Hirdetés
- Gurulunk, WAZE?!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- MárkaLánc
- Digitális Állampolgárság Program
Új hozzászólás Aktív témák
-
chris-v
senior tag
Gyárit nem hiszem hogy találsz, ha igen akkor biztos arany árban. Méretpontost viszont lehet kapni.
Én ezeket találtam régebben:
Méretpontos gumi szőnyeg
Méretpontos szövetszőnyeg
Itt pedig van mindenféle jó áron[ Szerkesztve ]
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
bubi92
őstag
honnan tudnék gyári szőnyeg szettet beszerezni
-
chris-v
senior tag
válasz rasotamas #592 üzenetére
Ha nálad óvatosban eszik 6,5-öt és többnyire pályázol, akkor lehet valakinél megeszik 8-at.
Amúgy nem én találtam ki, valamelyik fórumon írta egyszer valaki, hogy neki akörül eszik. Nyilván ez is láb függő, lehet jobban tapossa az illető.Hosszabb utakon jobban megéri a dízel, ez nem vitás, de rövid távon nem éri meg, ahogy ezt te is leírtad.
Viszont nem szeretnék benzin vs dízel vitát nyitni, de nem tudok válasz nélkül tovább menni.
Dízelesek mindig azzal példálóznak, hogy mennyit takarítanak meg az üzemanyagon. Viszont amennyit megtakarítasz évente, azt jó eséllyel előbb-utóbb rá is költöd, tehát nem leszel lényegében előbbre. Arról nem is beszélve, hogy amíg áll az autó, mert szerelik, aközben is kell valamivel járni.
Nem azt mondom, hogy a benzines nem romlik el, de lássuk be, a fórumok nem elhaló benzines motor problémákkal vannak tele. És ez nem csak a Mazdánál van így.
Szóval jó a dízel, de én inkább eltankolom azt a többletet, de nyugodtan kelek útra bárhova bármikor."Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
Topikgazda
válasz Zedroxine #575 üzenetére
Ha az oda-vissza út 30 kilométer, tehát egy irányba csak 15-öt mégy akkor tényleg nem kéne dízelt venni. A facelift előtti még úgy ahogy, de a DPF-es (részecskeszűrős) faceliftes bele fog pusztulni. Én 23 km-re járok, ez a nagyon-nagyon minimum dízellel, és ezt is csak így, hogy kályha van benne.
chris-v: Hogy enne már 8-at a dízel? Nekem 6.5 az átlagom. Annyi, hogy pályán nem megyek 130 fölött, és országúton nem fékezgetek hanem időben elengedem a gázpedált, de van hogy ott is megyek 130-at. Évente 25000 km alatt kb 150-200 ezret spórolok most, hogy ilyen közel dolgozom, de ha bejárnék Pestre, és valljuk be mérnökként pár évente váltogat az ember és az agglomerációból a legtöbb mérnök Pestre jár, máris plusz 10ezer km évente.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
sitotomi
tag
Ez mondjuk jogos.
Párom 25-25km-et megy az 5-ösön minden nap, nyáron van hogy egy 7,2 is becsúszik, de általában 7,5. Télen 8-8,2 a fogyi, de ez 2.3-as. 110-nél többel nem nyomja, esetleg ha előz egyet kettőt.
Ha én beleülök és felemgyek Dabasról a MÜPÁ-ig, kapásból 9 vagy 9+
-
SzaboZE
addikt
válasz sitotomi #581 üzenetére
Vagy tényleg városban járkál és nem az neki a város, hogy 70-el végigmegy a Hungárián szombaton Mert sajnos sokaknak az, amikor városi fogyasztásról beszélnek Vagy mondjuk vidéki kisváros egy darab lámpával
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
chris-v
senior tag
válasz sitotomi #581 üzenetére
Inkább csak túl rövidek az utak, kb 3-4 km, be sem melegszik igazán a motor, az a baj.
De ha minden nap 25 km-et mennék se menne szerintem 9 alá. Mondjuk felénk sok a domb, bárhova elindulok, oda biztos meg kell mászni egy emelkedőt."Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
chris-v
senior tag
válasz Zedroxine #579 üzenetére
Átlag 9-10 liter a 2.0 benzin.
Legutóbbi hosszabb utamon (2015.12.24) így alakult a fogyasztás:
Megtett út: 449,5 km
Tankoltam: 37,74 L
Fogyasztás: 8,39 L / 100 km
Fizettem: 12.450 Ft (329,9 Ft/L)
Üzemanyag költség: 27,7 Ft / kmDe a 2.0 diesel is ahogy olvasgatom megeszik átlagosan 8 körül, de ezt majd a dieselesek megmondják.
[ Szerkesztve ]
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
Zedroxine
tag
Hát nyugis tempóban haladok na
Tudom hogy lábfüggő, de mennyit eszik egy 2.0-es benyás?
A "Zopelem" ('96-os 1.7TD) most olyan 7 körül járkál/100km. De valami nem stimmel vele, azért eszik ennyit, meg kell nézetnem. Nagyon tetszik a 6-os formája, és eléggé dízel párti vagyok, bár az tény hogy kettős tömegű, turbó és társai nem pénztárca-kímélő alkatrészek.PUBG: WonderMonkey ||"Én normális vagyok, a hangok is ezt mondták"
-
SzaboZE
addikt
válasz Zedroxine #575 üzenetére
A dizelesek nem annyira ajánlottak, drága és hibára hajlamos alkatrészek miatt. 100-110-zel mész autópályán? Ott a benzines sem eszik sokat, a 2 litereset javaslom én is, szerintem kb 1-1.5 literrel eszik többet ennél a sebességnél, cserébe nincsenek nyűgös alkatrészei.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
Debilon
addikt
válasz Zedroxine #575 üzenetére
szerintem ha jót akarsz, akkor 2 literes benzinest keresel, minimum TE felszereltséggel, aminek a karosszériáját alaposan átnézed/nézeted
dízelbe nagyon könnyű belenyúlni és sokba lesz a javítás és rosszabb esetben végeláthatatlan sz*póroller
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
chris-v
senior tag
Nicsak a szerző olvassa ezt a fórumot is?
Összevetés: 1,0 liter turbó, vagy 2,0 liter szívó?"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
Zedroxine
tag
Sziasztok!
A 2002-2007 közötti gyártású gépsárkányok közül szeretnék egy kombit vásárolni, viszont főleg ingázásra ~30km oda-vissza 70-80% pálya többi főút. A kérdésem annyi hogy melyik dízeles motor ajánlott ha ajánlott-e egyáltalán, ha nem akkor miért nem? Más alternatíva? Nyilván fontos az alacsony fogyasztás ezért gondoltam a dízelre, mennyire takarékosak a benzinesek? Pályán 100-110-es tempóval.
Köszönöm
PUBG: WonderMonkey ||"Én normális vagyok, a hangok is ezt mondták"
-
Topikgazda
Nekem nincs bajom a turbóval, csak ne egy 70 lovas motorból akarjanak már 150-et csinálni. Minimum 1.6 de inkább 1.8 liter, egy kisebb turbó ami nyomatékot ad alacsonyabb fordulaton, meg tol egy plusz 40-50%-ot csúcsteljesítménybe, és ennél több nem is kell. Az is nevetséges, hogy a BMW hány lóerőt hoz ki literenként 2 meg 3 turbóval. Azokat se szívesen venném meg 10-15 évesen.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
chris-v
senior tag
Na igen, csak ezek a kisautók nem fognak sok km-et megtenni
Na meg hiába jó gyorsulás a turbó miatt, a köbcenti kevés, ezért el is fogynak autópályán.
Ugyan az mint a kis köbcentis dieseleknél, jön a domb, rosszul váltasz nem forgatod, akkor hiába a padló gáz, az autó megáll, mert a turbó nem dolgozik"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
SzaboZE
addikt
válasz sitotomi #563 üzenetére
Hát pedig felköthetjük a gatyánkat, az új kisautók is egyre jobban mennek. Pl egy kis vw 1.2TSi-vel 9-10 mp 0-100 körül teljesítenek a bajor kisautók... Felső tartományban persze már azért más a helyzet
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
chris-v
senior tag
válasz #05304832 #567 üzenetére
Nekem volt régen, igaz csak 1 évig, de az egy nagyon jó, emlékezetes év volt
De nem tudtam 2 autót fenntartani, sokba került mindent fizetgetni.
Viszont mostanában elgondolkoztam a dolgon, mert már beleférne a keretbe. Viszont nem nagyon kapni jó áras játszós autót. Valami jó kis rizsrakétát. Sajnos a 90-es évek béli GT-k mára már elfogytak, összetörtek, vagy elbontották őket.Szerk:
Azért kintről még le lehetne valamit vadászni[ Szerkesztve ]
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
chris-v
senior tag
RX8 felniket nézegettem, abból beszereznék egy 18-ast.
De nagyin ritka és elég drága.
Mondjuk ha a mostani 16-os gyári alu felnimet eladnám a kb 1000 km-et ment nyári gummákkal, akkor már közelebb lennék, de akkor is költeni kellene még.
Na meg félek, hogy a 18-as már nagyon visszafogná a kocsit.Egyébként a 16-os nyári úgy fog a kanyarokban mint a zöldfesték, szóval nincs rá panaszom, csak a kinézet miatt gondolkoztam a dolgon
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
sitotomi
tag
válasz #05304832 #562 üzenetére
Hát ha a fékek máshogy kopnak, akkor akár fékezéskor is húzhat valamerre.
17-es kerekekkel rámegyek egy "nyomvályúra" szépen megviszi a kocsit szintén, jobban mint a 16-al.
Azt nem mondom, hogy nem vezetek sportosan, csak ha tudom, hogy retek az út, akkor kicsit kerülgetek/lassítok.
Múltkor soroksári úton meglepődtem... Valami kis újabb swift... úgy tartotta a tempót 70-80-ig, már megijedtem, hogy szégyenbe maradok, de aztán kijön az a szívó 166 paci
Párszor előfordul a 140 kegyelem negyedik szitu is... De nagyon ritka, hogy kitaposom a szemét.Csak a 18 felni miatt egy link, jó képek, nekem bejön a 18, de nincs az az isten... [link]
-
sitotomi
tag
válasz #05304832 #557 üzenetére
Nekem 17-es alu a nyári. Szerintem az még pont jó. Téli 16-os acél, de az nem annyira "feszes" érzetre.
17-el úgy érzem, hogy nem tudok lecsúszni az útról egyszerűen. Nagyon frankón felfekszik. Viszont a gumik ára húzósabb jóval.Ami a kátyúkat illeti, én kerülgetős típus vagyok, amit lehet elkerülök. De pl. egy Ócsai út pest felé, Grassalkovich út + felüljárókon nem nagyon van mit kerülgetni, annyi van. Kicsit üt, nem vészes. Sőt néha olyan érzésem van, hogy egy két kisebb kátyút zökkenőmentesebben vesz, mint a 16. Mondjuk ha úgy mész a 16-os is akkorát odaver, hogy csak les az ember szerintem.
A retek 51-es úton is (Tass környéke) szépen megy. De ez köszönhető a Mazdának, futóműnek magának. A C vectránk úgy imbolyog ott, mint egy anyahajó.18-ról viszont nem is álmodnék, főként az ára miatt, illetve az útjaink miatt sem. :/
szerk: A fogyasztás lemaradt. Téli 16-os gumákkal, ugye hidegebb időben, többet fogyaszt a kocsi, mint a 17-es gumákkal a jó időben. Tehát fogyasztásban nem jön ki hatalmas különbség, legalábbis nálunk.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nekem a vezetőoldali ajtón lévő 4 ablakemelő kapcsoló közül az anyósülésé kicsit szar. Ez annyiban merül ki, hogy ha tökig felhúzom úgymarad és ha tökig lenyomom akkor néha úgymarad. Kész az automata ablakemelő
https://tinyurl.com/rasoapro
-
bubi92
őstag
hát hogy alapáras volt-e nem tudom. manuál klíma, két lufi, elektromos tükrök, elől az ablakok szerintem nem túl nagy extra. bár 16 éve nem volt ez rossz. mindegy. abban úgy működött, hogy ha levetted az akku sarukat akkor elfelejtette. ilyenkor gyújtás le húzni, 5 másodpercig lent tartod, felhúzni 5 másodpercig fent tartod és utána hosszabb nyomásra magától ment le vagy fel.
-
chris-v
senior tag
-
SzaboZE
addikt
-
bubi92
őstag
ez mondjuk azért szomorú! valahogy fel sem merült bennem, hogy ez nincs benne, mikor a 16 éves astrában is volt. no mindegy.
másik kérdés. lehúzott ablaknál lezárom az autót, akkor felhúzza az ablakokat magától?
(tudom, könnyebb lenne kipróbálni, mint leírni ide, nyilván akkor jut eszembe, mikor nem az autónál vagyok) -
segalsl
csendes tag
Sziasztok!
évjárata 2006-os,és igen,integrált ködlámpa.
Ma hirtelen felkapcsolt,egy próbálkozás után,viszont vissza már nem tudtam kapcsolni.
Eddig bajuszkapcsolóra gondoltam,de így már a relé sem kizárt....
Köszönöm a segítséget,azért is írtam ide,hátha ez ilyen mazdás,ismert betegség. -
Debilon
addikt
szerintem nem, mivel csak a vezetőoldali automata, az összes többi nem
a két állásnak meg a funkciója: ha csak az első ellenállásig kattintod, akkor pár centit leengedi amolyan szellőztető állás, ha továbbnyomod akkor meg lemegy teljesen, vagy amíg nyomva tartod
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
bubi92
őstag
következő kérdés ami felmerült bennem
előző autóban meglehetett tanítani az ablakokat, hogy maguktól menjenek fel-le. most itt csak a vezető oldali képes erre, de ott érzem is a kapcsolónál, hogy két állása van.
van-e lehetőség a többit is rávenni, hogy maguktól mozogjanak?
-
chris-v
senior tag
Én gyári olajat használok. Minek variálni, hisz teljesen jó olaj és még jó áron is van. Nem mint pl az opel olajak.
20 ezret valóban nem érdemes megvárni, de benzinesnél a 10 ezres csere is indokolatlan. Még akkor is ha szinte csak városi menet van. Szerintem 15 ezres cserére fogok beállni (2.0 benzin).
Szűrőkből nagy a szórás, de a Mann szűrök jó választás lehet."Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
Topikgazda
Nekem eddig általában Total ment bele, mivel ő gyártja a Mazda márkájút is, jó esélyjel az is csak egy átmatricázott total. Ha nincs rá különösebb okod, pl szétkopott motor, stb akkor ne térj el az 5W-30 gyári ajánlástól meg nézegesd meg az ACEA betűcskéket is hogy stimmeljen. A gyári beszállító a Mecafilter, Chromax áruházban tudnak segíteni a beszerzésben, nekem épp Mahle olajszűrő van bent meg Champion levegőszűrő. Fontos még hogy 10, max 12 ezrenként cseréld le az olajat, ne menj el 20-ig! Az üzemanyagszűrőt sem elég 60 ezrenként cserélni, minden második olajcserekor mennyen bele!
https://tinyurl.com/rasoapro
-
bubi92
őstag
Ki - milyen olajat, szűrőket használ?
-
segalsl
csendes tag
Sziasztok!
Legyetek kedvesek segíteni,egyik napról a másikra az első ködlámpa nem működik,egy pillanatra még felvillant a piktogramm a műszerfalon,de hirtelen el is aludt,azóta nem működik.A hátsó működik,visszajelzés is van róla.
Néha,néha még,mintha parázslana,mikor felkapcsolt állapotban van a bajuszkapcsoló,de nem világít.
Mi lehet a gond?Volt már hasonló probléma valakinél?
Köszönöm előre is!
Üdvözlet! -
SzaboZE
addikt
-
bubi92
őstag
5 darab ki is maradt. már nem találtam neki helyet, és szorított az idő.
első cd nyomás sima cd, második cd gombra betölti az usb-t. címeket nem ír, illetve ami még zavaró, hogy ha randomra rakom, és pont egy olyan szám jön, ami nem tetszik, elnyomom, akkor kikapcsolódik a random. nem tudom, hogy ez a gyári cd hallgatása közben is így van-e.
-
chris-v
senior tag
-
SzaboZE
addikt
Nem a media, hanem a cd gombot kelll megnyomni, külső cd tárként kezeli. Egy nyomásra a saját cd kezd el szólni, ha még egyszer megnyomod akkor átvált a külsőre.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
chris-v
senior tag
Yatour lehet nem fog működni, mert az csak a facelift utánival megy, ha jól tudom.
Valószínűleg, valamelyik kínai megoldás van a kocsidba. Valami ilyesmi?
Viszont ez a kis cucc csak úgy működik, ha a magnóban össze van forrasztva az L716-os rész. Utána elvileg úgy néz ki, hogy a cd-re kapcsolsz és mintha egy cd tár lenne rákötve.Feltételezem mind ezt, hogy nem tudom mi van rákötve a kocsidra, vagy mi hogy van összekötve!
[ Szerkesztve ]
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
bubi92
őstag
arra gondoltam. jah már túl vagyok rajta. úgy vettem az autót, hogy benne volt a yatour-hoz hasonló cucc. semmi logó nincs rajta, és kicsit máshogy néz ki. pl. nem soros port van az egyik végén, hanem ugyanolyan mint ami rádió hátuljába megy. előző tulaj nem használta, azt mondta nincs bekötve. ez már tegnap megdőlt, mert próbaként beledugtam az usb-t és elkezdett villogó pár másodpercig, szóval áram tuti volt.
ma szétbontottam. bele van dugva a rádió hátuljába, de semmi. media gombra nem reagál.
kábelezés, eszköz, usererror -
chris-v
senior tag
Műszerfalat nem kell, csak a középkonzolt.
Szerintem szinte mindenki bontotta már szét
Pohártartótól kell kezdeni, úgy haladva a váltó felé.
Az első csavarok a hamutartó felett lesznek, meg a kesztyűtartót kivéve oldalról bent van egy kicsit eldugva, azt kitekerve már jön minden.
De a neten van sok videó róla."Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
Pistu77
csendes tag
válasz atos19881101 #514 üzenetére
Hat holnap majd kiderul
-
chris-v
senior tag
[ Szerkesztve ]
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
bubi92
őstag
Helló
Esetleg nincs valakinek magyar nyelvű manuálja az autóhoz?
-
Pistu77
csendes tag
válasz atos19881101 #512 üzenetére
Na ezaz. Csak nekem az a muanyag ott nem nagyon akar kijonni a csatlakozobol. Es nem mertem jobban eroltetni.
Koszi, valahogy en nem jartam sikerrel a googleban ezzel a resszel
-
atos19881101
senior tag
Mint itt láthatod a kis kiálló pöcköt.A csatlakozó hátuljáról kell benyúlnod valami vékony csavarhúzóval, és megkeresni rajta. Ha benyomod, akkor ki kell jönnie.Ahogy nézem van egyszerűbb megoldás. [link]
Tekerj lejjebb, ott van a csatlakozó szétszedve. Az apa oldalon van a pöcök. Az anya oldalon szét kell szedni a csatlakozót.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Pistu77
csendes tag
válasz atos19881101 #510 üzenetére
Milyen fem reszre gondolsz? A sarura? Az oke, hogy van rajta egy-ket pocok. Az van mindegyiken. Csak nem mind1 honnet es honnan nyomod. Plusz van egy csomo csatlakozo amin a csatlakozo reszeit is ki kell hajtani/venni, hogy elengedje a sarut a csatlakozon belul.
Ha ezt a csatlakozot megnezed elolrol minden csatlakozasi pontnal van 2 lyuk. A felso a saru es elmeletben az alsonal kell benyulni, hogy a pocokhoz hozzaferj. De akarmivel/akarhogy nyulsz be akarmelyik lyukba nem engedi el. Es a csatlakozon levo resz ami ugy nez ki mintha kiveheto lenne se akar kijonni.
Ezert kerdeztem a pontos modjat.....
-
Pistu77
csendes tag
Tudja valaki, hogy kell kivarazsolni a hifi nagy feher csatlakozojabol a kabeleket?
Kotottem ra egy erositot es jo lenne ha le tudnam zsugorcsovezni a forrasztasnal, hogy kulturaltan nezzen ki. De sehogy sem akarnak kijonni
Ez a csati:Olyan mintha lenne egy kihuzhato resz az aljan ami blokkolja a saruknal de az se akar kijonni. Ugyhogy mielott szetcsesznem inkabb megkerdezem. Hatha van valaki aki tudja a nyitjat.
-
Tanisz
senior tag
Sziasztok,
Szeretnék segítséget kérni.
Autóváltás közepén vagyok, egy Avensisből ülnék át hasonló kategóriájú autóba.
Így erősen elgondolkodtam egy Mazda 6-on.Főleg kombi érdekelne, családi autó lesz.
Évente kb 20-25e km-t mennénk vele maximum, így már elgondolkodtató a dízel is szerintem.Évjáratban egyenlőre a 2009-2011 közöttieket nézegettem.
Ahogy láttam az 1,8-as benzines motor kombinak elég vérszegény, így minimum 2.0 vagy 2,5 L-ben gondolkodom.
Dízelből pedig a 2.0 és a 2.2 nézelődtem.És itt lettek a nagy kérdések bennem, melyik motort érdemes választani a benzinesből és a dízelből?
A dízeleknél elég sok problémát írtak a 2.0-ről a neten, teszteken, míg a 2.2-t dicsérték.
Benzinesből pedig a 2,5 l-est dicsérték.Nem száguldozni akarok vele, de ami fontos családdal megpakolva hegymenetben bírja a kiképzést, ezért nézek nagyobb motorú autót.
Egy megbízható családi autót szeretnék, amivel nem kell állandóan szervizbe járniTudnátok nekem segíteni, hogy mire lenne érdemes odafigyelni vásárláskor?
Melyik motort ajánljátok?
Milyen fix típushibákra lehet számítani?Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv:
Taniszhttp://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
Topikgazda
Én sem mondom, hogy az enyém tökéletes. A szárnyas 5 ajtósra mondtam, hogy a legszebb formailag. Az enyém strato blue, tehát a sötétebbik kék, és nekem ez a szín nem tetszik annyira. Mondta is az asszony, hogy ő annyit kért hogy ne kék vagy zöld autót vegyünk, de hát ha ebből találtam jót...
Nekem fekete, fehér, piros, szürke tetszene, bordó nem. Mondjuk fóliával matt fekete.
A faceliftes sötét lámpája is jó lenne nagyon, főleg hogy nekem sajna a jobb első Depós, mondjuk egy ilyen.
Vagy egy ilyen lájtosabb GT bodykit körbe. és az a JDM/Ausztrál/USA hűtőrács is szebb.
Egyébként ez az enyém.
Pont tegnap vettünk egy szárítógépet, mivel választhattam hogy az árán kifestünk a penész miatt tavasszal egyszer, vagy megvesszük és pár évre elfelejthetjük a penész problémát. Passzentosan, de pont befért a lehajtott szélesebb ülésre, és hárman befértünk a kocsiba.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
SzaboZE
addikt
Majd akkor lesz más amit vinnél Én meg nem fizetek ki egy tizest szállításért (mert inkább annyiért viszik), ha egyszer van egy szép nagy autóm A bringám is így jött a telekre, miközben még 4-en elfértünk mellette. De különbözőek vagyunk
Emlékszem még a régebbi időkre, mikor még nem voltak lapostévék. A barátom vett egy 20 colos monitort és nem tudta betenni a mazda6 sedanba Én vittem el neki a jó kis 323F-el
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
-
chris-v
senior tag
válasz #05304832 #500 üzenetére
Én nem mondom, hogy a legszebb az enyém, van 1-2 dolog amin változtatnék.
Az egyik a szín. Az enyém világos szürke, de fehér tetszik. A másik a szárny, bár az utólag felrakható, igaz az 5 ajtósnál a fék lámpa kicsit máshol van, de annyi baj legyen.
Mondjuk a színt is meg lehet változtatni, fóliával, vagy festéssel."Roads? Where we're going we don't need roads!"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Path of Exile 2
- Autós topik
- Futás, futópályák
- Amazon Fire TV stick/box
- Mikrotik routerek
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- CPU léghűtés kibeszélő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest