Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz #TOTTI #56105 üzenetére

    Ez a varázs 200k km ....egyszer valki megírná, mi történik 200 ezer km nél az autóval ... :D valaki ezt kitalálta és ezt fújja mindenki, mint egy szentírást...és ezért tekerik otthon az autókat, mert ez kell a vásárlónak.....

    nyilván a kevés km és fiatal autóa best...nem a zsír új, 0 km a best....azt kellene megérteni, hogy egy dízel autóba 30-40-50 ezer km lazán belekerülhet...ha a németeknél van pláne....és itt a sokkal jobb utakon, a jobb üzemanyagok miatt sokkal jobb állapotban lehet az egész autó sokkal több km el, mint otthon fele annyi km el.....nem véletlen hangoztatják ezt sokan velem együtt, hogy nem km-t veszünk, hanem állapotot.

    egy 100k km es dízel vagy 300k km es dízel ugyan olyan üzembiztos állapotban lehet, mint egy egy 20k km es benzines. Ez semmi más, mint karbantartás kérdése. Egy dízelt drágább fenntartani, cserébe kevesebbet fogyaszt....ergo akkor térül meg, ha sokat megy vele az ember....namost innentől kezdve keresni a 6-7 éves 100k km futott dízeleket....nem folytatom. :)

    én azért vettem dízelt, mert sokat megyek és azt is pályán és nem 100 al....így azt számoltam, hogy több, mint 300ezret takarítottam meg a dízel miatt, és az egr hűtőszelepén kívül más bajom nem volt motorikusan a kocsival (a váltó más kérdés, sajna széria hiba....opel, fiat stb...több kocsiban van). Persze én nem is abba a kategóriába tartozom, aki csak használja a kocsit és tankolja.....megkapja azt a szervízt, amit kell....és láss csodát, 220k kmel, (több mint 52k km óta nálam van) gyári turbó, injektor, magasnyomású....minden....és nem imádkozom és nem cidrizem, ha beindítom, mert tudom hogy minden rendben van vele.....durva nem? :)

    Ez csak egy vélemény, a tieddel szemben, nincs személyeskedés.....sokan fújják ugyan ezt a követ....jobbára tapasztalat nélkül......ha átgondolod átgondolod, ha nem nem :R

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés