Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#4751) Chosen


Chosen
addikt

Sziasztok!

Ha van egy Sapphire HD 5850-em, amit a saját nevemre vásároltam, a számlája meg is van, de a garanciapapírt sehol sem találom, arra lehet még érvényesíteni a garanciát? Végül is minden információ rajta van a számlán, ez alapján visszakereshető.

(#4752) KisTücsök


KisTücsök
addikt

Hello!

Rendeltem egy LG DM2752D-PZ típusú monitort, holnap el is megyek érte (amúgy is arra járok), és ehhez ugye jár 3 napos pixelhiba garancia. A kérdésem, hogy ott az üzlethelyiségben lehetőség nyílik kipróbálni? Ha netán tán pixelhibás, és ez csak otthon derül ki, akkor nem nagyon lesz lehetőségem másnap, harmadnap visszavinni a bp-i üzletükbe.

(#4753) Shad0w válasza KisTücsök (#4752) üzenetére


Shad0w
senior tag

Konnektort biztos találsz, de vigyél magaddal vmit ami csinál rá képet (laptop, telefon).

(#4754) Kiki18


Kiki18
őstag

Sziasztok
Kaptam értesítést,hogy el lehet hozni a tápot.Kérdésem,hogy jobb,ha minél előbb elhozom,vagy megvárhatom az alaplap és a procihűtő sorsát?
Üdv. :R

(#4755) Shad0w válasza Kiki18 (#4754) üzenetére


Shad0w
senior tag

ilyet hivatalos csatornákon: rma@ipon.hu

(#4756) Kiki18 válasza Shad0w (#4755) üzenetére


Kiki18
őstag

Rendben,köszönöm,ment mail. :R

(#4757) Teodor52


Teodor52
senior tag

Sziasztok!

Mai nap átvettem egy Kingston KHX1600C9D3K2/8G típusú ramot és már sérült volt a csomag!
Írtam email-be nekik hogy csere igényes mert a csomagolás sérült:

[link]

és az alábbi választ kaptam:

Mivel a disztribútornál az összes csomagot fel kell bontani hogy az
eredetiséget igazoló gyári számmal el lehessen látni a terméket, így
minden ilyen csomag "bontott" lesz. Nem tudjuk másra cserélni.

Igen ám, de a rézcsíkok is kopottak:

[link]

Megírtam ezt is illetve csatolmányként küldtem el nekik a fényképet de még nem jött válasz!

(#4758) zolee86 válasza Teodor52 (#4757) üzenetére


zolee86
tag

Ez azért elég durva.

Nem hiszem, hogy a gyártó tesztelés közben karcolta meg.

Én arra tippelnék, hogy valaki visszaküldte a terméket kompatibilitási probléma miatt.

(#4759) Teodor52 válasza Teodor52 (#4757) üzenetére


Teodor52
senior tag

Na megjött a válasz kettő is!

Ezt figyeljétek:

A termék nem használt, a bontás oka csak a matrica felragasztása volt
a memória modulra.
Ha így nem felel meg Önnek, kérem hozza vissza a Dévai úti üzletünkbe,
és vissza adjuk az árát.

Másik:

Minden ramot gyárilag tesztelnek, mind ramon, vga-n lesz ilyen nyom.
Ha nem felel meg hozza vissza és azonnal visszaadjuk a pénzét

[ Szerkesztve ]

(#4760) fenergie84 válasza Teodor52 (#4759) üzenetére


fenergie84
addikt

nem egy ramot vettem már, de soha nem volt még megbontva :N
szerintem azt valaki visszavitte és továbbadták neked...

(#4761) Teodor52


Teodor52
senior tag

Azért kíváncsi lennék hogy a nagy Ipon szeretők mit tennének a helyemben!!!!!?????

(#4762) Teodor52 válasza fenergie84 (#4760) üzenetére


Teodor52
senior tag

Én is kétszer vettem de egy ilyen esettel sem találkoztam!

Iponos emberke nincs itt,de nem az aki írta nekem az üzenetet,mert annak egy szavát sem hiszem?

Ha jól tudom HunRepa is iponos, miért nem válaszolt,tegnap itt volt?

[ Szerkesztve ]

(#4763) zolee86 válasza Teodor52 (#4762) üzenetére


zolee86
tag

Szerintem nincs szükség válaszra.

Vidd vissza, és rendelj másikat.

(#4764) Teodor52 válasza zolee86 (#4763) üzenetére


Teodor52
senior tag

Köszi 160km-re lakom Budapesttől!

(#4765) Chosen válasza Teodor52 (#4764) üzenetére


Chosen
addikt

Ha tökéletesen működik, és a teljes garit megkaptad rá, akkor nem aggódnék. Most az hogy volt egy gépben 10 percig, használat szempontjából semmit sem befolyásol, hiszen ugyanúgy működik mint egy új, teszi a dolgát.

[ Szerkesztve ]

(#4766) Teodor52 válasza Chosen (#4765) üzenetére


Teodor52
senior tag

Igaz nem tettem be a gépbe még,mert körülményes a Cooler Master TX3 evo miatt és várok addig még végleges megoldás nem születik a problémámra, majd csak utána fogom egyszer betenni és az úgy is marad!

Ami a garanciát illeti azt megkaptam,tehát 5 év szerepel a webshop-on és ez a idő szerepel is a garanciapapíron,de igazából a Kingston 10 évet vállal rá!

[ Szerkesztve ]

(#4767) HUN]Repa válasza Teodor52 (#4757) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szia !

Egyeztettünk a beszállítóval, valóban mindegyik ramkit meg van bontva ami ettől a beszállítótól jön. Hiszen, mint láthatod a vonalkódos matricát rárakták. Több gyártó is teszteli a memóriát nem egy hirdeti is ezt. A tesztelés során behelyezik és akkor keletkeznek az általad fotózott "kopások". Megnéztünk a biztonság kedvéért 5db ilyen ramkit-et mindegyik ugyan így nézett ki. Amennyiben nem vagy elégedett 8 munkanapon belül elállhatsz a vásárlástól.

A garancia idővel kapcsolatba itt is találhatsz infót:

http://www.kingston.com/us/wa/warranty_hu

Én nem látok 10 éves garanciát egyik termékre sem.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4768) tlac válasza HUN]Repa (#4767) üzenetére


tlac
nagyúr

igen, mert ott "termékélettartam-garanciát" írnak a hyperx-re

(#4769) fricz19 válasza tlac (#4768) üzenetére


fricz19
őstag

az nem sokat ér, megszünika termék gyártása = nincs garancia... :(

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#4770) tlac válasza fricz19 (#4769) üzenetére


tlac
nagyúr

ha megfigyeled, ebben a sorrendben írják a garanciákat
termékélettartam, 5 év, 3 év, 2, 1
valószínűleg 5-nél többet kellene alatta érteni

(#4771) fricz19 válasza tlac (#4770) üzenetére


fricz19
őstag

miért kellene?

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#4772) smiti válasza fricz19 (#4771) üzenetére


smiti
addikt

Mondjuk van olyan konkurens üzlet, ahol erre a kingston-ra meg a corsair-re is 10 év garit adnak. ;)

(#4773) fricz19 válasza smiti (#4772) üzenetére


fricz19
őstag

Meg van olyan is ahol nem ;)

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#4774) Teodor52 válasza fricz19 (#4773) üzenetére


Teodor52
senior tag

Így igaz,mert pl az Aqua elektromaxnál 10év a garancia!

HUN]Repa:Így már hihetőbb, hogy utána jártál köszi szépen!

Amúgy miért nem adjátok ezeket a kiteket 10 évre?

[ Szerkesztve ]

(#4775) bul07 válasza Teodor52 (#4774) üzenetére


bul07
nagyúr

10év múlva szerinted ezek a memóriák nálad lesznek és még használni is fogod őket , ne vicceljünk már
5év is olyan sok hogy problémás a termék cserélje, így érthető hogy nem szeretnek ennél többet vállalni

Inkább annak lehetne örülni hogy nem kezdték el ezeknek is drasztikusan csökkenteni a garanciáját mint a merevlemezeknél megfigyelhető

HUN]Repa
A webshop menüjébe van egy kis zavar, alaplapoknál két AM3 van és nincs AM3+

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4776) Teodor52 válasza bul07 (#4775) üzenetére


Teodor52
senior tag

Mondjuk ez is igaz!

(#4777) Teodor52


Teodor52
senior tag

Nekem is lenne egy észrevételem az ipon oldallal kapcsolatban!
Mikor megpróbálok bejelentkezni és mondjuk elrontom a jelszavam majd szépen elkezdem kitörölni de az utólsó karaktert(am jelszómegadásnál az első) nem törli ki mindjárt hanem egy jó 5 másodpercre megáll és felpörög úgy a cpu venti mint az állat!
Lehet hogy egyéni probléma,de próbáljátok ki!

[ Szerkesztve ]

(#4778) Jester01 válasza bul07 (#4775) üzenetére


Jester01
veterán

Ez nem vicc, hanem a magyar valóság. Rászoruló rokonoknál, ismerősöknél élnek tovább a kimustrált de még használható alkatrészek.
Pl. anyukámnál még az én kb. 10 éves athlon xp alapú gépem ketyeg, ddr1 memóriával. Amire neki kell még manapság is elég.

Ezzel együtt az 5 év garancia is szép dolog ahogy mondod, bár nagy kockázatot nem vállalnak mert a memória nem tipikusan elromlós alkatrész, a merevlemezzel ellentétben.

[ Szerkesztve ]

Jester

(#4779) Cruiserke


Cruiserke
tag

Sziasztok
Az lenne a kérdésem, hogy mik a tapasztalatok az új szériás, főleg az AMD Sapphire 7850-ek BS azaz Black Screen jelenséggel rendelkező videokártyák gariztatását illetően. Mert ez a hiba néhány esetben ritkán és csak bizonyos megterhelés alatt jön ki. Esetemben Call of Duty széria ill Dirt széria játékoknál FullHD fellbontás mellett.

Aorus Z590 Ultra, i9 10900, RTX2080, GSkill trident Z NEO 32GB, Samsung S21, Iphone 12 Mini

(#4780) bul07 válasza Jester01 (#4778) üzenetére


bul07
nagyúr

Na de most gondolj bele 9év múlva hogy cseréli ki neked egy ugyan olyanra (vagy megegyező adatúra) , és ekkor fizesse ki a vételárát
Ne értsd félre jó lenne ha mindenre ennyi garancia lenne, de ez forgalmazó szempontjából nem nyerő

Én eddig két komplett gépet adtam el az ismerőseim körébe és mind a kettő üzemel még
A mostani gépemmel bajba vagyok mert eddig 3évente cseréltem de a mostani gépemre nem tudnék vevőt találni mert nem fizetnék ki legalábbis itt a környéken (román határ)
De nem is érzek késztetést hogy ebben az évben új gépet rakjak össze majd talán 2015 nyarán

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4781) HUN]Repa válasza Teodor52 (#4774) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Élettartam garancia... De akkor miért pont 10-évet adnak/adjunk miért ne inkább 20-at? 5 évet kapunk a beszállítótól ami reális is és szerintem elég is. Hol lesz ez a ram 10 év múlva? Vagy: milyen ram volt 10éve? EDO, SDram, 266-333MHz DDR1 , Rambus. Hol vannak ezek már és kinek van arra szüksége, hogy egy 10 éve 20eFt-ért vett 64MB SD ramot garanciázzon a Rambusról ne is beszéljünk? Ekkor a gyártó jó eséllyel megállapít valami szép avulást (esetleg kuld helyette vmi DDR3-mat az avultatott ár értékében), mondjuk jóváírja 30%-on azután kenhetjük a hajunkra a magyar törvények miatt. Hát kb ezért.
Ja és még valami: a legtöbb gyártó "warranty"-ja nem egyezik a magyar jogban ismert "jótállás" tartalmával, így a forgalomba hozó dönt arról, mennyit vállal még a kötelező felett.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4782) Teodor52 válasza HUN]Repa (#4781) üzenetére


Teodor52
senior tag

Értem!

Köszönöm az információt!

(#4783) fazerzje


fazerzje
csendes tag

Lassan 20 napja várok arra, hogy végre visszakapjam a videokártyám... még jó hogy a mai napra ígérték .. :(((

(#4784) fazerzje válasza fazerzje (#4783) üzenetére


fazerzje
csendes tag

Köszi Répa egyébként utólag is, hogy javítottad az elírást :C Azt majd lehet tudni pontosan mi történt a VGA-val? :DD

(#4785) Keller16


Keller16
aktív tag

Sziasztok!

Lenne néhány kérdésem a garanciafutárral kapcsolatban:
-jól értem, hogy akkor ingyenes a futárral felküldés, ha anno házhosszállítással vettem az adott hardvert?
-ezt a szolgáltatást egy mezei emailben kell igényelni? (mert az oldalon nem találtam hozzá menüpontot)
A harmadik dologról inkább véleményt kérnék. Nem egészen 2 éve vettem egy FSP Hexa 500 W-os tápegységet, ami úgy egy hónapja bizonyos időközönként elég hangos. Gondolom a hűtőventillátor lehet csapágyas, mert egyébként a gép teljesítményére nem hat ki. Tehát a kérdésem: küldjem el minél előbb vagy várjam meg, míg teljesen beadja a kulcsot? Mivel tartalék tápegységem nincs, ezért elég érzékenyen érintene a hiánya.

(#4786) bul07 válasza Keller16 (#4785) üzenetére


bul07
nagyúr

Első kérdésedre
Mennyibe kerül ez a szolgáltatás?
Abban az esetben, ha valaki
megrendeléskor házhozszállítással kérte a
meghibásodott alkatrészeket/gépet, teljesen
ingyen van, egyéb esetben a házhozszállítás
díját számítjuk fel (bruttó 2500 Forint). Ha
egy termékre már egyszer ki lett fizetve a
szállítás díja (akár megrendeléskor, akár
garanciális hiba miatt), akkor arra onnantól
aktív lesz az ingyenes Garanciafutár, így
nem kell többször fizetni érte.

Itt olvashatsz röbbet róla
http://ipon.hu/elemzesek/ipon_garanciafutar_–_kenyelem_mert_megerdemlem/599/
(telefonról így megy a linkelés)

Második kérdésedre
Az ipon oldalán bal menübe Garanciafutár füll, és a legalján feltételek elfogadása pippa és Futár igénylése gomb , majd ott az adatokat értelemszerűen kitölteni

Harmadik kérdésedre
Írj emailt, pontosabb választ kapsz
rma@iPon.hu

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4787) Keller16


Keller16
aktív tag

Köszönöm!

(#4788) Rossi


Rossi
addikt

Üdv!

Amennyiben szeretnék rendelni tőletek egy fél konfigurációt (táp nélküli ház, alaplap, cpu, hangkártya), kérhetem összeszereléssel?

Köszi.

[ Szerkesztve ]

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#4789) HUN]Repa válasza Cruiserke (#4779) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szia !

A Sapphire (és a többi érintett gyártó is ha jól tudom) kiadott egy javított drivert, tehát a weboldalukról kellene letölteni és azt használni (www.sapphiretech,com) nem a www.amd.com-on találhatót.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4790) Chosen válasza Chosen (#4751) üzenetére


Chosen
addikt

(#4751) Valaki? :F

(#4791) fenergie84 válasza Chosen (#4790) üzenetére


fenergie84
addikt

Szerintem könnyebb, ha felhívod őket :K
Elvileg a hardver alapján is be tudják azonosítani, h mi a helyzet a garral kapcsolatban...

(#4792) fazerzje válasza fazerzje (#4783) üzenetére


fazerzje
csendes tag

Nem vágom mit lehet ülni eddig a videokártyán .. 15 nap már letelt.. csak az ígérgetés megy.. most mégis mihez kezdjek? Beszéljek a fogyasztóvédelemmel .. ? :U

(#4793) Size83 válasza fazerzje (#4792) üzenetére


Size83
csendes tag

Az derék! A 15 munkanap ezek szerint csak tájékoztató jellegű? ;]
Ha az én BS-es garanciáztatásommal is ez lesz a helyzet igen boldog leszek... :W

Gondolom azért valami konkrétumot mondtak neked email-ben... Én eddig akárhányszor írtam nekik mindig egy két órán belül lereagálták. Pedig sokat kérdezősködtem a kártyám garanciáztatását illetőleg, mindig készségesek voltak eddig. :K

Komolytalanok kíméljenek!!!

(#4794) Size83 válasza Chosen (#4790) üzenetére


Size83
csendes tag

Én költözés közben elkevertem a számlát és a garanciapapírt egy több tételből álló rendelésről és mégis legaranciázták a hibás SSD-m. Csak el kellett juttatnom hozzájuk a terméket a garanciafutárral. Nem csináltak belőle ügyet. Email-ben megkaptam újra a számlát is.
Jó eséllyel érvényes a garanciád. :K

[ Szerkesztve ]

Komolytalanok kíméljenek!!!

(#4795) fazerzje válasza Size83 (#4793) üzenetére


fazerzje
csendes tag

Hát, jövő hét aztán jövő hét vége (ezeket írták a múlt hétre vonatkozóan..) ha ezek valamiféle konkrétumok .. :( Ott tartok, hogy inkább adják vissza a vételárat és veszek máshol kártyát.. mondjuk egy 7970-et ..

[ Szerkesztve ]

(#4796) Size83 válasza fazerzje (#4795) üzenetére


Size83
csendes tag

:( Ebben valóban nincs túl sok konkrétum, de valószínűnek tartom, hogy ők sem tudnak többet mint te. Nem hinném, hogy szándékosan ülnek a kártyán.
Minden esetre most már én sem vagyok túl bizakodó, nem élem bele magam hogy 15 nap alatt kézhez kapom a kártyám.
De azt tegyük hozzá hogy 15 munkanapról szól a fáma, nem 15 naptári napról. :)

Komolytalanok kíméljenek!!!

(#4797) fazerzje válasza Size83 (#4796) üzenetére


fazerzje
csendes tag

Ne érts félre. Én sem őket akarom fikáztatni, egyébként 15 munka napon van túl a dolog, nem naptári napról beszélek. Csak tudod, már gamelnék.. oké így is megy a gépem, de SWTOR, meg BF3 nem nagy muri very lowon.... :(

(#4798) Size83 válasza fazerzje (#4797) üzenetére


Size83
csendes tag

Értem, akkor viszont a helyedben írnék egy mailt konkrét időpontért vagy tájékoztatásért, hogy olyankor mi a helyzet, ha a 15 napos garancia nem 15 napos.
Egy csónakban evezünk, ráadásul nekem nincs másik vga-m sem amivel használhatnám a gépet. :N

[ Szerkesztve ]

Komolytalanok kíméljenek!!!

(#4799) fazerzje válasza Size83 (#4798) üzenetére


fazerzje
csendes tag

Én is annak örülök, hogy az i7-ben van IGP... állítólag a gyártó javította a terméket... csak nem tudom tényleg mi a büdös franc miatt kell várni ennyit.. anno a vinyó cserém is durván 1 hónap volt náluk .. de ugye a vinyó az mégis csak helyettesíthetőbb... na most egy VGA.. mindegy szerintem nem kell ecseteljem.. de azt se értem mért nem volt egyszerűbb odaadni az árát vagy egy 7970-et felajánlani .. nyugaton persze mást tapasztaltam.. (gondolok itt Ausztriára..) :(((

(#4800) Size83 válasza fazerzje (#4799) üzenetére


Size83
csendes tag

Az ssd-m példának okáért nekem legarizták 15 NAPTÁRI nap alatt. :) Nem egyenként utaztatják át a hibás termékeket a fél világon, így sokszor inkább szerencse kérdése hogy kifogj olyan visszainduló szállítmányt, ami vissza is ér 15 napon belül. Pár nap differencia azért mindig lehet benne.
Csak azt furcsálltam a te esetedben, hogy nem tudtak semmi konkrétummal szolgálni. Én azt mondom hogy a napokban kézhez fogod kapni a motyód, nem hiszem hogy olyan nagyon túlszaladnának a 2-3 hetesre kiírt garanciáztatási időtartamon.
A nehezén már túl vagy. :K

[ Szerkesztve ]

Komolytalanok kíméljenek!!!

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.