Szerintem meg Te értelmezed félre azt amit mondunk, mert nem értesz a kerékpárokhoz. Ezt se vedd támadásnak, de azért beszélünk el egymás mellett, mert nincs semmi tapasztalatod a témában.
Egyikőnk sem akar neked rosszat.
Én azt egy szóval nem mondtam, hogy szentségtörés lenne montit utcán is használni.
A szentségtörés az amikor trekking alkatrészekkel akarod elrontani a MTB kerékpárt (agyváltós ötleted például).
Lájtos Endurózás az azért más tészta, de ebbe ne menjünk bele.
Na álljunk meg egy percre! Te erőltetted ezt a MTB vonalat, sőt még Enduro-t is akartál. Én mindig el szoktam mondani, hogy ha aszfaltra kell, akkor nem kell MTB.
És ezt most is így gondolom! Persze nem rossz gép az eone twenty, nincs azzal semmi baj, ha Te alapvetően inkább városban fogod használni, de mondjuk én erre a felhasználásra trekkinget vettem volna.
A Luxus Trekking, Riese & Müller, pedig egy nagyon jó alternatíva, annak aki túrázna terepen és aszfaltozna is, de az tény, hogy nagyon magas az ára.
Pont azért ajánlottam a gyári 45-öst, mert azzal nem kell szívni, ma már nagyon sokat változtak a szoftverek, és próbálják kiszűrni a tuningot. Ezért ha megtuningolod, lehetnek gondjaid.
Nekem ez nem gond, mert erdőbe elég a 25. Viszont városi felhasználásra én is elgondolkodnék egy gyári 45-ös gépen.
Én soha nem voltam álszent, amikor azt a teszt videót feltettem, valamikor 2015-ben, még más szelek fújtak, a tuning sokkal könnyebben ment, a gyártók még nem küzdöttek ellene úgy mint ma, egy ASA espeed modul volt a Bergamont Contrail Bosch CX-es montimban. De mielőtt ebbe is belekötnél, az a monti is 95%-ban terepen volt használva!
[ Szerkesztve ]