Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#4701) HUN]Repa válasza dethroner (#4700) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Igen, nagyon is működik és ez még ebbe a szakmába a gyártók felől még csak kis gazság a többiről nem is beszélve, de ez nem ez a topic, de engem is bosszant sok ehhez hasonló húzás. :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4702) 04ahgy válasza dethroner (#4700) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Ez már nem ennek a topiknak a témája. Köszönjük az eddigi részvételt, konstruktív megnyilvánulásokat.

Szerk.: off.

HGyu

[ Szerkesztve ]

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#4703) zolee86 válasza HUN]Repa (#4562) üzenetére


zolee86
tag

Szia HUN]Repa!

Nekem egy olyan problémám lenne, hogy van egy másfél éves CHIEFTEC iArena 500W GPA-500S tápom(iponban vettem), ami néha brutális kávédaráló hangod ad ki.

100% hogy a táp ventije produkálja ezt a zajt, van hogy 1-2 másodpercig zajong, van hogy folyamatosan, de van hogy napokig semmi.

Az lenne a kérdésem, hogy ha be viszem gariztatni, az kb mennyi idő? Napok, hetek? Nálatok megnézi valaki, vagy visszakülditek a gyártóhoz?

Igazából nem szeretnék és nem is engedhetem meg magamnak, hogy hetekig gép nélkül maradjak.

(#4704) HUN]Repa válasza zolee86 (#4703) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szia !

Ez főleg hibafüggő, de ha előbb előjön a hiba gyorsabb az ügyintézés. Általában 15 nap szokott lenni. :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4705) zolee86 válasza HUN]Repa (#4704) üzenetére


zolee86
tag

Hát a hiba a ventivel van, pontosabban a csapággyal.

A probléma az, hogy nem tudom előidézni (terhelés nélkül üresjáratban is csinálja), teljesen random.

A 15 nap sajna nagyon sok, talán megvárom míg teljesen megadja magát.

(#4706) attiati


attiati
veterán

a webshopos rendelésnek melyik fázisában lehet legkésőbb visszamondani a rendelést?

[ Szerkesztve ]

(#4707) fricz19 válasza attiati (#4706) üzenetére


fricz19
őstag

Amikor ott vagy a kaszánál és közlöd h "bocs de mégsem kell" :D

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#4708) attiati


attiati
veterán

1. a megrendelésem hány napon belül törlitek, legkésőbb hányadik napon kell beutalni a pénzt?
2. van olyan határidő, hogy a kifizetést követően max hány napon belül kell átvenni? mondjuk ez elég furcsa lenne :)
3. a cseregarancia az átvételt követően indul, ugye? (mert akkor legrosszabb esetben kifizetem, és csak később veszem át)

A történet röviden annyi, hogy megvan a kiszemelt alaplap, cpu, az ára is jó most, ezért most megrendelném, el is fogom hozni, nem akarok visszalépni. De várok egy házra (és memóriára) és egészen addig nem akarom elhozni - és ha van rá mód, akkor kifizetni is minél később -, amíg a ház (és a ram) meg nem érkezik, hogy ne veszítsem el a 3 napon belüli cseregaranciát. Mivel addig kipróbálni se tudnám az átvett alaplapot és cpu-t.

[ Szerkesztve ]

(#4710) Trevi


Trevi
tag

Én most vettem 3 hete egy FSP Hexa 500W tápot!Hamar meg tudtam venni pozitívumnak leírnám!
Negatívum az hogy a táp sajnos elkezd sípolni windows betöltésénél és windows kikapcsolás előtt!Terhelésénél (játéknál) nincs gond. Érdemes szólni nekik vagy várjam meg amíg lesz valami vele? Amúgy a hang a tápegység forrasztásánál van gondolom áthúz rajta.

(#4711) 04ahgy válasza Trevi (#4710) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Nem hinném, hogy áthúz. Honnan tudná, hogy játék alatt ne húzzon át, csak win töltésnél.

A lapod, VGA-d VRM frekvenciája által megrángatott tápfesz interferál a táp kapcsolófrekvenciájával, és azt hallod. Kikapcsolt energiagazdálkodással (BIOS-ban a lapnak és a VGA powerplay tiltásával driveres szinten) megszüntethető.

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#4712) attiati válasza attiati (#4708) üzenetére


attiati
veterán

Repa, vagy valaki mas iponostol hivatalos info?

(#4713) fazerzje


fazerzje
csendes tag

Répa.. tudsz bővebbet mondani ha leírok pontos adatot videokártyáról..? Lassan vége a 15 napnak ... :U

(#4714) Trevi válasza 04ahgy (#4711) üzenetére


Trevi
tag

Kikapcsoltam minden energia gazdálkodási folyamatot (EPU) vissza állítottam a processzort load defaultba de nem szűnt meg a sípolás! Egyre rosszabb lett elég hangosabban sípolt és serceg Cool´N quaitot is kikapcsoltam! Videokártyánál az energia takarékossághoz kikapcsoltam overdiveból!

(#4715) McDog


McDog
aktív tag

Az lenne a kérdésem, hogy a termékek dobozát garanciális ügyintézésnél szokták kérni? Aminek nincs a terméken feltüntetve gondolom igen (pendrive, venti), de ami az alkatrészen rajta van ahhoz kell (router, SSD)? 2-3 éves garikkal jó pár doboz foglalja a helyet...
Választok előre is köszi. (Eszközeim nagy részét az Iponnál veszem, azért itt kérdezem)

(#4716) bul07 válasza McDog (#4715) üzenetére


bul07
nagyúr

Részlet innen:

Csomagolás

A feladott terméket kérjük összes tartozékával együtt az eredeti csomagolásba visszahelyezni, majd az eredeti csomagolást oly módon becsomagolni, hogy a futár által ráragasztott matricák ne közvetlenül a termék csomagolására kerüljenek, és az megvédje a csomagot az esetleges fizikai sérülésektől. Több termék esetén arra is ügyeljen, hogy azok egymástól megfelelően el legyenek különítve, ne tudjanak így kárt okozni. ....

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4717) Ceriak


Ceriak
csendes tag

Hello!

Segítségeteket szeretném kérni egy kellemetlen iponos vásárlással kapcsolatban. Egy kedves ismerősöm megkért, hogy rakjak össze neki egy gépet és válasszam ki a szállítót is. Iponra esett a választásom, kértünk összeszerelést is és tesztelést egyaránt, korrekt 188.000 Ft-s gépről van szó, már én is vártam. Megérkezett 2012 8. hó közepén. Telepítést és konfigot megcsináltam neki. Futtatnánk egy játékot (nevezetesen Diablo 3), kb 10-20 Fps és sokszor alatta is FPS spikeok tömkelege. Semmi gond akkor megnézem a drivereket és frissítem, ha lenne még valami, semmi változás. 3dMark konkrétan kifagyott futás közben, végül sok driverrel próbálva, minimálisra véve a GPU teljesítményét végig ment. De ez azért mégsem okés, akkor garanciafutár. Leírtam nekik, hogy valszeg a videókártya rosszalkodik, a fenti tesztelésből gondolván és el is lett küldve. Erre visszaírták, ezt a kamulevelet 2 hét után:

"A VGA PCI express tápkábele volt kimozdulva - feltehetően a szállítási
erőhatások miatt - kismértékben. Ezt a tesztelések kezdetén mi sem
vettük észre, így a hiba reprodukálható volt, a kábel ismételt, helyes
csatlakoztatása után megszűnt.
Jelenleg tesztek futnak a számítógépen, BIOS és driver frissítéseket
is elvégeztek a kollégák, a gépet pedig a jövő hét első felében
visszajuttatjuk Garanciafutárral.
A kábelt elmozdulás ellen rögzíteni fogjuk, hogy ilyen kellemetlen
jelenség ne fordulhasson ismételten elő."

Továbbiakban kiderült miért kamu. Megérkezett a gép, tetemes mennyiségű tesztprogrammal rajta, aminek örültem, na akkor tényleg végignézték. Ismét indítanám a Diablo-t, teljesen azonos hiba. Okés, akkor ha már rajta vannak a programok nézzük meg. Kezdtem a Heaven DX11, szerviz által telepített programmal, ami végig sem futott és kifagyott. Ez már csak azért megdöbbentő, mert a géppel nem csináltunk semmit. Megnéztem más programokkal is és hasonlóan vagy alacsony teljesítmény vagy fagyás (A driver elszáll/nem válaszol). A garanciáztatás teljes idejét kitöltötte, ami alapból nem lenne gond, de hibásan jött vissza.

Rendben akkor elküldtük még egyszer, hogy ugyan már ez így nem jó még most sem. Megírtam a tapasztalatokat, hogy még mindig van a hiba és ennél és ennél a programnál tapasztalom, erre kaptuk ezt a választ:

"Az első esetben sem volt hibája a vga-nak, de természetesen amennyiben visszajuttatja és hibás a kártya kicseréljük Önnek akár másik típusra is"

Visszaküldtük, ismét letelt a garanciázás ideje, írtunk nekik, hogy mizu:

"A gépet letesztelték, eddigiek alapján a vga sajnos hibás így annak cseréjére várunk mi is. Az alábbi megjegyzést írta a szerviz a gép mellé:

H: Tap teszterrel OK, BIOS frissitve V1.2 ---> V1.4, Memtest86+ 4.20 98h OK (), Sajat win7 x64 Ult rendszere betolt, HDSentinel 100%, Prime95 ket nap OK, VGA driver frissitve 12.10 ---> 12.11 b8, FurMark EBM 3 nap OK, Heaven DX11 Demo D3DX11Err - Device Lost, 3DMark11 Advanced, ami a gepre volt telepitve D3DX11Err - Device Lost. VGA hiba volt, a driver frissitese utan sokkal hamarabb elojott."

Rendben, akkor megint 2hét+szállítás, amíg nem volt meg a gép. Erre jött a válasz, hogy sajnos nincsen a típusból, de lehetne választani Asus-t vagy Sapphire-t. Ráböktünk a Sapphire-re, ami olcsóbb volt pár ezressel, ezt annyival szerették volna kompenzálni, miután megemlítettük, hogy 2 ingyen szállítást adnak. Felmerül a kérdés, hogy ki akar, legalábbis mi, még rendelni bármit, de ez lényegtelen is.

Végül megérkezett a gép és láss csodát hasonló a hiba. Fagyás és alacsony teljesítmény. Amiből következne, hogy nem a videókártya a ludas, de akkor miért állapította meg ezt a szervíz? Miért nem jöttek rá hol a gond? Ha tesztelve rendeled meg a gépet miért nem tesztelik? Miért írnak kamu levelet, azután meg egy hibás probléma meghatározást(kártya váltás, mert ezek szerint mégsem az), és leginkább miért nem tudják helyre rakni?

Elnézést, hogy ilyen hosszan vázoltam az esetet, de leginkább így érthető. Nagyon dühít, hogy nem tudják megoldani és jelen állás szerint megint el vissza kell küldeni, hogy ott legyen 2hét+szállítást, hogy, az eddigiek alapján, visszajöjjön valami random kamu levéllel. Keresem a megoldást, hogy közös nevezőre jussunk velük, de úgy érzem, ezekből a levelekből, hogy ők inkább csak lepasszolnak minket. Leginkább az egész pénzt szeretnénk visszakapni és átmenni máshová ezek után, de a lehetőségekhez mérten, tökéletesen volna ha a gép rendesen működne...

Köszi a helpet!

[ Szerkesztve ]

(#4718) bul07 válasza Ceriak (#4717) üzenetére


bul07
nagyúr

Ha sejtetted hogy a vga a hibás miért nemtesztelted a saját gépedben , csere módon a tiéd az ő gépébe az övé a tiédbe majd tesztelni a rendszert
A te vga-dal is eljön a probléma lehet hogy az alaplapon a vga foglalat a hibás
Ha te gépedben jól muzsikál az ő vga-ja akkor az nem hibás
Csatlakozókat mebnyomkodtad hátha megint nem érintkezik rendesen

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4719) dirtydriver


dirtydriver
csendes tag

Sziasztok !
Hibás memóriával mit tudnak kezdeni a gariztatásnál ? Lehet javítani ? jan 2. bevittem gariztatni de még semmi vissza jelzést nem kaptam róla .

(#4720) Ceriak válasza bul07 (#4718) üzenetére


Ceriak
csendes tag

Azért nem teszteltem saját gépben, mert ők szerelték össze és le lett garimatricázva. Az kellene még, hogy ránk kenjék, hogy valamit matattam benne és ezért rossz...

(#4721) bul07 válasza Ceriak (#4720) üzenetére


bul07
nagyúr

Matrica oké akkor megbontás nem játszik

( #4719 ) dirtydriver
Ha hibás akkor valószínű cserélik, javítani nem tudják

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4722) pils00 válasza Ceriak (#4720) üzenetére


pils00
tag

Tudtommal IPON-os konfignál a garancia alkatrészenként él.

A matrica a futárszolgálat "belenyúlása" ellen van.
Személyes átvételnél nem is raknak rá matricát.

ergo: nyugodtan bonthatod a konfigot. :K

(#4723) Kiki18


Kiki18
őstag

sziasztok.
Tegnap hazajöttem,10 percet használtam a gépemet,utána megálltak a vinyók,majd kékhalál lett.Újra be akartam kapcsolnisemmi reakció.
Minden alkatrészt végigpróbáltam,és az alaplap tutira meghalt (asrock B75 ro3-M ) valamint a táp is bekapcsolást követően 5mp-el később indul el. Ez gondolom nem egészséges! Rusower M 400W.

Mindenre Ipon garanciám van.A kérdésem annyi lenne,hogy hová kell vinnemévai útra,vagy Francia útra?

Valamint másik,van egy Gemini II Cm hűtőm. Erre is van garancia ipontól. A bajom az vele,hogy a ventillátora zakatol/lötyög,nem tudom miért sose csináltam vele semmit,csak használva volt.

lyeneket is szoktak gariztatni,vagy cserélni?

Ma mennék és intézném el az ügyet.Válaszokat köszönöm. :R

(#4724) dethroner válasza pils00 (#4722) üzenetére


dethroner
veterán

Lehet hogy belenyúlhatsz, de szerintem a szerelés és tesztelés árát felszámolják. Jól sejtem? :U Akkor meg legyen úgy összerakva, hogy hibátlanul működjön, szerintem.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#4725) bul07 válasza Kiki18 (#4723) üzenetére


bul07
nagyúr

Már lehet későn jön a válasz, ha ma akartad elintézni

Garancia és szerviz
Cím:
1134 Budapest, Dévai utca 17.
Nyitvatartás
Hétköznap: 10.00 - 18.00

És ha a ventilátorodra van még garancia akkor vidd azt is rákérdezel és lehet beveszik az is ügyintézésre

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4726) pils00 válasza dethroner (#4724) üzenetére


pils00
tag

Biztos hogy belenyúlhatsz. :K

Egyébként HUN]Repa ha erre jár, gondolom majd megerősíti a bonthatóság tényét.

A fröcsögésed máskor légyszíves neki posztold. :(((

Én csak egy vásárló vagyok a sok közül.

[ Szerkesztve ]

(#4727) Jester01 válasza pils00 (#4726) üzenetére


Jester01
veterán

Belenyúlhat, persze, de ha nem nyúl bele és sértetlen a matrica úgy nyilván egyértelmű, hogy eleve rosszul rakták neki össze és még véletlenül sem lehet a felhasználóra kenni.

Jester

(#4728) dethroner válasza pils00 (#4726) üzenetére


dethroner
veterán

Milyen fröcsögésről beszélsz, jóember? Válogasd már meg a szavaid és olyan stílusban írj nekem, hogy én neked!

Elolvastad és eljutott az agyadig amit írtam amúgy? :U

[ Szerkesztve ]

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#4729) Kiki18 válasza bul07 (#4725) üzenetére


Kiki18
őstag

Már megtaláltam ipon honlapján,és el is vittem,köszönöm.

Nagyot néztek rám,szó se róla.És megvádoltakhogy az alaplap foglalatában egy tüske elgörbült.Nagyot néztem,mert fél éve nem nyúltam hozzá(?).Megvettem az alaplapot,beleraktam a procit és használtam.szó szerint hülyének néztek.Amikor a tápot is beadtam,annál se értették,hogy mi a baj vele,ha működik?

Nem tudom,mit higyjek... :(((

(#4730) pils00 válasza dethroner (#4728) üzenetére


pils00
tag

Tisztelt Dethroner!

Én fölfogtam hogy mit írtál, csak azt nem értem hogy miért nekem írod válaszkén.

A véleményed máskor "új" hsz-ként oszd meg a közösséggel.

Köszönöm :R

(#4731) 04ahgy válasza Kiki18 (#4729) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Nehéz azzal vádolni bárkit. Vagy el van görbülve, vagy nem. Gondolom megmutatták.

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#4732) dethroner válasza pils00 (#4730) üzenetére


dethroner
veterán

Úgy látom nem érted, úgyhogy inkább nem is reagálok :(

[ Szerkesztve ]

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#4733) Kiki18 válasza 04ahgy (#4731) üzenetére


Kiki18
őstag

Elcsomagoláskor ezzel kezdtem,hogy megnéztem.Majd ráraktam a foglalatra a gyári takarót és lecsuktam.
Bevittem dobozostul az alaplapot,hátravitte,kicsomagolta,mire előjött és megmutatta már görbe volt. No comment.

(#4734) OnLy16 válasza Ceriak (#4717) üzenetére


OnLy16
tag

Ceriak féle hosszú levélre tudna esetleg válaszolni egy érintett iponos? Eléggé elgondolkoztatott ez a fajta garancia-ügyintézés, ha mindez igaz amit írt...

Soha ne szállj vitába ostoba emberrel...lehúz a saját szintjére és megver rutinból.

(#4735) HUN]Repa válasza Kiki18 (#4729) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Itt mintha ellentmondás lenne:
#4723: "Minden alkatrészt végigpróbáltam"
#4729: "fél éve nem nyúltam hozzá"
Az egyik LGA érintkező deformált volt, vissza is volt hajolva ami akkor keletkezik amikor a sérülés ellenére belehelyezik a CPU-t. Ez szakszerűtlen üzembe helyezés.
A deformált LGA érintkező visszaállítása után az alaplap indult, bootolt, egyébként a tápoddal együtt is.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4736) HUN]Repa válasza Ceriak (#4717) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Hello!

Mielőtt elmélyednénk mi okunk lenne "kamuzni" (és mit oldana meg ebben az ügyben) azért utána lehet nézni pár dolognak. Vannak VGA kártyák amelyek a 12V-os csatlakozó csatlakoztatása nélkül is működnek, ez esetben lassabb teljesítménnyel. Mivel a kábelek össze voltak kötegelve és így a VGA-ra csatlakozó 12V rövid volt sajnos előfordulhatott, hogy mozgás közben kilazult esetleg nem megfelelő volt a kontaktus. Ez okozhatja a hibaleírásban megadott hibát is, mint írtuk a tesztprogramok lefutottak egyébként, és ha segítettél volna minket annyiban, hogy megírod nekünk is azt, miszerint a Diablo-val jön elő a hiba (vagy legalább úgy ahogy ide, a fórumba beírtad a hibát) ezek helyett:

1.gar: "Amennyiben nagyobb teljesítmény alá vetem a számítógépet (pl.: 3dMark) a videókártya driver hibát dob. Előfordul, hogy a gép kikapcsol és nem hozza a megfelelő teljesítményt(alacsony fps)."

2.gar: "Az FPS hirtelen leesik, a képernyő szétesik, driver hibával leáll, mérő programok, ha egyáltalán végig futnak, alacsony értékeket adnak vissza."

nem kizárt hogy az ügyintézés jóval gyorsabban befejeződik. Látnivaló, hogy a két hibaüzenet nem is teljesen azonos hibát takar. Az sem lett megemlítve, hogy a Sapphire-ra történt csere után másfél hónap eltelt, a következő garanciafutár igénylésig. Addig működött a gép?
Sajnáljuk, hogy a Sapphire kártyát is ajánlottuk akkor még nem tudtuk, hogy a mostani szériák nem sikerültek túl jól, de igérjük jó ideig nem fogjuk ajánlani (egyébként a VGA rossz tényleg).
Ezzel együtt az okozott kellemetlenségekért elnézést kérünk.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4737) Kiki18 válasza HUN]Repa (#4735) üzenetére


Kiki18
őstag

Nálam sajnos nem reagált,egy pillanatra kapott áramot(az usb-s egér felvillant) utána kialudt.Minden alkatrészt arra értettem,ami szóba jöhetett. Alaplap,és táp. Másik táppal (FSP 350w)az alaplap ugyanazt produkálta,semmit sem reagált. :(
A tápegységet pedig az fsp helyére betettem,ment 2 percet,utána kékhalált dobott és újraindult.
A lényeg amit mondani akarok,hogy a processzort nem szedtem ki,nem nyúltam hozzá,nem volt értelme.

Elnézéseteket kell kérnem,csak nem bírtam higgadtan feldolgozni,nekem ez veszteség. Akkor ijedtem meg,amikor mondta valamelyikőtök (sajnos a nevét nem tudom,személyesen is elnézést kérek majd tőle) ,hogy az egyik láb görbült. És tényleg,csak 1 db állt rosszul,ami(szerintem) ritka eset ,ha az ember valami szekszerűtlenül szerel.Rendszerint több láb szokta bánni,és nem csak rosszul áll,hanem eltörik.

A sérülés okát viszont még mindig elképzelni sem tudom. A foglalatot takaró műanyag elem okozhat ilyet? Mert ugye rá kellett helyeznem mielőtt elvittem hozzátok. :)

Neked is köszönöm,hogy reagáltál.

(#4738) Ceriak válasza HUN]Repa (#4736) üzenetére


Ceriak
csendes tag

Hello!

Először is, köszönöm a választ.

A kamu alatt egyszerűen azt értettem, hogy furcsállom, hogy elküldöm hibásan, leellenőrzitek, OK-ra értékelitek, visszajön x teszt programmal, amiből rábökök az elsőre és nem fut le, kiválasztom a másikat összeomlik. Valljuk be, hogy a felhasználó számára ez egyáltalán nem baráti, főleg ha tesztelve kéri. Számomra ez azt jelenti, hogy valaki, valahol nem az igazságnak megfelelően végezte feladatát, vagy a teszttel, vagy a levéllel, mindegy is,de kamuzott.

Másik rossz tapasztalatom maga a lekezelés. Az hogy rájöttetek a lötyögő kábel hibára, előfordul, hogy kiesik, semmi gond. Majd ír a user, hogy "bocsi de még mindig rossz" és visszakapja, hogy "eddig sem volt semmi baja" és kiderül, hogy valóban hibás. Ebből is az következik, számomra, hogy valaki hibázott vagy nem tesztelte vagy nem jól vagy átsiklott felette.

Megírhattam volna, hogy a Diablo-val is gond van, de nem hiszem, hogy valamelyik teszternek éppen van egy accja és be is lépne vele csak, hogy a gépet tesztelje. Viszont első alkalommal is írtam programnevet ( 3dMark), ami nem futott le. Mivel nem egyszer és nem kétszer, különböző driverekkel próbáltam, számomra hihetetlen, hogy a szervizben minden klappolt. Hozzá kell fűzni, ismét, hogy mikor visszajött a szervizből, azonos paraméterekkel, tehát frissítések nélkül, sem futottak le (pl.: 3dMark).

Számomra a két hiba azonos, főleg, hogy a második levelemet, így indítottam: "Hasonlóan a probléma, mint amit az előző levelemben írtam: " (ez lemaradt, ezután jön az idézeted a levélből)

Nem, nem lett megemlítve, hogy 1,5 hónap telt el, az viszont igen, hogy 2*2 hét+szállítás az igen. Attól függetlenül, hogy teljesítmény alatt nem működik jól a gép (nem lehet játszani...) még nem katasztrófa, de ez egy munkaeszköz is és használná a tulajdonosa másra is. Ez a garanciázás neki ismételten 2 hét+szállítás időkiesés lesz, így akkor 6 hétnél fogunk tartani+szállítások természetesen, ezt ki téríti meg? Szerintem ennek nem úgy kellene működnie, hogy "majd a user leteszteli, hogy most már jól működik és, ha nem, visszaküldi harmadjára is", erre van a szerviz, vagy tévedek?

Viszont a szókaratéban a lényegi kérdés felett elsiklottunk. Milyen lehetőségeink vannak a géppel? Visszaküldjük harmadjára? Rendben, de miért lesz most már tényleg jó? Mi a biztosíték, hogy nem kell megint szenvedni vele és órákat elkölteni rá, amiért, elméletben az árba kalkulálva, fizettünk, hogy ne nekünk kelljen megtenni? Milyen kártérítés jár a gondatlan szolgáltatásért? Mivel nem a rossz hiba leírás vagy a rejtélyesen megbúvó hiba volt az okozója, hanem a hanyagság.

A válaszodat előre is köszönöm!

(#4739) Size83


Size83
csendes tag

Szép napot!

Sajnos garanciáztatnom kellett egy SSD-t amit a garanciafutárral juttattam el az ipon-hoz. 2012.12.28 dátummal meg is kaptam az email-t, hogy a terméket átvették, a garanciális ügyintézés megkezdődött. Január 8.-án írtam egy érdeklődő üzenetet, melyre még aznap kaptam is választ, miszerint a terméket a (múlt)hét végére várják. Azóta semmi info a termékről. :(

A fő problémám mégsem ez, hanem a kiszállítást végző futárcég alkalmazottjának lekezelő stílusa. Akinek emberundora van ne menjen emberek közé dolgozni... Egy évvel ezelőtt ugyanez a futár hozott egy 250K körüli rendelést még jattot is kapott bőven, úgy gondoltam ennyibe belefér kis kedvesség is a következő kiszállításnál. Úgy látszik ez is megy át egészségügyesbe, már a futárnak is hízott borítékokat kell adni.
Néhány hete újból hozott a "hölgy" egy több tételből álló rendelést én nem tartózkodtam otthon, csak a nejem, mikor hívott a futár, hogy menjek le és engedjem be a kapun, mert megérkezett a csomaggal. Mondtam neki, hogy én dolgozom, nem tartózkodom otthon, megadom a kódot a kapuhoz, vigye csak fel és lesz aki átveszi. Sérelmezte a telefonban hogy 3 dobozt hozott, hogyan vigye fel, küldjem le a párom... Nos mivel nem a párom veszi fel a fizetését a "kedves futár kisasszonynak" nem éreztem úgy, hogy neki kéne lemenni a dobozokat felcipelni (elvégezni a futár munkáját) így jómagam kértem el magam a munkából egy órára, hogy hazasiessek és tudjak segédkezni a hölgyeménynek. Szerencsére a lakóhelyemtől nem messze végzem a munkámat és rugalmas a munkáltatóm. (Dühömben nyomban fel is hívtam a párom ő meg dühében lement és segített felpakolni. Így sajnos nem volt alkalmam a futárral beszélni a hozzáállásáról.)
Egy futárnak az az egyszerű dolga hogy a kezébe adja a megrendelt árut a megrendelőnek. Másodállásban költöztetek jó néhány éve és még egyszer sem kértem meg egy ügyfelünket sem hogy szaladjon már le a hűtőszekrényért a kedves neje, vagy valaki, "mer' rohadt sok bútort hoztunk".

Komolytalanok kíméljenek!!!

(#4740) rocket válasza Size83 (#4739) üzenetére


rocket
nagyúr

A megoldas a neveben van a szolgaltatasnak ugy hivjak, hogy hazhozszallitas, nem bejarati ajtoig szallitas a neve, ne varj el olyan dolgot a futaroktol ami nincs benne a szolgaltatas araban, es neveben se ;)

"Egy évvel ezelőtt ugyanez a futár hozott egy 250K körüli rendelést még jattot is kapott bőven, úgy gondoltam ennyibe belefér kis kedvesség is a következő kiszállításnál. "

Azota kiszallitott tobb ezer csomagot nem ertem hogy varhatod el emlekezzen rad milyen nagylelku voltal 1 evvel ezelott.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#4741) Jester01 válasza rocket (#4740) üzenetére


Jester01
veterán

Szerencsére kivételek is akadnak.

Jester

(#4742) Size83 válasza rocket (#4740) üzenetére


Size83
csendes tag

"A megoldas a neveben van a szolgaltatasnak ugy hivjak, hogy hazhozszallitas, nem bejarati ajtoig szallitas a neve, ne varj el olyan dolgot a futaroktol ami nincs benne a szolgaltatas araban, es neveben se."
Remélem ezzel csak humorizálni próbáltál...
Nincs benne a szolgáltatás árában és nevében se??? Az benne van hogy ha a megrendelésem nem fér el kényelmesen a futár hóna alatt akkor le kell mennem a lépcsőházba vagy a városhatárba vagy akárhová is a csomagomért? Az ipon oldalán sem olvastam olyat sehol, hogy el kell viselnem a szájhúzást meg a lekezelő stílust ha a futárnak rossz napja van.

Érdekes amit mondasz. Akkor ha bútorszállítóként viszem a bútort címre és lerakom a lépcsőház küszöbére a cuccot és felhívom a megrendelőt hogy itt a szekrénysor az Ikea-ból, jöjjön le érte, vagy legalább segítsen felcipelni, mert ugye az Ikea honlapján bútor házhozszállítás van nem lakásajtóhoz szállítás, akkor az úgy szerinted oké? Mert szerintem nagyon nem. :)
Nem az bánt hogy a páromnak kellett lemenni segíteni, nem lusta rá, de mikor mondom a futárnak, hogy adok kódot vigye fel a cuccot és cöccög, az nekem kicsit sok. Tudod minden olyan szakmában ahol emberekkel foglalkoznak szerintem az elsők közt verik az ember fejébe hogy bármilyen sz_r napunk is van jó pofát vágunk a melóhoz. (Legalább a vendég/megrendelő előtt.)
A házhoz szállítás is egy szolgáltatás. (Amiért fizetünk is ugye.) Én egy fizetős szolgáltatást nyújtó cégtől/egyéntől igenis elvárom a normális hangnemet/viselkedést. Ha bemész egy étterembe, rohadtul nem érdekel ha a pincérnek problémája van, elhagyta az asszony, elütötte a kiskutyusát a távolsági busz, vagy bármi más okból sz_r napja van, ha rendelsz valamit és pöffögne vagy szájhúzna biztos neked is jobban hiányozna a normális kiszolgálás, mint soraimat olvasva. Vagy esetleg ha költöztetnélek téged, aztán délután háromkor, mikor már nincs kedvem melózni, vagy egyéb délutáni nyomorom van és nekiállok püffögni meg hisztizni hogy nehéz a cucc, igenis segíts vinni. Hát kíváncsi vagyok nem tennéd-e szóvá.

Főiskolás években én is dolgoztam a fővárosban mint pizzafutár és képzeld emlékeztem hogy hol kaptam rendes jattot, meg arra is ahol nem. Szóval igen, elvárom hogy ha valakinek adok mondjuk 7K magyar forint (Amit ma sok ember két műszak alatt nem keres meg!) jattot az jó pofát vágjon egy év múlva is.

[ Szerkesztve ]

Komolytalanok kíméljenek!!!

(#4743) bul07 válasza Size83 (#4742) üzenetére


bul07
nagyúr

Viszont a futár egy körbe hogy vitte volna fel a három dobozt(ha nagyméretű)
Az nem megoldás hogy felvisz ketőtt mert te/ti mint vevők addig nem adjátok oda neki a pénzt míg minden doboz fent nincs, a futár meg nem fog otthagyni nállatok két olyan dobozt amiért nem kapot pénzt
Ha meg lenne bontva hogy két dobozért ennyit kell fizetni azt felvisz lerendezitek, és szerintem zokszó nélkül lemenne a harmadikkért felhozná és külön azt is ki lehetne fizetni
Úgyhogy egy megoldás létezik az ilyenre segíteni kell felvini ilyen egyszerű

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4744) Size83 válasza bul07 (#4743) üzenetére


Size83
csendes tag

A fő probléma nem az hogy le kellett menni. Szívesen segítek még idegeneknek is, nemhogy a saját cuccomért lusta lennék lemenni. De szerintem nem cöccögünk a telefonban és nem beszélünk magas lóról. :U Ne felejtsük el azért, hogy a futár nem szívességet tesz, hanem a munkáját végzi. Egy céget "képvisel" tehát a stílust ehhez kéne kalibrálni. Szerintem a munkaköri leírásában nem ez a fajta magatartás volt felvázolva az ügyféllel való kapcsolattartás alatt. Többször beszéltem vele időpont egyeztetésekről és a stílus ugyanez volt.
Olyan érzésem van mintha egy étteremben fél méterről, retkes kézzel odab_sztak volna valami ételt, hogy "Nesze! Egyé'!"
Félre értsen senki, nem az iponnal van problémám, még csak nem is a futár céggel. Pusztán egy alkalmazott viselkedése borzolta fel a kedélyeimet. Nem problémázok a dolgon, ha így lenne a futárcégnek írtam/telefonáltam volna és nem itt a fórumon adom elő.
Ez csupán egy tapasztalat az ipon computerrel.

[ Szerkesztve ]

Komolytalanok kíméljenek!!!

(#4745) bul07 válasza Size83 (#4744) üzenetére


bul07
nagyúr

Én az írásodnak ezen felére reagáltam:
Sérelmezte a telefonban hogy 3 dobozt hozott, hogyan vigye fel, küldjem le a párom... Nos mivel nem a párom veszi fel a fizetését a "kedves futár kisasszonynak" nem éreztem úgy, hogy neki kéne lemenni a dobozokat felcipelni (elvégezni a futár munkáját) így jómagam kértem el magam a munkából egy órára, hogy hazasiessek és tudjak segédkezni a hölgyeménynek. Szerencsére a lakóhelyemtől nem messze végzem a munkámat és rugalmas a munkáltatóm. (Dühömben nyomban fel is hívtam a párom ő meg dühében lement és segített felpakolni. Így sajnos nem volt alkalmam a futárral beszélni a hozzáállásáról.)
Egy futárnak az az egyszerű dolga hogy a kezébe adja a megrendelt árut a megrendelőnek. Másodállásban költöztetek jó néhány éve és még egyszer sem kértem meg egy ügyfelünket sem hogy szaladjon már le a hűtőszekrényért a kedves neje, vagy valaki, "mer' rohadt sok bútort hoztunk".

Nekem ez elég furcsán jön le

Á mindegy felesleges ezen pampogni , leírtad kiadtad magadból igazad is van ha vevő szemszögéből nézzük, ha egy futár írta volna le hogy nem akartak lemenni segíteni, neki is igaza lenne valamennyire
És azt se feled hogy mindenkinek lehet rossz napja , lehet azon a héten megbüntették a rendőrök vagy más baja volt , ma világban nem sokk kell hogy elege legyen mindenből az embernek

Én most a postára vagyok kiakadva, kedden adtak fel egy utánvételes csomagba egy rendszer hűtő ventilátort, és tegnap még nem ért ide hozzám, ha ma se jön meg nem tudom mit csinálok, de biztos rettyintek egy jó kis emailt nekik hogy hova tegyék a szolgáltatásukat

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4746) Nyugdíjas válasza Size83 (#4739) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

Túltoltad te ezt. Valljuk be.

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#4747) 04ahgy válasza Size83 (#4744) üzenetére


04ahgy
nagyúr

"Ez csupán egy tapasztalat az ipon computerrel."

Mivel a formális logika egyszerű szabályai szerint iPon Computer =/= Sprinter Futárszolgálat, a kijelentéseid logikai sorát végiggondolva ez csupán egy tapasztalat volt az utóbbival. Amit meglehetősen túlreagáltál, ebben Nyugdíjas-nak adok igazat.

HGyu

[ Szerkesztve ]

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#4748) HUN]Repa válasza Ceriak (#4738) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Bekezdésenként válaszolnék:
"A kamu alatt egyszerűen..."
- Ezt is megértem, de akkor te meg úgy gondolod, hogy feltelepítünk "temérdek tesztprogramot", aztán el sem indítjuk őket vagy elindítjuk de azért sem nézünk a gépre, hogy sikeresen lefutott-e? A termék garanciális neked is, nekünk is, a beszállítónak is, szóval ebből a szemszögből sem értem mit nyerne bárki is ha "kamuzna". Előfordulhat hogy kontakthibás volt és nem jött ki első tesztre (viszont a kimozdult 12V-os csati indokolhatja a megadott hibát és a tesztprogramok tényleg lefutottak), aztán a szállítás közben annyit mozgott, hogy végleges lett a hiba, így a következő küldésnél nálunk is jelentkezett (nem tudjuk az első VGAt még nem rendezte felénk a beszállító).
"Másik rossz tapasztalatom..."
- Egyrészt nem azzal levelezel aki tesztelt, és ő csak azt látja a rendszerben, hogy nem volt baja. Ezzel együtt "... természetesen amennyiben visszajuttatja és hibás a kártya kicseréljük Önnek akár másik típusra is" - nem gondolom, hogy ez lepattintás lenne.
"Megírhattam volna..."
- Valóban megírhattad volna, a lehető legpontosabb hibaleírást kérjük a futárigénylésnél. Ne becsüld le a tesztereket és az sem kizárt, hogy a VGA-d akár egy másik gépbe téve letesztelésre kerülhetett volna Diablo-val is. Ja és 3DMark-ból is használnak a szervizekben most is vagy ötfélét, így azt is jó lett volna a hibaleírásban pontosítani (attól függetlenül, hogy a gépre volt telepítve). Milyen frissítésekre gondolsz? A VGA driver frissítve volt (VGA driver frissitve 12.10 ---> 12.11 b8) így ha nem lett visszaállítva a Win akkor az ok volt. Mi kellett még?
"Számomra a két hiba azonos..."
- Az általad idézett rész már nincs benne a hibaleírásban, egyrészt véges a hely a mezőben, másrészt nem tartalmaz információt így törölve lett. Ha maradt volna sem gondolom, hogy ugyanaz a két hibaleírás de ebbe ne menjünk bele, a lényegen nem változtat.
"Nem, nem lett megemlítve, hogy 1,5 hónap telt el..."
- A kommentedből számomra úgy tűnik hogy a "teszt ok"-val visszaküldött gép megérkezésekor tapasztaltad a hibát. Amennyiben ezt akkor jelzed akkor az eseteket prioritással kezeljük így a második két hetet jó eséllyel megspórolhattad volna. Így másfél hónap eltelte után azonban a kolléga kommentje sem annyira kifogásolható talán. Megint az a helyzet hogy a Sapphire kártyára való csere után eltelt majdnem újabb két hónap, de a garancia ügyintézéssel nem vetted fel a kapcsolatot, csak ezen a fórumon keresztül látjuk, tehát hivatalosan nem is tudunk a panaszodról...
"Viszont a szókaratéban a lényegi kérdés felett elsiklottunk..."
- Először is fel kellene venni a kapcsolatot a garanciális ügyintézéssel, majd a lehető legpontosabb hibaleírást megadva a terméket hozzánk eljuttatni. A "konfiguráció tesztelése" szolgáltatás várhatóan hamarosan bővülni fog, de azt már most elmondhatom, hogy ha nem "Windows és driverek" telepítéssel rendelted a géped, akkor a 3D VGA sem volt tesztelve, ilyen esetekben a tápegység, merevlemez, memória, illetve a CPU-t tesztelik általában. Kártérítésen akkor lehetne gondolkodni egyáltalán, ha biztos vagy benne, hogy a magad részéről minden elvárhatót megtettél, de jelen esetben ott áll az ügy, hogy az együttműködési kötelezettség (hiba észlelésétől azt két hónapon belül bejelentetni köteles) illetve a kárenyhítési kötelezettség (hiba észlelése ellenére a további használat) nem teljesültek.
Nem fogunk ezeken lovagolni, de tényleg, legalább jelentsd le a gépet vagy a VGA kártyát (főleg, ha az alaplapon integrált VGA is van, - nem látom most a konfigurációt - a gép tovább üzemelhet) garanciafutárral vagy juttasd be valahogy, legyen nálunk, hogy a bevizsgálást megkezdhessük. Prioritással fogjuk kezelni a kérdést ennyit tudok most megígérni.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4749) McDog


McDog
aktív tag

Miután a fórum címe tapasztalatunk az Ipon computerrel el kell mondjam , hogy teljesen elégedett vagyok velük, akkor jön az áru, amikor ígérik, normális áraik vannak, segítőkészek a telefonos érdeklősnél is.

(#4750) Bélaaaa válasza McDog (#4749) üzenetére


Bélaaaa
őstag

Én mindig innen rendelek! A garancia intézés is tökéletes, nekem még nem volt problémám velük. Továbbra is Tőlük vásárolok!

:R :R :R

[ Szerkesztve ]

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.