Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#16151) cila1 válasza Speedg (#16150) üzenetére


cila1
aktív tag

És amikor Schumi 8verseny után már VB bajnok lett?

(#16152) Speedg válasza cila1 (#16151) üzenetére


Speedg
csendes tag

Most sem kizárt hasonló eset bár valamit úgy is tesznek fentről hogy legyen a cirkusznak nézettsége :K

Nem vagyok ász,de benne vagyok a pakliban

(#16153) JColee


JColee
őstag

Ha lesz kövi szezon, tutira otthagyom a mocskos ferrari (csak kisbetűkkel) bandát.

(#16154) proof88 válasza JColee (#16153) üzenetére


proof88
addikt

szerk.: ja ok :D

amúgy én fs08-ból másoltam át magamhoz a bmw motorhangját így nem kellett átszoknom :)

[ Szerkesztve ]

(#16155) JColee válasza proof88 (#16154) üzenetére


JColee
őstag

Mer kihúzták a gyufát 2009ben, azér. Most azért bejelentem eredménytől függetlenül könnyes, vagy kevésbé könnyes búcsút veszek tőlük. Fura lesz másik motorhangot hallgatni 50 percen keresztül.
Nem azzal vana gond, mert 2008->2009 elég hasonló volt a hangja, legalábbis a ferka olyan kaparós vagy nemistudom. De egy bömbinek egészen más a hangja.

[ Szerkesztve ]

(#16156) proof88 válasza JColee (#16155) üzenetére


proof88
addikt

hát igen a bömbinek bömbölő hangja van azért is bömbi mert amikor nyomom neki bömböl és tőből LESZAGGATJA A FEJÉT AKI NEM TETSZIK NEKI!!!!!!!!!!!!!!!!!! :W :))

(#16157) JColee


JColee
őstag

Rájöttem, hogy tényleg különlegesen ronda volt utóbbi időben a kocsim textúrája, de nem tudom miért (száma sem volt egy ideje) :F
Felraktam egy másik upgradet (legelsőt), és zsír ugyanazokkal a beállításokkal szemmel láthatóan szebben (normálisan) néz ki a verda. Már csak azt nem tudom, miért okozza az upgrade a csúnya kocsit. Régen jó volt, közvetítéseken is jónak néz ki. Lehet, hogy kéne neki egy friss install?

Mi a különbség a képeken?

[ Szerkesztve ]

(#16158) proof88 válasza JColee (#16157) üzenetére


proof88
addikt

nem tom. :D

(#16159) JColee válasza proof88 (#16158) üzenetére


JColee
őstag

Mit nem tudsz?

(#16160) proof88 válasza JColee (#16159) üzenetére


proof88
addikt

hogy mi lehet a gond ...

(#16161) cila1


cila1
aktív tag

Olvasgatom,hogy ez is az is befejezi az F1-et.
Mi igaz ebből?
Nem szeretném ha nem lenne köv szezon.Végre úgy versenyzünk,hogy nem törjük össze a másikat.Emlékeztek a tavalyi évre?Mindig ment a veszekedés,hogy ki kit tört össze.Végre összeszoktott a társaság.Élvezet versenyezni.Amit 2 év alatt felépítettünk azt romboljuk le?
gyakfutamnak csak veszélyesebb pályákon van már értelme.Ne csináljunk gyakfutamot csak akkor amikor kedvünk illetve létszámunk van hozzá.Máris felszabadul 1 hétvége.
Vélemény?

(#16162) Kleroo


Kleroo
veterán

Tartsunk egy jó hosszú szünetet ÁBUDÁBI után,aztán újra, friss erővel nekivágunk a kövi szezonnak :)
Addigra mindenkinek hiányozni fog már.
Vagy várjuk meg az rfactor2-t
Akkora már mindenki lázban fog égni :)
De szerintem akár azt is lehetne csinálni,hogy 3 hetente van futam,és gyakfutamok,meg össze-vissza,ha vannak elegen. És egy adott napon pedig lenne egy főbb gyakfutam,amin nem kötelező megjelenni,de ajánlott.
3 hetente 1 vasárnap már csak nem olyan vészes terheltség.
Ez a minden héten vasárnap itt kell lenni viszont tényleg kicsit túl szoros.
De ez csak pár találgatás a liga megmaradásának érdekében.
Bár én még sok mindenen módosítanák(pl helyezés->pontozás)

Proof! te meg lépj ki abból a sok szar sorozatból,aztán maradj itt F1-ben, különben ...KÜLÖNBEN!!!!
KÜÜÜÜLÖÖNBEEEEN! :)

Hodor. Hodor? Hodooor!

(#16163) Farkas23 válasza Kleroo (#16162) üzenetére


Farkas23
aktív tag

A következő szezon valószinüleg Szeptemberben fog kezdődni. És szerintem a futamok maradjanak meg a 2 hetes különbségekkel. A gyakfutamot szerintem is úgy kéne, hogy ne legyen kötelező, természetesen akkor több óvás is várható lesz, de reméljük nem leszs emmi gond. A pontrendszer változtatását én is javaslom, pl emelni a pontokat, de úgy hogy csak az 1-15 kapjon pontot. Sőt szerintem a rajtbaleset is szigorubban fogjuk büntetni, aki okozza az a kövi futamon csak a boxból indulhat.
De ezek csak javaslatok, többi BT tagot is megkérném, hogy válaszoljanak rá, hogy mit gondolnak ezekről, aztán valamikor össze is ülhetnénk.

(#16164) cila1 válasza Farkas23 (#16163) üzenetére


cila1
aktív tag

Rég láttuk Ace-t.Már nem jön?
Úgy tudom ő BT tag!

[ Szerkesztve ]

(#16165) Kleroo válasza Farkas23 (#16163) üzenetére


Kleroo
veterán

Ha nem leszünk többen,akkor szerintem kevesebben kapjunk pontot. Vagy legyen nagyobb különbség.Mert így tényleg lehetetlen bármit is kezdeni a pontelmaradással ha 1x-1x nem jön valaki futamra.Mert mindenki kap bőven pontot,még ha összetörve,3 körrel lemaradva is célbaér 7-8.(utsó) helyen.
Persze ha leszünk legalább 15en minden versenyen,akkor nem :)
Én a 6. helyig 2pontos különbségeket hagynék.( Az 1-2között 5,hogy igazán sokat kaszáljon a nyertes.A 2. és 3. között 4. A 3.és4. között 3pont,hogy a dobogóra is legyen értelme felküzdeni magunkat.)
Így már tényleg sokat érne ha vki dobogóra kerül,vagy nyer. És nem kap irreálisan sok pontot az,aki sokkal lassabb volt mint a mezőny eleje.
talán így kéne:
1.-25pont
2.-20pont
3.-16pont
4.-13pont
5.-11pont
6.-9pont
7.-8pont
8.-7pont
......
Ez így sokkal kiegyensúlyozottabb lenne.És nem lenne végzetes egy verseny kihagyása.
De azért egy jó 3-4 hellyel is lehet tartani a lépést.
a 6+ helyekkel pedig már tényleg nehéz versenyben lenni.

:)

[ Szerkesztve ]

Hodor. Hodor? Hodooor!

(#16166) proof88


proof88
addikt

Senki sem akarja hogy elmenjek ... na akkor brazilban szembemegyek majd a forgalommal versenyen aztán meglátjuk hogy marasztaltok-e még ;]

(#16167) proof88


proof88
addikt

ja és a honlapon van szabályváltozás javasló topik oda írjátok a konkrétabb dolgokat, hogy ne vesszenek el, mert később itt nehéz visszakeresgélni ...

amúgy a BMW-mért fizetni kell ám ... ez VB-autó. Versenyenként 50 rongyot kérek érte. Szerzett pontonként egy ezres.

(#16168) Szabesz válasza proof88 (#16167) üzenetére


Szabesz
őstag

Az PHFTB autó

¯\_(ツ)_/¯

(#16169) proof88 válasza Szabesz (#16168) üzenetére


proof88
addikt

Azmiaz?

(#16170) Szabesz válasza proof88 (#16169) üzenetére


Szabesz
őstag

péháformulaónetímbajnok

¯\_(ツ)_/¯

(#16171) proof88 válasza Szabesz (#16170) üzenetére


proof88
addikt

jah :D bazmeg elmarad a címvédés pedig 2x-es bajnoknak lenni milyen lenne már ... és emellé még nagt bajnok is ... 3 vb-cím ... na mindegy így csak 2 vb címem lesz ...

(#16172) Mastre válasza Kleroo (#16165) üzenetére


Mastre
tag

Persze, ezzel is engem akarsz hátrébb rakni :DDD
Egyébként teljesen egyetértek. Legutóbb is ha valaki végigment,akkor legalább 7 pontot kapott. Szabesz kiesésével még én is 8-at. Nem állapot. És ezt tényleg komolyan mondom.
Hungaroring óta utolsó vagyok minden versenyen. Pontversenyben meg 5.. Autóval csak lekörözésnél találkozok. Nem vagyok versenyképes.Pontrendszer változás KELL. Akár az FIA rendszer is működhetne.

Egyébként az én PHFTCSB autóm is eladó :D

(#16173) proof88 válasza Mastre (#16172) üzenetére


proof88
addikt

Azmiaz?

(#16174) cila1 válasza Mastre (#16172) üzenetére


cila1
aktív tag

Mi van már te is befejezed? :F

Így valóban én leszek a VB bajnok jövőre.Időmérőn nem is kell indulnom mert úgy is első leszek.

[ Szerkesztve ]

(#16175) Mastre válasza cila1 (#16174) üzenetére


Mastre
tag

Jelenleg 90%-ra mondom, hogy abbahagyom. Mostanság csak a mezőny után kullogok, ez így nem szórakozás. Az utóbbi futamokon gyakorlatilag már csak kötelességből indultam, hogy JColee-t ne hagyjam cserben. Az nem az igazi, hogy én gyakorlatilag egyedül autózok, és nem csatázok. Ráadásul mostanság a koncentrációm is elveszett, és rendszerint töröm a kocsit.
A setupoláshoz sem értek, túl bonyolult ez nekem egyelőre. Ha jövőre tudok találni valami plusszt, amivel legalább a középmezőnyben lehetek, akkor meggondolom. Jelenleg ez így nem buli számomra.
Az idei évadot még lehúzom, aztán majd meglátjuk. Előbb-utóbb technikai akadályokba is fogok ütközni, mivel laptopról játszok, és hát annak nem ez a fő erénye, hogy kiszolgáljon egy ilyen teljesítményigényű játékot.
Viszont ha folytatom, akkor sem valószínű, hogy a Ferrariban. Én világ életemben Schumacher fan voltam, ezért voltam idén még jobb híján Ferrariban. Jövőre lehet, hogy egy Mercis ülesre pályáznék, ha úgy alakul...
Messze van az még :)

proof: prohárdvörformulavántímcsapatbajnok

(#16176) proof88 válasza Mastre (#16175) üzenetére


proof88
addikt

igen szerintem is messze vannak még a dolgok :)

[ Szerkesztve ]

(#16177) Kleroo válasza Mastre (#16175) üzenetére


Kleroo
veterán

Ki ne merj lépni. :)
Eléggé megkopott a liga.
Azért vagy a mezőny végén,mert a nálad jobbak,tapasztaltabbak vannak már csak jelen.
És most nem akarok megnevezni semmit,és nem is sértésnek szánom,de elég régóta nem jönnek ,jópáran kiléptek olyanok akik lassabbak voltak nálad,vagy mecsseltetek. És főleg azért,mert oda is várod magad.Taposd földig a gázt,és próbálj koncentrálni. :)
Bár nekem is csak Zoza miatt sikerült fejlődnöm kicsit. Főleg a sok(rengeteg-rengeteg) egybefüggő vonatozás közben edződik meg az ember,és alakul ki a koncentráció.
A jó csapattárs nálad is adott a tabellát elnézve :)
Meg a setupról is gondoskodik majd. :)

De a fő probléma tényleg csak a törésmentesség.Ha nem törnél, tök király lenne a tempód.Mert ha néha összeakadaunk a szerón,és gondolok egyet,hogy na most megkergetlek, van hogy átmegy követésre,mert nem hogy előzni,de közeledni sem tudok ;)

Hodor. Hodor? Hodooor!

(#16178) JColee válasza Kleroo (#16177) üzenetére


JColee
őstag

Setupohoz csak annyit, hogy én mindig adom neki, de mondja, hogy a sajátjával jobbat tud menni. Nem ritkán esik meg. Néha én kapom tőle a setupot. Azt kell hogy mondjam, a legfontosabba setup. Az embernek van egy elképzelése, hogy kéne mennie a pályán, aztán a setupppal tudja megvalósítani. Az a leggyorsabb, aki a jó elképzeléseihez meg is tudja csinálni a beállítást, és utána tud is vele jól menni.

Pontversenyhez: tavaly év végén mondtam Proofnak, hogy változzon a tavalyi pontszámítás, mert a kiesés túl nagy ponthátránnyal járt. Idén azért lett ilyen, mert nem akarta Proof úgy csinálni, hogy valaki ne szerezzen pontot. Ez azért jó, mert így azok is jutalmazva vannak, akik nagyon megbízhatóan célbaérnek. Arról lehet beszélgetni, hogy ez maradjon-e szerintem nem olyan rossz ez a rendszer.

Egyébként én szerintem tehetnénk egyen setup irányába egy lépést. Ez a mostani nem állapot, hogy lehet állítgatni minden hülyeséget, és túl sok munka egy setupot megcsinálni. Az ember 100 kör alatt simán megtanulja a pályát, de a setupolás miatt még tenni kell bele 400 kört. Ez nagoyn nem jó.

Ja és a következő modot alaposabban át kéne vizsgálni, hogy ne forduljon elő mégegyszer ilyen szarság, hogy az első kopik kopnak mint a fene (amikor 2009-ben köztudott volt, hogy túlkormányzottak lettek az autók a kopott gumikon).

(#16179) Kleroo válasza JColee (#16178) üzenetére


Kleroo
veterán

Szerintem az általam vázolttal is kap elég ember pontot :)
Ez a mostani pontrendszer akkor lenne jó,ha lennén vagy 15-20an lennénk.
De így 8-9 állandó versenyzővel rengeteg pontot kapnak az utolsók,akik körhátrányban,nagy tempóhátrányban vannak az elől küzdőkhöz képest. De így mégis alig kapnak csak kevesebb pontot. Ezért kéne vagy erősen megtoldani az elsők pontjait,mint én gondoltam,vagy csak az első 8nak adni.
:)

Szerintem a gumikat leszámítva jó kis mod ez :)
Én az rfactor2-t várom már nagyon-nagyon.Arra egy 2011 mod,és istencsászárság van :)

[ Szerkesztve ]

Hodor. Hodor? Hodooor!

(#16180) cila1 válasza JColee (#16178) üzenetére


cila1
aktív tag

Nagyon egyszerű.
Legyen tiltott a setupolás.Menjen mindenki alap setuppal. :D
Akkor kijönne a vezetői tudás.

A pontozáshoz annyit,hogy szerintem Kleronak van igaza.Sokkal jobb lenne ha,úgy lenne számolva a pont.A mostani szerint még a takarítónő is kap pontot.

[ Szerkesztve ]

(#16181) proof88 válasza cila1 (#16180) üzenetére


proof88
addikt

persze hogy a takarítónő is kap pontot ... orál +1, végigszájba +2, stb ...

Szabesszel is sokszor van úgy, hogy egy számomra jobb setup számára rosszabb, stb. A setup segédlettel meg az a gond, hogy túl hosszú. :D Persze színnel ki vannak emelve a kötelező részek meg az átugorható részek, de talán mégis kéne egy kivonat ami max 1 oldalas, hogy most mégis hogy.

Meg az is jó lenne ha alapból lennének pályára belőtt alap setupok. Élőben az igazi F1-ben is a csapatok úgy mennek a pályára hogy már 90%-ig be van állítva a kocsi, persze nekik rengeteg adatuk van már a korábbi évekből és nekik van olyan fejlett a szimulátoruk hogy be tudják lőni rajta a kocsit. Legalábbis a McLarennek tényleg ilyen van, hogy ott lövik be a kocsit, a maradék 10%-ot meg szabaedzésen elvégzik. És ugye a pilótának is a setupolásból csak annyi részét kell kivennie, hogy ha valamit kényelmetlennek talál akkor módosítást kér rajta. Ezért lenne jó ha minden pályához előre lennének setupok. Ahogy én is előre közzétettem többféle setupot az ausztrál pályához még nyár végén. Volt kisebb meg nagyobb leszorítóerős változat is ilyen meg olyan rugózással, lehetett válogatni. Na minden pályához így kéne.

Egyébként a setupolást úgy is könnyebb lenne megtanulni ha úgy kezdődne a köv évi szezon, hogy fix setup az ausztrál futamra, csak bizonyos dolgokhoz lehetne hozzányúlni, pl fékerő, ilyesmi. Aztán köv versenyre 1-2 beállítási lehetőség engedélyezve lenne, simán mindenki megtanulná hogy az az 1-2 cucc mit módosít a kocsin ha módosítja. Ezt a szerveren szépen be lehet állítani hogy semmi máshoz ne lehessen nyúlni. És a szezon folyamán, a majdnem egyen setupoktól eljutnánk oda hogy mindenki tudja hogy mihez lehet nyúlni. Egyre több dolog lenne engedélyezett.

[ Szerkesztve ]

(#16182) JColee válasza Kleroo (#16179) üzenetére


JColee
őstag

Ha már csak az első 8-at akarod pontoztatni, akkor elég lenne a régi F1es rendszer is, mert átláthatóbb.

(#16183) JColee válasza cila1 (#16180) üzenetére


JColee
őstag

Szerintem legyen úgy, hogy csak az első három szerez pontot. Akkor a takinéni már nem kap pontot.
Most komolyan nem értem, mi a gond a mostanival.

(#16184) proof88 válasza JColee (#16183) üzenetére


proof88
addikt

az a gondja amit Kleroo mondott:

Ez a mostani pontrendszer akkor lenne jó,ha lennén vagy 15-20an lennénk.
De így 8-9 állandó versenyzővel rengeteg pontot kapnak az utolsók,akik körhátrányban,nagy tempóhátrányban vannak az elől küzdőkhöz képest. De így mégis alig kapnak csak kevesebb pontot. Ezért kéne vagy erősen megtoldani az elsők pontjait,mint én gondoltam,vagy csak az első 8nak adni.

Egyébként a mostani rendszer sok emberre van szabva. Már az első szezonban is nagy pontot kapott az első helyezett és onnan csökkent. De mivel kevesen voltunk, az utolsók is kaptak sok-sok pontot mindig. De ezt azért így csináltuk, mert számítottunk rá hogy év közben is jöjjenek új emberek. És úgy is mindenki kapjon pontot. És akkor a szezon végén egy 1. hely ugyanannyi pontot jelent mint a szezon elején egy 1. hely, ezért volt így kitalálva a pontrendszer. Nyilván ha az első n ember kapna csak pontot, nem nézne ki ilyen hülyén a dolog.

(#16185) Speedg


Speedg
csendes tag

Tiszta elmebetegek ezek a törökök :Y
Kíváncsi leszek mi lesz a bünti :)

[ Szerkesztve ]

Nem vagyok ász,de benne vagyok a pakliban

(#16186) cila1 válasza JColee (#16183) üzenetére


cila1
aktív tag

Az,hogy a 3.és a 6. között 3pont a különbség.Ez nem fair.Vagy 3.és 4. között 1pont van.A 3. lehet,hogy lekörözi a 4.-et.Ez fura 1 kicsit.
Vagy:Ha valaki 3.helyen megy és megyek utána 4.-ként nem fogok elözésbe kezdeni nyomorult 1 pontért.De ha 3-4 pont lenne akkor tuti.szerintem nagyobbak legyenek a különbségek a helyezések között pontokba.Illetve kapjon csak 8 ember.Érdekesebb lenne az tuti.
De tőlem az lesz amit akartok.Úgy is mindig az van amit 3-4-en kitaláltok.Valaki felhoz valami mást "jobbat"ti mindig kitaláltok valamit,hogy miért nem jó.Ezért nem is tépem a számat arról,hogy mit kellene változtatni.

(#16187) Speedg válasza cila1 (#16186) üzenetére


Speedg
csendes tag

De most nem is a szádat tépted :DDD

Nem vagyok ász,de benne vagyok a pakliban

(#16188) Szabesz válasza cila1 (#16186) üzenetére


Szabesz
őstag

Írjátok bele a megfelelő topicba. Arra van. Nyilván elsőre mi sem értjük/látjuk át, pláne hogy még el is felejtjük. Amikor módosítás van, minden ottani (is) javaslatot igyekszünk figyelembe venni.

¯\_(ツ)_/¯

(#16189) JColee válasza cila1 (#16186) üzenetére


JColee
őstag

Ne nekem mondjad, nekem sincs beleszólásom ebbe :)
Egyébként így érthető a dolog. Talán a régi forma1es pontszámítás jobb lenne, ott többet ér egy pont.
Egyébként tavalyhoz képest az idei pontszámítás is javulás, tavaly 23 ponttól ment lefelé, és talán a 3. helytől ugyanígy 1 pontonként (ebben nem vagyok teljesen biztos).

[ Szerkesztve ]

(#16190) cila1 válasza Szabesz (#16188) üzenetére


cila1
aktív tag

OK.
Csak hozzászóltam 1 hsz-hez.

(#16191) Szabesz


Szabesz
őstag

Egyébként tényleg örülnék személy szerint a konkrét, esetleg valameddig (még jobb ha teljesen) kidolgozott ötleteknek.

cila: köszi

[ Szerkesztve ]

¯\_(ツ)_/¯

(#16192) proof88


proof88
addikt

Azért is mondom hogy írjátok be a topikba a weblapon hogy 2 hónap múlva egyszerűen át lehessen tekinteni a javaslatokat.

Na most az a helyzet, hogy 4-en vagyunk BT tagok. Szabesznek kb semmi ideje nincs most foglalkozni, setupot is alig van ideje kipróbálni. Nekem most szintén nincs időm. Most beadandó és zh-hegyek vannak és én el vagyok csúszva ráadásul. Farkas foglalkozik a dolgokkal, amikor éppen ráér, sztem elsősorban vele kéne tárgyalni, de vele nem tudom mi van, mióta érettségizett. :D Most biztos több szabadideje van, mint nekünk. Ace ritkán ír ide.
Egyébként azt ajánlom hogy Ace-t és Farkast csípjétek el TS-en, ott 5 perc alatt le lehet rendezni mindenféle témát, mint írásban, mert az meg napokig tart.
Szezon vége után a BT meg fogja nézni a honlapra beírt javaslatokat.

(#16193) proof88


proof88
addikt

Hétvégén megnyertem a Japán Nagydíjat.
Gratuláljatok!
Mondjátok, hogy ügyes vagyok! ;]

(#16194) Zoza24 válasza proof88 (#16193) üzenetére


Zoza24
senior tag

Gratulálok! :R
leülhetsz kisfiam,nagyon ügyes voltál:)

Forza Italy!

(#16195) cila1 válasza proof88 (#16193) üzenetére


cila1
aktív tag

Miért te gratuláltál az 5.helyemhez? :P

(#16196) proof88


proof88
addikt

:C

(#16197) proof88


proof88
addikt

>>> DA NEW BMW M5 == HIGH-PERFORMANCE SPORTS CAR <<<

- shifting with uninterrupted trakció
- maximum acceleráció
- deaktivált DSC-vel is kibelebaszottul kontrollált balansz
- BMW

(#16198) Frenky89 válasza proof88 (#16197) üzenetére


Frenky89
őstag

Vennék egy ilyet, ha valaki fizetné helyettem az üzemagyagköltséget.

(#16199) proof88 válasza Frenky89 (#16198) üzenetére


proof88
addikt

lassan kell vezetni :D

(#16200) Frenky89 válasza proof88 (#16199) üzenetére


Frenky89
őstag

Sztem 7-esben 30-cal is 10 litert eszik, akkor meg inkább megyek biciklivel.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.