Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#5401) fricz19 válasza wolfman87 (#5400) üzenetére


fricz19
őstag

Neked már nem egyszer le lett írva h TE nem az IPON-tól vásártál
FOGD MÁR FEL LÉGYSZÍVES
ha tovább is olvasnál, már ha megy, láthatód megoldották a problémáját...
(ahogy neked is, pedig aztán semmi közük hozzád)

(Kérésre szerkesztve)

[ Módosította: N-vidi-A ]

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#5402) wolfman87 válasza fricz19 (#5401) üzenetére


wolfman87
csendes tag

De ... Ő ... NEM!
És itt EZ a lényeg!
Mivel az "eljárás" teljesen MEGEGYEZETT!
"FOGD MÁR FEL LÉGYSZÍVES!"
omfg

Többet ésszel, mint ész nélkül!

(#5403) fricz19 válasza wolfman87 (#5402) üzenetére


fricz19
őstag

JÓ, nem tetszik az eljárás, kisírtad magad mint az oviba, értette mindenki.
Lépj tovább...

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#5404) wolfman87 válasza fricz19 (#5403) üzenetére


wolfman87
csendes tag

Ahogy errefelé mondani szokás.
Jogom van hozzá, hogy annyi ember szemét nyissam fel, ahányét csak tudom.

Többet ésszel, mint ész nélkül!

(#5405) 04ahgy válasza wolfman87 (#5404) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Csak amennyiben valótlan tényeken alapulót, esetleg valótlant állítasz - mint esetetekben a két különböző jogi státusz köztetek, mint végfelhasználók és az iPon közt - azért már jogilag felelősségre lehet Téged vonni. Remélem ez is a szemed előtt lebeg.

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#5406) wolfman87 válasza 04ahgy (#5405) üzenetére


wolfman87
csendes tag

:O

Többet ésszel, mint ész nélkül!

(#5407) Sabre válasza zenke (#5399) üzenetére


Sabre
őstag

:F itt valaki hirdet egy vga-t, amit az iponban vett - mit kell itt nézni?

(#5406) wolfman87: ez az annyi ember szemét nyissam fel dolog kicsit komikus, inkább önlejáratás - bár már nincs hova.

[ Szerkesztve ]

(#5408) fricz19 válasza Sabre (#5407) üzenetére


fricz19
őstag

ez iponnak szol, mivel többen visszaéltek a szuperszerdás akcióval, így beszigorítottak, és csak saját célra, csak egyet lehet vásárolni, ergo továbbértékesítésre nem :)

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#5409) wolfman87


wolfman87
csendes tag

Akinek van egy kis esze, az úgyis látja az összefüggéseket, s hogy igazam van. A többiek pedig nem igazán hatnak meg.

Többet ésszel, mint ész nélkül!

(#5410) FCsabi24


FCsabi24
tag

Üdv!
Egy kérdésem lenne a rendeléssel kapcsolatban, ha a neten rendelem meg személyes átvétellel egy gépet, és másnap érte megyek, akkor is él ez az online vagy webshop ár, vagy nem?

(#5411) bul07 válasza fricz19 (#5408) üzenetére


bul07
nagyúr

Na én meg még nem is találkoztam ilyen szuper szerdás akcióval/termékkel
Hol kell figyelni?
Vagy van rá hírlevél?

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#5412) fricz19 válasza bul07 (#5411) üzenetére


fricz19
őstag

Minden szerdán hirdetik FB oldalukon, ipon.hu ("háttérképes" reklám )
[link]

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#5413) bul07 válasza fricz19 (#5412) üzenetére


bul07
nagyúr

Na hát akkor ezért nem tudok róla fb én nem használom, van egy kamu regem és ennyi
Hátérképes reklámot meg tíltom
Na de legalább mostmár tudom hogy hol kellene nézni

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#5414) mmdms


mmdms
addikt

Sziasztok!
Nem tudtak cserélni nekem egy terméket, a pénzvisszafizetést választom, kell akkor ugye név bankszámlaszám rma szám, evvel eddig semmi gond, de a bizonylat számát azt hol találom?

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#5415) zenke válasza mmdms (#5414) üzenetére


zenke
aktív tag

Az a számlának a száma. Ott van ahol a dátum is meg minden.

Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2

(#5416) FCsabi24 válasza FCsabi24 (#5410) üzenetére


FCsabi24
tag

Az 5410# számú kérdésre tudna valaki válaszolni, valamint lenne még egy kérdésem, általában jól szokták összerakni a rendelt gépeket, valakinek van ezzel tapasztalata?

(#5417) fricz19 válasza FCsabi24 (#5416) üzenetére


fricz19
őstag

él, passz, átvételkor nézd meg azt ha nem tetszik majd panaszkodsz :)

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#5418) FCsabi24 válasza fricz19 (#5417) üzenetére


FCsabi24
tag

Köszönöm a választ! :)

(#5419) mmdms válasza zenke (#5415) üzenetére


mmdms
addikt

Jah közbe rájöttem, de köszike! :)

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#5420) zenke


zenke
aktív tag

Érdeklődnék, hogy erre az alaplapra miért csak 1év garancia van? Itthon vettem csak észre.

2évnek kéne lennie!!!

Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2

(#5421) Hakuoro


Hakuoro
aktív tag

Hello!
Nekem is lenne egy-két kérdésem.
Tesóm vett egy Packard Bell TV11-HC notebookot az Iponban. Eléggé melegszik is, de most nem ez a fő problémánk vele. Kicsit laza a DC csatlakozó! Enyhén mozog benne a dugasz. Emiatt kicserélnék vajon? Alig 2 hetes a masina. Félek előbb vagy utóbb megadja magát és az alaplapot is tönkreteszi egy rövidzárlat....

(#5422) 04ahgy válasza zenke (#5420) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Szerinted mi tudjuk jobban itt a fórumban, vagy az iPon, ha a beszállítóval / nagykerrel / disztribútorral kapcsolatba lép? Szerintem írnod kellene egy e-mailt...

(#5421) Hakuoro: Az én Aceremben is laza, másfél éve nincs baja, pedig én is az iPonban vettem. De inkább az Acer / PB support vonalon kérdezz rá, +36 1 555-52-00... Lehet, hogy ők jobban tudják, mint az iPon.

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#5423) zenke válasza 04ahgy (#5422) üzenetére


zenke
aktív tag

Mivel itt az egész ipon a fórumon, így gondoltam nem kell emailt irogatnom... :U

[ Szerkesztve ]

Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2

(#5424) Bjørgersson


Bjørgersson
félisten

Sziasztok!

Garanciáztatásnál van olyan lehetőség, hogy egy újabb terméket választok inkább ráfizetéssel csere helyett?

As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

(#5425) bul07 válasza Bjørgersson (#5424) üzenetére


bul07
nagyúr

Ha javítják a terméket akkor nem igen , ha újra cserélték akkor lehet hogy belemennek

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#5426) Bjørgersson válasza bul07 (#5425) üzenetére


Bjørgersson
félisten

Értem, köszi. Egyelőre még az se biztos, hogy gariztatni kell.

As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...

(#5427) Rypejakten


Rypejakten
addikt

Az iponnál elfogadják a fénymásolt garipapírt, ha rajta van minden adat?

Több dolgot vettem egy számlára, de most eladnék egyet, amihez kellene a garipapír. Kivágni meg nem akarom azt az 1 sort. ;]

Köszönöm!

(#5428) bul07 válasza Rypejakten (#5427) üzenetére


bul07
nagyúr

Igen , lefénymásolod a számlát meg a garancia papírt és azt odaadod a vevőnek
Sőt ha futárosan vetted ő is igényelhet hozzá garancia futárt , a saját címére

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#5429) Xelloss


Xelloss
aktív tag

Vettem egy PB notit pár hete. Nem igazán vagyok megelégedve vele ,mert a gpu folyton "túlmelegszik". 75 fokot elérve visszaveszi az órajelét. A 75 fokot néhány perc után elér,utánna visszaveszi 475Mhz-re, és ott is marad amíg van rajta terhelés. Ezután tartja a 70 fokot a gpu.. Van rá lehetőség, hogy emiatt cseréljék a gépet vagy a PB szervízében tudnának vele valamit kezdeni?

[ Szerkesztve ]

"Sometimes to achieve the world one desires, one must take regrettable measures."- Solas

(#5430) Xelloss


Xelloss
aktív tag

Javítás: A 75 fokot néhány perc játék után elér. + Nem egy 475Mhz-s VGA-val szerelt notit vettem! Ennek tekintetében az órajel probléma gázos.

+ DC dugasz laza, kicsit lötyög benne a csatlakozó. Bár rendesen tölt, de nem hiszem, hogy ez normális.

[ Szerkesztve ]

"Sometimes to achieve the world one desires, one must take regrettable measures."- Solas

(#5431) bul07 válasza Xelloss (#5429) üzenetére


bul07
nagyúr

PB-nek meg az ipon-nak(rma@iPon.hu) is írj levelet , pontos hibaleírással, képeket is mellékelj , és kiderül hogy mi a teendőd

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#5432) Xelloss válasza bul07 (#5431) üzenetére


Xelloss
aktív tag

Persze ,hogy elhajtottak a gyártóhoz... :W Szuper...

"Sometimes to achieve the world one desires, one must take regrettable measures."- Solas

(#5433) bul07 válasza Xelloss (#5432) üzenetére


bul07
nagyúr

Ha garanciális a hiba jobban is jársz a gyártóval, egy lépés kimarad a folyamatból így gyorsabb az egész

Remélem megnyugtatóan zárul az ügyed

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#5434) Xelloss válasza bul07 (#5433) üzenetére


Xelloss
aktív tag

Sajnos nem.. Be akarta mesélni a szervizes gyerek a programm rossz amivel mértem.. meg én vagyok a hülye konkrétan. 2-3 hét után full poros a gép ezért melegszik meg ilyenek.. elhajtott
dc dugasz ,tulajdonság ,melegedés , tulajdonság. Én meg 10 éves vagyok és be is veszem.. A dugaszt még értem de ,hogy a program rossz ,hát süt ez a silány acer gyátmány, az asztal is melegszik.. "Fizikailag tuti nem meleg.. csak képzeli a progi." :W

Ne vegyetek acer hulladékot.. már elnézést.. iPont se ajánlom csak akkor ha muszáj és minőségit vesztek..

Szép lecke volt.. :U

[ Szerkesztve ]

"Sometimes to achieve the world one desires, one must take regrettable measures."- Solas

(#5435) bul07 válasza Xelloss (#5434) üzenetére


bul07
nagyúr

Nem Packard Bell gyártmán?
Ne hagyd magad , hívd fel még egyszer őket és ne csak a melegedést mond hanem hogy viszaveszi az órajelett terhelés alatt
Több programal is teszteld , mind a hőfokot mind a órajelet
És ha nagyon nem akar a programoknak hinni kérdezd meg hogy milyen program mérését fogadják ell

Fő gond nem is a hőfok hanem hogy visszaveszi a teljesítményt

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#5436) HUN]Repa válasza Xelloss (#5434) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szia !

Én válaszoltam leveledre, ami csak azt tartalmazta, hogy vedd fel a PB szervizével a kapcsolatot a gyorsabb ügyintézés végett (valamint van díjmentes futáruk), a forumtárs szintén nagyon jól mondta, hogy közvetlen náluk gyorsabb az ügyintézés.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#5437) Xelloss válasza bul07 (#5435) üzenetére


Xelloss
aktív tag

"A 2. jelenséget, nevezetesen a túlmelegedést okozhatja egy nem megfelelően
telepített driver, ill. program, továbbá ha a készülék hűtési rendszere
koszos-.(2-3 hét után?!! nem cementgyár mellett lakom) A feltüntetett jelenség miszerint a grafikus kártya órajele leesik
egy bizonyos szintre azért van, mivel a grafikuskártya vezérlőprogramja
védi a grafikus kártyát a túlmelegedéstől ezért úgymond "lefokozza" a
teljesítményét. Tudatosítani kell, hogy egy notebookról van szó nem pedig
egy asztali számítógépről, mely látszólag ugyanolyan teljesítménnyel bír,
ám gyakorlatban ez nem igaz.

Ajánlani tudjuk a készülék operációs rendszerének újratelepítését és a
készülék sűrített levegővel való tisztítását."

Az Acer supportja híresen katasztrófális. Repa írtam is meg telefonáltam ,de még engem fenyegettek ha semmi baja és szerintük nincs is akkor fizethetek. 7 ezret.

Most rendeltem egy hűtőpadot tőletek , meglátom mi lesz. Ha nem segít belekell nyúlni ,mert kb semmit nem ér a support. :U

PB bul07 a Acer tulajdona, gyakorlatice Acer gyártmány..

[ Szerkesztve ]

"Sometimes to achieve the world one desires, one must take regrettable measures."- Solas

(#5438) fricz19 válasza Xelloss (#5434) üzenetére


fricz19
őstag

most acer vagy pb?
szerinted ha máshonnan veszed akkor nem a hivatalos márkaszerviz fog vele foglalkozni? :U
kitud jobban segíteni? az értékesítő, vagy a *szerviz?

milyen alapon számláznának neked ki 7.000Ft-t?
ezt levélben írták?

[ Szerkesztve ]

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#5439) bul07 válasza fricz19 (#5438) üzenetére


bul07
nagyúr

Azért számláznak ki annyi pénzt mert Brno-ban van a szervíz és a ki be szállítást kifizettetik, ha szerintük nincs hibája

( #5437 ) Xelloss
Ha belenyulsz annyi a garanciának , egy új készüléknél nem a lekszerencsésebb dolog mert két év alatt más hiba is előjöhet, ami teljesen használhatatlaná teszi a gépet(kijelző, alaplap hiba)

Én az ipon-al egyezkednék hogy tőlük is elkérik e a szállítás árát ha viszadobják, de túlmelegedés miatti hiba korlátozza a használatátt így mindenképp garanciás hiba

Végezd el amit ajánlottak és ha továbra is fennál a hiba , küld vissza az ipon-nak vagy gyártoi garanciát vedd igénybe

Amúgy PB fórumrész nincs itt a ph-n hátha van megoldás rá

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#5440) fricz19 válasza bul07 (#5439) üzenetére


fricz19
őstag

Engem rohadtuk nem érdekelne hol a szerviz...
Etikátlan ezért pénzt kérni
Jogilag meg :F

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#5441) bul07 válasza fricz19 (#5440) üzenetére


bul07
nagyúr

Csak akkor fizettetnek ha nem találnak hibát , az ipon-nál is így van csak akkor ingyenes a garanciafutár ha találnak hibát, most gondold ell hogyha nem lenne valami szankció minden hibának vélt anomáliával küldözgetnék viassza

Ha mindig csak hibás készülék lenne visszaküldve akkor nemlenne szankció

De a 7000Ft szerintem is pofátlanul nagy összeg , velük szerződött futárszólgálat 1000Ft körül szállíthat

(Én most Szlovákiából rendeltem ADATA S102 Pro-t 32gb és 9000Ft-ban benne volt a 1500Ft-os azállítás is , persze a garancia más kérdés)

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#5442) TaliGa válasza Xelloss (#5437) üzenetére


TaliGa
aktív tag

PB laptopot gariztattam tavaly, és a telefonos ügyfél-szolgálat annyiban tényleg gáz, hogy a sablon-szöveget ismételgeti (op. rendszer újratelepítés, új driverek, stb.), ha nem vagy elég határozott a hiba okát illetően. A nővéremékre simán rábeszélte a win reinstallt, közben a BIOS-ba nem lehetett belépni a hibás billzet miatt, viszont amikor beszéltem vele, és jeleztem, hogy szervizbe akarjuk küldeni, akkor felvette a munkalapot, és korrekten elmondta a tudnivalókat. Két hét alatt megjárta Brno-t, mindent megjavítottak (azért írom, hogy mindent mert tesztelték a HDD-t és találtak pár hibás szektort, és azt is cserélték). Nem olyan gáz az a szerviz...

"So say we all"

(#5443) wolfman87 válasza TaliGa (#5442) üzenetére


wolfman87
csendes tag

fricz19: "Engem rohadtuk nem érdekelne hol a szerviz...
Etikátlan ezért pénzt kérni
Jogilag meg"
Csoda történt?

Szerintem is jobban jársz az acer garanciával.
Kollégámnak asus volt, szintén melegedési problémával, és cserélték neki.

Többet ésszel, mint ész nélkül!

(#5444) fricz19 válasza wolfman87 (#5443) üzenetére


fricz19
őstag

Ha menne az értőolvasás, akkor itt a márkaszervizt fikáztam.

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#5445) wolfman87 válasza fricz19 (#5444) üzenetére


wolfman87
csendes tag

Ha menne az értőolvasás, akkor itt a márkaszervizt fikáztam.

Ha menne még bármi, (akkor tudnád, hogy) - enélkül picit értelmetlen a mondatod - az etikára gondoltam.

Többet ésszel, mint ész nélkül!

(#5446) dethroner


dethroner
veterán

Szerintem meg olyan laptopot kell venni, amit Magyarországon szervizelnek és nem utaztatják határokon át.
Amúgy meg mi köze a windows vagy bármilyen drivernek ahhoz, hogy szar, alultervezett egy laptop hűtése? :W

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#5447) dt451


dt451
csendes tag

Megosztom a saját tapasztalataim. Egy korábbi hozzászólásomban leírtam nagyjából a problémám, és érdeklődtem a fórumot látogató Iponosoktól. Azóta eltelt pár hét, és az ügyem változatlanul folyamatban van.

Esetemben a probléma gyökere az Ipon beszállítója lehet, és bevallom szánom a garanciális ügyintézőket, amiért ennyi zaklatást kénytelenek elviselni részemről. Velük kapcsolatban az egyetlen problémám, hogy viszonylag kevés információval tudnak csak szolgálni, és azt is csak külön megkeresésre. Mindazonáltal maximálisan meg tudom érteni, hogy millió egy folyamatban lévő ügy mellett nem fog senki napról napra tájékoztatni az ügymenetről. Lehet erőszakosabb is vagyok a kelleténél... Mindenesetre reménykedtem benne, - az évek óta pozitív tapasztalataim alapján - gyorsan lebonyolódik a garanciális ügyintézés. Az Ipon garanciális ügyintézőiről az itt olvasottak, és a levelezésünk kapcsán is pozitívak a tapasztalataim.

Sajnos nem tudom ugyanezt elmondani a beszerzőikről, beszállítóikról. A probléma gyökere, a gyanúm szerint az, hogy a termékeket nem minden esetben a magyar disztribútoroktól szerzik be. Esetemben is ez lehet a kellemetlenül lassú ügyintézés hátterében.

A lényeg, hogy márc 12.-én leadásra került náluk egy tablet, az érintőpanel hibájával. Ezt elvileg másnap továbbították a disztribútor felé, és a türelmem kérték, lévén viszonylag korán érdeklődni kezdtem, tekintve, hogy nem volt sok tapasztalatom a garis ügyek kapcsán.

Vártam... aztán újra érdeklődtem. Sajnos nem volt infójuk, hogy hogyan áll az ügy.
Ismét vártam, majd újra érdeklődtem. Akkor kaptam a választ, hogy előreláthatólag 15 napon belül rendeződik az ügy.

A 15 nap leteltével, de lehet, hogy korábban, arra hivatkozva, ismét írtam. Ekkor kiderült, hogy a disztribútor javítani fogja a tabot. Kértem, hogy sürgessék meg, mert a 15 nap lejár-lejárt, és ha ennyi idő alatt nem sikerült javítani, a cserét preferálnám, vagy esetleg egy levásárlásos megoldást. A türelmem kérték.

Néhány nap múlva újra érdeklődtem. A válasz, a hét második felében várják a javított tabletem. Jeleztem, hogy már nagyon hiányolom, és kezd kellemetlen lenni az ügy, és kértem őket, hogy sürgessék a disztribútort a gyorsabb ügyintézés érdekében, hogy lehetőleg még azon a héten visszakaphassam a táblát. Persze nem érkezett meg.

Így újabb levélváltás, amiben már kértem, hogy jelezzék a disztribútornak, hogy küldje meg a jegyzőkönyvek másolatait, hogy miért döntött a csere helyett a javítás mellett, és miért nem sikerült 15 napon belül megjavítani a készüléket. Továbbá jeleztem, hogy átvételkor ellenőrizni fogom a hiba meglétét, és csak akkor veszem át, ha az valóban javításra került, a készülék hiba, és sérülésmentes, illetve ha megkaptam vele a jegyzőkönyvmásolatokat is amit kértem. A válaszból kiderült, hogy a készülék még mindig nem érkezett meg a szervizből.

A mai nap megkerestem a magyarországi forgalmazó által üzemeltetett, egyetlen hazai márkaszervizt, és érdeklődtem a gépem után, hogy valóban náluk van-e még. Persze sikertelenül. Kiderült, hogy csak a gépet leadó személy/disztribútor számára kiadott elismervény alapján tudják megnézni, hogy náluk van-e, vagy egyáltalán hozzájuk került-e a tab, illetve, hogy hogyan áll a szervizelése. Ugyanakkor azt is elmondták, hogy a hozzájuk bekerülő termékeket egy héten belül javítják avagy cserélik, és ez csak akkor szokott hosszabb időt igénybe venni, ha nem közvetlenül tőlük mint forgalmazótól kerül a kereskedőhöz a termék.

Újabb levelet írtam az Ipon-nak, hogy ugyan adják már meg a szükséges elismervény számát, vagy a beszállítójuk elérhetőségeit, hogy megtudhassam végre mi a helyzet az ügyemben. Persze nemleges választ kaptam, mivel nem adják ki harmadik személynem a disztribútoruk adatait.

Ekkor esett le, hogy nem a magyar forgalmazón keresztül szerezték be a terméket. A gyanúm beigazolódott, mikor a termék hazai forgalmazójának fórumát olvasgatva kiderült hogy az általam vásárolt tab rom-jából hiányoztak a magyarországon forgalomba került tabokon megtalálható gyártói szoftverek.

Fórumozgatva az is kiderült, hogy a szomszédos országokban más romokkal kerül forgalomba a termék, így valószínűleg külhoni disztribútoron keresztül érkezett vissza az országba a cucc.

Ebből következik, hogy valószínűleg a szerviz is valahol odakinn van. Nem csoda, hogy hetekig tart bármit elintézni, és nincs normális kommunikáció a szerviz, és az Ipon között.

Még egy csavar lehet a dologban ebben a konkrét esetben. Az európai forgalmazó, aki kínából importálja a tableteket, magyar illetőségű, és disztribútorokon keresztül szállít a környező országokba. Nem lepődnék meg, ha a külföldi disztribútor, akinek az Ipontól kiment a tablet javításra, visszaküldené, magyarországon szervizeltetné azt, hogy aztán ismét oda vissza megjárja a határt, és úgy kerüljön haza.

Legutóbbi levelemben ismét kértem az Ipont, hogy jelezze a disztribútor felé a kapcsolatfelvételi szándékomat, illetve, hogy szeretném tudni, hol, melyik szervizben javítják, javították a tabot, illetve hogy a 15 napos határidő lejártával számomra már jelentős kellemetlenséget okoz a termék javítása, és az elhúzódó javítás miatt már nem látom biztosítottnak, hogy a hibát a megfelelő szervizben próbálták orvosolni, így cseretermékre tartok igényt még a jogszabályban foglalt 30 napon belül. Ez 12-én azaz vasárnap lejár. Tekintve, hogy a hétvégén nincs szállítás, ha a héten nem érkezik meg a tablet hétfőn a fogyasztóvédelemhez fordulok.

No offense... Garis ügyintézők... Úgy vélem ti megpróbáltátok megoldani. Nyilván nem ez a legnagyobb volumenű ügyetek, nem ez vezeti a listát, érthető okokból... de engem kellemetlenül érint, és nem kívánok még heteket várni a megoldásra. Én veletek állok "szerződésben"... Lassan lejár a 30 nap is. Nem akarok kellemetlenkedni, csak kérem, hogy oldjátok meg valahogy, hogy ne kelljen tovább nyújtani ezt a hercehurcát, mert ez nektek, és nekem is rossz. A ti dolgotok lejátszani a forgalmazóval. Én csak túl akarok rajta lenni... Tab tulajnak lenni még a héten, vagy levásárolni, vagy pénzemhez jutni. Nem hetek, hónapok múltán.

(#5448) StSanya válasza dt451 (#5447) üzenetére


StSanya
őstag

ConCorde gyártmány a tab?

"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."

(#5449) Graphics


Graphics
Jómunkásember

Na kezd kilenni a... az iponnal..

2 hónapig ment a gari egy alaplappal, visszaküldenek egy tán cserélt alaplapot, doboz nélkül a régi dobozban, egy ezeréves hátlappal..

Nem vagyok kicsit se pipa... Ezt még is hogy intéztessem el velük? még két hónapig várjak a lapra, lassan márr kijön a haswell..

iPON :W Többet soha

[ Szerkesztve ]

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#5450) rankesz válasza Graphics (#5449) üzenetére


rankesz
veterán

A nagyker nem cseréli ki a dobozt, alapből OEM-ként kell nekik elküldeni a terméket, te nem csak a lapot adtad le?

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.