Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#4401) ESP válasza horuszkutya (#4399) üzenetére


ESP
senior tag

Kifizetheted!

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#4402) horuszkutya válasza ESP (#4401) üzenetére


horuszkutya
csendes tag

És a pick packos vásárlóknak is jár az díjmentes garanciafutár szolgáltatás?

(#4403) tlac válasza horuszkutya (#4402) üzenetére


tlac
nagyúr

igen

(#4404) fricz19 válasza horuszkutya (#4402) üzenetére


fricz19
őstag

igen

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#4405) horuszkutya


horuszkutya
csendes tag

tlac és fricz19, köszönöm :R

(#4406) HUN]Repa


HUN]Repa
aktív tag

Sziasztok ! Látom a hosszú hétvége alatt lett egy pár meg nem válaszolt komment is, amire most szeretnék válaszolni.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4407) HUN]Repa válasza dethroner (#4373) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Azért itt álljunk meg egy szóra. A cseretermék valóban sokszor elromlott, így nem láttuk értelmét, hogy javításra vagy cserére módosítsuk a pénz visszafizetési kérelmet, amelyre egyébként a jogszabály lehetőséget ad (elsősorban javítás vagy csere követelhető és a jogszabály a javítás vagy csere számát nem szabályozza ). Nem emlékszem, hogy ellenkeztünk volna a szerződéstől való elállás ügyében vagy bármilyen vitánk lett volna ez ügyben, jól tudom ?

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4408) HUN]Repa válasza MmDorian (#4398) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Az említett szerszám egy nem gyári cpu hűtő csavarjainak leszedésére szolgál, amit a hűtőhöz mellékelnek, ha ezt nem hoztad magaddal akkor csak a szerencsédnek köszönheted, hogy volt valakinél ilyen és le tudtuk szedni.
Amennyiben nem mi szereltük össze, általában nem is szerelhetik szét a kollégák garanciális ügyintézés során, köszönhetően néhány korábbi problémás esetnek, amiket meg próbáltak ránk kenni. Tudjuk, hogy ez annyira nem ügyfélbarát, de sajnos jelenleg nincs jobb ötletünk ennek biztos elkerülése végett.
Az említett alaplapon a nem gyári AMD hűtő nem a gyárilag mellékelt alsó fém keretével hanem az alaplap gyári műanyag keretével volt összetákolva ismeretlen okból. A rögzítő anya ezáltal nehezen hozzáférhető emiatt az előbb említett okokból és a szakszerűtlen összeszerelés miatt nem vállalta a kolléga a felelősséget, segítséget.
Másrészt. A garanciális ügyintézés során a termék szakszerű üzembe helyezésének és rendeltetésszerű használatához szükséges tartozékot le kell adni. Mivel a beszállítók általában elnézőek így fém hátlap szükséges az alaplapok esetében, foglalatvédő illetve a gyári hűtőkeret, ha van. A hűtőkerethez olyan csavarok valók, amik a számítógép egyéb csavarjaitól eltérnek, pl. hosszabbak, így azokat nem tudtuk/juk pótolni. Enélkül is meg lehet próbálni az ügyintézést de mivel a termék hiányos addig nem tudjuk lezárni amíg a beszállító nem rendezi felénk, ami szinte biztos sokkal több idő lesz, mint hazamenni a gyári csavarokért és visszajönni velük. A nem gyári csavarok esetére is ugyanez vonatkozik.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4409) Nyugdíjas válasza HUN]Repa (#4408) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

Amennyiben nem mi szereltük össze, általában nem is szerelhetik szét a kollégák garanciális ügyintézés során, köszönhetően néhány korábbi problémás esetnek, amiket meg próbáltak ránk kenni. Tudjuk, hogy ez annyira nem ügyfélbarát, de sajnos jelenleg nincs jobb ötletünk ennek biztos elkerülése végett.

Ezt ismerem. Annyira rossz normális vásárlókat szivatni pár idióta barom miatt :( De különben meg a boltot szopatják halálba :(((

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#4410) HUN]Repa válasza Jester01 (#4371) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Közös megegyezés alapján történő szerződésmódosítást elfogad a jog, ha már jogszabályokról beszélünk. Szerintem párszor leírták, aki nem nyerészkedés céljából garanciázik, azzal meg lehet egyezni, mivel jobb teljesítményű és újrainduló garanciájú terméket, ellentétben az esetleges elhúzódó javítással vagy hosszadalmasan beszerezhető ugyanolyan termékkel. Pénzvisszafizetés akkor lehetséges, ha a terméket sem megjavítani sem kicserélni nem lehet. Ez az esetleges elhúzódó ügyintézés miatt felajánlott cseretermék felajánlása idejében még általában nem ismert.

A ram esetében az ügyfél nem fogadta el a felajánlást, inkább választott egy másik terméket. Nem gondoljuk, hogy ezzel "jol ......uk".

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4411) ESP


ESP
senior tag

Egy gyors kérdésem lenne!

Tegnap volt akcióban egy vga. Egy ismerőssel ketten is rendeltünk.
Na most feltétlen el kell mennem nekem is vele vagy elhozhatja ő is mind a kettőt? GTX650.

:R

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#4412) HUN]Repa válasza ESP (#4411) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szia !

Ezt inkább az info@ipon.hu-ra küld kérlek, valószínűleg igen, de az ilyenekhez nem értek :)

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4413) MmDorian válasza HUN]Repa (#4408) üzenetére


MmDorian
őstag

ez ertheto. es lass csodat, el lehet mondani kulturaltan is.

masik. 3 munkanapon belul elallhatok a vasarlastol minden kulonosebb ok nelkul, igaz? tehat visszaviszem, es visszaveszik kp-ra? !

(#4414) jozsi252 válasza MmDorian (#4413) üzenetére


jozsi252
veterán

"Az elállás joga

A Megrendelő az 17/1999 Korm. rendelet 4. §-a alapján jogosult az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben az iPon Computer Kft. köteles a Megrendelő által kifizetett termék árát haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. "

iPhone 13 Pro Max

(#4415) Alu válasza HUN]Repa (#4412) üzenetére


Alu
senior tag

Szia!

Holnap lesz 3. hete, hogy leadtam másodjára garanciáztatni Asus alaplapomat. Rá tudnál nézni, hogy hol tart a gariztatás és kb. mikor érkezik vissza hozzátok? Privátban küldeném a lap adatait, az azonosítót meg ha még kell hozzá valami, akkor azt. :)
Nagyon megköszönném! :R

λŁƯ™

(#4416) MmDorian válasza jozsi252 (#4414) üzenetére


MmDorian
őstag

zsir. vittem vissza ramot. csavo aszongya most az egyszer visszaveszi kpra, tobbszor nem. azt hiszem megvan az uj hobbim. ugyszinten, ha nem teszi az arcat, megkoszonom es mindenki hepi. nem, o maskor nem veszi vissza. nem a f@szt nem.

(#4417) fricz19 válasza MmDorian (#4416) üzenetére


fricz19
őstag

"köteles a Megrendelő által kifizetett termék árát haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. "
gondolom nem kellett 30napot várnod, erre érthette :)

[ Szerkesztve ]

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#4418) Nyugdíjas válasza MmDorian (#4416) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

Te vagy az a srác akiknek "járnak" dolgok, ugye? :)

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#4419) 04ahgy válasza Nyugdíjas (#4418) üzenetére


04ahgy
nagyúr

+1... :R

(#4417) fricz19: Szerintem is a 30 nap vagy azonnal esetre vonatkozott a kijelentés.

HGyu

[ Szerkesztve ]

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#4420) Nyugdíjas válasza Nyugdíjas (#4418) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

természetesen "akinek", csak nem tudok irni a kacska kezemmel

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#4421) jozsi252 válasza MmDorian (#4416) üzenetére


jozsi252
veterán

Kötelesek visszavenni a terméket az egy dolog, illetve megtéríteni az árát neked. Viszont azért toleránsnak kellene lenni az embereknek is a shopokkal.

Ide tartozna a türelem is igazából. Amiből sajnos kevés van az embereknek. Illetve arról nem a webshopok tehetnek hogy ilyen elbaszott törvények vannak, hogy nem képesek szabályozni a nagykereket arra hogy maximum 15 napba teljen az elbírálása a terméknek, hogy szakvéleményt mondjanak róla hogy akkor most cserés, javítható, vagy kp jár vissza..

Bár azért ez is nagyker függő szerintem.

Nekem is volt gondom, hogy a lapom majd 4 hétig volt szervízbe és még mindig nemjött vissza iPonhoz. Megkértem őket hogy adjanak infót a nagykerről mert egyik barátom kapcsolatban áll csomó nagykerrel, és mondom legalább ő utánanéz. De korrektek voltak mert levásárolhattam már másnap.

Azt is megtehették volna hogy megmondják a nagyker nevét, aztán járhatok a magam útján

Illetve a levelembe többször megemlítettem énis hogy tudom hogy nem ők a hibásak ebben, de bakker 4 hét 1 alaplap gari, és kitudja hogy mennyi idő után írták jóvá a lapot nekik.

Viszont azt is figyelembe kell venni hogy a boltokat nem kölcsönzőnek kell használni.. Nézz után a lapod manual-jába hogy melyik ramot támogatja az adott alaplap. Nem védeni akarom a boltokat, de gondolom én a visszáruzás nem 0ft. Ezt most nem speciel rád értem, hanem úgy alapból a termékekre amik kompatibilitás miatt kerülnek vissza a boltba.

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max

(#4422) Nyugdíjas válasza jozsi252 (#4421) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

Rengeteg dolgot el lehet érni -és most figyeljen a sok önérzetes vásárlóerő- azzal, ha nem törlöd a lábad a bolt "személyzetébe", csak mert megteheted (hint: semmi jogod hozzá, tehát nem teheted), vagy mert beléd si egész nap mások törölték a lábukat. Nekem az egyik helyen ahol rendszeresen vásárlok, már-már kellemetlen mértékben ki van nyalva a kis szőrös valagam. Állandóan kedvezményeket kapok, miegymás.

Aki viszont csapkodja az asztalt, meg pofátlan módon emlegeti, hogy de máshol ezt ő olcsóbban is látta, engedjenek már a feléből... nos neki nem jár pacikuki sem.

És ezt mint vásárló, tökéletesen megértem. Belem kifordul az olyan emberektől akik másokba törlik a lábukat, mert az asszony már megint kiröhögte őket, mert nem állt fel :)

(Mielőtt félreértc, csak azért nyomtam a válaszra, mert ehhez kapcsolódik az én véleményem is, nem neked szántam, mint látod pont egy véleményen vagyunk.)

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#4423) MmDorian válasza Nyugdíjas (#4418) üzenetére


MmDorian
őstag

en az a srac vagyok, akivel beszeljenek ugy, olyan stilusban, ahogy egy vasarloval kell. majd erre is jon egy frappans valasz, gondolom, ugyhogy nem tudom miert irtam le, ez a velemenyem.

(#4424) fricz19 válasza MmDorian (#4423) üzenetére


fricz19
őstag

Most az volt a problémád, h " teszi az arcat", mikor megtehette volna hogy nem adja vissza egyből kp-ban az árát. Harminc napon belül köteles a pénzt visszatéríteni.

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#4425) Nyugdíjas válasza MmDorian (#4423) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

Sajnos a helyzet az hogy a tiszteletet nem lehet elvárni. Ki kell érdemelni. Akarjuk, vagy nem akarjuk, a világ így működik.

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#4426) dethroner válasza HUN]Repa (#4407) üzenetére


dethroner
veterán

"jogszabály a javítás vagy csere számát nem szabályozza"
De van egy olyan kitétel is a jogszabályban valahol hogy a vásárlónak ezek nem okozhatnak túlzott kellemetlenséget. Jól tudom? Nem tudom minek nevezhető az ha másfél, kéthavonta vissza kell küldenem a terméket és nem tudom használni?!

"Nem emlékszem, hogy ellenkeztünk volna a szerződéstől való elállás ügyében vagy bármilyen vitánk lett volna ez ügyben, jól tudom ?"
Túl nagy ellenkezés és vita valóban nem volt, csak kicsit nehézkesen sikerült elérnem hogy személyesen bevihessem és a jelenlétemben meggyőződjetek a hibáról. Aztán amikor már visszavittem, hibát bemutattam akkor az ügyet intéző "úriember" kissé szálkás modorban ezt mondta: "Most meg kell várni a beszállító munkatársát, aki majd elmondja mit lehet tenni. Nem tudom hogy mikor jön, majd valamikor a nap folyamán. Mondanám hogy foglalj helyet addig, de amint látod nincs szék."
Aztán mikor mondtam hogy nosza, ugrassza ide a felettesét, ne velem szórakozzon, akkor elment hátra és amikor 1 perc múlva visszajött érdekes módon már nem kellett várni senkire, megírta a számlát és kész.
Erre értettem hogy kellett egy kicsit birkózni.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#4427) concret_hp válasza Nyugdíjas (#4425) üzenetére


concret_hp
addikt

én komolyan nem értem, hogy ha én bemegyek valahova, mint ügyfél, miért nekem kell kiérdemelnem a tiszteletet meg stb. :U és ezt itthon mindenki olyan természetesnek veszi, hogy nyugodtan lehet bunkónak lenni az ügyféllel. most teljesen mindegy, hogy it garanciáztatásról, étteremről, okmányirodáról vagy zöldségesről van szó. az ügyfélből élnek nem?

vagy fullba vagy sehogy :D

(#4428) bul07 válasza concret_hp (#4427) üzenetére


bul07
nagyúr

Szerintem mindkét oldalnak meg kell adni a tiszteletett, bár lehet türelmesebb lenne az eladó ha óránként cserélnék egymást egy társával, mert elviselni a néha idegesítő vásárlók nyűgjét baját nem lehet egyszerű

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#4429) Nyugdíjas válasza concret_hp (#4427) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

Látom nem tudsz róla, hogy a túloldal is ember, és nem a te lábtörlőd.

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#4430) concret_hp válasza Nyugdíjas (#4429) üzenetére


concret_hp
addikt

nemtom nekem valahogy úgy tűnt, hogy a másik oldalon nem tudnak róla, de mind1 :U
de nem tudom, miből sikerült ezt a következtetést levonnod... talán abból, hogy nem tetszik, ha az 1. mondatukkal kb. elküldenek anyámba? :U

[ Szerkesztve ]

vagy fullba vagy sehogy :D

(#4431) Rent


Rent
senior tag

Hali!

A véleményetekre lennék kiváncsi. Múlt hét csütörtök este vettem át a neten megrendelt laptopomat (270k-s Dellről van szó) a Francia úti üzletben. Hazaérvén telepítés után hamarosan kiderült hogy a vga hibás a gépben.

Dellel egyeztetve, követve az utasításokat pénteken továbbra sem hárult el a problémám. A gép egyértelműen vga hibás a Delles is megmondta. Még aznap délután (vásárlástól még 24 óra sem telt el) visszavittem a Dévai utcában lévő szervízbe, ahol átvették cserére.

A gond az, hogy nem adtak csereterméket, mondván nincs jelenleg raktáron. Érdekes módon még tegnap is rendelhető volt belőle a webshopon. A gondom az az, hogy ssd-vel együtt közel 300-at hagytam ott múlthét csütörtökön, és másnap leadva, még mindig nincs laptopom 1 hét elteltével, csak áll benne a pénzem. Beszéltem Dellel azóta, azt mondták azonnal kellett volna cserélniük, de legkésőbb 1 napra rá amíg berendelik az újat, merthogy ez az értelme a 3 napon belüli gariztatásnak, és nem az, hogy megvárják a külső szakértői véleményt, időt húzva.

Beszéltem CHS-sel mert azt mondták Dellnél, hogy ők a disztribútor iponnál, és ők is ezt mondták, hogy 3 napon belül azonnal kellett volna hogy cseréljék. Egyébként a service tag alapján, sem a dell, sem a chs nem látta, hogy bármilyen garanciáztatás elindult volna.

Ma letelt a 3 munkanap attól számítva, hogy leadtam múlt héten az 1 napos gépet, és levél még mindig nem jött, hogy megérkezett az új.

Szerintetek ez normális eljárás?

[ Szerkesztve ]

(#4432) Nyugdíjas válasza concret_hp (#4430) üzenetére


Nyugdíjas
nagyúr

Lehetséges, hogy naiv vagyok,de alapvetően hiszek abban, hogy az emberek nem rosszándékúak feleslegesen.

‎"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."

(#4433) HUN]Repa válasza dethroner (#4426) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

A túlzott kellemetlenség az ügyintézés időtartalmára vagy módjára vonatkozik nem az ügyintézések számára, ha ezt akarták volna szabályozni szerintem megtették volna. Miután a termék sűrűn elromlott, döntöttünk amellett, hogy elfogadjuk a pénzvisszafizetés kérelmet.
A hiba bemutatós sztori kicsit kusza egyrészt a kollégám vizsgálta be a terméket az Ügyfél előtt és erre való türelmet bevizsgálás előtt kértünk nem utána.

"Most meg kell várni a beszállító munkatársát, aki majd elmondja mit lehet tenni" Ez annyit takart, hogy telefonon felhívtuk és megkérdeztük mit tegyünk a továbbiakban. A székes sztorinak egyéb előzménye van mindenesetre már van szék az üzlettérben.

Látható tehát, hogy a pénzvisszatérítéssel kapcsolatba nem kellet birkózni hanem a gyakorlattól eltérően az ügyfél szerette volna bemutatni a hibát ezzel kapcsolatban voltak fennakadások, de ez teljesen felesleges volt nem is kértük tőle.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4434) HUN]Repa válasza Rent (#4431) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Egyeztettünk a CHS-el, a kolléganő nem emlékszik arra, hogy azt mondta, azonnali cserét kell adnunk. Ez valószínűleg félreértés lehetett mivel, sem fogyasztóvédelmi jogszabály sem a CHS belső szabályzata nem írja elő az AZONNALI cserét. 15 napra kell törekedni ebben az esetben is ezzel együtt mi általában 3 munkanap alatt az ügyintézések nagy részét betudjuk fejezni. Azért nem látta a rendszerben mert bár le volt már adva a termék, de még nem vették fel a rendszerbe ez az ügyintézést nem befolyásolja.

Pont a Dell akadályozza a zökkenőmentes 72 órás ügyintézést úgyhogy ezt fura volt pont az Ő szájukból hallani az egy napos cserét.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#4435) Cheesy válasza HUN]Repa (#4434) üzenetére


Cheesy
őstag

Nem akarok "türelmetlennek" tűnni, de 2 hónap alatt sem kaptam kielégítő választ arra a kérdésemre, amit a 4273 számú kommentben, később emailen keresztül érdeklődtem nálad...
Mit tehetnénk az ügyben?

www.vakbelmutet.hu

(#4436) dethroner válasza HUN]Repa (#4433) üzenetére


dethroner
veterán

Lényeg a lényeg, nem volt anyázás és csúnyán nézés sem a ti, sem az én részemről. Egy szabadnapot amúgy is megérdemeltem a melóhelyről, jól esett egy kis séta a pesti levegőn :)
Szóval túl vagyunk rajta, részemről pozitív a tapasztalat, szóval ezután is tőletek vásárolok :R

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#4437) Shad0w


Shad0w
senior tag

Sziasztok,

Mi történik olyankor, ha megrendeltem valamit és annak az ára csökkent (még aznap) a megrendelés után. Átvételkor melyik ár fog szerepelni a számlán?

(#4438) 04ahgy válasza Shad0w (#4437) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Semmi. A megrendeléskori, visszaigazolásban szereplő ár az aktuális (fordított esetben is). Valószínűleg időközben máshonnan is beszerezhetővé vált a bolt számára, olcsóbban. Az, hogy te előtte rendelted, szvsz. véletlen egybeesés.

Mondjuk rendelést le is lehet mondani. ;]

HGyu

[ Szerkesztve ]

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#4439) smiti válasza 04ahgy (#4438) üzenetére


smiti
addikt

Szia!

Nem tudod véletlenül, hogy a Fractal Design Arc Midi mikor lesz megint elérhető? :B

(#4440) 04ahgy válasza smiti (#4439) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Nem. Azt sem tudtam, hogy eddig az volt. :D Én az ilyen cuccra raktárfigyelőt szoktam beállítani. Vagy ha még sosem volt kapható, akkor újdonságfigyelőt. A Z77X-UP7-ről jött is szépen a mail. :D

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#4441) Shad0w válasza 04ahgy (#4438) üzenetére


Shad0w
senior tag

Igen, csak van egy ilyen a rendelés visszaigazolásában, hogy:
"A jelen megrendelés részünkről ajánlattételnek nem minősül, Ön egy megbízást ad az iPon Computer Kft. részére, hogy a terméket központi raktárainkból az átvétel vagy feladás helyszínére szállítsuk."

Ez nekem azt jelenti, hogy az ár változhat (mert ugye csak pakolják az árut a raktáraik között). Namind1, régi áras lemondva, új áron megrendelve. Meglássuk.

Köszi. :)

(#4442) dethroner válasza Shad0w (#4441) üzenetére


dethroner
veterán

Megéri lemondani és újra rendelni, várni pluszban napokat? Mekkora összegről van szó?

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#4443) Shad0w válasza dethroner (#4442) üzenetére


Shad0w
senior tag

Eredetileg is ma rendeltem holnapi átvétellel és az új rendelésre is holnapi átvétel van írva. Az összeg csekély, de a lelki békém a tét ami viszont megfizethetetlen. :DDD

Ellenben ha a jövő héten még egyszer ennyit esik az ára akkor eret vágok, mert már fél éve ott volt a polcomon (iPon polc...) és most szántam el magam arra, hogy megvegyem, merthogy megér ennyit a kényelem. :)

(#4444) 04ahgy válasza Shad0w (#4443) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Nagy forma vagy te, az már egyszer biztos. :D

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#4445) ESP


ESP
senior tag

Sorry, hogy idepofátlankodok de az Users-nek nincs topikja? Írnék egy... :((

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#4446) tlac válasza ESP (#4445) üzenetére


tlac
nagyúr

van ilyen, ha ez megfelel :D
Feketelista, avagy a rossz boltok topicja

[ Szerkesztve ]

(#4447) ESP válasza tlac (#4446) üzenetére


ESP
senior tag

Tökéletes!

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#4448) chester99


chester99
aktív tag

Üdv

Régebben elég sok fajta XFX kártyát lehetett itt kapni. Egyszer csak kikerültek a kínálatból. Várható, hogy a közeljövőben visszakerül a kínálatba?

(#4449) subaruwrc válasza chester99 (#4448) üzenetére


subaruwrc
félisten

az xfx mint márka megszűnt létezni nem ?

(#4450) HUN]Repa válasza subaruwrc (#4449) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Az XFX nem szünt meg, de elkezdett olyan szemét módon garanciázni, hogy a beszállítóink inkább nem rendeltek többet. Nem tudom, hogy lesz-e még belőle, egyenlőre nem úgy néz ki.

God save us from the arrows of the Hungarians.

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.