Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#4951) HUN]Repa válasza StSanya (#4944) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

A Toshiba HDDkez jelenleg tudtommal nincs gyári diagnosztikai program, amit te linkeltél az a Toshiba notebookokba épített Fujitsu HDDkhez való. Ezekkel lehet probálkozni: ES-Tool (samsung), Seatools (seagate), Powermax (maxtor), de nagy mélységben nem tudnak más gyárto merevlemezében turkálni, illetve lehet, hogy el sem indulnak erre hivatkozva.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4952) HUN]Repa válasza bul07 (#4943) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Az ilyen kattanás lehet energiagazdálkodási beállítástól, illetve tápegység hibától/túlterheléstől, kábelhibától is, én ajánlom hogy nézd meg a SMARTot, milyen értékek romlanak, illetve mi utalhat ott a kattanásra, ezt akár a HDS-sel is megteheted, ha ez nem megy, nyugodtan küldd el és megnézzük neked.Nem kizárt, hogy kezdhetsz helyet keresni annak az 1.2TB adatnak, sajnos...

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4953) HUN]Repa válasza minas (#4941) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

A HDS által jelzett hibák önmagukban nem elegendőek a garanciális ügyintézéshez, de a gyanúhoz igen, a te esetedben mindenképp indokolt a visszaküldés. A Toshiba HDD-k Hitachi alapokra épültek, tehát nem a nulláról kezdték, nem biztos, hogy sutba kell dobni ezt a gyártót. Aki emlékszik a Samsung első merevlemezeire tudja hogy azok enyhén szólva nem muzsikáltak fényesen pl a 120MB-os kb 100% meghibásodási arányt produkált nálunk (ja ez még nem az iPon volt), a végére viszont kikupálódott és jobb HDD-ket gyártott mint néhány mai gyártó. Szóval várjuk a HDDt.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4954) HUN]Repa válasza salieri. (#4926) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Van, pl akkor amikor úgy gondolja, hogy az egyedi azonosítót eltávolíthatja, a terméket szétszerelheti (és rosszul összerakva is visszaküldheti), módosíthatja, leejtheti és eltörheti, vagy pl csomagolásnak elég egy nejlonzacskó vagy karácsonyi csomagolópapír (itt nem személyes ügyintézésre gondolok).

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4955) minas válasza HUN]Repa (#4953) üzenetére


minas
aktív tag

Valószínüleg - ha a szerviz felé járok - beviszem 1-2 héten belül. Azóta még több a bad sector. Mondjuk azt nem szeretném, hogy valamilyen szektorjavítgató ilyen-olyan programmal javítsanak a szervizben a helyzeten és úgy kapjam vissza. Mert tudomásom szerint ez csak ideiglenes megoldás, utána úgyis megint sokasodnak a bad sectorok. Márpedig nem akarok bohóckodni 2 havonta szervízeléssel. Személyesen viszem be, nem bízok a küldés megoldásban (olvastam cifrákat és akár igaz, akár nem, a bizalom ezírányú kétségeire jó volt). Ráadásul maga a HDSentinel hiába ír teljesítményre még jót, a kattogások alatt és között fagy a futó program és művelet Ez pedig számomra nulla értékkel bíró hdd-t jelent. Még a kattogás hangját is felvettem diktafonnal, mert rendszertelenül jön elő.

Tudom, hogy első körben ha csere válik aktuálissá, akkor elsősorban ugyanezen modellre lesz mód, de nem bánnám, ha megoldást találnánk esetleg majd inkább WD merevlemezre. Van ilyenből négy darabom is (régiek és újabb külsők) és egyikkel sem volt még soha problémám. Most is csak azért vettem meg a Toshibát, mert az 1 tányéros és gondoltam esetleg gyorsabb lehet, nomeg próba szerencse. Hát megszívtam...

(#4956) bul07 válasza HUN]Repa (#4952) üzenetére


bul07
nagyúr

Remélem ez nem komoly mert megmarom magam
Novemberbe elromlott a nálatok vásárolt SAMSUNG HD103SJ , ekkor se tudtam mire menteni így megrendeltem a Toshiba DT01ACA200 merevlemezt , majd rámentettem az adatokat és december második hetében elküldtem garanciába a régit amit januárba cseréltek is egy Seagate 1TB ST1000DM005 ezt itt az apón egy hete tudtam eladni kerestem rajta 1500Ft-ot(ugye kérhetem volna a vételárat is csak én pont akkor vettem mikkor a legolcsóbb volt)
Most meg azt mondok készüljek hibára na ne
De ahogy írtam is egyenlőre nincs bajom se akadás se késlekedés , csak néha egy kattanás (napi 4x 5x)

Sentinel
Raw Read Error Rate 0-a
Bár van három érték ami nekem furcsa, vagyis nem tudom hogy jó vagy nem
Throughput Performance
Spin Up Time
Seek Time Performance
Tehát ezek nekem furcsák, de a Kondíció 100%, így max jobban fogom figyelni , bár egyszer már rám ijesztet mert Raw Read Error Rate egyszer felugrott 90.000 környékére de pár napra rá vissza ment 0-ra , lehet áthelyezte a hibásokat nem tudom

2012-11-16 23:08:51- kor kezdtem el használni pont 100napja és a Működési ideje: 97nap 19óra , nálam aztán nem sokat pihen

Nem hinném hogy a tápegységnek baja lenne mert akkor játék alatt is probléma lenne, a adatlapomon láthatod a gépedet szerintem a tápegységem túl van méretezve a gépemhez

Hát remélem nem mostanában kell igénybe vennem a Garnciafutár szolgáltatásotokat :DDD

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4957) bul07 válasza minas (#4955) üzenetére


bul07
nagyúr

Azért a WD merevlemeztől se várj csodát, ajánlom hogy ezt olvasd el és a hozzászólásokat is nagyon érdemes mert nem csak a felsoroltaknál jelentkezik, érdemes rákeresni a kinézet merevlemezre hátha valakinek van már olyan
Kritikus hiba a Western Digital Caviar Green merevlemezeiben

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4958) tlac válasza HUN]Repa (#4942) üzenetére


tlac
nagyúr

külső szemlélőként azt látom, hogy mivel sokkal profibban kezeled a helyzetet, jobban érvelsz, összeszedettebben válaszolsz, sokkal jobban ismered a jogszabályokat, mint Kolev33, így hiába is lehet igaza, csak egy idiótának fog tűnni, aki mocskolja az ipont

hogy egy kicsit segítsek neki

már megnézted a felvételt, így pl. kíváncsi lennék,
1. tényleg úgy tűnt, hogy a szervizes magasról beledobta az alaplapot a dobozba?
2. tényleg olyan bunkó stílusban ment a "beszélgetés", mint amit el lehet képzelni, abból a leírt párbeszédből?

de igazából az ő oldaláról nem számít, hogy mennyire pontosan írta le a helyzetet, úgy érezte egy tahóval beszélt és ezt jól érzékeltette velünk is
ez egy elég jó ok arra, hogy máskor jobban meggondolja hol vásárol, hiába is lesz a garanciázás rendesen elintézve

(#4959) fricz19 válasza tlac (#4958) üzenetére


fricz19
őstag

Szerintem nem kell túl sok gondolkodás hozzá, hogy rágyere...

Szerinted, ha tényleg úgy történt volna, akkor az emberünk elkezdi jógaszabályokat idézni a kamerás felvételről?
Nem inkább örülni kellett volna, hogy megnézik és az a "paraszt, trehány" ügyintézőt esetleg kirúgják?
Ha tényleg ilyen stílusban beszélnek az ügyféllel, és dobálnák a leadott termékeket akkor nem lenne tele a topic panaszos hozzászólássokkal?

04ahgy 4939. hozzászólása elég jó érveket tartalmaz, ajánlatos elolvasni...

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#4960) minas válasza bul07 (#4957) üzenetére


minas
aktív tag

Nem Green-t akarok a Toshiba helyett, hanem Blue-t.

(#4961) tlac válasza fricz19 (#4959) üzenetére


tlac
nagyúr

inkább megvárom HUN]Repa válaszát
sok mindent el tudok képzelni

(#4962) bul07 válasza minas (#4960) üzenetére


bul07
nagyúr

Előfordult már Blue-nál is , keresés ezt dobja
Ezért írtam hogy érdemes rákeresni a ottani fórumba hogy az általad kiválasztott merevlemez érintett e, vagy volt e már valakinek ilyen problémája az adott merevlemezzel
Én alapból nem vennék olyan merevlemezt aminél ilyen állítgatással kell kezdeni
Csak az a baj hogy egyre kevesebb gyártó van akkor mégis mi marad , 1éves garanciájúak meg megint kiesnek
Egyre nehezebb venni

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4963) salieri. válasza HUN]Repa (#4954) üzenetére


salieri.
őstag

No látom nem érted, akkor rávilágítok, a feljebbi problémámnak mai napig nincsen gazdája.Avagy sz*rnak ,bajnak nincs gazdája,megy a másikra mutogatás. :( Alapból vonnám a fizetéséből aki kárt csinál.
Nem tudom tudatosan kerülted- e ki a választ, vagy átsiklottál felette,(bár joggal vélelmezhetem,hogy tudatosan,mivel 2 mailre sem jött már válasz) ,de annyit nem büfögött a szerviz,hogy így jártam.Elég szomorú.

[ Szerkesztve ]

(#4964) StSanya válasza HUN]Repa (#4951) üzenetére


StSanya
őstag

Hmmm, valóban itt írja a Fujitsu-t...

Hirens CD-n van egy Toshiba Hard Disk Diagnostic 2.00b jelzésű DOS-os "Toshiba hard drive diagnostic" utility [link]

Illetve most jut eszembe, egy másik topicban is pont erről beszéltünk, hogy a most Toshiba-ként megvehető 3,5-ös HDD-k azok gyakorlatilag Hitachi-k, így a Hitachi Drive Fitness Test-nek is kéne valamit mutatnia.

"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."

(#4965) minas válasza minas (#4955) üzenetére


minas
aktív tag

StSanya előző bejegyzése ébresztett fel :)
Mi a fenét is dumálok folyamatosan Toshibáról...a szóban forgó általam vásárolt hdd Hitachi. De sztem nem is ez a lényeg. Hanem a probléma.

[ Szerkesztve ]

(#4966) cashback


cashback
őstag

Vga-t kellene majd vennem... és az ipon-nál egy ilyennel találkoztam:
ASUS GTX650-E-1GD5 GTX650 1GB GDDR5 PCIE + 16.500Ft értékben kredit + Assasins Creed 3

Vagyis nem ennél az egy kártyánál... többnél is.
Valaki tudja mit takar ez a kredites dolog?
Hol, mire lehet költeni?

Istenem, adj türelmet a hülyékhez... mert ha erőt adsz, megölöm őket.

(#4967) pils00 válasza cashback (#4966) üzenetére


pils00
tag

ITT szerintem választ kapsz a kérdésedre.

(#4968) cashback válasza pils00 (#4967) üzenetére


cashback
őstag

:R

Hát akkor ennek a 16500Ft-nak számomra nulla az értéke. :DDD

Istenem, adj türelmet a hülyékhez... mert ha erőt adsz, megölöm őket.

(#4969) pils00 válasza cashback (#4968) üzenetére


pils00
tag

Van AKIT érdekel. :)

------------------------

Sajnos a Never Settle Reloaded akció még nem jelent meg az IPON-ban. :(

A BESTBYTE-os árakhoz képest viszont megveszed az iponban a játékot is. :K

------------------------

HUNRepa: Esetleg tudnál valamit mondani az AMD-s akcióval kapcsolatban? :R

[ Szerkesztve ]

(#4970) cashback válasza pils00 (#4969) üzenetére


cashback
őstag

:C :R

Köszönöm, írtam neki... hátha ő is, én is jól járunk. :B

Istenem, adj türelmet a hülyékhez... mert ha erőt adsz, megölöm őket.

(#4971) emlekmas


emlekmas
tag

Nekem az Asrock lapom ma van benn a szervízben pontosan 3 hete. A múlt héten mailban kérdeztem, hogy legalább kb .időpontot tudnak-e mondani, de csak annyi választ kaptam, hogy majd értesítenek... Na jó, de mikor?

Esetleg lehetne némi jóindulatú közbenjárást kérni az illetékesektől a folyamat meggyorsítását illetően :F ? Azt is megértem, ha nem találtak semmi konkrét hibát, mert simán el tudom képzelni, hogy a biosupgrade megtette a hatását. Csak adják már vissza :R, mert így én sem tudok továbblépni.

Illetve az továbbra is kérdésem, hogy garis tápot (egy Corsair gs600 lenne a következő gyanúsított, ha a friss biossal sem megy a rendszer) is mindenképpen elkezdenek küldözgetni vizsgálatra, vagy előtte ott helyben is ránéznek valami teszterrel?

i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

(#4972) wolfman87


wolfman87
csendes tag

Csak ennyit az IPON.hu -ról:

3 hétig ültek a kártyámon, majd minden jelzés nélkül ezt küldték.

Ha nem tudná valaki:
Amit kaptam, az porszívóval megegyező hangkibocsátással bír, míg amit én vettem az maxon is csendes.

Akinek kedves az élete, az soha ne vegyen ezektől az abberált barmoktól semmit se! ! !

Többet ésszel, mint ész nélkül!

(#4973) fricz19 válasza wolfman87 (#4972) üzenetére


fricz19
őstag

küld vissza, hogy nem kéred.
igaz más fajta terméknél jártam így, de akkor mondtam h nem kérem és visszakaptam a javított termékemet

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#4974) wolfman87 válasza fricz19 (#4973) üzenetére


wolfman87
csendes tag

A dolgot már megoldottam.
Igaz jó sok hajszálamba és időmbe belekerült.

Csak jelezni szerettem volna, hogy mennyire ocsmány az ipon.hu garanciális ügyintézése.
Egyébként, nem tudom, hogy tudjátok-e, de az ipon.hu egy külső céget bízik meg azzal, hogy intézze a garanciális dolgokat?!

De oda-vissza trehány, és hányás amit művelnek!
És nem csak velem, ahogy már jó sok tapasztalatot elolvastam.

Origó egy cég!

Többet ésszel, mint ész nélkül!

(#4975) HUN]Repa válasza wolfman87 (#4972) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szia !

Egyet felejtettél megírni, hogy nem tőlünk vásároltál, hanem viszonteladónktól. Meg is írtuk neked, amennyiben bármilyen panaszod van a viszonteladón keresztül megtudsz keresni a csereterméket csak nekik tudjuk módosítani. Ők egyébként a panaszról nem tájékoztattak, erről velük egyeztetni fogunk, hogy a jövőben gördülékenyebb legyen az ügyintézés.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4976) HUN]Repa válasza wolfman87 (#4974) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Nem tudom mire gondolsz, külső szervizeket megbízunk amennyiben az ügyintézést külső szerviz végzi bár ezt általában a végfelhasználók teszik meg. Nem kizárt, hogy valamit félre értettél az a biztos, ha megnézed a számlát amin a terméket vásároltad kiszerepel rajta eladóként Ők a garancia kötelezettje. Kevesebb hajszáladba került volna az ügyintézés, ha a már leírt módon a viszonteladón keresztül intézted volna.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4977) Jester01 válasza wolfman87 (#4974) üzenetére


Jester01
veterán

Először is a 3 hét nem olyan szörnyű. A jogszabályban 15 nap szerepel ami munkanap esetén éppen 3 hét, de nem munkanap esetén se olyan rettentően nagy a különbség (főleg, hogy csak törekedni kell rá). Különben is, honnan tudod, hogy ők (és mondjuk nem a forgalmazó vagy a gyártó) ültek rajta?

Másodszor, nem vagy köteles másfajta terméket elfogadni ha bármi okból nem tudják javítani a tiédet vagy azonosra cserélni. Mivel te aláírtad a papírt így elfogadtad a másik típust amit az Ipon valószínűsíthetően jóhiszeműleg és nem kitolásból felajánlott neked.

Ha valami egyéb sérelem ért, akkor azt írd le, mert amit eddig elmeséltél abban semmi ocsmányság nem volt szerintem.

Jester

(#4978) wolfman87 válasza Jester01 (#4977) üzenetére


wolfman87
csendes tag

A terméket nem én, hanem a viszont eladó írta alá.

Szóval akkor az a normális, hogy minden értesítés nélkül küldenek egy darab szart ?!
Gondolom mindenki örülne, hogy így járnak el vele szemben.
Ez Magyar hon. Seggfej emberekkel az élen. Gratulálok.

Érdekes az is, hogy kb. 10x váltottunk levelet, és a 10 levélben nem írtak annyit, mint itt egy hozzászólásban.
És akkor azt írják, hogy "tudunk kommunikálni"...

[ Szerkesztve ]

Többet ésszel, mint ész nélkül!

(#4979) wolfman87


wolfman87
csendes tag

Ja, ha már itt járunk...
Arról is beszélhetnék, hogy az MSI használt volt, és a dobozban még a DVI átalakító sem volt benne.

Na mindegy. Úgy látom, hogy hajlanak mostmár a dolgokra. Ezért abba is hagyom.

Többet ésszel, mint ész nélkül!

(#4980) HUN]Repa válasza salieri. (#4963) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szia !

Azért reagáltuk neked ezt, mert úgy látszott, hogy a fórum válaszunkra reagálsz amelyre válaszoltál.

Bár neked úgy tűnhet, hogy nem történik semmi az ügyedben több fotót kértünk, ha emlékszel, kamerafelvételeket néztünk, futárral egyeztettünk és a kollégával aki az ügyintézést végezte úgy gondoltuk, hogy ez idő alatt a géped működőképes tudod használni praktikusabb, ha nálad van. Hamarosan futárfog menni érte ami előtt értesítünk.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4981) salieri. válasza HUN]Repa (#4980) üzenetére


salieri.
őstag

Nem a fórumra reagáltam,feljebb megírtam a problémámat, e -mailben semmi visszajelzést nem kaptam sajnos ,persze,hogy úgy tűnik,hogy nem foglalkoznak az emberrel.
De nem szeretnék gép nélkül maradni 1 hónapig tényleg.A futárt úgy gondolom okolni nem lehet ilyenért ,mivel dobozban,nejlonozva szállítódik a gép, belső körökben kell keresni az embert.

(#4982) Rossi


Rossi
addikt

Üdv!

Az várható lett volna részemről, hogy a múlt szerdán délben, pick pack pontos átvétellel megrendelt terméket szombat reggel 6 óra után tudtam volna csak átvenni? ha nem pénteki átvétellel számolok, mert így csak ma reggel tudtam...

Tovább cizellálva a kérdést, a pick packos futár csütörtöki raktárba kerülést követően Budapesten belül két nap alatt kell, hogy kivigye?

Nem haltam bele, csak érdekelne, hogy a jövőben keddel számoljak-e pick pack pontos témánál, hogy a péntek biztos legyen?

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#4983) Foxbat7 válasza Jester01 (#4977) üzenetére


Foxbat7
csendes tag

A 3 hét az szörnyű, és mivel a jogszabályban külön nem szerepel, hogy "munkanap" ezért minden ilyen esetben az naptári napot jelent. Tehát 2 hét + 1 nap. Pont.

(#4984) fricz19 válasza Foxbat7 (#4983) üzenetére


fricz19
őstag

Törekedni kell rá ;)

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#4985) fsb1000 válasza HUN]Repa (#4980) üzenetére


fsb1000
nagyúr

Üdv!

info@ipon.hu-ra írtam tegnap és ma reggel is levelet az NVidia kuponokkal kapcsolatban a segítségüket kérve az fsb1000@freemail.hu címről. A levél munkaidőben ment el, tartalmazott számlaszámot és minden az üggyel kapcsolatos infót.
Válasz nem érkezett.

Tegnap 1 órán keresztül próbáltam a honlapon megadott telefonszámon elérni az ügyfélszolgálatot, ma 2x1 órát szántam a csörgetésre. Sosem veszik fel, 1 alkalommal volt foglat.

Milyen elérhetőségei vannak még az iponnak, ha nem akarok személyesen bemenni?
És egy webshop megengedheti magának, hogy olyan telefonos elérhetőséget ad meg amin nem lehet elérni munkaidőben?

(#4986) wolfman87 válasza fsb1000 (#4985) üzenetére


wolfman87
csendes tag

Üdv a klubban!

Többet ésszel, mint ész nélkül!

(#4987) fsb1000 válasza fsb1000 (#4985) üzenetére


fsb1000
nagyúr

Csoda történt... az előző hsz-em után még 3x tárcsáztam és a 3.-ra felvették.
Tisztáztuk, hogy a leveleim nem érkeztek meg (talán mert freemail-es cím), ezért megállapodtunk, hogy a cégesről is továbbítom nekik és azonnal válaszolnak, mert csak 1 felhasználói levél vár feldolgozásra.

Az mondjuk továbbra is rejtély, hogy telefonon miért nem tudtak segíteni csak emailben hajlandóak rá...
Az utóbbi is kétségesnek tűnik, mert több mint félórája az olvasás visszaigazoló sem jön meg. Más ötletem nincs, elküldöm képcsatolmány nélkül a levelet x-edszer is, mert a telefont megint nem veszik fel.

****

Elég gyakran vásárolok az Iponnál és még sosem volt gondom velük a karácsonyi előtti sorban állásokon kívül.
Pár garos ügyem volt, de mindet flottul, gyorsan intézték.

[ Szerkesztve ]

(#4988) tlac válasza fsb1000 (#4987) üzenetére


tlac
nagyúr

Az utóbbi is kétségesnek tűnik, mert több mint félórája az olvasás visszaigazoló sem jön meg

az nem jelent semmit, a fogadónak nem muszáj visszaigazolót küldenie

a freemail meg tényleg egy kalap...

a telefonnal egyetértek, hogy fel kellene venniük

(#4989) fsb1000 válasza tlac (#4988) üzenetére


fsb1000
nagyúr

Freemailes az itteni nickem emailja, de nem a web felületen keresztül használom.
Azóta cégésről is ment 2x email, több mint 1 órája nem válaszolnak.

--
Szerk:
A fremailesről küldött emaileket CC-ztem a cégesemre. A cégesről meg a freemailesre. Ezek megjöttek szinte azonnal. Szóval nem az én készülékemben van a hiba

[ Szerkesztve ]

(#4990) Foxbat7 válasza fricz19 (#4984) üzenetére


Foxbat7
csendes tag

Én sem véletlenül emlegetem azt a bizonyos 15 napot, mert holnap már 20. napja lesz, hogy ott ott van a szervizükben egy grafikus kártyánk ami bemondta az unalmast.
Tudom, már máshol van a kártya (gondolom külső "márka"szervizben), de 1 hete azt írták, hogy "tesztelés alatt van", és persze ma már úgysem lesz ügyintézés, ezért kérdezlek titeket, hogy mivel most már szükségünk lesz a gépre (ill. abba egy graf. kártyára), ha veszünk egy másik (új) kártyát, akkor az "ügyintézésüket" követően, a javított (már ha egyáltalán javítható) vagy egyéb felajánlott kártyák helyett kérhetjük-e a szervizükben leadott videokari árát ?
Gondolom ez az utolsó még "árlistázott" árat jelenti ?
Mire számíthatunk ? ...mert a gond az, hogy már nem tudunk várni. Majd 3 hét eltelt. Kell a gép !
Ja, ha valaki olvassa ipon-tól: 31741 sorsszámú termék.

(#4991) bul07 válasza Foxbat7 (#4990) üzenetére


bul07
nagyúr

Ha javítják és ugyanazt kapnád vissza nem hiszem hogy az árát utalnák vissza , mert ugye a használt kártyával utána mit kezdenének, ha garanciába cserélik akkor van rá esély hogy a vételárat térítik vissza

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4992) nubreed válasza Foxbat7 (#4990) üzenetére


nubreed
veterán

Akkor ezek szerint a 15 nap csak kamu? Valójában sokkal tovább is elhúzódhat az ügyintézés? Más esetleg hogy van ezzel, mi a tapasztalat?

We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

(#4993) nubreed


nubreed
veterán

Bocs de kifutottam a szerkesztési időből, de még a is eszembe jutott, hogy mivel nincs meghatározva, hogy ez 15 munkanap lenne, ezért ha jól sejtem, ez 15 naptári napnak tekintendő, ugye?

We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

(#4994) bul07 válasza nubreed (#4993) üzenetére


bul07
nagyúr

Annyi van a törvényben hogy törekedni kell a mihamarabbi ügyintézésre, régen volt 30nap megszabva(törekedni kell hogy 30napon belül) de azt eltörölték
De miért húznák a garanciás ügyintézést ha tényleg hibás a termék és nincs semmi külsérelmi nyom se akkor mihamarabb rendezik

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4995) nubreed válasza bul07 (#4994) üzenetére


nubreed
veterán

OK. Hát azt ne tőlem kérdezd, hogy miért húzzák a garanciális ügyintézést...

We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

(#4996) emlekmas válasza emlekmas (#4971) üzenetére


emlekmas
tag

Hétfőn, miután az ipon szervíz címére is jeleztem, hogy ha nem találnak egyéb hibát az alaplapomon, akkor előnyösebb lenne, ha 21 nap után visszaadnák, azt a választ kaptam még aznap, hogy másnap majd mehetek érte, amikortól a kollégák majd jelzik az e-mailben az időpontot. Persze megszerveztem, hogy délután tudjak érte menni, és zárás előtt még odaérjek.
Ma szerda délután van, még vagy 5 percig vagyok gépközelben, ahonnan tudnék levelet olvasni, és jelzés persze azóta sem jött. Holnap meg ha küldenek, vakarózhatok, hogy hogy szervezzem meg megint, hogy el is jussak érte.

Viszont mivel az utolsó két levél végén kultúráltan írták (de tényleg!), hogy köszönik a türelmet, én eléggé szarul érzem magam, hogy megint kunyizzak az alaplapomért...
Elég izgalmas az élet így már egy hónapja multimédia nélkül, rengeteget társasjátékozunk a gyerekekkel. Még bírják, de a következő hónap durva lesz.
Hú, mit fogok én ezért még szívni, amikor a többi alkatrészt is vissza kell vinni, mert megmarad a hibajelenség.... újabb hosszú hónapok fognak lecsorogni...

i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750

(#4997) eneasos válasza emlekmas (#4996) üzenetére


eneasos
csendes tag

sebaj a társasjátékok után következhetnek a kártyajátékok, kanaszta uno stb, rengeteg időt nyersz ezekkel, nem fogsz unatkozni ;)

(#4998) bul07 válasza emlekmas (#4996) üzenetére


bul07
nagyúr

Nekem ilyen esetre van gy ezeréves gépem böngészni meg ilyenekre jó , másra nemigen

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4999) fsb1000 válasza fsb1000 (#4989) üzenetére


fsb1000
nagyúr

26.-án ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot, és végre sikerült szóban is előadnom a problémát.
Azt ígérte a üfsz-es hölgy, hogy a főnőkének továbbítja a dolgot, és egy gmailos emailen értesítenek a remélhetőleg pozítiv megoldásró.
Azért gmailesről, mert sem a freemai, sem a céges levelünk nem érkezett meg hozzájuk.
(gondolom a vevőik 30%-val nem tudnak kommunikálni így)

De a lényeg hogy ma már 28. van és sem emailen sem telefonon nem küldtek semmi infót.

(#5000) wolfman87 válasza emlekmas (#4996) üzenetére


wolfman87
csendes tag

"Viszont mivel az utolsó két levél végén kultúráltan írták (de tényleg!), hogy köszönik a türelmet, én eléggé szarul érzem magam, hogy megint kunyizzak az alaplapomért..."

Sablon szöveg. Szívből nem köszönnek azok semmit.
E miatt nehogy rosszul érezd magad!

Ne hagyd magad, ha kell felmegyünk a lapodért, és majd ott meglátod, hogy milyen emberek ülnek ott.
"A kártya tesztelés alatt van"
Ezt valahogy így képzeld el:
| Párbeszéd az ipon garanciások közt |
- Hú, dezső, van ez az alaplap ettől a tas marcitól itt bihajröcsögén. Mi van vele? Vissza jött már tesztelésből ?
- Melyik, had nézzem ?! . . . Ja ez ? Várjál, itt van alul. Most, hogy mondod... el kéne küldeni tesztelésre.
Írjad, hogy tesztelésen van, azt mi bajunk lehet?!
- OK

Amíg mindenki rájuk hagy mindent, azt csinálnak amit akarnak.
Ne vásároljon senki tőlük, és akkor majd meglátják, hogy hova vezet ez! :K

Többet ésszel, mint ész nélkül!

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.