Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#701) Runner_fxr válasza Atos23 (#699) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

A kerékpár egyéb alkatrészei miatt jobban aggódnék mint a Bosch rendszer miatt. Mivel az elektromos rendszere bolond biztos, a motor gondozás mentes. De ezen kívül már minden gatya állapotban lehet 6000km alatt ha nem volt gondos gazdája. Én 2700km-el vettem egy Bosch rendszerű montit, és már kicseréltem az egész hajtást, kormánycsapágyat, agyakban csapágyat. Szét kellett darabokra szednem az egész bringát. A Bosch rendszernek kutya baja, mondjuk 2700 nem sok neki, de minden más le van gatyásodva.

[ Szerkesztve ]

(#702) Atos23 válasza Runner_fxr (#701) üzenetére


Atos23
senior tag

Köszönöm mindkettőtök válaszát! :R

(#703) Kolosszus01


Kolosszus01
tag

Hy all.

Valaki hozzáértő segitségét kérném.
Egy elektromos tornádó vezetékeléséhez kellene seitség.
36v-os.

Továbbá az akkumulátor összekötését is szeretném ha valaki leirná nekem.(( 3db akkumulátor ))

Előre is köszönöm.

Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#704) big-J válasza Kolosszus01 (#703) üzenetére


big-J
őstag

A felso lesz ezek kozul, csak 3 akkuval, a piros fekete par masik oldalan pedig a motorvezerlo fogado csatlakozasai + piros, - fekete. Az akkukon itt a jobb oldalon van a + jel, csak kicsi a kepen.

[ Szerkesztve ]

(#705) Kolosszus01 válasza big-J (#704) üzenetére


Kolosszus01
tag

Köszönöm.
Esetleg abban tudnál-e segiteni,hogy a vezérlőt hogy kössem be?

Sajnos az enyém tönkrement(36v) vettem egy másikat,de a csatlakozók nem egyeznek igy sajnos nem tudom mit hova kell kötni..

Kép::

Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#706) big-J válasza Kolosszus01 (#705) üzenetére


big-J
őstag

A regirol is tudsz feltenni kepet, meg az ujrol olyat is, amin olvashato a vezerlon az iras? Meg a vezetekek vegzodeseirol, amik a gazkar, motor es akksi felol jonnek?

(#707) Kolosszus01 válasza big-J (#706) üzenetére


Kolosszus01
tag

A régi::

Az új::

A kábelek a kerékpárban((kicsit össze vissza minden)) remélem látszik::

Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#708) big-J válasza Kolosszus01 (#707) üzenetére


big-J
őstag

Ami hatrafele megy azok a motorvezerlo kabelek, a harom vastag meg a fazis kabelek.

Itt le van irva az ujnak a kimenetei:
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=117138298&t=9035728

Nezd meg mik az elteresek a motorvezerlo kabeleknel, ha vannak, tobb vagy kevesebb zsinor van, esetleg ossze lehet-e dugni.

A tobbivel egyelore ne foglalkozzunk.

[ Szerkesztve ]

(#709) Kolosszus01 válasza big-J (#708) üzenetére


Kolosszus01
tag

A

6-os fehér csatlakozó: kék zöld sárga motorvezérlő kábelek, piros 5V, fekete test.

Megegyezik összedugva..

A 3 motorkábel

Megegyezik összedugva..

Most hogyan tovább?

[ Szerkesztve ]

Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#710) big-J válasza Kolosszus01 (#709) üzenetére


big-J
őstag

A regin van a 3mas csatlatkozo, az a gazkar. Piros +5v, fekete 0v, zold a jel(durvan 1.1vt-tol 4.2v-ig mutatja mennyire van lenyomva).

Az ujon 4es van, ugyanaz a kivezetes csak a sarga 4edik a fek erzekelo(fekezeskor lekapcsolja a motort ha bezarodik a kor).

A regin a fekerzekelo egy masik csatlakozon lesz. Majd aram alatt konnyebb lesz megkeresni, le kell merni, hogy mekkora jelet ad.

Nem tudod a regin hova ment a kis 2es fekete es szurke?

Van ezen a gepen be/ki kapcsolo gomb?

[ Szerkesztve ]

(#711) Kolosszus01 válasza big-J (#710) üzenetére


Kolosszus01
tag

Be/ki kapcsolót nem látok de 3 fokozatú sebesség kapcsoló az van.

Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#712) big-J válasza Kolosszus01 (#711) üzenetére


big-J
őstag

Szet kell szedned a csatlakozot es ugy rakotni a garkarra a 3 piros fekete zold kombinaciot. Aztan a vastag piros es feketere az akksit aztan meg lehet nezni megy e.

Gazkar az van ugye.

[ Szerkesztve ]

(#713) Kolosszus01 válasza big-J (#712) üzenetére


Kolosszus01
tag

Gázkar zsinórjai összekötve.
Aksi rákötve.

Lámpa,index,kürt működik.

Viszont nem reagál a gázhúzásra..(nem indul a motor) :O

Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#714) big-J válasza Kolosszus01 (#713) üzenetére


big-J
őstag

Nem kattog vagy melegszik a motor es nem fordul meg egy par fokot sem, ha kezzel mas pozicioba guritod, es ugy adsz gazt?

Megvan a 36V az akksi kimeneten?

Siman lehet, hogy a fekerzekelo(sarga a gazkar 4esrol) nyitott aramkorrel szamit behuzottnak, es zart korrel kiengedettnek, ami azt jelenti, azert nem indul mert azt hiszi huzod a feket. Ilyenkor vagy a 5v-hoz kell kotni, vagy a 0v-hoz, ami ugyanott a gazkar zsinorkivezetesen van. Hogy megtudd melyiken, meg kellene nezni van-e benne feszultseg a 0v-hoz kepest. Valoszinuleg az 5v-hez kell.

Melyik kabel oldotta meg a lampat es indexet?

[ Szerkesztve ]

(#715) Kolosszus01 válasza big-J (#714) üzenetére


Kolosszus01
tag

Nos.

Igy kötöttem rá:

A motor meg sem nyikkan.

Viszont azt monták,hogy nem mindegy,hogy a motor tekercselése 60fokos vagy 120fokos.
Ez igaz??
Vagy marhaság és mennie kellene?

Nem hozzá való ez a vezérlő van ilyen hiába 36v-os?

[ Szerkesztve ]

Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#716) big-J válasza Kolosszus01 (#715) üzenetére


big-J
őstag

Nem kattog vagy melegszik a motor es nem fordul meg egy par fokot sem, ha kezzel mas pozicioba guritod, es ugy adsz gazt?

Ebbol kiderul hogy jo-e a tekercselese.

(#717) Kolosszus01 válasza big-J (#716) üzenetére


Kolosszus01
tag

Tesztelve ezzel:

Minden oknak mutat a műszer.
Vagy is a kerékben a motor jó.

Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#718) big-J válasza Kolosszus01 (#717) üzenetére


big-J
őstag

Na akkor a sarga fekjel kabel lesz az erdekes amit fent irtam.

(#719) Kolosszus01 válasza big-J (#718) üzenetére


Kolosszus01
tag

Értem vagy is nem.

Akkor most melyik kábelt hova is kössem a gázkarnál?

Itt mi az igazság?::

Viszont azt monták,hogy nem mindegy,hogy a motor tekercselése 60fokos vagy 120fokos.
Ez igaz??
Vagy marhaság és mennie kellene?

Nem hozzá való ez a vezérlő van ilyen hiába 36v-os?

[ Szerkesztve ]

Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#720) big-J válasza Kolosszus01 (#719) üzenetére


big-J
őstag

Ha rosszul van bekotve vagy a fokok nem egyeznek majd hallod hogy kattog, mocorog, erolkodik a motor(forogni nem fog ugy se).

Ha abszolut nem nyikkan meg, akkor meg nem tartunk ott.

Mivel nem pont ugyanaz a vezerlo barmihez valo lehet. Az, hogy be lehet-e kotni hogy mukodjon az es mas dolog.

[ Szerkesztve ]

(#721) Kolosszus01 válasza big-J (#720) üzenetére


Kolosszus01
tag

Értem vagy is nem.

Akkor most melyik kábelt hova is kössem a gázkarnál?

Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#722) big-J válasza Kolosszus01 (#721) üzenetére


big-J
őstag

A szinek megegyeznek, csak van az uj vezerlon plusszban egy sarga. azt kosd ra a feketere, probald ki, ha nem megy a motor, kosd ra a pirosra ugy is probald ki.

(#723) tuki2200


tuki2200
senior tag

3. Napom az uj munkahelyen, valamelyik troger letorte az elso villarol a prizmat, leverte a festeket a villarol meg megsorjazta az elso gumit... hogy mekkora se**fej emberek vannak hihetetlen... eszembe nem jutna mas cuccahoz hozzapiszkalni..maris imadom a kozeget

Bocsi a kirohanasert, de egy kicsit fent van a vernyomasom

[ Szerkesztve ]

(#724) big-J válasza tuki2200 (#723) üzenetére


big-J
őstag

Ejj. Es ez csak az amit elsore latsz. En ugy otthagyni, hogy nincs direkt ralatasom kameras zart tarolon nem adom alabb.

(#725) tuki2200


tuki2200
senior tag

Ami 'tuningot' arulnak itthon 40e kornyeken Bosch Pedelechez, hogy kitolja a rasegitest nagyobb sebessegig, mukodik? Megéri?

(#726) big-J válasza tuki2200 (#725) üzenetére


big-J
őstag

Bugosak kicsit, de mukodnek, de ne itthonrol vedd, ha ennyit kernek erte.

Ezzel tudsz szorakozni egyet, ingyen:
https://www.youtube.com/watch?v=K8yF6mzg2aw

[ Szerkesztve ]

(#727) big-J válasza Kolosszus01 (#721) üzenetére


big-J
őstag

Gyanitom megoldodott a fekkabellel a dolog, mert nem ir vissza. :D

[ Szerkesztve ]

(#728) Cabrio


Cabrio
aktív tag

Üdv!

Ma vettem egy Ghost Teru X9 ebikeot és az lenne a kérdésem, hogy lehet ezt mosni gőzborotvával? Mire kell nagyon figyelni, hogy ne ázzon be?

(#729) Runner_fxr válasza Cabrio (#728) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Szia! A gőzborotva és a kerékpár semmiképp nincsenek jóban. Ez az elektromos rendszertől független. A csapágyak sem szeretik. A kerékpárt úgy mosd, hogy vödör szappanos víz és szivacs. Esetleg slaggal, de semmiképp se magas nyomású mosóval. Ha mindenáron magasnyomásúval szeretnéd mosni, akkor se telibe, pár centiről a csapágyakat és a motort, akkut.

(#730) Akasztott


Akasztott
csendes tag

udv uraim.

hatso kerek hajtasu agymotor vasarlasa elott allok.

adott egy 48v 500w motor, 440 fordulattal, 37km/o vegsebesseggel.

es adott egy 48v 1000w, 731 fordulat, 71km/o vegsebesseg.

inkabb az utobbit valasztanam.

ketto kozott mekkora a fogyasztasbeli kulonbseg azonos kapacitasu akkuval?

varosban, javareszt (97%) sikon hasznalnam.

tovabba mekkora terhelhetosegu akkupakkot erdemes venni?

csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.

(#731) big-J válasza Akasztott (#730) üzenetére


big-J
őstag

Ekkora kulonbsegnel >>azonos sebessegnel<< nem lesz erdemi fogyasztaskulonbseg.
Igen, erdemes meg a motornal is nagyobb ereju akksit venni, durvan 1.5 szeresen.
A motor pedig csak akkora teljesitmenyt fog felvenni, amit a motorvezerlo lead. Ha egyutt adjak oket, durvan egyezni fog a nevleges adat(+20-30% nem ritka).

[ Szerkesztve ]

(#732) Akasztott válasza big-J (#731) üzenetére


Akasztott
csendes tag

es ha "neha neha" "odalepnek" neki, azaz nagyobb rasegitessel hasznalnam?

akkor minimum 1500w-hoz valo akkupakkot nezzek? mekkora aramerosseg a minimum, amit tudjon az akku? es mekkora kapacitasu legyen? a 100km vigan tudnia kellene...

csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.

(#733) big-J válasza Akasztott (#732) üzenetére


big-J
őstag

Rasegitessel 100km-hez, minimum olyan 800wh-ra lenne szukseged. Viganhoz inkabb 1kwh. Rasegites nelkul minimum 1.5kwh, viganhoz 2kwh. Ezt olyan 32-38kmh tempoval.
Pl. neked, 1000/48=20a motorvezerlohoz 30a-t biro cellak es akksi management.

Ha gyorsabban mesz, jo esetben felezodik a hatotav, rossz esetben negyedelodik.

De egy nem nagy sebessegre tervezett geometriaval rendelkezo vazzal amugy is ongyilkossag gyorsan menni.

Mtb eseten:
26kmh 160w
33kmh 300w
40kmh 500w
50kmh 1000w

[http://www.kreuzotter.de/english/espeed.htm]

Gondolom ebbol latszik, 1000w-al, nem fogsz 71et csinalni, max ha a kerek a levegoben van. (Mennyit megy ha all :DD)

[ Szerkesztve ]

(#734) Akasztott válasza big-J (#733) üzenetére


Akasztott
csendes tag

http://enerprof.de/shop/batteries/ebike-and-pedelec-batteries/enerpower-softpack-48v-13s8p-24ah-with-bms-pedelec-battery-13x8-diy-30q/

akkor ezek szerint ezzel nem lovok melle?!

csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.

(#735) big-J válasza Akasztott (#734) üzenetére


big-J
őstag

Hova akarod tenni ezt az akksit, miert nem haromszog?

[ Szerkesztve ]

(#736) Akasztott válasza big-J (#735) üzenetére


Akasztott
csendes tag

teherbringam van. gugli ->"bullitt cargo bike"

csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.

(#737) big-J válasza Akasztott (#736) üzenetére


big-J
őstag

Van hova es mibe tenned?

(#738) big-J


big-J
őstag

Annal az akksinal talalunk jobbat. A motorszettet is linkeld be.

(#739) Akasztott válasza big-J (#738) üzenetére


Akasztott
csendes tag

alu vagy uvegszalas dobozt csinaltatok az akksinak, belulrol polifoammal vagy valami rezgeselnyelo anyaggal kibelelnem. teli hideg idoszakokon pedig futest is csinalnek neki.
a hely megvan "neki".

ez pedig a motor: https://m.leafbike.com/mobile/products_desc.php?ProId=903

[ Szerkesztve ]

csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.

(#740) big-J válasza Akasztott (#739) üzenetére


big-J
őstag

Akksi melegites:
Ha elegge zart terben van menet kozben es nem jon ra direkt szel, es ahol toltik/taroljak meleg van, menet kozben nem fog veszesen lehullni az akksi. Ha kozben orakat all valahol, az mas, zart terben melegitesnek jo lenne siman 2-3 darab ilyen usb-s eszkoz, a kutyahazban nekem bevallt:
[link]

Motor:
Ez egy nagy bicikli, es nehez is lesz, ehhez mas motor konfiguracio lesz jo. Mivel cargo bike-al nem lesz szukseg 70kmh-ra, a tekercselest mashogy is lehet kerni itt a leafeseknel. Gondold ugy, mint a sebessegek a biciklin. Ha olyan fogaskereken vagy, ahol a max 70kmh, akkor lassan fogsz gyorsulni, es kemenyebben fogsz dolgozni, dombon felfele meg annal is inkabb melegedni fog.

Ezt irjak:
>>. Max speed: 73.3 kmh -- 45.5mph Default (Optional other speed: 35mph or 25mph,15mph...please leave message)
73, 58, 41, 25 kmh kozul lehet valasztani, szerintem a ketto kozepso lesz neked az erdekes, de leginkabb a 41-es.

Az 1500w motorjuk a 1500w-os motorok kozott is egy kivalo, kulonosen jol megtervezett darab, kovetkezo gepezetemnek en is ilyet neztem ki, es csak kicsivel dragabb a 1000w-osnal. Nem hulyek, hogy 73kmh max-os darabot adjanak, 1500w-kent, mert nem is 1500w alatt eri el azt. Ezeket siman lehet 3kw fole tuningolni, ugy pedig a tekercseles vissza fogna a max sebesseget. Na ezert adhatjuk lejjebb a max sebesseget.

En erosen meggondolnam a nagyobbat, ha mar leaf-tol veszel. Amit tudnod kell, hogy a gyari 250w-nak eladott pedelecek is valojaban 600-700 koruli teljeseitmenyt vesznek fel, es ezek nem cargo bike-ok. Nem bannad meg egy pillanatra sem.

A tobbi zold szoveges opcioba nem szolok bele, nem ismerem a biciklid.

Akksi:
Amit linkeltel, itt 30Q-s (20A max egyenkent) cellakbol akarnak adni 8 darabot parhuzamosan, 8x20=160A potencialis teljesitmennyel, 30A akksi management korlattal. Ennek semmi ertelme. Van kissebb teljesitmenyu cellakal szerelt akksi is, olcsobban, ugyanekkora/esetleg nagyobb kapacitassal.

Pl 1000w-oshoz:
[link]

Amugy irjak a 1500w-os szettnel az ampert, 40A-ban hatarozzak meg, ugyhogy itt az oldalon egyik akksi sem fer bele alapbol. Mivel azt irjak egyedileg gyartanak, irni kell nekik, hogy van-e nagyobb BMS-uk, ami 40-50A max-ot tud. Ha nem, kenjek a hajukra, ezek viccesen kis ertekek, igencsak nagy akksik melle. Ha nem foglalkoznak nagyobb BMS-el, akkor nekem gyanus lenne, hogy nem eleg megbizhatoak a forrasztasaik a nagyobb teljesitmenyhez, ami esetben amugy sem kellenenek toluk akksik.

Ha nem 0-rol akarsz indulni epitkezesben, es eleg csak a felfogatast kitalalnod, inkabb ezt vennem:

[link]

Nekem mar 2 akksim van az UPP-tol, meretre is gyartanak, nekem 50A helyett 70A BMS-ert, 20 dodo extrat kertek.
Itt nem lesz ra szukseged, mert alapbol 40A-s. Ezen meg usb aljzat is van, ugyhogy ha valami lampat, telot, vagy melegitot akarsz rakotni egyszeruen megoldhato. Esetleg a hatso csomagtartos verzio is ott van, bar azt dragallom. Sima hatso csomagtartot is lehet kapni alin $20-ert.

[ Szerkesztve ]

(#741) big-J válasza big-J (#740) üzenetére


big-J
őstag

Igazabol nem rosszak az eneprof arai, de ha nem adnak nagy bms-t ne vegyel toluk, ha meg dragan adjak, akkor sem. :D

Az 1000w-os leaf vezerlo 26A-ot vesz fel, az pedig a bms-uk teherbirasan a 10 perc es a 5 masodperces maximumok kozott van. Meg oda sem fernel be kenyelmesen. Es a kontroller amikor 26A-t ker, azt valahol belul szamolja, abban nincsenek benne az elotte levo komponensek es a kabelek vesztesegei. Mindekozben a cellaknak 80A sem lenne gond. :F

[ Szerkesztve ]

(#742) Akasztott válasza big-J (#741) üzenetére


Akasztott
csendes tag

es az 1500wattos motornal mennyivel none az akksi igeny 100-150km hatotavnal?

ahogy ismerem magam, ugyis megjaratnam "alkalomadtan", de 35-40-es tempot siman el tudnek kepzelni a varosban.

(30-70db cimem van, ezeken ugye meg kell allnom, elindulni. lampak, baszakodasok, dugok bla bla bla)

tehat roviden: ha megvennem a legerosebbet, ahhoz mekkora akksi kene es mekkora amper erossegu?

csupasz fasszal fogok jarni kelni, mert szo szerint ramegy a gatyam erre a szarra :D de ugye csak egyszer kell megvennem...

esetleg mas gyartotol szarmazo agymotorra van tippetek? vagy maradjak leaf vonalon?

mxus? 48V 60V 1500W High Speed Brushless Hub Motor E-bike Motor Rear Wheel Drive MXUS Brand XF40 45H
http://s.aliexpress.com/Fna6Bzuq?fromSns=Copy to Clipboard

csak ezek meg alapbol lassuak.

500w 35km/o
1000w 45km/o
1500w 60km/o

csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.

(#743) big-J válasza Akasztott (#742) üzenetére


big-J
őstag

A leaf meg az edge 1500w-osa a legenergiahatekonyabb. Az mxus, qs, cromotor, mind vastagabb lemellakbol epul fel, bar erosebbeket (is) epitenek, de iparibb megoldasok.

Ugyanolyan sebesseggel nem fog tobbet enni. En most valtottam 1.2kw motorrol 4.5kw motorra, ugyanazzal az akkupakkal hasznalnom (még), ugyanannyik a tavolsagok.

Irtam, 40A-s akkupakk kellene a 1500w-oshoz. Amit linkeltem a nemetektol akksit olcsobb es nagyobb kapacitasu, mint amit te mutattal, ha ra tudod venni oket hogy 40A-s valtozatot csinaljanak, akkor jo, ha nem akkor a linkelt alis eladonal nezz korul vagy veluk epitess.

Ha tekersz is hozza kicsit is nem lesz gond ezekkel a 26Ah koruli akksikkal amit mutattam.

[ Szerkesztve ]

(#744) Akasztott válasza big-J (#743) üzenetére


Akasztott
csendes tag

hmm, meggyoztel! :)

akkor 1500w + 40-50A BMS, 30AH

irtam is a nemeteknek.

koszonom koszonom!!!

ja, es a leaf 1500, mindegy, hogy melyiket kerem, vagy ott is a kozepso ketto kozul valasszak?
esetleg az edge-t eu-n belulrol meg tudom venni?

csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.

(#745) big-J válasza Akasztott (#744) üzenetére


big-J
őstag

30ah-nak lehet mar meredek lesz az ara, ez a 27.6ah-os csak masik bms-el lehet jobb lesz, majd szamold ki ah-ra levetitve az arat.

Nem neztem meg utana hol lehet venni.

Igen, ott is ugyanugy, szerintem vedd a 41kmh-st, de mindenkepp ne a 73mast. Ha van eszuk ezek a sebessegek a nevleges voltnal vannak megadva, szoval tele akksival tobb, kozepessel pont annyi, merulttel, kicsit kevesebb lesz.

Amugy en ugy lattam, a te biciklid 26"-os gyarilag, akkor itt is jo lenne azt a szettet venni, mert 27.5-osnak a linkjet kuldted.

[ Szerkesztve ]

(#746) Akasztott válasza big-J (#745) üzenetére


Akasztott
csendes tag

alapvetoen 20" elol, 26" hatul, ezekhez az atmerokhoz terveztek a vazszettet.
de be lehet rakni az ejto papucsba a 27,5" is. csuszopapucsosba pedig a 28" is befer.
persze akkor elore is a nagyobb atmeroju 20" (451mm) kerek kell, hogy ne boruljon a geo.

(ezeken a kargo vazakon cserelheto a papucs: ejto-valtos, egysebesseges-agyvaltos, kontras es szijhajtasos papucsok vannak)

raalltam a temara. irtam a nemeteknek meg az upp-nek is akku temaban. a leaf-nek holnap irok.

jelentkezni fogok a fejlemenyekkel. koszonom!!!

csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.

(#747) Akasztott


Akasztott
csendes tag

tovabba, ha mar akkut gyartatok: mi az arany kozeput, ami nem nyirja ki az akksit, de gyorsan is tolti?! (persze mihez kepest gyorsan)

csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.

(#748) Akasztott válasza Akasztott (#747) üzenetére


Akasztott
csendes tag

abbol lehet barmi hatranyom, hogy 3500mah cellakbol epittetem? a toltesi ciklusok szama min mulik? lattam mar 800-2000 toltest biro leirast is. es milyen vegu csatlakozoval kerjem? mert errol nem talaltam leirast leaf-nel.

viszont azt latom, hogy eleg tag hatarok kozott kezeli a motor a voltokat.

52v-ot erdemesebb lenne kerni UPP-ektol?

[ Szerkesztve ]

csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.

(#749) Cabrio válasza Runner_fxr (#302) üzenetére


Cabrio
aktív tag

Tudnál írni erről még egy kicsit bővebben? Bluetoothon keresztül működik ez az eplus? Nekem nem fontos, hogy állandóan ki legyen kapcsolva a korlátozás, csak néha szeretném használni. Ezt meg lehet tenni a Purion kijelzővel is bármikor? Bosch CX motorra lenne, ezzel felezi az élettartamát kb?

(#750) big-J válasza Akasztott (#747) üzenetére


big-J
őstag

En olyat probalok kerni hozza, ami a nagyjat, tehat 20-tol 70%-IG 2-3 ora alatt feltolti. 13ah eseten ez 2-3A tolto, 20-23Ah eseten 5-6A. Nem lenne gond neked a 3500mah-os cella sem. 35E es MJ1 pl. azok, 8 parhuzamosan, 40/8= egyenkent csupan 5A-val terhelned oket. Ezt meg a leggyengebbek is birjak.

Toltesi cikklusok szam durvan azon mulik, hogy tele vagy fel(jobb) toltesen tarolod, illetve 0-tol 100%ig, vagy 20-tol 85%ig(jobb) hasznalod oket altalaban, illetve toltod-e oket amig nagyon hidegek(nem jo). Ezt a par dolgot betartva, 300-rol siman 1500-2000-re ugrik az elettartam.

En mindent xt90s-el kerek, 90A folyamatosra van tervezve, es a S-es valtozatban van szikra elleni vedelem is osszedugaskor. Akksit mindig megmondhatod, hogy mivel kered, motort nem mindig.
52V kb mindenben jobb, ha a motorvezerlo birja, szinte minden 48V-os motorvezerlo birja, de meg nem talaltam konkret megerositest a leaf-esrol. Egy 48V-hoz 41kmh-ra tekercselt motor 52V-on mar 45kmh korul menne. Nekem gyanus, hogy nem problema, mert sokan hasznaljak ezt a leafet 52Vx50A alatt, es ha masik vezerlot vennenek, akkor a gyarinal dupla vagy haromszor nagyobbat szoktak venni. Igy mar 48Vx40A=1920W helyett, egy kis butykolessel 52Vx50A=2600W utne markodat. Haladunk, haladunk. :D
Csak az akkuvezerlonek kell 50A-snak lennie. Az upp-nek 30A, 50A, 70A-sok vannak.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.