Igaz!
Tegnap kifejlesztette a technikát
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Mastre
tag
JColee
őstag
Tegyük azt hozzá, hogy gyülekező 19:20kor van ugyebár, jó lenne, ha akkor már mindenki szerón lenne.
akoska07
nagyúr
abból,hogy még normális setupom sincs a pályára,és keveset mentem rajta.
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
SirAlo
aktív tag
Sajnos en se tudok indulni ma futamon
Amugy Zoza majd el tudnad kuldeni a Controller.inidet? Eltennem arra az idore ha elromlik a kormanyom nagyon durvan mesz billel
proof88
addikt
ejjjj!
Kleroo
veterán
Nem attól megy gyorsan
Hodor. Hodor? Hodooor!
Kleroo
veterán
Proof!
Hát tőlem ilyen gyors !!
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
proof88
addikt
akkor mitől? elmondhatnád, hátha gyorsulok én is
proof88
addikt
6 körül lestartolom a szervert, előre szólok.
cila1
aktív tag
Ő tud vezetni,ti meg nem!
akoska07
nagyúr
mi ez az uj séró ?
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
Mastre
tag
Biztos összeveszett a fodrásszal, aki elintézte
akoska07
nagyúr
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
cila1
aktív tag
Vérszemet kaptam így a végére!
Reszkessetek!
Kleroo
veterán
Zoza nem is mer már jönni...
A mai futam elég mókás volt. túl sokalás volt ide ez a szárnnyitósdi.
Az pedig már feltosz,hogy Schuminak sose jön össze egy jó verseny...
Mindenki be-harakirizett mellé
Hodor. Hodor? Hodooor!
cila1
aktív tag
Ja,kb úgy beestek mellé mint az idény elején te csináltad!
Kleroo
veterán
Nekem is ez jutott eszembe, de nem írtam inkább .
De én a pálya mellett harakiriztem be melléd
Hodor. Hodor? Hodooor!
cila1
aktív tag
Ja ez így volt.Meg szerintem a Malájon is volt valami ha jól emlékszem csak nem velem.
Talán Dragbajnokkal?
JColee
őstag
Dragbajnok nem indult futamon. Legalábbis éles futamon nem.
cila1
aktív tag
Lehet,hogy gyakfutam volt.
proof88
addikt
Ma mindenkit meg fogok alázni, ezt jobb ha tőlem tudjátok. Meg fogtok szégyenülni!!!
[ Szerkesztve ]
Kleroo
veterán
Segítséééééég
Hodor. Hodor? Hodooor!
proof88
addikt
Kleroo te látszik hogy BMW-nevelés vagy
cila1
aktív tag
Te ki vagy?Ismerlek?Sportolsz valamit?Ja,sakkozol?
Mastre
tag
Kikérem magamnak! A sakkozó én vagyok!
Zoza24
senior tag
nah hazaértem,2 körrel lemaradtam a rajtról
Forza Italy!
Zoza24
senior tag
pedig ahogy nézem a live timingot,még a 10 helyről indulva sem lettem volna esélytelen
Forza Italy!
JColee
őstag
Na visszanéztem, mielőtt anyázok:
Légyszi ne az első körben akarjuk már eldönteni a futam/bajnokság kimenetelét. Speedg lebontott az első körben 16. kanyarban (Cilával csatázott, én elöttük voltam).
Egyébként meg köszönöm, hogy enynire figyeltetek rám, mindenki elegánsan elengedett, pedig helyezésért ment a dolog.
macy
addikt
Jó a dumád, ki az edződ?
Speedg
csendes tag
Bocsánatot kérek
Nem vagyok ász,de benne vagyok a pakliban
proof88
addikt
Az esős brazil pályához tartalmazza az új eső gumikat!
Aki Win7-et vagy Vistát használ, annak érdemes Rendszergazda joggal indítani a telepítőt!
Természetesen kötelező felrakni. A gumi használatához a setupban kell kiválasztani a BMWet keveréket.
Továbbá, aki azt szeretné, hogy külsőre is eső gumijai legyenek (mivel az eső gumi kiválasztása a setupban önmagában még nem változtatja meg a gumi kinézetét), annak a FŐMENÜBEN kell az autó kiválasztásánál beállítani ezt: Upgrades gomb, és a lenti listában kiválasztani legalul a Texture Tires-t és azon belül az Xtreme tires-t kell megvenni! Tehát NEM a Tire Compound Selection-t kell módosítani, hanem a Texture Tires-t!
proof88
addikt
hmmm most meg mi a szar van ... mit basztam el már megint
szerk bazzeg elbasztam a peccset, kihagytam egy pálya módosítást a kur...
[ Szerkesztve ]
JColee
őstag
Mostmár lehiggadtam, de akkor azért örültem, hogy nem vagyok TS-en.
proof88
addikt
most jöttem rá hogy ha be van állítva az esős gumi textúra, akkor villog a hátsó lámpa, mint ahogy esőben szokott villogni, király ez kb olyan mintha a kormányon állítanám eső gumira a kocsit, mert élőben is az aktiválja a villogó lámpát.
proof88
addikt
Eközben Brazíliában ... (videó)
király ahogy villog a hátsó lámpa, és közelről látszik, ahogy pislog és nézelődik a pilóta
Nah én megtankolva szuperlágy gumival 23-24-es időket megyek.
Eső gumikkal (ami a BMW házi fejlesztése, tehát a legjobb eső gumik) 17-es időt. Nem tudom üresen hol lesz az alsó határ, 14-es idők lesznek talán.
Azt elfelejtettem mondani, akit érdekel: az eső gumik optimális hőmérséklete 87°C, viszonylag jól tolerálják ha lehűlnek vagy túlmelegednek, és úgy lettek kifejlesztve, hogy elöl és hátul is kb egyenletesen kopjanak el, így hosszabb etapon is viszonylag konstans marad a balansz. Azt is fontosnak tartom kiemelni, hogy az eddigiektől eltérően ezek a gumik NEM vadiújan tapadnak a legjobban, egy kicsit koptatni kell őket a 100%-os tapadáshoz. Ez azt jelenti, hogy kb 6%-os kopásnál érik el a legnagyobb tapadást. Ebből következik, hogy időmérőn egymás után talán több mért kört is érdemes menni. Viszonylag gyorsan kopnak, de eléggé tűrhető a dolog, mert mint mondtam, a kopás kb egyenletes elöl-hátul. Kb. 38%-os kopásnál esik kicsit nagyobbat a tapadás, ezt ki kell tapasztalni mindenképpen hosszú etapon, hogyan változnak a köridők. Annyi biztos, hogy 50-60%-nál kezd használhatatlanná válni a gumi, és kb ettől a ponttól kezdve a tapadás rohamosan csökken, érthető hiszen már kezd kínosan kicsi lenni a barázdák mélysége. Azt ki kell tesztelni hosszú etapon, hogy mégis mikor hány kör után hogy tapad a gumi.
ja és a pályán a rázókövek kicsit gyengébben tapadnak mint az aszfalt ...
[ Szerkesztve ]
JColee
őstag
Egyébként elrontottad az időmérővel a jóslatomat, én azt mondtam, hogy a leggyorsabbak bemennek 33 alá, ehhez képest te 32 alá is mentél. Mondjuk 2 hete modntam ezt Horcsának, azóta sokat fejlődött a tudomány.
proof88
addikt
Egyébként leszarom ha nem hiszed el , de egyáltalán nem számoltam 31-es körrel, néztem is a szektoraimat, és a középsőben találtam el nagyon valamit abban a körömben. Mivel szerintem a dupla balost mindig konstans jól vettem utána a kigyorsításom is jó volt a hátsó egyenesre, valszeg előtte csinálhattam valamit máshogy, és nem is a visszafordítóban. Szerintem közvetlenül a szektor elején a lejtős dupla jobbost csináltam meg jól, illetve onnan a kigyorsítást.
Ráadásul 1-2 hete be akartam rakni valami über időt a hotlapsba, de amikor próbálkoztam 10 literrel is lággyal, sőt kicsit szuperlággyal is, csak ilyen 32-es idők jöttek ki, akkor már ti raktatok 31-es időket is, ezért is lepődtem most meg magamon. De igazából most hosszú idő után végre sikerült az előző szezonos időmérős formámat hoznom, akkoriban voltak nagyon összerakott köreim időmérőn.
akoska07
nagyúr
az incidens ellenére nagyon jól mentél.
grat a 2. helyhez.
kb 6-7 órát tudtam forditani a pálya gyakorlásra és setup készitésre.
Én nem gyakoroltam a boxolást.
nem is nagyon foglalkoztam a pályával és a versennyel.
idő és kormány hiányában.
Az viszont elég vicces,azon tul nonszensz,hogy egy reklám táblához igazodva kell beállni a boxutca speedlimitjére.
F1-ben ez nem igazán elfogadott
sajna be is csusztam és áthajtást kaptam.
amikor le szerettem voln tölteni majdnem megint belecsusztam és meg is csusztam,buktam is az első szárnyat és sérült az eleje.
Nem tudom ki hogy van vele...
nekem a verseny az versenyről szól.
be vagyok állva arra,hogy menjek ahogy tudok és ne kelljen csak azzal foglalkozni,hogy"gyors" legyek valmint amikor kijövök a teljes versenyre való koncentrálásból a boxolásnál csak beesek és menjen minnél hamarabb tovább,sietve vissza a versenybe. a boxolásnál "normál" segitség egy fehér vonal ill. egy lámpa ami megmutatja hol kell lassitani,ne büntessenek meg.
próbáltam a futam előtt ezt berögziteni,de annyira menni akartam,hogy benéztem a reklám táblát. aztán ujra és tört is az autó. ma nem voltam dekoncentrált jól mentem volna,és végül elromlott az egész versenyem.
Kérném szépen a az elkövetkezendő futamokon egyértelmü megjelölését a boxutca speedlimitjének. keressünk olyan pályaverziót ahol ezek a minimum dolgok elérhetőek.
a pálya minőségét tekintve szerintem bármelyik pálya megfelelt volna ehhez képest amin fel van tüntetve ez.
nekem ma sajna ezen mult a versenyem.
dobogó esélyes lettem volna,ezért ez most fájó pont volt
egyébként meg grat mindenkinek,nehéz verseny volt.
én megizzadtam,küzdeni kellett az autóval (a törés miatt),pedig nem volt rossz a setup.
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
JColee
őstag
Mit nem hiszek el? Ez nem hit kérdése, hanem csak az akkori állások alapján tippeltem valamit
Én úgy vettem észre, hogy a 8-9 kanyart ha jól veszi az ember, akkor sokat nyer vele a középső szektorban. Szerintem ezt találtad el akkor te. Ahogy modntam, nekem nem nagyon sikerültek a könnyebb autóval a gyorskörök, de ha minden klappol akkor sem tudtam volna azt überelni.
akoska07 Köszi, nyomtam amit bírtam, kétszer így is szélesre vettem a 13-14-es kanyart
Már értem, hova tűntél el, mert ahogy menet közben néztem az időket, elvileg előttem kellett volna legyél, de mégse voltál.
A boxbejárat tényleg elég gagyi, én majdnem eltaláltam Kleroot, ahogy igyekeztem utána be a boxba. Ő picit korábban fékezett. Mondjuk ha nincs előttem, lehet, hogy én is gyorsan érkezem be a boxba.
[ Szerkesztve ]
JColee
őstag
Elfelejtettem bocsánatot kérni az első körben a 9-es kanyar után meglöktelek, valahogy lelassultál a kigyorsításon. Remélem nem sérült a kocsid.
proof88
addikt
mert azt mondtad chaten hogy zsivány vagyok vagy nem is tudom mit mondtál már rám mintha eddig titkoltam volna az időmet vagy ilyesmi .... na ezt nem akarom mert nem titkoltam.
proof88
addikt
majd köv szezonban felül lesznek vizsgálva a pályák, de túl jól néz ki ez a pálya ahhoz hogy mondjuk visszacseréljem a tavalyi verzióra
JColee
őstag
Hát persze, hogy titkoltad.Milyen idő is van hotlapsban?
#16094 Tavalyin gyorsabbak voltunk vagy 2 mp-el, ha nem többel. Ráadásul az idei kocsik gyorsabbak, tehát jó volt ez.
[ Szerkesztve ]
akoska07
nagyúr
semmi gond.
nem sérült az autó,gyenge kocc volt.
tudtam "gyorsan" menni.
proof88 : elsősorban próbáljunk a funkcionalitásra rámenni,aztán a szépségre.
ezek alapvető és fontos dolgok.
én a tavalyin is "jól mentem".
itt is elfogadtam a pályát,olyan amilyen,de a box kicseszett velem.
persze én is hibás voltam,de az alapvető dolgok legyenek meg egy pályán.
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
proof88
addikt
én a funkcionalitásra megyek rá, és olyan pályákat preferálok, ahol a rázókövek a lehető leginkább hasonlítanak az élő verzióra, ezért lett Monzából is merően más pálya a tavalyihoz képest, és Szuzuka is ezért ez, mert ez jobban átadja a pályát, mint a tavalyi verzió. A bejárati vonalról meg vitatkozhattunk volna, ha legalább 1 ember a mezőnyből a 3 hét alatt szólt volna érte, pedig gyakfutamból is volt 4 kb, de a hallgatás számomra beleegyezés. Az mondjuk eszembe jutott hogy kiírom majd hogy hol van a box bejárat kezdete, de mivel nem csak BT tag vagyok hanem versenyző is, úgy gondoltam hogy azzal is egy kis előnyre teszek szert ha valaki megszívja.
akoska07
nagyúr
ahogy irtam is,nem néztem boxolást,
sima kilépés az autó összetörése után simán eljuttatott a boxba
egyébként szoktam gyakorolni a boxolást.
itt most nem.
elég volt összerakni egy beállitást és vmennyire begyakorolni a pályát és a hibáit.
ismét tanultam vmit... nem lehet bizni abban,hogy minden rendben van a pályával.
lassan vége a szezonnak.
remélem köv szezonban hamarabb előrébb tud lépni a rönó,mint ebben az idényben.
most nem a tulélésért harcolunk,hanem a jó helyezésekért.
ahogy Horcsa is mondta
a rönó rajtokról nem is beszélve...
ja amugy meg el kell gondolkodni ki legyen BT tag.
ha ilyen hátsó gondolatok vannak egy BT tag fejében
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
proof88
addikt
JColee
őstag
Tényleg meg akartam kérdezni, hogy rajtoltok ilyen jót? Kicsit rövidebbre vettem az első és második fokozatot, közepes TC-vel rajtoltam és így is simán lerajtoltatok. Igaz, hogy elaludtam a rajtot, de akkor is.