Nem tudom, nem találom, de olvastam valahol..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Nem tudom, nem találom, de olvastam valahol..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Néha én is így érzem.
Na ezt nem tudom. Én (magamtól) úgy értelmezem a szabályt, hogy aki közlekedésben vesz részt nem használhatja a mobilt. Márpedig a piros lámpánál várakozó is részt vesz a közlekedésben. Tudom, hogy hülyeség, de megmondta már más is, hogy ne ezzel foglalkozzunk, a szabályokat be kell tartani, még akkor is, ha hülyék alkották.
A szabaly ugy irja, hogy
(2) A gépkocsi vezetője menet közben kézben tartott mobil rádiótelefont nem használhat.
eszerint allo helyzetben nem tiltja semmi a hasznalatat.
De majd este megkerdem Tesomat, kresz-t oktat regota, eleg jol vagja a dolgokat.
A "menet közben" azt jelenti, hogy részt veszel a forgalomban. A forgalmi okból történő megállás (dugó, piros lámpa) is "menet közben" van.
hülyeséget irsz, a menet közben nem a forgalomban részt vétel jelenti, hanem a haladást.
Bár, gondolom úgy is megmagyarázod
Pedig valahogy szabályozni kéne.... V Rossi is végig járta a számárlétrát 125cc, 250cc, 500cc (MotoGP)
[ Szerkesztve ]
Dehogy magyarázom, kérdezz meg egy rendőrt. Vagy próbáld ki, hogy piros lámpánál mobilozol, amikor látja egy rendőr
és a rendőrők mindentudó gépek? soha nem tévednek, mind az X ezer jogszabályt kívülről fúják és soha nem rossz indulatuak?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
mit kérdezzek, ez a szabály. egyébként bármikor ebben a helyzetben kézbe veszem.
nézz utána.
Naja, volt már, hogy a pirosnál a bal1-ben mobiloztam, ők meg mellettünk kiszúrták. Rögtön villogó, félre is álltunk. Aztán mikor jött oda kérni a papírokat csak mutogattam a másik oldalra, hogy ott a kormány. Angol ismi itt volt a Nissan 300zx-szel.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Nem kell utánanéznem, mert tudom, hogy ilyenért büntetnek a rendőrök. Teljesen logikusan amúgy, mert sok birka a zöldet se veszi észre telefonálás közben.
na jó
kár vitatkozni. okostojás vagy, de gyenge. haddjukk
...én is vehetek motort, nem szükséges vezetnem is..... /Nincs A-s jogsim...../
Magánterületen pedig még a KRESZ sem tiltja, volt olyan magyar motorversenyző, akinek nem volt jogsija....
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
Megkerdeztem, a piros lampanal is lehet kezben tartott mobiltelefont hasznalni, egeszen az elindulas pillanataig.
Én is így tudom, hogy ha áll a kocsi, akkor lehet telefonálni, ha haladsz vele, akkor nem.
Pirosnál dumálsz és mikor zöldre vált a lámpa gyorsba elköszönsz és leteszed. Eméletben lehet hogy így van de gyakorlatban valahogy nem érzem életképesnek.
on: Innen üdvözlöm azt a köcsög zöld, krómgiccses raccsing stiftest aki olyan gyönyörű helyen tudott (záróvonal, kanyar, szürkület) ma előzni hogy 2-en kényszerültünk miatta kis túlzással satuzásra...
Apróságnak tűnik de valami hihetlen módón felidegesített és elég parás is volt...
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Nem is csodalom, hogy nem tartod eletkepesnek, hozza vagy szokva az itthoni felfogashoz, ahol a szabalyok azert vannak, hogy szivassak az embereket, legalabbis ez a szemlelet. 100-bol 99 ember nem fogja letenni a telefont, de ez nem a szabalyzas hibaja, a szabaly jo, csak a hozzaallas nem megfelelo.
[ Szerkesztve ]
És kitől kérdezted meg?
tökmindegy. Úgysem fogadod el.
Felénk sok visszaszámlálós lámpa van, olyan helyen ez nem gond, mert ha látod hogy kevés idő van hátra elköszönsz és leteszed, ennyi. Vagy pl vasuti átjáróban állsz a pirosnál, akkor is gond nélkül telefonálhatsz. Persze nem mesedélutánokra gondolok telefonálás címszó alatt ilyenkor, de egy rövid telefont el lehet intézni simán.
Olvass.
Idiota motorosok: Te fogsz meghalni, én max. börtönbe kerülök
Visszafelé tolta motorját az autópályán éjjel, esőben
[ Szerkesztve ]
HI!
Tessek mondani hova lett az a rofogesem mejjben mar so evvel ezlott AdorjanZolirol irom esztet?
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Régóta vezetek, és régóta olvasom ezt a topicot, és az alábbi gondolatok ugranak be, és nem találok rá válaszokat:
- főút, (Dózsa, Hungária,stb.), ha nincs zöldhullám, akkor miért kell a piros lámpáig gyorsulni, mikor úgy is meg kell állni. (10ből 8 biztos)
- itthon senki nem próbál takarékoskodni az üzemanyaggal? Lámpánál indulásnál mintha elég sokan azt hiszik versenybe csöppentek volna. (és nem csak sportkocsik)
- ha sötétített, optikai tuningos polo-t, golf-ot, swift-et látok, próbálok mindig a legtávolabbi sávban haladni, mert kiszámíthatatlanok, index nuku és 100km/h alatt nem képesek menni. (sajnos ált. fiatalok vezetik). Tisztelet a kivételnek.
- egykezes, 12 óránál "laza vagyok" vállból kormányt fogók a legveszélyesebbek. Én már csak ezért is büntetnék.
Egy 26 éves, Splash tulaj, aki ha vezet , akkor barátnőjével szeretne A-ból B pontba, épségbe odaérni.
Egy régi PH-s.
Tegnap láttam meg ezt a topikot és ezt a videót "muszájnak" találtam berakni.
Halálos baleset Szolnok belvárosában
Képek a balesetről.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
Megint egy szabályosan 50-nel közlekedő motoros?...
A hírek szerint valóban szabályosan közlekedett a motoros.
Elsődleges adatok alapján egy Opel személyautó haladt az Ady Endre úton a buszpályaudvar irányába, amikor is a kereszteződésbe érve hirtelen balra kanyarodott. Ekkor összeütközött a vele szembe, szabályosan közlekedő Suzukival.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
HI!
mai gyongyszemek: krw-650 volvo: petofi hid rakparti lehajto, kicsit surgos volt nekije, mert sikeresen teljesitette a rakpart fele a lehajtot a szembe savba A>B>C utvonalon:- (
szinten ma: nagykorut: pozso 406 zold kombi hat mintha nemi hanyossag lettvolna a feklampak tekinteteben, maskepp fogalmazva meg se mukkantak egyuik oldalon se a zizzok:- ( /rendszam sajna nincs/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Esetleg az opelos látott egy motort jó messze, gondolta majd befér előtte, csak nem számolt vele, hogy 200-zal jön? Ez is elő szokott fordulni, nem is olyan ritkán.
Ha jól számoltam, 2x nem adtak elsőbbséget az Opelnek 2 perc alatt, nem rossz
(mert ugye ha valakit előznek, az nem kezdhet előzésbe)
rip and tear, until it is done
Kivéve, ha a gyorshajtót nem észlelheti időben a gyorshajtás mértéke miatt...
Ha 200-al haladt volna varosban, az hogy lehetne szabalyos?
[ Szerkesztve ]
A 12 órás 1 kezessel mi a baj? Bizonyos helyzetekben sokkal jobb lehet, mint a kétkezes, mert hirtelen teljes kormányfordulatot két kézzel nem tudsz végrehajtani, ha csak fent fogod, akkor viszont könnyedén körbe tudod forgatni a másodperc törtrésze alatt tenyérrel.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Ja a kihúzatás, satufék nálam is beteszi a kaput. Ha kiteszem üresbe, hogy a lámpáig guruljak, szinte biztos, hogy automatikusan beelőznek a külső sávból, majd bevágnak elém belülre. Előfordult, hogy egy egész konvoj ezt csinálta, mert mentek az első után, mint a birkák. Eredménye: a belső sávban 16 kocsi, a külsőben meg 2, abból a legelső indexel jobbra. Megoldás: irányzelző, kihúzódás a külső sávba. Zöld kiegészítő jobbra, egy kocsival áris kevesebb. Ezt látva a vérprofik is elkezdenek szépen utánam beállni a külső sávba, hátha ott sikerük lesz. Részeredmény: belső sávban már csak 10 kocsi, a külsőben meg 7.
Indulás, a két pole pozíciós 50, a tükörben meg figyelem a szlalomversenyt. Isteni. Valahogy soha nem tudnak kibújni, mert az a 2 méter amit adok sosem elég.
Azt én sem értem, hogy sokaknak miért konstans verseny eljutni A-ból B-be...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Alapszabály, hogy ha el tudnak menni melletted jobbról, akkor ki is húzódhattál volna.
Kivéve pl, ha mondjuk a belső sávból kanyarodhatsz balra, a külsőből pedig egyenesen mehetsz tovább.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Nem, nem. Itt nem a jobbra tartási kötelezettségről beszélek, sőt ha előznek, még el is veszem a gázt, mert nekem nem derogál. De a hidegfrász kerülget, amikor ide-oda cikáznak egy méterre mögötted, meg melletted a 18 éves agyonrozsdás odaégettflekkenfüstös mercivel, mikor még a légyre is haragszom, ha a kocsira száll.
Komolyan mondom, egyesek versenypályának nézik a városi utakat, holott épp elég a kátyukat megközölni.
Ja, meg úgy hallgatja a zenét, hogy az már nekem is fáj két kocsival hátrébb zárt szélvédő mögül. A mentőt hogyan hallja meg?
Ennél már csak az a jobb, amelyiknek tuti hasmenése van. Állunk a lámpánál, én kívül. Belül egy akármilyen másik kocsi, ő szintén nem érzi versenyzőnek magát. Bejön a majom hátra, mikor elindulunk, és nagyobb gázt nyomok, 2 méterrel előrébb leszek a mellettem jövőnél, akkor kijön mögénm. Szépen visszaeresztem magam mellé a másikat, erre bemegy mögé. aztán megint picit gyorsítok, erre megint mögöttem erőlködik. Így megy ez, míg kiérünk a városból, aztán padlógáz 100-ig, nyomul utánam, ha szerencséje van, nem jönnek szembe, és el tud menni. Rendszerint megelőznek, aztán eltűnnek előttem, de ilyenkor imádkozom, hogy a záróizma 10 méterrel a klotyó előtt adja fel a harcot..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Persze lakott területen is... ott elmehet jobbról attól függetlenül, hogy a belsőben ki mit tehetett volna... mert nem muszály neki, de ezzel újabb flémet nem akarok.
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
Saját véleményem szerint veszélyes. Durrdefektnél két kezes úgy vélem jobb. Ez csak engem irritál szerintem, ezért se akarok senkit sem megbántani. De "12órás egykezes vezetésnél" 90%-ban nem is egyenesen ülnek, nem elég, hogy a tartásnak/ülésnek sem jó, csomóan kevesebbet látnak így ki. Én mindig nevetek, ha ilyen sofőrt látok, nekem valahogy nem természetes, pedig én sem vagyok öreg.
Egy régi PH-s.
Ismerős a szitu. Én is imádkozok ilyenkor, hogy csavarodjon fel egy fára, de másnak ne legyen baja. A gond ezzel az, hogy nem lehet donorként használni, mert már szétkábítózta a máját, a tüdeje füstös, az agya meg soha nem is fejlődött ki.
Arról nem is beszélve, hogy a helyes kormánytávolság (üléstámla beállítás) úgy fest, hogy a csuklóddal kell tudnod elérni a 12 órát a kormányon. Márpedig ez a kinyújtott karra vonatkozik. Ergo, nekem hosszú távon kikészülne a könyököm.
A legkényelmesebb a 6 óra, az is p.nisszel. Csak ne legyen síkos, mert akkor nem lehet kormányozni...
De jó esik az eső... mindenki 30-al fog menni ma.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
remélhetőleg nem
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Pedig sajnos ez lesz.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
"a helyes kormánytávolság (üléstámla beállítás) úgy fest, hogy a csuklóddal kell tudnod elérni a 12 órát a kormányon"
No ez új, még nem hallottam.
A helyes úgy néz ki, hogy körbe tudd fordítani a kormányt anélkül, hogy a válladdal, hátaddal utána kelljen hajolni. Tehát a lényeg a stabil üléspozíción van, mert vészhelyzetben így lehet a leggyorsabb és legnagyobb kormánymozdulatot tenni és közben nem dőlök el oldalra.
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1