Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1101) big-J válasza Akasztott (#1100) üzenetére


big-J
őstag

Jo. Milyenre akarod bontani? Szerintem csak bms csere lenne legjobb. Ha valami hozza erto csinalna, meg tudna mondani hany ampert erdemes raengedni, valahol 70 es 100 kozott. En csak bluetooth bms-t vennek. Ott konnyebben latod, hogy ha valami baja van.

[ Szerkesztve ]

(#1102) Akasztott válasza big-J (#1101) üzenetére


Akasztott
csendes tag

az a legnagyobb bajom, hogy nehez az akksi, raz a vaz, szarok az utak.
rendeltem elore 2,4" gumit
hatra sajnos csak 47mm szeles fer el
ezekkel mar lenyegesen javulna a komfort, de meg mindig ott van a nehez akksi, meg ha megis lemerul akkor mivan (eleg szar rasegites nelkul hajtani az agymotort is :D )

tehat mindenkepp ketto db akksi kell!

meg amit bevallalnek, hogy veszek meg lassabb (de erosebb) motort, es nagyobb akku feszultseget hasznalnek.

a mostani motorom 35mph verzioju, stabil 55km/o tud max

megvennem a 25mph verziot (ahogy kb mar az elejen javasoltad, csakhat ugye en menosegbol dongetni is akartam...)
azzal menne a 45 km/o kb a mostani 52v akksival. viszont ugye meg erosebb lenne.

kerdes, hogy a feszultseget meddig noveljem? azzal lehet barmi hatranyom?

illetve ha ez lenne, maradjak leafnel vagy probaljak ki egy qs-t? (spacifikacio alapjan erosebb, mint a leaf, csak par szazalekkal rosszabb a hatekonysaga)

szerk.: ja! es ki a hozzaerto akku temaban? :)) neked megbutykoltek, amit kertel?

[ Szerkesztve ]

csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.

(#1103) big-J válasza Akasztott (#1102) üzenetére


big-J
őstag

Ott valami mas baj lesz, nekem kozlekedesi eszkozkent hasznalva alig eszreveheto az akksi sulya.

Hogy van rogzitve? Egy csomagolo szivacs kellene hatarolja, igy az akksi maga tud ugralni fel le egy par milit, a vaztol fuggetlen. Az akksi sulya ezt a 2cm vastag csomagolo szivacsot kb 4mm-re osszenyomja, es igy +-2mm-t tud utazni ha fel le megy a vaz. Ilyen szivacs, csak nyilvan nem sarokresz:

Itt nezd meg a aljat es a sarkat: [link] Nem, nem 5cm vastagon van, csak korbe van vonva.

Ja, egy lassabb motor meg jo otlet lenne. En megvennem a tiedet ha valakinek epiteni kellenek, de eddig csak igergetnek. :D

Amielott barmit csinalnal, en mindenkepp csinalnek egy sontolest, barmilyen laptop javito meg tudja csinalni 5 perc alatt, es ugyanannyi alatt vissza lehet vonni.

Akkumat atvettek, de meg nem jeleztek vissza. Hogy ki jo szakerto mo.-n azt en is szeretnem tudni, majd idovel kiderul. :D

[ Szerkesztve ]

(#1104) Akasztott válasza big-J (#1103) üzenetére


Akasztott
csendes tag

egyelore csak a platon van a taskamban

az akku es a taska kozott van egy kisebb taska vagy polok, hogy csillapitsa az uteseket
es a taska le van fogatva spaniferrel

de a plato ala akarom rakni az akksit meg a vezerlest
alacsonyan lesz a sulypont (felutni nem fogom) es nem vesz el a rakterbol

csak doboz kene neki
es pont ilyen habszivacs vagy rezgeselnyelo anyaggal akarom kibelelni.

HA 25mph motort vennek, ahhoz mekkora feszultsegu akksit csinaltassak a mostanimbol (2db lenne)?

es HA vennek masik motort, akkor csak leaf vagy qs is szoba johet? leafnal az a jo, hogy adott az agy test, amibe a rotort rakom (valojaban berantja a picsaba a magnes :DD ) es tudom probalgatni melyik verzio mennyivel erosebb.

csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.

(#1105) big-J válasza Akasztott (#1104) üzenetére


big-J
őstag

Semekkorat ne csinalj mert joval bonyolultabb az elkeszites es utana a hasznalat, mint gondolod. Neked 14s 11p van, a parhuzamos reszekhez a cellakat darabonkent szet kellene szedni, magyarul nem jarhato. Szorosan szetszedve ket darab 28v-os 11p csomagod lehetne, amik magukban semmire nem jok, magyarul semmi ertelme szetszedni. Nem is arulnak 30A-nal nagyobb 7s bms-t, meg amugy sem praktikus, tobb okbol sem. A darabolas temahoz ennyit tudok hozza szolni.

[ Szerkesztve ]

(#1106) big-J válasza big-J (#1105) üzenetére


big-J
őstag

A kisebb vegsebessegu motor pedig jobban melegszik ha tuningolod, magyarul ha abbol vennel egyet az akksit 50A-nal kellen hagyni, sontolnel egyet es kesz vagy.
A masik ut a bms csere, nagyobb sont es talan nagyobb vezerlovrel, amivel ugyanugy erot tudnal novelni, meg a vegsebesseged is megmarad. Mindketto olcso es egyszeru az akku darabolashoz kepest.

[ Szerkesztve ]

(#1107) big-J válasza big-J (#1106) üzenetére


big-J
őstag

Menniyre toltsd az akkut:

Csak az azonos % kulonbseggel mert gorbeket lehet osszehasonlitani. Ami igen latvanyos, hogy 75-25ig is 50, es 100-tol 50-ig hasznalva is 50%, megis sokkal rovidebb eletu lesz.

Ugyanigy a 85-25, es a 100-40 kozotti kulonbseg.

Szoval 75 ha normalis tavra mesz, 85 ha hosszabbra.
Mivel az akksi nem szeret 60 folott ulni hosszu ideig, meg erre ra lehet tenni ugy, hogy amielott elmesz feldobod egy kicsit, igeny szerint, 70-85-ig, ez 40-90 percet jelent. Ugyanigy ha hazajosz, 25%-rol 50-60%-ig egy orat.

(#1108) Akasztott válasza big-J (#1107) üzenetére


Akasztott
csendes tag

ahh kibaszottul imadlak!!! (no homo :DD )

most amugyis oromkodok magamban

ma van az elso eles bevetese a cuccnak

27-35km/o rasegites kozott valtogatok (tegnap felkerult a 46T oval tanyer, de hatul maradt a nagy racsni. ma este kicserelem kisebbre)

reggel 58,4v indulok (ujjabban csak eddig tolti a tolto..)

64,5km mutat a kijelzo es 56,2v van az akksiban

igy 500km is eltekeregnek ezzel, nagyon durva :))

0-14w eszik ha tekerem, ha csak gazkar akkor 200-600w atlagban.
ha meglesz a szelesitett papucs meg lekerul a gazkar es csak pas lesz, meg jobb lesz a helyzet

imadom :))

szerk.: persze allorajtnal 1979wattig felmegy :D ami hamarosan duplazodni fog :)

egy kullom mar ki is tort, elobb vettem eszre. 2,3-2mm sapim (?) kullo
a menet kozepenel tort el, az anyaban.

ugyhogy fel lesz furva a dh felni es megy bele a legvastagabb kullo, amit az agy kullofurata elbir.

[ Szerkesztve ]

csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.

(#1109) Akasztott válasza Akasztott (#1108) üzenetére


Akasztott
csendes tag

plusz reggel felraktam a fekre a magneses megszakitot

bar menet kozben leesett az erzekelo

ma felragasztom inkabb

az csak megszakitja az aramkort vagy aktivalnia kene a motorfeket/visszatoltest is?
en nem erzek semmit, csak hogy megszakad az aramkor.

szerk.: ja meg a masik amit megfigyeltem, hogy a magneses mezo segit tartani a sebesseget, ha csak gurulok/tekerek rasegites nelkul?

vagy csak bemeselem magamnak, es a nagyobb suly miatti lenduletet erzem?

[ Szerkesztve ]

csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.

(#1110) Akasztott


Akasztott
csendes tag

olyan cucc egyebkent letezik, amit radugok az akku feloli xt90 csatlakozora es latom toltes kozben mennyinel tart? vagy erre (is) lenne jo a bt bms mi? :D

ha nem akarom fejben tartani, hogy mennyinel raktam ra a toltot es mennyi ideig toltsem, akkor ezt egy jo otletnek tartom, ha kivitelezheto.

csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.

(#1111) big-J válasza Akasztott (#1109) üzenetére


big-J
őstag

A regen egy masik zsinorpar, es mas fajta terhelest tesz a papucsra.

Mivel nagyobb a mozgasi energiad (a forgo kerek tarolja) tovabb fogsz gurulni, ugyanugy, ahogy nehezebb elindulni.

A gazkart en nem vennem le, sok helyzetben hasznos, ahol fontos a gyors valasz.

Az xt90-be siman bedugod a multimetert, es kiirja. Amugy nem kell pontos szazalekra tolteni, igy rajta hagyni is eleg korulbelulre, nem kell lesni. Fent belinkeltem miert ne toltsd 58.4-re, 55 eleg.

(#1112) Runner_fxr


Runner_fxr
Ármester

Elég jól sikerült az új Specialized Turbo Levo: [link]
700Wh-s akkuval könnyebb mint sok másik 500-al.
Csak hát az ára...

(#1113) big-J válasza Runner_fxr (#1112) üzenetére


big-J
őstag

Ja, eddig volt egy extra burkolat a vaz es a motor doboza kozott, most eltuntettek, emiatt is sporoltak meg kis sulyt. Lattam par panaszt hogy emiatt egyik leghangosabb mtb lett most. Engem mondjuk nem zavarna.

(#1114) Ironizer


Ironizer
tag

Van egy Bosch pedelec-em, és 18-20km/h környékén berezonál a bringa, főleg gyorsításnál. Ez mennyire normális?

Csak akkor érezhető, ha megy a rásegítés, tehát ez alapján egyértelműen a motor miatt van, viszont mivel sebességfüggő (legalábbis szinte biztos vagyok benne, hogy nem pedálfordulat függő, de majd figyelek erre), ezért a keréknek is kell, hogy szerepe legyen benne. Nobby Nic van rajta, szóval nem mondhatni, hogy sima futású lenne, főleg aszfalton. :D Talán 18-20km/h környékén erősíti fel a két rezgés (motor és kerék) egymást annyira, hogy már zavaró legyen. Na majd kipróbálom felemelt hátsó kerékkel, hogy mit mutat.

(#1115) Runner_fxr válasza big-J (#1113) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Mivel a Brose motor belső szíjhajtásos, és a piac egyik legcsendesebbje, meglepődnék ha most ez lenne a leghangosabb.

Ironizer: Ha hallanám vagy érezném ezt a jelenséget, akkor meg tudnám mondani, hogy ez normális e vagy sem. Próbáltad többféle váltó fokozatban? De a bosch motornak van azért rezonanciája, meg a bütykös guminak is.

[ Szerkesztve ]

(#1116) Ironizer válasza Runner_fxr (#1115) üzenetére


Ironizer
tag

Ja, hát elég nehéz írásban átadni az amplitúdóját. :) De akkor ezek szerint nem teljesen ismeretlen dolog ez, éreztél már rezonanciát pedelec-en.

Majd próbálgatom még különböző fokozatokban, talán holnap fogok tekerni. Meg persze most már lassan vihetem vissza a garanciális szervizre, megemlítem majd nekik.

(#1117) big-J válasza Ironizer (#1116) üzenetére


big-J
őstag

Ilyen mehecske hangot ad, mintha a lanc valaminek neki dorgololodne, pedig nem er oda semmihez?

(#1118) Ironizer válasza big-J (#1117) üzenetére


Ironizer
tag

Hátöö, a hangot azt nem tudom mihez hasonlítani. Na tegnap próbálgattam kicsit, és most úgy tűnt, hogy mintha mégis inkább a pedálfordulattól (=motorfordulat) függne, mert attól függően változik a sebesség, ahol csinálja, hogy melyik fokozatban vagyok. Amúgy kár, hogy pedálfordulatot nem jelez ki, pedig tök egyértelmű lenne, ha már úgyis tudja a vezérlő, hogy mekkora.

(#1119) Ironizer


Ironizer
tag

Runner, ez a két cucc kell ahhoz, hogy le tudjam cserélni az első lánckereket a Bosch-on, igaz?

[link]
[link]

(#1120) dugo_ válasza Ironizer (#1119) üzenetére


dugo_
veterán

Ha össze van rakva a bringa és fent van a lánc a hátsó kerékkel együtt, akkor igen.
Ha nincs, akkor kell még egy láncos kulcs ellentartani a meghajtó lánckeréknek.

(#1121) Ironizer válasza dugo_ (#1120) üzenetére


Ironizer
tag

Ezt jó, hogy mondod, köszi. A baloldali hajtókarral nem lehet ellentartani?

(#1122) dugo_ válasza Ironizer (#1121) üzenetére


dugo_
veterán

Meghúzásnál lehet, lazításnál viszont nem, mert szabadon fut a motor. A zárógyűrű balmenetes.

(#1123) Runner_fxr válasza Ironizer (#1119) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Igen. De a hajtómű leszedésnél óvatos legyél, mert ha a szerszám ferdén megy bele, akkor csak a menetet szeded ki, de a hajtókar nem fog lejönni. Amikor a hajtókar lehúzót betekered, annak kézzel, viszonylag könnyen bele kell tekerednie pár fordulatot, majd villás kulccsal betekerve sem szorulhat.
Hasonló mint amikor egy monoblokkot tekersz be, ha nem figyelsz pillantok alatt ferdén tekered be.

Amúgy tök jó, hogy az ice toolz csinál már ilyen szerszámot is olcsón, bár a minőség kérdéses.

(#1124) sanzi89


sanzi89
addikt

Egy normális állapotú trekking bringát van értelme átépíteni egy ilyen szettel? A cél az volna, hogy párom nagyobb kedvel járjon el velem bringázni és kényelmesen tudjon tartani egy 20-25-ös túra tempót. Van tapasztalat az ilyen - gondolom totál kínai - készletekkel?

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#1125) big-J válasza sanzi89 (#1124) üzenetére


big-J
őstag

Nincs, a szett ara egy megegyezik egy hasznalt pedelec araval.

[link]
[link]

(#1126) viking_joe


viking_joe
csendes tag

Sziasztok!

Régi kerékpáros vagyok, mindig is elsődleges közlekedési eszközöm volt. Viszont változott a munkahelyem telephelye, és én is költözök, így a távolság cég és házam között 4Km-ről 12Km-re fog növekedni igen közeli jövőben. Emiatt gondolkozok egy elektromos megoldásban, könnyebb legyen bejutás céghez, na meg főleg este fáradtan hazamenni egy elgyötört nap után. Van két mountain bike-om, egyiket átalakítanám. Nem kifejezetten professzionális megoldás amit keresek, egy egyszerűbb középkategóriás átépítős pénztárcakímélő megoldás már megfelelne, semmi másra nem használnám ezt a bringát, csak céghez ingázni. Honnan lenne érdemes ilyet vásárolni országban? Ebayes cuccok, mint például ez, értelmesek , megbízhatóak lennének középtávon? Vagy használtan lenne érdemes egyben venni egy pedelec-et?

Válaszokat előre is köszi!

(#1127) big-J válasza viking_joe (#1126) üzenetére


big-J
őstag

Csak komolyabb bringakat erdemes atalakitani, amik legalabb annyit ernek mint a szett ara, annelkul lasd elozo hozza szolasom. Amit itt linkeltel abban meg nincs akksi (~80-100e). Kozben meg mar kesz pedelecet kapsz ertelmeseket 150-200 korul. Remelem igy ertheto.

Munkara es nem szorakozasra hasznalni legnagyobb gond, hogy ezeknek a szetteknek a vizallosaga erosen kerdojeles, a keszen arult bringakon pedig valamennyire megoldott.

[ Szerkesztve ]

(#1128) Runner_fxr válasza viking_joe (#1126) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Ez nem egy olyan rossz cucc: [link]
Ha tényleg csak aszfaltra kell, melóba járásra, akkor simán vállalható szerintem. Ha terepre is mennél, akkor már középmotoros, gyári építés a jó.

(#1129) Nwis86


Nwis86
aktív tag

Sziasztok!

1 kis véleményre segítségre lenne szükségem!
Évek óta nézegetem az elektromos kerékpárokat, de sajnos nekem túl drágák, főleg hogy amiken látható az akku azok nekem nem tetszenek, pláne ahol a csomagtartón van az akku olyat soha nem vennék, ahol a vázon ott akad 1-2 típus ami elmegy, de olyat se szívesen... szóval számomra a dizájn az első, ami pedig tetszik az kb fél milla felett indul de inkább 7-800ezernél, lenne rá nagyon max 200 ezrem :) szóval ez inkább csak 1 állom, időnként ránézek milyenek léteznek és ennyi, a biciklikhez se értek különösebben, 1 sima tescos MTB-om van...

Na de a lényeg kb 1 hete belefutottam 1 kínai oldalon a gearbesten (rendeltem már innen sokmindent) 1 extra akciós elektromos biciklibe ami külsőleg nagyon tetszik és 190 ezer Ft ingyenes vám és áfa mentes szállítással kiküldik... Szóval a 190 ezerre már semmi plusz költség nem jön rá. Igaz ez 1 kínai bicikli gondolom nem túl jó minőség, ahogy youtube videók alapján néztem kb a legolcsobb Shimano cuccokkal van szerelve, de legalább nem full kínai minden... Sok mindent nem írnak róla, és youtubon is csak 2 rendes videót találtam, 1 hosszabb Olasz teszt van róla, az alapján nem tűnik rossznak pláne ennyi pénzért... 3nap múlva lejár az akció, és az ingyen posta is, összességébe kb 2x ennyibe fog kerülni.
Szóval kérdés megérné-e ezt megvennem? Kizárólag aszfaltra használnám, jó időben munkába járásra és haverokhoz átugrani a szomszéd településre, napi kb 40 km-et mennék vele.

Pár havernak van elektromos drága robogó és 1 csunya egyszerű elektromos bicikli is van a társaságban aminek kisebb 24es kerekei vannak, ezeket próbáltam, csak hát az olcsó bicikli csunya, robogót pedig nem akarok és drága is, ez a kínai pedig jól néz ki és mindegyiknél olcsobb...

Erről lenne szó, de ez is szóba jöhet ennek nagyobb 500W os motorja van a másik csak 350 es de az a dizájnos kerekek miatt sokkal jobban tetszik :) bár arról már többen is le akarnak beszélni , hogy ha esetleg megveszem akkro a 2.-at vegyem, de nekem az első jobban tetszik... A félbehajtható vázról se tudom mennyire bírná hosszútávon... Szóval szerintetek?

Előre is köszönöm a segítséget!

Ezt a videót néztem róla, automata fordításos magyar felirattal, ami persze nem tökéletes de a semminél jobb.

[ Szerkesztve ]

(#1130) big-J válasza Nwis86 (#1129) üzenetére


big-J
őstag

Milyen messzire akarsz menni? Amekkora tavot tudnak ezek a kis akksik, annyit egy eletromos rolleren is el tudsz intezni.

[link]

[ Szerkesztve ]

(#1131) #88470784 válasza big-J (#1130) üzenetére


#88470784
törölt tag

Ennek a tipusnak elég sok problémája van az alulra szerelt akksival.

(#1132) Nwis86 válasza big-J (#1130) üzenetére


Nwis86
aktív tag

Csak is kizárólag bicikli jöhet szóba, abból is csak 26os kerekekkel! Elsősorban rásegítéssel szeretném használni nem full elektromos módban, kb napi 40km-et mennék vele, de ennyit mindegyik tud...

A kérdés hogy meg merjem-e venni ezt a kínait, vagy nagyon gyenge minőségű lenne?

(#1133) big-J válasza Nwis86 (#1132) üzenetére


big-J
őstag

En nem vennem.

(#1134) big-J válasza #88470784 (#1131) üzenetére


big-J
őstag

MIndegy melyik tipus, altalanossagba irtam. Ha annyin mulik, esztergalni kell egy lemezt alulra mint a Teslasok tettek :D

[ Szerkesztve ]

(#1135) sanzi89 válasza sanzi89 (#1124) üzenetére


sanzi89
addikt

Lehet, hogy az új bringa lesz a döntés. Egy ilyen kb. megfelel?

Pegasus Premio SL E

Se az agyváltókat, se ezt a hidraulikus felni féket nem ismerem...

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#1136) big-J válasza sanzi89 (#1135) üzenetére


big-J
őstag

Ha jo allapotu, miert ne. Amire neki kell, arra jo az agyvalto, hidraulikus felni féket mar lattam cargo-n is, jok azok.

[ Szerkesztve ]

(#1137) Gézengúz


Gézengúz
addikt

Bionx-el mi a helyzet? A csődre gondolok, kilábaltak?

(#1138) Runner_fxr válasza Gézengúz (#1137) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

A weboldaluk még működik, én nem tudok róluk semmit. AMbringánál továbbra is kaphatóak a Bionx szettek.

(#1139) gabor9991


gabor9991
őstag

Egy korosabb elektromos kerékpárban kellene akkut cserélnem.Sajnis azon kívül, hogy jelenleg milyen akkuk vannak benne semmilyen más infóm nincs róla.
Jelenleg van benne 2 db ilyen és 1 db ilyen akku.
Ezt a szettet találtam a legolcsóbban.Lenne ennél jobb vétel vagy rendeljem meg ezt nyugodtan?

(#1140) Espla


Espla
aktív tag

Felrakok pár képet aki ebben vagy hasonló bringában gondolkodik, persze sok klón van a neten apróbb eltérésekkel pl. FiiDO D1

emag 2Drive Elektromos kerékpár, sebesség25 km/h, megtehető távolság 35 km, motor 250W, kerék 14", LED kijelző USB portal telefon töltéshez, Fekete

rásegítéses módban 25 km/óra
gázkarral 35 km/óránál van letiltva a sebesség
ezért érdemesebb gázkarral adagolni a sebességet, közben persze lehet tekerni is akár

(#1141) big-J válasza gabor9991 (#1139) üzenetére


big-J
őstag

Jo arnak tunik azert, ami. En nem nezegetnek tovabb.

(#1142) Bence351


Bence351
újonc

Sziasztok ! Sok kommentet elolvastam kb 500at. Okosabb sokkal nem lettem. Szoval van egy kiszemelt merida mtb . Elsodlegesen ,terepen hasznalnam , hegyen . Shimano 6002kl a motorja . Szoval inkabb treking motor ,50 es nyomatekkal. Nem celom 25el menni fel hegyre , csupan ido hianyban szenvedek munka miatt es nem tudom mar olyan szintre hozni magam mint regen. Szeretnem lekuzdeni a combosabb emelkedoket vele. Szerintetek hobby celra elengedo ez is ?

(#1143) Runner_fxr válasza Bence351 (#1142) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Az összes pedelec mtb hobby célra készült, tehát ez így tág fogalom.
Elsősorban a kerékpár kategóriát kell meghatározni, majd másodsorban az elektromos rendszert.
A kérdés az, hogy milyen stílusban montizol? Az lehet, hogy a kondid már kevés, de a technikai tudásod milyen? Milyen szinten csináltad régen? Túrázósabb vagy csapatósabb stílusban? Ha túrázósba, akkor a merev vázas elég lehet, ha csapatósabban, akkor mindenképpen össztelós kéne, és itt ugye még ezen belül a rugóút tartományt is be kéne lőne.
A merev vázas pedelec baromi merev, jóval merevebb mint egy hagyományos hajtású merev vázas mtb, mivel a középrésze sokkal masszívabbra van készítve a motor miatt. Ez terepen nem túl komfortos, pláne akkor nem ha durvább terepre is vinnéd, és gyorsabban akarsz lejönni. Itt az össztelós klasszisokkal nagyobb élményt nyújt a stabilitása, kezelhetősége miatt. Illetve azon is érdemes elgondolkodni, hogy plus size kerékmérettel veszed, ezek 2,8 körüli gumiszélességet jelentenek. A pedelec nagyobb súlya miatt sokkal jobb a szélesebb kerék. Ilyen kerékkel még akár a merev vázas is vállalható, de normál monti külsővel a merev vázas inkább csak aszfaltra, meg jó minőségű földútra jó, amolyan cross trekking szintű felhasználásra. Ezeket mind mérlegelni kell, mert nem kevés pénz egy ilyen bringa, és ha vásárlás után döbbensz rá, hogy nem a megfelelőt vetted, az nagy bukó lesz anyagilag. Tehát ezt a kérdést elsősorban a hagyományos kerékpározás irányából kell megközelíteni és csak másodsorban kell a pedelec rendszeren gondolkodni.
Merev vázasból ez nem rossz gép: MERIDA 2017 eBIG.TRAIL 500 SÖTÉT ZÖLD/FEKETE, elvileg amíg fent van a bikefun oldalán, addig rendelhető a viszont eladóknál az adott modell.

Pedelec rendszer tekintetében nyilván jobb az E8000, mert erősebb, de a 6000-es sem rossz, és az is ad bőven annyi pluszt, hogy könnyebben feljuss a nagyobb emelkedőkön.

(#1144) Bence351


Bence351
újonc

Egy 2014es Cube Acidom van (29r) . Nagyon csapatos nem vagyok (lennek ha olyan gep lenne) nem feszegettem a hatarait . Ugratas ,sziklasterepen csapatas szoval nem szenpont . Szoval inkabb tura reszben mozgok , lefele meg esszel megyek. Merida eBIG Tour 9.500 a kiszemelt. A 700ezres hatarba , 500aksit szem elott tartva ,deore felszeretsegbe nekem jonak tunik. Meg nyaron bereltem KTM trekinget, fogalmam nincs melyik Bosch motoral volt szerelve de annak az erelye boven eleg volt ( Balaton koron minden domb vigyorfaktorba ment pedig ott is vannak combos emelkedok. Neten nem sok video van rola de ami van az jonak tunik pl ez: https://youtu.be/iFmkCvN5Llk Ilyen szinten hasznalnam .

(#1145) Runner_fxr válasza Bence351 (#1144) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

A Bosch kicsit erősebb mint a Shimano, szerintem amit fentebb linkeltem, az jobban megéri 800-ért, de ahogy gondolod. A túra felhasználásra, mérsékelt terepen, mérsékelt tempóval végül is jó lesz egy ilyen alap merev vázas. Viszont az M315-ös fék elég kevés egy ilyen nehéz bringára. Minimum egy Deore vagy SLX kéne rá.

[ Szerkesztve ]

(#1146) big-J


big-J
őstag

Projekt frissites:

~5800w, 1.8kwh, 35kg




M6000 ur kaszkodorkodesei:


Kovetkezo megallo: gokart (219h) lanc, 7200w es 2.5kwh. ;]

[ Szerkesztve ]

(#1147) Akasztott válasza big-J (#1146) üzenetére


Akasztott
csendes tag

nalam is lesz frissites: 4160w => 10800w
2db 2160wh

480NM

csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.

(#1148) big-J válasza Akasztott (#1147) üzenetére


big-J
őstag

Jo nehez lesz majd pedalozni. :D

[ Szerkesztve ]

(#1149) Runner_fxr válasza Akasztott (#1147) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Amúgy ennek mi a gyakorlati haszna? Én ezen a szinten már inkább vennék egy nagymotort.

(#1150) big-J válasza Runner_fxr (#1149) üzenetére


big-J
őstag

Kargo biciklije van... es szerintem sincs mar sok ertelme. :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.