Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
djdaniel
senior tag
válasz
HUN]Repa #5849 üzenetére
Szia!
hdmi kimeneten használom.
igen próbáltam dvi kimenetre rá dugtam egy dvi to vga átalakított (úgy-e amit adtak a vga-hoz) és rádugtam egy öreg dell crt-ét és ugyan azt csinálta.
Hiba csak időközönként jelentkezik, tehát nem folyamatos.
anno mikor vissza hozta a futár, több órát szórakoztam vele mire feltudtam tenni a drivert, mert ugyan azt csinálta mint a videón csak annyi különbséggel újraindult mikor elsötétült a kép, vagy elsötétült a kép és újrakellet indítanom. -
djdaniel
senior tag
válasz
HUN]Repa #5844 üzenetére
A korábbi problémák miatti fagyások a rendszerfájlok korrupcióját okozhatták, tapasztalataink szerint friss oprendszer telepítés szükséges ilyen esetekben.
Kérjük, ezt ellenőrizze.
nos eddig win8 volt fent, most újra raktam de ugyan úgy maradt a probléma.
már bejelentkezésnél elsötétül a képernyő és az asztalon.
a monitoron nyomom a hangerő gombot a videón is látszik, tehát nem a monitor sz*r.ezt írtátok ;
A terméket letesztelték eddig hibát nem találtak rajta:
H: Win7 x64 alatt 13.4 driverrel FurMark EBM 8h OK, 3DMark11 6h OK, 3DMark06 3h OK, World of Tanks egy este OK, Heaven Demo 12h OK, Unigine Valley 18h OK. A Desktopon allo gepnel sem volt hiba. Youtube egy hetvege OK. (A hardveres falsh gyorsitast bizonyos esetekben celszeru kikapcsolni, mert bugos), bekapcsolt allapotban teszteltem, hiba nem volt.
vtx3d hd7750-esről van szó.
akkor hol keresem a problémát ? alaplap lehet sz*r ? lassan ott tartok megfogom a videokártyát és ki b*szom az ablakon...
konfig ;
asus m5a78l-m le
athlon 455 x3
ram ;Corsair Vengeance LP (CML4GX3M2A1600C9)
táp; corsair cx430 bronze -
A mostani gépem teljes egészében ott vettem náluk és semmi bajom vele. Bár azóta nem rendeltem tőlük (2009), de a gépnek annyi baja volt, hogy a táp megadta magát, azt itt helyben kicseréltettem. Szóval tudom ajánlani másoknak is.
-
Azharel
aktív tag
Személy szerint eddig csak jó tapasztalatom van a boltról, több százezret hagytam már náluk. Volt egy vásárlástól való elállásom is, azzal sem volt semmi gond. Valószínűleg zárlatos lett a giga7950 vga-m, ezért tegnap ment garanciába, ez lesz az első garanciám, így majd elválik milyen véleményem lesz a boltról az akció lezárulta után, minden esetre eddig a bizalmam az övék. Mellékesen leírom, hogy vettem tartalékba egy giga6450 vga-t, amiről most kiderült hogy gyári hibás, csíkozza a képernyőt így majd azt is küldhetem vissza ha ez lezárult. Visszaolvasgatva a hozzászólásokat, alaposan körbe fényképeztem mielőtt elküldtem nekik a vga-t (ha ér egyáltalán valamit), és bízom a hamar lezáruló ügyintézésben. Hát sok sikert nekem.... Ja és nem vagyok Ipon fan!
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
dethroner #5834 üzenetére
A komment elején találhatókban egyetértünk.
Nem adom az értetlent, legalábbis próbálom: az, hogy egy azonnali bemutatásnál esetleg nem jelentkezik hiba (egyébként hibás a termék - pl kontakthiba miatt lehet ilyen és ez a Te esetedben is előfordulhat) nem jelenti azt, hogy a termék hibátlan. Én úgy gondolom, ilyenkor praktikusabb rendesen bevizsgálni a terméket mint sebtiben egy teszt, nem beszélve az ilyen azonnali próbákhoz nem kicsi hardverparkra lenne szükség, ami nálunk - nincs raktárkészlet - eleve nehezen volna kivitelezhető - tehát, hogy leveszek a polcról egy CPUt, meg hozok RAMot az alaplapodhoz, esetleg CPUt és alaplapot a RAModhoz - ezek nem igazán hozzáférhetőek. És ekkor a többi termékről nem is beszéltünk, de tovább is tudnám ragozni, pl. azzal, hogy az átvevőnek nem feladata a tesztelés, ha az lenne, ez jelentős időt venne el az átvétel helyett - a sorban állóknak amúgy is általában megvan az alaphangulata, lévén panaszuk van,
szerintem a nagy részüket sokkolná, ha elkezdene tesztelgetni a kolléga.
Azonnali cserét tehát nem ígérünk, csak azt, hogy az ilyen garanciák gyorsított eljárásúak. -
kisimre01
csendes tag
Sziasztok!
befejeződött a garanciális ügyintézésem.
Hogy lehet a webshopban levásárolni?
Kéri az rma számot de nem írja jóvá( nem minuszolja).
Mit kell pontosan beírni?
köszi. -
Lezárult a kártyám ügyintézése, ugyebár 3 hét telt el a beküldése óta.
HUN]Repa kolléga segítségemre sietett és tájékoztatott a dolgokról, kézségesen felajánlott egy másik VGA-t tegnap, ami mára meg is érkezett, remekül teljesít.Innen is köszönöm neki mégegyszer, hogy meggyorsította a folyamatot (még 2-3 hét várt volna rám nélküle)
Így újra megvan a bizalmam a bolttal szemben a kolléga miatt -
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Érdemes tesztelést kérni komplett gép összeállítása, vásárlása esetén? Futárral érkezne, mert nem pesti vagyok.Köszi a tanácsot előre is!
-
dethroner
veterán
válasz
HUN]Repa #5832 üzenetére
Nem haragszom, de még mindig fenntartom azt hogy nem könnyen mentetek bele abba hogy személyesen bevigyem a kártyát és ott rápillantsatok.
Szerintem vagy érted a lényegét amit írtam és amit mások is javasoltak, vagy csak direkt adod az értetlent
Nem azt mondtam hogy ha valakinek véletlenszerűen előforduló hibája van azt órákig teszteljétek előtte a szervizben, mert az tényleg lehet más hardver gond is. Hanem pl az én esetem, amikor írtam hogy több gépben is volt tesztelve a kártya, és rögtön, már a boot során látszik hogy rossz. Nos, ebben az esetben ugye nem tart tovább a kipróbálás 2 percnél? Az ilyen, azonnal megmutatkozó hibákra gondoltam.
A kommented utolsó részére reagálva pedig azt mondom, ha nálam és az általam kipróbált többi konfigban is rossz a kártya, de nálatok hibátlan és ezt a saját szemmel látom, akkor elfogadom hogy mégis nálam van valami ütközés, hiszen nálatok rendeltetés szerűen működött. -
HUN]Repa
aktív tag
válasz
dethroner #5825 üzenetére
Ne haragudj, nem volt szándékomban megbántani. Lehet, hogy én értettem félre, de a mostani kommented nem tükrözte a korábbit:
http://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/hsz_4436-4436.html
Az emailek nem kizárt, hogy még megvannak, én azonban elsősorban erre gondoltam (#4426-os kommented):
..."Nem emlékszem, hogy ellenkeztünk volna a szerződéstől való elállás ügyében vagy bármilyen vitánk lett volna ez ügyben, jól tudom ?"
"Túl nagy ellenkezés és vita valóban nem volt, csak kicsit nehézkesen sikerült elérnem hogy személyesen bevihessem és a jelenlétemben meggyőződjetek a hibáról."...Az #5780-as hozzászólásra az #5823-as kommented miatt hivatkoztam:
- ..."A lényeg, az egyszerűbb eldöntendő kérdéseket miszerint jó vagy rossz a termék tényleg pár perc alatt el lehetne dönteni, ha volna bennük erre hajlandóság."
- ..." Visszahoznak egy VGA-t, hogy naponta néhányszor lekapcsol a gép terhelés alatt. Ezt hogy intéznéd, azonnali cserével - azaz nem győződnél meg a rendeltetésszerű használat akadályozásáról (vagy a vevővel megvárod a hibát - "...naponta néhányszor")? És ha kiderül, hogy a tápegysége hibás volt és az okozta, vagy nem hibás csak nem volt elegendő a teljesítménye - tehát a csere kátyát is visszahozza, hogy ugyanaz a hiba azzal is? Vagy nem is derül ki és ismét kap egy cserét, mivel 3 mnapon belül van?"
Végül:
-..."ha nem jött volna elő a hiba akkor ott helyben, a te VGA-don akkor az azt jelentette volna, hogy hibátlan?"
- ..."ha nálatok hibátlannak bizonyult volna, akkor elfogadom hogy a hiba az én gépemben van. Viszont ha ti biztosak vagytok a ti hardvereitek tökéletességében, akkor én miért ne bíznék meg benne, miért ne felelne meg az hogy ti kipróbáljátok?"
Nem értek egyet, "ha nem jött volna elő a hiba akkor ott helyben" a bemutatódon a hiba, a termékre szerintem korai azt mondani, hogy biztosan hibátlan.
-
Laci2277
senior tag
válasz
Snip3r_HUN #5827 üzenetére
Eddig 1-1.
-
válasz
Snip3r_HUN #5827 üzenetére
Nem!
Szemelyes atvetelnel nincs garfutar. -
Laci2277
senior tag
Sziasztok!
Vettem pár hete egy egeret ami nem úgy működik, ahogy kéne. Garancia van rá, de az átvétel személyesen történt. A kérdésem az lenne, hogy ebben az esetben is lehet garanciafutárt rendelni?
-
dethroner
veterán
válasz
HUN]Repa #5824 üzenetére
Ne fölényeskedj! Mi az hogy "nem várjuk el, hogy pontosan emlékezz" ? Te betűre pontosan emlékszel mindenre? Gondolom megvannak a váltott emailek, ugye? Akkor én állok elébe, be is másolhatod mindent ha akarod, akkor majd a fórumozók is meggyőződhetnek arról hogy valótlant állítok-e. Így van, közel 1 éve történt, de hidd el jól emlékszem mindenre, mert ellentétben veled én bent voltam az ügyféltérben, és személyesen is megtapasztaltam a kollégád "kedves és segítőkész" hozzáállását. De ez is volt már téma, nem ez a lényeg.
Azért ragaszkodtam a személyes bemutatásoz, hogy ne kelljen napokat várnom arra hogy a futárral visszaérkezzen a kártya hozzátok, plusz azt is el akartam kerülni hogy valami félreértés történjen és újra javításra küldjétek a kártyát, addigra már nagyon elegem volt belőle. Amúgy is volt abban az időben Pesten dolgom, gondoltam egy kalap alatt elintézem ezt is. Az #5780-as hozzászólásodra pedig az a válaszom hogy igen, ha nálatok hibátlannak bizonyult volna, akkor elfogadom hogy a hiba az én gépemben van. Viszont ha ti biztosak vagytok a ti hardvereitek tökéletességében, akkor én miért ne bíznék meg benne, miért ne felelne meg az hogy ti kipróbáljátok? -
HUN]Repa
aktív tag
válasz
dethroner #5823 üzenetére
Ez majdnem egy éve történt, nem várjuk el, hogy pontosan emlékezz, de pontosítanék:
Nem ellenkeztünk a szerződéstől való elállástól, mivel a termékkel valóban sokszor volt hiba - nem értem miért kell ezt úgy előadnod, mintha itt valami nagy vita lett volna akár a pénzvisszafizetéssel kapcsolatban, vagy valami nagy csatát kellett volna vívnod.Te erőltetted, hogy személyesen be akarod mutatni a hibát, nekünk erre nem volt szükségünk az ügyintézéshez, ezen valóban ment némi huzavona. Erre valóban nincs szabad kapacitásunk még most sem, illetve a szerviz nem fodrászat, hogy időre bejelentkezz: vagy ráérünk amikor jössz, vagy kivárod az ügyfeleket, lényegében ezt próbáltuk veled közölni. Mégegyszer mondom, nem mi erőltettük a személyes bemutatást. Végül egy viszonylag nyugalmas időszakban egyeztünk meg, amikor általában kevesen jönnek.
Erről korábban beszéltünk, olvass vissza, ha esetleg nem emlékszel:
http://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/hsz_4373-4373.html
http://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/hsz_4407-4407.html
http://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/hsz_4426-4426.html
http://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/hsz_4433-4433.html
http://prohardver.hu/tema/tapasztalatok_az_ipon_computerrel/hsz_4436-4436.htmlHa nem hiszed hogy áramszünet volt - ami egyébként sem aznap volt, és mi sem ezt mondtuk, olvasd el újra az emaileket és akkor azt is láthatod miért hivatkoztunk erre - nyugodtan érdeklődj az áramszolgáltatónál.
Arról, hogy egy hardver hibás vagy nem - már írtam erről példát: #5780 - abban az esetben hogy döntöd el helyben? De meg is fordíthatnám: ha nem jött volna elő a hiba akkor ott helyben, a te VGA-don akkor az azt jelentette volna, hogy hibátlan?
Mindezt csak az emlékek felfrissítése miatt írtam, nem kekeckedésnek szántam.
Szép napot!
-
dethroner
veterán
válasz
Gyuri27 #5795 üzenetére
El vagy azért tévedve. Volt egy vga-m az ipontól, amivel sok gond volt. Kétszer cseréltél (elvileg újra, de minden alakommal csak a bontott vga-t kaptam zacskóban, pedig visszaküldtem minden tartozékot, még a dobozt is), a második csere kártyát is több alkalommal javították pár hónap alatt. Ekkor azt mondtam elég, elegem van a kártyából, visszaviszem személyesen, tegyék be gépbe, és ha valóban szar, kérem vissza a pénzem. Tehát nem váratlanul odaállítottam és azonnali kipróbálást kérve vertem az asztalt, hanem kértem adjanak egy időpontot amikorra odamehetek és van idejük rám. Először jöttek azzal hogy nincs kapacitás sok a meló, nincs szabad gép, majd amikor kezdtem kicsit határozottabb lenni és mondtam x napon odamegyek és addig nem jövök el amíg pontot nem teszük ennek az ügynek a végére, akkor előálltak egy e-on karbantartással és hogy nem lesz áram stb. Odamentem, áram volt, nagy keservesen szereztek hardvereket is és 3 perc múlva megállapították hogy valóban rossz a kártya. Mondjuk utána a követelésem érvényre juttatása nem volt még teljesen sima, de erről már volt szó. A lényeg, az egyszerűbb eldöntendő kérdéseket miszerint jó vagy rossz a termék tényleg pár perc alatt el lehetne dönteni, ha volna bennük erre hajlandóság.
-
válasz
sketchifun #5821 üzenetére
Igen, de ha teszem azt ott nem jön elő a hiba (ilyen kellemes időben nem teszteltem a kártyát, csak a nagy melegben ) akkor visszaküldik és a piacon kell túladnom rajta.
-
sketchifun
senior tag
válasz
ricshard444 #5820 üzenetére
Ha levásárlásra/pénzvisszafizetésre kerül a sor, akkor a VGA átlagára nem számít. Csak az az ár számít, ami azon a számlán szerepel, amit a vásárláskor kaptál. Tehát ha te 2,5 évvel ezelőtt vettél egy 3 év garis kártyát, ami akkor 35 ezer volt, most meg 15, akkor bizony 35 ezer forintot vásárolhatsz le, vagy kérhetsz vissza.
-
válasz
HUN]Repa #5819 üzenetére
6-án elvitte a garifutár a VGA-t, 7-én kézbesítve lett, tegnapelött kérdeztem email-ben, hogy valami kis információt nem e osztanának meg, azt írták, hogy semmi infojuk nincs az állapota felöl, de majd értesítenek.
Mennyi ideig kell várnom még körülbelül? Azért nem hittem volna, hogy egy kis infomorzsa is több, mint 2 hét.
Mikorra várhatok valami fejleményt a tapasztalatod alapján?
Megint itt egy hétvége és nem tudok kikapcsolódni, a hosszú hétvégém is elszállt 3D nélkül, örülnék valami "állapotfrissítésnek"
Türelmes vagyok, de azért így infok nélkül elég sok kétségem van a gépem sorsa felőlA VGA átlag piaci ára is beesett 6k-t, szóval most csak veszteséges ez a művelet és csak remélni tudom, hogy jól jövök ki az egészből.
Írtam privátot, de arra nem kaptam választ, nem gond, de azért örültem volna neki.
-
HUN]Repa
aktív tag
Még egyszer mondom: az Iponnál nem attól 3 munkanapos a garancia, hogy 3 munkanapon belül beérkezik a GaranciaFutárral, más szóval: nem kizáró ok a 3 munkanapon belül nem beérkezés, ha a GaranciaFutárt időben megrendelte az ügyfél (csak azért szólok bele, mert ez mégis az Iponos tapasztalatok fórum
). Peace srácok!!!
-
torma1981
veterán
Ismétlem. Ha netán a futár cég miatt nem érkezik be a termék 3 napon belül akkor az is a vásárló baja???? Ne hogy azt mond. Vagy a postán. A Garancifutár az ipon futárlehetősége. Gondolom akkor ők felelősek a termék időben lévő visszajutattásáról. Ha én oda adom a futárnak már nem az én felelőségem. Ha elakad valahol a csomag azt verje le az ipon a futárcégen. Ennél érthetőbben nem tudom megfogalmazni.
-
djdaniel
senior tag
válasz
HUN]Repa #5808 üzenetére
nálam ott van az elküldött leveleknél képel is tudom bizonyítani, mind1 hagyjuk sz*r a upcmail ezek szerint, nem 1x fordult elő hogy írtam valakinek és nem kapta meg, ez nem a ti hibátok.
Azért írtam Pü-t hogy hátha nem kapjátok meg a tőlem írt emailt, valóban elfelejtettem leírni az rma számot,
Én nem mondtam hogy az általatok küldőt válaszok bunkók lennének, ha netán még is akkor elnézést kérek.Mai napon kaptam tőletek egy emailt hogy ;
A termék garanciális ügyintézése befejeződött, az üzletünkben
átvehető, illetve GaranciaFutár szolgáltatás esetén 2 napon belül
küldjük Önnek.Termék neve: VTX3D VX7750 1GBD5-2DH HD7750 1GB GDDR5
Garanciális ügyintézés új helye: 1134 Budapest Dévai u. 17.
Udvozlettel,
iPon Computer Kft.
rma@iPon.huEbben a pillanatban jött egy email hogy ; Tisztelt Vásárló,
Csomagját a mai napon átadtuk a futárnak (Csomagszám: 88292050), akik hamarosan, 1-2 munkanapon belül kiszállítják Önhöz.
A csomagszámra hivatkozva érdeklődhet a pontos szállítás idejéről a Sprinter futárszolgálat központi ügyfélszolgálatán.
Elérhetőségük: 06-1-347-3000
Csomagját az alábbi linken tudja követni:
Csomag követésezek szerint már nem megoldható hogy ráfizessek egy másik típusra, mivel a csomagot átadtátok a futárnak, kicsit gyorsak voltatok
Köszönnöm szépen a garanciaintézést!
-
Gyuri27
félisten
válasz
torma1981 #5811 üzenetére
Hol olvastad, hogy a bejelentésnek kell 3 napon belül lenni?
Az én értelmezésemben az ilyen terméknek 3 napon belül a cégnél kell lenni. Azt, hogy te ezt hogy oldod meg a te dolgod.A továbbira:
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
(2) A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést
a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. -
HUN]Repa
aktív tag
válasz
South Velen #5810 üzenetére
3 napos ügyintézésre 9 nap eltelte utánra nem tudunk GaranciaFutárt biztosítani, csak normál garanciára. Ismétlem, ez egy kényelmi szolgáltatás, sok közül csak egy lehetőség a termék visszajuttatására. Ez nem ellentmondó azzal, ha valaki 3 munkanapon belül garanciafutárt rendel, tehát nem a csomag beérkezésének ideje számít továbbra sem, de fontos hogy az ilyen termék minél hamarabb beérkezzen.
A GaranciaFutár rendszer készültekor másik futárcéggel voltunk szerződésben, a felület az akkori lehetőségeket tükrözi. Nem kizárt, hogy az új rendszerben is megmarad ez a lehetőség, de a jelenleg partner futárcég nem biztosít ilyen szolgáltatást.
A hibát bejelentettnek onnantól tekintjük, amikor a termék garancialevele, számlamásolata bemutatásra kerül, a termék beazonosítása megtörtént, és a vélt hibáról tájékoztatást kapunk. A termék beazonosítása nem lehetséges ha nincs fizikailag nálunk. Mondjuk nem is ezzel volt a probléma, illetve itt egy kényelmi szolgáltatás igénybevételéről van szó, nem kötelezettségről.
A termék nem nálunk van készleten amikor a weblapon kint van, hanem valamelyik beszállítónk raktárában elérhető, ha befoglalja valaki más, akár vevő akár másik viszonteladó, a termék más áron listázódik, ha nem elérhető máshonnan, eltűnik a listából.
-
torma1981
veterán
válasz
South Velen #5810 üzenetére
Ez igaz. A bejelentésnek kell 3napon belül lennie. Ha netán futár elkeveri a cuccot akkor is a vásárló szív? Nem. Az már legyen a bolt baja majd leveri a futáron. Ha bizonyítható a bejelentés és miért ne lenne az a garanciafutár megrendelésénél van időpont. Akkor miről beszélünk? Mint ahogy Répa azt akarta múltkor bemesélni nekem, hogy a 3 nap a számla kibocsáltástol indul. De ha én futárral rendeltem és min 3 nap míg ide ér? A garancia a kézhezvételtől indul. És azt is lehet követni mivel a futár jelenti ha átadta a csomagot.
Ennyi mivel a csomag míg nincs kifizetve addig a bolt tulajdona. -
South Velen
addikt
válasz
HUN]Repa #5806 üzenetére
A termék már újkorában halott volt. A termékre már az átvételt követő első nap kértem a garanciafutárt az erre fejlesztett menüpontotok segítségével, amelyet azért utasítottatok el, mert hogy 1 héttel későbbre kértem a futárt, mivel addig nyaralás miatt nem lettem volna otthon, így nehéz lett volna visszajuttatni/odaadni a futárnak a terméket. Ettől függetlenül, ahogy már írtam is, a bejelentés megtörtént 3 munkanapon belül, amelyben egyértelműen azonosítható volt a vásárolt termék, számlaszám, és a hibajelenség, ennyi pedig elég távollévők között, a meghibásodás és ennek lejelentése számít, akár be tudom idézni egy korábban nálatok dolgozó kolléga álláspontját is erről a fórumról. A biztonság kedvéért azért küldtem még egy mailt 3 napon belül, amiben valóban írtad, hogy valószínűleg így is csere lesz a dologból.
Egyébként akkor miért választható, hogy mikorra kérem a garanciafutárt, ha úgyis elutasítjátok a kérelmet, ha nem a következő munkanapra kérem?
De teljesen mindegy már, ma lezárult a garancia, összességében nem vagyok elégedetlen (amit az is jelez, hogy nem a pénzt kérem vissza), csak annyi volt a problémám, hogy ez bizony 3 napos garancia, ami részetekről nem tűnt és nem tűnik egyértelműnek, illetve az érdekes még, hogy pont mától nem elérhető a termék, így nem tudtátok cserélni.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
Snip3r_HUN #5803 üzenetére
Megértem az álláspontodat, azonban nem árt tudni, hogy a boltok, webshopok nagy része ugyanazoktól a beszállítóktól vásárol. Kicsi az esélye tehát, hogy a költségérzékeny szegmensben jelentősen jelentősen eltérő ügyintézést kap valaki, csak azért mert máshol vásárol - mivel az is ugyanonnan veszi a termékeket, ugyanaz a szerviz küldi ki ugyanannak a gyártói szerviznek meghibásodás esetén, és ugyanannak a szerviznek a minőségét tapasztalja meg ez a lánc visszafelé. Esetleg még hosszabb úton, még több beszállítón át jut el ugyanabba a gyártói szervizbe. Általában.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
djdaniel #5802 üzenetére
Nem találtam olyan emailt tőled a rendszerünkben az ügyintézésedben megadott emailcímről, amire ne válaszoltunk volna, ha mégis van ilyen szerinted, kérlek küldd el ismét. Privát üzenet tényleg jött, de sajnos a kért infók (#5766) abban nem voltak meg. Gondoltam majdcsak elküldöd valahogy... Nem hinném, hogy az általunk küldött válaszok bunkók lennének, vagy nem tudom mi a kifogásod pontosan, de vitassuk meg ha gondolod.
A kérdésed lényege, hogy tudjuk-e más termékre cserélni a tiedet - meg kell várni az ügyintézés végét, akkor "értesítjük a lehetőségekről".
A PH-fórumot ne mossuk össze az iPon emailezési vállalásával, ide akkor nézek fel, akkor írok, akkor válaszolok a PÜ-re, ha van időm rá. -
HUN]Repa
aktív tag
válasz
torma1981 #5800 üzenetére
Hát, én azt hittem haladunk a kb. egyetértés felé a 3 mnapos garanciával kapcsolatban (#5781), azzal, hogy a 3 napos ügyintézés gyorsított eljárás, a gyártóig a legritkább esetben jut el. Természetesen az ügyintézés függ a hibától, esetleg a termék állapotától, tartozékok meglététől is.
Visszatértél a korábbi álláspontodra, az azonban nem működik a korábban leírt kommentem alapján (#5780).
Többiekek is: Szerintem ne kezdjük itt feszegetni ezt a 3 napos kérdést megint, korábban már több oldalon keresztül vitáztunk róla. -
HUN]Repa
aktív tag
válasz
South Velen #5790 üzenetére
A te 3 napos garanciád eléggé rendhagyóra sikerült, a termékre 9 nappal a meghibásodás észlelése utánra kértél futárt (utazás miatt), ez sajnos nem lehetséges, a futárigényt akkor elutasítottuk az indoklásban tájékoztattunk róla. A Garanciafutár kényelmi szolgáltatás, a terméket - ha sürgős - más módon is eljuttathatod hozzánk (pl ismerős, posta, saját futár megbízása, netán a GaranciaFutárt is kérhetted volna ismerős címére és a termékért oda megy a futár - ezek csak ötletek), tehát nem csak ez a lehetőség adott. A következő igényléskor nem tudtuk 3 naposra felvenni, lévén nem volt 3 napos az ügyintézés. A hibabejeletéshez - melyre emailedben hibatkoztál - egyébként az alábbiakra van szükség: a hibásnak vélt termékre, mivel annak beazonosítása szükséges, a szakszerű üzembe helyezéshez és a rendeltetésszerű használathoz szükséges tartozékokra, panasz közlésére,
illetve szükség lehet arra, hogy igazolja az ügyfél azt, hogy szerződésben állunk (számla), illetve jótállási kötelezettségünk van (garancialevél). A 3 napos ügyintézéshez nem elég tehát egy emailt írni. A termék nem lesz javítva - ezt emailben is megígértük, csere vagy vételár visszafizetés.
A Be Quiet-tel kapcsolatban: a Te ügyintéséden kívül egy ilyen gyártmányú termék (nem tápegység) volt ügyintézésen, én nem mondanám problémásnak a márkát. -
HUN]Repa
aktív tag
Kissé elszabadultak az indulatok, mióta nem jártam erre... Nem tudom kinek a fejéből pattant ki, hogy fizetnénk a kommentelőket - minek, ha ingyen is írhatunk ide? Lássuk hát:
-
South Velen
addikt
Tisztelt Én,
Befejeződött a garanciális ügyintézése, azonban a terméket sajnos sem kicserélni, sem megjavítani nem tudtuk, annak vételárát jóváírjuk Önnek. Kívánsága szerint választhat másik terméket kínálatunkból, melyet Önnek kell megrendelnie a Dévai utcai üzletünkbe (megjegyzésben feltüntetve az RMA számot és azt, hogy garanciális levásárlás). Ekkor csak a két termék vételára közti különbséget számlázzuk ki Önnek.
Elég érdekes, hogy ma került ki a kínálatból a táp.. de jobb is így, mert ezek után kicsit féltem a márkától. Ilyenkor ugye csak egy sima rendelést kell csinálnom megjegyzésben feltüntetve a kért infókat?
-
djdaniel
senior tag
válasz
Snip3r_HUN #5801 üzenetére
én azon vagyok kiakadva hogy nem tudnak válaszolni, mikor kulturált emberi hangnemben megadva a tiszteletet megadva írok nekik, és válaszra nem méltatnak.
-
Snip3r_HUN
addikt
Nem véletlenül nem szerepelnek az "év boltja" listán
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű Garanciás Macbook Air M1-es (8GB/256GB) 2026.09-ig Garis)
- ÚJ BONTATLAN Apple MacBook Air 15" M2 8GB RAM 256GB Magyar billentyű garancia 1 év Deak t
- Bontatlan ÚJ IPAD PRO M1 M2 M4 11 12,9 Wi-Fi és 5g cellular 128--512GB DEÁK TÉRNÉL Azonnal Átvehető.
- AKCIÓ BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető
- Pioneer SC LX 502 7.2 4K Atmos házimozi erősítő
- AKCIÓ! ASUS MAXIMUS VIII HERO Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen, i7-9700 vagy "félkonfig"/ Win11- Számla, garancia
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest