Nézzük sorjában. A termék először az alábbi hibaleírással lett leadva:
"Két különböző (más alaplapban hibátlanul működő) Intel C2D E8400-as processzort is kipróbáltam vele, de nem megfelelő órajelen működtek. Az egyik 1,2 Ghz-en 133Mhz FSB-n, a másik 2 Ghz-en 200Mhz FSB-n. Egyik sem működött a valós 3Ghz-es 333 Mhz FSB értéken. Ez a processzor a gyártói honlap szerint támogatott."
Mivel nem a legfrissebb BIOS volt rajta, frissítettük, majd Load BIOS Defaults után a BIOSban E8400-as CPUval ez fogadott:
Processor
Intel (R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00Hz
Speed: 3000MHz
Mivel a hibaleírásban írt kettő darab egyik esetben 1.2GHz, másik esetben 2GHz-s órajelen kezelt E8400-as CPU számunkra inkább user hibára utalt és nálunk az órajelek stimmeltek (CPU fesz. BIOSban OK volt ha már szóbajött), a tesztelés befejeződött. A terméket visszaküldtük.
Az említett ügyintézést lezáró papíron nem az aláírásod hamisítottuk alá (mondjuk ez akkor lenne érdekes, ha legalább hivatkoznánk erre az aláírásra), az annyit jelent, hogy nem ezen a papíron van a nyilatkozat aláírva a sérülésmentességről, hanem: SR:Sprinter, DHLHL, GLS:GLS papírján van aláírva (és ott fogjuk keresni vita esetén. Egyébként erről bárki, pl. tlac is meggyőződhet több esetben kapott ilyen módon kitöltött papírt.) Mondjuk ennek az általad felvázolt aláhamisítási verziónak a logikáját sem értem: aláhamisítjuk és utána odaadjuk neked az eredeti példányt, mi értelme ennek?
Mindegy is, lényeg, hogy a termék ismét le lett jelentve. A hibaleírás most:
"Core 2 Duo E8400-as processzort csak 133-as fsb kezeli a bios-ban beállított 333 helyett, ugyan ez a processzor más alaplapban megfelelően működik. rma@ipon.hu-ra levelet küldtem képekkel együtt."
Mivel még mindig probléma volt nálad,kértük, juttasd be a CPUkat, hogy rájöhessünk mi okozza a problémát (ekkor még nem tudtuk,hogy csak OS alatt látható a hiba), de negatív volt a válaszod. Úgy gondolom mi próbáltunk segíteni, nem sz*rtunk a témára mondván: nálunk OK volt.
A képeket valóban megkaptuk de csak jóval a GaranciaFutár kiküldése után (tényleg??).
Látnivaló, az hogy a hiba csak Windows és Linux alatt látható egyszer sincs megemlítve sem most sem az első leadáskor. Ne haragudj, nem vagyunk gondolatolvasók, leginkább azt vizsgáljuk ami le van írva, én annak is örültem, hogy a tieid híján egy e8400-at tudtam szerezni a tesztre kétszer is - egy üres barebone gépről beszélünk egyébként, tehát nincs benne HDD telepített OS-sel sem.
Az LGA sérülésről küldünk képet, ide nem tesszük fel ha akarod tedd meg Te (3db görbült LGA érintkezőt láttunk de nem katasztrofális a helyzet). Mindazonáltal remélem világos, hogy ha erre való hivatkozással nem akarnánk garanciázni a termékedet, már visszaküldtük volna. Erről szó sincs, a beszállítónál leadjuk a terméket és ott dőlnek el a továbbiak, amennyiben átveszik normál ügyintézésre, a te ügyintézésed is normálra lesz állítva. Meg kell azonban érteni, hogy a kollégának az észrevett sérüléseket a lehető legrövidebb időn belül jeleznie kell. Az átvétel menetét pedig kamerák rögzítik a csomag megérkezésétől kezdve a félreértések elkerülése végett.
God save us from the arrows of the Hungarians.