Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#4501) rocket


rocket
nagyúr

Tovabbra se tudok rendelni, egyszer amikor csak 1 termeket raktam a kosarba (nem volt kedvem 18x berakosgatni megint mindent a teszt kedveert) tovabb ment, utana beraktam a tobbi cuccot es nem ment tovabb 15-bol se, aztan kitoroltem amiket beraktam csak az maradt amivel tovabb ment, de mostmar azzal se jo megint.
Magam oldalan mindent kiprobaltam mar, mivel egyszer tovabb lepett igy a hiba nem ugytunik nalam van.

Sose volt meg semmi gond rendelesnel a gepemen, most meg sehogy nem sikerul osszehozni.
Holnap teszek egy probat masik gepen hatha sikerul elkoltenem a penzt amit szeretnek :)

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#4502) Shad0w válasza rocket (#4501) üzenetére


Shad0w
senior tag

Ne a "vásárlás folytatása" gombot nyomd, hanem a "tovább" gombot, hátha. Amúgy nálam mind2 gomb a vásárlás befejezésére visz (FF16.0.2).

(#4503) eneasos válasza rocket (#4501) üzenetére


eneasos
csendes tag

rendeld meg emailen azt csá, nemkell ezt túlspilázni :)

(#4504) dethroner


dethroner
veterán

Péntek éjjel rendeltem pár dolgot, akkor a visszaigazoló emailben azt írták hogy szombaton átadják a futárnak, és onnantól kezdve max 1-2 munkanap alatt átvehetem a pickpackon. Erre ma nézem a leveleket, azt írják ma adták át a futárnak és a csomagkövetés szerint is: Várakozás a csomag beérkezésére. 2012.11.10 11:18
Akkor mégsem tudom átvenni holnap? :((

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#4505) bul07


bul07
nagyúr

Sajnálatomra ki fogom próbálni rövid időn belűl a garancia futár szolgáltattást, a merevlemezem kezd haldokolni vasárnap este 52%-os volt a kondíciója , és másolni rá már alig tudok

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4506) Franklin válasza bul07 (#4505) üzenetére


Franklin
addikt

Esetleg egy kábelcserét előtte kipróbálhatsz, nálam már előfordult, h az volt a hibás.

(#4507) bul07 válasza Franklin (#4506) üzenetére


bul07
nagyúr

Ne hinném hogy kábel hiba
Ha megnézed a lentebbi képet jól látható hogy pár napja kezdett el romlani , ha rá akarok valamit tölteni mondjuk torrentel akkor dobja a Adathiba(CRC), meg néha halható ilyen furcsa fémes kattanás ami eddig nem volt jellemző
[link]

Mondjuk nálam szinte állandóan megy 473napja vettem és a működési ideje meg 455nap, tehát 15hónapból üzembe volt 14hónapnál többet és ezt úgy hogy 213x volt elindítva és leállítva a gép , leghosszabb idő amit egyfolytában ment 18nap volt de akkor is áramszünet miatt volt újraindítás

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4508) 04ahgy válasza bul07 (#4507) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Az adatokat mentsd le róla, és a gyári tesztprogramot futtasd le, másik gépen értelemszerűen (amennyiben van rá lehetőséged). Itt töltheted le: ESWin - ESTOOL for Windows.

Biztos vagyok benne, hogy ha a gyári tesztprogram hibakódját mellékeled, akkor az ügyintézés idejében az pozitív mérleggel fog megjelenni.

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#4509) bul07 válasza 04ahgy (#4508) üzenetére


bul07
nagyúr

Köszönöm a tanácsot de közben sokat romlott a helyzet
[link] [link]
Egy olvasás tesztet futtattam ,csak nem volt türelmem végigvárni
[link][link]

most megpróbálok mentést csinálni , de elég sok adatott nem tudok hova menteni

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4510) 04ahgy válasza bul07 (#4509) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Innentől szerintem nem nagyon kell tesztelgetni, egyértelmű a helyzet. A HDSentinel topikban azért még rákérdeznék (már a hiba szokatlan mivolta okán is), az olvasási sebességen a visszaesések túlságosan szabályos ütemben voltak. Lehet, hogy nem szimlpa szektorhibával állunk szemben.

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#4511) bul07 válasza 04ahgy (#4510) üzenetére


bul07
nagyúr

Úgy döntöttem hogy rendelek egy új merevlemezt , mert nem tudom mire menteni az adatokat
És ha úgy döntenek hogy hibás a merevlemez akkor megpróbálom azt kérni hogy az árát kapjam vissza

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4512) bul07 válasza bul07 (#4511) üzenetére


bul07
nagyúr

Megjött a merevlemez, jön a adatmentés majd mehet vissza a rossz garanciába

Azért szerencsélye volt a futárnak
Rendelésnél a megjegyzés rovatba direkt beleírtam hogy kézbesítés előtt hívjon telefonon, de nem volt hívás, éppen volt otthon volt valaki és sikeresen átt is lett véve

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4513) Jester01 válasza bul07 (#4512) üzenetére


Jester01
veterán

Eddigi rendeléseim során összesen egyetlen futár volt aki rendesen telefonált, készségesen segített bevinni a terméket (egy tévé volt) segített kibontani és megnézni, hogy minden rendben van-e vele. A Royal Sprint cégtől volt.

A legtöbb webáruház egyébként már ott elbukik, hogy a futárcégnek átadják a telefonszámot és az egyéb megjegyzéseket (még akkor is ha erre a saját rendszerükben kifejezetten van is lehetőség).

[ Szerkesztve ]

Jester

(#4514) rocket válasza bul07 (#4512) üzenetére


rocket
nagyúr

Mivel nem ingyen van a telefonhivas gondolom elore nem akarjak pazarolni a penzt, es akkor telefonalnak, ha senkit nem tudtak elerni a kezbesitesi cimen.
Mint a te eseted is mutatja volt otthon valaki, igy felesleges penzkidobas lett volna a cegnek ha elore telefonal.

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#4515) Nyugdíjas válasza Jester01 (#4513) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

Szerintem a bolttól annyi várható el, hogy ha kéred, ráirják a futárnak. Azért nem hiszem hogy hibáztatható a bolt, ha a külső cég egyik alkalmazottja éppen egy nemtörődöm alak.

[ Szerkesztve ]

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#4516) Jester01 válasza Nyugdíjas (#4515) üzenetére


Jester01
veterán

Egyetértek, bár ha egy futárcégre sok panasz van, akkor a boltnak kellene vernie az asztalt náluk illetve szükség esetén más cégre váltani.

Ha már futározunk, ezt nemrég olvastam a garanciás topikban (asdf_ idézte be):

49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet
5. § Javításra a terméket elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, a termék azonosításához szükséges adatokat, a termék átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított terméket átveheti.

Ugye többen panaszkodtak, hogy az iponos garanciafutár mindenféle papír nélkül viszi el a hibás cuccokat.

Jester

(#4517) Nyugdíjas válasza Jester01 (#4516) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

Hangsúlyoznom kellett volna az egyik alkalmazottat. Természetesen ha rendszeres a panasz az egész más.

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#4518) bul07 válasza rocket (#4514) üzenetére


bul07
nagyúr

Hát hogy is mondjam, a házhozszállítás díjába csak belefér fél percnyi hívás, ami mellesleg nem kerülhet sokba a flota díjszabás miatt, sokkat mondok ha percenként 15Ft. kerülhet és másodperc alapon (nekem is flotás van 16Ft/p és másodperc alapon)
És a csomagra fel volt tüntettve a kérésem de a kisérő papíra nem, és ez a hiba szerintem

Amúgy az se megoldás ha akkor hív ha nem jön ki senki mert szerintem nem fog várni 10-15percet míg hazaér valaki

Ha megrendelem majd a garanciafutárt én oda nem adom majd a merevlemezt valami papír nélkül

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4519) Franklin válasza Jester01 (#4513) üzenetére


Franklin
addikt

Érdekes, engem eddig minden futár felhívott, akár az Ipontól, akár máshonnan rendeltem.

Vagy azzal, hogy "10 perc múlva ottvagyok", vagy azzal, hogy "már itt vagyok, de jó lenne ha le tudnál jönni, nem nagyon talállak..."

Paneldzsungel rulz :-D

(#4520) Jester01


Jester01
veterán

Vajon a hibajelzéssekkel törődnek egyáltalán? Mert szép, hogy van rá lehetőség, de amiket eddig jelentettem nem lettek javítva :(

Jester

(#4521) boogie84 válasza Jester01 (#4513) üzenetére


boogie84
veterán

Hidd el h a webshop jelen esetben az ipon atadja az adatokat, sot! A megtendelesed vegen van megjegyzes rovat is, oda olyan perverziodat is le tudod irni nekik mint pl csak delutan tudod atvenni a termeket. Ebbol a szempontbol egyutt kell h mukodjenek hisz a futarszolgalat sem menne feleslegesen ha tudja h te nem tudod atvenni a csomagot.
Az h a csomagban meg van e minden azert viszont a webshop a felelos, mert a futarszolgalat csak szallit.

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

(#4522) BiP


BiP
nagyúr

Valaki meg tudja valaki mondani, hogy a szerdai brutál akciók vannak még vagy már abbahagyták?
Ill. hol lehet megnézni utólag, hogy mik voltak?

(#4523) neszoljalbe


neszoljalbe
csendes tag

Heti élményem az Ipon-nal :

Elromlott az eddigi videókártyám és gondoltam veszek egy újat . Ki is néztem egy 650ti-t az Ipon weboldalán , 35.000 ft volt az ára . Biztonságból és korábbi rossz tapasztalatokból kiindulva felhívtam a céget és megkérdeztem tényleg be tudják e szerezni a kártyát , mondták természetesen , minden úgy lesz ahogy a weboldalon írja . Ok , 10 perc múlva rendelném a kártyát de már 40.000 ft ba került . Ok semmi gond , másnap kinéztem egy 7850 karit , ára 45.000 ft . Itt már nem telefonáltam inkább megrendeltem . Vissza is igazolták , hogy holnap mehetek és átvehetem . 30 perc múlva megint megnéztem , hogy változott-e a kártya ára vagy valami , ekkor már azt írták , hogy a káryta már nem rendelhető . Ekkor kicsit elkezdtem kételkedni , hogy valóban megkapom e holnap , írtam is gyorsan egy Emailt , hogy mi a helyzet , meg is jött a válasz , hogy igen , holnap mehetek érte . Örültem . Aznap később megint megnéztem a kártyát és már 3000 ft al drágábban volt hapható ... Másnap reggel jött az SMS : 12 óra után átvehetem a kártyát . Mentem is nagy örömmel , a boltban bemondom a rendelési számot , ekkor a hölgy kérdezi , hogy megkaptam e az emailt amit küldtek . Mondtam , hogy csak azt amiben közlik , hogy átvehetem a kártyát . A hölgy sajnálattal mondta , hogy a megrendelt kártya csak egy akcióban volt kapható és már nem rendelhető . Ekkor teljesen bepöccenten egész hangosan kinyilvánítottam a véleményem , és közöltem velük , hogy akkor fizessék vissza az üzemanyak költségemet , mert ez az egész webáruházasdi egy vicc . Egy másik hölgy közölte , hogy akkor megnézi , hogy mikor küldték el nekem az Emailt , 5-6 percig tanakodtak , méregettek , majd az egyik hölgy elnézést kért és közölte , hogy eltévesztette a rendelési számot (persze pont egy olyan rendelési számmal ami egy már nem kapható akciós vieókártya volt) és megkaphatom . Szerencsére a kártyát a megrendelt áron kaptam meg . Ok , nem vertek át meg semmi , de, hogy egy jó hírnevű már sok éves webáruház így packázzon 3-4e ft ért egy vásárlóval az szerintem komolytalan ... De lehet , hogy csak egyedi eset voltam :)

(#4524) szotadi


szotadi
tag

Sziasztok.
Szeretném leírni nektek egy "csodálatos" vásárlás menetét:
Webshopban vásároltam tőluk egy SHUTTLE SG41J4 [link] PC-t. Szereztem bele egy C2D E8400-as procit. Miután összeraktam a sebességével nem voltam megelégedve. Aida64-el megnéztem és a processzor csak 800MHz-en működött [link], terhelve (Sys. Stab. Test) 1200MHz-en működött [link]. Azután a processzort kicseréltem egy másikra (szintén E8400) de a helyzet nem változott. Ekkor igényeltem a Garancia Futár szolgáltatásukat. Nemsokára jött a válasz, hogy kész a "javítás" (BIOS frissítés) és minden szuper. Miután megkaptam kibontottam a dobozt és érdekes módon a dobozban volt egy Garanciális rendezés nevű nyomtatvány amin az átvevőnél (ez lennék én) valaki szignálta azt a nevemben ezzel elismerve, hogy "Az eredeti terméket az összes tartozékával együtt, sérülésmentesen átvettem". A számítógépen a korábban leírt hibát persze ugyanúgy jelentkezett. Ismét igénybe vettem a Garancia Futárt, majd másnap kollégám számítógépén leteszteltük az E8400-as procimat ami hibátlanul működött [link] [link].
Képeket minden esetben mellékeltem ma válaszoltak, hogy ha BIOS-ban megfelelően felismeri akkor biztosan valami szoftveres hiba van (WinXP Win7 illetve Ubuntu-n sem működik megfelelően). Szintén a mai nap ujjab levelet kaptam tőlük amiben jelezték, hogy megérkezett a Garancia Futárral a számítógép de mivel több LGA érintkező láb is sérült csak feltételes ügyintézéssel tudják a terméket átvenni és ha ez nekem megfelel jelezzem.
A teszteket más programokkal is elvégeztem de megegyeztek az AIDA64 értékeivel!
Ilyenkor mi a teendő???
A számítógépet én sérülésmentesen küldtem vissza, a proci foglalat védőkupakja visszarakása előtt ellenőriztem!
Jelenleg itt tartunk...
:F

[ Szerkesztve ]

(#4525) PhoenixK válasza szotadi (#4524) üzenetére


PhoenixK
őstag

A CPU sebességének a leszabályozása nem bug, hanem feature, a becsületes neve SpeedStep. Amennyiben a rendszer nincs terhelve, visszaveszi a CPU szorzóját - esetedben 9-ről 6-ra. Ez a BIOS-ban kikapcsolható képesség. SpeedStep vagy EIST néven található meg.
Az, hogy a boltban erre miért BIOS-frissítés volt a megoldás (hacsak nem volt hiba a BIOS-ban ezzel kapcsolatban) jó kérdés... Ha a BIOS-ban állítható, akkor egyáltalán nem kellett volna garanciáztatni!

A második körhöz látatlanba nem tudok mit hozzátenni.

[ Szerkesztve ]

"Önérzetem van, de hülye azért nem vagyok!"

(#4526) szotadi válasza PhoenixK (#4525) üzenetére


szotadi
tag

A SpeedStep-el semmi gond, de nem 133-at kellene 6 vagy 9-es szorzón járatni 333-helyett!!!
Képeken láthatod.

[ Szerkesztve ]

(#4527) Jester01 válasza PhoenixK (#4525) üzenetére


Jester01
veterán

Az odáig rendben van, hogy visszaveszi, de gondolom a kolléga annak nem örül, hogy csak 1.2GHz-en ketyeg a 3GHz-es processzora terhelés alatt is.

Jester

(#4528) PhoenixK válasza szotadi (#4526) üzenetére


PhoenixK
őstag

Egen, a lényegen siklottam át. :R

"Önérzetem van, de hülye azért nem vagyok!"

(#4529) tlac válasza szotadi (#4524) üzenetére


tlac
nagyúr

jól értem, hogy valaki a nevedben aláírta? hamisította az aláírásodat?

de mivel több LGA érintkező láb is sérült csak feltételes ügyintézéssel tudják a terméket átvenni és ha ez nekem megfelel jelezzem.

erről van kép?

A számítógépet én sérülésmentesen küldtem vissza, a proci foglalat védőkupakja visszarakása előtt ellenőriztem!

az a baj, hogy nem fogják elhinni

(#4530) szotadi válasza tlac (#4529) üzenetére


szotadi
tag

Igen jól érted valaki szignálta a nevemben. [link]
Ez a papíros a gép dobozában jött vissza becsomagolva, csak ők hamisíthatták alá csomagolás előtt!
:Y
Képet még nem küldtek a "sérülésről", sajnos én nem fényképeztem le visszaküldés előtt.

[ Szerkesztve ]

(#4531) tlac válasza szotadi (#4530) üzenetére


tlac
nagyúr

aha, így már látom, szerintem csak véletlen odafirkantotta
arról van kép, hogy náluk jól működött?

(#4532) 04ahgy válasza szotadi (#4530) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Sr = Sprinter :F

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#4533) szotadi válasza tlac (#4531) üzenetére


szotadi
tag

Csak ennyit küldtek [link]

04ahgy
Akkor miért nem a futár neve szerepel a lap tetején az átvevőnél???
Az eredetin jobban látszik az egy "Sz"

[ Szerkesztve ]

(#4534) tlac válasza szotadi (#4533) üzenetére


tlac
nagyúr

neked is ezt írta ki mikor rossz volt az fsb?
mert akkor ez a kép nem ér semmit

(#4535) szotadi válasza tlac (#4534) üzenetére


szotadi
tag

BIOS-ban mindent a processzornak megfelelően írt.
Win alatt nem stimmeltek a dolgok illetve Ubuntun sem.
Erre a képre mondta a kedves ügyintéző, hogy "Mi is tudunk fényképet küldeni egy másik E8400-zal való hibátlan működésről"!!!

[ Szerkesztve ]

(#4536) 04ahgy válasza szotadi (#4533) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Nekem nagyon úgy tűnik, hogy a képen 3GHz szerepel. És ne haragudj, de Te csak annyit írtál, hogy nem kezeli 3GHz-en. Azt nem írtad, milyen környezetben. Ha BIOS-ban megy 3GHz-en, az véleményem szerint azt jelzi, hogy a nem kellő részletességgel megfogalmazott hibaleírásod nem teljesül ---> kezeli 3GHz-en.

Szvsz. eléggé felfújod a problémát, mert ugye aki olvassa nem lehet gondolatolvasó...

Az aláírást is túlspilázod. Szintén véleményem szerint annyit tesz, hogy átadásra került a Sprinter Futárcégnek. Általánosságban.

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#4537) szotadi válasza 04ahgy (#4536) üzenetére


szotadi
tag

Értem, tehát minden rendben van.
Teljesen megnyugodtam, köszi.
:U

[ Szerkesztve ]

(#4538) 04ahgy válasza szotadi (#4537) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Ha ezt vonod le az általam leírtak alapján, akkor szomorú vagyok, és Oliverdára gondolok. :(

HGyu

[ Szerkesztve ]

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#4539) szotadi válasza 04ahgy (#4538) üzenetére


szotadi
tag

Ne haragudj, csak már kezdek besokallni!
Főleg, hogy már állítólag "megrongáltam" az alaplapot!

[ Szerkesztve ]

(#4540) tlac válasza 04ahgy (#4536) üzenetére


tlac
nagyúr

azt írja, hogy:
"Képeket minden esetben mellékeltem"

ezek szerint volt részletesebb hibaleírás is valahol

(#4541) Shad0w válasza szotadi (#4524) üzenetére


Shad0w
senior tag

Csak beleoffolnek egy picit: az én gigabyte alaplapom se szokta beállítani a korrekt értékeket CPU/RAM fronton. Azt esetleg nem nézted meg, hogy kézzel beállítod az FSB-t? Meg pl. az a 2.2 V-os core voltage sem túl baráti, igazából vagy rosszul mért az AIDA, vagy összeteheted a két kezed, hogy még a processzorban van a füst. :)

(#4542) szotadi válasza Shad0w (#4541) üzenetére


szotadi
tag

BIOS-ban az FSB értéke 333-volt (alapból), Fesz. értékeknél minden auto-n.
Semmilyen BIOS-állítgatás nem hozott eredményt.
A proci amúgy péntek óta hibátlanul megy kollégám gépében, benne hagytuk tesztelésre.
Egyébként azt már néztük, hogy a Shuttle 2.2 V-os a core voltage míg a kolléga és faterom (szintén E8400) gépen is 1.2V.

[ Szerkesztve ]

(#4543) BiP válasza szotadi (#4542) üzenetére


BiP
nagyúr

Gyanítom, hogy az alaplappal van valami gubanc, nem a procival. Szóval a másik gépben tökéletesen fog menni. Inkább másik típusú procival kéne kipróbálni, ha van rá lehetőség. Tehát E8400 helyett valami más.
Sem a 133FSB nem normális, sem a 2.2V. Főleg, hogy másik gépben -ugyanezzel a procival- ezekkel nincs probléma.

[ Szerkesztve ]

(#4544) 04ahgy válasza BiP (#4543) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Ha tényleg 2,2V-ot kapott volna léghűtéssel, akkor már nem üzemelne az a CPU. Nitró alatt nem adunk ennyit kupaktalanított Cedar Mill Celeronnak.

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#4545) szotadi válasza BiP (#4543) üzenetére


szotadi
tag

Az alaplap 2db E8400-as procival is ki lett próbállva de mivel mindketőt rosszul kezelte (BIOS-ban felismerte)ezért is kértem a garanciás javítást vagy cserét.
Más processzoral nem tudtam kipróbálni.

(#4546) tlac válasza szotadi (#4530) üzenetére


tlac
nagyúr

Képet még nem küldtek a "sérülésről", sajnos én nem fényképeztem le visszaküldés előtt.

erről kérjél szerintem képet

(#4547) szotadi válasza tlac (#4546) üzenetére


szotadi
tag

Szia.
Holnap terveztem írni nekik, tegnapi levelem óta még nem válaszoltak.

(#4548) HUN]Repa válasza neszoljalbe (#4523) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Sajnáljuk, hogy probléma volt a vásárlás során.

Annak, hogy a termék ára változik, vagy a termék lekerül egyszerű a magyarázata:
A terméket valaki megvette, így amennyiben másik beszállítónál elérhető, onnan listázódik valószínűleg más árral, vagy ha másik beszállítónál sincs több, a termék nem rendelhető amíg valahol nem lesz kapható, akkor ismét visszakerül, jó eséllyel ismét egy másik árral ez a webshopoknál, főleg a raktárkészlettel nem rendelkezőeknél előfordul.
Valóban hibázott a kolléganő a rendelési szám beütésénél, és valóban egy másik videokártya volt az a termék is (bármekkora is ennek az esélye). A pusmogást inkább indokolhatta, hogy a rosszul beütött rendelési számú termék nem volt az üzletben. A másik termék egyébként egy olcsóbb VGA volt, egy 7750-es. A 3000Ft árkülönbségről, vagy bármilyen változással az árral kapcsolatban (amelyre egyébként magyarázatot fentebb írtuk) az üzletben egy szó sem esett ezt csak a kommentelő kombinálta bele, ugye így volt?

Még egyszer elnézést kérünk a hibáért, reméljük ezzel együtt a termékkel meg van elégedve.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4549) HUN]Repa válasza szotadi (#4547) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Nézzük sorjában. A termék először az alábbi hibaleírással lett leadva:

"Két különböző (más alaplapban hibátlanul működő) Intel C2D E8400-as processzort is kipróbáltam vele, de nem megfelelő órajelen működtek. Az egyik 1,2 Ghz-en 133Mhz FSB-n, a másik 2 Ghz-en 200Mhz FSB-n. Egyik sem működött a valós 3Ghz-es 333 Mhz FSB értéken. Ez a processzor a gyártói honlap szerint támogatott."

Mivel nem a legfrissebb BIOS volt rajta, frissítettük, majd Load BIOS Defaults után a BIOSban E8400-as CPUval ez fogadott:
Processor
Intel (R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00Hz
Speed: 3000MHz
Mivel a hibaleírásban írt kettő darab egyik esetben 1.2GHz, másik esetben 2GHz-s órajelen kezelt E8400-as CPU számunkra inkább user hibára utalt és nálunk az órajelek stimmeltek (CPU fesz. BIOSban OK volt ha már szóbajött), a tesztelés befejeződött. A terméket visszaküldtük.
Az említett ügyintézést lezáró papíron nem az aláírásod hamisítottuk alá (mondjuk ez akkor lenne érdekes, ha legalább hivatkoznánk erre az aláírásra), az annyit jelent, hogy nem ezen a papíron van a nyilatkozat aláírva a sérülésmentességről, hanem: SR:Sprinter, DHL:DHL, GLS:GLS papírján van aláírva (és ott fogjuk keresni vita esetén. Egyébként erről bárki, pl. tlac is meggyőződhet több esetben kapott ilyen módon kitöltött papírt.) Mondjuk ennek az általad felvázolt aláhamisítási verziónak a logikáját sem értem: aláhamisítjuk és utána odaadjuk neked az eredeti példányt, mi értelme ennek?
Mindegy is, lényeg, hogy a termék ismét le lett jelentve. A hibaleírás most:
"Core 2 Duo E8400-as processzort csak 133-as fsb kezeli a bios-ban beállított 333 helyett, ugyan ez a processzor más alaplapban megfelelően működik. rma@ipon.hu-ra levelet küldtem képekkel együtt."
Mivel még mindig probléma volt nálad,kértük, juttasd be a CPUkat, hogy rájöhessünk mi okozza a problémát (ekkor még nem tudtuk,hogy csak OS alatt látható a hiba), de negatív volt a válaszod. Úgy gondolom mi próbáltunk segíteni, nem sz*rtunk a témára mondván: nálunk OK volt.
A képeket valóban megkaptuk de csak jóval a GaranciaFutár kiküldése után (tényleg??).
Látnivaló, az hogy a hiba csak Windows és Linux alatt látható egyszer sincs megemlítve sem most sem az első leadáskor. Ne haragudj, nem vagyunk gondolatolvasók, leginkább azt vizsgáljuk ami le van írva, én annak is örültem, hogy a tieid híján egy e8400-at tudtam szerezni a tesztre kétszer is - egy üres barebone gépről beszélünk egyébként, tehát nincs benne HDD telepített OS-sel sem.
Az LGA sérülésről küldünk képet, ide nem tesszük fel ha akarod tedd meg Te (3db görbült LGA érintkezőt láttunk de nem katasztrofális a helyzet). Mindazonáltal remélem világos, hogy ha erre való hivatkozással nem akarnánk garanciázni a termékedet, már visszaküldtük volna. Erről szó sincs, a beszállítónál leadjuk a terméket és ott dőlnek el a továbbiak, amennyiben átveszik normál ügyintézésre, a te ügyintézésed is normálra lesz állítva. Meg kell azonban érteni, hogy a kollégának az észrevett sérüléseket a lehető legrövidebb időn belül jeleznie kell. Az átvétel menetét pedig kamerák rögzítik a csomag megérkezésétől kezdve a félreértések elkerülése végett.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4550) Rent


Rent
senior tag

Hali!

Érdeklődnék, hogy pár hónapja vásároltam egy 7950-es kártyát még 106k-ért Iponban, egy komplett gépnyi alkatrésszel egyetemben. Ma láttam egy hírt az iponon [link] Nem lehetne valahogy igényelni nekem is kulcsokat? Előre is köszönöm a választ!

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.