Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#851) big-J válasza lilp (#850) üzenetére


big-J
őstag

Egy ilyen csak 2010-es L 30-asba (hogy az most jobb, vagy rosszabb, nem tudom, scottba most eppen a kissebb szam az erosebb :D, de enyemen dt kerekek vannak), ez most draga de 220-250 korul szoktak lenni.
bbs02 luna-tol($500), lekkie fogaskerek ($80), upp 52v 730wh akksi($330), uj lanc, sor, kulso/belso gumi, telok ~5 oraja szervizelve. Ajandek motorba belso fogaskerek($30, elvileg az megy eloszor tonkre parezer km utan), meg 5 par fekpofa. 300km alatt futott a setup.
~20kg, tav tekeres nelkul 50km, tekeressel 90km. Max sebesseg tekeres nelkul ~48, tekeressel 55+. Legkissebb sebessegben meg egykerekezik. :D Utazo sebesseg amin nem melegedik tul 35-42. Rejtett gazkar tolvajkapcsoloval, hogy legalisak maradjunk. :D
Egy olyan $1500-nak orulnek.

https://www.youtube.com/watch?v=6j-9a-6JIQg

[ Szerkesztve ]

(#852) lilp válasza big-J (#851) üzenetére


lilp
tag

Jopofa, de poppet olcsonak tunik az 1500dollaz, nem?
Persze ha magambol indulok ki, hogy kb lofaszt nem tudok eladni a cuccaim kozul...
Gazkarrol meg a tolvajkapcsolorol kerhetnek bovebb infot?

(#853) big-J válasza lilp (#852) üzenetére


big-J
őstag

De, tul olcso, ha meghirdetem tobb lesz. :)
Csak siman be lehet huzalozni egy ketallasu gombalaku kapcsolot a gazkar +5v zsinorjara, es azt a kis gombot eldugni pl a valto kar felfogatoja ala. Nehez megtalalni.

(#854) lilp


lilp
tag

Ma tobb mint 100kg cuccot vittem az ordog arok melletti uccaba. Tehat osszesen 200kg feletti sulyt hajtottam az oda uton. Az elso emelkedon pedig meghaltam, tolni se tudtam 2cm-nel tobbet...na ott is felvinne a motor? :))) (ezek a hulye cimek/fuvarok amugy szokoevente egyszer lesznek kb)
Melegedesrol mit kell tudnom?

(#855) lilp válasza big-J (#853) üzenetére


lilp
tag

Upp-ekre hogy talaltal ra? Mennyire megbizhato konstrukciokat epitenek? Hany evre tervezhetek az akksijukkal? Mert a magyar srac (TothFeri, f27) tizenevet irt...
Egy masik magyar, szinten tesla cellakbol epit, o kb 6 evet.

De raneztem nemszakavatott szemeimmel az lg mj1 specifikaciojara es 400 cycles-t irnak rola (a sanyo ga 300 cycles, szoval a fasz se erti mar../tudom, hogy nem ennyi toltes utan halnak meg, csak ennyi utan megy 80% ala a kapacitas/)

Megint megy a varialas, hogy upp vagy az itthoni srac epitse..faszkivanmar :(

[ Szerkesztve ]

(#856) big-J válasza lilp (#854) üzenetére


big-J
őstag

Melegedesrol azt kell tudnod, amit irtam neked, hogy vedd a legkissebb max sebessegu motort, ami meg belefer. Minel kissebb max sebessegre van csinalva a tekercseles, annal tobb a nyomatek es kevesbe kinzod ha felfele mesz.

UPP-rol az a konszenzus, hogy ali-n meg talan ebay-en is(ott alig van) a legjobb elado. De meg ugy sem szamit tulsagosan atlag felettinek. En azert vettem ott, mert szinte minden onnan van a biciklihez. Ha tudsz jobban en akarok tudni rola. Elegge valtozo minoseget gyartanak az evek soran, hol jo mernokuk van, hogy kb ugyanolyan, mint a tobbi eladonal. Szerintem meg fogom bontani a nagyobbik pakkom oldalat, hogy megnezzem, minden rendbe van e. Kulsoleg rendbe van, vaskos, jo minosegu zsinorok komoly szigeteles, jo minosegu tolto. A masik upp pakkom megneztem, a teljeseitmenyehez kepest jol van osszerakva, de ugyanazok a megoldasok a nagyobba mar nem mennenek el, tobb parhuzamos zsinorra van szukseg bankonkent, amit nem tudom, megcsinaltak-e. Kepet kellet volna kerjek a keszulo akksirol. De elfelejtettem idoben irni.

[ Szerkesztve ]

(#857) big-J válasza lilp (#855) üzenetére


big-J
őstag

[link]
Itt meg tudod keresni oket es megnezni feszultseg ingadozast. 5A es 7A ami az erdekes, az alattiakat minden birja, minel magasabban marad a vonal, annal jobb.

[link]
A sanyo 3 madik osztaju akksija 600 cikklusig 20-80%-ig tobbet bir a samsung A osztajunal.

Ha legorgetsz, a nagy tuskek a 0-100% teszteket jelolik, meg 1100 cikklus utan is jobb. Az egesz tesztet szerintem elb..tak, hogy nem A osztalyu cellakat szereltek, ezek a C-seknek magasabb a belso ellenallasuk, tehat mindenben rosszabbak.

[ Szerkesztve ]

(#858) lilp válasza big-J (#856) üzenetére


lilp
tag

Es ki szamit atlag felettinek? Gondolom USA...
Faszom, akkor inkabb radobom azt a 120 ezret es megcsinaltatom itthon, tesla cellakbol, xt90s-el.
Van egyeb okossag, amit kernem kellene, a tartossag erdekeben?

(#859) big-J válasza lilp (#858) üzenetére


big-J
őstag

Mekkora akksit akarnak neked gyartani, es mennyiert?

Ha 240e egyik akksi, es 360e a masik, akkor ha az elsot veszed mar fele penzt egybol osszegyujtotted a kovetkezore, ami majd levaltja. Sehogy sem eri meg.
Nem ez lesz az utolso akksid az eletedben, nekem sem az, pedig most vettem.

[ Szerkesztve ]

(#860) lilp válasza big-J (#859) üzenetére


lilp
tag

A jeloltek:

Upp: 52v38.5ah lg mj1
50a bms
5a tolto (rakerdeztem a kingpan-ra, de nem valaszoltak)
=240.000ft

vs

Magyar srac: 48v40ah
Tesla cellak, nem tudni mi a konkret tipus, csak hogy: "Lg 0.2C
Tesla 1C
Lg 10A
Tesla 30A
Lg 400 cycles
Tesla 1200 cycles"
50a bms

=339.000ft
+14 ezer a 2a tolto...

"Az egyel tobb cellat tuningolasra teszik be
Megtudom csinalni az 52v csak hamarabb kifogod nyirni a pakkot mivel a vezerlod akkor is 36v kornyeken fog lekapcsolni
Viszont az akkukbol akkor mar a szart is kipreselted"

A motort masodikaig megkapom, es akksim meg sehol sincs..szet basz az ideg ilyenkor..
Az mindenesetre plusz pont, hogy paypallal kell fizetni upp-nel. De kitorolhetem vele 180nap utan (paypal vasarloi vedelem eddig tart), ha barmi gebasz lenne.
Mig a magyar srachoz masnapra el tudom juttatni javitasra, ha kell.

Szoval azt se tudom, hany voltosat kerjek es azt se hogy kitol. Hajlamos vagyok tulbonyolitani dolgokat, talan most is pont ezt teszem, de nem tizenezrekrol beszelunk
Es a kulonbseg se ennyi...

Egy zseninek tartalak (nyilvan rengeteget olvastal utana, de azert esz is kell ehhez), szivem szerint veled epittetnem az akkut.

Itt van egy elvileg csucs cella, amit legyalaznek az 52volttal, ahh
Semmit se tudok :(

///a masolgatasok miatt bocsanat, nem celom senkit kibeszelni, senkire sincs egy rossz szavam se. Pusztan a lehetosegek miatt raktam be ///

Szerk.: a levaltasrol pedig annyit, hogy az egyik magyar srac kb 6 ev szolgalatot josol az akksinak (szinten tesla cella) ez akirol szo van, pedig tizen-evet. Szoval innen nezven a dolgokat, elegge kerdeses ez a lecserelem kijelentes.

[ Szerkesztve ]

(#861) lilp


lilp
tag

+ ugye ez az akksi egy heti 5napban huzo igasloba kerulne, ahol fo a megbizhatosag, tartossag. Nem halok meg, ha nincs motor, de rengeteget fog segiteni, mind idoben, mind testileg-lelkileg :))

Meg fizetnek is upp-nek, hogy a sanyo ga-bol csinalja, ha ez segit barmin is (a penztarcam uritesen kivul), de ugye baszhatom a jobb cellakat, ha egyeb kivitelezesi hiba/k lehetnek.

[ Szerkesztve ]

(#862) big-J válasza lilp (#860) üzenetére


big-J
őstag

Az alacsony feszes kikapcsolast ertem mit mond, de csak akkor gond ha 0%-ig leviszed az akksit, szoval nem igen erdekes. Masreszt ha o rakja ossze az akksit, nem olyan akksi managementet tesz bele, amit akar? Es akkor az akkor kapcsol le, aminek o beallitja.

Amugy meg ha tenyleg o masolta be ezt a szoveget, azt se tudja mit beszel. Egyreszt az A ugy jon ki hogy C*Ah. Ez hogy lenne 10 egyik esetben es a masikban 30. Vagy tudja mit beszel, csak at akar verni. Egyik eset sem jo. Szerintem keruld az egeszet.

En siman az UPP tol vennem. Persze ha langra kap, nem miattam van. :D En nem toltom felugyelet nelkul, olyankor a legveszelyesebbek. Amugy minden gyartonal elofordul, mar lattam ugyanilyen maszekos akksit kigyulladni, ez van.

Ha tudtam volna, hogy van MJ1-uk olcson, azt vettem volna. Mennyivel olcsobb, mint a GA? Most hany km-et csinalsz naponta, akksi nelkul?

[ Szerkesztve ]

(#863) lilp válasza big-J (#862) üzenetére


lilp
tag

50-60km maximum, de vannak napok, amikor tobb a cim vagy megyek masfele is. szoval tartalek mindenkepp kell. megaztan ha megkergulok es 40-45-el dongetek...de persze mar a stabil 30-35-os tempo is megvaltas lenne.

megkerdezem mennyi lenne a kulonbseg ga/mj1 kozott, plusz a tolto tipusara is rakerdezek nyomatekosabban.

(#864) lilp válasza lilp (#863) üzenetére


lilp
tag

A lekapcsolasrol jut eszembe, hogy leirtad..Upp-s mernoknek uzenjek valamit ezzel kapcsolatban?

Mert eddig a nalad mar jol bevalt tomondatnal tartok: 52v40ah (bar akkor miert 38.5ah irnak?!)
50a bms
5a tolto

Nincs egesz veletlenul affinitasod egy epiteshez? :))

[ Szerkesztve ]

(#865) big-J válasza lilp (#864) üzenetére


big-J
őstag

Azert lehet csak 38.5-ot, mert 11et raknak parhuzamosan, nem tudnak 11 es felet tenni. :D Vagy 11x3.5, vagy 12x3.5.

A kovetkezot en epitem magamnak, legalabb tudni fogom, hogy mi szar. :D
A mostanin is gondolkodtam, csak egy par cuccot kinabol kellett volna venni hozza, es akkor kb mostra jott volna ossze az akksi. Meg penzugyileg az elso nem eri meg de a masodiktol szamitva mar megterul.
Amugy ebbol a babakek csodabol amibe beletettek, ha mar megbontom megnezni, atlatszo akril vagy hasonloba akarom tenni, olyan stilusba mint a wolf pack.

Szerintem ha a labad bir napi 40km-et, es rasegittesel akarod hasznalni, tul nagy akksikrol beszelunk. Bar nem tudom, mennyire stabil a tempo, hanyszor allsz meg lampak meg ilyesmik miatt. Ha 30-35 atlagsebesseget akarsz, ha csak gazkarral adnad egy ilyen 52v 38.5 ah szornyetegnek, az minimum 130km lenne, ha labaddal is tekersz(lightosan) 180km de inkabb tobb.
Igen draga feleslegesen nagy akksit venni, ugy hogy kb 3-5% fejlodes van minden evben. Kb mint a szamitogepeknel, egy felso kategorias helyett tudsz venni egy kozepeset, meg par ev mulva meg egy kozepeset, es a masodik kozepes gep mar jobb lesz mint az elso felsokategorias.

[ Szerkesztve ]

(#866) lilp válasza big-J (#865) üzenetére


lilp
tag

296.000ft az 52v38.5ah
50a bms
Sanyo ga cellakbol
JP toltojuk van, azt irtak.
Tehat + 46.000ft a sanyo ga felara az mj1-hez kepest.

Mitevo legyen bajba jutott honfitarsad, mit tanacsolsz? :))

(#867) big-J válasza lilp (#866) üzenetére


big-J
őstag

Messze nem eri meg. En 32.5 vagy 35ah 52v ot vennek mj1-el.

(#868) lilp válasza big-J (#867) üzenetére


lilp
tag

Upp akksim lesz. A motor a vamon csucsul...

(#869) big-J


big-J
őstag

[link]

Eszerint fogok akksi dobozt csinalni. Akksi oldalaira ablakot vagok az eredeti kek boritasban(valami vekony hajlekony muanyaglap). Korbe, a legszelein, es a sarkokon meghagyom.
A plexit megvettem mar, atlatszo lesz(mint a fenti kepem a luna pakkrol, es L alaku fel/le csavarozhato vasakkal lesznek az oldalak rogzitve, korbe egy darab lesz, hajlitassal(mint a cikkben).
Igy latvanyos is lesz, es ha kivancsi vagyok az akksi egeszsegere cellankent ra tudok merni multimeterrel. Igy igen kicsi az eselye valami balesetnek, mert azok a cellak kozotti elteresekbol adodnak, ha meg valamelyik cella kezd meggalydulni, ki lehet cserelni, bankonkent, vagy amig meg uj a pakk akar egyesevel.

[ Szerkesztve ]

(#870) big-J válasza big-J (#869) üzenetére


big-J
őstag

Ha megnezed a biciklimrol a kepet, latszik, meg van 5-8 centi felfele, es elore fele is. Ugy nehezebb rogziteni valamit, ami egy keretben van, amikor nem tolti ki a keretet. Ezert a doboz nagyobb lenne, mint a pakk, szinte teljes haromszoget kitoltene.

Meg gondoltam, hogy a teteje fele az oldala nyithato legyen kulon is, ahol lenne egy polc, penztarcanak, kulcsnak, ilyesminek. Oda vettem zsanérokat. Ez egy teljesen levalaszott resz lenne.

Hogy eso allo legyen valami szilikon membranra gondoltam, ami tobbszorosen fedi egymast ha ra van csavarozva az oldala.

[ Szerkesztve ]

(#871) lilp válasza big-J (#870) üzenetére


lilp
tag

Elegge jol nez ki, meg otletes is plusz a roncsolasmentes szerelhetosge, de polikarbonatbol nem lenne tartosabb?

En meg az uvegszalbol keszitett burkolaton agyalok, az pikkpakk megvan..

(#872) big-J válasza lilp (#871) üzenetére


big-J
őstag

Polikarbonat lesz, csak hirtelen nem tudtam a nevet. Elvileg ez sem kellene bonyolult legyen.

(#873) lilp


lilp
tag

"Sorry, it's impossible.
The worker can not use phone when it work,
And I am not in the product produce place.
So I can not take the photo when the battery in making.
Hope you can understand.
Best regards
Wendy"

Upp...most vagy ennyire szar lesz, hogy nem merik lefotozni (~6 ezerrel tobbet utaltam es kertem, hogy precizen, tartosra csinaljak azt a nyamvadt akksit..) vagy tenyleg ekkora a szigor?

(#874) big-J válasza lilp (#873) üzenetére


big-J
őstag

En szetbontom az enyimet mindjart, aztan majd kiderul mit nyomatnak mostanaban.

(#875) lilp válasza big-J (#874) üzenetére


lilp
tag

Elsz meg vagy gutautest kaptal? :D

(#876) big-J válasza big-J (#874) üzenetére


big-J
őstag

Hat, nagyjabol korrekt a belsejuk, vannak hegesztesek amiknel el sem talaltak a nikkel lemezt, csak a cellakat lottek agyon, bar olyankor ujra csinaltak, meg vannak lemezek amik negyszer annyi aramot szallitanak, mint a tobbiek(jobb alul).

Ez a geometriabol adodik, hogy trapez alaku pakkom van, neha ugy jon ki hogy egy bankot a szelere kell nyomoritani. En rezdrotokkal megerositem ott, igy szokas. Egyik oldalan egybol az akksik vannak, sarga glass fiber a kemeny anyag a kek cucc mogott. Nem hajtogatva van, hanem meretre vagva es ossze ragasztva ragaszto szalaggal, igy viszonylag egyszeru megbontani. A masik oldalan a bms es drotozas van, szoval nem a szeleire tettek, hanem az egyik oldalan van.
A cellak egymashoz egy keves, valami lathatatlan ragasztoval egymashoz vannak oldalt ragasztva, illetve alul felul a glass fiber valami egerragasztoszeruvel be van vonva, de nem nyulik vagy mocskolodik. Erdekes, hogy csak alul van ket fekete szivacs az oldallap es az akksik kozott, igy jo sok feluleten nem talalkozik az oldalaval a cellafelulet, de a cellak kozotti es masik oldalon levo ragaszto boven eleg erosen tartja oket.

Ja es: a cellak teteje semmifele sargas atlatszo szigetelo "kapton tape" szalaggal nincs lefedve, ugyhogy ha raejtesz valami drotot, egybol hegeszteni fogsz, esetleg gyujtogatni, ezt ne kerdezd honnan tudom. :DDD

Ertekles 7/10-bol, ahol 4 es alatta veszelyesnek szamit rendelteteszeru hasznalat alatt, ha ugyanilyen helyzetben(nincs meg ponthegesztom) kellene akksi, ugyaninnen vennek. A mukodeshez abszolut szukseges dolgokban nem sporoltak, de legrosszabb esetre felkeszitesrol, tulepitesrol vagy tulbiztositasrol nincs szo.

[ Szerkesztve ]

(#877) lilp válasza big-J (#876) üzenetére


lilp
tag

Megnyugtattal..
Nezegettem a diy akkuepiteshez cuccokat: errol az eleve hegesztett akkurol mi a velemeny?
[link]
Marmint magarol a hegesztett fulekrol. Nikkel lemezek helyett drotozni kellene?

Mitol lenne tulbiztositva egy akku pakk?

[ Szerkesztve ]

(#878) big-J válasza lilp (#877) üzenetére


big-J
őstag

Olyan pakk, ami ugy van epitve hogy 70A BMS-el rendelkezik, ha csak neha kersz 70A-t par tucat masodpercig, vigan elmegy eveket. De letezik ezek kozott olyan reszhalmaz, ami ha 5-10 percet kersz tole 70A-t, problemas lesz, melegedni fog(nem csak a cella), egyenletlenul merulni, erre ertem. Ez a legrosszabb eset. Ez egy ritka eset, ezert szeretik nem figyelembe venni amikor keszitik oket.

Az eleve fules hegesztett cellat forrasztani kell utana, aminek nincs sok ertelme, mert forrasztani kb ugyanannyi munka, mintha magad hegesztenel ful nelkuli cellakat, csak dragabb es bonyolultabb, ezert kevesen jarjak ezt az utat.

[ Szerkesztve ]

(#879) lilp válasza big-J (#878) üzenetére


lilp
tag

Ajj csiholod a tuzet draga baratom...asszem a kovetkezo akksit magamnak epitem...~1300ft a sanyo ga akksi
Bms ~15 ezer ft
Kabelek, csomagolas stb annyi amennyi, az sokat nem oszt/szoroz.
A ponthegesztest/forrasztast lehet nelkulozni alternativ megoldassal? Egyik topikban linkeltel kickstarteres cella tartot/osszekotot, olyasmit ossze lehetne hozni "hazilag" is, nem?

Cnc-n lenyomatok egy szeriat...

(#880) big-J válasza lilp (#879) üzenetére


big-J
őstag

A kickstarteres cuccnak az a hatranya, hogy mivel negyzetesen es nem hatszoguen vannak elrendezve a cellak, rosszabb a helykihasznalasuk.

A DIY hegesztot ossze lehet rakni egy robogo akksibol, egy relebol, rez szogekbol es kabelekbol par ezer forint, ha a 12v-s akksid megvan hozza. Konzisztensen jo eredmenyekkel mukodik ha veszel par cellat meg lemezt amin be tudod tanulni a dolgot. Nem erdemes megkerulni.

[link]

[ Szerkesztve ]

(#881) lilp


lilp
tag

Itt a motor, de kurvara elbasztam valamit..szet basz az ideg
Elfelejtettem beirni rendelesbe, hogy a kazettas verziot kerem...aaa :(((

(#882) big-J válasza lilp (#881) üzenetére


big-J
őstag

Nem semmi. Hogy fogod megoldani?

En kozben mar megrendeltem a ponthegeszto alkatreszeit.

(#883) lilp válasza big-J (#882) üzenetére


lilp
tag

Probalom veluk megerttetni a problemam.

Nincs mese, vissza kell kuldeni...paypal 12 ezer forintig allja a postat, aztan fizethetem az uj szallitasi koltseget...ezt elbasztam sajnos :((( vagy jo arcok lesznek es csokkentik a kiadasom.

Viszont a kijelzo nelkul nem uzemel a motor, legalabbis a sebessegvalto gombok es a kijelzo egyben van. A kijelzobol jon ki a kapcsolo kabel.
Ez zavar; orultem volna ha beallitom amiket kezdeskor be kell es levehetem a kijelzot.

A cruise/motorfek kapcsolot viszont miniaturizalni kene, az otromba nagy, nagyon ronda. Ha akkora lenne mint a sebessegkapcsolo, tok jo lenne. At lehetne kotni egy ilyen sebessegkapcsolot, ha szerzek valahonnan, nem?

[ Szerkesztve ]

(#884) lilp válasza lilp (#883) üzenetére


lilp
tag

HA isten is ugy akarja, hogy kicserelik, akkor lehet az egyel lassabbat kerem. Ugyse fogok ezzel szaguldozni, tul szarok az utak hozza, meg a rendorok..

(#885) big-J válasza lilp (#883) üzenetére


big-J
őstag

En sajat kapcsolokat csinaltam mindenre, amit hasznalok. Probalj vizallokat venni beloluk. A motorfek kapcsolo egy gomb vagy magneses erzekelo?
En tuti a lassabbat vennem, amugy 0-tol 40-ig gyorsabb lesz az.

[ Szerkesztve ]

(#886) lilp válasza big-J (#885) üzenetére


lilp
tag

Gomb.

Csak a pas erzekelo ebben a szettben, minden mas kapcsolo es gomb.

Mutatsz kepet?
Neztem alin kapcsolokat, de semmi jot nem talaltam.

(#887) big-J válasza lilp (#886) üzenetére


big-J
őstag

Az ilyen szenzorokhoz adnak egy masnest, es ha kozel van a magnes, akkor bezarul az aramkor, szoval tudja hogy fekezel, van mechanikus valtozat, de ezek jobbak.
http://www.uumotor.com/store/129-electric-bike-brake-sensor.html

Ugyanilyen fekerzekelore szokas rakotni a fekszenzort is es a motorfeket is. Nyilvan ha van motorfek akkor nem kell fekszenzor. A fekszenzor csak lekapcsolja a visszataplalas nelkuli biciklikbe a motor, hogy ne egesd el veletlenul.
Ezutan igy mukodne: picit behuzod a fekkart, motor nem hajt tovabb, hanem visszatermel. Megjobban meghuzod, vissza is termel es tarcsafek is fogni kezd.
Ha van fekszenzoros fek vagy fekszenzor a szettben, valoszinuleg at lehet szerelni hogy azzal mukodjon a motorfek.

En ketallasunak egy ilyet vettem.
[link]
Haromallasut helyben vettem, de amugy ilesmit keresnek.
[link]
Itt 6 kivezetes van az aljan de az egymas mellettieket ha osszekotod, szerintem ugyanaz lesz mint egy 3 kivezetesu 3 allasu.

[ Szerkesztve ]

(#888) lilp válasza big-J (#887) üzenetére


lilp
tag

"Egy gondolat bant engemet..."

Ha netan tudnanak kuldeni hajtas oldali motor boritast meg masik tengelyt, akkor itthon at tudnam varazsolni menetesrol kazettasra a motort? Mert kb 50 ezer lenne az oda vissza posta...

Ha a meg kisebbet kernem (25mph) akkor nem lenne baj, ha javareszt 35km/o-val dongetnek? Tehat ~80% koruli kihasznaltsaggal uzemelne, ami a sebesseget illeti.
(Most a 35mph verzio van nalam.)

(#889) big-J válasza lilp (#888) üzenetére


big-J
őstag

Ezt toluk kell megkerdened, en agymotorost csak hasznaltam, meg nem raktam ossze. Jo lenne neked mindketto a gyorsabbik jo lenne akkor is ha kesobb sima bringara szereled.

(#890) lilp válasza big-J (#887) üzenetére


lilp
tag

Megvennem ezt a fekszenzort, de 80 usd a posta :D ..

(#891) lilp válasza lilp (#890) üzenetére


lilp
tag

Osszesen 60$ a cucc, bar azt nem irja, hogy vegul arul e csak 1 darabot.

Ugy nez ki kegyesek hozzam az istenek. Cserelhetem itthon a motor alkatreszeit, ugy olcsobban jovok ki, mintha visszakuldenem az egesz kereket.

Es kijelzo nelkul is hasznalhato a motor
Csak az lcd helyere egy "vakdugot" kell dugni. Csak akkor hogy valtok a rasegitesi fokozatok kozott..(a kijelzo/kapcsolo egy kabelrol fut)

[ Szerkesztve ]

(#892) lilp válasza big-J (#889) üzenetére


lilp
tag

Korabban irtad, hogy a vezerlo kabel csatlakozoi silany minoseguek.

Jovoheten veszek xt90s csatlakozot (upp-tol igy kertem)

[kép].

Milyen csatlakozokat kellene kicserelni?

[kép]

Tovabba a jobb oldali szines kapcsolot (motorfek, cruise, duda, vilagitas, tolatas. nem is tudom mar miket tud..) cserelnem le a kijelzobe kotott kapcsolora.
Sokkal diszkretebb es minosegibb.
Ilyenrol esetleg tudsz, hogy kulon beszerezherto e? En nem talaltam.

Az a szakadt kek kabel nem tul bizalomgerjeszto a kapcsolonal...

(#893) lilp


lilp
tag

Megint ossze vagyok zavarodva. Ha a jelenlegi (35mph verzio) motorral megyek 30-35 tempot, az eleg x km-re adott akksival.

Viszont ha a 25mph verziot kerem, marpedig a kazettas sor miatt uj belsot kell rendelnem, akkor a lassabb verzioval ugyanez a sebesseg nagyobb akkuigennyel parosul?

(#894) big-J válasza lilp (#893) üzenetére


big-J
őstag

Csak peldanak irtam azt a szenzort, a mukodesi elv ami szamit, rengeteg felol leehet venni.
Igen, terheles alatt par szazalekkal nagyobb akksi igeny lesz.
Ha nem kotyognak egyik csatlakozot sem cserelnem ki. Ez a 3 allasu kapcsolo, amit mindenhez adnak, nincs mas ilyen, csak ha te csinalsz.

[ Szerkesztve ]

(#895) Runner_fxr


Runner_fxr
Ármester

Most néztem az eurobike-os közvetítést az ebikeshop.hu facebook oldalon. A Haibike egy pár modellbe bepakolta a Spitzing motorját, komolyak a gépek. :)

[ Szerkesztve ]

(#896) big-J válasza Runner_fxr (#895) üzenetére


big-J
őstag

Ha mar desszertestanyer meretu kerek ezustfedel van a motoron, mert akkora pont a rotor, az csak jot jelenthet. :D
Amugy mivel sok osvenyrol ki vannak tiltva az ebike-ok, meg a 250w-osak is, akkor nagyon mindegy hogy 1250w vagy 250w-al vagy kitiltva, mert csak sajat vagy ismerosok helyen fogsz menni.

(#897) Runner_fxr válasza big-J (#896) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Szerintem a 250W-os pedelec nem igazán van kitiltva, Magyarországon ilyet még nem láttam, de külföldön sem jellemző. Meg amúgy is miért lenne? Ez nem motor hanem kerékpár. A nagy teljesítményű ebike más tészta, mert az már inkább motor, nem kerékpár, az lehet balesetveszélyes a többi bicajosra és túrázóra nézve, ezt a részét meg is értem.

Amúgy ez a Spitzing nekem soha nem tetszett, de mondjuk a Haibike egész szépen megcsinálta ezzel a rendszerrel a bringát.

(#898) big-J válasza Runner_fxr (#897) üzenetére


big-J
őstag

Én rákerestem itt ausztria fele 100km körzetben mik vannak. Úgy 4et találtam, és amelyiknek volt weboldala(2-3), azokból ki voltak tiltva.

(#899) Runner_fxr válasza big-J (#898) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Biztos van ilyen hely, épített bikepark-ok, de mivel Nyugat-Európában a legdinamikusabban fejlődő szegmens a kerékpárokon belül a pedelec, és azon belül is a montiból adják el a legtöbbet, ezért nem tartom reálisnak. Hatalmas számok ezek, csak montiból több száz ezres db szám évente. Már a normál hajtású bringákat is van ahol megelőzik az eladások, így elég furcsa lenne, ha elkezdenék kitiltani ezeket a bringákat az erdei ösvényekről. Meg milyen indokkal? Ezek kerékpárok, nem motorok. Semmivel nem jelentenek nagyobb veszélyt a túrázókra, erdőre mint a hagyományos kerékpárok. Csak a nagy teljesítményű ebike ami gondot okozhat, mivel ezek teljesítményben, sebességben közelebb állnak a motorhoz mint a kerékpárhoz.

[ Szerkesztve ]

(#900) lilp


lilp
tag

Leafbike 1500w, hatso kerek, menetes sor. 35mph verzio.

Ilyen parameterekkel rendelkezo motor belsoseg kell e valakinek?

Uj, kiprobalatlan.
Tengely, rotor, kabel, csapagyak es a ket oldallemez elado.

Rendeleskor nem irtam bele a megjegyzesbe, hogy kazettas verziot kerek..

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.