Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#11051) tlac válasza SI (#11050) üzenetére


tlac
nagyúr

a videokártya elég speciális eset mostanában, mivel nem igazán lehet kapni őket
az 50 napból meg látszik, hogy azért megpróbálták a lehetetlent

de akkor sem jártál volna sokkal jobban ha 1 hét alatt vissza adják a pénzed

sajnos azt kell mondjam, hogy most bármelyik bolttal kb. ugyanígy történt volna

[ Szerkesztve ]

(#11052) vdavid2


vdavid2
csendes tag

A legutóbbi iPon-os rendelésem sajnos nagyon balul sült el, gondoltam, megosztom.
2021-10-27-én leadtam egy laptop rendelést.
2021-10-28-án ezt az SMS-t, és egy nagyon hasonló e-mailt kaptam: "Tisztelt Vasarlo! 1905047 szamu, 319 261 Ft-os rendelese mostantol atveheto a 1143 Budapest, Francia ut 40/b. alatti uzletunkben 18 oraig. Koszonjuk! iPon"
Kb. 1 órával később elmentem a Francia úti boltba elhozni a gépet.
Itt azt mondták, a termék még a Tüzér utcában összeszerelésre vár, másnapra lesz kész.
Elmondtam, hogy számomra tök kellemetlen, hogy az egyértelmű SMS ellenére feleslegesen jöttem el a boltba. Mondták, hogy sajnos hibás a rendszerük, és hogy ez rendszeresen előfordul ha valaki összeszerelést kér.
Kérdeztem, hogy kompenzációképpen tudják-e vállalni, hogy másnap futárral kiszállítják az otthoni címünkre, hogy ne kelljen még egyszer eljönnöm érte. (Kerestem futárszolgálatot is, 1850 Ft-ba került volna nekik az aznapi kiszállítás.)
Azt mondták, nem, legközelebb 2021-11-02 keddre (5 nappal későbbre) tudják kiszállítani a gépet. Vagy bejöhetek érte újra, másnap du.
Ezután, hogy adjak nekik még egy esélyt, írtam az ügyfélszolgálatnak is, de ott ugyanezt mondták.
Nem tartom fairnek, hogy bár a hibás SMS és email az iPon rendszerének hibája miatt jött, a kellemetlenség az ügyfelet érinti. Ezért ha valaki ügyfélközpontú boltot keres, nem ajánlom az iPont.

(#11053) Jester01 válasza vdavid2 (#11052) üzenetére


Jester01
veterán

Ha jól értem azért kiszállították volna ingyen. Arról nem tehetnek, hogy most közbe jött egy hosszú hétvége. Mivel elmondásod szerint péntek délutánra lett volna kész, aznapi kiszállításra már nem volt esély a következő munkanap pedig kedd lesz.

Nyilván az baj, hogy rossz a rendszerük és ha tudnak róla akkor nem figyelmeztetnek legalább emailben előre, hogy az összeszerelés az +1 nap lesz.

Jester

(#11054) Toyota Supra válasza vdavid2 (#11052) üzenetére


Toyota Supra
csendes tag

Hali! Sokszor és sok helyen vásárolok. IPON-nál is rendszeresen. Mondjuk nekem elmondták anno, hogy a rendelés beérkezéséről a rendszer küld automatikus üzenetet és a szerelésről majd a kollégák, azt kell megvárni. Vagy elfelejtették neked elmondani, vagy te vagy "feledékeny"....

(#11055) poirot


poirot
senior tag

Sziasztok!
Rendeltem az IPON-nál a visszaigazoló levélben küldenek egy QR kódot, hogy avval is lehet fizetni. Nekem van Simple-m a telefonon és ott van lehetőség QR kód-dal fizetni, de nem vette a lapot. Vagy esetleg OTP-s applikációban lehet? Fizetett már így valaki? Köszönöm a válaszokat.

(#11056) fricz19 válasza poirot (#11055) üzenetére


fricz19
őstag

Szia!
Appon belül kell beolvastatni.
Erstenel számla kiválasztása-> új utalás-> számlaszám beolvasása.
QR -ből beszedi a számlaszámot, nevet, összeget, közleményt.

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#11057) poirot válasza fricz19 (#11056) üzenetére


poirot
senior tag

Tehát az OTP-s aplikációban. Köszönöm.

(#11058) FireKeeper


FireKeeper
nagyúr

sziasztok!

Lenne egy ipon-ból vásárolt tápom, amit egy haverommal rendeltem közösen amikor ő épített gépet, viszont az idiótája elkavarta a garancialevelet amit kapott a közös vásárlásra. Szerintetek az Ipon típus és sorozatszám alapján be tudja azonosítani, hogy tőlük lett vásárolva a táp, és küldeni nekem egy új garancialevelet, vagy az eredeti papír nélkül esélytelen a dolog?

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

(#11059) bul07 válasza FireKeeper (#11058) üzenetére


bul07
nagyúr

Rendelés száma adatai lehet jobb lenne

De az a tuti hogy minden adatott leírsz az e-mailbe, és ha tudják biztos elküldik e-mailbe

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#11060) FireKeeper válasza bul07 (#11059) üzenetére


FireKeeper
nagyúr

köszi. az vajon gond lehet hogy nem az én nevemre lett kiállítva a számla?

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

(#11061) subaruwrc válasza FireKeeper (#11060) üzenetére


subaruwrc
félisten

gyáriszámot küldd el az rma@ipon.hu-ra és akkor tudunk segíteni

(#11062) FireKeeper válasza subaruwrc (#11061) üzenetére


FireKeeper
nagyúr

kösz a tippet, hétfőn első dolgom lesz :R

steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

(#11063) LK


LK
addikt

Sziasztok!
Ma voltam gariztatni az Iponnál és nagyon pozitívan csalódtam. Alaplapom ment tönkre sajnos. Azt mondták, hogy pár nap átfutási idő után amikor is lecsekkolják a lapot, visszaküldik a gyártónak és tőlük függ a hogy javítás vagy másik lap lesz-e belőle. Kérdéseim: kapok-e infót arról, hogy továbbkerült-e a lap a gyártóhoz, illetve ha csere lesz, lehet-e készpénzt kérni, mivel arra gondoltam, hogy veszek náluk egy alaplapot hogy ne álljon addig sem a gép. Választ előre is köszi. Mondjuk érdekelne a dolog, hogy mekkora arányban adnak vissza javított lapot. Még egy bios frissítést el tudok képzelni, de hogy egy púpos kondit kicseréljenek, azt már nem nagyon. :)

"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG

(#11064) LK válasza LK (#11063) üzenetére


LK
addikt

Visszamentem az alaplapomért, és hatalmas plusz pont a garis srácoknak a rugalmasságért és a segítőkészségért!

"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG

(#11065) Perillustris


Perillustris
senior tag

Volt már bárkinek tapasztalata az Ipon-féle "basic garanciával" Asus routerrel kapcsolatban? Mert az Asus szerviz elvileg "csak" a típust nézi és hogy jár-e ahhoz a 3 év, valamint a vásárlás dátumát. Vajon a garanciára való 1 éves utalás egy általános szöveg, vagy ebben az esetben tényleg lekoptat az Asus? :U

[ Szerkesztve ]

Perillustris

(#11066) HUN]Repa válasza Perillustris (#11065) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Az "ASUS szerviz" nem vesz át végfelhasználótól komponenst, tehát pl alaplapot, VGA-t, routert. A Basic Garancia miatt vélhetően több szereplő van a kereskedelmi láncban, hosszabb idő lesz míg visszakerül az ASUShoz, és utána az iPonba.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#11067) Perillustris válasza HUN]Repa (#11066) üzenetére


Perillustris
senior tag

Értem, a hosszabb idő akár érthető is, csak az a fura, hogy egy olyan eszköznél, amire az egész világon 3 év a garancia, hol veszik el a 2 év? Nyilván egyértelmű az iPON vállalása, nincs átverés, hiszen az ígéret is ez, csak fura, mert olybá tűnik, az Asus 1 éven túl is foglalkozna a javítással. (Mert ugye nem az van, hogy más régióból származó típus, ami eltérő garanciális időszakkal rendelkezik.*)

*Csak arra tudok gondolni, hogy ez egy általános rendelkezés pont az ilyen - nem hazai importőrtől származó - termékekre, tehát az adott router sem "hivatalos" úton érkezik. S bár itt éppen nem lenne ennek jelentősége, a standard mechanizmus alapján nincs kivételezés, így kerül fel az oldalra. :U :R

Perillustris

(#11068) bolic


bolic
őstag

Boldog új évet kívánok! :D Tegnap felfedeztem hogy van lehetőség FoxPost csomagautomatába küldeni a csomagot, mondom nagyon szuper! Ez ilyen volt a Konzolvilág foxpost csomagautomatába való küldési lehetőség, de a budapesti, árkádi konzolvilág boltját megszűntették! :(( :( :O

Tehát néhány évnyi kimaradás után visszatérek az ipon rendelésre, mivel meglett a foxpost csomagautomata lehetőség! :C :R :K

[ Szerkesztve ]

Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!

(#11069) kefe13


kefe13
tag

Sziasztok. Én is megkezdtem első gari intézést :D
Vissza olvasva eléggé két esélyes a dolog, ram kit ről van szó egyik hibás. Vígasztal hogy még csak az első hétnél tartok.. A sablon mail kicsit aggaszó. Február 16. án adtam be, meglátjuk, majd tudósítok :)

(#11070) kefe13


kefe13
tag

Sziasztok. Öt hét alatt eljutottunk oda hogy a termék cseréjét várjuk, de már válaszra sem méltatnak. Elképesztő, tudom hogy háború meg minden de azért na. Itt volt elég.

(#11071) subaruwrc válasza kefe13 (#11070) üzenetére


subaruwrc
félisten

mi az rma szám ?

(#11072) kefe13 válasza subaruwrc (#11071) üzenetére


kefe13
tag

139605

(#11073) kefe13


kefe13
tag

Üdv. Végül sikeresen megoldódot a történet, levásárlás vagy visszatérítés.

(#11074) tlac válasza kefe13 (#11073) üzenetére


tlac
nagyúr

akkor megérte beírnod ide :)

(#11075) kefe13 válasza tlac (#11074) üzenetére


kefe13
tag

Meglehet :U :))

(#11076) poirot


poirot
senior tag

Sziasztok!
Szoktam rendelni az IPON-tól 3-4 havonta. A kérdésem a következő; a visszaigazoló levélnél van egy qr kód, amit beolvasva, előre át is utalhatom az esedékes összeget.
Androidos telefonom van, van Simple-m, OTP bank apk-m.
Viszont egyik sem fogadja el a qr kódos fizetést.
Valamit nem jól csinálok?
Nézegettem az IPON oldalát, de onnan sem lettem okosabb.
Valaki esetleg tudja erre a megoldást? Köszönöm a válaszokat.

(#11077) kefe13 válasza poirot (#11076) üzenetére


kefe13
tag

Miért nem fizetsz simán kártyával, a qr marhaság helyett ? :)

(#11078) poirot válasza kefe13 (#11077) üzenetére


poirot
senior tag

Ezt nem értem. Ha kártyával fizetnék, akkor a qr marhasággal fizetnék. Ugye jól gondolom?

(#11079) kefe13 válasza poirot (#11078) üzenetére


kefe13
tag

FIZETÉS SimplePay / OTP Mobil bankkártyával online, és ennyi.

(#11080) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Nagy köszönet az iPon-nak, mert 06.03.-n leadott rendelésem 06.14.-e után szállították volna ki (ezt előre jelezve) és már a múlt héten (06.09.-n) hozta a GLS ! :C :R

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#11081) HUN]Repa


HUN]Repa
aktív tag

Az iPon megnyitotta discord szerverét, ahol gyors és minőségi ügyfél élményt kínálunk, legyen szó garanciális ügyintézésről, technikai segítségkérésről, vagy éppen az újdonságokról való értekezésről.

Csatlakozz te is: https://discord.gg/5xJSfWZBxs

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#11082) bul07 válasza HUN]Repa (#11081) üzenetére


bul07
nagyúr

Aha

Kíváncsiságból és talán jól jön majd alapon csatlakoztam, de kupon az sehol nem jött

Mindegy amúgy :) , de remélhetőleg esetleges ügyintézés nem ilyen elv mentén lesz kezelve ott

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#11083) Jester01


Jester01
veterán

Iponnál működik az ingyenes visszaküldés foxpost csomagautomatával? Több áruház is szállít ugyan foxpostba de a visszaküldés nem lehetséges.

Jester

(#11084) Energie X


Energie X
őstag

Sziasztok!

Ipon Basic garanciával kapcsolatban merült fel kérdésem. Azt olvastam, hogy ez náluk azt jelenti hogy:
"Basic garancia: Ezen termékek esetén nem vehető igénybe a gyártó magyarországi megbízott szervizszolgáltatása. Az ügyintézés csak cégünkön keresztül kezdhető meg. Az ilyen felirattal megjelölt termékek nem vesznek részt a gyártók által meghirdetett promóciókban sem."

Viszont az nem jön le belőle, hogy miért Basic garancia? Használt termék? Felbontott termék? Csomagolássérült, vagy csomagolás nélküli termék? Vajon mi lehet? :F

Konkrétan óraszíjat néztem ajándéknak, jó lenne tudni miért jelentősen olcsóbb Basic garival...

[ Szerkesztve ]

>>> ÚJ dobozos Galaxy S21FE tokok és üvegfóliák! Lesd meg adatlapomon! <<<

(#11085) Bélaaaa válasza Energie X (#11084) üzenetére


Bélaaaa
őstag

A kérdésedre a válasz benne van a hozzászólásodban. :R

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#11086) musicproo


musicproo
tag

ha GYÁRI garanciát ír az oldal a terméknél, akkor az ipon garanciafutár nem érvényes az adott termékre?

Konkrétan egy Xbox Series X kontrollert néztem náluk. Érdekelne, hogy ha valami gáz van, hova kell küldeni a cuccot.

[ Szerkesztve ]

(#11087) levi1911


levi1911
csendes újonc

Sziasztok!
Ha valóban új és bontatlan a bővített termék, miért csak 2 év garancia vonatkozik rá, míg az “alap” verzióra 3?
https://ipon.hu/shop/termek/hp-pavilion-14-ec0012nh-474a7ea-kek-16gb500gb/2121414
https://ipon.hu/shop/termek/hp-pavilion-14-ec0012nh-474a7ea-kek/1947996

köszi! [kép] [kép] [kép]

(#11088) Z-77


Z-77
tag

Hát akkor jöjjek most én 3 garancia tapasztalattal az IPonnál:

1. Valamikor 2012 környéken egy 2 hónapja vásárolt AData SSD meghalt, cserét kértem más típusra. Még azon a héten kaptam egy kétszer akkora Kingstont. Még ha egy ugyanakkorát küldtek volna meg ilyen hamar, akkor is elégedett lettem volna, külön köszönet az akkori eljárásmenetért.

2. Egy 22 hónapos 8TB 3.5" külső merevlemez 2 év garival két évig teszi a dolgát fixen betéve a TV mögé egy kodi boxon, egyik nap egyszer csak elkezdett kattogni. Összes gyári alkatrészével kiegészítőjével gyári dobozában visszaküldöm, 20. Napon érdeklődöm mi van, gyártó vizsgálja. 38. napon kérem a cseréjét, de nincs a termék. Amúgy kb 40%-kal drágább lenne ha lehetne kapni, hát persze hogy nem volt. Jó, lesz.rom adjatok helyette Seagate 5tb kis külsőt és jár még vissza talán egy ezres, nem érdekel. Azt meg kiküldik úgy, hogy a futárnál fizetnem kell érte, holott a kosárba helyezéskor beírtam az RMA kódot. Ezt a nyomkövető infóban láttam a Gls honlapján. Írtam nekik, hogy ha sos nem utaljátok ki a 8tb árát, biztos nem veszem át fizetősen a csere 5tb-t. Ez tök hamar meg is történt, jött a futár, kifizettem. Kb 40 nap volt így a cucc nélkül de tudtam nélkülözni, nem volt olyan fontos. Meg gondoltam azért ez mégis csak egy mechanikát tartalmazó érzékeny dolog, biztos azért kell gyártóval bevizsgáltatni.

3. Ez az ami már az első garanciális ügyintézésemhez képest döbbenetes különbség, azért írtam azt is le. 2 hónapos M.2 SSD elhal de úgy, hogy 300-zal ír és kb 1200-zal olvas a 3500/2000 helyett. Írt adatmennyiség 1.7TB. Mikor megvettem, hozta a számokat. Jeleztem, szintén gyári dobozban küldtem vissza, beérkezett. Ugyan cserét kértem, de jeleztem, hogy ennek a gyártónak a terméke nem kell többet, megjelöltem egy másik gyártóét és jeleztem, hogy kész vagyok a 2000 ft különbözetet megfizetni rá. Jön a válasz ami a köszönés után így kezdődik:

"Tájékoztaom, hogy ez nem így működik!"

Már itt elgurult a gyógyszerem. Mi ez a hangnem? Szálljál le a földre ember! Kioktat, majd várjam meg amíg beküldik a gyártónak bevizsgáltatni, blablablabla. Visszaírtam neki, hogy tájékoztatom,hogy márpedig ez régen így működött de oké jó, 15 napot kivárom, 38-at biztos nem. Április 25-én megkapták, most május 13 van tegnap megvettem a laptopba az ssd-t máshol, mert az azért nem elvárható szerintem senkitől, hogy 38 napjg szétcsavarozva álljon a gépe emiatt. Úgyhogy részemről ennyi volt az IPon az biztos. Havernak is onnan vettem a gépéhez a cuccokat, szóltam neki, hogy minden este fohászkodjon Istenhez, hogy kibírja a garanciális időt minden, mert kb 38 napig nem lesz gépe ha nem.

Ja most már értem, hogy az IPon garanciával hirdetett termékeim miért kelnek el olyan nehezen a hardveraprón :D

(#11089) bul07


bul07
nagyúr

Régen jó kis bolt volt ez de visszafelé fejlődik, egy tulaj váltás lehet jót tenne

Csak egy példa
Jön a hírlevél bene
Július 3-ig ingyenes a Packeta szállítás!

Oké tök jó nézzünk rá, rá is kattintok
Erre bedob a ipon.hu/shop oldalra

Aha csak én nem erre voltam kíváncsi hanem a részletekre, mert ez a szállítás módi még nem igazán felkapott, így azt se tudom mi a legközelebbi átvevő hely

Most komolyan olyan nehéz lett volna egy lapot létrehozni neki ahol minden részlet ott van, és esetleg egy átvevő hely kereső is, de ha nincs is integrálva akkor link hogy hé paraszt itt tudod kikeresni hol a legközelebbi hozzád

De nem
Én keressek rá, hát kösz nem, pár apróbb dolgot lehet rendeltem volna de ennyit nem ér

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#11090) Jester01 válasza bul07 (#11089) üzenetére


Jester01
veterán

Amennyi betűt ide beírtál abból meg is lett volna: https://www.packeta.hu/atvevohelyek

Jester

(#11091) bul07 válasza Jester01 (#11090) üzenetére


bul07
nagyúr

Nem ez a lényeg
Ha nincs igény a vezetőség részétől hogy rendesen csinálják akkor minek, mert kiadhatta volna az utászt hogy az ilyen dolgoknak igen is legyen egy külön lapja, hogy a paraszt ha akar egy kattintással találjon információt, de nem

Arról nem beszélve hogy néztem egy ventilátort
ipon 2690Ft
árúkereső 1820Ft-tól, és konkurens nagy boltba 2090Ft
Tehát már az árak se hú

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#11092) fricz19 válasza bul07 (#11091) üzenetére


fricz19
őstag

Nem hiszem, h a vezetőség fejleszt, és állítja össze az akciókat.
Jogos a kritika, de egy hiba miatt cég eladást javasolni kissé túlzó :)

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#11093) bul07 válasza fricz19 (#11092) üzenetére


bul07
nagyúr

Persze hogy nem
De ha vezetőnek igénye van rá és kiadja, azt akkor meg kell csinálni.

Miért lehetne más tulaj, akit érdekelne napi szinten és foglalkozna a dolgokkal, ha már nem érdekli a cége napi dolgai akkor miért csinálja, jó persze míg jön belőle haszon addig megéri neki, de előbb utóbb elfogy a hírnév és a vevők máshoz fognak menni, és nehéz helyzetbe fog kerülni az üzlet, akkor már nem is fog annyit érni

Régen(nagyon régen) azért jelentett valamit ha a aprós hirdetésbe bele lehetett írni hogy ipon-tól származik
Mára inkább meg se említik

De most tényleg, én sajnálom, mert szinte csak innen rendeltem régen, de az utolsó gép alkatrészeimet már nem innen vetem, mert olvasni nem jó történeteket garancia ügyben és az árak se olyanok hogy megérje kockáztatni hogy garanciáztatni kell bármit is

Fáj nézni hogy süllyed

Amúgy mintha az árúkeresőről is eltűnt volna az ipon nincs a boltok listájába, említett ventilátor esetén se volt ott a botlok listáján(bár elég a végére került volna az ár alapján)
[link]
(És lehetne még hozni példákat hogy ipon nincs a listába)

Na meg a dolgok nevei is
Aminek névbe nincs ott a pontos típus nem tudni a pontos típusát, nincs egy pontos model szám feltüntetve

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#11094) bul07 válasza bul07 (#11093) üzenetére


bul07
nagyúr

Miért lehetne más tulaj,
Ez hibás

Így gondoltam

Miért ne lehetne más a tulaj,

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#11095) papamaci791


papamaci791
tag

Sziasztok!

Vettem egy GIGABYTE B450 AORUS Elite V2 lapot. Meglévő, hibátlanul működő konfig alatt cseréltem, plus bővítőhelyek miatt.
Az új lappal random kékhalálozik a gép. Ipon szerint rendben van. Bár mikor bevittem és átvették, bólogattak, hogy nem egyedi eset vagyok..
Mit gondoltok, próbálkozzam más alkatrésszel pl. RAM vagy mit tudnák csinálni ilyen esetben?
Előre is köszönöm a válaszokat.

(#11096) Minime55 válasza papamaci791 (#11095) üzenetére


Minime55
csendes tag

Dettó ugyanez a lapom volt, 2 hét után megadta magát az egyik memória foglalat, híresen gagyi széria . Ha kifutottál a 14 napból akkor garancia újra , küldjék vissza a gyártónak.

(#11097) Toyota Supra válasza papamaci791 (#11095) üzenetére


Toyota Supra
csendes tag

Célszerű megnézni, hogy a RAM szerepel-e a kompatibilitási listában:
https://www.gigabyte.com/Motherboard/B450-AORUS-Elite-V2-rev-1x/support#support-doc
Keresd meg a CPU-d és a hozzá tartozó RAM modulokat. Pontos és mindegyik gyártói azonosítót nézz meg, ne csak az első 2-3 karaktert.
Tapasztalatom szerint sokszor ez okozza a kékhalálokat.
Ha van friss BIOS, célszerű feltenni, de az IPON-nál ha volt bevizsgáláson, akkor ők meg szokták csinálni...

(#11098) Toyota Supra válasza musicproo (#11086) üzenetére


Toyota Supra
csendes tag

Hali!
Első körben szerintem a gyártóhoz, vagyis a Microsoftnál kell lejelenteni, ők intézik. Ha valami miatt nem akarják, akkor a kapott levéllel együtt az IPON, aki ha jól tudom ilyenkor továbbitja a nagykerbe, ahol vették...
Szinte mindenre igaz, ha van gyártói szervizhálózat akkor első körben ott kell megkezdeni az ügyintézét. Ha elutasítják, akkor a vásárlás helyén a kapott elutasító ÍRÁSSAL!! Telefonos marhaságot ne fogadjon el senki, csak írást! Ez egy jótanács!
Nekem 4 szünetmentesem lett leadva az APC-nél...majd 8 hónap múlva kaptam meg a cserét! A lényeg, hogy a vásálási 2 év jócskán letelt, de a gyártó vállalta a 3 évet és küldött cseréket! Mégse kellett kikukázni több százezrtet...

(#11099) Toyota Supra válasza bul07 (#11089) üzenetére


Toyota Supra
csendes tag

...nos, erre igen nehéz úgy reagálni, hogy nagyon ne legyen megsértve senki...
Tény, hogy berakhattak volna egy linket...de úgy tudom létezik olyan hogy "google" aminek van egy "KERESŐ" funkciója...a pornón kívül számtalan egyéb okos és hasznos dolgot is meg lehet vele találni... :PP
De most komolyan...ennyire agyhalottnak kell lenni?
Ha van egy ilyen "probléma", akkor már megáll a világ? Ha a lustaság bicajt hajtani...kontrával mennél a Himalájára... :P

(#11100) bul07 válasza Toyota Supra (#11099) üzenetére


bul07
nagyúr

Persze Google
De akkor is erősen jellemzi egy oldal minőségét hogy mennyire felhasználóbarát
Az semennyire nem felhasználóbarát hogy hányjunk be az oldalra egy képet és akit érdekel majd Google segítségével kikeresi ha akarja

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#11101) Toyota Supra válasza Z-77 (#11088) üzenetére


Toyota Supra
csendes tag

Vicces...ha a kb 12 évvel ezelőtti gariztatást összehasonlítod a mostanival...
Feltűnt, hogy azóta jópár jogszabály változás történt?
Pontosították a fogyasztó fogalmát, sávos lett a garancia idő, valamint maximalizálták az ügyintézési idő 38 napban...Nem az ipon, hanem a nagyonokos jogalkotók!
Több céggel állok kapcsolatban, de nakam mág mindoig az Iponnál a legkönnyebb garit intézni...Sok esetben mire megjön a cuccom, már vettem agyet az ügyfelemnek...de sok alkalommal megoldották, hogy visszavásároltatták a beszállítójukkal. Én meg megkaptam általában a teljes összeget. De olyan is volt, hogy nam a teljeset, hanem valmennyivel, 20-30-40%-kal kevesebbet. De akkor se rohadt rajtam olyan cucc, ami senki másnak nem kellett volna...

(#11102) Toyota Supra válasza levi1911 (#11087) üzenetére


Toyota Supra
csendes tag

Szerintem kérdezz rá ...van asszem 2 email cím is ahol viszonylag gyorsan jön válasz...
rma@ipon.hu és az info@ipon.hu.
Elvileg az RMA csak a garis-elállás kérdésben illetékes, de azt tapasztaltam., hogy tökmindegy mivel "zaklatom" őket, jön korrekt válasz...jobbakat adnak, mint az infón...de lehet, hogy csak szerencsés vagyok.. :D

(#11103) tlac válasza Toyota Supra (#11102) üzenetére


tlac
nagyúr

azt ugye látod, hogy több hónapos üzenetekre válaszolsz?

(#11104) papamaci791 válasza Toyota Supra (#11097) üzenetére


papamaci791
tag

Szia! Nem, de a támogattottal sem indult. Ők sem azzal tesztelték. - fura, nem hiszem, hogy nincs 2 genes amd procijuk.. Mindegy, kerítettem egy 3600x-t. Támogatott, nem támogatott memóriákkal is stabilan megy. Alaplapi LAN kártya viszont halott. Most újra ott van náluk gariba... :S

(#11105) Toyota Supra válasza tlac (#11103) üzenetére


Toyota Supra
csendes tag

természetesen...de gondolom azért ez nem probléma neked... ? :D
Azért válaszoltam, mert általánosságban is használhatónak gondoltam a hozzászólásomat...

(#11106) tlac válasza Toyota Supra (#11105) üzenetére


tlac
nagyúr

nekem nem, de ezek szerint neked sem, szóval minden oké :D

(#11107) bobalazs


bobalazs
nagyúr
LOGOUT blog (1)

Van itt valaki Ipontól?
Meg tudjátok magyarázni hogy számbelileg milyen mennyiségű kártyára alapozzátok ezeket a hiba arányokat? Illetve hogy lehet a 6750 XTnél ekkora hibamennyiség?
SAPPHIRE 11318-01-20G Radeon RX 6750 XT 12GB GDDR6 NITRO+ Gaming OC PCIE + AMD RADEON - Starfield

Meghibásodási arány: 6,3%

Míg a SAPPHIRE 11306-01-20G Radeon RX 6700 XT 12GB GDDR6 NITRO+ PCIE
Meghibásodási arány: 1,3%

(#11108) ripla


ripla
őstag

Üdv.
Iponnál megszűnt a Paypal fizetési lehetőség?

(#11109) Bélaaaa válasza ripla (#11108) üzenetére


Bélaaaa
őstag

Mé'? Vót ilyen? Én sose találkoztam vele.

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#11110) ripla válasza Bélaaaa (#11109) üzenetére


ripla
őstag

2 hete még volt.

(#11111) -Rolika-


-Rolika-
senior tag

Sziasztok!
Van nekem egy konfigom, amit iponnál vettem kb 4 hónapja és most el szeretném adni. Na ha én a vevőnek elküldöm a garancia papírt és esetleg valamelyik alkatrész bedöglene, akkor Ő ezzel a gari papírral tudja intézni a gariztatást?

(#11112) Repsol600 válasza -Rolika- (#11111) üzenetére


Repsol600
addikt

Igen.

(#11113) -Rolika- válasza Repsol600 (#11112) üzenetére


-Rolika-
senior tag

Szuper. Köszönöm szépen a választ:R

(#11114) endib válasza kefe13 (#11070) üzenetére


endib
tag

Nálam CPU van garanciális ügyintézésen, 5 hete.
Emailre nem reagálnak...

Mit lehet ilyenkor tenni...?...

(#11115) bul07 válasza endib (#11114) üzenetére


bul07
nagyúr

Ha szemét akarok lenni akkor azt lehetni írni hogy
Hibából tanulni és máshol vásárolni ahol lehet normális a garanciáztatás. ;] :P

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#11116) Leone743 válasza bul07 (#11115) üzenetére


Leone743
tag

dehát nekem hozták a csere proceszort amikor átveték a hibásat

(#11117) endib válasza bul07 (#11115) üzenetére


endib
tag

Ha tudtam volna…

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.