jövő hét elején viszem, majd beszámolok a fejleményekről.
Köszönöm a segítséget
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
jövő hét elején viszem, majd beszámolok a fejleményekről.
Köszönöm a segítséget
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
Az 1,2-es Clio 2,3 Advantage felszereltséggel 2,5
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
Nekem ez a legolcsóbb találat a hasznaltauto.hu szerint:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/clio/renault_clio_advantage_1.2_16v_75_le-4812281
de ez 2,85 milla, kp-s ár meg 3 millió. És ez 1,2 és 75 ló.
Swiftből a legolcsóbb meg 2,5 milla, a 94 lovas motorral. Több légzsákkal, ESP-vel, zene nélkül. És a megbízhatóság ugye....
Sziasztok,
49e km-nél utolért a féktárcsa fékbetét csere a szuszkán. A betét a kopásjelző aljának közelébe volt, de nem ért bele a kopásjelző lemez a tárcsába, a tárcsa a minimum méret felett...
A közepes fékezéseket, jellemzően ahogy városban fékezek, mégis darálós hang kísérte amit extrém esetben még a padlólemezen is lehetett érezni. A csúszócsapszegre gyanakszom, de kopásnyomok nem láthatók rajta, a zsír is tiszta. Ennek ellenére minimális lógás tapasztalható, főleg kihúzott állapotba (kopott betétnél/tárcsánál van kihúzott állapotba).
Csere után mind a gyári szett idegesítő csikorgása, mind a darálós, beremegős jelenség megszűnt.
Kinek milyen tapasztalata van ezzel kapcsolatban? Indokolt lehet a csúszócsapszeg csere időnként, vagy ez kvázi természetes jelenség?
Az új szerzemények am. brembo tárcsa, textar betét...
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
Szépen rendben van az autód, ezzel tényleg nagyon jól jár valaki.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
Őszintén szólva, nem ennyi időre terveztem vele az együttlétet, de most, hogy havi 2500km-t kell mennem, már nem elégséges Meg most már meg tudok venni egy drágább kocsit is.
A Pikes Peak-en még mindíg a suzuki az úr
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
Nem semmi. Egyrészt nem sok kell hozzá hogy learasson pár embert, másrészt igen könnyen lehet nagyon magasról zuhanni. A magasságkülönbség mennyi? Lent még pólóban állnak az emberek, fent meg hó is van.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
(#7310) Yushchenko válasza Yushchenko (#7305) üzenetére
3 nap alatt elment, nem semmi
Jó bolt volt, nem kell csodálkozni rajta.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
Ez durva...pedig annyi Swift van. Grat.
És mi lesz a következő?
[ Szerkesztve ]
Gázos Fabia
üdv
1993as 5ajtós Suzuki Swifthez keresnék kalaptartót.
Illetve a jobb hátsó ülés nem kattan be abba a vas tartóba, ami megtartaná. Nézegettem az ülést, és belül valami el van mozdulva. Esetleg valakinek ötlet, hogy lehetne megcsinálni?
Tigris, tigris, csóvafény...
Mi a véleményetek a motormosásról?12 éves suzukimat vinném mosóba.Árt valaminek?
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
Régóta mosóban dolgozó ismerősöm mondta, hogy a régi suzukik motorját simán le lehet mosni, nem szokott velük gond lenni. De csak a te saját felelősségedre mossák le, nem úgy mint a franciákat, azok motorját (náluk) tilos lemosni: beázik az elektronika.
Lemosom én magamnak.Kenjek rá valamit, vagy csak álljak be a mosóba, és először mosószeres víz, utána meg sima?
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
Na ez az amit nem tudok pontosan, mivel én motort soha sem mostam. De nekem úgy rémlik, hogy ismerősöm a mosóban simán magasnyomású vízzel csinálja.
Bemész Tescoba vagy hasonló üzletbe, veszel pumpás Brigéciólt, azzal befújod a motorteret, gyújtó trafót, gyújtást biztosíték táblát nem bántod, ráhuzol zacsit vagy bármit és ha hatott az anyag magasnyomásúval levereted. Ennyi És ilyen tiszta lesz a motortered: [link]
Mennyi idő után lehet mosni?Először meleg vegyszeressel, aztán hideg tiszta öblitővel?
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
Elvileg semmi, de a tiszta motoron jobban észrevehető ha szivárog valahol.
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
Hát azért rohadt mocskosnak kell ahhoz lennie a motortérnek hogy egy olaj vagy akármilyen folyadék szivárgását ne lehessen észrevenni.
Hát az enyémen van 12 évnyi mocsok
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
Az enyémen meg 10,5 évnyi, de csak koszos-poros amin azért nem nehéz észre venni egy nagy sötét foltot.
Az biztos hogy én nem fogom kimosatni ezzel megkockáztatva több 10ezer forintot mire megtalálják és kijavítják a hibát.
Ha esetleg érdekelne valakit van egy kalaptartóm eladó LG ovál hangszórókkal.
[link]
Na ma megállt a vezetőoldali elektromos ablakemelőm.Szerencsére fel volt húzva, így nem kell percenként a kocsira néznem az utcán.Nem tudom, hogy biztosítékprobléma e vagy valami más.A jobb oldali tökéletes.Akkor ez mégsem biztosíték? Ötletek eseteg?
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
lehet hogy az emelő motor adta meg magát
Nem vagyok egy nagy autószaki.Ha a másik tökéletes, akkor nem biztosíték?
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
szerintem akkor nema biztositékkal van a gond.. de nem árt megnézni azt legelöször
de én az emelőmotorra tippelek
Megoldódott.A kapcsoló ragadt be.Párszor le-föl pattintottam, egyből beindult.Azóta is jó.Ennek 2 napja.
Most újabb gondom van.Bal első kerék felől hallok nyikorgást.2 hónapja kötelező lengéscsillapító cserén voltam, és 3 hete fékbetét féktárcsa csere volt.Előtte amióta nálam van, nem volt az autóval problémám.Most minden szar kijön rajta.
Érdemes márkaszervizbe vinnem, vagy maszek autószerelőt keressek?
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
Várjál még vele lehet csak most kopik be a fékbetét. Apám Auris-a is ilyen volt újonnan aztán most meg faxa. A betétnek amúgy 300km a bejáratási ideje.
Hát annyit mentem vele kb már azóta.Nem jellemző a fékezésekre, állandóan hallom.
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
Fékbetét.
Szisztok.
Szakiktól kérek segítséget.
Suzuki Swift II, három év alatt kevéssel. Mostanában az alapjárat kissé összevissza. Hidegindításnál minden jó (auto szivató megy biztos), de ha már bemelegedett hajlamossá válik menetközben leesni a fordulatszám akár 400-ig is. De néha nem csinálja, normál 7-800 felé tartja.
Tegnap már odáig jutott, hogy fékezés, kanyarodás közben leállt a motor ha nem nyomogattam a gázt. Tíz perc alatt négyszer állt le így. Míg ma reggel meg ment rendesen.
Ez mitől lehet?
Egy dolog, ami változott, hogy új akkut kapott nemrég. De közvetlenül utána még jó volt.
Köszi.
nofene
Levegőszűrő tiszta?
Lehet nem kap elég levegőt bár sztem akkor inkább megkellene csak állnia a benzin hiánnyal kb. ugyanez.
miért nem viszed szervizbe? hisz még garanciás.
valószínű hogy az alapjárati rendszer környkén kell keresni a gondot, de rádugják egy műszerre és valószínű kiderül
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Igen, azt éppen nemrég néztem meg. Kevesebb, mint egy éves és igen jól festett. Azért csak kicsapkodtam belőle egy kevés finom port. Hátha...
Köszi.
a_tesz: Én a pesti szervizektől igen félek. Ki nem adom a kezemből a gépet az tuti. Különben is spéci riasztó van benne, be sem tudnák indítani.
De ha nagyon muszály viszem persze, csak ott akarok állni mellette. Tudsz ajánlani egy tisztességes helyet?
Köszi.
Mindenki: Két dolgot ajánlottak: levegőszűrő tisztítás illetve áramtalanítás, hátha computer bibi és resetre jobban lesz. Ezeket ma megtettem, most lesen mi lesz holnap.
[ Szerkesztve ]
nofene
Már majdnem minden szarvízbe (markászérvíz is) ott lehet állni mellette. Én is ilyen vagyok. Ott is állok. Igaz, 2-szert volt kötelező szervizen (szerencsére) a régi Swift em...
sajnos nem pesti vagyok, de ahogy előttem is írták, oda kell kérezkedni mellé. ha meg nem lehet, keresni kell másik szervizt, van belőle egy pár
értem hogy nem akarod kiadni a kezedből, de inkább szívsz vele, mint hogy akár ingyen megcsinálják? fura ez nekem
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Persze viszem, ha muszály. Főleg mielőtt lejár a három év.
Egyébként közben javult a helyzet. Igaz néha leesik a fordszám 500 -ra, de egyből korrigál és feljebb megy. Így nem is állt le sem tegnap, sem ma.
Kicsit kivárok és figyelgetem még.
Köszi a segítséget.
nofene
Az ilyen alapjárat ingadozást általában a folytószelepház tisztítása megoldja , persze lehet más baja is.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
Aha. Ezt a műveletet már tényleg egy szervizre hagynám...
Néhány napja már nem állt le. Csak látom, hogy leesik a fordulat, de korrigálja rögvest. Egyenlőre figyelgetem.
Köszi.
nofene
az új suzuki swift dizel az japán suzuki motoros vagy olasz fiat motoros mint az sx4 ?
Én úgy tudom, hogy az új Swiftben is Fiat eredetű dízel motor van.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
Fiat
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
az igen.. akkor ha vennék csak benzinest vennék
Az olaszok az "ősei" a connom railnak, én az ők dízeleit tartom a legjobbnak a CM mezőnyben. (aztán HDi, Dci és a többiek, viszont alapjába véve mechanikus adagoló párti vagyok)
ON: Az m-es motorral szerelt suzukiknak(tehát az összes újabbnak), lehet hogy a váltójába az 1-es fogaskerék egyenes fogazású? Csak mert amin tanulok vezetni (ignis, 1.3 vvt), "sír" az egyesje, meg kicsit a 2 is de az annyira nem.
nekem csak japán kell
most is suzukink van, a motorja megölhetetlen.. pedig régen még sokat gyilkoltam
de ha vennék új suzukit akkor is maradnék a japán motorosnál.. olasz nem kéne
benzinmotort tény hogy ők gyártanak a legjobbat. Sokan szeretik a bömbi sor6-osait, szerintem nagyon gagyi a hangjuk. (láttam egy amerikai nagydízelt, oldsmobile LF9 Diesel, 5.7 liter és 105 lóerő!!! )