Hát a Red Bull ott folytatja, ahol abba hagyta, vagyis Vettel biztos.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
JColee
őstag
Elég durva a különbség. Belső kamerában is látszott, hogy a Red Bull mennyivel jobban tapad a 3. szektorban, mint pl Sumi Mercije.
cila1 Boldog születésnapot.
[ Szerkesztve ]
proof88
addikt
Boldogat!
Sutil ügyesen megfogta, mint én szoktam.
Farkas23
aktív tag
Boldog Születésnapot!!
akoska07
nagyúr
Isten éltessen,Boldog Születés napot!
Jó volt az időmérő.
Red Bull hozza a formáját.
McLaren feltámadt.
Petrov-nak grat,csapattársa még biztos aludt mikor vezetett
Sutil jól szedte össze a verdát.
Shumi meg majd belejön
Kobajasi, Buemi szép volt.
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
JColee
őstag
Massa tök úgy csúszott ki, mintha rFactorban lett volna. Éppenhogy megcsípte a rázót, és rögtön elment a hátulja.
akoska07
nagyúr
igen. azt én is figyeltem,elég érdekes volt.
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
Frenky89
őstag
Boldog szülcsinapcsit!
Mastre
tag
Heppi bőrszdély
cila1
aktív tag
Kleroo
veterán
Godlob topanilüzs alic
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
akoska07
nagyúr
Este nyomhatnánk egy gyakfutamot.
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
Mastre
tag
Most akkor tényleg kezdem veszélyben érezni az állásomat.
McLarenbe megjött Márk, szóval az utánpótlás is megvan... Csak nekem nem szólt még a vezetőség, hogy csomagoljak
akoska07
nagyúr
Ha nem lesz futam,akkor kénytelen leszek crysis 2-t jácccni
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
Mastre
tag
én felmegyek olyan 8 körül, ha leszünk páran, akkor tőlem mehet egy gyakfutam
akoska07
nagyúr
sztem én is felnézek fél 8 körül.
aztán majd kiderül hogy F1 vagy crysis lesz belőle
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
proof88
addikt
Most az a pletyka kering, hogy a red bullnak egészen másfajta KERS-e van mint a többieknek. Valami olyasmi, aminek sokkal kisebb súlya van, de egyszer használatos, vagy legalábbis nehezen tölthető. Ugyebár nem minden autóban van KERS, de a közvetlen a Red Bullok közelében rajtoló autókban (Ferrari, McLaren) van. Ez egyértelmű veszélyt jelent a Red Bullokra, feltéve ha nekik nem lenne KERS. De van, mert hát megcsinálták, de tudva azt, hogy a KERS milyen hátrányokkal jár (plusz súly, illetve súlyeloszlás), ők másfajta KERS-et csináltak, ami ugyan nem használható folyamatosan, de rajtnál még használható, amikor a legnagyobb veszélyben vannak. Tehát a koncepció az, hogy van egy olyan KERS-rendszerük, ami rajtnál még használható, így védve vannak a szintén KERS-es autóktól, de utána már nem használható vagy csak nagyon ritkán a lassú töltődés miatt - cserébe kisebb a súlya és kevésbé rontja el a súlyeloszlását az autónak. Érdekesnek tartom ezt az ötletet, jól hangzik, végül is rajt után már elvileg el tudnak húzni a RedBullosok. Persze hiba csúszhat a számításba. Pl ha az 1. kör végén 1 mp-en belül marad Vettel mögött pl Hamilton: akkor Hamilton a célegyenesben laposabb hátsó szárnnyal támadhatja Vettelt, na meg KERS-sel. Úgy vélem ezek infók alapján, hogy a red bullnak nagyon az 1. körre kell koncentrálnia, mert ha ez tényleg igaz, akkor a verseny későbbi fázisában támadhatóbbak lennének a KERSes kocsikkal szemben. Persze az is igaz, ha Hamilton megelőzi Vettelt, akkor a köv körben Vettel támadhatja Hamiltont a DRS-sel.
szerk.. ja és időmérőn nem használták a KERS-et a red bullok. Valszeg azért, mert ugye utána már nem lehet nyúlni a kocsihoz, azaz a feltölthető cuccukat sem cserélhetik ki, azt a rajtra tartogatták, tehát időmérőn már feltöltött állapotban volt a kocsiban, de csak rajtnál használják valszeg. Meg ha esetleg 10 kör alatt töltődik vissza, akkor 10 körönként, stb.
[ Szerkesztve ]
LaCeeN
tag
Isten éltessen sokáig Cila!
cila1
aktív tag
zodo
nagyúr
Sziasztok!
Most olvastam a VCRC oldalán a felhívást.
Van még szabad hely valamelyik próbafutamra?
JColee
őstag
Én úgy tudom, hogy idén fix a súlyeloszlás (de lehet, hogy tévedek).
zodo Hely tuti van. Vedd fel valamelyik górét msnen, vagy írj nekik emilt.
Úgy is jó.
[ Szerkesztve ]
zodo
nagyúr
Köszi. Kivárom amíg itt jelentkezik valamelyikük annyira nem sürgős.
Farkas23
aktív tag
Hello!
Persze gyere nyugodtan próbáld ki, holnap lesz a próba futamunk! Küldj priviben egy msn cimet.
proof88
addikt
az mondjuk igaz, bár az sem mindegy, hogy mennyire magasan helyezik el a dolgokat, ill mennyi helyet foglal (ugye a red bull kb a legkarcsúbb autó a mezőnyben)
akoska07
nagyúr
Reggelt
Nem tudom ki nézte a futamot,nekem nagyon tetszett
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
Farkas23
aktív tag
Jó volt a futam, nekem is tetszett. Baricchello-nak ideje lenne visszavonulnia Szegény Rosberget szépen tacsra vágta, rohadjon meg a bénaságával.
Többiek nagyon szépen mentek.
JColee
őstag
Szerintem kicsit uncsi volt. Eddig látottak alapján a DRS-t a hajukra kenhetik. Kommentátorok megint hozták a formájukat.
akoska07
nagyúr
Hát bari ma tényleg balf@sz volt.
pedig nico nak jó versenye lett volna.
kubica nagyon hiányzott a versenyről.
petrov sem rossz nagy gratula neki ,szép verseny volt,de robert gyorsabb nála.
A nyilatkozata sem volt semmi alonsoval kapcsolatban
a rönó hangja nagyon tetszik
Perez-re oda kell majd figyelni.
valamint kobayashi buemi párosra is.
a mclaren erős volt.
a red bull meg már megint utólérhetetlen.
az a kers téma igen csak érdekes redbulléknál
JColee : a DRS-el még várni fognak sztem. "egy verseny nem csinál nyarat".
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
Frenky89
őstag
3 körig nem lehet használni a DRS-et, mondjuk most már azt is tudjuk, hogy egyáltalán nem használtak KERS a Red Bull-osok...
proof88
addikt
Jó ez a DRS, de nem tudom ki mit várt egy ilyen pályán tőle, ahol gyakorlatilag a leghosszabb egyenes is csak alig 900 méter, utcai pálya lévén a szokásosnál is porosabb a nem ideális ív, és a ráfordító kanyarban is már enyhe tapadásvesztést okoz a másik mögött haladni. A DRS szerintem tökéletes, csak nem ezen a pályán élvezzük. Egyébként Gyulám ismételten elég idegesítő dolgokat mondott, szerencsére Csaba eddig nem mondott hülyeségeket tavaly sem, sőt ő legalább tájékozódik a netről, nem úgy mint Gyulám. Gyulánál mondjuk néha az is megkérdőjelezhető, hogy ő milyen autóversenyző volt, néha teljesen triviális dolgok esnek le neki ... Malajziában nem tudom mi lesz, de Kínában nagyon ideálisak a körülmények a DRS-hez, főleg ha a hátsó döntött kanyar után lévő egyenesben engedélyezik, ott látványos lesz.
zodo
nagyúr
proof88!
Nektek jó ha csak tesztpilótaként regisztrálok és a próbafutamokon veszek részt?
Támogatni nem szeretnék mert csak kikapcsolódásnak szánom másik géposztály, következő szezon kezdéséig.
Nem titkoltan a NAGT-ban szeretnék indulni előbb vagy utóbb.
proof88
addikt
Tökéletes!
Te vagy az Ati?
Ugyan nem hozzám szóltál, de természetesen ezért van ez a választási lehetőség, hogy lehessen választani.
Persze ilyenkor mindig beelőz proof.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
zodo
nagyúr
Nem én vagyok Ati.
Kit válasszak, melyik csapatból hogy ne legyen kavarodás vagy tesztpilóták közül bárkit?
(#15487) Szabesz
Gondoltam csak Farkas-al skype-n beszéltem és ő javasolta hogy keressem meg proof-ot.
[ Szerkesztve ]
Ha jól rémlik (most nem néztem rá, majd proof megint beelőz), a Brawn, a Toyota és a McLarennél van most csak foglalt tesztpilótai hely. A többi szabad.
¯\_(ツ)_/¯
Mastre
tag
És speciel elaludtam a futamon. Konkrétan. Semmivel sincs több izgalom, mint eddig. A DRS hosszú egyenesekre jó lesz, ezen a pályán nem volt értelme. Pláne nem a célegyenesben.
Egyébként nem tudom, hogy hogy van ez, de két éve azért fulladt be a KERS, mert nem hozott annyit sebességben, mint amennyit a súlyhátrányal stabilitásban elvesztettek. Ezért a csapatok ugye megegyeztek, hogy nincs. Most meg azt mondták, hogy van. Ez nem közös megegyezés a csapatok részéről? Mert akkor a RedBullnak is illene használni...
Ettől függetlenül utolérhetetlenek. Ha valaki gyorsan nem másolja le a Renault kipufogóját, akkor nincs esély megfogni őket.
Mercikkel pedig nem tudom, hogy mi történt. Alapból lassúak voltak, pedig a tesztek alapján én többet vártam. Az már csak torta a hab alatt, hogy ki is ütötték mindkettőjüket. Remélem azért Schumi még majd villant valamit. Mondjuk Malajziában. Az mindig is feküdt neki...
proof88
addikt
Igazából elvileg van a redbullnak is. Csak nem használták, vagy azért mert gond volt vele, vagy melegedés vagy nem tudom. Vagy ki tudja. Igazából eléggé flexi az az első szárny. Lehet rosszul emlékszem, de tavaly év közben még 50 kiló teszt terhelés volt az első szárnyon, aztán amikor a többiek problémáztak, akkor változtatták meg 100 kilóra, és akkor volt talán pont Spa, amikor a red bull nem igazán brillírozott, és azt mondták hogy ők azt a szárnyat használták amit eddig is, de valójában nem, mert a megváltozott teszt miatt ténylegesen lecserélték a szárnyat hog átmenjen a teszten. És a futamon lám lám nem is voltak olyan jók. Erre mondta Button, hogy de itt Spában talán a füvek hossza is más, stb, lehet hogy tényleg nem ez okozta a red bullok visszaesését de aztán lehet hogy előálltak olyan szárnnyal ami már 100 kiló fölött kezd el máshogy hajlani mint 100 kiló alatt. Meg valami elborultabb ötletet is olvastam hogy igazából nem is csak a szárny hajlik ott hanem az orr
akoska07
nagyúr
Azért aludtál el mert tul korán volt
jó kis futam volt ez sztem.
button massa mögött jól el volt kers-el drs-el együtt
Nico nem volt olyan lassu,amig rubens utol nem érte
a kers az egy opció,nem kötelező használni.
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
proof88
addikt
Beírtam a 3 regisztrált újoncot (LaCeeN, mark17, Ati) a Csapatok menüpont alatt a megfelelő csapatokhoz, így látszik, hogy melyik csapatnál milyen szabad helyen vannak még. Nyilván amelyik csapathoz nem írtam tesztpilótát az aktuális pilótákhoz, ott szabad a tesztpilóta helye.
Az újoncok figyelmét felhívom arra, hogy ma lesz gyakfutam Monzában. Vegyenek rajta részt, persze előtte már érdemes megismerni a pályát. A szabályzatot olvassák el, különösen a lenti büntetés részt, hogy miért lehet büntetést kapni. És ugye különösen felhívom arra a figyelmet, hogy időmérő közben NEM SZABAD CHATELNI!!! MERT ZAVARÓ!
És FUTAM KÖZBEN SEM! Kivéve rajtgyakok alatt, ott mindenki szeme a képernyő közepére tapad.
[ Szerkesztve ]
zodo
nagyúr
Leszerződtem a pirosakhoz ha minden igaz.
Mastre
tag
Csak az utolsó 10 kört aludtam el, akkor már nem történt sok minden...
Addig 1-2 szép dolog volt, de (lehet, hogy a múlt megszépít mindent) nekem úgy rémlik, hogy régen azért sokkal több dolgon lehetett spekulálni. Tehát most nem csak az előzések szintjén, hanem akár taktikával. Legszebb példa szerintem (ha jól emlékszem) a 98-as magyar nagydíj, amikor Schumiék menet közben 3 kiállásra váltva megelőzték Hakkinent. Ezt most már nem lehet megcsinálni. Most az új Pirellikkel lehet, hogy ismét lesz valamennyi taktika, de szerintem pár futam alatt úgy is kitapasztalják, és mindenki ugyanabban a 2-3 körben fog kijönni max kétszer, mivel benzinszinttel nem lehet játszani... Amióta elkezdték nagyban korlátozni a F1-t, azóta valahogy nekem egyre kevésbé tetszik a dolog. A F1 a technikai innovációk helye kellene, hogy legyen (mint pl KERS), és nem a költségvetési sapkáké, és a 4 hengeres motoroké.
zodo: akkor ezennel üdv a csapatnál Jó kis autó az, eddig egy 5. hely sikerült vele Malajziában. Mióta viszont átültem a főállásúba, azóta csak álmodok az 5. helyről
[ Szerkesztve ]
akoska07
nagyúr
Pont történt,fernando nagyon sietett a piros autóval vitaly után
itt is taktikáztak a gumikkal.
teljes volt a paetta.
az első 3, két kiállás
többiek három kiállás volt aki négy
és Perez egy kiállás,7. helyezés
sztem a gumitörmelékek még fognak gondot okozni a pályán.
huuu
akkor ma nagyon sokan leszünk gyakfutamon
szólok a lányomnak üljön be a 3. rönóba,és akkor velünk se fogtok birni
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
zodo
nagyúr
Összesítettben 5. vagy és csapatok közt az első helyen áll a verda az azért szép eredmény.
Mastre
tag
Hidd el, hogy nem rajtam múlik
zodo
nagyúr
Cirka 10 perc + telepítést azt meglátjuk mire megyek vele.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)