Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#4601) fricz19 válasza krisztian922 (#4600) üzenetére


fricz19
őstag

Szia
Át, már reggel 10től

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#4602) krisztian922 válasza fricz19 (#4601) üzenetére


krisztian922
tag

Köszi akkor reggel megyek is érte :)

Asus m5a97 evo r2.0 - AMD fx 6300 - AMD HD7850 1gb - 2x4gb Kingston hyperx black 1600mhz - Cooler Master Hyper Evo 212

(#4603) tlac válasza bul07 (#4599) üzenetére


tlac
nagyúr

igen:

"A GaranciaFutártól a terméket a mai napon átvettük, a garanciális ügyintézés folyamatát megkezdtük."

(#4604) Chp válasza tlac (#4603) üzenetére


Chp
őstag

Ennek hivatalosan, papíron mennyi a lezajlási ideje?

(#4605) bul07 válasza tlac (#4603) üzenetére


bul07
nagyúr

Kedden vitte a futár. ha holnap estig nem kapok ilyen üzenetet szerintem írok nekik hogy egyáltalán beért e , mert amit írnak egy két nap bőven lejár holnap(vagyis ma pénteken)

Amúgy nem igaz hogy a nyereményjátékon nincs szerencsém

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4606) Chp válasza bul07 (#4605) üzenetére


Chp
őstag

Nekem is kedden vitte el a bakapcs. gomb-hibás házat, és még Én se kaptam semmilyen e-mailt.

(#4607) fokukac


fokukac
nagyúr

Kedves Iponosok!

Holnap, azaz a szombati munkanapon nyitva vagytok? Ha ma rendelek, akkor van esély arra, hogy holnap átvehetem az árut?

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#4608) Chp válasza bul07 (#4605) üzenetére


Chp
őstag

Most kaptam a visszajelző e-mailt, hogy elkezdőtött a garanciáztatós rock'n'roll. :R ...ami lehet, hogy januárig is eltart majd. :DDD

(#4609) bul07 válasza Chp (#4608) üzenetére


bul07
nagyúr

Most hogy szóltál ránéztem én is, és igen 15:00-kor nekem is jött email
Akkor már csak várni kell, legrosszabb esetben jövőév elején döntenek, bár én majd levelezek velük mert nem a csere HDD-t akarnám vissza mert közben vettem tőlük helyette hanem ha lehet pénzt kérnék vissza, na majd meglátjuk

Azért kiváncsi lennék hogy megszenvedtek e a kicsomagolással mert jól becsomagoltam ;] ;]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4610) fazerzje


fazerzje
csendes tag

Sziasztok!

A múlthéten durván 1 év után bedöglött a HD6970-em .. egyszer csak használat közben mintha elment volna egy pillanatra az áram, majd visszajött és utána nem kaptam a képet a videokártya megpusztult.. Azt hittem az alaplap kakilt be, de kiderült, hogy nem.. beleraktunk még ott rögtön egy HD5770-et azzal képet is kaptam és minden okés volt.. :D Hétfőn megyek és viszem vissza az én kis drágaságom.. remélem még ott esetleg max 1 hét múlva kapok rá választ és rendeződik az egész mert meg mondom őszintén eléggé nélkülözhetetlen számomra, kell hiszen 3D-ben textúrázom és modellezek is .. arra leszek kíváncsi, hogy ott mit mondanak.. 6970-ről van szó, tavaly 11. hó óta nem gyártják és nem is kapható .. ha jól tudom, és infóim helyesek egy ilyen vagy ennél jobb kártyát kell majd kapjak.. szerintetek számíthatok arra (amire nagyon örülnék.. hogy esetleg egy 7970-et kaphassak) köszi előre is a választ :))

Azt hozzáteszem, hogy nagyon bízom az iPonban.. anno meghalt egy vinyóm azt viszont nagyon gyorsan kicserélték és minden perfektül megy azóta is.. kopp kopp :D

(#4611) bul07 válasza fazerzje (#4610) üzenetére


bul07
nagyúr

Csoda lenne ha karácsony , újév előtt rendeződne

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4612) Chp válasza bul07 (#4611) üzenetére


Chp
őstag

Bízzunk benne, kolléga, bízzunk.

(#4613) bul07 válasza Chp (#4612) üzenetére


bul07
nagyúr

Én nem bíztam a gyors ügyintézésben, ezért először vettem a meghibásodot HDD helyet egy újatt ami nagyobb is (2TB) és csak utána adtam be garanciáztatásra a rosszat
Bár az is közrejátszot hogy így az új HDD-re tudtam csinálni adatmentést

Ha nem tudok megegyezni velük hogy pénzt utaljanak vissza akkor az apróra megy fel egyből a csere cucc

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4614) PhoenixSzG


PhoenixSzG
tag

Sziasztok!
Kineztem egy termeket iPON-bol, aminel ezt irjak:
"Személyes átvétel esetén jövő hét kedden, házhozszállításnál jövő hét szerdán. (A termék külső raktárból elérhető)"
Pick Pack Pontos atvetellel pentekre eljut vajon Debrecenbe a csomag?

(#4615) fazerzje válasza PhoenixSzG (#4614) üzenetére


fazerzje
csendes tag

Szerintem van rá esély..

(#4616) PhoenixSzG válasza fazerzje (#4615) üzenetére


PhoenixSzG
tag

Ugy legyen :R

(#4617) psg5 válasza ittakary (#4577) üzenetére


psg5
veterán

Szavatosság, jótállás

A gond a legtöbb esetben nem az, hogy számla, nyugta nélkül nem rendeznék, hanem van cég mely a jogszabályra hivatkozva simán megtagadhatja, ráadásul jogosan, nyugta vagy számla nélkül a szavatosságra vonatkozó kérelmet.
A biztos, ha van nyugta vagy számla a jótállás mellé és akkor jogilag is tuti.

Most látom Gyuri beelőzött: (#4597) Gyuri27

[ Szerkesztve ]

F.K.T.

(#4618) Chp válasza bul07 (#4613) üzenetére


Chp
őstag

Megjött az e-mail-em, hogy kész a garanciáztatás, 2 napon belűl visszakapom a beküldött vagy csere terméket - efelől nincs infóm. :K

(#4619) bul07 válasza Chp (#4618) üzenetére


bul07
nagyúr

Na ez gyors volt

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4620) Chp válasza bul07 (#4619) üzenetére


Chp
őstag

Remélem neked se fog nagyon elhúzódni. Kíváncsi vagyok, hogy javították-e a bekapcsológombot vagy cserélik a házat.

(#4621) fazerzje


fazerzje
csendes tag

Na tegnap leadtam én is a HD6970-et... hibaleírás : DVI, Nem ad képet..

Még jó hogy a ventik és semmi más nem pörög, hulla a kártya no sebaj.. :D

A héten ezért fenn maradok pesten, kíváncsi leszek mi lesz .. :U

(#4622) N3gro


N3gro
aktív tag

Óva intenék mindenkit az újrapasztázott videokártya garanciáztatásával, mert nekem ma azért ugrott a garanciám. A kártyát már megvétel után (több mint 2 éve) pasztáztam újra, és most megdöglött, azóta hozzá se nyúltam, így biztos vagyok benne, hogy nem a pasztázás tette tönkre a VGA-t. Azt mondták a szervizben, hogy a újrapasztázás megvonta a garanciát, semmilyen módon nem szabad a kártyához nyúlni! Na most ezt azért írtam ide, mert valaki már írta, hogy ez nem gond, így nyugodt lélekkel vittem vissza. Ez így karácsony után mondhatom k*rva jól jött, lehetett volna annyi az iPonban, hogy egy szarabb kártyát felajánlanak.

[ Szerkesztve ]

(#4623) bul07 válasza N3gro (#4622) üzenetére


bul07
nagyúr

De egyáltalán minek kellet újrapasztázni?
Ha nagyon melegedet akkor vissza kell küldeni garanciába, ha nem akkor meg felesleges volt pasztázni
Ne ved támadásnak az írásomat , csak nem értem ezt az újrapasztázási mániát, sokaktól olvasom

Bár azért ara kiváncsi lennék hogy mi a helyzet a külön vehető vga hűtésekkel(ipon is árul ha jól tudom), mert ugye ahoz le kell szedni a gyárit és új pasztával kell felrakni az utángyártottat ekkor is veszne a garancia

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4624) tlac válasza N3gro (#4622) üzenetére


tlac
nagyúr

nem igazán értek ezzel egyet...

viszont hogy vették észre? ahhoz ugye le kellett szedniük a hűtést és miből gondolják, hogy amit alatta találtak az nem a gyári paszta?

vagy a csavarokon látszódott, hogy szétszedted?

(#4625) HUN]Repa válasza tlac (#4624) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Ez jó kérdés erre én is kíváncsi lennék....

Az átpasztázás önmagában nem gond, ha evvel nem sérül a Warranty matricák egyike se és nem látszik külső behatás jele (pl. szétnyírt csavar, rosszul összerakott hűtő..stb) Amennyiben már ilyet csinál valaki legalább értsen hozzá és minőségi munkát csináljon vagy inkább bízza a boltra vagy szakemberre. :R

[ Szerkesztve ]

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4626) N3gro válasza tlac (#4624) üzenetére


N3gro
aktív tag

Ezüst pasztát raktam rá, ráadásul állítólag túl sokat belőle, mivel átfolyt a környező alkatrészekre. Nagyon ideges lettem, amikor meghallottam, hogy ugrik a garancia, mivel 44e Ft.-ért vettem annó, és nem vagyok anyagilag elengedve. Most már annak is örülnék, ha egy ~10e Ft-os kártyára cserélték volna, mer nem tudom használni a gépem, a notebookot pedig kölcsönkaptam és vissza kell adnom :( :( :((( :O

(#4627) HUN]Repa válasza N3gro (#4626) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Előtted szedték szét ? vagy megmutatták utána ?

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4628) bul07 válasza N3gro (#4626) üzenetére


bul07
nagyúr

Akkor nem maga a pasztázás volt a gond hanem hogy nem jól lett végrehajtva, van ilyen
Simán veheték úgy hogy az ezüstös paszta zárlatott okozott

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4629) N3gro válasza HUN]Repa (#4627) üzenetére


N3gro
aktív tag

Nem előttem szedték szét, a papíron fotóra hivatkoznak, amit viszont nem mutattak meg/nem csatoltak, bár nem is kértem.

"Ez van a papíron:
A termék garanciáját vesztette. A termék / hiba nem esik a garanciális ügyintétés alá vonható esetek körébe. Sajnos a javítást / cserét nem áll módunkban a garanciális keretek között elvégezni.

Megyjegyzés:
DVI-porton nem ad képet, és 1 hosszú 2 rövid jelzés.
L.: Szétszedett, ezüstpasztával szakszerűtlenül pasztázott (fotó) úgy hogy a GPUn található alkatrészeket is érte nem csak a magot. a GPU nem vajaskenyér! Nem attól jobb, ha az összes pasztát rátunkolják! A termék ebben az állapotában a garanciális ügyintézésre alkalmatlan."

(#4630) HUN]Repa válasza N3gro (#4629) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Kérd el a fotót sztem, és rakd ki háttérnek, hogy ilyet sose csinálunk.

Én ezt a mondatot:

"A termék ebben az állapotában a garanciális ügyintézésre alkalmatlan."

Úgy értelmeze, hogyha visszacsinálod eredeti állapotába a kártyát akkor még lehet esélyed úgyhogy hajrá :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4631) N3gro válasza HUN]Repa (#4630) üzenetére


N3gro
aktív tag

Ez most komoly? Tisztítsam meg, és vigyem vissza mintha most ment volna tönkre? Náluk van az ügyintézésről szóló papír, és gondolom a rendszerükbe is benne van.

(#4632) HUN]Repa válasza N3gro (#4631) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Nem kell szétszedi ahhoz a kártyát ahhoz, a durva átpasztázás látható: elég oldalról vagy alulról benézni és látszik, hogy ott is pasztás ahol nem kéne, a paszta nem olyan színű, stb.
Azt viszont tudni kell, hogy a gyártó abban az állapotban vállalta a garanciát ahogy a terméket eladta. Az átpasztázás - még akkor is ha egyes esetekben ezt elfogadja a gyártó - elvileg jogosulatlan személy által történt megbontás és a gyártó felhatalmazása nélkül történt módosítás tehát a garanciát befolyásoló tényező még akkor is ha egyébként nem (vagy csak közvetve, pl esetedben sem kizárt) ez okozta a hibát.
Csináld vissza gyári állapotúra és utána futunk vele még egy kört, de nem ígérünk semmit mivel ez nagyon csúnyára sikeredett.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4633) N3gro válasza HUN]Repa (#4632) üzenetére


N3gro
aktív tag

Nagyon köszönöm, megpróbálom. :R

(#4634) fazerzje válasza HUN]Repa (#4632) üzenetére


fazerzje
csendes tag

Van esély, hogy még e hónapban visszakapom a HD6970-em ? :D

(#4635) HUN]Repa válasza fazerzje (#4634) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szia !

Idén már csak 5 munkanap van így az esély sajnos majdhogynem 0. :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4636) fazerzje válasza HUN]Repa (#4635) üzenetére


fazerzje
csendes tag

Akkor nekem lőttek a karácsonyi otthoni lanpartinak.. ha nem javítható a kártya, van rá esély hogy a teljes vételárat visszakapjam ? :D

(#4637) Rent


Rent
senior tag

Repa tudnál segíteni?
Rendeltem egy egyesületnek egy-két terméket az előbb, és holnap mennék be Pestre, pont a 13. kerület környékén járnék autóval, ezért a Dévai utcai üzletet jelöltem be, és megjegyzés rovatba beírtam, hogy készpénzzel szeretnék fizetni. Szerinted esélyes, hogy holnap átvegyem délután? (Francia úti simán menne gondolom, csak ez jóval közelebb lenne nekem)

Köszi a válaszodat előre is!

(#4638) Blaise


Blaise
veterán

Sziasztok!

Netes rendelés utánszemélyes átvétel esetén is él a 8 napos elállási jog?

(#4639) kircipeti


kircipeti
senior tag

Üdv Iponosok!

Ha holnap délelőtt rendelnék, átutalással fizetnék, akkor van rá esély, hogy a két ünnep között megérkezik a cuccos a futárral?

Üdv,
kircipeti

(#4640) Rent


Rent
senior tag

Közben már jött egy levél és átvehetem :)

(#4641) GaborGh válasza Blaise (#4638) üzenetére


GaborGh
őstag

:K

(#4642) Size83


Size83
csendes tag

Tisztelt iPonosok!

2012 december 21.-én kiszállították a több tételből álló rendelésem. Ebből két termék is hibás. Egy monitor, ami pixelhibás, és egy videókárta amely terhelés alatt csíkoz. Mindkettő esetében szeretnék élni a 3 napos garanciával viszont a honlapjuk szerint 27.-én nyitnak újra. A konfiguráció karácsonyi ajándék, így nagyon szeretném ha ezt minél hamarabb meg lehetne oldani és nem kéne heteket várni a garanciázásra.
Mi a teendő? :F

Üdv!

Size

[ Szerkesztve ]

Komolytalanok kíméljenek!!!

(#4643) Rent válasza Size83 (#4642) üzenetére


Rent
senior tag

Nem akarlak elkeseríteni, de hasonlóan jártam én is egy közel 300k-s laptoppal 2 hónapja. Vga hibás volt 1 naposan! vittem vissza, még 1 egész nap sem telt el. Majd helyszínen nem lehetett bevizsgálni :F Pedig azonnal kékhalál volt ha hozzányúlt a gép a vga-hoz, már driverben is, ahol az nv logó jelenik meg. De "nem ezt külső szakértő fogja megállapítani". Szóval eltelt vagy 2 hét mire kiderült hogy alaplaphibás, és mivel 3 napon belüli hibajegy volt, ezért eldönthetem hogy kérek e cserét, vagy inkább pénzt. Pénzt is azért kaptam meg azonnal mert 3 napon belüli volt a hiba, ha 8 napon belül lettem volna, akkor kb 30 nap mire visszautalják, de ennek ellenére vagy 2 hétbe telt az egész (kifizettem délután estére kijött a hiba telepítés után, másnap délben leadtam + 2hét). Tehát sajnos nincs az, hogy beviszed 3 napon belül és ott helyben azt mondják, hogy igen hibás, pénzt kp-ban vagy cserét most?

Mert külső szakértőre hivatkozva elküldhetnek bármilyen alkatrészt az ő beszállítójuknak.
Ne legyen, de én így jártam és nem kellett pedig szakértőnek lenni, hogy ránézésre megállapítsa az ember, hogy sem bios update, sem driver cserék nem orvosolják, tehát vga/lap hibás a készülék. Csak én ezt egy este lezongoráztam ők meg 2 hétig.

Mondjuk monitorodnál más lesz a szitu, mert meg lehet számolni hány pixelhiba van rajta, és beleesik -e a cserébe. Vga-dat viszont sanszosnak tartom, hogy továbbküldik, és majd ülnek rajta, 2 ünnep között kb. az alatt a 2 nap alatt senki nem fog vele foglalkozni. Ne így legyen persze, csak gondoltam leírom én hogy jártam, és semmi 2 ünnep nem volt közben.

Persze az elmúlt 2-3 évben nem két forintot hagytam ott, csak idén a notival lett volna ~ 1M Ft (persze nem mindent saját célra :) ), és soha semmi gondom nem volt velük, persze nem volt ezelőtt gondom egyik alkatrésszel sem, tehát gariztatással előtte nem volt tapasztalatom.

[ Szerkesztve ]

(#4644) Nyugdíjas válasza Rent (#4643) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

Én csak azt nem értettem soha, miért nem gondoltok egy pillanatig a kereskedőre is. Úgy hallottam ők is emberek, szoktak enni. Nem hiszem hogy elvárható, hogy besz.pják a szart a gyártók helyett. Persze ha tudod, hogy az ipon rontotta el a notit az más.
De egyébként lehetnétek egy kis tekintettel másokra. Vagy azt az elvet vallod te is, hogy "nekik belefér"? ;]

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#4645) sysrq válasza Size83 (#4642) üzenetére


sysrq
őstag

Van még egyáltalán a 3 nap? Vagy valamilyen jogszabály módosítás eltörölte?

Keresek Thermalright 1150 lefogatót

(#4646) ADAM1337 válasza sysrq (#4645) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Van még a 3 munkanap.

(#4647) Rent válasza Nyugdíjas (#4644) üzenetére


Rent
senior tag

Arra nem gondolsz, hogy én is ember vagyok és pénzből élek, és normális elvárásnak tartom ha kifizetek egy 300k-s notit, ami már hazaérve sem működik, akkor jogosan várnám el, hogy a 300k-mat visszakapjam minél előbb (nem két hét múlva, mert én sem két hétre rá fizettem ki, és kipróbálni sem volt lehetőségem, mellesleg utána olyan helyen vettem meg, ahol kb. fényesre nyalták a fenekemet, előttem bontották ki a gyári csomagot, és letesztelték amit kértem, és azt mondták náluk ez igen normális, nem azt várnám el, hogy ki lehessen próbálni egy webshopnál/ipon, de azt igen hogy rendezzék azonnal az egyértelmű hibánál 1 napon belül a gondomat)? Kb. azonnal minimum egy elnézést kéréssel, vagy esetleg kapjak helyette egy újat? Te elolvastad amit írtam? 1 napos cuccról volt szó, és 2 hét kellett mire megoldódott. Szerinted ez normális? Egyébként meg én elvárom, hogy ha fizetek valahol akkor kiszolgáljanak, mert egy szolgáltatásért fizettem. Egyébként meg ne én köszönjem már meg hogy vehetek egy hibás notit ennyiért. Azért ezt te sem gondolod komolyan. Egyébként meg miért szívná meg a gyártó helyett? Ipon szervizbe vittem a notit mondom még 1x 1 naposan, nem gondoltam hogy egy "Szerviz"-ben nem szervizesek dolgoznak, akik képtelenek beazonosítani egy egyértelmű hibát, miután a dell ügyfélszolgálatos "szervizes" kolléga egyértelműen elmondta még aznap este, hogy ez alaplap hiba. És vigyem vissza, azonnal cserélni kell bárhol is vettem az alapján amit neki a telefonba elmondtam. A "szerviz"-ben még meg is mutattam, nem csak elmondtam. Ezek után kérdésedre válaszolva, de azt gondoltam, hogy emberek dolgoznak ott is és esznek, valamint a vevőért illetve, azok pénzért dolgoznak, mert abból lesz bevétel, nekik meg fizetés. Persze ezek után is vásároltam náluk, de pl. simán előfordulhatott volna, hogy egy ilyen kellemetlenség miatt, legközelebb nem ott költöm el a pénzemet. Azért ne én legyek már szemét, hogy leírtam a sztorimat.

Ja és eddig ezt le sem írtam, csak a srácnak írtam le, hogy ne érje meglepetésként ami engem úgy ért.

[ Szerkesztve ]

(#4648) Nyugdíjas válasza Rent (#4647) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

Nem értjük egymást. Na mindegy :)

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#4649) rocket válasza Rent (#4643) üzenetére


rocket
nagyúr

A megfelelo helyen megkellett volna tudakolnod, hogy mit tudsz tenni a gyorsabb ugyintezes erdekeben.

Nekem ugy remlik, hogy 3 napon belul meghibasodott termeknel nem ulhetnek heteket rajta, hanem max. 3 munkanap alatt be kell vizsgaljak (viszgaltassak), es ha rossz akkor csere, vagy ha nincs ugyanolyan termek akkor penzt vissza kell adni.

Mivel a rossz termekeket ok is a nagykernek kuldik vissza, igy termeszetes, hogy eloszor visszakuldik nekik bevizsgalni, es nem ok foglalkoznak ezzel, persze vannak kivetelek amiket ok is betudnak vizsgalni a helyszinen, pl. monitoroknal pixel hiba, rossz HDD, stb.

"Ne legyen, de én így jártam és nem kellett pedig szakértőnek lenni, hogy ránézésre megállapítsa az ember, hogy sem bios update, sem driver cserék nem orvosolják, tehát vga/lap hibás a készülék."

Remelem ezt nem gondoltad komolyan, pont a BSOD az a hiba tipus amit sok minden okozhat, nem biztos hardveres hiba, az meg, hogy te mint vevo mar lezongoraztad a dolgokat nem szamit semmit a tortenetben, nem ugy mukodik ez a dolog, hogy a rossz termekkel bemesz, megmondod mindent kiprobaltal es biztos, hogy hardveres hiba, aztan kezedbe nyomjak a penzt.
Ez nem a vevo lenezese, hogy hazudik, vagy nem ert hozza, hanem egyszeru logika alapjan mukodo dolog.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#4650) rocket válasza Rent (#4647) üzenetére


rocket
nagyúr

"Egyébként meg én elvárom, hogy ha fizetek valahol akkor kiszolgáljanak, mert egy szolgáltatásért fizettem."

Laptop vetel nem szolgaltatas.

"Ipon szervizbe vittem a notit mondom még 1x 1 naposan, nem gondoltam hogy egy "Szerviz"-ben nem szervizesek dolgoznak, akik képtelenek beazonosítani egy egyértelmű hibát, miután a dell ügyfélszolgálatos "szervizes" kolléga egyértelműen elmondta még aznap este, hogy ez alaplap hiba.
És vigyem vissza, azonnal cserélni kell bárhol is vettem az alapján amit neki a telefonba elmondtam. A "szerviz"-ben még meg is mutattam, nem csak elmondtam."

Papirod lett volna a Dell-tol amiben elismerik a hiba okat azzal lehetett volna keresni valod, az hogy telefonon neked ki mit mondott a Dell-tol ismet csak semmit nem szamit a tortenetben.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.