Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#4151) Jim74


Jim74
nagyúr

Sziasztok!

Minden tiszteletem az Iponnak, kifejezetten HunRepa-nak. :R
Múlt hét kedden vittem be hozzájuk egy RAM Kit-et garanciális ügyintézésre, mert nálam hibázott. Ma már küldték is az e-mailt, hogy bevizsgálták és levásárolhatom :R
Remélem olvassák a főnökei is a fórumot és honorálják az ügyfelekhez való hozzáállását. :R

(#4152) Kris87 válasza Jim74 (#4151) üzenetére


Kris87
aktív tag

Jó neked! Nekem e hónap 12-én érkezett be a lapom, (a futár a megbeszélthez képest pont egy nappal jött később), de augusztus elejéig nincs miért reklamálnom, elsején jár le a 15 munkanap. Remélem legkésőbb azon a héten meg is kapom, nem valami vagány P3-mal netezni meló után...

(#4153) Jim74 válasza Kris87 (#4152) üzenetére


Jim74
nagyúr

Nekem mondjuk azért annyi előnyöm van, hogy személyesen el tudok menni intézni. Nem szeretem a futáros megoldásokat ilyen ügyekben.
Persze, ha nem budapesti vagy, akkor túl sok választási lehetőséged nincsen.
Azt is vedd figyelembe, hogy egy RAM-ot sokkal egyszerűbb letesztelni, mint egy alaplapot. Meg az is lehet, hogy a nagyker ül rajta és nem ők.

Anno nekem az aliencomputers utódja kb. 1 hónapot ült egy hibás HDD-n mire kicserélték. Sajnos későn vettem észre, hogy amit adtak, annak a garanciája jóval kevesebb volt már, mint ami járt volna. Szóval átb*sztak a k*cs*g*k... De azért teszem OFF-ba, mert abszolút nem az Ipon-ra vonatkozó a téma, nehogy valaki csak átfussa a postot és azt higgye, hogy az Iponról van negatív véleményem.

(#4154) #56184576


#56184576
törölt tag

Olvasgatom a véleményeket,legalább több pozitiv van mint negativ :)
Sajnos 2012.06-12-én vásároltam egy teljes konfigot IPON gépösszerakóval, elkapott kékhalál,játék közben eltünik a kép,hang elszállt,elöfordult még az is,hogy narancsárga képet kapok fehéret stb.

Le se tudom irni,milyen ideges vagyok,nem volt olcsó mulatság,csütörtökön-pénteken viszem be személyesen gariztatni. Videókártya vagy tápegység hibára gyanakszom.
Én is reménykedek majd,hogy minnél hamarabb kapjak majd választ. (megjegyzem: ez az elsö gariztatás,itt döl el nálam,hogy milyen IPON szerviz hozzáállása számomra)

(#4155) Turbolada II válasza Bagira01 (#4114) üzenetére


Turbolada II
őstag

A törvény (kormányrendelet) felülírja a belső üzleti szabályzatot. Csodálkozok, hogy a fogyasztóvédelemnél még senki sem tett bejelentést ellenük.

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#4156) HUN]Repa válasza Turbolada II (#4155) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Lehet azért mert még sosem alkalmaztak törvénybe ütköző eljárást így nem volt jogalapja senkinek a támadásra, mindig van köztes megoldás és közös beleegyezéssel módosított szerződés. :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4157) Turbolada II válasza HUN]Repa (#4156) üzenetére


Turbolada II
őstag

Az amortizációs ár számítása akkor micsoda? A pofátlanság csúcsa, nekem is a fél gépem a Iponból van, de engem nem tudnának megkárosítani.

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#4158) HUN]Repa válasza Turbolada II (#4157) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Sose alkalmaztak még amortizációt, ha valakinek nem megfelelő a felajánlott cseretermék akkor megvárhatja amíg a gyártó javítja vagy cseréli a termékét. Még senki fejéhez nem tartottunk pisztolyt, hogy ezt válaszd. Az hogy, ha előnyős cserét ajánlunk fel akkor avval nincs probléma. Amit Bagira írt az meg elmélet volt nem megtörtént esett.

Mit jelent, hogy megkárosítani ?

Fikció: megkárosítás, hogy :

Van egy A típusú vga ami 2009-es vételára 55K volt, 2012-be elromlik és kicserélik neked egy B kártyára ami 25%-al erősebb kevesebbet fogyaszt és még mondjuk több rá a garancia is, de a aznapi vételára 45K.

Úgy véled ilyen esetben téged 10K-vel megkárosítottak ?

[ Szerkesztve ]

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4159) Turbolada II válasza HUN]Repa (#4158) üzenetére


Turbolada II
őstag

Az előnyös csere az teljesen más, ha a fogyasztó is beleegyezik. (nem kényszerből)
Például az én esetemben HD5850Xtreme csere HD6850Toxicra. (33500Ft vs. 49850Ft)

Szóval garanciális ügyintézéskor nem kell félnem az Ipontól? A 15 napos ügyintézési határidőt mennyire tudják tartani?

A fikcióra a válasz: nem egyezel bele a cserébe hanem az 55K-ért veszel magadnak kártyát.

[ Szerkesztve ]

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#4160) HUN]Repa válasza Turbolada II (#4159) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Nem kell félned erről biztosíthatlak :)

Általában inkább 15munkanap, de azt tudjuk tartani ! :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4161) Nyugdíjas válasza Turbolada II (#4159) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

dzsizösz :D

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#4162) Turbolada II válasza HUN]Repa (#4160) üzenetére


Turbolada II
őstag

Az jó ha tudják tartani a 15 napot, 1 hónap azért már problémás lenne mondjuk vga nélkül.
A Pick-Pack pontos házhozszállításnál van garanciafutár?

Nyugdíjas: hasonló teljesítményű vga kellett, 33500-ért meg nem tudtam volna 6850-est venni, szóval a 49850Ft-os Toxic lett a nekem megfelelő kártya. Mondjuk itt már hivatkozhattak volna aránytalan költségtöbbletre, de nem tették. A törvény szellemének megfelelően jártak el. :) Igaz lassabb, melegebb, hangosabb és többet fogyasztó kártyát kaptam, hiába ez volt a drágább.

[ Szerkesztve ]

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#4163) HUN]Repa válasza Turbolada II (#4162) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Van garanciafutár PP-s rendelés esetén is, de ahogy írtam 15munkanapot tudjuk tartani, de ez főleg hiba és termék függő. :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4164) #56184576


#56184576
törölt tag

Repa véletlenül nem te irtál vissza rma e-mail cimröl? :DD
(nevek megegyeznek)
Majd máskor megprobálok jobban tájékozodni a dolgok iránt,idegesség miatt kapkodtam.

(#4165) Turbolada II válasza HUN]Repa (#4163) üzenetére


Turbolada II
őstag

Most egy kicsit megnyugodtam, de azért puding próbája az evés. :)

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#4166) Jim74


Jim74
nagyúr

Szerintem egy kis fogalomzavar van az emberek fejében. Alapvetően műszaki cikkekre a magyarországi jogszabályok a vásárlástól számított 12 hónap jótállást írnak elő.
A több éves garancia szinte minden esetben gyártói garancia, amit nem az Ipon, hanem az adott termék gyártója vállal. Az ilyen esetekben az Ipon csak az ügyintézést vállalja át (szerintem teljesen korrekt módon, ingyen és bérmentve).

Természetesen a tévedés jogát fenntartom. :B

Azt meg azért ne gondolja már senki, hogy vesz egy terméket ma mondjuk 50ezerért, ami esetleg 5 éves gyártói garancia esetén elromlik a 4. év 11. hónapjában. és akkor visszakap 50ezret, amit levásárolhat. :Y
Gondoljunk már bele, ha a pult másik oldalán állnánk, akkor mit szólnánk, ha sorozatosan jönnének ilyen ügyfelek? Szerintem minden számítástechnikai bolt bezárhatna nagyon gyorsan....

[ Szerkesztve ]

(#4167) Nyugdíjas válasza Jim74 (#4166) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

A pult túloldala ritkán érdekli az embereket. "Úgyis meggazdagodtak már belőlünk..." - gondolják sokan. :U

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#4168) Mr X válasza Jim74 (#4166) üzenetére


Mr X
veterán

Ez mind szép, csak épp a jogszabály nem így szól. Ha a 4. év 11. hónapjában romlik el az a termék, és sem javítani ,sem ugyanolyanra cserélni nem tudják, akkor bizony az eredeti vételár jár vissza, és még csak levásárlásra sem kötelezheti az eladó a vevőt.

Plusz:

"151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

1. §

4) Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a
jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában
átszállnak a fogyasztóra."

[ Szerkesztve ]

(#4169) Jester01 válasza Mr X (#4168) üzenetére


Jester01
veterán

De pont így szól. A kötelező jótállás csak 12 hónapra vonatkozik. Mint ahogy már többen, többször írtuk, a további garancia már gyártói és bármilyen feltételeket szabhat. Jogszabály szerint 12 hó után semmi nem kötelező, tehát bármit vállal a gyártó az már "kedvezőbb". Ez valóban átszáll a fogyasztóra de már csak a gyártó feltételei szerint.

Jester

(#4170) Mr X válasza Jester01 (#4169) üzenetére


Mr X
veterán

Vagyis, mint az idézetem is leírja, ha mondjuk a gyártó vállal 24 hónap teljeskörű garanciát a termékére, az átszáll a vevőre.

Egy hivatalos jogi álláspontra viszont kíváncsi lennék, hogy ilyen esetben a vevő felé továbbra is a forgalmazó felel-e?

[ Szerkesztve ]

(#4171) Jester01 válasza Mr X (#4170) üzenetére


Jester01
veterán

Igen, átszáll. Viszont a gyártó a legritkább esetben vállalja a magyar jogszabály előírásait.

Mellesleg ha már ipon topik és szóbakerült a gyártói garancia, az APC túlfeszültségvédőkre 3 illetve 5 év, valamint élettartam garancia vonatkozik a gyártó szerint. A webshopban viszont 2 év van. Ugye az idézett jogszabály miatt ez semmis, de azért illene javítani.

Jester

(#4172) tlac válasza Jester01 (#4171) üzenetére


tlac
nagyúr

A webshopban viszont 2 év van. Ugye az idézett jogszabály miatt ez semmis, de azért illene javítani.

többször jeleztem már nekik ilyen problémákat, mindig javították

(#4173) HUN]Repa válasza tlac (#4172) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Már dolgozunk ezek a problémák megoldásában sajnos jelenleg manuális javítási módszer van ahogy ezek is javítva lesznek :) Köszönünk minden ilyen hozzászólást.

u.i.:célszerű ezeket a weboldalon jelenteni, mert virtuális pénzt kaptok érte, aki sokat elér akár egy pendrive vagy egy kisebb értékű termék kijön belőle így van még motiváció is :) :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4174) Turbolada II válasza Mr X (#4170) üzenetére


Turbolada II
őstag

Neked van igazad.

Jim74: A jelenlegi jogszabályok szerint visszakaphatja az 50000Ft-ot, ami teljesen rendben van. Gondolj bele mi volt a winchestereknél! 14000Ft-ért vetted és akkor is csak 14000Ft-ot kaptál vissza hiába 40000Ft-ba került az adott winchester. Ez az érem másik oldala. Cserekészülék ugye meg nem igazán volt, vagy ezt letagadta sok bolt.

[ Szerkesztve ]

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#4175) HUN]Repa válasza Mr X (#4170) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Amennyiben teljes garanciát vállal, nem korlátozottat, nem Limited Warranty-t akkor szerintem is neked van igazad és az át kell, hogy szálljon. :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4176) Mr X válasza HUN]Repa (#4175) üzenetére


Mr X
veterán

Ne legyen félreértés, ez nem az én véleményem, hanem a hivatalos jogszabály.

A magánvéleményem nekem is az, hogy hülyeség például az, hogy a garanciaideje végén is az 1-2 évvel azelőtti vételi árat kell visszatéríteni. Én inkább valami konkrét százalékos avulási számítást tartanék korrektnek.

De a másik felén ott van az, hogy sok boltos sunyi módon be akarja palizni a vevőt, hogy nem akarja visszaadni a vételárat, vagy bele akarja kényszeríteni a levásárlásba, és még hangoztatja is, hogy így jogszerű.

[ Szerkesztve ]

(#4177) Jim74 válasza Mr X (#4168) üzenetére


Jim74
nagyúr

"Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a
jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában
átszállnak a fogyasztóra."

És ki állította ennek az ellenkezőjét? Foghatod a termékedet és érvényesítheted a 12 hónapon túli garanciát - ami megillet, hiszen átszállt rád, mint vevőre - a gyártó felé.
Az általad idézett jogszabály nem kötelezi a forgalmazót, hogy helyt álljon 12 hónapon túl a gyártó helyett. Ezért írják is ki a legtöbb helyen, hogy gyártói garancia.

Szerintem pont, hogy korrekt az a hozzáállás, hogy a gyártói garancia intézését egy adott forgalmazó leveszi az ügyfél válláról.

Ez mind szép, csak épp a jogszabály nem így szól. Ha a 4. év 11. hónapjában romlik el az a termék, és sem javítani ,sem ugyanolyanra cserélni nem tudják, akkor bizony az eredeti vételár jár vissza, és még csak levásárlásra sem kötelezheti az eladó a vevőt.

Igen, 12 hónap után szintén a gyártó felé élhetsz ezzel a jogoddal....

Lehet, hogy nem nekem van igazam, de én így értelmezem a jogszabályt.

Hozzáteszem, hogy velem szemben mindig korrektül jártak el az Iponnál. Anno meghalt egy VTX5850-es VGA. Még a papírjait sem találtam meg és mégis elintézték a vonalkód alapján a garanciális cserét (pedig elhajthattak volna a garanciajegy hiánya miatt). Felajánlottak egy VTX6870-et (erősebb, modernebb) ráfizetés nélkül, de mivel már nem bíztam a VTX-ben ezért egy MSI HAWK 6870-et kértem. Minimálisat rá kellett fizetnem, de jobbat is kaptam, mint ami tönkrement...

[ Szerkesztve ]

(#4178) Turbolada II válasza Mr X (#4176) üzenetére


Turbolada II
őstag

Az meg azért nem lenne korrekt mert a termék vételára akár nőhet is. (Lásd winchesterek)
Másik példa: Pl. vennél egy cipőt és 10 hónaposan elszakadna, akkor is a cipő használt árát kérnéd vissza?

A jogszabály következetes, hidd el.

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#4179) Mr X válasza Turbolada II (#4178) üzenetére


Mr X
veterán

Az új termék vételára nőhet, de azt az adott darabot a vevő már használta mondjuk 10 hónapig, nem új darab.

(#4180) Turbolada II válasza Mr X (#4179) üzenetére


Turbolada II
őstag

Azt, hogy már használtad a jogi szempontból teljesen irreleváns.Itt tartós fogyasztási cikkekről van szó, azért kell ide a fogyasztó fokozott védelme. Ezért következetesek a jogszabályok.

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#4181) Mr X válasza Turbolada II (#4180) üzenetére


Mr X
veterán

Végülis innen is lehet nézni. :)

(#4182) HUN]Repa válasza Turbolada II (#4178) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

A HDD árakat nem jó idevenni, bár ami tény az tény. A HDD-k árai most az informatika fekete bárányai, eddig mindig lentebb mentek az árak amióta van PC piac, most ez az egy eset áll fent. :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4183) Jim74 válasza HUN]Repa (#4182) üzenetére


Jim74
nagyúr

Te sosem alszol? :DDD
Lehet, hogy csütörtökön egy Zyxel NSA 310-et is viszek hozzátok. Úgy fest, hogy bedöglött a LAN része :O
Nem enged be webes setup részbe és LAN csatlakozón is csak a sárga led ég (ha hajlandó egyáltalán az is kigyulladni..)

(#4184) HUN]Repa válasza Jim74 (#4183) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Várlak szeretettel :) :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4185) Jim74 válasza HUN]Repa (#4184) üzenetére


Jim74
nagyúr

Elég, ha beviszem a Nast meg a hálózati adapterét, vagy vigyem minden tartozékát? A HDD-t majd ki kellene venni belőle, mert az adataimra szükség lenne a gariztatás alatt is. Megoldható?

(#4186) HUN]Repa válasza Jim74 (#4185) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Persze kivesszük neked, ha otthon már nem lesz rá idő, jó lenne, ha hoznád a cuccait, kábel-t vagy ami volt hozzá, persze doboz,leírás, meg ilyen vackok nem kellenek...

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4187) Jim74 válasza HUN]Repa (#4186) üzenetére


Jim74
nagyúr

Ha doboz nem kell, akkor az jó, mert megúszom a padlásra mászást :DDD
Gyakorlatilag a Nas volt a dobozban, egy talp hozzá, hálózati adapter, meg egy lan kábel. HDD-t megpróbálom kiműteni addig.

(#4188) chatran válasza HUN]Repa (#4144) üzenetére


chatran
őstag

Sajnos nem az történt, amit írtál. Ma déltájban kopogtatott a futár, de meglepetésemre nem a javított GTX460-asomat hozta, hanem egy GTX560Ti-t. A csomagban található levél szerint cserélve lett. Ez mind szép és jó, de a cseréről se egy telefont, se egy e-mailt nem kaptam. Szóval mindenféle megbeszélés és beleegyezésem nélkül küldtetek egy cserekártyát.
A kártyával semmi gond nem lenne, ha volna rajta Displayport kimenet, mint az előző GTX 460-asomon.

A garanciáztatott kártya adatai:
Termék neve: ZOTAC ZT-40403-10P GTX460 AMP 1GB GDDR5
Garancia száma: 26566

Kérdésem van valami mód a kártya általam meghatározott termékre való cserélésére?

(#4189) HUN]Repa válasza chatran (#4188) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Te értékében, tudásában és még a vételáradhoz képest is egy drágább terméket kaptál. Te 45K-ért vetted a kártyát, amit kaptál még a Palit-é is 71K, gondoltuk örülni fogsz neki, de amennyiben mégsem küldd vissza és természetesen megvárhatód amíg megjavítják a te kártyádat és visszaküldik.

btw:
HDMI, DP port átalakító nincs ?, mert összességébe nem lenne rossz csere bárki írhat bármit erre. :R

Azért kaptál új kártyát, mert nem akartuk, hogy tovább várj a javítás miatt.

[ Szerkesztve ]

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4190) Ptech válasza chatran (#4188) üzenetére


Ptech
őstag

Add oda nekem, én veszek neked helyette egy GTX460-at :DDD

(#4191) tlac válasza HUN]Repa (#4189) üzenetére


tlac
nagyúr

ezt azért elkerülhették volna, ha előtte megkérdezitek, hogy elfogadja-e
sosem tudhatjátok milyen szempontok alapján választotta az előző kártyát

(#4192) Nyugdíjas válasza tlac (#4191) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

Nem mindenki báttlefildezik? Aszondod? ;]

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#4193) chatran válasza HUN]Repa (#4189) üzenetére


chatran
őstag

És a javítás még mennyi időt vesz igénybe? Már egy hónapja, hogy visszaküldtem a kártyát, erre a hétre ígértétek a javítást.
A papírjai is problémásak ennek a cserekártyának, nem kaptam normális garancialevelet, hozzá melyen szerepel a garancia időtartama. Csak egy garanciális ügyintézés lap volt a csomagban, amelyen rosszul szerepel a cserekártya típusa.
Nincs működő HDMI-Displayport átalakító, ha van is horror áron. Erről bővebben a Dell U2311H topikjában. Mivel ilyen monitort használok, nincs rajta Hdmi csatlakozó, a DVI csatlakozót meg foglalja a PS3-mam. Így a Displayport csatlakozó a videokártyán nekem elengedhetetlen.

(#4194) HUN]Repa válasza chatran (#4193) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Hát jó nem erőszak a disznótor, de pont ezért kaptál másik sokkal jobb kártyát, mert már lejárt az ügyintézési határidő. Na mindegy, küldd vissza futárral és visszautaljuk a termék vételárát, ha az megfelelő neked, így biztosan nem kell tovább várnod :R

u.i.: a kapott garanciális rendezés tökéletesen elegendő és teljes értékű garanciajegy, rajta van, hogy az új termékre a garancia újra is indult.

[ Szerkesztve ]

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4195) chatran válasza HUN]Repa (#4194) üzenetére


chatran
őstag

Köszönöm! Még gondolkodom rajta. A visszaküldés garanciafutár útján zajlana, tehát ingyenes lenne?
Közben eszembe jutott, hogy Asus Z77-es lapom van, az alaplapon van Displayport csatlakozó. Ha a monitort, arra kötném rá normálisan működne a kártya? Vagy kell hozzá az a Virtus dolog?

(#4196) HUN]Repa válasza chatran (#4195) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szia !

Kell a virtus dolog szerintem, de amúgy működhet. Természetesen a kártyát díjmentes futárunkkal tudod visszaküldeni, amit a főoldalon kell megrendelni. :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4197) HUN]Repa válasza tlac (#4191) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Akkor elveszik a meglepetés varázsa :)

Az ember helyébe én eladnám és nyerek rajta többet mint az eredeti termék ára.... :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4198) tlac válasza HUN]Repa (#4197) üzenetére


tlac
nagyúr

utálom a meglepetéseket és eladni meg másikat venni az macerás :)

(#4199) chatran válasza tlac (#4198) üzenetére


chatran
őstag

Így igaz, ahogy nézem ha meghirdetném a reális ára olyan 45 lenne. Az meg egyenlő a régi kártyám árával.

(#4200) Shad0w válasza tlac (#4198) üzenetére


Shad0w
senior tag

Repa, én imádom a meglepetéseket. Sajna nálam most éppen semmi nem akar elromlani amit tőletek vettem, de ha majd egyszer mégis akkor légy szíves lepjetek meg! :DDD

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.