Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1851) Joshi válasza HKorn (#1847) üzenetére


Joshi
titán

What? :F Hát mit akarnék ha nem E-bike-ot? Pont azért írtam hogy csak ezt a topikot találtam, mert nekem konkrétan Milyen e-bike-ot vegyek? topik kellene.

(#1852) baluka válasza Somatom (#1848) üzenetére


baluka
tag

Nem tudom milyen eszközről próbálkoztál, Android fronton ugyebár nagy a szórás a minőség terén a filléres dzsunkáktól a komoly gyártókig, jómagam iOs-ről csináltam mindent, egyetlen röccenés nélkül lezajlott a dolog... :)

(#1853) baluka válasza Joshi (#1846) üzenetére


baluka
tag

Nahát, micsoda szempontok: minél olcsóbb annál jobb, az OLED TV-k topikjában nem így ismertelek... :) :DD

(#1854) Somatom válasza baluka (#1852) üzenetére


Somatom
veterán

Sztem tök mindegy, hogy milyen eszközökről próbálkoztam. A kérdés az, hogy egy wireless kapcsolat megszakadása hogy tehet be egy firmware frissítésnek? A helyes folyamat az lenne, hogy a bringa számítógépe a BT kapcsolaton keresztül betölti a teljes állományt egy belső tárolóba, majd onnan elvégzi a frissítést. Így a művelet kritikus része független a külső eszközzel való kapcsolattól. Lehet, hogy egy kicioccó dzsunkafonnál előfordulhat kapcsolatvesztés, de egy millás, márkás bringánál pont ezért nem szabadna előforduljon ebből fakadó probléma.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1855) big-J válasza baluka (#1853) üzenetére


big-J
őstag

:D
Lehet pont azert kell most meghuzni.

(#1856) Joshi válasza baluka (#1853) üzenetére


Joshi
titán

Persze meg lehet közelíteni innen is a témát, de mindenki mást preferál. :DDD Nekem a kerékpár az bicikli, utoljára gyerekkoromban használtam ilyen eszközt. ;] Pont azért kellene E-bike, mert nincs Power. :DD De ne hogy már egy autó árát költsem el egy brinyóra. Azért is írtam hogy millákat nem igazán költenék rá, annyi pénzből elbenzinezek jó pár évet.

(#1857) big-J válasza Joshi (#1856) üzenetére


big-J
őstag

[link]
Itt nez szet

(#1858) sxxorp válasza Joshi (#1856) üzenetére


sxxorp
őstag

Jófogás: külön ebike, e-bike, pedelec, elektromos kerékpár keresőszavakkal...
A Bringapiac, és a testbike használt értékesítési oldalai. Orangebike.hu, bár ők többnyire meg is hirdetik.
Újonnan: esetleg Decathlon akciók.

(#1859) Somatom válasza Bib (#1849) üzenetére


Somatom
veterán

Köszönöm a helpet, hasznos volt! :R
A pedálos módszer nem hozott sikert, a másik viszont igen. Sztem mehetne az összefoglalóba.
Azt továbbra is hibának tartom, hogy egy BT kapcsolat megszakadása maradandó errort okoz. A sikerem viszont azt jelenti, hogy bekapcsoláskor a BT LE kapcsolat ilyenkor is él, menthető a bringa buksija. Úgyhogy ez a rész user error volt, az erre vonatkozó kritikámat visszaszívom.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1860) HKorn válasza Joshi (#1851) üzenetére


HKorn
addikt

Ja bocs, Úgy olvastam, hogy itt a PH-n csak e-bike témájú topikot találtam :)

Milyen jó hogy mindenki más, nekem például a TV, az TV, arra kell hogy gyerekek mesét nézzenek rajta, meg én néha filmet, 150e felett pénzkidobásnak tartom. :D

De hogy on is legyen a hsz, nézz meg egy ilyet, ez szerintem oké lájtos túrákra főként kerékpárúton.

[ Szerkesztve ]

Run&Ride

(#1861) Somatom


Somatom
veterán

Runner_fxr:

Lehetséges a Meridámba nagyobb átfogású (mondjuk 150mm -es) droppert rakni?

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1862) Bib válasza Somatom (#1859) üzenetére


Bib
őstag

Na ez jó hír. Kicsit fura ez az etube működése valóban.

(#1863) Somatom válasza Bib (#1862) üzenetére


Somatom
veterán

Nem tudom, hogy van-e összefüggés, de eddig a bringa menüjében levő BT LE kapcsolattal kezdeményeztem az összekapcsolódást. Most először próbáltam úgy, ahogy írtad. Nem mértem, de kb. 10 perc lehetett a művelet és kitartott a kapcsolat.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1864) Runner_fxr válasza baluka (#1841) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Ezt a megoldást valóban nem ismertem. Előbb utóbb mindenre találnak megoldást.
Szoftveres tuning is van: eMax
A gari már neccesebb egy tuningolt bicón. Vannak adatok amiket a motor eltárol, olyan adatok, amiket nem tudsz törölni. Ezt egy garanciális ügyintézés során kiolvassa a gyártó, és ha azt látják, hogy a rásegítésed aktív volt 25km/h felett is, akkor mehetsz a sóhivatalba a garanciális igényeddel. Ezt sajnos bele kell kalkulálni.

Somatom: Az a lényeg, hogy a nyeregcső átmérőben passzoljon a bringádhoz. A merida eone twenty nyeregvázcsövéhez 30.9mm-es nyeregcső passzol. A dropper post útja teljesen mindegy, olyat teszel bele amit akarsz, átmérőben passzoljon a cső, ez a lényeg!

[ Szerkesztve ]

(#1865) Somatom válasza Runner_fxr (#1864) üzenetére


Somatom
veterán

Köszönöm!

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1866) baluka válasza Runner_fxr (#1864) üzenetére


baluka
tag

Szia, nem tudom kitől származik az az infód hogy a szoftveres unlock garanciavesztéssel jár, én hivatalos Focus márkaképviselet üzletben vettem a kerékpáromat, ahol rögtön fel is kínálták hogy megcsinálják a szoftveres unlockot, ők ezzel dolgoznak:

[link]

ráadásul hivatalos forgalamzóként állnak kapcsolatban a fejlesztő olasz céggel:

[link]

2017 elejétől kb 500 E8000-es motort unlockoltak, ezek közül volt amit később garanciáztatni kellett egyéb okok miatt, soha még csak fel sem merült hogy az unlock negatívan befolyásolta volna a garanciáztatás folyamatát.
Az már más kérdés hogy a Shimano tűzzel-vassal irtja a lehetőségeket, az újabb és újabb firmware-k kiadása jórészt a kiskapuk befoltozásáról szól, és ugyebár az egész dolog ha nem is drasztikusan illegális, mindenképp szürkezónás, éppen ezért sokszor a granciavesztés rémével fenyeget a gyártó, amit aztán az egyszeri user szépen be is nyel :D

(#1867) baluka


baluka
tag

Az egész olyan mint az Apple vs jaiblreak, ez is végtelen történet. Ott is fenyegetett az Apple ezerrel, hogy jailbreak esetén megvonják a garanciát, aztán láss csodát, mégsem :) :C

(#1868) Atos23


Atos23
senior tag

Sziasztok,

Mivel nem találtam külön beárazós topikot, szeretném a segítségeteket kérni.

Ahogy korábban említettem, szeretném eladni a nem rég vásárolt pedelec bringámat, mert fullyra szeretnék váltani.

Drágán / olcsón adom, esetleg adhatnék több infót róla?

Köszönöm! :R

[ Szerkesztve ]

(#1869) Runner_fxr válasza baluka (#1866) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Shimano-nál pontosan nem tudom, de Bosch esetében egészen biztosan tárol a motor adatokat, amihez csak a gyár fér hozzá! És itt egyértelműen kiderül a tuning. Én elhiszem, hogy vannak akik ott helyben megcsinálják neked a tuningot, de a legtöbb kereskedő ettől ódzkodik! Ez igencsak törvénytelen! Személy szerint én sem támogatom, mert ha sok baleset lesz ezek miatt, akkor egy törvény módosítással hazavághatják az egész pedelec/e-bike piacot!

Atos23: Szerintem reális áron adod.

[ Szerkesztve ]

(#1870) Somatom válasza Runner_fxr (#1869) üzenetére


Somatom
veterán

Miért is törvénytelen? Nem kevered a törvényt a KRESZ -szel? Az előbbi az ország egész területére érvényes, az utóbbi viszont csak a közutakra és a közforgalom számára megnyitott magánutakra. Ha törvényi akadálya lenne, akkor valóban illegális lenne az unlock és jogos lenne a gyártók részéről a szankcionálás. De, attól, hogy a KRESZ tiltja, még használhatod legálisan.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1871) nexuspolaris válasza Runner_fxr (#1869) üzenetére


nexuspolaris
tag

Nem hinném, hogy olyan törvénymódosítás születne, ami árthatna a pedelec/ebike piacnak. Eléggé fejlődőben van az ágazat, mivel nem rossz biznisz, és az EU-ban sem úgy hozzák a törvényeket, hogy az gazdaságilag ártson egy jól menő üzletnek. A 25km/h órás korlátot egy EU rendelet szerint határozták meg, ha ez 30km/h óra lenne, már sokkal kevesebb lenne a tuning, sőt, így már valószínűleg az S-pedelec típusnak se lenne létjogosultsága. Egyszerűen csak annyiról van szó, hogy aki ebike-ot használ, tudnia kell, miben különbözik egy hagyományos kerékpártól, és meg kell tanulnia, hogyan kell okosan közlekedni vele. Lehet tekerni 25km/h órával is hosszú távon, ha azt szeretné az ember, hogy folyamatosan ott legyen a rásegítés. Nekem pl. trekking biciklim van, főleg aszfalton tekerek vele, igaz, Yamaha motoros, ami kb 27km/h-ig segít rá, de nem is szoktam sík terepen se menni efölé, bőven elég ez a tempó.
Aki tuningol, az valószínűleg szeret száguldozni, ha biciklin, ha autóban ül. Autós baleseteknél is ott a törvény, hogy mennyivel lehet menni, ha nem tartja be az agyhalott sofőr, azzal nem nagyon lehet mit kezdeni.

(#1872) HKorn válasza nexuspolaris (#1871) üzenetére


HKorn
addikt

"Autós baleseteknél is ott a törvény, hogy mennyivel lehet menni, ha nem tartja be az agyhalott sofőr, azzal nem nagyon lehet mit kezdeni."

De, lehet vele, szigorítanak, ezért is van már minden bokornál traffipax meg közúti ellenőrzések. Ugyanez lehet pedelec-nél is, ha sok a gyorshajtásból eredő baleset tuning miatt, többet lesznek cseszegetve akár rendőrök által a bringások és ezt nem szeretné senki.

Run&Ride

(#1873) Joshi válasza nexuspolaris (#1871) üzenetére


Joshi
titán

"és az EU-ban sem úgy hozzák a törvényeket, hogy az gazdaságilag ártson egy jól menő üzletnek."
Ezt azért megkérdőjelezném lásd CO kibocsátási normák, elektromos hajtás vs belsőégésű. Konkrétan a németek saját autóiparukat tettég gajjra. Majd most kezdődnek a tömeges elbocsátások pl BMW, WV konszern stb. Az Audi Hungáriánál már egy éve zajlik a határozott szerződések NEM meghosszabítása, gyakorlatilag már elkezdődött. ;]

(#1874) Runner_fxr válasza Somatom (#1870) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Szerintem nem keverek semmit. Ahhoz, hogy legálisan tudj használni egy pedelec bringát 25km/h felett, már eleve kell lennie típusigazolásnak, amit gyárilag adnak egy S-pedelec bringához! Utána meg tudod rá kötni a kötelező biztosítást, felveszel egy motoros bukót és már mehetsz is szabályosan, amennyiben a jogsi is megvan hozzá (B-s vagy segédmotoros). A gyárilag 25-ös pedelec-el az a gond ebből a szempontból, hogy nincs típusigazolása, mert eleve kerékpárnak gyártották. És a gyárilag 45-ös s-pedelec rendelkezik olyan világítással is, amit nem tudsz kikapcsolni ha aktív a rásegítés. Amint unlockolod szoftveresen, onnantól Te vagy a kerékpár gyártója! Ezért egyrészt semmiféle garanciát nem vállalnak érte, másrészt innentől kezdve csak úgy használhatod a kerékpárt mint hobbi járművet, a forgalomtól elzárva! Ha kimész vele a forgalomba az illegális! Az egy másik kérdés, hogy a gyakorlatban ezzel a Magyar rendőrök kurv@ra nem foglalkoznak, nem is értenek hozzá, de ettől még törvénytelen, illegális művelet a pedelec 25-ös feloldása. És ha balesetet csinálsz, akkor már lehet gond belőle.

nexuspolaris: Bármi elképzelhető, történtek már cifra dolgok Nyugat-Európában is! Eleve az is egy vicc, hogy a Németek hisztiztek az atomenergia ellen, mert az nem zöld szerintük, le is állították az erőműveket. Aztán kurv@ gyorsan rájöttek, hogy e nélkül nehéz lesz előállítaniuk a szükséges áramot, annyit nem hoz a szél meg a napelem. Lett helyette a létező legrosszabb, a szén erőmű. Ebből kifolyólag Németországban egységnyi villamos energia előállítása átlagosan kétharmadával több CO2-kibocsátással jár, mint hazánkban. Ezek után nekem senki ne mondja azt, hogy bezzegnémetországban nincsenek idióta döntések! :) Ha elég sokan fognak óbégatni a tuningolt pedelec miatt, mert sok lesz a baleset, akkor simán hozhatnak olyan rendeletet, hogy smkp a 25-ös pedelec is. Nem véletlenül harcolnak a gyártók a feloldás ellen! A motor nyilván bírja, nem ezért van a hiszti, hanem, mert veszélyes a bizniszre ha más lesz a besorolása és már nem kerékpár kategóriában lesz! Nézd meg az S-Pedelec piacot, nagy hévvel indult, először volt egy csomó modell, aztán pár év alatt rájöttek a gyártók, hogy a kutyának nem kell! Azért nem kell, mert ha már motornak minősül, akkor inkább vesznek motort. Ha a sima pedelec is smkp lenne, csak azok vennék, akik terepezni járnak vele és azok is jóval kevesebbet, de ez nem tartaná el a gyártókat.

(#1875) Somatom válasza Runner_fxr (#1874) üzenetére


Somatom
veterán

Öööö.... Az eOne Twenty szted micsoda? Amikor vettem, nem volt rajta pl. világítás, sárvédő, prizma. Ez, így sporteszköz, amivel egyáltalán nem szabad KRESZ által szabályozott területen közlekedni. Akkor miért pont a 25Km/h -s korlát a probléma? Mellesleg Te is folyton azt hangoztatod, hogy nem közúti közlekedésre való. :)

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1876) simonjoe


simonjoe
senior tag

Én nemtom, ki, hogy van vele, de a 25-ös rásegítés pont elég. Pontosabban nekem. 500-as akkut még nem tudtam lemeríteni pedig már volt 130-as távom is vele, és a 105kg-os seggem cipeli szegény.
Aki ennél gyorsabban sebesebben szelné az utakat, az tényleg más alternatívát keressen. Hosszútávú bringás voltam világ életemben, és soha nem az idő volt a faktor (bocsánat, 1x beneveztem egy Pelso-ra), inkább a távolság, és az út alatt lévő élmények. Ebből az aspektusból nem érdekel, h mennyivel megy, csak menjen. Biztos van aki meg tudja magyarázni miért jó egy villanybinyiglivel 45-tel, netán 70-el száguldozni, én nem látom ennek értelmét.

Joe

(#1877) Runner_fxr válasza Somatom (#1875) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Ne keverjük a szezont a fazonnal. :) Nyilván valóan vannak alapvető felszerelések kerékpárra, ami nélkül nem mehetsz vele a forgalomban. Ilyen a világítás, prizma, csengő és működő fékek. De a 25-ös rásegítési korlát kiiktatása konkrétan kiveszi a bringát a kerékpár kategóriából! A 25km/h korlát nem probléma, ilyet egy szóval nem mondtam, a feloldása a probléma! Az meg megint két külön téma, hogy egy Trail MTB alapvetően milyen felhasználásra való, mire lett kitalálva és nekem mi erről a véleményem, és megint más téma, hogy a KRESZ szerint mi a szabályos és mi nem! A KRESZ-t nem érdekli, hogy trekking vagy DH bicaj, csak legyen rajta lámpa, prizma, csengő.. :)

[ Szerkesztve ]

(#1878) simonjoe válasza Runner_fxr (#1877) üzenetére


simonjoe
senior tag

Kerékpár és a KRESZ kapcsolatáról.
A szabályok egyértelműen fogalmaznak, h hol és milyen körülmények között mennyivel lehet tekerni. A kérdésem csupán arra irányul, h mióta kötelező tartozék a bringán a kilométeróra???????
Ennyit a KRESZ-ről!!

Joe

(#1879) Runner_fxr válasza simonjoe (#1876) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Városi közlekedésre a 25-ös korlát szerintem is kicsit sovány, pláne annak, aki mondjuk előtte megszokott egy 30-35-ös tempót az analóg bicón. De ha már sportszerként tekintünk a pedelec-re, akkor valóban okafogyottá válik a 25 feletti rásegítés, mivel az akkuval is gazdálkodni kell, fölfelé bőven jó tempó a 25, lefelé úgy is kikapcsolom és gurulok akár 60-70-el is. Síkon meg elhajtom segítség nélkül is akár. De nyilván nem mindenki használja ugyan arra, akinek rövidebb távon kell, megértem, hogy nem akar 25-el maszatolni síkon. Én sem akarnék.

Számomra egyértelmű a Kerékpár és KRESZ kapcsolata, de sokaknak nem. Pláne amióta itt a pedelec meg e-bike és egyéb villanyos járgányok. Arról még nem hallottam, hogy kötelező tartozék lenne a km óra a kerékpáron.

[ Szerkesztve ]

(#1880) Somatom válasza Runner_fxr (#1877) üzenetére


Somatom
veterán

Nekem megfelelne smkp -ként is. A különbség csak egy bili. De, ha egyszer erre nincs opció, akkor marad az illegális megoldás.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1881) Runner_fxr válasza Somatom (#1880) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Lehet, hogy valahogy megoldható, de az biztos, hogy elég macerás egy pedelec utólagos vizsgáztatása smkp-nek. Erre a célra sokkal könnyebb az s-pedelec-et megvenni, de ott meg igen szűkös a választék.

(#1882) Somatom válasza Runner_fxr (#1881) üzenetére


Somatom
veterán

Sajnos, erre egyáltalán nincs felkészülve a rendszer. Egy smkp -hoz kell típusbizonyítvány. Anélkül biztosítás sincs. Egyébként, ez hogy van egy bringánál, ha én vagyok a hibás, és lezúzok vele egy Bentley -t?

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1883) simonjoe válasza Runner_fxr (#1879) üzenetére


simonjoe
senior tag

"Arról még nem hallottam, hogy kötelező tartozék lenne a km óra a kerékpáron."
De azért érted a lényeget???
Hogy lehet sebességkorlátok közé szorítani akkor??
Hogy határozod meg, h mennyivel mész??
Ez szerintem egyrém!
Mint ahogy, az is, ahol kint a pl. "merci" tábla, bringás, trakesz, lókocsi no behajt, ott nem tekerhetsz, de viszont tolhatod! :W
Na, én ezekre gondolok amikor a bringás és a KRESZ kapcsolatát vesézzük.

Joe

(#1884) Somatom válasza simonjoe (#1883) üzenetére


Somatom
veterán

Sztem a figyelendő sebességhatárokkal nincs baj. A 40 -hez, 50 -hez kell ám taposni rendesen, úgyhogy nem olyan fájó az a megszorítás. A 25 -öt meg nem kell figyelned, de amúgy is észreveszed, mert elnehezül a pedál. De, attól még mehetsz gyorxabban, ha bírsz taposni.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1885) simonjoe válasza Somatom (#1884) üzenetére


simonjoe
senior tag

Azt hiszem Te sem érted.
A KRESZ egyértelműen meghatározza a neked betartandó sebességhatárokat. (pl. : Gyalogos és kerékpáros zóna kerékpáros részén 20 km/h, gyalogos részén 10 km/h)
Hogy tartod be, ha csak saccolod a sebességed, mert nincs erre kötelező eszköz a kerékpáron?

Joe

(#1886) Somatom válasza simonjoe (#1885) üzenetére


Somatom
veterán

Hááát.... Nekem van gyárilag órám, de így sem jutott eszembe betartani.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1887) Ironizer válasza Runner_fxr (#1877) üzenetére


Ironizer
tag

Mo-n nincs 25-ös limit a törvényben, KRESZ-ben, csak annyi, hogy a 300W-ot nem lépheti túl, és csak rásegítés lehet, kizárólag motorral nem hajtható:

(#1888) Runner_fxr válasza simonjoe (#1883) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

és Ironizer: Ez mind szép és jó, csak azt felejtitek el (vagy nem tudjátok), hogy amennyiben a 25km/h-s korlátozás kiiktatásra kerül, ezek a gyárilag 250W-os, szabvány pedelec motorok akár 500-600W-ot is képesek leadni! Nem csak a sebesség van korlátozva hanem a teljesítményük is! Amennyiben megáll 25-nél a buli, a teljesítményük tartósan nem megy 250W fölé, bizonyos szituációkba, rövid ideig engedi a rendszer 300W fölé is, de a legtöbb esetben a törvényi szabályozáson belül maradnak. Anno amikor még az első Bosch rendszerű bringám vettem, a Nyon kijelzőn szépen megfigyelhető volt a nyomaték görbe. Tuning nélkül a feléig se ment el, néha kilengett félig. Amikor a tuning bekerült, a nyomatékgörbe jóval magasabb lett, fele alá nem ment, inkább padló.

[ Szerkesztve ]

(#1889) Somatom válasza baluka (#1841) üzenetére


Somatom
veterán

Ilyen az én formám. Hétvégén akartam megcsinálni a régióváltást, erre a StepsUnlocker eltűnt a Play -ről. Még az a szerencse, hogy pár napja megvettem a tabletemre. Most a telómra akartam telepíteni, de nem lelem. A weboldalukon sincs közvetlen link, csak Playes, aminél most "elem nem található". Majd megpróbálom a tabról mentett apk -ból telepíteni. Remélem, működni fog!

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1890) baluka válasza Somatom (#1889) üzenetére


baluka
tag

Ez nagyon meglepő számomra, az iOs-es verziója a StepsUnlockernek épp tegnap frissült, szóval a fejlesztő aktív, nagyon furcsa hogy az Androidos áruházból eltűnt, most mondhatnám azt hogy szerezz be egy iPhonet/iPadet, de inkább nem gonoszkodom... :D

(#1891) Somatom válasza baluka (#1890) üzenetére


Somatom
veterán

Ehhez nem kell iPhone, csak az, hogy a fejlesztő valóban aktív legyen. Ha azért tűnt el, mert felnyomták, vagy azért, mert ütközik a Google policy -jével (pl. a PP fizetés miatt, ami ugyebár megkerüli a Google -t), akkor csak annyi lenne a dolga, hogy saját szerverre, vagy valamelyik népszerű alkalmazástárra (pl. apkmirror) felteszi az új verziókat, az oldalára pedig az odamutató linket. Nagyon sok alkalmazás használja ezt a módszert, miután nem volt hajlandó fejet hajtani valamely Google-regulának és ezért kiűzték a paradicsomból Play -ről. Androidon (még) nem kötelező a Play -t használni, alternatív forrásból is lehet alkalmazást telepíteni. Tegnap átmásoltam a tabomról, a telómra és símán elindult. Csak, így nincs automatikus frissítés, és nem tudom, hogy aktuálisat telepítek-e. Ezért kéne a fejlesztőnek lépnie vmit.

Sajnos, úgy néz ki, hogy a downgrade -et nem fogom megúszni. Találtam egy német fórumot, ahol azt írják, hogy a régióváltás, meg a kerékméret megadás csak 4.6.1 -ig működik. Én viszont 4.7.1 -en vagyok.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1892) big-J válasza Somatom (#1891) üzenetére


big-J
őstag

Ha az osszes eddigi motor/limit hekkerkedesed ki kellene rendes oraberedbe szamlazd, mennyi lenne kb.? ;]

[ Szerkesztve ]

(#1893) Somatom válasza big-J (#1892) üzenetére


Somatom
veterán

Zéró. A hekkelésig még el sem jutottam. Az a művelet úgy indul, hogy a hekkelő appot telepítjük. Mint láthatod, már itt némi nehézségekbe ütköztem. Ha a múltkori, erroros esetre gondolsz, az nem hekkelés volt, hanem szoftverfrissítés a Shimano által publikált, hivatalos Android alkalmazással. Abba fagyott bele a bringa agyacskája.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1894) simonjoe


simonjoe
senior tag

Vége szezonnak kezdődnek a nagy leárazások. A Zasszonynak rendeltem egy ilyet:
https://www.bike4family.de/produkt/ktm-cento-10-cx5-3

Joe

(#1895) sanzi89 válasza simonjoe (#1894) üzenetére


sanzi89
addikt

Ezt azért még nem nevezném nagy leárazásnak... :U

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#1896) Somatom válasza baluka (#1890) üzenetére


Somatom
veterán

Úgy tűnik, hogy az Euró övezetben is infláció van, mert már 40 Erzsi a full licensz. De PP -s fizetéssel pikk-pakk megvolt. Most elviszem a bringát "kötelező" átvizsgálásra, aztán meglássuk, hogy mire jutok vele.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1897) simonjoe válasza sanzi89 (#1895) üzenetére


simonjoe
senior tag

400 juró neked nem sok?? Mostani árfolyamon?? :F

Joe

(#1898) sanzi89 válasza simonjoe (#1897) üzenetére


sanzi89
addikt

3400-as eredeti vételár esetén nem, nem sok. Ha le lenne árazva mondjuk 2400-ra, akkor azt mondom, hogy ez már akciós.

[ Szerkesztve ]

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#1899) StLui válasza simonjoe (#1897) üzenetére


StLui
veterán

Ekkora akció rendszeresen van, még e-bike-ra is, kíváncsi lennék a magyarok által kedvelt RADWELT MichiKnopf mennyiért adja.

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#1900) Somatom válasza baluka (#1890) üzenetére


Somatom
veterán

Meg is van az eltűnés oka.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.