hehh
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] RTX3070 16 GB VRAM-mal?
- [Re:] ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
proof88
addikt
Kleroo
veterán
Hinnye!
Valencia mocsok nehéz.
Ki kedveli?
Hodor. Hodor? Hodooor!
Mastre
tag
Nekem még régen, mint egzotikum, tetszett.
Mostanság nem mentem rajta...
Iron Funeral
őstag
98,7% az esélye annak, hogy megmarad egzotikum szinten
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
proof88
addikt
A 3. szektor mindig is tetszett, az első 2 szektor unalmas, de ez a pálya jobb mint amin tavaly mentünk, kicsit jobban feldob.
MPowerPH
félisten
Sziasztok!
Kérdezném, hogy lehet e csatlakozni pár futamra/tesztre? RFT-s voltam, sajnos az idei évről lecsúsztam, de nem akarok nagyon kijönni a formából.
Don't Tread On Me
proof88
addikt
persze, regelj az oldalunkon légyszi: ph-f1team.hu
aztán tanulmányozd a szabályzatot, meg vegyél fel 1-2 górét msnre (pl Szabesz, Farkas, ACE, én)
JColee
őstag
Ace góré? Nem is tudtam
proof88
addikt
régóta ott van már a BT-ben
Lonna18
csendes tag
Sziasztok!
Új vagyok a szimulátorok világában, kb 2 hete kezdtem el.(Formula Force Ex kormánnyal)
Most épp Interlagosi pályán edzek, 1:11:588 a legjobb időm, de olvastam, páran már mentek itt 1:08as időket is (sőt lehet még jobbat)
Biztos vagyok benne, innen már csak jobb setuppal lehetne előrébb jutni, esetleg tudnátok pár tippet adni, mit lenne érdemes erre a pályára állítani?
Előre is köszi ha tudtok segiteni:
L
cila1
aktív tag
Ott még nem tartunk.De amúgy mindent.
[ Szerkesztve ]
Lonna18
csendes tag
Szóval erre nincs jobb megoldás, minthogy szépen végigzongorázzak mindenféle beállítást és folyamatosan teszteljem közben jó lett-e...huhh, szp időbe fog telni minden egyes pályára belőni
Azért ez nem feltétlen brute force módszert jelent
Vannak leírások, többek közt nálunk is készült egy PR00F által, nem tudom elérhető -e a honlapunkról kívülről, ezt tőle kell megkérdezni.
¯\_(ツ)_/¯
cila1
aktív tag
proof88
addikt
hello,
az is fontos hogy egyezzen a pálya, mert brazil és brazil pálya között van különbség, ami okozhat köridőbeli eltérést is
bár ha 2 hete kezdted el, akkor nem biztos hogy feltétlenül komoly setupolásba kell kezdeni, javaslom hogy első lépésként állítgasd a fékerőeloszlást előre meg hátra, meg a kormányzárat is nézd meg, hogy tetszik jobban. meg ugye a mod sem mindegy melyik moddal nyomulsz?
amúgy a Szabesz által említett segédletem az elérhető, tess. videók nincsenek benne, az külön pakk.
alapvetően brazilra valami kompromisszumos szárny beállítás kell a közepes és a magas között, a rugózást meg szintén tesztelni kell hogy full lágy rugókkal jobb-e szerinted vagy a közepesen kemény rugókkal. Az oldalirányú súlyeloszlást told valamennyire balra.
érdemes 1-2 szót olvasni is a pályáról meg nézni 1-2 onboardot is
ja és ami fontos, hogy milyen segítségeket használsz. kipörgésgátló, abs, stb.?
[ Szerkesztve ]
proof88
addikt
amúgy nem hülyeség tényleg onboardot nézni mert vannak olyan kanyarok ahol több ív is jó, és ötletet meríthetsz, bár általában egyértelműek ... de pl én asszem 2008-ban még mikor láma voltam, néztem Kimi-s Silverstone onboardot és az egyik kanyart máshogy vette mint én, lemásoltam és asszem 2-3 tizedet nyertem, hát igen mindig is szerettem Kimit, meg azóta rájöttem hogy homo vagyok, mint minden BT-tag (Buzik Társasága, vagy Búzák Társasága, ahogy tetszik ).
Lonna18
csendes tag
Szia,
Tc lowot és automata kuplungot használok, többi off, F1RFT2010 moddal.
A kormánybeállitásoknak már utánaolvastam, be is van lőve tökéletesen, szinte élmény menni a pályákon, de az 1:11:588as idő után érzem, h már nem tudok jobbat menni, akármennyire próbálkozok.
Az infokat köszi, biztos hasznát veszem majd, lesz mit olvasnom a következő napokban
Fékerőről is olvastam, h segitségek nélkül inkább előre kell tenni, akár 60:40es arányban,mert mki ilyennel megy, legalábbis a nagy átlag.
Onboardokat néztem, legtöbbet első szektorban vesztek, ott kb a legjobbam 0:17:888,de itt lehetne legalább fél mpet hozni úgy érzem.
Középső szektor 0:35:245, itt nem hiszem h sokkal gyorsabb tudnék lenni, az utolsóban pedig 0:18:090, de ezeket sosem tudtam egy körbe összerakni:S
Köszi a segitségeket!
üdv:
L
Lonna18
csendes tag
Hmm, hát ez nagyon profi leírás
proof88
addikt
nekem a top időm tavaly 1:08.514 volt, a legjobb szektorok pedig:
16.692, 35.359, 16.274
szerk.: amúgy ez fsone 2008 volt és F12009-Rd16-Brazil pálya
[ Szerkesztve ]
JColee
őstag
2es kanyarban minél előbb gyorsíts ki. Szóval vedd szűken az 1est, hogy a 2esben már tudjál kigyorsítani.
Lonna18
csendes tag
Hát igen, akkor első és utolsó szektorban vesztek sokat, ott kell javitani.
20:19es szárnnyal, 120as guminyomás,54:8as fékerő, de lehet dobom is el amit eddig csináltam, és újra nekiállok egy brazil setupot összehozni (a Tőletek kapott infokkal legalább már tudom, mit hogy kell állitani)
Kiváncsi leszek mit tudok összehozni
cila1
aktív tag
Olyan rég volt már szavazás!
Szavazzunk már valamiről.Már hiányzik.
proof88
addikt
sztem nem kell szavazás, mert ha ma kirakom a szabályváltozásokat, lesz elég meleg-hideg a topikban
Zoza24
senior tag
nah kíváncsian várjuk mit tákoltál össze főnök
Forza Italy!
proof88
addikt
én kb semmit nekem csak púp a hátamon hogy ma ki kell írnom Farkas beteg ötleteit
Zoza24
senior tag
nekem is lenne pár ötletem,bár tudom én kisfiú vagyok még hozzátok képest
Forza Italy!
Kleroo
veterán
én viszont egy valencia specifikus kérdést vetnék fel. A 3 szektorban,van a 2 nagyon gyors jobbos kanyar. A 2. kanyarnál pedi könnyű kicsúszni a pályáról. A lényeg az,hogy habár ez pici hiba,de sokkal könnyebb szélesen venni,és tán még gyorsabb is. Be legyen tiltva,vagy sem? :-)
Hodor. Hodor? Hodooor!
proof88
addikt
írd le most még időben és akkor még tárgyalásra kerülhet a mai nap folyamán
Kleroo: hát alapesetben minden ilyen tiltva van, most említsem meg hogy mi hányszor mentünk ki Hungaroringen a 11-es kanyarban? Én úgy állok hozzá ilyenkor, hogy tartom magam a szabályos közlekedéshez, de ha látom a tükörben hogy az üldözőm folyamatosan szélesít, vagy aki menekül előlem, akkor én sem vagyok rest így cselekedni.
[ Szerkesztve ]
proof88
addikt
ha van rázókő, azon belül kell maradni, vagy legfeljebb rámenni a rázókőre, de 4 kerékkel lelépni a rázókőről a bukótérre nem szabad. De ez a szabályzatban is benne van valahol megfogalmazva. automatikus büntetés persze nincs utána, mert nem fogom visszanézni mindenkinek a 4x körét hogy mennyire volt szabályos, ezért a szabályzat úgy van megfogalmazva hogy óvni lehet miatta. Mert pl aki látja a versenyen hogy xy folyamatosan szélesítget, az verseny után nyújthat be óvást és ha okés a dolog akkor xy kap szabálytalankodásonként asszem fél mp-et, és utólag hátrébb is sorolható. Óvni kell, csak sok a nyúl. Nem mernek óvni vagy leszarják. Én óvnék csak nincs miért. Zozán meg mit óvjak? Azt hogy gyors?
proof88
addikt
2 fontos dolog
- egyrészt ma és holnap valószínűleg nem lesz szerver karbantartás miatt. Remélhetőleg vasárnap már lesz. Addig is gyakoroljatok offline.
- másrészt pedig a topik 1. hsz-ét egyelőre így raktam össze, mit kell még módosítani rajta?
[ Szerkesztve ]
HorCsa
csendes tag
Proof: Jó korán ébredtél
Helyre pofoztam az éjszaka, úgyhogy fut a szerver. Előfordulhat, hogy napközben pár percre még megáll, mert 1-2 beállítás még lehet hiányzik.
Arra kérnék bárkit aki valami rendellenességet tapasztal, hogy valahogy szóljon.
Illetve tegnap valaki gyakorolt 19:00-21:00 között. Ő nem tapasztalt semmit? Mondjuk szinkronizálást? Vagy ha nem gyakorolt senki, az is érdekes lesz...
és még valami: Minden ph!f1 tagot szeretettel meghívunk ma estére aki ráér és van kedve fronthajtásos autóval "küzdeni" két futamot (remélem a szerverrel már nem kell megmérkőznöm ): [link]. A szükséges letöltésekhez a jogot a fórumban való jelentkezés után megkapja mindenki, vagy elkérhetitek azoktól akik nálunk futnak, vagy privi nekem... mind1 valahogy megoldjuk .
[ Szerkesztve ]
''Az a legszebb érzés az életben, ha valakinek szüksége van ránk.'' http://www.vcrc.hu , http://www.kiccsillag.hu
Zoza24
senior tag
én voltam tegnap este fent,szinkronizálás előfordult párszor,de nem volt vészes...
mikor leírtam rájöttem,hogy még Téged is meg kell említselek
[ Szerkesztve ]
Forza Italy!
cila1
aktív tag
Zozával teszteltünk ebben az időpontba a szeron de,semmi gáz nem volt.
Gyorsabb voltál Zoza nálam.
Persze én téged is megemlítettelek.Te miért nem?
[ Szerkesztve ]
Zoza24
senior tag
jah és a tipped eredménye a hotlapson látható,bár lesz ezzel kapcsolatban egy észrevételem
Forza Italy!
Kleroo
veterán
Értem.
Végülis világosan következik a szabályokból.Csak gondoltam előre fölvetem ezt a dolgot,hogy előre leszögezzük,hogy netán elnézőbbek leszünk,avagy aki folyamatosan úgy fordul,hogy elhagyja a pályát,akkor az büntetve is lesz.
És gondolom időmérőn is törölve lesz az a kör,amit így fut az illető.
Nem tudom hol tart a szabálymódosítás,de lenne egy felvetésem:
Mégpedig a gyakfutam.
Szerintem senkitől sem elvárható,hogy minden egyes vasárnap este ráérjen kockulni.
És nincs is bajom a boxból való indulással,mint büntetés,de szerintem túl sokat kell ott várni.
És szinte értelmetlen elrajtolni,mert 35-40mp hátrányban max azokat éri be az ember,akik lezúzzák magukat. Ez túl nagy ár.Gyakorlatilag azért van kukázva a fő versenyed,mert nem értél rá gyakorlón.
Én egy átmenetre gondolnék.Akik újoncok;forrófejűek,és szinte mindig rajtbaleseteket okoznak,azok boxból rajtolnak. De akik tudnak rajtolni,és már nem újoncok,nem akarnak az első kanyarban nyerni,azok csak legyenek hátrasorolva,az utolsó helyre.
Hodor. Hodor? Hodooor!
Kleroo
veterán
És esetleg még azzal is szigorítanám a dolgot,hogy x kört minimum mennie kell a pályán ahhoz,hogy ne boxból kelljen indulnia.
Mert ha veszek egy példát:
Jcolee az első helyen álló pilóta nem tud jönni vasárnap gyakfutamra:
Futott 350kört a pályán
Az egyik legbiztosabb pilóta,nem akar az első kanyarban 10autót előzni
Komoly esélyes a vb címre.
Akkor miért okozna balesetet,mert nem ért rá egy vasárnap,és miért kéne kukáznia emiatt az egész 2 hetét?
Direkt nem Zozát,vagy magamat írtam,az nem lett volna elegáns
De ettől függetlenül egy most csatlakozott újonc,aki 41kört ment a 2hét alatt,és nem volt gyakorlón,az természetesen boxból rajtoljon,mert tényleg veszélyes lehet
Hodor. Hodor? Hodooor!
Farkas23
aktív tag
Ezt már én is felhoztam. De eddig nem sok sikerrel. Ráadásul most pont olyan szakaszhoz érek, hogy nem fogok tudni jönni a vasárnapi gyakorló futamra, egyéb okok miatt, ezért se gyakorlok f1-re, mert tök fölösleges, ha úgyis boxból kell rajtolnom.
A legfőbb indok az, hogy valaki gyakorol rá, és közbe jön neki valami, azért nem tud részt venni, és akkor boxból rajtol, rögtön elmegy tőle a kedve, mer tudja, hogy semmi esélye sincs arra, h oda kerüljön, ahol végezhetne. Úgy hogy én is várom még a módosítást, ha nem lesz, akkor boxbol rajtolok, aztán lesz ami lesz, ha megunom kiállok
A gond az is, hogy senkit se kötelezhetünk arra, hogy mind két alkalommal megjelenyen. De olyan hír is eljutott hozzám, hogy ha nincs kötelezve, akkor senki se jár, és akkor csak két hetente van futam és elpunyulunk, szerintem ez nem így van. Addig, amíg nem volt kötelezve a gyakorló, addig is összejöttünk jópáran, és ha más nem, akkor rajtgyakokat végig csináltuk.
Én azt javasolnám, hogy ha valaki nem vesz részt a gyakorlón, annak súlyosabb büntit kell adni, ha rajtbalesetet okoz. Persze itt is sok mindent kell figyelembe venni: pl. hogy az illető hibázott, vagy csak az autója csúszott meg féktávon. De ha ilyen van, akkor megkell óvni, és BT-k megnézzük, és a legjobb döntést hozzuk meg.
Kleroo
veterán
Akkor ketten vagyunk reformerek
Ez is igaz amit mondasz,de az én rendszeremmel együtt.
Szóval sokat gyakorolt versenyző indulhasson csak. Aki nem gyakorolt eleget,az nem is fog jót rajtolni,így ő boxozzon.
De ha vki nem jött gyakran,és jöhet az utolsó helyről,és balesetet okoz,akkor neki tényleg komoly bünti jár.
Mondhatni saját felelősség,hogy "mer-e" a mezőnnyel rajtolni. Ha elrontja,akkor vállalja a következményeket...
Hodor. Hodor? Hodooor!
Akkor sorolnám miért lett annó bevezetve:
-Két hét sok idő, könnyű eltunyulni. Lassulnak a reflexek, elszokunk a "~300km/h-nál szélrányékból kinézve lassító előtt hogy is kell manőverezni" feelingtől, és kiütések lesznek. Ha eltörölnénk, brutál minimumkör, és minimum 105% időlimit kellene.
-Meg kell szokni egymást (akár tetszik akár nem, még nagyon amatőr stádiumban van a liga)
-Gyak. futamon direkt keményebb szoktam lenni, agresszivabban védekezek, ha kell ki is tessékelem a pályáról az ellenfelet, főleg ha tudom, hogy már élesben volt pár necces ha nem végzetes helyzetünk. Szokja csak meg mire hogy reagálok, és fordítva.
-Íveket, féktávokat megtanulni ha nem egyedül vagy. Ez nagyon problémás rész, a fenti ezt tartalmazza részben.
-Tesztelni a pályát&&mod&&mod triumvirátust nem éles de mégis éles szintű terhelés alatt. Ez is nagyon fontos szempont volt.
Ha nincs kötelezettség a gyakfutamra, szépen redukálódnak a megjelenők. Így is küzdünk azzal a jelenséggel, hogy sokkal kevesebben vagyunk, mint amennyien kellene lennünk gyakfutamon.
Persze ez öngerjesztő folyamat, mert fenn áll a veszélye, hogy akinek nem megy a pálya, és épp nincs kedve gyakfutamozni (legalább egy rajtgyakra kell pedig csak benézni... és ki vagy pipálva... ez elég enyhítés most is, mert eredeti cél az volt, hogy a lehető legtöbben a lehető legnagyobb részt lefussuk ilyenkor), az nem jön el, majd boxból pláne nem fog elrajtolni.
Egy kérdés: mi alapján ítélnéd meg ki tud rajtolni? Mi alapján sorolsz vissza valakit "nem tudsz rajtolni" kategóriába (arról nem beszélve, hogy ebből sértődések lesznek)?
S ez csak egy részhalmaza a fenti problémának.
Felőlem lehet olyan rendszer, hogy ha: nem jött gyakorolni, és elkerülhető balesetet okoz (a kár elszenvedője óvása alapján), annak 2 futamon boxból kell rajtolnia stb vagy még plusz extra csavarások, hogy x-szer kötelezően ki kell állnia stop'n'go-ra.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
JColee
őstag
Én megyek gyakfutamra, hiába unom őket, mint a szar. Viszont ha nem vagoyk ott, akkor elfogadom, hogy boxból kell rajtolni. Nem értem ezt, hogy miért akarjétok ezt a feltételt eltörölni, engem éles futamok alatt is löktek ki.
Kleroo
veterán
Igen. A te véleményedből,tényeidből is látszik,hogy ez parázs dolog.
Én csak módosítanám picit a szabályt.
Gyakfutamra kötelező jönni továbbra is.Ez mindenkinek érdeke,és jó szórakozás.Akinek nincs kedve jönni,az szerintem ne is legyen ligatag,mert erről szól az egész.
De ez túl nagy szívatás,amit korábban is említettem,hogy fél kör hátránnyal lehet elindulni csak a boxból.
A gyakfutamon pedig most is csak egynéhányan megyünk/mennek végig páran.(a legtöbben csak rajtgyakokig tudnak maradni)Szóval ezt nézve a fél mezőny a boxból mehetne(gondolok itt az általad korábban említett ki hogy küzd dologra)
Gyakfutamon egyébként énis elég hara-kiri szoktam lenni,hogy ott hibázzak inkább.
Téged jól kis is harakiriztelek hungaroringen egy teló miatt .
Én valami ilyesmi plusz szabályt képzelnék el:
-Ha teljesített 200 kört a pályán
-Nem újonc
-Nem áll Mr roncsderbi hírében
Akkor vállalhatja,hogy a mezőny után rajtol az utolsó helyen,és ha galibát okoz,akkor nagyon komoly szankciók várnak rá.
Minden ellenkező esetben boxból indul.
Ezzel azoknak,akik sokat gyakorlottak,és már sokszor rajtoltak esélyük van a mezőny mögött elkezdeni a versenyt,ezzel nem totálisan tönkre-téve azt.
És nem is fognak harakirizni az első kanyarban,mert ott van a vállukon a teher,hogy ha galibát okoznak,akkor nagyot szívnak(akár futamtól való eltiltás,hogy tényleg komolyan vegye)
Így szerintem jobb lenne a rendszer. Ha vki újonc,eleve megbukott.
ha vki tapasztalt,de nem ismeri a pályát annyira,mert kevés kört ment(ergo balesetveszélyes) akkor az is elbukott. Mr roncsderbink szerintem nincs.
De aki tapasztalt,ismeri a pályát,és komoly terhek vannak a vállán hogy rajt után szinte mp-ekre követi inkább a mezőnyt,az szerintem had menjen.
Hodor. Hodor? Hodooor!
cila1
aktív tag
Ezt nem értem.Írjál privit.
Kleroo
veterán
Dzsízusz!
Most olvasom az aláírásod!!
Hodor. Hodor? Hodooor!
cila1
aktív tag
És szerinted?
JColee
őstag
Igen.
proof88
addikt
úristen mennyi hsz ... pont azt akartam beírni hogy Szabesz és Farkas beszéljék már át együtt ezt a dolgot, de úgy látom elkéstem nekem igazából mindegy hogy merre tartunk, mind2 oldalon vannak elfogadható érvek. Na találjatok ki valamit.
[ Szerkesztve ]
cila1
aktív tag
Helyes a válasz.Megnyerted a boxbol való indulás jogát.
Kleroo
veterán
Szerintem össze kéne vonnia a szemöldökét
Hodor. Hodor? Hodooor!
macy
addikt
Na jó de mivel? Az orrával?
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
- HP Victus 16-r1041nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, RTX 4060
- HP Victus 16-r0024nf - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i5-13500H,16GB, 512SSD, RTX 4060
- Gamer PC Intel i5 9400/16GB DDR4/GTX 1660 6GB/256GB SSD/500/GB HDD/Beszámítás/Garancia/