- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Árnyékos sarok
Új hozzászólás Aktív témák
-
kuk@c
tag
válasz
thomasa #2396 üzenetére
Igen, kicsit kopottas a széle.
Mennyire megbizhatóak a 2.3-as motorok?
Gondolok itt arra hogy 300e km körül már eszegeti az olajat vagy cserélni kell ezt-azt... Érdemesebb a kisebb motoros verziót választani esetleg?Gt-t csak a magasabb felszereltség miatt vennék leginkább.
@
-
kuk@c
tag
Sziasztok!
Eljött az idő, hogy lecseréljük 92"-es Honda Civicem. Rozsdásodás ide vagy oda, nagyon tetszenek a 6-osok.
Próbálok olyat találni ami kevésbé korrodál.
Néztem is ki párat a neten, kizárólag benzinest. (dieselektől félek kicsit) Találtam is egy hirdetésben jónak látszó 2.3 GT-t:
https://joautok.hu/hasznaltauto/mazda/mazda-6/mazda-6-sport-2-3-gt-garantalt-km-bose-hifi/khyb8tt/
Erről mi a véleményetek?
A 2.3-asoknál mire kell figyelni motor, elektronika téren?
Válaszotokat előre is köszi.
@
-
-
(#2386) dantre
Akkor nem alaptalan a feltevés, 200 környékén már tényleg csipegetheti, 2.0 kell(#2387) Djuree
120k km még nem sok, vélhetően a keretembe 200 feletti futással rendelkező példányok férnének bele.Accord 7g facelift és Mazda 6 GH nonFL van terítéken, nagyjából egy árkategória és évjárat, mindkettőből 2.0 manuált nézegetek.
-
-
Sziasztok!
Most vettem észre, hogy van külön 6-os topik is, így itt is feltenném a kérdéseimet
A 2. generacios 6-os mazdakkal mi a tapasztalat rozsda ugyben? Mennyire veszes, mennyire allithato meg egy combosabb (100-150k huf) koruli alvaz- es uregvedelemmel? A 2.0 benzines motor milyen? Olajfogyasztas jellemzo? Milyen tipushibak szoktak elojonni? Benzinesben van kettostomegu lendkerek?
-
thomasa
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #2378 üzenetére
JMZGL...
-
-
thomasa
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #2376 üzenetére
(GL; 05/2016-) A harmadik generáció aktuális faceliftje, a wikipedián is így van már
IT user: Igen, sajnos nem reagál az ablak a gombokra.
-
-
thomasa
senior tag
Sziasztok, GL-es típusnál, fel lehet programozni a távirányítót úgy, hogy bezáráskor az összes ablakot felhúzza? Próbáltam a korábbi modelleknél működő youtube-on is elérhető programozási technikát, de nem jártam sikerrel. Köszi.
-
Johnny_vT
senior tag
Vártam a pofonegyszerű megoldást a cikkben, miszerint a forgalmazó magára vállalja az alváz- és üregvédelem költségeit, "sztán viszonlátás!", de nem.
Ha új Mazdát vennék, akkor viszont bizonyítási vágytól habzó szájjal lobogtatnám ezt a cikket a forgalmazónak, hogy ugyan tegyék már bele az árba a védelmet, különben megyek inkább a szemközti Volvo üzletbe.
-
Djuree
félisten
válasz
Johnny_vT #2364 üzenetére
egy igazán jo karosszériás ismerős mondta. minden autón érdemes vásárlás után azonnal alvázvédelmet csinálni, főleg a japán autókon, az összes rohad, még az ujak is. azt mondta hogyha mindenki megcsináltatná 4 évente, uj állapotátol kezdve, akkor nem lenne még 20 év után sem rohadt semmilyen kocsi. nyilván ehhez az kell hogy tényleg jol, több rétegben le legyen kezelve. ez min. 3 nap, de inkább 4. aki ez idő alatt vállal alvázvédelmet azzal nem szabad csináltatni. meg persze jo anyag kell hozzá.
-
Johnny_vT
senior tag
Nem pont Mazda 6, sorry
Hú bakker...
kilenc_honapos_az_autom_es_ilyen_az_aljaMásnál személyes tapasztalat?
-
h1mpi
félisten
válasz
tigomigocika #2362 üzenetére
Ez egy Márkaszerviz. www.mirai.hu Bertók Istvánt keresd, Ő nagyon normális munkafelvevő.
-
h1mpi
félisten
válasz
tigomigocika #2360 üzenetére
Vidd el rendes szervizbe, ahogy javasolták. Én a Mirait ajánlom a 11. Kerületbe. Ezek az olajcserés szerelők semmire nem jók, ha valami komolyabb gond van megáll a “szakértelem”
-
tigomigocika
senior tag
Sziasztok tudom ez 6-os topic ha gond töröljétek a hszt!
Egy kérédésem lenne....
Mazda 2 2015 1.5b 55kw ma volt olajcserén és a szerelő aki nagyon jó szakember mondta hogy vigyük el mazda szervízbe az autót mert alátekert kormánynál ha elengedem a kormányt nem áll vissza egyenesbe a kerék...magyarul körbe-körbe megy az autó ott marad egy adott állásban és kész.
valaki találkozott már ezzel a jelenséggel?
Mindig az adott állásban marad a kormány, magyarul korrigálni kell...
Kormány nem nehéz.
Ötlet?Előre is köszönöm!
-
Debilon
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #2358 üzenetére
hát igen, főleg a jobb oldal az elég gatya
asszony mondta is, hogy jó hogy nem hagytam el menet közben
a hátsó fék meg olyan amilyen, tavaly ősszel lett szétszedve-összerakva, jobb oldali nyereg cserélve/felújítva..
műszaki előtt majd még egyszer az összes fék csekkolva lesz -
-
aleister
veterán
Igen, ez igaz, de alapvetően manuális váltóval szeretném venni, de szinte csak automatával kínálják, ami elsősorban a fogyasztás, másrészt pedig a meghibásodás nagyobb esélye miatt nem szimpatikus. Ezért gondoltam egy ilyen megoldásra, ha esetleg beüt a ménykű.
(#2344) VANESSZA1
Ez jó hír. Azt esetleg tudod, hogy vajon milyen árakkal lehet számolni nagyságrendileg? -
Debilon
addikt
az enyémet most csinálják (ha érdekel valakit teszek majd fel képeket ha kapok a szakitól, elrettentésképpen
)
-
Djuree
félisten
válasz
kmisi99 #2352 üzenetére
az enyém is németből van, vagyis osztrákból. küszöb plusz dobbetét csere úgyis alap mindnél, a lényeg h az alváz közepe ne legyen rozsdás mert ahhoz kell hegeszteni a többit. ami még fontos h ki kell dobni a szövet kerékdob borításokat és szerezni kell műanyagot. a szövet ha vizes lesz nagyon lassan szárad ki és alatta szétrohad minden.
sajnos az alja elég jól borított, szétszedés nélkül nem lehet látni mennyire rozsdás.
plusz alvázvédelem 4 évente. ha ezeket megcsinálod még 10+ évig kocsi lesz...márha nem utcán parkolsz vele. egy garázs sajnos kell ennek a típusnak. -
-
h1mpi
félisten
válasz
kmisi99 #2348 üzenetére
Nincs, mert a küszöböket cserélni kell, a 4 sárvédőívet is. Az első ajtók alját meg fényezni. Egyedül arra figyelj, hogy 2-3 napja nagyon sokat szigorodott a műszaki vizsgáztatás. Így az autó alja, a nyúlványok lehetőleg ne legyenek porrá korrodálva. De ha a szívemből akarok tanácsot adni, akkor azt kell mondjam, hogy ne vegyél első generációs 6-ost FL előttit. Az enyém is anno saját lakatossal lett megcsináltatva, de az alja olyan szinten volt korrodált (futómű elemek és minden más), hogy nem érte volna meg tovább javítgatni, mert a rozsda nyert volna úgy is. Ezért eladtam és egy jóval magasabb árú 2013-as 6-os Kombit vettem...
Új hozzászólás Aktív témák
- Nitro Concepts E250 (Gamer szék)
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- AKCIÓ! Gigabyte B450 R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660Ti 6GB Zalman S2 TG Zalman 500W
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- LG 65G4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest