halált halni. De jó. Kaptam pár hasznos infót ebben a fórumban, hogy kapcsoljam ki ezt, kapcsoljam ki azt és a problémám megoldódik. Így tettem. A kék halál lecsökkent heti 1-re, két hetente 1-re. Hurrá.

Ekkora megint írtam az iPonba, hogy miért van az, hogy megvásárolok egy terméket "jó pénzért" és le kell butítsam ahhoz, hogy használni tudjam?! Valami megoldást igazán találhatnánk rá. Az e-mailemet 2013.01.05-én írtam. Választ a mai napig nem kaptam(2013.02.19).

2013.02.16-án beütött a végítélet napja.:) A gép le állt. Újra indítom. Semmi. Proci hűtő felpörög, se kép, se hang, 1-2 percig megy.. le áll. A lap felől valami sercegés, ciripelés. De jó.

Pont benne voltam egy táblában amit legalább 3-4 órája szerkesztettem és töltöttem ki. De jó.
Egy két órát elszenvedtem vele, hogy mi a lehet a baj. Sajnos nem jutottam előre. Garanciális gondoltam.. vissza viszem cserélik a hibás terméket és ennyi. 1 hétnél tovább csak nem tart.

Eközben vissza a régi gépre, hogy még se maradjak gép nélkül. Füles bedug, néma. De jó. Nézem a usb-s hangkártyát semmi. Nem ég a zöld led. De jó. Usb-ből kihúz. Simán bedugtam az alaplai hangkártyába. Néma. A füles meghalt, nyugtáztam. -26 ezer ft.

Gépet szétszedtem, dobozokba vissza. Hétfőn délután landoltam a Dévai utcai kórházba. No para. Gondoltam.

Megjegyzem. Nem azzal van a probléma, hogy elromlik. Előfordul, megesik.
A baj azzal van, hogy a személyzet olyan stílust enged meg magának, hogy szívem szerint...
A stílus maga az ember.. szokták mondani, de ezt a szolgáltató iparban hanyagolni kell, kellene.

Lássuk mire gondolok.

Én: Jó napot kívánok K. Zoltán vagyok.
Szervizes: Igen?
Én: Jó napot kívánok még mindig K. Zoltán vagyok.
Sz: Igeeeeen???? :F
Én: Mind1, hagyjuk. Olyan problémám van(Lásd fentebb).
Sz: Mi a gép baja?
Én: Nem kapcsol be.
Sz: Micsoda?
Én: .. a számítógép.
Sz: Oké. Akkor melyik termékkel van a gond?
Én: Ne haragudjon nem tudom.
Sz: Mi az, hogy nem tudja??????
Én: Ne haragudjon, nem vagyok számítógép szerelő.
Sz: Jó, akkor 5 ezer ft lesz a bevizsgálás.
Én: Garanciális termékekre?
Sz: Igen, nem gondolod, hogy majd mi itt elbasszuk az időnket azzal, hogy itt kitaláljuk, hogy az 5 termék közül melyik a szar.
Én: Ez most komoly?
Sz: Mit nem értesz te ezen???? Be kell vizsgálni, hogy mi szart be rajta. 3-4 hét.
Én: 3-4 Hét??
Sz: Rajta van a garancia lapon(Eközben fogta az alaplapomat és egy 15-20cm magasról fogta és belebaszta a lapot a dobozába).
Én: Uram... megkérhetném arra, hogy vigyázzon a termékemre?
Sz: Úgyis szar nem?
Én: Uram... nézze. Munkára használom a gépet. Ebből élek. Ennek az eszköznek köszönhetően keresem a napi kenyerem. Nem lehetne esetleg, hogy egy kicsi... nem sokat csak egy kicsit meggyorsítani az esetet?
Sz: Mindenki ezt mondja, 3-4 hét, ha nem tetszik akkor is ez van. "Józsi(A kolléga. A neve nem biztos)"
Csináld már ezt a szart. Hátra mentem kajálni.
Én: Ez most komoly?
Szerelő Józsi: Hol tartunk?
Én: A hiba keresésen, hogy melyik termék a "szar".
SzJ: Miért, nem tudja???
Én:..... Van táp teszterük?
SzJ: Van.
Én: Hozza már ide. Nézzük meg, hogy a táp jó e?
SzJ: Jó.

Kiderült, hogy a táp hibátlan.
Ezt a beszélgetést, úgy képzeljétek el, hogy a szervizesek arcán végig egy pökhendi mosoly volt.
Szánalmas.
A szervizes elkezdte kitölteni a papírokat majd, mikor végzet 3 papírt a kezembe nyomott, hogy itt írjam alá.
Elolvasom és kérdéssel fordultam hozzá:
Én: Itt nincs ráírva az, hogy a terméket, sértetlenül, és hiánytalanul átadtam.
SzJ: Persze, hogy nincs. Majd a szervizben átnézik.
Én: Mit, hogy sérült e és, hogy meg van e mindene?
SzJ: Igen.
Én: De én most adtam oda. Hiánytalanul, sértetlenül. Mi történik akkor, ha a termék utazás során az önök kezében sérül meg?
SzJ: Öööö olyan nem lehet.
Én: De uram. legutóbbi itt jártamkor egy AMD proci döglött el. Alaplapban hoztam vissza. A kollégája át nézte, lapba vissza. Majd 2 hét múlva közölték, hogy a procinak a lábai el vannak ferdülve és ez így elvesztette a garanciáját!!! Akkor nyeltem egyet. Most engedelmével nem nyelnék egyet sem. Írja rá a papírra, hogy sértetlen és hiánytalan.
SzJ: Azt nem lehet.
Én: Akkor szóljon a főnökének.
Itt tíz perces várakozás után, a főnök közölte, hogy jó ,kézzel rá írják és lepecsételik.
Itt megint megkérdeztem, hogy biztos ez a 3-4 hét?
SzJ: Szinte biztos!!! Megjavítják. Ennyi. Majd e-mailen értesítünk.
Én: Ne haragudjon. De nekem ne javítsák. Cseréljék ki egy másikra. A különbözetet pedig kifizetem, ha pluszos a dolog. Amennyiben mínuszos, levásárolom.
SzJ: Haha, ez nem így működik.

Itt már nem érdekelt. Papírok el, majd én is.

Sérelmemmel és vásárlási szándékommal át hajtottam a Francia úti boltba. Igen, vásároltam. Heti 2x, 3x szoktam Hálózati termékeket 20-50ezer ft között.
Sérelmemet felhoztam a pénztáros kisasszonynak. Aki kedvesen közölte, hogy a szemüveges úrnál vezessem le mindezt.
Levezettem, hogy ez így abszolút nem korrekt. Se a hozzá állás, se a viselkedés, se az ügyintézés menete. Sűrű bocsánat kérések. Igen, igaza van. Elnézést. Este felhívnak, hogy pontosan mi a baj. Igen, persze, lehet másik alaplapot választani ha ráfizet. Este mindenképpen felhívjuk. Igen, igen előre vesszük, hiszen ön rendszeres vásárló. Elnézést még egyszer. Ez a tegnapi napon volt. 2013.02.18-án.

Nos. Ahogy titeket hívtak, úgy hívtak engem is. Hihetetlen, hogy ez a bolt.. ahol az elmúlt 3 év alatt több mint 3 millió ftban vásároltam ezt megengedheti magának. Most itthon ülök gép nélkül, információ nélkül.
Arra nem méltatnak, hogy legalább felhívjanak, hogy sz.pjam le őket. Semmi. 3 hónapja vásárolt gépem nagy része náluk pihen.. és még ők vannak felháborodva, hogy el mert romlani a gép. A fülest már fel se mertem hozni, hogy nem e a gép tette tönkre...

Gondoltam le írom. Remélem nem haragszotok.

Üdv, Zoli.

(#4854) tlac válasza Kolev33 (#4853) üzenetére


tlac
nagyúr

ha csak a fele igaz, akkor is: :Y

nem indult jól a beszélgetéseket, aztán meg eléggé elfajult...

(#4855) Kolev33 válasza tlac (#4854) üzenetére


Kolev33
tag

Sajnos nem csak a fele...

(#4856) HeavyToys válasza tlac (#4854) üzenetére


HeavyToys
senior tag

Nekem olyan élményem volt, amikor vásároltam egy Asrock FM2 A75ITX-lapot, ami szokásához híven el is füstölt nálam (széria hiba közeli arányban égnek le).

Megkezdődött a garanciális ügyintézés, felküldtem a csomagot postával. Mivel elsőbbségivel küldtem, így alá kellett írnia valakinek, hogy átvette. Szombaton(munkanap volt) megtörtént a kézbesítés, az Ipon szerint még csütörtökön sem kapták meg. Telefonon kerestem őket a keddi és szerdai napokon, mivel Egerben lakok, így a személyes átvétel reklamáció nem volt megoldott. Állították, hogy ők nem kapták meg, a Posta pedig állította, hogy átvették. Megvolt a hely és pontos időpont is. Aztán már nem vették fel a telefont és nem is reagáltak rá. Megmondom őszintén, eléggé feszes hangnemet ütöttem meg velük, mikor ezek kiderültek, így lehet ezért sem kaptam meg ezt a lekezelő stílust. Viszont egy idő után már nem vették fel a telefont sem. Aztán pénteken megjött a levél, hogy megérkezett a szervizükbe a lapom (cirka 1 hét késéssel) és megkezdik a garanciális ügyintézést. Több mint 1 hónap várakozás után, igaz ráfizetve de meg is kaphattam az Extreme 6-os Asrock lapomat, ami azóta hál Istennek jól működik.

Plusz a másik érdekes dolog, hogy megértem a sok rendelést, de hogy első vásárlásom alkalmával a vevőszolgálatos hölgy nem volt hajlandó név alapján kikeresni a rendelésem, mikor 3-an ültek bent az üzletben és vevő egyedül én voltam eléggé felcseszett. Elhiszem, hogy macerás és alapból is gyorsabb így. De én költöm el náluk a pénzemet, nem pedig ők ajándékoznak nekem valamit. Sok negatív tapasztalat pedig elriaszthatja az embereket a cégtől, legyen bármilyen széles és viszonylag jó áron értékesített is az a kínálat, amivel a cég rendelkezik.

Mondom ezt úgy, hogy a rendeléseim összértéke bőven 2 millió felett jár náluk. De ma már ha van másik üzlet hasonló árakkal, akkor tuti ott veszem meg a cuccaimat.

[ Szerkesztve ]

(#4857) bul07 válasza Kolev33 (#4853) üzenetére


bul07
nagyúr

Alkalmazotak stílusa is érdekes , amúgy lehet benne valami mert elég sokan emlegetik ezt

Viszont a garanciális idő az nem csak rajtuk múlik, és a 3-4hét a maximális idő, ha hamarabb lezárul a garanciáztatás biztos értesítenek nem fogják visszatartani

(Táblázatos rész nem kellet volna , van automatikus mentés is, főleg hogy munkaeszköz)

A fejleményeket majd oszd meg

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4858) fricz19 válasza bul07 (#4857) üzenetére


fricz19
őstag

Te ebből egy szót is elhiszel?
Most komolyan? Lehet bármilyen munkahely az ilyen stílust sehol se tűrik el, főleg mikor ennyi a munkanélküli.
Ez épp olyan mint a múltkori fiatal srác az anyukával;
aztán ott is kiderült hogy mégsem a szervizesek voltak parasztok :)

Ez a vásárló is tipikus, mondják meg most mi a rossz, azonnal cseréljék ki egyébként blblalbalalblalabl
Láthatod, 3napja(2013.02.16. romlott el, arról nincs info mikor vitte be) van ott a gép, de már forumon megy a sírás...

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#4859) dethroner válasza fricz19 (#4858) üzenetére


dethroner
veterán

Megvárjuk míg hunrepa reagál. Ha ő másképp tudja, tuti írni fog. Ha mást nem, akkor bocsánatot kér.
De amúgy hidd el, tényleg van tahó abban a dévai úti szervizben, én már tavaly ősszel leírtam a saját élményem. Lehet mindenki ezzel a figurával akad össze? :DDD

[ Szerkesztve ]

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#4860) =HG= válasza fricz19 (#4858) üzenetére


=HG=
addikt

Az a baj, hogy túl sok a panasz..És nem csak az Iponra... Ebben az országban a garanciális ügyintézés szívesség szinten megy...Érezd magad megtisztelve, hogy hajlandóak elintézni, hogy a hibás árut kicserélik.
A kereskedelemhez meg kb 0 érzéke van az eladóknak. Kb senkinek nem jut eszébe, hogy az a paraszt aki előtte áll nem ott vásárolna, sem állása, sem fizetése nem lenne... " A vevőnek mindég igaza van " kifejezést még csak hírből sem hallották. Mert igen, sokszor ha nincs igaza, kereskedői szempontból sokszor kifizetődőbb néha bevállalni... És lehet kedves és mosolygós is az eladó..még ha nincs olyan kedve akkor is...Nevezzük munkahelyi kötelességnek. Ja, hogy ez Magyarországon nem divat ? Hát nem..

(#4859) dethroner : Ha már tavaly is ott volt, az már a boltot is minősíti...

[ Szerkesztve ]

(#4861) Kolev33 válasza fricz19 (#4858) üzenetére


Kolev33
tag

Üdv.

Engedd meg nekem, hogy reagáljak az írásodra pár sorban.
Először is. Ki kérem magamnak, hogy TE hazugnak vagy akár becstelennek állítsd be személy személyemet.
Üzleteltem ezen az oldalon jó pár emberrel. Mind hálózat szerelésben, mint kábeltv, mint internetszerelésben. Nyilván még termékeket is árultam, és adtam el sikeresen. Mindezeket több százezer ft értékben.
Másodszor, szerinted 30 évesen, apukaként, majd az anyukámmal fogok bemenni egy ilyen helyre?
Normális vagy?
Harmadszor, mivel az alkalmazott mögött nem áll(Állt) ott a főnöke, így mint az írásomból kiindulóan, igen még ebben nehéz helyzetben lévő Országban is, meg engedik egyes emberek, ezt a stílust.
Negyedszer, Ez a vásároló. Az "EZ" nem egy személyt jelent. Az általános műveltségedet ez után még leplezni sem tudod.
Ötödször, én mondjam meg, hogy mi a rossz?
Hatodszor, azonnal cseréljék ki??? Kérlek másold ki ezt a szöveg környezetet az írásomból, ahol én ezt le írtam. Mit írtam? Azt, hogy ha lehet, akkor minél hamarabb. Tudomásom szerint a hamarabb az nem azonnal megfelelője.
Hetedszer, 2013.02.18-án délután 1kor vittem be a gépet. Tessék csak, hogy tisztán lás.
Nyolcadszor, az írásomban is több helyen feltüntettem, hogy van másik gép. Viszont ezt NEM munkára használom. Nem is szeretném a gyerekek miatt(az más kérdés, hogy nem is futnának rajta azok a programok). Sírás? Nincs benne sírás. Szimplán a mostani gép nem alkalmas komolyabb programok futtatására, kezelésére.
Vélemény az van benne. Zavar? Ne olvasd, viszont ne is kritizálj, sértegess, én se tettem, se téged, se akiről az írásom szól.
Tudod van egy olyan szó ebben a világban, hogy ígéret. Tudod, ezeket illik betartani. Be tartották? Nem.

Üdv, Zoli

(#4862) Kolev33 válasza Kolev33 (#4861) üzenetére


Kolev33
tag

"Szerény személyemet"

(#4863) Kolev33


Kolev33
tag

Az utolsó 2 heti rendelésem ettől a cégtől.

iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 11.518 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 83.118 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 55.998 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft
iPon Computer
iPon - Rendelés #47**** Bruttó: 31.018 Ft

(#4864) djculture válasza =HG= (#4860) üzenetére


djculture
félisten

A probléma lényege az hogy rengeteg disztribútor más országban kereskedelmi forgalomba helyezett cuccokat hoz be hogy minél olcsóbb legyen és eladható legyen a mai webshopos világban. Ez szürke import, utána ha gariztatni kell meg vakaróznak hogy miként lehetne mégis úgy gariztatni hogy ne a nagyker/disztrib bukjon rajta.
Másik probléma hogy a valaha normálisan megírt garancia és jótállási jogszabályokat kiherélték és beraktak helyette gumiszabályokat. Ami miatt bármeddig lehet húzni ezeket garanciás ügyeket.
Azt már fel se hozom hogy amilyen nulla fizetések vannak itthon a szervizesek jó része egész nap tök ideg hogy mi lesz miből fizeti a fizetendőit. Persze ez nem menti a helyet de akkor is ez van.

[ Szerkesztve ]

(#4865) =HG= válasza djculture (#4864) üzenetére


=HG=
addikt

Lesz@rom, hogy oldják meg, az már az Ő dolguk...Azért szürke importoznak, hogy többet keressenek. Ez üzleti kockázat.

(#4866) djculture válasza =HG= (#4865) üzenetére


djculture
félisten

Ja csak ilyen trükközéseket nem a kisker szokott csinálni, ott visszaküldik a terméket a nagykerhez az meg a beszállítóhoz és azok ülnek a garanciázáson is. A vásárló meg kire mérges a helyi boltosra.
Ebben az országban ez nagyon elvan szúrva, a termékek is azért ilyen baromira drágák mert mire a fogyasztóhoz jut a jó franc is rá teszi a maga kis hasznát és utána jön még a 27% állami sarc.

[ Szerkesztve ]

(#4867) =HG= válasza djculture (#4866) üzenetére


=HG=
addikt

Ez igaz, de ez hosszú évek alatt kialakult.. Többek között azért mert a boltot sem érdekli, mikor lesz elintézve, mert mutogat a nagykerre, hogy ők ülnek rajta. Ha csesztetné a bolt a nagykert, stb... nem lenne ilyen hosszadalmas most. Csak senkit nem érdekel, hogy a vevő meddig vár a cuccára. Sokan már inkább vesznek a gariztatás idejére egy másik alkatrészt...Siralmas.
Sógornőmnek kb 2 hónap alatt cserélték ki a netbookját (asus) Szervíz megállapította, hogy rossz, javasolták a cserét. De nem ám, hogy leleveleznék, hogy itteni forgalmazótól kap egyet,áááá. Kintről küldtek egyet, amin angol nyelvű oprendszer volt....Logikus..

[ Szerkesztve ]

(#4868) salieri.


salieri.
őstag

Elég sok panaszt látok, mi lenne ha a fogyasztóvédelemnél jeleznétek a problémátokat?
Biztosan el fogják őket marasztalni!
Komolyan mondom én is ott tartok már leírom levélbe a fogyasztóvédelemnek,mert nem állapot ez ,hogy mit megtehetnek egyes cégek a fogyasztóval.

Miskolcon semmi panasz nincs a számtech. boltokkal, egy táp ügyintézése 3 napot vett igénybe!

Tanulópénz inkább érdemes egy komplett konfigért 20k val többet fizetni.

[ Szerkesztve ]

(#4869) fricz19 válasza salieri. (#4868) üzenetére


fricz19
őstag

3nap? azt hogy? 3napos volt a termék?

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#4870) salieri. válasza fricz19 (#4869) üzenetére


salieri.
őstag

Nem!elromlott X idő után a gép. Bevittük a boltba ,majd 3 nap múlva hívtak,hogy kész.

(#4871) fricz19 válasza salieri. (#4870) üzenetére


fricz19
őstag

házon belül javították? vagy újat kaptál?

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#4872) salieri. válasza fricz19 (#4871) üzenetére


salieri.
őstag

Újat adtak. Természetesen a különbözetet rá kellett fizetni.

[ Szerkesztve ]

(#4873) fricz19 válasza salieri. (#4872) üzenetére


fricz19
őstag

az érdekes megoldás :)
főleg üzlet szempontjából

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#4874) salieri. válasza fricz19 (#4873) üzenetére


salieri.
őstag

Inkább korrekt.Ez a normális ,milyen haszon van ezeken az alkatrészeken.

Nyugdíjas: számokban nem tudom ezt ,csak sejtem,hogy elég nagy, mint bármely más terméken az élet területén.

[ Szerkesztve ]

(#4875) Nyugdíjas válasza salieri. (#4874) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

No, milyen? Kiváncsivá tettél :)

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#4876) fricz19 válasza salieri. (#4874) üzenetére


fricz19
őstag

Segítek, nem sok :)

Nem ez nem normális.
Úgy gondolj bele, mintha saját üzleted lenne(amivel, akármilyen hihetetlen, de pénzt szeretnél vele keresni, ergo nem akarsz bukni).
Bevisznek egy rossz alkatrészt, átveszik, vissza a beszállítanak, bevizsgálják, cserélik VAGY javítják.
Általában ez nem 3nap, ha egyből visszavennék a terméket, hogy neked kényelmes legyen, akkor mi történik a (ha) javított táppal? Az szépen ott fog állni a polcon, kisker bukta az árát, esetleg még apron ellhetene adni, használtként(már bukó, nyilván nem új árért lehet eladni). Nem véletlenül van szinte az összes kiskernél 2-3hét garanciális ügyintézési idő.
Pcx, ipon, users, hardverker (meg még pár kisebb) cégnél volt már garis ügyintézésem, de ilyennel még nem találkoztam, amit te írtál.

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#4877) Nyugdíjas válasza salieri. (#4874) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

Na, akkor amíg csak sejtéseid vannak, maradjunkannyiban, hogy mivel tökéletesen inkompetens vagy témában, ne nagyon hangoztasd ezt. Még valaki elhiszi :)

Én sem segítek senkinek outit választani a bringás topicban. Mert csak sejtéseim vannak a témáról ;]

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#4878) salieri. válasza Nyugdíjas (#4877) üzenetére


salieri.
őstag

Tény abszolút nem tudom számszerűsíteni ,csak gondolok rá milyen haszon megy rá mire elér kis hazánkba.
De ezek szerint nem sok.
Viszont a tényen nem változtat az ,hogy mekkora trehány egy ekkora kaliberű cég. :(

(#4879) Nyugdíjas válasza salieri. (#4878) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

Azon nem változtat. Kiskerben meglepődnél mennyire nem sok az a haszon. Inkább sokan keresnek keveseket mindenen. Kissé el van kefélve a "rendszer". Mindenki jobban járna, ha kevesebben keresnének többet. Abból kapnának minőségi szolgáltatást a vásárlók.

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#4880) lafaty80 válasza Nyugdíjas (#4879) üzenetére


lafaty80
őstag

Ezzel csak annyiban nem értek egyet, hogy a magyar mentalitás más.
Ha kevesebben lennének a piacon, az árak emelkednének, a színvonal maradna, így csak ők jobban járnának.
Nálunk a nyerészkedés mindenek feletti..... üti a minőséget :(

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#4881) Nyugdíjas válasza lafaty80 (#4880) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

Aki normálisan szeretett volna valamit csinálni, mert érdekli amivel foglalkozik, azoknak a jó része már nincsen ebben az országban. Szvsz...

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#4882) gizmo20 válasza bul07 (#4852) üzenetére


gizmo20
tag

köszi a válaszod,meglett a csomag,ha ajánlottan is van feladva akkor sem dobhatják csak úgy be a postaládába,hagyniuk kell értesítőt hogy jártak ott és át lehet venni a postán a csomagot,sima levél az más azt bedobhatják. :R

Have A Nice Day

(#4883) djculture válasza salieri. (#4874) üzenetére


djculture
félisten

Pont ezt írtam a kiskerek már minimális összeget tudnak keresni egy 50k-s cuccon is.
Egy 20k-s alaplapon lehet max 500ft ot keresni a mai webshopos világban. Ezért nincs legtöbb ilyen cégnek már se saját üzlete se alkalmazottja.

[ Szerkesztve ]

(#4884) fricz19 válasza gizmo20 (#4882) üzenetére


fricz19
őstag

Ez sajnos már nem igaz, simán bedobják.
Külön lehet kérni(+Ft), hogyha nem veszik át, akkor ne dobják a postaládába.

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#4885) gizmo20 válasza fricz19 (#4884) üzenetére


gizmo20
tag

én ha nem vagyok itthol és jön csomahom akkor kapok értesítőt. :K

Have A Nice Day

(#4886) fricz19 válasza gizmo20 (#4885) üzenetére


fricz19
őstag

hm, tőlem mindig kérdezi a postás néni, hogy kérek-e ilyet, és többet is fizetek :)

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#4887) Sabre válasza Buci21 (#4833) üzenetére


Sabre
őstag

Bocs de én most olvastam vissza a sztorit és azóta rajtad röhögök, bocs :D

Odamész anyuval 17 évesen és emberkedsz a szervízessel Szász Marci vagyok stílusban? :DDD :W

Inkább írd meg a házit és anyu enged fél órát játszani a barbie fashion designer 2-vel... ;)

(#4888) =HG= válasza Sabre (#4887) üzenetére


=HG=
addikt

Te se menj kereskedőnek ! (azon most ne vitázzunk, hogy igaza volt, vagy sem ) Miért ne mehetne oda egy 17 éves érvényesíteni a jogait ? Ő ugyan olyan vásárló mint Te ! (legalább is az eladó szempontjából nézve )
Sőt a fogyasztói társadalomban a 20-30 év közöttiek költenek a leg többet.. Úgyhogy nem árt a fiatalemberrel korrektül bánni, mert Ő csak most kezdi el költeni a pénzét (egyenlőre anyuét ) és érdeke a boltnak, hogy ne máshol költse..

(#4889) fricz19 válasza =HG= (#4888) üzenetére


fricz19
őstag

Nem mondta, h nem mehetne, vagy hogy ne menjen...
Stílusát kritizálta

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#4890) =HG= válasza fricz19 (#4889) üzenetére


=HG=
addikt

Nem a stílusról volt szó hanem " odamész 17 évesen" "inkább írd meg a házit" Ez nem a stílusról szól, hanem a koráról !

(#4891) fricz19 válasza =HG= (#4890) üzenetére


fricz19
őstag

Attól hogy két mondatból kiragadsz két részeltet, majd egymás után teszed még nem lesz egy mondat

"Odamész anyuval 17 évesen és emberkedsz a szervízessel Szász Marci vagyok stílusban"?

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#4892) =HG= válasza fricz19 (#4891) üzenetére


=HG=
addikt

Az utolsó mondatból mit emelnél ki ami a stílusra vonatkozik ?

(#4893) fricz19 válasza =HG= (#4892) üzenetére


fricz19
őstag

Talán első mondathoz kapcsolódik h ilyen stílusba inkább maradjon otthon?
Nem értem mit kell ezen magyarázni.
Fordítsuk meg!
Mi értelme lenne az állításodnak? Miért ne mehetne oda egy 17 éves normális stílusban?

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#4894) StSanya


StSanya
őstag

Tessék mondani, itt csak a rossz tapasztalatokat lehet megírni, vagy lehet jókat is?

Ha igen a válasz, akkor meg szeretném köszönni az iPON!-nak egy gyors és számomra korrekt ügyintézést. Történet dióhéjban: Vásároltam alkatrészként egy komplett konfigot, amit én raktam össze. Költséghatékony, alap PC révén olcsó házikó lett hozzá választva, amiről gyorsan kiderült, hogy az előlapi USB portja nem jó, nem ismert fel semmit az alaplap, bármit dugtam bele. Kiszereltem hát a kis NYÁK-ot, portostul, madzagostul, s megpróbáltam más lapban is, de ott se volt jó. De az összerakott gép az ettől függetlenül remekül ment. Így emailban kérdeztem meg, hogy mivel a gépre szükség volna, megoldható-e, hogy a ház marad, s csak a kis NYÁK megy vissza garifutárban. S kérem, működött a dolog! Így kb. 10 nap után megkaptam az immár jó portokkal bíró NYÁK-ocskát, beszerelés, öröm! :))

Ezúton is még egyszer köszönöm! :C

Jah, nem vagyok alkalmazott, és másoktól is vásárolok, PCX, AQUA, stb. ;)

"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."

(#4895) 04ahgy válasza StSanya (#4894) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Jó, rossz, közepes tapasztalat, az mind tapasztalat. A topik címmel egybevág... Tehát a legjobb helyre írtad.

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#4896) bul07 válasza gizmo20 (#4882) üzenetére


bul07
nagyúr

Ha levélként küldöd ajánlva és belefér a postaládába(mert lehet doboz is levél) akkor biza bedobják semmi értesítés nélkül
Ajánlott levelet lehet kérni LNK(levélszekrény útján nem kézbesíthető) módon is, na akkor tényleg nem dobják be a postaládába viszont be kell érte menni a postára
Ajánlott szelvény hátulja ezekkel az opciókkal lehet kérni, és a posta díjszabása
Levélszekrény útján nem kézbesíthető+kétszeri kézbesítési kísérlet, elég jó kombó 35Ft felárért, a saját kézbe már elég húzós a 230Ft-os felárával

Ha csomagként van feladva az egészen más azt nem dobhatja be akármekkora is a postaláda(ha jól tudom)

(#4868) salieri.
Ez a három napos csere elég érdekes, én egy két trükköt feltételeznék
Cserélték mert nem volt rá garanciájuk(nagyker felé, szürke import) és tudták hogy úgyse tudják cserélni neked akármennyit is vártál volna rá , így jobb volt ha rábeszélnek egy másikra ráfizetésessel (nagy tételbe simán megéri megkockáztatni hogy egy kettő elromlik és az rajtuk marad, mint amikkor mondjuk ebayről vesz valki műszaki cikket és dupla vagy tripla áron adja el, egy hónap garanciával, elad 10darabot akkor egy két garanciális csere simán belefér)
Debrecenbe volt régebben(pár éve,már bebukott) egy nagyker és mesélte az egyik boltos hogy egy raklap processzor volt náluk, feketén szerezték és azokat árulták, ha hoztak vissza garanciába simán megsemmisítették vagy kidobták a rosszat és a raklapnyiból elővettek egy másikat , persze adót nem fizetek ezek után még áfát se

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4897) Sabre válasza =HG= (#4892) üzenetére


Sabre
őstag

Ami felett "pálcát törtem" az a stílus volt, pláne hogy 17 évesen egy felnőttel szemben ha némi tisztelet szorult az emberbe és rendesen megnevelték, akármilyen a helyzet emberi hangot üt meg és nem áll neki emberkedni meg észt osztani. Legalábbis a bő esettanulmányból nekem ez jött le. A kommentem hangvétele lehetett oktató hangvételű a korából kifolyólag, csupán némi szarkazmus volt a szavaim mögött semmi más. Én is szolgáltató szektorban dolgozom, tudom hogy az ügyfélnek mindig igaza van - de akkor is az emberi hangnem megütése mindenkinek kötelessége...lenne.

(#4898) HUN]Repa válasza gizmo20 (#4851) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Az ügyed tisztázódott: nem te vásároltad a terméket, hanem valakitől vetted, papírokat pedig nem küldtél ami alapján be tudunk azonosítani, csak az eredeti vásárlót sikerült a rendelkezésre álló adatok alapján. GaranciaFutár igénybevétele esetén ez nem fordult volna elő, csak a postai küldésekkel van ilyen kavar, és így valóban nem tudjuk azt mondani, hogy a te terméket megjött, ha nem tudjuk hozzákötni az adataidhoz.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4899) HUN]Repa válasza HeavyToys (#4856) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szia !

Ja megnéztem az általad említett Asrock alaplapot ezt a szériahiba közeli elromlást én nem tudom aláirni, a mai napig összesen 5db volt nálunk ügyintézésen, kettőnek volt egyforma hibája.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4900) ESP válasza Kolev33 (#4861) üzenetére


ESP
senior tag

.

[ Szerkesztve ]

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.