Sajnálom, hogy problémád volt a garanciális ügyintézés során. Egy-két dolog azért szerintem tisztázásra szorul az üggyel kapcsolatban.
A garanciális ügyintézésen dolgozóknak egyik feladatuk esetedben a memóriakompatibilitás ellenőrzése - ne vedd zokon, de nem az ügyfél által bevitt papírok, hanem a gyártó honlapján aktuális adatok alapján - hozzátéve, hogy nagy pirospontot érdemelsz, hogy utánanéztél a kompatibilitásnak, sajnos kevesen teszik meg és pont ezért kellett bevezetni ezt az ellenőrzést. Másik feladatuk többek között, hogy a leadott termékeket tüzetesen átnézzék az észrevételeiket pedig közöljék, az átvételi lapra felvezessék. Ez nem feltétlenül befolyásolja a garancia menetét, de későbbi vitákat és félreértéseket lehet így elkerülni.
Esetedben a memória néhány érintkezőjén görbe vonalú karcolás volt látható, nem(csak) a behelyezéskor az érintkezőkön keletkező párhuzamos vonal alakúak. Sajnos az ilyen esetben nem lényeges, hogy ez csak egy szögből látszik-e. Ez nem a rendeltetésszerű használatból eredő kopásnak minősül (tehát nem feltétlenül a hibával kapcsolatos), így mindenképpen megemlítendő az átvételi bizonylaton. Ezt később a beszállító/disztribútor/gyártó közül valamelyik bírálja el. A vita tehát nem a termék garanciális ügyintézésének megkezdéséről vagy elutasításáról, hanem annak módjáról szólt.
Az ügyintézés nem lett elutasítva, a beszállítóhoz továbbítjuk a terméket, és az ügyintézés módját megváltoztatjuk, ha a beszállító normál garanciába veszi fel a terméket.
A termék átvételekor aláírod azt, hogy sérülésmentes, és lehetőség is van ennek ellenőrzésére. Amennyiben ez neked fontos, ne a mögötted állókkal törődj, esetleg félre is húzódhatsz és ott ellenőrzöd a terméket. Tudom még ajánlani a délelőtti órákat, akkor nagyobb nyugalom van esetleg a házhoz szállítást, így biztos nem liheg másik vevő a nyakadba.
A példád a másik üzlettel kapcsolatban néhány helyen sántít, egyrészt ha az általad említett leadott merevlemezen találtak volna nem rendeltetésszerű használatból eredő kopást,legyen az mondjuk egy letört sarkú - vagy inkább csak repedt - csatlakozó, vajon akkor is úgy jártak volna-e el?
Másik fontos dolog, hogy az iPon Computer nem tart raktárkészletet - ahogy erről meggyőződhettél a rendelés során is - többek között ezért az azonnali csere sem lehetséges.
A termékek bevizsgálása általában a beszállítónál történik, ne haragudj, hogy nem tartunk egy eszközt amibe DDR3 notebook RAMokat tudunk "bepattintani, és letesztelni".
Végezetül annak megismeréséhez hogy hogy bánunk a termékekkel a bent eltöltött idő szerintem kevés. Amennyiben az ügyféltérrel kapcsolatban panaszod van azt szeretettel fogadjuk, de ahhoz, hogy mi van "hátul", szerintem semmi közöd, már bocs hogy ezt mondom. Ahova egyébként a leadott termékek kerülnek, nagyon jó szeműnek kellene lenned, hogy beláss, ott viszont nincs íróasztal.
Ja még egy dolog bár ez nem a témába vágó, azzal kapcsolatban hogy némelyek szerint a rend a merőleges-párhuzamos pozíciókban merül ki az a véleményem, hogy ha felnézel a csillagos égre, az ott található égitesteknek rengeteg idejük volt, hogy kialakítsák a rendet és ott az előbb említettek közül egyik sem található meg. Vannak akik a másnak káosznak tűnő állapotban tudnak hatékonyan dolgozni, és van, ahol az a fontos. Az említett 7870 valójában GTX580 a kolléga tulajdona az Ő felelőssége, hogy tárolja.
Az ügyintézéssel kapcsolatban tehát a beszállítóhoz leadjuk a terméket, az ügyintézés módja akkor dől el, erről értesítünk is, amennyiben kéred, emlékezetem szerint azt beszéltük meg hogy a kellemetlenséget csökkentve a csere ramot előre berendeljük és amennyiben a beszállító elfogadja a leadott ramot ezt azonnal rendelkezésedre bocsájtjuk.
[ Szerkesztve ]
God save us from the arrows of the Hungarians.