Hirdetés
- gban: Mentett Pentium 1 alaplapok
- sziku69: Szólánc.
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- joghurt: frenda dsttöytoi
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csemeteim
tag
Sziasztok
Vettem egy Tun'R 17.5 ös karburátort a régi kínai helyett.
Felszereltem de csak dadog nem akar felpörögni olyan mint ha állandóan menne a szivató vagy kevés levegőt kapna.
Van valami ötletetek , új szivatót is kapott.
Visszatettem a régi 12es karbit és prímán pörög.
Hol lehet ahiba.
Köszi -
SLYM
veterán
értem. hát első körben olyan motor kell ami működik, olyan nagyon más nem érdekel igazából. ha esetleg elromlik utána, akkor maximum ránézünk, aztán ha nem tudjuk megjavítani, akkor vatera, 0 forint, licit, mint az előző. de azért ha nem a gyújtással kell valamit szórakozni, akkor megoldjuk mi is, az alkatrész beszerzés az a viccesebb a dolog persze. szóval érted, olyan nagyon nem hat meg, hogy ha széthullik, ezért írtam az 50.000-es limitet. meg hát küzdeni szeretnénk
. de azért már nem a szétrohadt, beállt motorú hulladékokkal, annyira nem vagyunk jók sajnos. ahogy nézegettem ebben az ársávban csak lelakott műanyag robogók vannak, vagy 1-2 értelmes babetta, amiket aztán szépen el is visznek. eddig 5-re érdeklődtem, 4 kelt el, 1 nem válaszolt. ehh
-
Godmax
tag
Sziasztok!
Talán érdekel valakit, elhoztam a DT-t a Tábori szervizből.
Nagyon szép munkát végeztek! A motor erős, ugrós lett, de semmi tuning, a gyári 50-es lett javítva.
Hónolták a hengert, új japán dugattyú került bele, felújították a kormánycsapágyat és tisztították a forgattyús házat. Munkadíjjal összesen 40k. Szerintem ez rendben van. Vagyis ha fel akarod újítani a motorod én ajánlom őket! -
Pete55555
addikt
Suzuki Katanámon jelenleg egy Mikuni karbi van. Erre akarok venni kézi szivatót, az autómatába nem bízok. (beindítom, 5 mp-ig pörög mint az állat, aztán meg le akar fulladni)
KÉPEKTud valaki linkelni ehhez való kézi szivatót? Nem kell bowdenes, elég a sima kis csappantyús.
-
blu79
addikt
válasz
mumtaz #64946 üzenetére
Szia, a kilóméterórát én tettem bele, vettem egy elsőkereket gumival ,km spirál , óra es 1 első lámpa ez 5k volt... . Ez első kereket át kellett küllöznöm mert amit vettem annak rozsdás volt a felni, de a küllők épek voltak és jobbak mint az enyémen. Így az én felnimre cseréltem. Sima ügy volt. Az ülés az veleményem szerint is egy 210 babetáé, erre vettem azt az anagyot 800ft és újráhúztam
. Az én lámpámat felújitottam és beletettem az órát a másikat meg eladtam 1500ft-ért
. Nagyon tetszik ez a kismotor. Sokan megszólítottak már az utcán és mondták milyen jól néz ki, sokan megnézik, és ámulnak állapotáról... vittem már veterán kiállításra is
siti ez nem épp úgy van ahogy leírtad és gondolod, több mint 2 évet jártam vele dolgozni és 1 tűszelepen és gyertyán kívűl semmit nem szereltem rajta
-
válasz
petersonal #64939 üzenetére
Szerintem ha leszeded / szétszeded az első lámpa burkolatát ott megtalálod. Ez szigorúan csak tipp
-
siti
őstag
másik irányból közelítsd meg a kérdést: van e hozzá leírás, ha bármit meg kell csinálni rajta? és ha igen akkor japán vagy emberi nyelven? milyen közösség érhető el ha segítség kell? (pölö mi itt vagyunk, a távdiagnosztika mesterei, akik képernyőn ismételt adásban tudjuk küldeni az energiát ha nem indul pöcre, vagy van olyan klubja ahol egy hétvégi találkozó során meg lehet ejteni egy motorgenerált). Alkatrészek beszerezhetőek? ebay, külföld, postázás vagyonokért, vagy a sarki boltból össze lehet rakni egy vadi újat. érdemes e pénzt és időt borítani bele? egy babetta +50e ráköltése után is egy 12e babetta marad, de megéri e azt a pénzt pusztán a hobbi? Tetszik e nektek, vagy csak olcsó legyen? (a felgyújtom az egészet, vagy nem baj ha esik szét mert olyan szép a két véglet ugye) és ez után keress márkát és típust.
a volt szocialista gépekért is lehet rajongani, de ezek azért voltak régen olyan jók, mert nem volt más. Amikor jönnek nekem a régen minden jobb volt meg bezzeg a zsiguli, aha, akkor miért nem jársz azzal minden nap? na ugye. olyan legyen a végén, amit ha csak évente egyszer vesztek elő, akkor is fülig ér a száj. a vigyortól. de a babetta? hááát véleményes
-
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni hogy 2008-tól nézegetünk Aprilia sr 50-es robogót . És látom hogy használtan vannak 20-25e futással rendelkező példányok. Ezeknél ez már soknak tekinthető vagy ha nem, mennyit képesek elmenni rendes karbantartással?
-
mumtaz
senior tag
Csak most nézem, hogy benne van a kilóméteróra. Anno egyetlen 207-est sem lehetett kapni kicsiny hazánkban, amiben volt. Csak a műanyag fedlap volt a lámpán. 25 évvel ezelőtt a 207-esemre végül a Táborinál vettem egyet spirállal és meghajtóval együtt.
A tiéden viszont a nyereg mintha nem a 207-esé lenne. Formára inkább már a 210-esé. Mondjuk kényelmesebb is. Az viszont tetszik, hogy a gyári tankdugó van rajta. :-)
Feltörnek az emlékek. Emlékszem, mikor nagyapám nekem adta az egyik 207-esét, akkor adta hozzá "forgalminak" az eredeti Keravill-os nyugtát is. 4200Ft-ról szólt. 3db 207-ese és 3db 210-ese volt és minden újonnan vette. Soha nem adta el egyiket sem. Az egyik 207-es egy szerelőnél ragadt (soha nem adta vissza), egy másik került hozzám. Egy 210-est unokabátyámnak adott, amit hazavágott, végül az került hozzám.
A maradék háromról nagyapám 2003-as halála utáni sorsáról nem tudok. -
mumtaz
senior tag
Nem csak hiányos. A 210-eseken - akárcsak a kései 207-eseken - a hátsó telókon krómozott rugó van. Ilyen csőszerű cucc a telón a korábbi 207-eseken volt. Biztos szétment az eredeti és ezt kapták.
No meg kérdéses, nem hegesztették-e össze a második fokozat tárcsáját, ahogyan az szokás. -
SLYM
veterán
egy ilyen tökéletes lenne nekem. ki is néztem tegnap előtt egyet 40-ér, mire eldöntöttem, hogy felhívom lekerült a hirdetés. ami meg fent volt még tegnap is 25-ért kulcson, tehát közel hozzám, az meg már elkelt, hiába volt fent a hirdetés. következő célpont ez lesz [link]. amúgy ennek nem hiányzik a motorjának a burkolata, meg ott középen a lábtartó?
-
petersonal
tag
Sziasztok!
Piaggio typhoon-hoz (50 2T) keresek szerviz manuált. Interneten ilyen kezelési útmutató (user manual)okat találtam (kb. 74 oldal), de ennél bővebb leírást keresek. Konkrétan index relét szeretnénk cserélni, és a helyét / módját keressük.
-
KisTé
tag
válasz
sityupityu #64934 üzenetére
Megvettem kipróbálásképpen, kedvező ára van és a tanusítványok alapján tökéletes, majd kíváncsi vagyok Én is de szerintem hibátlan lesz!
-
SLYM
veterán
sziasztok. tavaly nyáron vettünk apámmal egy komart, hogy majd felújítjuk mi magunk unalmas perceinkben. ez majdnem sikerült végül is, mikor eladtuk a következő tulajnak már csak a gyújtást kellett megcsinálnia és lett egy fasza motorja 12k-ból, amit nekünk sosem sikerült beindítani. jó buli volt kb 50k-t beletenni, meg vagy 50 óra "melót", hogy aztán be se induljon
de legalább most már tudjuk, hogy nem nekünk való a veterán jármű, ennyire nem értünk ezekhez, így azért olcsóbb volt a tapasztalat, mint ha helyette egy VW bogarat újítottunk volna fel, ami eredetileg tervben volt.na de most megint elkapott az érzés, hogy kéne valami fos. a sztori még mindig az, hogy az itthoni dízel alfák jók, szépek, erősek, de hát dízelek, a rotakapát, fűrészt, permetezőt (motoros XD) pedig mégse túráztathatjuk mindig, szóval kéne valami kismotor, ami benzinnel megy. jogsi még mindig csak B-s van, szóval 50 ccm a max. használni nem nagyon használnánk, évente jó ha 100 km-ert menne, a lényeg, hogy lehessen csinosítgatni, mosogatni, buzerálni és hát na, legyen finom benzin szaga, hogy ha megy.
tehát működjön is, ha úgy van tudjak menni vele egy 3 kilométeres kört a városban, vagy ha lábon haza tudnám hozni az lenne a legzsírkirályabb
szóval felcsaptam a használtautót, beállítottam a motor részt, hogy max 50k és ercsihez minél közelebb legyen. ha valakinek van kedve ajánlhat valamit nekem az eladók közül. ti melyiket vennétek? köszi
-
válasz
Redneck #64933 üzenetére
A szabványa szerint tökéletesen megfelel egy átlagos, nem nagy teljesítményű és fordulatú kétütemű motor kenéséhez. Az más kérdés, hogy milyen melléktermékek keletkeznek illetve rakódnak le esetlegesen az elégése során egy szintetikus olajhoz képest. Egyébként nem rossz márka, emlékeim szerint pár éve jelent meg itt nálunk. Legalább is én régebben nem találkoztam vele. Négyütemű olajat vettem már tőlük.
-
KisTé
tag
Azt meg tudja valaki mondani, hogy ez a típusú motorolaj :
jó-e Yamaha Jog ZR Evolution-hoz, mert mindenhol ilyen szintetikus meg félszintetikusokat mondogatnak most ez mitől rosszabb ha rosszabb ???
-
forandor
tag
válasz
csemeteim #64928 üzenetére
Üzem meleg állapotban sem? Ha húzol neki gázt akkor sem?
Lassan teker az önindító? : Gyenge akku.
Teker mint állat? : Feszstab, gyújtás elektronika (alaplap), valahol erre van a hiba. Elöregedett kábelek, csatlakozók (kontakt hiba)...Nekem pl. kb. 7V-ot ad le a feszstab (alapjáratnál magasabb fordulaton), max fordulaton talán összejön 11-12V-is, mert az akkut kb. addig tölti. Még nem néztem utána mi a ludas, de indul a gép önindítóról is (ha nem állt előtte sokat, elejti a benzint). Szintén fekvő mina.
-
csemeteim
tag
Sziasztok
Van egy Malaguti F12 vizes robogóm.
Csak rúgásra indul, ha indítózok semmi szikra merre keressem a hibát.
Köszi -
dugynok
senior tag
Nincs valakinek elfekvőben egy automata szivató, 18mm-es fészkü?
-
Godmax
tag
-
agent_k
őstag
Nem akarom reklámozni őket, mert csak ettől a szezontól kezdve hordom hozzájuk a motort. Amit eddig igértek vagy mondtak az mind ki lett cserélve vagy meg lett javítva. Van a motoromnak egy kartonja abból látszik, hogy eddig mit csináltak vele. Kapok számlát és garanciát. Máshol meg nem. Zoli a tulaj meg jó fej. Eddig csak jó tapasztalatom van velük.
Szerintem hívd fel őket aztán majd mondják, hogy foglalkoznak vele vagy sem. De szerintem fognak. -
KisTé
tag
válasz
agent_k #64922 üzenetére
Elevenmotor-os tapasztalataid vannak ? A robogót vinném oda szervizelni majd igaz ez Yamaha Jog ZR Evolution...az meg eléggé olasz robogós szervíznek tűnik. Semmit nem tudok a robogókról azt se tudom ez milyen blokkos meg hol lehet hozzá alkatrészeket kapni. Most olyan mint a svájci óra meg megy mint a golyó, de fent akarom tartani ezt az állapotot ezért kéne átnézetni, hogy minden oké is maradjon!Tegnap is 80al csapattam vele azt még menne, egy 50estől ez elég kemény !
-
KisTé
tag
Budapesten egy jó korrekt robogó szervízt tud valaki, nem lehúzós nem kokány szerelős fasza helyet ?
-
-
KisTé
tag
válasz
huniross #64911 üzenetére
Nagyon köszi! A másik meg, hogy ehhez a típushoz alkatrészeket főleg burkolatokat lehet valahonnan szerezni? Mindent a legutolsó csavarig, illetve melyik 2T motorolajat használjátok melyik a legjobb legolcsóbb? Mire kell egy ilyen robogón odafigyelni mennyire szervízigényes miket kell cserélni meg pesten hova viszem szervízbe és mennyi időközönként? Na most aztán jó sokat kérdeztem, de azért érdekelnek ezek a dolgok mert mentem egy párat a robogóval és baromira tetszik !
-
huniross
tag
Én a netről szedtem le azt, ami legelőször az utamba került. Két példányban nyomtattam ki, azt töltöttük ki a vásárláskor.
A biztosítást a netrisken kötöttem, így senkinek se kellett megmutatni sem. Gyakorlatilag, ha nincs adásvételi, akkor is köthetsz biztosítást. A biztosítót csak az érdekli, hogy fizess. Az viszont lehet, hogy ha okozol valami balesetet, akkor oda vissza kiforgatnak mindent, ilyen tapasztalatom szerencsére nincs.
Természetesen segédmotorról beszélek, amit nem kell átíratni. -
üszök
őstag
válasz
sityupityu #64904 üzenetére
Mint ez a kamu Akrapovic.
Volt ilyenem,60 $ körül van Alin,de tompítóval is úgy üvöltött a 250-en,hogy gyorsan el is adtam. -
-
-
KisTé
tag
Sziasztok!
Segítsen valami szakértő!
Eladnám ismerősöm robogóját, Yamaha Jog ZR Evolution 50cm3 , de az adás-vételi kér alvázszámot is meg motorszámot is, minden 50-esnek van alvázszáma is és motorszáma is illetve az adás-vételin mindkettőnek kötelezően szerepelnie kell-e???
Illetve hol találhatóak ezen a típuson, mert biztosan nem tudom mivel nem értek hozzá!!??
Ahol ülök a térdem alatt a vázon szembe találtam egy számot : SA16J-764358---talán alvázszám???
Illetve a hátsó keréknél a blokk tetején ezt : A125E-764431---talán motorszám???
Na ebbe kéne segíteni aki tudja!
Köszönöm!Üdv.
Új hozzászólás Aktív témák
- Jó állapotú Kona Shred / Pike 454 dual-air 110mm-140mm / Shimano Deore felszereltség!
- Babzsák fotel (Dr. Relax - Gamer, sötét zöld, keveset használt, hibátlan)
- Balatoni álom - saját kép - 40x60 - akrilüveg fotó, keret nélkül, éltartóval
- Segway Ninebot G30 DII - elektromos roller
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Samsung Galaxy Watch 5 /12 Hó Garanciával
- AKCIÓ! ASUS Z170-DELUXE Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX B650E-E R7 7700 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080 10GB Thermaltake Ceres 500 850W
- AKCIÓ! Gigabyte B450 R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660Ti 6GB Zalman S2 TG Zalman 500W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest