Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#15451) Farkas23


Farkas23
aktív tag

Hát a Red Bull ott folytatja, ahol abba hagyta, vagyis Vettel biztos.:)

(#15452) cila1


cila1
aktív tag

:Y :Y :Y :Y :Y 40 ÉVES LETTEM :Y :Y :Y :Y :Y

(#15453) JColee válasza Farkas23 (#15451) üzenetére


JColee
őstag

Elég durva a különbség. Belső kamerában is látszott, hogy a Red Bull mennyivel jobban tapad a 3. szektorban, mint pl Sumi Mercije.

cila1 Boldog születésnapot. :)

[ Szerkesztve ]

(#15454) proof88 válasza cila1 (#15452) üzenetére


proof88
addikt

Boldogat! :C

Sutil ügyesen megfogta, mint én szoktam. :Y

(#15455) Farkas23 válasza cila1 (#15452) üzenetére


Farkas23
aktív tag

:C Boldog Születésnapot!! :C

(#15456) akoska07 válasza cila1 (#15452) üzenetére


akoska07
nagyúr

Isten éltessen,Boldog Születés napot! :C

Jó volt az időmérő.
Red Bull hozza a formáját.
McLaren feltámadt.
Petrov-nak grat,csapattársa még biztos aludt mikor vezetett :D
Sutil jól szedte össze a verdát.
Shumi meg majd belejön :D
Kobajasi, Buemi szép volt.

[ Szerkesztve ]

Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé

(#15457) JColee válasza akoska07 (#15456) üzenetére


JColee
őstag

Massa tök úgy csúszott ki, mintha rFactorban lett volna. Éppenhogy megcsípte a rázót, és rögtön elment a hátulja.

(#15458) akoska07 válasza JColee (#15457) üzenetére


akoska07
nagyúr

igen. azt én is figyeltem,elég érdekes volt.

Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé

(#15459) Frenky89 válasza cila1 (#15452) üzenetére


Frenky89
őstag

Boldog szülcsinapcsit! :P

(#15460) cila1


cila1
aktív tag

:R KÖSZÖNÖM MINDENKINEK :R

(#15461) Mastre válasza cila1 (#15452) üzenetére


Mastre
tag

Heppi bőrszdély :))

(#15462) Szabesz válasza cila1 (#15452) üzenetére


Szabesz
őstag


:)

¯\_(ツ)_/¯

(#15463) cila1


cila1
aktív tag

Ezt a tortát a lányom csinálta

(#15464) cila1


cila1
aktív tag

Ezt meg kaptam a családomtól

Ez a szinű autó egy jelzés,hogy tárgyalok a Ferkával :D

[ Szerkesztve ]

(#15465) Kleroo válasza cila1 (#15452) üzenetére


Kleroo
veterán

Godlob topanilüzs alic :))

[ Szerkesztve ]

Hodor. Hodor? Hodooor!

(#15466) akoska07


akoska07
nagyúr

Este nyomhatnánk egy gyakfutamot. :K

Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé

(#15467) Mastre válasza cila1 (#15464) üzenetére


Mastre
tag

Most akkor tényleg kezdem veszélyben érezni az állásomat. :DDD
McLarenbe megjött Márk, szóval az utánpótlás is megvan... Csak nekem nem szólt még a vezetőség, hogy csomagoljak :F :))

(#15468) akoska07


akoska07
nagyúr

Ha nem lesz futam,akkor kénytelen leszek crysis 2-t jácccni :D

Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé

(#15469) Mastre válasza akoska07 (#15468) üzenetére


Mastre
tag

én felmegyek olyan 8 körül, ha leszünk páran, akkor tőlem mehet egy gyakfutam

(#15470) akoska07 válasza Mastre (#15469) üzenetére


akoska07
nagyúr

sztem én is felnézek fél 8 körül.
aztán majd kiderül hogy F1 vagy crysis lesz belőle :)

Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé

(#15471) proof88


proof88
addikt

Most az a pletyka kering, hogy a red bullnak egészen másfajta KERS-e van mint a többieknek. Valami olyasmi, aminek sokkal kisebb súlya van, de egyszer használatos, vagy legalábbis nehezen tölthető. Ugyebár nem minden autóban van KERS, de a közvetlen a Red Bullok közelében rajtoló autókban (Ferrari, McLaren) van. Ez egyértelmű veszélyt jelent a Red Bullokra, feltéve ha nekik nem lenne KERS. De van, mert hát megcsinálták, de tudva azt, hogy a KERS milyen hátrányokkal jár (plusz súly, illetve súlyeloszlás), ők másfajta KERS-et csináltak, ami ugyan nem használható folyamatosan, de rajtnál még használható, amikor a legnagyobb veszélyben vannak. Tehát a koncepció az, hogy van egy olyan KERS-rendszerük, ami rajtnál még használható, így védve vannak a szintén KERS-es autóktól, de utána már nem használható vagy csak nagyon ritkán a lassú töltődés miatt - cserébe kisebb a súlya és kevésbé rontja el a súlyeloszlását az autónak. Érdekesnek tartom ezt az ötletet, jól hangzik, végül is rajt után már elvileg el tudnak húzni a RedBullosok. Persze hiba csúszhat a számításba. Pl ha az 1. kör végén 1 mp-en belül marad Vettel mögött pl Hamilton: akkor Hamilton a célegyenesben laposabb hátsó szárnnyal támadhatja Vettelt, na meg KERS-sel. Úgy vélem ezek infók alapján, hogy a red bullnak nagyon az 1. körre kell koncentrálnia, mert ha ez tényleg igaz, akkor a verseny későbbi fázisában támadhatóbbak lennének a KERSes kocsikkal szemben. Persze az is igaz, ha Hamilton megelőzi Vettelt, akkor a köv körben Vettel támadhatja Hamiltont a DRS-sel.

szerk.. ja és időmérőn nem használták a KERS-et a red bullok. Valszeg azért, mert ugye utána már nem lehet nyúlni a kocsihoz, azaz a feltölthető cuccukat sem cserélhetik ki, azt a rajtra tartogatták, tehát időmérőn már feltöltött állapotban volt a kocsiban, de csak rajtnál használják valszeg. Meg ha esetleg 10 kör alatt töltődik vissza, akkor 10 körönként, stb.

[ Szerkesztve ]

(#15472) LaCeeN válasza cila1 (#15452) üzenetére


LaCeeN
tag

Isten éltessen sokáig Cila! :C

(#15473) cila1 válasza LaCeeN (#15472) üzenetére


cila1
aktív tag

:R :R

(#15474) zodo


zodo
nagyúr

Sziasztok!

Most olvastam a VCRC oldalán a felhívást.
Van még szabad hely valamelyik próbafutamra?

(#15475) JColee válasza proof88 (#15471) üzenetére


JColee
őstag

Én úgy tudom, hogy idén fix a súlyeloszlás (de lehet, hogy tévedek).

zodo Hely tuti van. Vedd fel valamelyik górét msnen, vagy írj nekik emilt.
Úgy is jó. :K

[ Szerkesztve ]

(#15476) zodo válasza JColee (#15475) üzenetére


zodo
nagyúr

Köszi. Kivárom amíg itt jelentkezik valamelyikük annyira nem sürgős.

(#15477) Farkas23 válasza zodo (#15476) üzenetére


Farkas23
aktív tag

Hello!
Persze gyere nyugodtan próbáld ki, holnap lesz a próba futamunk! Küldj priviben egy msn cimet.

(#15478) proof88 válasza JColee (#15475) üzenetére


proof88
addikt

az mondjuk igaz, bár az sem mindegy, hogy mennyire magasan helyezik el a dolgokat, ill mennyi helyet foglal (ugye a red bull kb a legkarcsúbb autó a mezőnyben)

(#15479) akoska07


akoska07
nagyúr

Reggelt

Nem tudom ki nézte a futamot,nekem nagyon tetszett ;] :C

Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé

(#15480) Farkas23 válasza akoska07 (#15479) üzenetére


Farkas23
aktív tag

Jó volt a futam, nekem is tetszett.:) Baricchello-nak ideje lenne visszavonulnia :((( Szegény Rosberget szépen tacsra vágta, rohadjon meg a bénaságával. :(((
Többiek nagyon szépen mentek.

(#15481) JColee válasza akoska07 (#15479) üzenetére


JColee
őstag

Szerintem kicsit uncsi volt. Eddig látottak alapján a DRS-t a hajukra kenhetik. Kommentátorok megint hozták a formájukat.

(#15482) akoska07 válasza Farkas23 (#15480) üzenetére


akoska07
nagyúr

Hát bari ma tényleg balf@sz volt.
pedig nico nak jó versenye lett volna.

kubica nagyon hiányzott a versenyről.
petrov sem rossz nagy gratula neki :K ,szép verseny volt,de robert gyorsabb nála.
A nyilatkozata sem volt semmi alonsoval kapcsolatban :D
a rönó hangja nagyon tetszik :)

Perez-re oda kell majd figyelni. ;]
valamint kobayashi buemi párosra is.

a mclaren erős volt.

a red bull meg már megint utólérhetetlen.
az a kers téma igen csak érdekes redbulléknál :D

JColee : a DRS-el még várni fognak sztem. "egy verseny nem csinál nyarat".

[ Szerkesztve ]

Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé

(#15483) Frenky89 válasza proof88 (#15471) üzenetére


Frenky89
őstag

3 körig nem lehet használni a DRS-et, mondjuk most már azt is tudjuk, hogy egyáltalán nem használtak KERS a Red Bull-osok...

(#15484) proof88


proof88
addikt

Jó ez a DRS, de nem tudom ki mit várt egy ilyen pályán tőle, ahol gyakorlatilag a leghosszabb egyenes is csak alig 900 méter, utcai pálya lévén a szokásosnál is porosabb a nem ideális ív, és a ráfordító kanyarban is már enyhe tapadásvesztést okoz a másik mögött haladni. A DRS szerintem tökéletes, csak nem ezen a pályán élvezzük. Egyébként Gyulám ismételten elég idegesítő dolgokat mondott, szerencsére Csaba eddig nem mondott hülyeségeket tavaly sem, sőt ő legalább tájékozódik a netről, nem úgy mint Gyulám. Gyulánál mondjuk néha az is megkérdőjelezhető, hogy ő milyen autóversenyző volt, néha teljesen triviális dolgok esnek le neki ... Malajziában nem tudom mi lesz, de Kínában nagyon ideálisak a körülmények a DRS-hez, főleg ha a hátsó döntött kanyar után lévő egyenesben engedélyezik, ott látványos lesz.

(#15485) zodo


zodo
nagyúr

proof88!

Nektek jó ha csak tesztpilótaként regisztrálok és a próbafutamokon veszek részt?
Támogatni nem szeretnék mert csak kikapcsolódásnak szánom másik géposztály, következő szezon kezdéséig.
Nem titkoltan a NAGT-ban szeretnék indulni előbb vagy utóbb.

(#15486) proof88 válasza zodo (#15485) üzenetére


proof88
addikt

Tökéletes! :R

Te vagy az Ati? :)

(#15487) Szabesz válasza zodo (#15485) üzenetére


Szabesz
őstag

Ugyan nem hozzám szóltál, de természetesen ezért van ez a választási lehetőség, hogy lehessen választani.

Persze ilyenkor mindig beelőz proof.

[ Szerkesztve ]

¯\_(ツ)_/¯

(#15488) zodo válasza proof88 (#15486) üzenetére


zodo
nagyúr

Nem én vagyok Ati. :N

Kit válasszak, melyik csapatból hogy ne legyen kavarodás vagy tesztpilóták közül bárkit?

(#15487) Szabesz

Gondoltam csak Farkas-al skype-n beszéltem és ő javasolta hogy keressem meg proof-ot.

[ Szerkesztve ]

(#15489) Szabesz válasza zodo (#15488) üzenetére


Szabesz
őstag

Ha jól rémlik (most nem néztem rá, majd proof megint beelőz), a Brawn, a Toyota és a McLarennél van most csak foglalt tesztpilótai hely. A többi szabad.

¯\_(ツ)_/¯

(#15490) Mastre válasza akoska07 (#15479) üzenetére


Mastre
tag

És speciel elaludtam a futamon. Konkrétan. Semmivel sincs több izgalom, mint eddig. A DRS hosszú egyenesekre jó lesz, ezen a pályán nem volt értelme. Pláne nem a célegyenesben.
Egyébként nem tudom, hogy hogy van ez, de két éve azért fulladt be a KERS, mert nem hozott annyit sebességben, mint amennyit a súlyhátrányal stabilitásban elvesztettek. Ezért a csapatok ugye megegyeztek, hogy nincs. Most meg azt mondták, hogy van. Ez nem közös megegyezés a csapatok részéről? Mert akkor a RedBullnak is illene használni...
Ettől függetlenül utolérhetetlenek. Ha valaki gyorsan nem másolja le a Renault kipufogóját, akkor nincs esély megfogni őket.
Mercikkel pedig nem tudom, hogy mi történt. Alapból lassúak voltak, pedig a tesztek alapján én többet vártam. Az már csak torta a hab alatt, hogy ki is ütötték mindkettőjüket. Remélem azért Schumi még majd villant valamit. Mondjuk Malajziában. Az mindig is feküdt neki...

(#15491) proof88 válasza Mastre (#15490) üzenetére


proof88
addikt

Igazából elvileg van a redbullnak is. Csak nem használták, vagy azért mert gond volt vele, vagy melegedés vagy nem tudom. Vagy ki tudja. Igazából eléggé flexi az az első szárny. :D Lehet rosszul emlékszem, de tavaly év közben még 50 kiló teszt terhelés volt az első szárnyon, aztán amikor a többiek problémáztak, akkor változtatták meg 100 kilóra, és akkor volt talán pont Spa, amikor a red bull nem igazán brillírozott, és azt mondták hogy ők azt a szárnyat használták amit eddig is, de valójában nem, mert a megváltozott teszt miatt ténylegesen lecserélték a szárnyat hog átmenjen a teszten. És a futamon lám lám nem is voltak olyan jók. Erre mondta Button, hogy de itt Spában talán a füvek hossza is más, stb, lehet hogy tényleg nem ez okozta a red bullok visszaesését :D:D:D de aztán lehet hogy előálltak olyan szárnnyal ami már 100 kiló fölött kezd el máshogy hajlani mint 100 kiló alatt. Meg valami elborultabb ötletet is olvastam hogy igazából nem is csak a szárny hajlik ott hanem az orr :D

(#15492) akoska07 válasza Mastre (#15490) üzenetére


akoska07
nagyúr

Azért aludtál el mert tul korán volt :)
jó kis futam volt ez sztem.
button massa mögött jól el volt kers-el drs-el együtt :D

Nico nem volt olyan lassu,amig rubens utol nem érte :D

a kers az egy opció,nem kötelező használni.

Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé

(#15493) proof88


proof88
addikt

Beírtam a 3 regisztrált újoncot (LaCeeN, mark17, Ati) a Csapatok menüpont alatt a megfelelő csapatokhoz, így látszik, hogy melyik csapatnál milyen szabad helyen vannak még. Nyilván amelyik csapathoz nem írtam tesztpilótát az aktuális pilótákhoz, ott szabad a tesztpilóta helye.

Az újoncok figyelmét felhívom arra, hogy ma lesz gyakfutam Monzában. Vegyenek rajta részt, persze előtte már érdemes megismerni a pályát. A szabályzatot olvassák el, különösen a lenti büntetés részt, hogy miért lehet büntetést kapni. És ugye különösen felhívom arra a figyelmet, hogy időmérő közben NEM SZABAD CHATELNI!!! MERT ZAVARÓ!

És FUTAM KÖZBEN SEM! Kivéve rajtgyakok alatt, ott mindenki szeme a képernyő közepére tapad.

[ Szerkesztve ]

(#15494) zodo válasza Szabesz (#15489) üzenetére


zodo
nagyúr

Leszerződtem a pirosakhoz ha minden igaz. :)

(#15495) Mastre válasza akoska07 (#15492) üzenetére


Mastre
tag

Csak az utolsó 10 kört aludtam el, akkor már nem történt sok minden...
Addig 1-2 szép dolog volt, de (lehet, hogy a múlt megszépít mindent) nekem úgy rémlik, hogy régen azért sokkal több dolgon lehetett spekulálni. Tehát most nem csak az előzések szintjén, hanem akár taktikával. Legszebb példa szerintem (ha jól emlékszem) a 98-as magyar nagydíj, amikor Schumiék menet közben 3 kiállásra váltva megelőzték Hakkinent. Ezt most már nem lehet megcsinálni. Most az új Pirellikkel lehet, hogy ismét lesz valamennyi taktika, de szerintem pár futam alatt úgy is kitapasztalják, és mindenki ugyanabban a 2-3 körben fog kijönni max kétszer, mivel benzinszinttel nem lehet játszani... Amióta elkezdték nagyban korlátozni a F1-t, azóta valahogy nekem egyre kevésbé tetszik a dolog. A F1 a technikai innovációk helye kellene, hogy legyen (mint pl KERS), és nem a költségvetési sapkáké, és a 4 hengeres motoroké.

zodo: akkor ezennel üdv a csapatnál :) Jó kis autó az, eddig egy 5. hely sikerült vele Malajziában. Mióta viszont átültem a főállásúba, azóta csak álmodok az 5. helyről :DDD

[ Szerkesztve ]

(#15496) akoska07 válasza Mastre (#15495) üzenetére


akoska07
nagyúr

Pont történt,fernando nagyon sietett a piros autóval vitaly után :)

itt is taktikáztak a gumikkal.
teljes volt a paetta.
az első 3, két kiállás
többiek három kiállás volt aki négy :)
és Perez egy kiállás,7. helyezés

sztem a gumitörmelékek még fognak gondot okozni a pályán.

huuu
akkor ma nagyon sokan leszünk gyakfutamon :)
szólok a lányomnak üljön be a 3. rönóba,és akkor velünk se fogtok birni :DDD

[ Szerkesztve ]

Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé

(#15497) zodo válasza Mastre (#15495) üzenetére


zodo
nagyúr

Összesítettben 5. vagy és csapatok közt az első helyen áll a verda az azért szép eredmény.

(#15498) Mastre válasza zodo (#15497) üzenetére


Mastre
tag

Hidd el, hogy nem rajtam múlik :N

(#15499) zodo válasza Mastre (#15498) üzenetére


zodo
nagyúr

Cirka 10 perc + telepítést azt meglátjuk mire megyek vele. :)

(#15500) zodo


zodo
nagyúr

Megengedett segítségek a
Blokkolásgátló => Magas
Kipörgésgátló => Alacsony

és Monza-ra kell gyúrni, ugye?

Szerk:
Estig megkapom a visszaigazoló e-mailt vagy csak a következő próba futamon indulhatok?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.