tévedés Ákoska,mert az 1.13.472 volt...s az tegnap este volt,de ez már egy mai kör,amikor egyedül voltam szerveren
Forza Italy!
tévedés Ákoska,mert az 1.13.472 volt...s az tegnap este volt,de ez már egy mai kör,amikor egyedül voltam szerveren
Forza Italy!
lehet,de most nem volt kedvem korábban üreset futni
de ha zavar téged akkor levetetem
Forza Italy!
nem zavar, csak demoralizáló
Mondjuk erre a pályára annyi időm volt, hogy tegnap a minimum 40 kört teljesítsem, aztán semmi több. Szóval nem mintha lett volna bármennyi esélyem közelebb menni. Viszont ha már tegnap fönn lett volna, akkor legalább tudtam volna miheztartás végett, hogy nincs esélyem. Így meg csak hitegettél
Amúgy jó taktika mindenkinek elvenni a kedvét verseny előtt pár órával
[ Szerkesztve ]
ja bocsánat
nem is néztem a dátumot
Mastre :
Amúgy jó taktika mindenkinek elvenni a kedvét verseny előtt pár órával
F1-es pszihológiai hadviselés zoza módra
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
És én még nem is futottam,csak 100literrel......
Simán 1.10 alatt leszek
Gyertek szeróra körözni
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
ez véletlen volt,szóval szerintem senki kedvét nem vettem el,s én nem is veszem ezt olyan komolyan
Forza Italy!
Viccelsz? Én nem is tudom, hogy hol lehet benzinmennyiséget állítani, úgyhogy alappal megyek
Zoza:
Én sem veszem komolyan, sőt, ami fontosabb: tőlem sem szabad semmit komolyan venni. Csak szívom a véredet pályán kívül, mivel a pályán közöm sincsen hozzád
[ Szerkesztve ]
persze-persze tudom én.
Mastre : látom elemedben vagy
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
Vizsgaidőszak rulez.
Mindennel foglalkozok, csak tanulni ne kelljen.
ma nem fogsz unatkozni futamon,mert kergetni foglak
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
tudom,hogy nem komolyan gondoltad,s nem is vettem fel
Forza Italy!
Nekem is kemény hetem volt.
egy vizsgajegyet érő beadandót dolgoztam ki 4 napig nonstop. Utána pedig 3nap, 4 vizsga. Sokat tudtam rájuk készülni....
Most olyan felszabadult vagyok,hogy repülni fogok a pályán.
Hodor. Hodor? Hodooor!
Figyeljetek csak,
nem vettem fel videót mert már nem volt kedvem és most időm sincs, deee tudjatok róla hogy ott a 3. kanyarban, ha kisodródtok jobbra a pályán kívülre, akkor bizonyos helyen valami megfogja a kocsit, mintha már a pálya határán kimennétek. Szal ha 200-zal kisodródtok, akkor is megáll a kocsi 0-ra, de baja nem lesz. Csak erre figyelni kell, tegnap Mastre is így járt. Nem kell kisodródni. Majd esetleg időmérő előtt után megmutatom úgyis mindenkinek miről beszélek.
A boxbejárathoz meg annyit, hogy ugye elég veszélyes a boxbejárat abból a szempontból hogy nagy tempóval kell beesni, ha meg túl korán fékezünk akkor belénk jöhet a hátulról jövő ember, aki nem is akar boxba menni. Éppen ezért mindenkit arra kérek, hogy ha nem megy a boxba, akkor ne vegye túl szűken azt az enyhe ívet, ahol már kezdődik a boxbejárati sáv, mert a mögötte jövőt megtévesztheti. Teljesen szűken egyébként is csak akkor lehet venni ha bemegyünk a boxba, mivel ha a teljes autó a sávon belül van, már nem szabad kijönni. Félig még rá lehet lógni a vonalra, de teljesen vonalon belül lenni csak akkor lehet, ha utána a boxba megyünk. Az a versenyző aki teljes szélességgel vonalon belül van, nem jöhet vissza a pályára, a boxba kell mennie. Az a versenyző, aki teljesen balra, a bejárati sávBA húzódó autót lát maga előtt, köteles elkerülni az esetleges kontaktot.
Magyarul: ne menjetek egymásba a boxbejárat környékén. Ha van 2 pilóta aki 10 körön keresztül üldözi egymást és folyamatosan a nyakán lóg a hátul lévő az előtte lévőnek, akkor a hátul lévőnek számítania kell arra hogy bármikor kimehet a boxba az előtte lévő és lehet, hogy váratlan lassítással fogja megkezdeni a boxba húzódást. Ezért a boxbejárat közelében a hátul lévő kicsit jobbra szélesedve kövesse az előtte lévőt, nehogy az előtte lévő lassítson és csatt legyen.
Tehát alap esetben mindig kicsit szélesebbre vegyétek azt az ívet, a hátul jövő is valszeg ezt fogja tenni hogy szélárnyékban maradjon, és szűken tartsátok a kocsit csak akkor, ha boxba mentek, így a hátul jövő valszeg tudni fogja hogy boxba mentek és még jobban szélesebbre veszi a követést.
[ Szerkesztve ]
szerk.: abba bele sem merek gondolni, hogy ha 10 körig rá van tapadva egy autó a másikra és egyszerre akarnak boxba menni, és az elöl lévő fékezz nagyobbat előbb akkor a hátul jövő ezt hogyan reagálja le ...
mindegy majd megoldjátok
[ Szerkesztve ]
Csak erre figyelni kell, tegnap Mastre is így járt. Nem kell kisodródni.
Hát Proof, nem kell előttem keresztbe fordulni
Na lesz büntetés 19:20 utáni érkezés után? Mert még mindig egyedül vagyok fenn
Hodor. Hodor? Hodooor!
A mai futamon sajna nem leszek,de legalább nem fogok senkit megkoccolni.
Akoska jó futamot remélem sikerül a dobogó
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok ász,de benne vagyok a pakliban
Azért ennyi víz nem volt a pályán!
Lehet,hogy ez volt a búcsú futamom.
pedig tisztán látszik hogy felúsztál rá!
Most mit izélsz. Engem meg az oldalszél fújt a falba.
Jó volt a Fight Jcolee. Eléggé kemények voltunk mindektten. Én emg is sérültem orrkúpnál,és bal első felfüggesztésnél.
Egyszer megpöccintettelek,remélem abból nem lett bajod.
Kikényszerítetted belőlem,hogy egy komplett futamot végig menjek hiba nélkül.
Remélem ennek most nagyon örülsz...
Cila....
Ez már tényleg szánalom,hogy mindig történik vmi fsság veled
Hodor. Hodor? Hodooor!
Ilyesmi nálam is volt egy-kétszer. Pontosabban szinkronizálás, meg teleportálgatás.
Kleroo Én nem sérültem. Ez a hűtés+drive thru már sok volt, nem tudtam hozni a második helyet. Remélem most örülsz, ugyanis eddig csak első második vagy kieső voltam. Még szerencse, hogy a 3. hely is dobogónak számít, legalább a statisztika nem nagyon romlik.
[ Szerkesztve ]
EGyébként legközelebb legyen már valami doksi a pályához, hogy mennyivel lehet bemenni a boxba. Ez így elég bosszantó volt.
Mi Zozával 3as hűtővel mentünk,és én nagyon nem kíméltem a motort. Amikor 9mp-re voltál,akkor hamarabb felváltottam pár kör erejéig,de utána megint kinyomtam a szemét.
Örülök.
Szerk: a vonal mellett ott van egy kis táblácska,hogy 80al kell menni
Persze 100al haladva már mindegy,hogy mit lát az ember
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
Nekem így is 110 fölé ment a moci. Ez hogy lehet
mondjuk attól h 110 fok fölé megy még nem kell visszafogni semmi baja nem lesz
jah én is csak akkor szoktam elgondolkodni,mikor már 120 felé jár
Forza Italy!
Mastreval ugyanazzal a setuppal mentünk (motorügyileg biztosan), és ő nem fejezte be a futamot.
Egyébként ahogy gyakorlás közben néztem XD plugint, akkor is láttam, hogy eléggé fogy a motorélettartam.
Nem értem.
Nekünk 22 fővel nem csinál ilyet. Nálunk jó a rajtrács is elsőre. Totál ugyan az a configja meg prioritása van a ti szervereteknek is mint a VCRC-seknek.
Mondjuk Cila kicsúszásánál csak ő akadt meg, de a közvetítésben is látszik 1-2 kollektív akadás.
''Az a legszebb érzés az életben, ha valakinek szüksége van ránk.'' http://www.vcrc.hu , http://www.kiccsillag.hu
Kis érdekesség, idén már több pontom van, mint tavaly összesen szereztem.
más a pontrendszer, és tavaly mindig DNF lettél, ha csak 1 légy odafosott a szárnyadra
De a pontrendszer más volt, több pontot lehetett szerezni 1 futamon. Bár igaz ami igaz, gyakran nem értem célba.
[ Szerkesztve ]
A legnagyobb balesetet a BMW-s PR00F szenvedte, ahogy az az alábbi videón is látszik. Sokáig nem értette a csapat, mi okozhatta ezt a hibát, és kiderült, hogy a rajt után Ákoska koccolt PR00F BMW-jébe, emiatt megsérült a differenciálmű, és ennek a hibája okozta PR00F végzetes kiesését. Tehát nem vezetői hibáról volt szó, mint ahogyan azt néhányan sejtették.
[ Szerkesztve ]
pedig jól sejtették
egyébként szerveren kérdeztem mi volt,és azt mondtad meg se érezte az autó.
cila meg azért előzött meg,mert gyorsabb volt
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
mert a diffi sérülését nem jelzi az LCD-n. Ezt a szerelők mondták utólag a telemetria alapján. Cila meg azért előzött meg, mert kanyarokban már nem olyan volt a BMW.
Itt bezzeg nem fogott meg semmi, repültem egyből. Utálom az ilyet. Pedig az 1. helyet érdemeltem volna.
najóvan hagyjuk
amugy vissza szerencsétlenkedhetted volna az autódat más elé is.
méé pont elém kellett
Mindenképp neked járt volna az 1. hely.
én odaitélem neked.
de akkor kit ejtsünk ki helytted az első 3-ból ?
Sppedg : sajnálom hogy nem jöttél,jó kis futam volt ez.
a látottak alapján nem lehetett volna dobogó. nagyon gyors volt az első 3.
abszolut elégedett vagyok a 4. hellyel,pláne végig sérült autóval.
plus stop and go. igy bukott a 2 kiállás is.
kérem kaccsojjja ki...
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
Kleroo-t ejtsük ki mert az első 3-ból neki van a legnagyobb pofája, még az enyémnél is beképzeltebb flegma rohadék. Nagyon felvitte az isten a dolgát. Mondjuk a BMW illik hozzá, mert kell az önbizalom ehhez az autóhoz, búza ne üljön bele, tudod hogy mennek a dolgok.
Köv. szezonban (ha leszünk még), egy normális, kitesztelt modot, és pályacsomagot kell választani, nem olyat ami most jött ki. Szerintem. De ha minden áron előrelépés kell dátumban 2008->2009->2010, elég nehéz lesz. (szivesen mentem volna egy szép részletes 2007es moddal is...)
¯\_(ツ)_/¯
Igen igazad van.
Emlékszem erről ment a vita augusztus-szeptember környékén,hogy menjünk ezzel vagy valami kiforrott moddal.Én a kiforrott mellett tettem le a voksomat azt hiszem Ervinnel együtt.Le lettünk hurrogva.Most már mind 1.Az a baj,hogy az RFT-n kívül nincs normális mod.
Ezt majd nyáron átbeszéljük persze ha lesz bajnokság.Remélem lesz!
<- ekkora?
Hodor. Hodor? Hodooor!
még annál is nagyobb
[link]
Ajánlom mindenki figyelmébe. Mmg07 anno nekem tetszett.
¯\_(ツ)_/¯
Toljuk valami régi moddal. Akkori kocsiknak király hangja van.
Pl. volt nekem valahol egy 1985ös modom, talán Laceen mutogatta. Na azokban van turbo, engineboost, egyemás.
[ Szerkesztve ]
Szerintem se fontos a legújabb moddal menni.Élvezhető legyen mindenkinek.Tavaly én felvetettem illetve ajánlottam a modokat.Kivétel az RFT nem tetszett.Volt benne CTDP 2006 is.Az volt a legjobb azt hiszem.Akkor ha jól emlékszem Farkas mondta,hogy nem kéne visszalépegetni.Mindenkinek az lenne a jó ha kiforrott moddal nyomnánk.Nekem tök mindegy,hogy mikori a mod csak jó legyen.
Sztem menjünk 1973-as mod-al az a legjobb évjárat
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
Ennyi a KERS.
Végig Vettel volt előrébb, aztán a célegyenesre fordulva Webber megnyomta a KERS-t, és nyert vele 2 tizedet...
Nekem a Brazil volt az utolsó futam ebben az idénybe az biztos.
Kipróbáltam a kövi pályát és engem az nagyon idegesít.Ennyire kanyargós pályát már rég láttam.Vagy lehet,hogy nem is. Szerintem egy nagy szar az a pálya.Láttam a hotlapson az időket,na én attól 20kör után 10secel rosszabbat megyek.Nem látom értelmét a gyakorlásnak.
Sajnálom.
[ Szerkesztve ]
Én támogatom ezt. Régebbi turbos vadállat kocsikkal jó lenne menni.
Már ha egyáltalán lesz liga :S
Mert ha Zoza megy,akkor én sem hiszem,hogy maradok,úgyhogy tartsátok itt
Hodor. Hodor? Hodooor!