Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Vismajor01 #79173 üzenetére

    Persze, hogy nem ugyanaz, ezért volt másik opció.
    Ha 3 napon belül cserét kért volna, akkor a törvény szerint az eladó nem hivatkozhatott volna semmire, egy ugyanolyan terméket kellett volna adniuk, és pont.
    Ha hibás, kap egy csereterméket, semmiféle jótállási igényt nem kell bejelenteni, mert nem a jótállást akarja igénybe venni, hanem a törvény adta 3 napos csere lehetőségét.
    Ha van videoja, nem kell semmit se magyaráznia, bármennyi nap is telt el a kiszállítás óta. Ha ezekkel nem foglalkozott, és nem élt a jogaival és a lehetőségeivel, akkor még mindig van a 14 napos visszaküldés, aminek lehet kb 5 ezer forintos költsége, második útnak ez a minimális veszteség úgy gondolom bele kell férjen.
    Abba ne menjünk bele, hogy ez etikus-e, és hogy lehet kivitelezni, az elmulasztott lehetőségről volt szó!
    Én nagyon kevés dolgot küldök vissza, talán évi 1-et, pláne azért, mert minden videoval van kibontva, azaz már a kezdetek kezdetén kiderülne, bármi van a termékkel.
    Ha egy készülék visszaérkezik 14 napon belül, azt te se gondolod, hogy úgy adják el a következőnek, hogy nincs 3-4 ember egy ilyen cégnél, aki nem kapcsolja be, nem nézi át a tartozékokat, és nem teszi újra eladható állapotúvá a csomagot és annak tartalmát, tehát kibukni kibukott volna, viszont azt már lehetett volna a visszirányú szállítóra fogni, én pl feladás előtt is videot készítek a működésről, így teljes mértékben védve vagyok bármiféle macerától, problémától, és csak elmélkedem, mit és hogy lehetett volna csinálni, nyilván az első a jó megoldás, a többi már csak egy plusz opció, ami sose lesz olyan jó, mint az első.

    49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés