Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#5551) Gyuri27 válasza dethroner (#5550) üzenetére


Gyuri27
félisten

" Tudtommal szabadpiac van, mindenki annyiért adja a dolgait, amennyiért neki megéri."
Nem. Beszerzési, előállítási ár alatt (ami tartalmaz áfát, béfát stb-stb) nem lehet semmit értékesíteni.

Amd - Radeon - Ryzen

(#5552) bul07 válasza Gyuri27 (#5551) üzenetére


bul07
nagyúr

Nem életszerű amit írsz, lehet hogy ez szerepel valami jogszabályba de ez attól is függ hogy hogy van lekönyvelve(mert vannak kiskapuk , bármi lehet pár órára vagy darabbra értékcsökentett mert mondjuk valaki tett egy X-et a dobozra és az már sérült csomagolás)
Vettem én már olyan dolgott ami egy héttel azelőtt még dupla annyiba került
Sőt még alkudni is lehet a nagy áruházakba is, legutóbb egy mérlegre alkudtam 40% kedvezményt mert a csagolása rongyos volt, de nem a dobozára kell ráálni hogy megmérjen :)
Vagy metróba esett meg hogy elírták az árrat , szólttam az eladónak hogy a kiírt áron visszek három darabott, 12.000Ft helyett fizettem 7.400Ft-ot
Máskülömben beírtam volna a panaszkönyvbe
És szerinted ez törvénytelen, nem az

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#5553) Gyuri27 válasza bul07 (#5552) üzenetére


Gyuri27
félisten

Igen csak a felcimkézett ár is egy dolog (ott a legkisebbet fizeted).
Meg a shop ár is. Ami folyamatosan változik a készlettől, nagykertől függően.
Persze el lehet adni a procit csomagolás sérültnek. De attól a nagykerből az még x áron érkezett (érkezne). Ami magasabb mint a kisker ár.

Amd - Radeon - Ryzen

(#5554) HUN]Repa válasza dethroner (#5543) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Egyrészt van ilyen figyelmeztető modul a rendszerben, sőt, még ilyenebb, sokkal több szempontot vesz figyelembe, amiből korábban probléma volt.
A kérdés pont az - amit a felvetésedben ránk hagytál, hogy mi oldjuk meg - mikor mondhatjuk azt, hogy a termék "ellenőrizve van", tehát: egyrészt (az mindegy, hogy új termék vagy árváltozás, az ellenőrzés megtörténik,) de mi az elégséges információ az ellenőrzéshez:
- ellenőrizzük a beszállító által küldött listában az adatokat?
- emailezzünk a beszállítónak, és várjuk a választ, hogy tényleg rendben vannak-e az adatok?
- telefonáljunk inkább?
- kérjünk meg valakit a beszállítónál, menjen a raktárba és nézze meg hogy a termék megvan-e, tényleg az-e, adatok helyesek-e, állapota ok-e (esetleg: hiánytalan-e, tartozékok régiónak megfelelőek-e, netán működik-e)?
Az utolsó, legkevésbé életszerű lehet csak a biztos megoldás, de így még nincs kiküszöbölve pl.egy téves teljesítés vagy egy szállítási sérülés. Másrészt mi van, ha a beszállító mindenre azt mondja, hogy OK, a végén mégis problémás a termék? (A vásárlót egyébként ez nem kell érdekelje, csak a felvetésedre reagálok, amellett, hogy elhiheted, sokat agyaltunk ezen.)
Ha mindenki hibátlanul dolgozik, a rendszer is úgy működik, ennyi, nincs olyan, hogy "mennyit vállalunk be".

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#5555) Gh0sT


Gh0sT
addikt

Helló!

3 napon belüli garanciális ügyintézéssel kapcsolatban melyik boltba tudok menni?

Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna.

(#5556) rankesz válasza Gh0sT (#5555) üzenetére


rankesz
veterán

Szerintem Dévai-ra célszerű

(#5557) Hoorus válasza Gh0sT (#5555) üzenetére


Hoorus
őstag

Csak a Dévaira. Minden garanciával kapcsolatos ügyben.

(#5558) ch003067


ch003067
addikt

Üdv iPonosok!

Az lenne a problémám, hogy jövő hétfőre képest 4 hete garanciában van egy AsRock H77 Pro4/MPW alaplapom. Mivel az oldalon 14 - 15 nap van írva garanciáztatási időre, és ez már lassan a duplája, kezdek picit türelmetlenkedni. Meg tudnák kicsit sürgetni az illetékeseket? Mert szükségem lenne számítógépre, a munkám miatt, ami így elég lehetetlen....

Köszönöm.

(#5559) rankesz válasza ch003067 (#5558) üzenetére


rankesz
veterán

A 15 nap az munkanap
Péntek este fél tízkor pedig nem valószínű hogy reális esély lesz akárkit is sürgetni... :U

(#5560) ch003067 válasza rankesz (#5559) üzenetére


ch003067
addikt

Tehetek róla, hogy most érek rá írni?
Nem is most gondoltam, ne aggódj.....

Hiába, akkor is lejárt az 15nap... :U

(#5561) Jim74 válasza ch003067 (#5560) üzenetére


Jim74
nagyúr

A 15 napos ügyintézésre törekednek, de nem tudják garantálni.

Írj egy a garis e-mail címükre (rma@ipon.hu) az ügy adataival (termék típusa, garis ügyintézés száma) egy levelet, hogy hol tart az ügy. Én a helyedben azért hamarabb érdeklődtem volna már finoman. Lehet, hogy már előrébb tartanál a dologgal ;)

(#5562) ch003067 válasza Jim74 (#5561) üzenetére


ch003067
addikt

2x is írtam nekik. Mindig azt mondták, hogy folyamatban van... :/

(#5563) Jim74 válasza ch003067 (#5562) üzenetére


Jim74
nagyúr

Akkor passz, lehet, hogy a nagyker csücsül rajta, akitől beszerezték.

(#5564) ch003067 válasza Jim74 (#5563) üzenetére


ch003067
addikt

Háth lehetséges. Csak jól jönne most már a gép.

(#5565) Jim74 válasza ch003067 (#5564) üzenetére


Jim74
nagyúr

Mikor írtál nekik utoljára?

Esetleg próbáld meg PM-ben Hun[Repa-t. Velem mindig nagyon segítőkész volt :R. Mondjuk én sem az a "csuklóból leb*szom a boltot" típusú vevő vagyok ;) Mondjuk lehet, hogy szabadságon van, mert napok óta nem volt PH-n.

[ Szerkesztve ]

(#5566) ch003067 válasza Jim74 (#5565) üzenetére


ch003067
addikt

Én se lebaszásnak szántam:D
Múlt héten azt hiszem.

(#5567) Jim74 válasza ch003067 (#5566) üzenetére


Jim74
nagyúr

Persze, gondoltam :DDD, csak van, aki nem türelmes és rögtön veri az asztalt. :DDD (Aztán csodálkozik, hogy nincs szerencséje.)

(#5568) StSanya válasza Jim74 (#5565) üzenetére


StSanya
őstag

Dolgozni dolgozik, nekem ő írt vissza tegnap, 30-án ... Beleszaladtam sajnos a második RMÁ-mba, a lányom tabletjével, s én is érdeklődtem... :(

"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."

(#5569) 7600 GS


7600 GS
addikt

Sziasztok!

Történt velem, hogy 4500 forintért megláttam az iPon webshopjában egy Creative headsetet. Időközben kiderült, hogy ez csak egy elírás volt, és valójában 10 ezer forintba kerül. Azonban nekem megvan a rendelést igazoló email is, amin az áll, hogy 4500 forintot kell fizessek. A kérdésem az lenne, hogy nekem mennyit is kéne valójában fizetnem? Engem illet meg a headset 4500 forint ellenében?

(#5570) bul07 válasza 7600 GS (#5569) üzenetére


bul07
nagyúr

Innen kezd el olvasni és tisztában leszel mindennel(kis időd belűül újabb ilyen esett), főleg HUN]Repa hozzászólásai a mérvadóak

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#5571) ch003067 válasza 7600 GS (#5569) üzenetére


ch003067
addikt

Általában, ha valami adatbázis hiba miatt elírás van, és úgy rendel az ember valamit, akkor szoktak küldeni egy e-mailt hogy törlik a rendelést, mert nem áll módukban kiszállítani a cuccost, vagy ha továbbra is meg akarod venni, akkor kiszállíthatják, de normális áron.

Velem is előfordult már párszor, bár nem az iPonnál.

(#5572) zolee86 válasza 7600 GS (#5569) üzenetére


zolee86
tag

Ha azt mondja az Ipon, hogy nem tudja beszerezni, akkor mond azt hogy vársz rá pár napot, neked nem sürgős - megpróbálnak lerázni
Én úgy tudom, hogy az előző ilyen esetnél sem törölték a megrendelést, csak telefonon jelezték hogy nem tudják beszerezni és a vevő visszalépett, persze másnap már fent volt webshopon.

(#5573) dethroner válasza bul07 (#5570) üzenetére


dethroner
veterán

Megint kezdődhet :DDD
Az meg hogy HUNrepa hozzászólásai mérvadóak erős túlzásnak vélem. Ő a bolt véleményét fejtette ki. De van egy sötét oldal is, a paragrafusok zavaros világa.

7600GS Neked azt javaslom hogy a rendelést visszaigazoló emailt és az ipon nézőpontját küld el valami fogyasztóvédelmi hatóságnak, legyünk már végre tisztában azzal hogy ilyenkor megilleti-e a vevőt hogy a feltüntetett áron jusson a termékhez, vagy sem!

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#5574) bul07 válasza dethroner (#5573) üzenetére


bul07
nagyúr

Igen a bolt álláspontját írja le, itt mi hiába írogatunk bármit is végső soron úgyis az számít amit ő ír
Persze lehet írogatni felügyeleti szervnek is, de az már más téma

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#5575) dethroner válasza bul07 (#5574) üzenetére


dethroner
veterán

Na ezt a hozzászólást nem értem, megmagyarázhatnád!

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#5576) bul07 válasza dethroner (#5575) üzenetére


bul07
nagyúr

Én se értem hogy mit nem értesz
Ha leírja hogy adatbázis hiba, akkor az
Persze a véleményét bárki leírja de úgyis az ő hozzászólása számít az adott ügyben
(Az már más kérdés hogy hogy kezelik az egyes ügyeket mert szeintem valami járna még az ellnézés mellé mondjuk egy ingyenes szállítás , ha meg sokszor fordul elő akkor ott gond van mert ezzel csak a hírnevüknek ártanak)

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#5577) dethroner válasza bul07 (#5574) üzenetére


dethroner
veterán

Ezek a sorok nem világosak számomra:
Igen a bolt álláspontját írja le, itt mi hiába írogatunk bármit is végső soron úgyis az számít amit ő ír

Már miért is számítana? Amit ő ír, az csak a bolt véleménye, ami nem jelenti azt hogy az számít. Már említettem hogy ebben a kérdésben ki kéne kérni a hatóság véleményét, ugyanis Az számít, nem az amit a bolt képviselője.

Persze lehet írogatni felügyeleti szervnek is, de az már más téma

Mi az hogy az már más téma? Pont hogy az lenne a döntő az ilyen kérdésekben.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#5578) bul07 válasza dethroner (#5577) üzenetére


bul07
nagyúr

Szerinted ha leírja a bolt álláspontját az ugyananyit számít mint mondjuk az én írásom, hát nem,
(pedig milyen jó lenne egyből írnék magamnak egy komplett gépet :)) )

Na rajta akkor írj a hatóságnak, de ugye konkrét esetre nem tudsz hivatkozni mert nem veled eset meg csak álltalános tájékoztatótt kérhetsz, amúgy biztos vagyok benne hogy az ipon vássárlási feltételeiben van erről szó(lehet rákeresek ha lesz időm)

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#5579) dethroner válasza bul07 (#5578) üzenetére


dethroner
veterán

Ha velem történne ilyen, biztos lehetsz benne hogy hatósághoz fordulnék. De mivel nem velem esett meg, így most mire hivatkozzak? Arra hogy olvastam valahol hogy valaki így járt? Ne röhögtess már :DDD

Én is többször vásároltam már az ipon-tól, így tudom hogy pl korábban a vásárláskor kapott papirosok között volt egy olyan, miszerint ha a termék elromlik és nem lehet javítani sem cserélni, akkor az ipon csak avultatott áron(amit persze ők határoznak meg) veszi vissza a terméket. Na ez ellentmond a jótállási kötelezettségnek. Ezt csak azért írom, hogy találsz az oldalukon bármilyen erre vonatkozó feltételt, az korántsem biztos hogy megfelel a hatályos törvényeknek.

[ Szerkesztve ]

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#5580) M0Dair


M0Dair
aktív tag

Sziasztok!

Lenne egy gyors kérdésem.
A történet röviden.

Van egy Corsair HX850-es tápegység, elkezdett kerregni, büdösödött a táp és befagyott a gép. Másik konfigban random időközönként fagyás, büdösödés kíséretében. Beadtam garanciáztatásra iPon-hoz. Most telt el két hónap, mire írtak, hogy visszakapták kintről, ők is letesztelték CF7870-el és semmi baja. Előzőleg azt írták, hogy új tápot várják vissza. Nem is értem, mindegy. Marha pipa lettem, mert már két hónapja várok és tudom, hogy rossz a táp, több konfigban is kipróbáltam, komolyabban és gyengébben is. Fagyni nagy ritkán fagy, de büdösödés elég gyakori és nem bíznám már rá a gépem.
Tudom, hogy rossz a táp, de ezt akarják visszaadni. Ingyen szállítással visszaküldenék nagyon kedvesen. Kiküldjem személyesen Corsair-hez, vagy valami úton módon csak fognak adni cserét?

Utolsó levelük:
"Bármit megnézünk amit még szeretne ezen a tápegységen, de mivel hiba nincs így a terméket sajnos sem cserélni sem javítani nem áll módunkban."

Rossz érzés, hogy kétségbe vonják a szavaimat, mivel tudom, hogy rossz a táp. Mit tudok tenni? :F
Nem akarok fogyasztóvédelemhez, panaszkönyvhöz meg ilyenekhez folyamodni egy táp miatt, de bosszant nagyon.

Bárminemű segítséget előre is nagyon köszönök! :R

(#5581) HUN]Repa válasza ch003067 (#5558) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szia !

A lapodat cseréltük egy újra, amit a kérésednek megfelelően akár másik márkára vagy a termék vételárára is letudjuk boltolni. Köszönjük Türelmedet. :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#5582) M0Dair


M0Dair
aktív tag

Ha sikerül, ha nem, nagyon köszönöm a segítséget HUN]Repa-nak, egyből válaszolt a PÜ-re! Köszi! :R

(#5583) ch003067 válasza HUN]Repa (#5581) üzenetére


ch003067
addikt

Szia ! :)

Nagyon fasza :P

Megy pü.

(#5584) dfsz34


dfsz34
őstag

Egy kérdésem lenne. hogy a 3 hetes (15 munkanapos) garanciáztatási időt mennyire szigorúan tartja be az iPON? Már úgy kérdezem, pontosítom, hogy eddig eltelt 1 hét meg a mai nap és a 3. hét vége előtt ne reménykedjek vagy azért hamarabb is lemegy a dolog? Egy memória KIT-et gariztatok, mert az egyik tönkrement, de ilyenkor sajnos mindkettőt le kell adni. Már elvonási tüneteim vannak :) , a laptopommal semmit nem tudok normális megcsinálni, csak szenvedés.

(#5585) bul07 válasza dfsz34 (#5584) üzenetére


bul07
nagyúr

Minden eset más, lehet megvan a második héten de lehet hogy csak a negyedik héten

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#5586) dfsz34 válasza bul07 (#5585) üzenetére


dfsz34
őstag

Ez sokat segített...

(#5587) M0Dair válasza dfsz34 (#5584) üzenetére


M0Dair
aktív tag

Nekem pontosan két hónap volt, mivel kiküldték a gyártóhoz és vissza. De azért az esetek túlnyomó többségében 15 nap körül megoldódik nyugi. :)

(#5588) bul07 válasza dfsz34 (#5586) üzenetére


bul07
nagyúr

Nem lehet pontosabbat írni
Ha visszaolvasol van akinek egy hét alatt lefutott a garanciáztatás de van akinek több mint egy hónapig tartott, ezért írtam hogy minden eset más, szerencse kérdése , de a harmadik hét végén már nyugodtan lehet őket zargatni egy érdeklődő email-el

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#5589) pocokxx


pocokxx
Közösségépítő

Sziasztok!

Tegnap rendeltem egy-két dolgot iPonról, s gondoltam előreutalással fizetek. Így is át fogom tudni venni ma a terméket?

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#5590) dfsz34


dfsz34
őstag

Már be is fejezték a garit, ez egy jó cég, csak ajánlani tudom.

(#5591) M0Dair válasza dfsz34 (#5590) üzenetére


M0Dair
aktív tag

Ez jó hír... erről van szó. :)

(#5592) M0Dair válasza HUN]Repa (#5581) üzenetére


M0Dair
aktív tag

Nálam haladtak valamit a dolgok? :B Megőrülök már 8 hét után gép nélkül. :))

(#5593) tatabánya válasza tatabánya (#5506) üzenetére


tatabánya
senior tag

abban a hitben voltam, hogy 3 napig, ha meghibásodik a termék és bejelentem, azonnali csereterméket kapok, gondolom nincs raktáron és azért kell várni rá, erősítsetek meg ebben ?!

(#5594) ninjapundi válasza tatabánya (#5593) üzenetére


ninjapundi
csendes tag

Én úgy tudom, hogy nincs határidő meghatározva arra, hogy mikor kell cserélni, csak annyi, hogy cserélni kell. Most boltól teljesen függetlenül.

(#5595) bul07 válasza tatabánya (#5593) üzenetére


bul07
nagyúr

Olvasd el ezt a két írást és tiszta lesz minden
Elromlott. Hogyan tovább? Első rész.
Elromlott. Hogyan tovább? Második rész.

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#5596) tatabánya válasza bul07 (#5595) üzenetére


tatabánya
senior tag

köszi! akkor tűkön ülve várom a cserét, mondjuk samsung külső dvd író lévén szó csak az lehetséges

(#5597) 0021666


0021666
tag

Sziasztok!
A mai napon elkezdett haldokolni a videókártyám. 2 év garanciát kaptam rá, 2011.06.14-én vásároltam. Valaki rendelt már garanciafutárt? Legkésőbb kedden ide kell érnie a futárnak, hogy elvigye a kártyát, mert ellenkező esetben nem fogják garanciálisan javítani(elvileg). Aki már használta a garanciafutárt, kérem segítsen, nagyon fontos lenne! Előre is köszönöm!

Aviation is proof, that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.

(#5598) Jester01 válasza 0021666 (#5597) üzenetére


Jester01
veterán

Gondolom elég ha a futárt a garanciális időben rendeled meg, az, hogy ténylegesen mikor viszik el már nem a te bajod.

Jester

(#5599) 0021666 válasza Jester01 (#5598) üzenetére


0021666
tag

A weboldalon ezt írják:

A GaranciaFutár szolgáltatás igénybevétele során ügyeljen arra, hogy a termék a garanciaidő lejárta előtt megérkezzen. A garanciaidő vége előtt 3 nappal GaranciaFutár kiküldésére ez alapján nincs lehetőség, a terméket más módón kell bejutatni az ügyintézés megkezdésére.

Aviation is proof, that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.

(#5600) Jester01 válasza 0021666 (#5599) üzenetére


Jester01
veterán

Ó, akkor nem szóltam, elnézést :B

Jester

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.