Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#9001) #Morcosmedve válasza ACE- (#8999) üzenetére


#Morcosmedve
veterán

Gondolom megy az olvasás :DDD

(#9000) Doink: Altered. Megpróbálni meg lehet legariztatni, mert látszik minden fontos adat, de ezzel általában elég szigorúak.

© asszongya'hogy

(#9002) subaruwrc válasza Doink (#9000) üzenetére


subaruwrc
félisten

ja és az nem az altered kategória hogy el van tépve az sn matrica vége,értem--
az eddig is meg ezek után is feltételes lesz és nem azért mert a mi heppünk ...

de amúgy érdekes hogy ilyenekkel jöttök ide sírni de azt valahogy sose olvasom mennyi mindenben segítünk nektek akár ingyen és bérmentve is.apróságok,de olyanok amiket nem lenne kötelességünk.
mindig csak a fika,mert az divat...

arról nem beszélve hogy a feltételes is kb azért kerül rá hogy te tájékoztatva legyél hogy ez így ebben a formában nem oké és lehet hogy a beszállító vagy a gyártó visszadobja.nem a köcsög Ipon fogja rámondani hogy garvesztes hanem az msi vagy az asus vagy éppen ki..

[ Szerkesztve ]

(#9003) ACE- válasza subaruwrc (#9002) üzenetére


ACE-
addikt

Azt már eddig is észrevettük hogy itt semmi nem a heppetek, semmi nem áll érdeketekben, de magyarázkodásban jók vagytok. Számotokra a feltételes gari ügyintézés is "jófejség" ami nagy részének feltételezhetően normál gariban kéne lezajlania... Pont ezt mutatja az is, hogy nagyon sok ilyan esetről írtatok már, ahol a "feltételes" ellenére a nagyker cserélt...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#9004) fricz19 válasza ACE- (#9003) üzenetére


fricz19
őstag

Nem unod már?

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#9005) h1mpi válasza fricz19 (#9004) üzenetére


h1mpi
nagyúr

nem látod hogy ezt élvezi? :U

Eladó 2 db használt HyperX Alpha Gamer füles

(#9006) Shad0w válasza Doink (#9000) üzenetére


Shad0w
senior tag

Szóval megtaláltad az asus oldalán a helyes választ, hogy miért vette át az iPon csak feltételesbe, és utána még mész paanszkodni az NFH-hoz. Így tényleg vicces :)

Ez csak úgy mindenkinek: És még mindig itt vergődtök, amikor a tapasztalat azt mutatja, hogy ilyenkor közvetlenül kell megkeresni a gyártót mert valamiért olyankor szeretnek jófejek lenni és elintézik szó nelkül. De nem, továbbra is vissza a kereskedőhöz és várni 1-2 hónapot, mert sietni senki nem fog vele az biztos...

[ Szerkesztve ]

(#9007) Bélaaaa válasza h1mpi (#9005) üzenetére


Bélaaaa
őstag

Én Ace barátunk írását mindig skippelem. Eddig is az iPontól vásároltam, ezután is így lesz. Velem mindig nagyon korrektek voltak, pedig nem személyesen járok hozzájuk. Mindig emailban kommunikálunk. Ha valami probléma adódott, szépen, normális hangnemben megoldottuk.

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#9008) 04ahgy válasza Bélaaaa (#9007) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Hát igen, valószínűleg ez a kulcsa... Itt a lenti esetre is (ASUS VGA sorozatszáma részben leszakítva) kb. ennyit tudok elképzelni: "Véletlen letépődött a sorozatszám-matrica egy része, de a teljes karaktersorozat olvasható, és a kártya elromlott, nem próbálnánk-e meg valahogy az ügyintézést?" Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten...

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#9009) Laci2277


Laci2277
senior tag

Sziasztok, megint én vagyok. :)

Létezhet, hogy a garanciajegyen az azonosító utolsó száma nem stimmel a videókártyán lévővel, tehát elírás történt? A garipapíron 4-re a vga-n 5-re végződik, a többi azonos. :U

[ Szerkesztve ]

(#9010) Bélaaaa válasza 04ahgy (#9008) üzenetére


Bélaaaa
őstag

Ez bizony igaz! :R

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#9011) Doink válasza subaruwrc (#9002) üzenetére


Doink
aktív tag

Kicsit félreértettél szerintem, nem sírni jöttem ide én nem is fikázott senki senkit...
Csak gondoltam más is meglepődik ezen, de ezek szerint itt mindenki mindent tud, mindenkinek a matricája rendben van és igen, én az alter alatt azt értettem hogy számára előnyös formában módosítja, átírja a számot, kicseréli a matricát és hasonló hekkelések hogy áttuszkolják a garancián a terméket.

A feltételes gari azért elég jól kinyújthatja az ügyintézés idején, azt írták emailben hogy 1 hónap-tól 6 hónapig de nagyon ritka esetben akár 1 évig is eltarthat. Szóval ez annyira nem is apróság.

@Shad0w:
Azt pedig abszolút nem értem hogy mi a probléma ha valaki ír az NFH-nak hogy megerősítsék abban hogy igen, így kell eljárni vagy nem. A fórumuk teljesen publikus, nyugodtan elolvashatja bárki mit írtam, teljesen korrekten tettem fel a kérdést cégnév nélkül hiszen a választ úgysem befolyásolja. ipon-nak se sírtam hogy rohanok az nfh-hoz, csak simán megírtam nekik hogy vicc hogy ez kizár a normál garanciás dolgokból tekintettel arra hogy kristály tisztán olvasható minden rajta és hogy akkor intézzék feltételesen.

De akkor tőled személyesen megkérdezném hogy mi a probléma szerinted azzal ha valaki valamit megkérdez az NFH-tól?

Vergődés:
Asus support azt írta hogy az iponon keresztül kell intézni a garanciáztatást.

[ Szerkesztve ]

(#9012) Shad0w válasza Doink (#9011) üzenetére


Shad0w
senior tag

#9000: "Ha valaki nevetni szeretne...". <- ez a probléma.

Asus válasz: Megint csak bővűlt a fórum, ezt eddig senki nem mondta. Köszi, hogy leírtad. (tényleg, semmi szarkazmus nincs ebben). :K

(#9013) Doink válasza Shad0w (#9012) üzenetére


Doink
aktív tag

Hibátlan, mert te is nevetsz.

(#9014) fricz19 válasza Doink (#9013) üzenetére


fricz19
őstag

Egyébként, hogy lett ilyen a gyáriszám?

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#9015) Doink válasza fricz19 (#9014) üzenetére


Doink
aktív tag

Szamárfüles volt és letéptem kézzel. A jobb oldalán sokkal nagyobb üres fehér része volt a matricának mint a bal oldalon. Fogalmam sem volt hogy ez ekkora gond, mindegy tanulópénz megvolt.

[ Szerkesztve ]

(#9016) #Morcosmedve válasza Doink (#9015) üzenetére


#Morcosmedve
veterán

Tanulópénz az volt, hogy DCII-es hűtővel vettél 390X-et. :(

Szerintem ennyi sérüléssel le kéne fusson a gari.

© asszongya'hogy

(#9017) subaruwrc válasza ACE- (#9003) üzenetére


subaruwrc
félisten

te ezt élvezed úgyhogy inkább nem folytatom.

(#9018) Zedz


Zedz
addikt

Sziasztok,

iPonnál a 0 év gyártói garancia mit jelent egy terméknél? Mert ha még iPon garancia lenne rá, az sincs kiírva. :)

(#9019) Laci2277 válasza Laci2277 (#9009) üzenetére


Laci2277
senior tag

Egyelőre tárgytalan a kérdésem.

(#9020) TommyGun


TommyGun
őstag

Szasztok

Jól olvastam az iPON oldalán hogy gari ügyben csak a Tüzér utcába lehet menni? Leadnám a VGA-mat, sajnos
az elmúlt 1-2 hétben csíkoz és fagy tőle a gép, most már odáig jutott hogy egy ilyen fagyás miatt kénytelen voltam kinyomni a gép szemét ami megmakkantotta a win10-et, meg az MBRekordot sehogy se tudtam helyreállítani, BIOSban is csíkoz, be se töltődik a win10 már mert lekapcsol a monitor nem ad jelet neki... :(
Feltelepíteni se tudtam vele az OP rencert egy egy pont után ahol nagy felbontásba váltana a telepítő egyszerűen lekapcsol a monitor mert nincs jel, kénytelen vagyok a proci/alaplapi vga-val nyomulni jelenleg...

"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."

(#9021) fricz19 válasza Zedz (#9018) üzenetére


fricz19
őstag

Vagy elírás, vagy nincs rá garancia.
Mi a termék?

(#9020) TommyGun
Igen, a tüzér u. ban van a garis átvétel.

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#9022) Zedz válasza fricz19 (#9021) üzenetére


Zedz
addikt

Ennél a terméknél.
Megkérdeztem tőlük is, ha kapok választ akkor leírom ide is. :)

(#9023) Zedz válasza fricz19 (#9021) üzenetére


Zedz
addikt

Elírás volt. :)

(#9024) HUN]Repa válasza ACE- (#8981) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Az autó nagyon rossz példa (mondjuk a te szoridat erre a hasonlatra vetítve még érdekesebb lenne: "biztos úr , hát levált a rendszám/motorszám/alvázszám a melegtől és a helreállítás közben kettévált, én csak visszacelluxoztam ugyan már, mért visznek ezért be?" :D Amúgy is általában a visszahívásról csak az első tulaj tud, hacsak nem néz utána időszakosan, vagy márkaszervizbe jár.
Félreértettél, nézz utána ki jogosult jótállásra és ki szavatosságra.
Sok ilyen kártya volt a kezünkben nem csak garanciában, hanem karbantartáson is, van tapasztalat tehát a szóban forgó matricával, amik évekkel idősebbek már mint a sztorid.
Beszállító és termék függő volt, volt aki kérte a dobozt de minden esetben meg kellett várni míg az MSI rendezi a garanciát.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9025) HUN]Repa válasza ACE- (#8985) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Ha regisztráltál, akkor közvetlen velük is intézheted, erről szólt részben...

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9026) HUN]Repa válasza ACE- (#8999) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Az a termék, amit megkaptál, amikor az ellenértéket átadtad. Mindenestül. Azt vetted meg. Erre nem kell jogszabály. Te viszont tudsz olyan jogszabályt, ami a te igazadat támasztja alá?
Egyrészt - bár nem te mellékelted - az NFH-s linken nincs jogszabály megadva (akár hiba is lehet benne, lásd lejjebb). Szerintem, ha eladáskor, vagy előtte tájékoztatják a vásárlót, hogy csak így van mód cserére vagy jóváírásra (a javítási igény más kérdés) és ezt elfogadja, akkor igenis jogszerű, illetve ha hiányzik árleszállítás is jogos lehet. Persze ez még mindig csak a csomagolásról szól és nem a tartozékokról.
Másrészt a linket láthatóan összecsapták, nézd meg a következő példát:

"Bontatlan csomagolás megkövetelése igényérvényesítéskor
Szintén előforduló jogsértő kereskedelmi gyakorlat, miszerint a kijavítást, vagy kicserélést, esetleg az elállás gyakorolhatóságát az eredeti, bontatlan csomagolás meglétéhez, mint a kért szavatossági/jótállási igény teljesítése feltételéhez köti a forgalmazó. "

Szóval az üzlet BONTATLAN csomagolás meglétéhez köti a jótállási igényt. Hmmmm....

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9027) HUN]Repa válasza Laci2277 (#9009) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Egy számnyi eltérés nem igazán para sztem, lévén egy batchben érkeztek tehát a másik gyáriszám is ahhoz a disztribútorhoz tartozik elvileg. Lehetőleg dobozzal együtt juttasd vissza.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9028) HUN]Repa válasza Doink (#9015) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

"Szamárfüles volt és letéptem kézzel" - hát ez rendkívül logikus döntés volt. Utána jobban tetszett? Ha esetleg sikerült volna teljesen letépni, hogyan tovább?
Az világos, hogy a sikertelen gyáriszám matrica eltávolítási kísérlet egyik eredménye pont így néz ki? Mivel a gyártó/szerviz nem ismeri a végfelhasználót, csak az eredményt fogja elbírálni. Ha egyáltalán eljut oda, amihez valóban nagyobb az esély egy ASUStól kapott engedélyre, de még ez sem kötelező érvényű, lévén általában a visszajuttatás költsége a forgalomba hozót terheli, továbbá egyes gyártóknál a visszajuttatás költségét is viselnie kell ha a garanciát elutasítják. Az pedig nem pici pénz. Az általad linkelt sérülés minimum a nem rendeltetésszerű használatból eredő kopásnak minősül és valóban: tanulópénznek. A Gyáriszám a termék azonosítója, nem játék.
Az ASUS nem azt mondja - ha jól értem - hogy garanciális, hanem azt, hogy a vásárlás helyére vidd.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9029) HUN]Repa válasza ACE- (#9003) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Hát, ha nem érted, magyaráznunk kell. Különösen neked. Tájékoztatjuk az ügyfelet valamilyen jótállást érintő problémáról, felajánljuk, hogy a megoldásról intézkedjen vagy elbírálásra tovább küldjük, úgy hogy az ügyintézés menetéről informáljuk. Ha nem tetszik megadjuk a felettes szervek elérhetőségét, hogy panaszkodhasson. Szerinted ebben valami nem jogszerű, vagy nem értem hogy függ ide, hogy a "nagyker cserélt" és egyébként ezt honnan veszed? A leggyakoribb esetekben alaplap és VGA kártya problémás ott javítani szoktak amúgy.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9030) #Morcosmedve válasza HUN]Repa (#9029) üzenetére


#Morcosmedve
veterán

Ez mind belefért volna egy hozzászólásban, akár rövidebb kifejtésekkel is. Segítek, ignoráld.

© asszongya'hogy

(#9031) ACE- válasza HUN]Repa (#9026) üzenetére


ACE-
addikt

Mint ahogy látod, egy mondatban fogalmazta meg az elállás intézményével, gondolom ezért került bele a bontatlan csomagolás. Ettől függetlenül a csomagolás az csomagolás, nem képezi a termék részét. Esetlegesen azzal egyetértek, hogy amennyiben nincs meg pl. egy kábel, vagy egy átalakító csatlakozó, akkor levonsz a termék árából párszáz ft-ot... de hogy emiatt érvénytelen lenne a garancia... az meredek. Főleg akkor, ha állításod szerint 90%-ban javítanak, nem cserélnek...
Belemehetnénk polgári jogi értekezésekbe, meg abba, hogy úgy tűnik szerinted az NFH is hülyeségeket ír... de érdemtelen már ez a vita. A saját jól felfogott érdekeidet képviseled, amelyben nagyjából kizárt, hogy igazat adj olyannak, aki ellent mond a saját érveidnek.

[ Szerkesztve ]

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#9032) Shad0w válasza #Morcosmedve (#9030) üzenetére


Shad0w
senior tag

Alapelvek 12.4.3
"Egy hozzászólásra mindig a Válasz linkkel írj, hogy mindenki láthassa mire és kinek válaszoltál."

Repa teljesen jol csinalja. :K

[ Szerkesztve ]

(#9033) #Morcosmedve válasza Shad0w (#9032) üzenetére


#Morcosmedve
veterán

Látom a 12.4.2 kimaradt :B
Így szokás válasz esetén is, nekem pl. 15 percem is van, nyilván nem a helyesírasi hibákra és a kiegészítésekre, többet fórumozz. :)

© asszongya'hogy

(#9034) bul07 válasza #Morcosmedve (#9033) üzenetére


bul07
nagyúr

Ez egy cég fórumrésze, így a cég nevében külön simán válaszolhat

Miért lenne az jó nekünk ha két kilométer hosszú lenne egy hozzászólás telezsúfolva , úgy elveszne hogy mire válaszolt hogy csak na

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#9035) Shad0w válasza #Morcosmedve (#9033) üzenetére


Shad0w
senior tag

Igen, így volt szokás, de változtattak rajta. a 12.4.2-nek semmi köze ahhoz, hogy a válasz linkkel válaszolj. Pont ezért van külön pontban. :)

[ Szerkesztve ]

(#9036) #Morcosmedve válasza bul07 (#9034) üzenetére


#Morcosmedve
veterán

Ahogy gondoljátok. Ennyit írni szerintem felesleges, garis ügyintezésben a negyedét se írjátok le. :N
Nekem ugyan úgy egy nyílt fórum tagjainak a hozzászólásai, nem láttam senkit se bemutatkozni, mint az iPon Computer Kft. kepviselője. Az megint más, hogy tudom/sejtjük, ki az aki bennfentes.

© asszongya'hogy

(#9037) HUN]Repa válasza ACE- (#9031) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

A bontatlan csomagolás csak elállás esetnén értelmes. A jótállási és szavatossági igény ilyen esetekben hogy lenne értelmezhető, ha nincs kibontva a termék? Ezek nem illenek a képbe és mivel mindhárom igényt vizsgálja mindegyikre külön is értelmesnek kellene lennie, szvsz ez össze van csapva.
Egyébként: egyrészt sem az nem írtam, hogy "érvénytelen a garancia", de azt sem, hogy ez lenne nálunk a gyakorlat, mert akkor biztos találkozhatnál ilyen esettel a fórumon. Ez pusztán elméleti vita. Belemehetnék, de azok valamilyen ügyek amikor valakinek volt valamilyen igénye, amire valahogy reagált a kötelezett és egy(vagy több) bíró ezen körülmények alapján egy valamilyen ítéletet hozott. Ez nem jogszabály, a körülmények pedig változhatnak.
Emlékeim szerint 90%-ot sem állítottam, viszont logikus, hogy mivel meg kell várni az ügyintézés végét, visszaér a javított termék így az van nagyobb számban a cserével szemben.
Engem meg lehet győzni, a következőkkel: mit csinálok jogszabályellenesen, milyen (jog)szabályt sértek meg ezzel, mi a megoldás, persze megalapozottnak kell legyen. Jelzem, volt már akinek sikerült.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9038) HUN]Repa válasza #Morcosmedve (#9036) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

"Nem láttam senkit bemutatkozni" - kérdés, mióta olvasod a fórumot. Pedig egyébként leírtam, szerintem többször is. Bár ezért kár visszaolvasni kilencezer kommentet, így leírom újra: én vagyok a bennfentes. Kérdezz mailben és ott is leírom, egyébként mit hiányolsz a garis levelezésből, ami itt megvan?

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9039) #Morcosmedve válasza HUN]Repa (#9038) üzenetére


#Morcosmedve
veterán

Erre lenne az összefoglaló! :R

Oda elég sztenderd (elkerülő) mondatok szoktak bekerülni, hála az égnek jelenleg nincs garis ügyem sehol (illetve, jellemzően az utóbbi időben, gyártóval gariztatható termékeket próbálok venni).
De tanulságos néha beleolvasni ide, írni nagyon ritkán írok/írtam, volt, hogy végülis be sem küldtem, mert kb. felesleges lett volna. :N

© asszongya'hogy

(#9040) HUN]Repa válasza #Morcosmedve (#9039) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Kérdés, mivel kapcsolatban írsz/írtál. A teljesség igénye nélkül Pl elromlott a termék/elállni szeretnék, hova és mikor lehet a terméket visszajuttatni - ezekre általában előre megírt, sablon emailek mennek amelyek megpróbálják a leggyakoribb lehetőségeket tárgyalni. Mi van az ügyintézésemmel: a beszállítótól kapott információk alapján válaszolunk. Ezek nemegyszer online rendszerben megjelenített státuszok, melyek mivel ráadásul egyféle rendszert több beszállító használ megegyezhetnek nagy számban, így gyakran lehet találkozni velük.
Függhet továbbá a megválaszolatlan levelek számától, hogy mennyire lényegre törően válaszolunk.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9041) Doink válasza HUN]Repa (#9028) üzenetére


Doink
aktív tag

Nem tetszésről hanem megelőzésről szólt.
Mondjuk én számítottam arra hogy reális gondolkodással bírálnak el dolgokat a gyártó/szervíznél, például hogy a gyártó tudja hogy 1 éven belül kezdődött el a termék értékesítése => az összes létező ilyen termék gyáriszáma garanciális ha feltételezük azt hogy otthon a garázsban senki sem rak össze ilyen termékeket.
Lehet vissza kellett volna kérnem inkább a kártyát és kinyomtatni rá újra a matricát :D

Az pedig felháborító hogy a forgalmazót terheli ha vissza kell küldeni pl taiwanba a kártyát. Van a gyártónak szervíze magyarországon, nézzen rá a szakemberük és utána küldje oda ahova akarja ha helyben nem tud vele mit kezdeni.

Ez a sérülés 5 pontban sérti a garit egyébként:
(a) The Product has been tampered with, repaired and/or modified by non-authorized personnel;
(b) The serial number of the Product, components or accessories has been altered, cancelled or removed;
(e) Damage (accidental or otherwise) to the Product that does not impact the Product’s operation and
functions
, such as without limitation to rust, change in color, texture or finish, wear and tear, and gradual deterioration;
(f) Damage to the Product caused by war, terrorism, fire, accident, natural disaster, intentional or accidental misuse, abuse, neglect or improper maintenance, and use under abnormal conditions;
(h) Damage to the Product caused by an external electrical fault or any accident;

[ Szerkesztve ]

(#9042) #Morcosmedve válasza HUN]Repa (#9040) üzenetére


#Morcosmedve
veterán

Eddig nekem mindig egy sztenderd (szagú) e-mail érkezett, kivéve, ha már nagy volt a probléma. De végül megoldódott, csak küzdeni és várni kell! :DDD

© asszongya'hogy

(#9043) bul07 válasza HUN]Repa (#9040) üzenetére


bul07
nagyúr

HUN]Repa utána tudnál nézni egy dolognak

Ma e-mailbe rákérdeztem hogy Battlefield 1 előrendeléshez jár e a Hellfighter Pack DLC vagy más.

És ezt a választ kaptam:

"Nem járnak hozzá, csak ha online rendeli, a gyártótól."

De akkor most a többi bolt ami dobozost árul hogy tudja Hellfighter Pack DLC adni?

Csakhogy ne keljen keresni
Nálatok [link]
Gyártói oldal [link]
Más oldal [link] , [link]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#9044) HUN]Repa válasza Doink (#9041) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Csakhogy nem csak garanciával lehet ám vásárolni a legtöbb gyártótól, hanem anélkül is persze olcsóbban, tudtommal pl a Pixmania így teszi vagy tette, továbbá OEM-eknek is adhat el, akkor azok intézik a garit. Ezzel már árnyaltabb lehet a kép. Taiwanba nemigen kell küldeni, valamelyik európai szervizközpontba szokott menni. Magyarország túl kis piac, ide nem telepítenek ilyet, kivéve notebook meg még pár termék esetén. Viszont nemegy gyártó nem küldi vissza a garival a problémásat, hanem azt külön adja fel, így extra pénzt kell fizetni a kifogásolt termékek visszajuttatásáért. Asus komponensben talán nem ilyen, de pl Kingston, Acer ügyintézéseknél jó párszor előfordul.
Nyomtatni pont ilyet ebben a minőségben nem lehet annyira egyszerű...

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#9045) joey04


joey04
titán

Régen rendeltem már teljes konfigot és igazából már akkor sem olvastam utána rendesen, de mára mindegy is, mert nem garanciális egyik komponens sem, de a kitérő után a lényeg: Ha összeszereléssel kérek teljes konfigurációt, akkor ha felnyitom a gépházat ugrik valóban a gari? Tehát ha később fejlesztés, tisztítás, egyéb probléma miatt felnyitom, akkor nem lesz garancia? Mert anno még láttam a gépház szélén egy iponos matricát, ami lezárta a gépházat és arra gondolok csak a gari miatt lehetett ott. Tehát ha később variálni akarom a konfigot, akkor nem szabad összeszereléssel kérnem, csak rakjak be mindent a kosárba és rendeljem meg?

[ Szerkesztve ]

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#9046) subaruwrc válasza joey04 (#9045) üzenetére


subaruwrc
félisten

2 oldalanként felmerülő téma. Az a címke arra szolgál hogy az összeszerelést végző egyén azonosítható legyen,nem ugrik a gari ha felbontod.Amúgy a gép másodlagos oldallapjára kerül szóval ha nem cserélsz tápegységet valószínűleg meg sem kell bontani.

(#9047) joey04 válasza subaruwrc (#9046) üzenetére


joey04
titán

Értem, köszönöm, még egy garis kérdés:

Ha jól rémlik a garancia és/vagy számla egy lapon volt, tehát pl. egy esetleges VGA cserénél az új tulajnak nem tudom átadni a garanciához szükséges papírokat. Kérhetem külön tételenként minden alkatrészhez?

[ Szerkesztve ]

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#9048) subaruwrc válasza joey04 (#9047) üzenetére


subaruwrc
félisten

Benne vannak a rendszerben a gyári számok,papír nélkül is megtalálható.

(#9049) ACE- válasza joey04 (#9047) üzenetére


ACE-
addikt

Vagy lemásolod, nem baj ha nem eredeti.

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#9050) Doink válasza HUN]Repa (#9044) üzenetére


Doink
aktív tag

Mai napon kellemes csalódás ért a céggel kapcsolatban ugyanis a fentiek ellenére sikerült kicserélni a kártyát. Feltételes gari átfutási ideje kerek 1 hónap volt szóval teljesen korrekt. A csere kártya egy igazi válogatott darab ugyanis nem szamárfüles a matricája. Megy a piros pont az iponnak^

Köszönöm szépen a segítséget!

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.