Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1351) Runner_fxr válasza Ablakos (#1341) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Egy hétköznapi trekkingel is simán tartható a 25km/h sebesség, sík úton, tehát ebbe a szabvány 25-ös pedelec nem nagyon tud beleszólni, folyamatosan ki-be kapcsolgat a motor, mert úgy is a 25-ös határon fogsz tekerni, tehát érzésre nem nagyon lesz különbség a hagyományoshoz képest. Ugyan úgy el fogsz fáradni, megizzadni stb. Különbséget csak abban fogsz érezni, hogy sokkal könnyebb felgyorsítani a bringát 25-re, amennyiben aktív a rásegítés.
Ezeknek a rendszereknek emelkedőkön van értelme, de akkor aztán nagyon. :)
Én sík úton általában ki is szoktam kapcsolni, csak analógban tekerem. Sík úton kizárólag akkor kapcsolom be a rásegítést, amikor már egy nagyobb túra után hulla fáradt vagyok, mert szét hajtottam magam a hegyen, és ilyenkor előfordul, hogy a 25-ös tempó tartása, analóg üzemmódban túlzottan fárasztó, ezért kérek némi segítséget, amúgy 90%-ban csak emelkedőkön van értelme.
Ha nincs benne a 25-ös korlátozás, az megint más, mert akkor mondjuk magas rásegítéssel, lazán tartasz egy 35-38-at, ami azért már megerőltető lenne analóg hajtással, itt meg sima ügy. Sőt 45-50 is elérhető síkon, de ez esetben már elfáradsz, megizzadsz.

Somatom: Minden pedelec esetén érezni fogod amikor eléri a 25-öt, a motort erőt próbálják finomabban elvenni, de ha gyorsan tekersz, akkor a motor is hirtelenebben áll le. Utána meg ott a plusz 6-7kg súly, nyilván megérzed. Függetlenül attól, hogy régi Bosch CX vagy Shimano E8000. Persze a Shimano E8000-ben közel sincs olyan ellenállás a motoron belül mint a Bosch Cx esetében, de a fal érzés ott is előjöhet 25 felett.
60-70-es tempókat felejtsd is el síkon, ennyit ezek nem tudnak! 45-50. Utána már nincs erő a motorban. Csak lejtőn tudsz gyorsabban gurulni. Ez nem motor, ha Te 60-70-el akarsz menni síkon, akkor vegyél egy robogót, vagy valami brutál E-bike-ot. Neked a szabvány pedelec csalódás lesz ilyen elvárásokkal, de ezt már írtam. Ez a Te géped! 900W, 120Nm, 72km/h síkon.

A szabadonfutós megoldást hogy gondoltad pontosan? Mint egy nyomatékkulcsot, ami lekattan? Ez azért elég baleset veszélyes lenne kerékpárnál, egyszer csak megszalajt a hajtásod. Hidd el, ki van ez találva. :) A Bosch-nál és a Shimnao-nál nem a kertészek tervezték ezeket a rendszereket. Szerintem jó úgy ahogy van. A Bosch felett eljárt kicsit az idő, nagy, nehéz, a szükségesnél nagyobb belső ellenállással, de remélhetőleg a 2020-as CX-ben ez már orvosolva van, olyat még nem próbáltam.

bulikavagyok: Ez a fal érzés inkább agresszív gyorsításokkor érzékelhető, de akkor mindegyik rendszeren. Ha gyorsan éred el a 25-öt, a motor is kénytelen gyorsabban reagálni, tehát nem lesz ideje túl finoman elvenni a rásegítést. Próbáld majd ki. Én ezt mindegyiken éreztem, függetlenül attól, hogy milyen gyártó rendszere volt beépítve. Amiben inkább különbség van, az a kikapcsolva tekerés, ebben a shimano sokkal kellemesebb, jóval kisebb az ellenállása. A lánc is csendesebb, kevesebb olajat zabál. és érzed a hajtáson is, hogy könnyedebb az egész, valahogy az egész bringa irányításán jelen van ez az érzés, egyszerűen kerékpárosabb mint a Bosch, nagyjából így lehetne leírni. Nekem jobban bejön. Persze a 2020-as CX-re nagyon kíváncsi leszek, állítólag jól sikerült.

[ Szerkesztve ]

(#1352) Somatom válasza Runner_fxr (#1351) üzenetére


Somatom
veterán

Persze, hogy nem sík úton gondoltam. De, ha már van egy ilyen bringám, akkor úgyis ki fogom próbálni, hogy mit tudunk a Normafától a Déli pályaudvarig. Az Istenhegyin lefelé nem kunszt elérni a 60 -at. :)
A hátsó keréknél is van egy szabadonfutó, hiszen a csoportkerék nem forog fixen a kerékkel. Az sem szokot "szalajtani". De, vannak más megoldások is. Pl. a versenymotorok önzáró kuplungja. Tök egyszerű szerkezet és 200 lóerőnél sem csúszik meg.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1353) Runner_fxr válasza Somatom (#1352) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Kicsit kezdem elveszíteni a fonalat. :) Lefelé nem tökmindegy? Nem kell ahhoz pedelec, hogy gurulj 60-al. Eleve az áttétel egy MTB-on 50-60-nál már kb el is fogy.
Amúgy meg ha már terep bringát szeretnél, akkor terepen lenne értelme próbálgatni, az aszfaltozáshoz a trekking is jó.

Ezt a szabadonfutós dolgot sem teljesen értem. Konkrétan mi a baj egy Bosch vagy Shimano pedelec rendszerrel? Próbáltad már amúgy?

(#1354) Somatom válasza Runner_fxr (#1353) üzenetére


Somatom
veterán

Majd kiderítem, hogy mit tud. Írtam, hogy játszani is szeretnék vele. Ha kilépek a ház alsó kapuján, akkor a Csaba lépcsőn találom magam. Ha húsz lépcsőt felviszem a bringát, akkor a Gál József utcán símán legurulhatnék a Városmajor utcáig. Na, de abban nincs semmi kaland. Ezért nem kérdés, hogy a Csaba lépcsőn szeretnék legurulni. Ahhoz meg karcsú egy utcai bringa. Ezt biztosan tudom, mert anno, egy hasonló legurulásnál a Skolnyik kettétört alattam, pedig akkor még cirka 50 kilóval könnyebb voltam. :)

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1355) bulikavagyok válasza Runner_fxr (#1351) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Jaja, vágom. Ezért írtam, h "ha nagy rásegítéssel, magas pedálfordulatszámon használod a bringát." :B

(#1356) Somatom


Somatom
veterán

Twenty 800 már nincs. Kellys Theos AM 70, vagy EN 70, vagy Merida Sixty 800? [LINK] Az én szakértő véleményem szerint EN 70, mert az fekete-narancs, ami ugyebár Harley színösszeállítás. :) Szerintetek?

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1357) StLui


StLui
veterán

Hú a mindenit, rég néztem a két magyar használt bringás oldalt, de van egy -két komoly csemege az e-mtb-ok között :Y

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#1358) Runner_fxr válasza Somatom (#1356) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

A Theos váza egy vicc a Merida eOne Sixty-hez képest, de ha neked a színe a fontosabb egy 1,5 milliós bringánál, akkor hajrá! :D A kellys se szar, de a Merida 3 évig minden tesztet megnyert, kellys meg kb sehol nem volt. És ha megnézed a kábelek elvezetését egy kinagyított képen, érdekes a Kellys-en.

[ Szerkesztve ]

(#1359) Somatom válasza Runner_fxr (#1358) üzenetére


Somatom
veterán

A szín fontosságával a szakértelmemre utaltam. :) Köszi a szakértést! Akkor Merida.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1360) StLui válasza Runner_fxr (#1358) üzenetére


StLui
veterán

Kábelekből semmit nem látok szinte nagyítva sem, kivéve az első fékét ahogy lobog.
Amúgy nekem a Meridán lévő sokal szebb aksi részt kivéve tök ugyanaz a két bringa :Y
De ugye én sem értek hozzá, de az XT cucc meg akármik alapján én is Kellys választanám :Y

[ Szerkesztve ]

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#1361) Jumbozorz


Jumbozorz
senior tag

Sziasztok,

Szeretnék vásárolni egy elektromos biciklit és a lenti feltételek mellett szerintetek van elérhető bicikli?

- Kb. 300.000 forint van rá
- Munkába járásra használnám, mely 6 km utat jelent(12-t összesen)
- Kinézet nem igazán fontos. Ár/érték arány a lényeg.
- Lehessen haladni vele tekerés nélkül is csak elektromos hajtással. Van ilyen, mely nem e-bike szerű, szóval nem"robogó" kinézete van, hanem kerékpár?

Van valami ötletetek melyik lenne a "legjobb" vétel a fenti paraméterek alapján?

Köszönöm szépen előre is. :R

[ Szerkesztve ]

(#1362) StLui válasza Jumbozorz (#1361) üzenetére


StLui
veterán

Az ebike nem robogó kinézetű, hanem bringa. 6km-re minek motoros segítség? Az egy napi szintű egészségügyi sétának is éphogy elég :R

[ Szerkesztve ]

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#1363) Jumbozorz válasza StLui (#1362) üzenetére


Jumbozorz
senior tag

Igen, igaz nem szükséges. Akkor az a kérdésem, hogy a Pedelec kerékpárok rásegítése milyen mértékű? Hogyan kell elképzelni? A fő gond a mostani biciklijárásommal, hogy nagyon megizzadok a munkábajárás során és nincs lehetőségem letusolni munka kezdés előtt. Azért aakrtam olyan biciklit, amit nem kell tekerni, hogy ne izzadjak meg...:) Persze jöhetne a kérdés, hogy akkor miért nem járok robogóval, de biciklit szeretnék, amit ha akarok tekerhetek...

(#1364) StLui válasza Jumbozorz (#1363) üzenetére


StLui
veterán

Sík úton a pedelec-nél ahogy a feleségem fogalmazott, nem kell neki, mert olyan mintha nem kéne tekernie.
De ilyen időben, magától a napon haladástól leizzadsz, én is bringával járok 3,5km ha főúton jövök, hazafelé a hosszabb kerékpárúton kb 5km. De ma pl csak pár csepp a homlokomon amikor megálltam és bejöttem. De van, hogy totál lever a víz, olyankor kétszer is mosakszom (fejem) és leszáradok a klímázott irodában 5-10 perc után.

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#1365) Jumbozorz válasza StLui (#1364) üzenetére


Jumbozorz
senior tag

Köszönöm a választ. Pedelec-t a fenti árkategóriában tudsz/tudtok ajánlani?

(#1366) Runner_fxr válasza StLui (#1360) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Akkor ezen a képen nézd meg a tag alatti kábel dzsumbujt, majd nézd meg utána ezt.

A geometriát tekintve, a kellys-en a 68 fokos fejcsőszög szerintem elég meredek., a 455-ös láncvilla kicsit hosszú. Meg én még sehol nem láttam Kellys Theost jól szerepelni tesztben, míg a Merida eOne-Sixty a legnevesebb tesztek alapján is többször jött ki győztesnek, gondolom ez nem véletlen. Ilyen bringáknál a felszereltségen nem szabad leragadni, kurv@ra mindegy, hogy melyiken van egyel jobb fék vagy váltó, vagy bármi, itt a váz a lényeg! Jobb féket tudsz rá tenni, de jobb vázat nem!

(#1367) Somatom válasza Runner_fxr (#1358) üzenetére


Somatom
veterán

Most jött az SMS a banktól, hogy megkaptam a hitelt, számlámon a lé, megyek a Váci útra tesztelést intézni. Anélkül nem veszem meg, hogy legalább egyszer nem tekertem fel vele haza, a hegyre.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1368) Gömbike válasza Jumbozorz (#1361) üzenetére


Gömbike
senior tag

Én erre a célra ezt vettem magamnak: [link]

Napi pár kilométer, piac, orvos, város, bank, stb. Tetettem rá előre-hátra kosarat, így praktikus.

Saját magától viszont nem megy, tekerni kell.

Azt tudnod kell, hogy ez igazából a pedelec kerékpárok legallja, ennél olcsóbb és gagyibb kerékpár csak a kínai tömeg. Viszont magyar gyártmány magyar garanciával.

Arra a célra, hogy a napi teendőidet ellásd, arra elég.

[ Szerkesztve ]

Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.

(#1369) HKorn válasza Jumbozorz (#1365) üzenetére


HKorn
addikt

Ezt megnézném a helyedben, ez annyival komolyabb Gömbike fórumtárséhoz képest, hogy hátsó agymotoros és nem első.

Run&Ride

(#1370) Jumbozorz válasza HKorn (#1369) üzenetére


Jumbozorz
senior tag

Ez szimpatikus, főleg, hogy hátul van a hajtás nem elől. A rásegíést, hogy kell elképzelni műkődés közben? Kevesebbet hajtással, nagyobb hosszabb távot tudok elérni, mint a "sima biciklivel"?Vagy csak emelkedőnél olyan, mintha sík terepen mennék?

(#1371) Runner_fxr válasza Somatom (#1367) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Próbáld ki, biztos tetszeni fog, bár az elmondottak alapján neked Enduro felesleges, de ha ez tetszik, pénzed megvan rá, vedd meg, megbánni biztos nem fogod. Csak ne motorként tekints rá, ha úgy állsz neki, hogy egy hatékony kerékpárt szeretnél, akkor nem lesz csalódás.

(#1372) Runner_fxr válasza Jumbozorz (#1370) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Az ilyen agymotorosnál úgy képzeld el, hogy amikor tekersz, olyan mintha valaki még tolna hátulról, de ha nem tekered akkor a motor sem kapcsol be. Ezt persze igazán emelkedőn érzed. Besegít a tekerésbe, több fokozatban állíthatod, hogy mennyit. Ha nem egy edzett kerékpáros vagy, akkor biztos, hogy a rásegítés miatt sokkal többet tudsz menni és gyorsabban is, mint hagyományos kerékpárral.

(#1373) StLui válasza Runner_fxr (#1366) üzenetére


StLui
veterán

Így hogy megmutatja valaki mindjárt nyilvánvaló! :R

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#1374) Jumbozorz válasza Runner_fxr (#1372) üzenetére


Jumbozorz
senior tag

Köszi. Világos!

(#1375) Somatom válasza Runner_fxr (#1371) üzenetére


Somatom
veterán

Még hogy felesleges! Telepítettem a Bringamánia alkalmazást, mert a Google Térkép Magyarországon nem tervez bringa opcióval (németben nagyon jó útvonalakat tervez). Terveztettem egy útvonalat a Dagály utcába. Visszafelé ezt a magasságot kell legyőznöm:

Bírni fogja ezt egy akkuval? :)

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1376) HKorn válasza Jumbozorz (#1370) üzenetére


HKorn
addikt

Nekem is 300 ezres e-bike-om van, csak az enyém MTB (e-st500), de szoktam sík úton is tekerni vele, bár ott legtöbbször kikapcsolt rásegítéssel. Mivel én közepesen vagyok edzett bringás, nekem sík úton nem nagy segítség, mivel magamtól is hamar elérem a 25-öt, viszont ahhoz hogy melóba érve ne izzadjak meg, arra jó (nekem 2x16km a melóhely) Amúgy meg kirándulni nagyon élvezetes, főleg erdei földutakon, emelkedőkön, olyan mintha valaki tolna hátulról. Akksi nálam sokat bír, kb 90-100km-t mentem vele, de ebben sok volt a kikapcsolt sík út. Ami jó benne, hogy arra ösztönöz, hogy többet bringázz, messzebre menj, mert ha épp elfáradnál, vagy bekapnál egy emelkedőt, szembeszelet, csak bekapcsolod a rásegítést és mész tovább. Én imádom :)

Run&Ride

(#1377) Somatom


Somatom
veterán

Teszteltem. Király volt. Plusz, kiderült, hogy van még egy akciós eone twenty. Illetve, már csak volt. :D

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1378) Runner_fxr válasza Somatom (#1377) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Akkor eone twenty lett a befutó? :)

(#1379) Somatom válasza Runner_fxr (#1378) üzenetére


Somatom
veterán

Igen. Ő lett az enyém. De, majd csak három hét múlva tudom átvenni.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1380) Runner_fxr válasza Somatom (#1379) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Gratulálok, ez egy jó gép!

(#1381) Somatom válasza Runner_fxr (#1380) üzenetére


Somatom
veterán

Hááát... A teszt után vegyesek az érzéseim. A 27 nekem nagyon karcsú. 35 körül lenne számomra az ideális tempó. De, az enduro választással biztosan nem lőttem mellé. Persze, hogy nem bírtam ki, hogy ne vigyem terepre. Nagyon élveztem. Ráfordultam egy olyan lejtőre, amin már nem tudtam lassítani. Akkor láttam meg, hogy a vége lépcső. Persze, az ülést nem nyomtam le. A tökömnél volt az ülés hátulja. Volt adrenalin, de szerencsére símán leugrattam a lépcsőn, gyönyörűen kirugózta. Visszafelé, az aszfalton megeresztettem lefelé. Sisak, meg egyéb védelem nélkül nem akartam nagyon megereszteni, úgyhogy 50 -nél elkezdtem fékezni. Tök stabil maradt végig.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1382) Runner_fxr válasza Somatom (#1381) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Hát azért maradjunk annyiban, hogy az Enduro felhasználás kicsi más. :) Egyébként amit választottál, az eOne-Twenty, nem Enduro, 120mm útja van elöl-hátul, Trail/AM kategória, az eOne-Sixty az Enduro, 160mm elöl-hátul. De amire neked kell arra bőven jó az eOne-Twenty.

A 25-27 persze, hogy karcsú, de egyébként ha megtanulod használni, és elmész terepezni, rá fogsz jönni, hogy ez terepen tulajdonképpen teljesen elég. Fölfelé ez elég brutál tempó, gyakorlatilag XC világkupa szint. Síkon és lefelé haladva pedig úgy is érdemes kikapcsolni a rendszert, hogy takarékoskodj az akkuval. Erdőben lefelé, kikapcsolt rásegítéssel is gurulok 50-60-at. De az tény, hogy egy tempósabb városi közlekedéshez ez a 25-ös korlát kicsit kevés. Az átlag bringás is inkább 30 körül teker. Én egyébként teljesen jól elvagyok a 25-ös korlátozással, mert gyakorlatilag csak akkor használom amikor megyek az erdőbe, itt meg nem igazán használnám ki azt, hogy kiveszem a korlátozást. Persze amikor jövök haza felé a terepezés után, városon keresztül, nem mondom, hogy nem hiányzik a kicsit nagyobb tempó, de ezek a rövid szakaszok nekem nem érnek meg egy garancia vesztést. Ha városi használatban lenne inkább, akkor biztos, hogy az csak korlátozás nélkül menne, de így erdőben teljesen oké ahogy van.

[ Szerkesztve ]

(#1383) Somatom válasza Runner_fxr (#1382) üzenetére


Somatom
veterán

Én is a sík, városi szakaszra értettem, hogy kevés a 25. Hegynek fölfelé, meg terepen persze, hogy elég. De, én főleg városban fogom használni. Oda viszont hiába választottam volna bármilyen más bringát, mert mindegyiknél 25 a korlát. Akkor meg már inkább legyen egy ilyen, aminek nem gond egy járdáról, vagy pár lépcsőről leugratás. Egy hátsó rugózás nélkülit sztem hamar hazavágnék. A tempóra pedig majd csak kitalálok valamit. Nem tudod, hogy a 27,5 és a 29 -es kerék kerülete között mennyi a különbség (mármint gumival)? Mennyit számítana, ha a 27,5 -höz kalibrált rendszer 29 -es kerekeket kapna?

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1384) Runner_fxr válasza Somatom (#1383) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Az eOne-Twenty 27,5"+ (27,5" x 2,80) kerékkel jön gyárilag, nem sima 27,5". Ennek a keréknek az átmérője, a gumi kerületén mérve, kb megegyezik egy normál 29"-es mérettel, ami mondjuk 29" X 2,225-2,35". Ha neked jobban tetszik a 29"-es, de vékonyabb külső, tehetsz bele ilyen kerekeket is, városba gyorsabb lesz valamivel.
Ez esetben semmit nem kell átkalibrálni.

[ Szerkesztve ]

(#1385) Somatom válasza Runner_fxr (#1384) üzenetére


Somatom
veterán

Köszi az infót! Én is számolgattam közben, de nem adja ki a matek. Nem érné meg ilyen minimális pluszért a két kerék ára gumival. De, ez még úgyis távolabbi cél. Előbb szeretném gyáriként használni.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1386) Atos23


Atos23
senior tag

Sziasztok!

Egy korábbi hozzászólásomban írtam, hogy boldog tulajdonosa lettem egy Baddog Pharaoh 9.2 bringának áprilisban. Számlával, hosszú garral vettem személyesen, bicajboltból.
Azóta is nagyon szeretem, és brutális, hogy mennyien "kinézik alólam" az utcán,
de szeretnék elektromos Fullyra váltani.

Ha még szezonban kiszállnék belőle, így 2.5 hónaposan, 500 kilométerrel az órájában, mennyiért javasoljátok feldobni bikemagra, ha azt akarom, hogy el is vigyék, ne csak nézegessék?

Különlegessége az árukeresős termékleírásokhoz képest, hogy nem Suntour XCM villa van benne, hanem Rock Shox Recon, és 400Wh akku helyett valamiért 500Wh akkuval kaptam.

Köszi! :R

(#1387) Ferdzsoo


Ferdzsoo
addikt

Imádom az ilyen mohás részeket. :))

[ Szerkesztve ]

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#1388) big-J válasza Somatom (#1385) üzenetére


big-J
őstag

Semmit nem segitene rajta, 1-2%. Nezzel szet a sok kozul melyik modszerekkel lehet fel es leszerelni a chipet, hogy megmaradjon a garancia. Ha nem lehet megoldani, akkor vidd vissza.
Ha ~32-38-ot akarsz menni (az en epitett e-xc brinyomon is ugy szoktam, alatta minek az elektromos, plusz lusta vagyok 5 perccel elobb elindulni, igy mindig sietek :D ) es csak 25km-ot tudsz, akkor abbol problema lesz.

[ Szerkesztve ]

(#1389) Somatom válasza big-J (#1388) üzenetére


Somatom
veterán

Nem vagyok teljesen láma, olvastam a "tananyagot".
Elvileg ez való az enyémhez. Csak még a firmware -ügy nem teljesen világos.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1390) big-J válasza Somatom (#1389) üzenetére


big-J
őstag

Jol hangzik, ha tenyleg fontos lenne a fw verzio, es szervizelni vinned, meg kell mondanod nekik, hogy ne frissitsenek, mert imadjak csinalni, hogy kevesbe legyen gyanus talan legjobb lenne nem oda vinni ahol vetted igy szervizelni.
Itt azt irjak van valami penzvissza garancia, gondolom ha egybol kiderul hogy nem mukodik akkor csak a postat veszted.

[ Szerkesztve ]

(#1391) Somatom válasza big-J (#1390) üzenetére


Somatom
veterán

Nem olyan nagy kunszt ez. Meg van adva, hogy melyik firmware verziótól nem működik. 2018 -as bringát veszek, reménykedem benne, hogy az még küszöb előtti verziós. A boltban felkészítik átadásra. Remélem, hogy ez nem jelent firmware frissítést! Bár, az is lehet, hogy ilyenkor beregelik a bringát vmi gyári felületen, ami viszont kidobhat frissítési figyelmeztetést. Onnantól a kérdés az, hogy "észrevétlenül" downgrade -elhető-e a firmware. Meg, hogy mivel, hogyan lehet kiolvasni az aktuális firmware verziót.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1392) Ferdzsoo válasza Somatom (#1391) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Így lehet lehívni a jelenlegi software verziókat.

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#1393) Somatom válasza Ferdzsoo (#1392) üzenetére


Somatom
veterán

Köszi! Meglássuk. Nekem másfajta kijelzőm van (lesz). Majd kérdezgetek, ha már átvettem a bringát. Az még több, mint két hét. De, egy tartót már vettem az autóra. :)

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1394) Ablakos válasza Somatom (#1393) üzenetére


Ablakos
őstag

Tetőre?

(#1395) Somatom válasza Ablakos (#1394) üzenetére


Somatom
veterán

Nem. 5 ajtós, hatchback, Daewoo Kalosom van és a csomagtérajtóra vettem. Thule.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1396) HKorn válasza Somatom (#1395) üzenetére


HKorn
addikt

Akkor a biciklid 2x annyit ér, mint az autód :D

[ Szerkesztve ]

Run&Ride

(#1397) Somatom válasza HKorn (#1396) üzenetére


Somatom
veterán

Inkább háromszor. A motorom meg hatszor. :)

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#1398) Ablakos


Ablakos
őstag

(Nem (csak) elektromos biciklit érint.) Vonóhorogra szerelhető tartót szeretnék, de elég hosszú a Gepida Fastida XT10. Tehát két oldalra a karosszérián túl nyúlik a kerékpár. (kb 20-20 cm -vel)
Szélesebb autót nem akarok. Lehet ebből gond a hatósággal?

[ Szerkesztve ]

(#1399) dugo_ válasza Ablakos (#1398) üzenetére


dugo_
veterán

Oldalirányban 40-40cm a megengedett túlnyúlás a KRESZ szerint.

(#1400) Somatom válasza Ablakos (#1398) üzenetére


Somatom
veterán

A hatósággal nem lesz ügy, de a rendszám b@sz@kodás nekem nem jön be és a csomagtartóhoz is nehezebb hozzáférni.. Viszont, tolvajbiztosabb, mint a hátsó ajtós rögzítés. Az a tervem, hogy a bringát odaláncolom/lakatolom a vonóhorog konzoljához. Persze, a flex mindent vág, de legalább nem egy mozdulat letépni a bringát az autó hátuljáról.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.