Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#4651) rocket válasza Size83 (#4642) üzenetére


rocket
nagyúr

3 napos garancia munkanapot jelent, es nem szamit bele a hetvege (leszamitva a hivatalos szombati munkanapokat) abban az esetben se, ha nyitva van a bolt hetvegen.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#4652) sysrq válasza rocket (#4651) üzenetére


sysrq
őstag

rocket az elméletet nagyon vágod, de van az IPON és az ő gyakorlati megoldásaik. A kettő nem ugyanaz. Size83 pedig inkább a valós lehetőségekre kíváncsi.

Keresek Thermalright 1150 lefogatót

(#4653) Rent válasza rocket (#4650) üzenetére


Rent
senior tag

Maga a laptop vétel is szolgáltatás, mert onnantól hogy otthagysz x pénzt nem csak a termékért fizetsz, hanem egy szolgáltatásért. Termék meghibásodása esetén a garanciális ügyintézését is nekik kell biztosítani, ez benne van a haszonkulcsban amivel ők dolgoznak, de pont nem érdekel mibe.

Nem viheted vissza közvetlenül a dellhez, hogy vérspiti módjára kérj róla hivatalos papírt, hogy ne röhögjön körbe első körben a szervizes az iponnál. Náluk vetted és rajtuk keresztül történik a gariztatás. Egyébként meg az, hogy meg akartam könnyíteni a munkáját a pultnál ülő gyereknek (ami első körben azért volt, mert azt gondoltam, hogy gyorsabban fog menni a dolog) az gondolom nem szemétség, hogy elmondtam miket próbáltam végig, hogy beszéltem dell supportal is, hátha én vagyok az analfabéta, de nem, mert felvilágosítottak, hogy ez már ismert ennél a modellnél és pontosan mi a hiba.

Lepakolhattam volna és mondhattam volna hozzá nem értő módon, hogy nem működik, mert kék képernyővel lefagy. Oldják meg most azonnal, mert tegnap vettem, kérem vissza a pénzt vagy kérek másikat. De nem végigvártam az első 3 munkanapot, majd arra hivatkoztak, hogy nem a leadástól számított 3 munkanap számít, hanem a vételtől számított 3 munkanap, onnantól, hogy leadom a törvény csak úgy szól, hogy a lehető leghamarabb rendezzék. Innentől kezdve, pontosan nincs meghatározva hogy hány nap, csak ezt elfelejtették előre közölni, mielőtt kifizettem, annyit mondtak kifizetés után és átvétel előtt, hogy 3 munkanapon belül Dévai utca, 8 nap az elállás, utána hivatalos szerviz.

De biztos én vagyok a paré, mert mindent a kezükbe adtam, pontosan elmondva, hogy miket próbáltam végig, mit mondott a dell support, lefotóztam a pillanat törtrészéig megjelenő kékhalált amit meg is mutattam, hogy a szervizes fel tudja írni a hibalapra az ő beszállítójuknak, hogy még azzal se kelljen bajlódnia. És én vagyok azért is a paré, mert most 2 hónap elteltével lemertem írni, hogy mi történt egy másik kollégának aki most vásárolt gépet karácsonyra ajándékba és fel merem világosítani, hogy elképzelhető, hogy hasonlóan fog járni, mint én!

Biztos az én hozzáállásommal van baj! :D

Ahogy az előttem hozzászóló is írta a srácot a gyakorlat érdekli, én leírtam az én esetemet, és ebbe hiába próbálsz belekötni, nem fog menni. Egyébként reagálva a papíros megjegyzésedre, felvetettem a pultnál ülő gyereknek, hogy most felhívom a delleseket újra és odaadom a telefont, azt mondta nem kell, mert nem számít mit mondanak. Innentől kezdve van tippem a papírjukat mire használta volna.

[ Szerkesztve ]

(#4654) Rent válasza rocket (#4649) üzenetére


Rent
senior tag

Nekem is úgy rémlett ahogy írtad. Nekem ugy remlik, hogy 3 napon belul meghibasodott termeknel nem ulhetnek heteket rajta, hanem max. 3 munkanap alatt be kell vizsgaljak (viszgaltassak), es ha rossz akkor csere, vagy ha nincs ugyanolyan termek akkor penzt vissza kell adni.
Felvilágosítottak, hogy nem így van. Hanem a lehető legrövidebb időn belül. 3 nap arra van, hogyha 3 napon belül visszaviszed és hibásnak fogják találni (sajnos előre nem rögzített időn belül, mert törvény nem fogalmaz pontosan), akkor kérhetsz pénzvisszafizetést vagy cserét (nem kötelezhetnek javításos megoldásra), ellenben 3 nap után visszavitt terméknél ha hibás akkor javítják és nem cserélik. Viszont 8 napig ettől függetlenül élhetsz elállással, de az kb 30 nap mire visszakapod utalás útján.

(#4655) rocket válasza Rent (#4654) üzenetére


rocket
nagyúr

49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 3.§ (4)

"Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót."

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#4656) Nyugdíjas válasza Rent (#4653) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

mindegy. Karácsony van :)

[ Szerkesztve ]

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#4657) Rent válasza rocket (#4655) üzenetére


Rent
senior tag

"álláspontjáról" ezzel nincs is gond, ezt helyszínen megtették. Az álláspont az volt, hogy 15 napon belül remélhetőleg megoldódik.

(#4658) Gyuri27 válasza Rent (#4643) üzenetére


Gyuri27
félisten

No. A nagy gumimaci kódex úgy irja, hogy ha 3 napon belül elromlik a termék. Akkor mikor vissza viszed jár neked egy ugyan olyan. Azt is írja, hogy a kereskedőnek 3 napja van az álláspontját közölni veled (terméket bevizsgálni).
Ha korrekt a bolt nem kell ezeken a határidőkön lovagolni (ésszerű határokon belül). Mint írták ők is emberek, nekik is van főnökük.
Ha viszont látszik rajtuk a sunyítás, tenni nem akarás. Akkor ragaszkodni kell a törvény betüjéhez.
Amúgy neked harmadik félhez nincs közöd.
Ezt én is utálom mikor erre hivatkoznak.

Egyébként nem veszünk nv terméket! :DDD

Amd - Radeon - Ryzen

(#4659) whitezo88


whitezo88
nagyúr

nekem is garival van gondom, a 0 napos DVD íróm már első használatkor képtelen volt beolvasni a Win7 install fileokat, hardver hibát dobott, a tesóméval azonnal ment. visszavittem múlt hét hétfőn (előző hét csüt vettem asszem), azt mondták majd jeleznek. Ekkor sem adtak cserét, vagy lehetőséget rá. Reméltem hogy a héten bevizsgálják és adnak újat, de nem. Most meg karácsony, ki tudja hogy dolgoznak. Most itt vagyok azóta ODD nélkül, jó hogy nem életbevágó, de kéne.

amúgy kicsit furcsa volt hogy a szervizes meg se nézte a garilapot, bár gondolom az nekem van, hogy tudjam, nekik ott a rendszer...

(#4660) HUN]Repa válasza Rent (#4643) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Azért azt se felejtsd el, hogy te notebookod már nem volt rendelhető az ügyintézés alatt, és - bár naptári napban valóban sok telt el, munkanapban mindössze 7 ami után értesítettünk az ügyintézést lezáró lehetőségekről.
Ezen kívül ez egy operációs rendszer nélkül vásárolt notebook volt, tehát nem előtelepített és nem is általunk telepített, szerintem indokolt lehet az ellenőrzés.
A telefonos hibaszűréssel kapcsolatban vannak fenntartásaink, volt hogy egy sima szoftveres hibára alaplapcserét javasoltak az ügyfélnek.

"Pénzt is azért kaptam meg azonnal mert 3 napon belüli volt a hiba, ha 8 napon belül lettem volna, akkor kb 30 nap mire visszautalják..."

Azért kaptál vissza pénzt mert nem volt szabad készlet a termékből és a beszállító nem tudta megmondani mikorra jön meg a megrendelt szállítmány, és így döntöttél.
Ne keverjük a vásárlástól számított 8 munkanapos elállást ide, az indoklás nélkül megtehető amennyiben a termék nem felel meg (vagy bármiért ha a feltételeket betartják pl tartozékok megléte, sérülésmentesség), az egy lehetőség, de nem garanciális ügyintézés.
Nem kötözködésképp, csak hogy a másik oldal is meg legyen hallgatva.
Peace:)

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4661) HUN]Repa válasza Size83 (#4642) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

A vásárlástól számított 3 munkanapon belül visszajuttatott hibás termékek esetén a következőképp járunk el: DOA ügyintézést indítunk amely szakszerű üzembe helyezés és a rendeltetésszerű használat akadályozásának (hiba megléte) megállapítása után csere, ha ez nem lehetséges, a termék vételárának visszafizetése, vagy amennyiben az ügyfél azt választja beszámítjuk másik termék vételárába. Az ilyen ügyintézés általában 3 munkanapot szokott igénybe venni. A vizsgálatot az esetek többségében a beszállítónál vagy megbízott szervizben végzik (nincs törvényileg szabályozva, hogy az üzletben kell történjen és szerintem praktikusabb is ha olyanok végzik akik valószínűleg több olyan terméket láttak esetleg már ismerik a hibát is).
A monitor sima ügynek látszik. A VGA esetén lehet többtényezős is a hiba: szellőzés megfelelő-e (nem melegszik túl a kártya), tápegység nincs túlterhelve, legfrissebb driverrel próbáltad-e , illetve néha ram is okoz hasonló meglepetéseket.
Természetesen nem kell ezzel foglalkoznod csak leírtunk pár ötleted addig is, míg a termékeket visszajuttatod hozzánk.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4662) fazerzje


fazerzje
csendes tag

Répa!

Hogyan zajlik egy videokártya garanciáztatása? Esetemben egy GIGABYTE HD6970-ről van szó. :F

(#4663) HUN]Repa válasza fazerzje (#4662) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szia !

Behozod és 15 munkanapon belül általában mi is visszakapjuk a beszállítótól javítva vagy cserélve a terméket. :R

De ez főleg hiba függő.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4664) Size83 válasza HUN]Repa (#4661) üzenetére


Size83
csendes tag

Köszönöm kimerítő válaszod. :R
Közben itt a fórumon sikerült kiokoskodni, hogy a vga-m szerencsére hibátlan. Csupán az analóg csatlakozás nem tetszett neki a monitorral. DVI-on tökéletes. A monitort sajnos nem lesz alkalmam legariztatni, utaznom kell külföldre, így az az egy darab kék pixel egyenlőre marad. :(

[ Szerkesztve ]

Komolytalanok kíméljenek!!!

(#4665) whitezo88 válasza HUN]Repa (#4663) üzenetére


whitezo88
nagyúr

akkor gondolom lesz jan eleje is mire kapok egy új DVD írót a 17-én bevitt helyett. (bár ha eddig nem szóltak, biztos.)

[ Szerkesztve ]

(#4666) whitezo88 válasza whitezo88 (#4665) üzenetére


whitezo88
nagyúr

jött válasz, sem javítani, sem kicserélni (!) sem tudják, vagy visszaadják az árát vagy levásárolhatom. veszek egy rendes írót akkor.
Miért nem tudják cserélni? Mert a szállító is rájött hogy szériahibás? :)

(#4667) xTalentx


xTalentx
csendes tag

Sziasztok!
Van egy 2 év fél éves GTX285-öm. 3 év gari van rá az iponba. Úgy néz ki feladta a harcot. Mi a teendő ilyenkor, és mire számítsak?
:R

(#4668) Bélaaaa válasza xTalentx (#4667) üzenetére


Bélaaaa
őstag

Ha "Garancia Futár"-ral vetted, akkor ingyen kijön érte, ha nem vidd be a boltba. Ha lehet, javítja, ha nem cseréli a nagyker.

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#4669) HUN]Repa válasza whitezo88 (#4666) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szia !

A beszállító nem cserélte, nekünk pedig nincs szabad készleten. Persze valszeg tudnánk rendelni ugyanilyet de nem jobb neked hogy újra választhatsz a bármilyet/bármi mást vagy ha már megoldottad a pénzt kapod vissza, ha azt választod?
Egyébként sablon emailt kaptál, az író nem szériahibás, és a hiba is véletlenszerű volt. Egy Win8 és egy Vista is gond nélkül felment írott és újraírott lemezről, de a további tesztelés során volt hiba.
BUÉK Mindenkinek!!!

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4670) whitezo88 válasza HUN]Repa (#4669) üzenetére


whitezo88
nagyúr

értem, persze jobb ha veszek egy minőségibbet a héten. kösz a választ!

(#4671) xTalentx válasza Bélaaaa (#4668) üzenetére


xTalentx
csendes tag

Nem garfutáros. Az ok, hogy beviszem, de nem egy mai kártya és elég húzós áron vettem anno. Ilyen esetbe mi az eljárás? Már vettem helyette egy GTX570-et.

(#4672) fazerzje


fazerzje
csendes tag

Lehet tudni már valamit mi újság a garanciáztatásokkal ? :) Esetleg ha nézek azonosítót az átvételi lapon tudtok mondani bővebb infót ? :DD

(#4673) whitezo88 válasza fazerzje (#4672) üzenetére


whitezo88
nagyúr

hogy érted? beviszed a Dévaiba, elmondod mi a baj, kapsz egy lapot egy számmal és vársz (nem ott :DDD ). Én ma hoztam el az LG író helyett egy másik, Samut. 19én vittem be.

(#4674) bul07


bul07
nagyúr

Én jövőhétre várom hogy legyen valami fejlemény merevlemezem garanciáztatása ügyében, dec.14-én kaptam az emailt idézem:
A GaranciaFutártól a terméket a mai napon átvettük, a garanciális ügyintézés folyamatát megkezdtük.

Remélem nem kell csalódnom

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4675) fazerzje válasza whitezo88 (#4673) üzenetére


fazerzje
csendes tag

17.-én vittem be személyesen a VGA-m .. azóta is csak várok és várok .. :U

(#4676) whitezo88 válasza fazerzje (#4675) üzenetére


whitezo88
nagyúr

15 munkanap, az még nem telt le. azóta ma volt a 8. rendes munkanap.

(#4677) Cheesy


Cheesy
őstag

Ha valamit szerdán délután rendeltem PickPackPont átvétellel Szolnokra (vidék...) és tegnap este 9-kor kaptam e-mailt, hogy át lett adva a PPP futárnak, illetve ma a PPP honlapján "raktárban van a csomag" jelzést kaptam mikor a csomagszámot leellenőriztem, mennyi az esélye annak, hogy ma megérkezzen Szolnokra a csomagom? Videokártyáról van szó és addig nem tudok dolgozni a gépemmel.
Gondolom szombaton meg nincs kiszállítás.

Más:
Ipontól már 3 hónapja semmi válasz a hiányosan megküldött gépházam ügyében.

www.vakbelmutet.hu

(#4678) smiti válasza Cheesy (#4677) üzenetére


smiti
addikt

Akkor az a csomag valószínűleg csak holnap lesz itt Szolnokon, legalábbis én úgy emlékszem.

(#4679) Cheesy válasza smiti (#4678) üzenetére


Cheesy
őstag

Akkor ezek szerint szombaton is szállít a PPP?

www.vakbelmutet.hu

(#4680) smiti válasza Cheesy (#4679) üzenetére


smiti
addikt

Igen, nekem már többször volt ilyen.

(#4681) bul07 válasza Cheesy (#4679) üzenetére


bul07
nagyúr

Sőt vasárnap is érkezik csomag, mert kapnak újságokat és azzal a kocsival megy a csomag is amivel az újság
Szerintem nézd ki a telefonszámot és hívd fel ahova rendelted a csomagot , ha központi számot hívod kérd meg az ügyintézőt hogy adja meg annak a számát ahova rendelted , felhívod és megkérdezed hogy van e a neveden csomag
Amúgy lehet hogy Szolnokra naponta kétszer megy a kocsi mert nagy város és ha reggeli kocsival nem jött meg megjöhet a másodikkal, kérdez rá ere is

Én tudom hogy nálunk Román határ melletti városba naponta egyszer hoznak cuccot reggel(6:00-kor) ha akkor nem jön meg akkor majd csak másnap jön

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4682) Sabre


Sabre
őstag

Sziasztok!

Ha ott lett véve egy vga de elveszett a garlevél - lehet garanciáztatással próbálkozni? Mert elvileg ott van a rendszerben a szériaszám, hogy onnan van...nagykerekben régóta van ilyen.

:F

(#4683) bul07 válasza Sabre (#4682) üzenetére


bul07
nagyúr

Írj emailt a rma@iPon.hu címre az adatokkal együtt. És biztos pontos felvilágosítást adnak

Most néztem nekem is befejeződött a garanciáztatás
De azért egy kérdés felmerült bennem
Cserélték vagy ugyanazt kapom vissza , merevlemez esetén hogy tudták javítani, visszaírtam és rákérdeztem

Ezt a üzenetet kaptam, elég szűkszavú:

Tisztelt Sxxx Axxxx Lxxxx,

A termék garanciális ügyintézése befejeződött, az üzletünkben
átvehető, illetve GaranciaFutár szolgáltatás esetén 2 napon belül
küldjük Önnek.

Termék neve: SAMSUNG 1000GB F3 7200rpm 32MB SATA2 HD1

Garanciális ügyintézés új helye: 1134 Budapest Dévai u. 17.

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4684) Size83 válasza Sabre (#4682) üzenetére


Size83
csendes tag

Költözéskor én is eltüntettem egy előző rendelésem számláját, ám a termék hamarosan meghibásodott. Egy ideig nem is törődtem vele, gondoltam számla nélkül nincs garancia. Aztán valamiért mégis írtam az ipon-nak, másnap már kaptam is a mailt hogy küldjem a hibás cumót garanciafutárral. Én egy SSD-t küldtem vissza számla és egyebek hiányában a csupasz csomagolásában. A garanciális ügyintézést így is megkezdték. :)

[ Szerkesztve ]

Komolytalanok kíméljenek!!!

(#4685) Size83 válasza Sabre (#4682) üzenetére


Size83
csendes tag

Bocsánat, valahogy dupla lett.

[ Szerkesztve ]

Komolytalanok kíméljenek!!!

(#4686) attiati


attiati
veterán

lehet már volt róla szó, de mi történt most a héten, hogy mindennek drasztikusan emelkedett az ára hirtelen?

22ezres alaplap 25 felett....
13ezres memória 15 felett.....

3%-os devizaárfolyam erősödés nem indokol ilyen áremelést

[ Szerkesztve ]

(#4687) Nyugdíjas válasza attiati (#4686) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

Te mire gondolsz?

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#4688) attiati válasza Nyugdíjas (#4687) üzenetére


attiati
veterán

Több mindenre is.
Adóemelési hatások.
Ipon beszerzési forrása árat emelt.

de hogy 10-15%-os emelkedés?

Pedig iponból akartam berendelni a cuccokat, de így lehet kénytelen leszek a kisebb boltok elfekvő megmaradt régi készletéből rendelni. Azért ennyi árkülönbség már nagyon is számít.

[ Szerkesztve ]

(#4689) bul07 válasza bul07 (#4683) üzenetére


bul07
nagyúr

Csere darabot kapok, pontos típust nem tudok még , ma jön a futár

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4690) bul07 válasza bul07 (#4689) üzenetére


bul07
nagyúr

SAMSUNG HD103SJ romlot ell és kaptam helyete egy Seagate ST1000DM005 merevlemezt 1év garanciával(holnap vagy holnapután teszem is ki az apróba, postázás díjának kell még utánajárnom)

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4691) dethroner válasza bul07 (#4690) üzenetére


dethroner
veterán

Ne légy hülye! Küldd vissza az iponnak! Ha nem tudnak ugyanolyan samu vinyót adni, akkor kötelesek visszaadni az árát. Nehogy már te próbáld eladni a neked nem kellő csereterméket :o
És mi az hogy egy olyan terméket amit korbábban gondolom 3 év garanciával vettél, megkérdezés nélkül olyanra cserélnek amire csak 1 év a garancia!??

[ Szerkesztve ]

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#4692) HUN]Repa válasza dethroner (#4691) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Ez az, csunya szemet ipon atakar verni....pfuj. Szeretem az ilyen korultekinto hozzaszolasokat amikor semmi informacioja nincs az embernek csak itelkezik es vagdalkozik.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4693) Bagira01 válasza dethroner (#4691) üzenetére


Bagira01
veterán

A samsungból tudtommal seagate lett. A hdd-re meg 1 év garit vállalnak(sajna) Az persze jó kérdés, hogy lehet ilyen esetbe kompenzálni a vevőt :F

Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d

(#4694) fricz19 válasza Bagira01 (#4693) üzenetére


fricz19
őstag

Miért a kiskernek kéne kompenzálnia, a gyártó által megváltoztatott garanciaidőt?

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#4695) dethroner válasza HUN]Repa (#4692) üzenetére


dethroner
veterán

Szeretem az ilyen korultekinto hozzaszolasokat amikor semmi informacioja nincs az embernek csak itelkezik es vagdalkozik.

De volt információ, a vevő részéről. Volt egy vinyója amit minden bizonnyal 3 év garanciával vett, és kapott egy másik amire 1 év van. Ez pont elég infó ahhoz hogy a csere nem 1:1 arányban áll.
Szerintem elég sok ember vásárláskor a garanciaidő is figyelembe veszi.
Jól is néznénk ha pl vesz valaki egy 3 év garos asus vga-t és ha cserélni kell akkor kap helyette egy Leadtek kártyát 2évvel.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#4696) bul07 válasza dethroner (#4691) üzenetére


bul07
nagyúr

Megkérdeztem a vételárat visszatérítették volna
Csakhogy én a Samsung merevlemezt 11.500Ft körül vettem ugye ha megnézük a mostani árakat ez igeny sovány , pár ezresel többért biztos el tudom adni(14.700-ért hirdetem meg majd holnap)
Így kértem a merevlemezt

Samsungnak már nincs ilyen 1TB 7200 fordulatú merevlemeze a jogutódja meg a Seagate ezért kaptam ilyett
Garancia kérdése örültem volna ha Samu fenmaradó másfél év garanciáját megkapom, de ennek 1évet adnak ha meveszed is

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4697) HUN]Repa válasza dethroner (#4695) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Nem volt mert ! Az ugyfelnek felajanlottuk a penzvisszafizetest de inkabb a hdd-t valasztotta mivel O olyan olcson vette meg 3eve hogy egy nagyobb pendriveot vehetett volna abbol az arbol. Ezert inkabb a Hdd-t eladja es meg keresett is rajta az mellet hoy x evig hasznalt egy hdd-t.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4698) attiati válasza Nyugdíjas (#4687) üzenetére


attiati
veterán

te mire gondolsz? :)

(#4699) Nyugdíjas válasza attiati (#4698) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

Én egy világméretű összeesküvésre :D

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#4700) dethroner válasza HUN]Repa (#4697) üzenetére


dethroner
veterán

Azért ez akkor is szar dolog hogy a lassan kétszerelősre zsugorodó hdd üzletágban 1 év garanciát vállalnak egy vinyóra. Tényleg működik a tervezett elavulás :F

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.