- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Kalandor: Elhunyt I. Ferenc pápa
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tobias40
veterán
válasz
UberMutant #3299 üzenetére
Az nekem 4 év de akkor a barátom igazat mondott mert Ő is így mondta...
Amúgy ezek a kártyák melyik évjáratú Mazdákba jók?
2015 után már új rendszer van.(IGO alapú) -
aleister
veterán
válasz
tobias40 #3293 üzenetére
Te magad is le tudod frissíteni a navit. A naviextras.com oldalon alvázszám alapján kell regisztrálni az autót, ezt követően pendrive-ról frissíthető. Alapból a vásárlástól számított 3 évig ingyenes.
Egyébként ez szerintem bent van a kézikönyvben is. -
Udv! A mazda 6 2ik generacional a 2.0 a 155 es 147 le motorok kozott van valami nagyobb kulonbseg? Gondolom a faceliftel valtozott. Erdemes a felarat megfizetni a faceliftert?
-
David891
csendes tag
Sziasztok!
Ezek a 2012-től számított Mazdák(3-6) mennyire rozsdásodnak? -
tobias40
veterán
válasz
UberMutant #3292 üzenetére
Hmm,érdekes mert még 2018-ban is lefrissítették neki a Mazdánál,ingyen!
Valószínű hogy az előző tulaj 3 évre vette,nem emlékszik már rá és nem tud sehol utánanézni mert az autó eladójánál intézte az egészet az autó árával együtt. -
UberMutant
őstag
-
tobias40
veterán
Tudja vki hogy a gyári gps-t meddig frissíti ingyenesen a Mazda szervíz?
Az első tulaj 150.000-et fizetett érte (új korában)és eddig mindig ingyen lefrissítették neki(2018.-ig) de tavaly nem vitte már Mazda szervizbe.
A 2014-es kocsikba beletett gps-t mettől meddig szerelték Mazdába?
Melyik nem Mazda típusba lehet jó ez a navigáció?(kártya)Más: gumiból készült csomagtér tálcát tud valaki olcsón /jó minőségűt ami méretpontos?
-
Sziasztok!
Van valakinek kéznél / interneten elérhető belső méretrajza a 2014 utáni Mazda 3 Hatchbackről?
Kellene hoznom egy bútort, de nincs nálam még az autó és szükségem lenne a jobb oldal befogadó magasságára és hosszára a hátuljától (csukott csomagtér ajtóval) az előretolt/félig döntött anyósülésig.
200x80x8 centis dobozt kell elhoznom, ami a legnagyobb, de bal hátul ülne még egy személy, így nem tudom a duplát ledönteni. -
lemmy71
őstag
Van egy kis problémám 2004 -es 121 lovas diesel hatosommal. Tavaly folyamatosan szerviz üzemmódba rakta magát néha néha meg is állt. P0093 hibakódot dobot ki a gép,megcsináltam az [injektor tesztet] minden visszafolyóra tettem egy egy 100cm3 fecskendőt és megnéztem az eltérést de szinte tökéletesen egyforma mennyiséget produkált mind a négy injektor. Szétszedtem az összes elektromos csatlakozót, alaposan áttisztítottam és kontakt spray-vel lefújtam őket, így hiba nélkül ment egy jó fél évet a kocsi. Most megint újra kezdi, igaz még gépre nem tettem. Most nem teszi magát szervizmódba, hanem egyből megáll, slusszkulcs ki majd vissza és indul egyből. Ahogy megfigyeltem amikor egy erősebb gyorsítás után motorféket használok és ahogy újra gázt adok akkor áll le a motor, de nem mindég csinálja
Valakinek volt már ehhez hasonló problémája?
200.000km van a motorban elsőgazdás az enyém, 135.000 nél tűzkarika cserénél nézettem meg az injektorokat szakműhelyben mind a négy tökéletes volt -
tobias40
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #3283 üzenetére
Ami 2012-től van az a 3. generációs gondolom,az meddig tart?
Mai kiadások a 4. generáció? -
Zsocy155
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #3283 üzenetére
Köszi szépen így könnyebb lesz a keresgélés.
Sajnos a második generációsra nincs keret. -
válasz
Zsocy155 #3282 üzenetére
Én úgy tudom az 1.8 is nagyon jó csak kicsit gyengécske az erősebb motorokhoz képest, pályázáshoz annyira nem ajánlott.
Inkább az ereje miatt ajánlottabb a 2.0.
Amivel gondok vannak az a 2.3-mas, gyenge az olajozása, mert kicsi az olajteknő.
Ha esetleg második generációst vennétek (2008-2012) ott már elegendőbb az 1.8 mert könnyebb lett az autó annyival, hogy kb a korábbi 2.0 szintjén mozgatja. -
Zsocy155
őstag
Sziasztok!
Lassan megjön a pénz a biztosítótól, így elkezdenék autókat nézegetni. Természetesen ismét Mazda 6-ot, de csak az első kiadásra lesz keret. Mindenképpen benzinest veszünk. Állítólag csak a 2 literes motor sikerült igazán. Ez igaz, mert ahogy eddig nézelődtem, van bőven 1,8-as is, talán több is mint 2 literes. Valóban kerülendő az 1,8-as vagy ha jó gazdája volt akkor azzal sem lesz gond?
Köszi szépen! -
NY_A
őstag
Most már ezt is tudom.
Még nem próbáltam ki. -
NY_A
őstag
válasz
tobias40 #3274 üzenetére
Ezt sajnos nem látod. A regenerációra utaló jelekből lehet észrevenni. Az Insignián ilyenkor magasabb volt álló helyben az alapjárati fogyasztás, illetve motorféknél nem 0 volt a pillanatnyi fogyasztás hanem 1.2-2 között mivel ilyenkor többlet üzemanyagot juttat a dpf szűrőbe és azt elégetve tisztítja azt. Ezért nálam mindig a pillanatnyi fogyasztás mérő megy, hogy lássam mikor történik. Ilyenkor a motor hangja is mormogósabb lett, és másképp reagált a gázadásra Hagyományos üzemanyaggal ezt kb. 300-400 kilométerenként csinálta, de a prémiummal 1500-2000 között. Kevésbé kormol tele. Ez lényegesen kitolja az élettartamot. Emellett ha épp az autó mellett állsz ilyenkor, vagy lehúzott ablaknál úgy kavarog a szél akkor egy egyedi, összetéveszthetetlen szaga van. Nem tudom körülírni milyen, de ha egyszer megérzed akkor boztosan tudod, hogy az, mert máskor ilyen nincs.
A világítás esetén az automata módban gyújtáson mindig világít a nappali fény, és ha a fényérzékelő úgy gondolja, hogy kevés a kinti fény akkor kapcsolja mellé a világítást. Az Insignián ha manuálisan kapcsoltam fel a tompítottat akkor nem ment a kanyarkövetés, csak automatán. Ezen még nem próbáltam ki, hogy ha én kapcsolom akkor megy-e. Mert ha igen akkor élettartam szempontjából nincs jelentősége, hogy miként használod. -
-
NY_A
őstag
válasz
tobias40 #3269 üzenetére
Én automatán használom a világítást akárcsak a klímát.
A telefont párosítottam, de még nem használtam benne Spotify-on kívül így erről nem tudok nyilatkozni.
Sajnos okosságot sem tudok mondani, még én is keveset mentem vele, ráadásul még felváltva használom az Opellel.
Én Mol Evo Plust tankolok már elég régóta, ahhoz van kedvezmény kártyám ami 16 forint kedvezmény ad rá literenként plusz 5 pontot. Nekem az bevállt, az Insignián a dpf regenerációk közötti időt kitolta az ötszörösére, és még jobban is megy tőle.
Tippként tudom mondani, hogy ezt a kártyát azt hiszem még lehet igényelni a biztonsítások.hu-n. Amikor én kértem még csak regisztrálnom kellett, de a haveromnak nemrég már kötni is kellett egy bizzosítást hozzá. De megoldotta mert kötött egy 1 napos baleset biztosítást valmi 700 forintért és kért mellé egy kártyát.
Kíváncsi leszek, hogy ezen észre lehet-e majd venni mikor regenerál. Az Opelen észre lehet, és olyankor jobban pörgetem a motort. -
tobias40
veterán
Te a világítást hogyan használod,automatán vagy hagyod kikapcsolt állapotban nappali fényen és este kapcsolsz automatára vagy direkt lámpára?
Én az autó külső méreteire írtam ogy szoknom kell mert 6 évig használtam az E456 kombit és ez bizony"sokkal" nagyobb annál..
Sajnálom hogy a fejegység nem magyar de majd megszokom,telefonkönyvet szinkronizáltad ár a fejegységgel?
Nekem nem mindegyiknél írja ki a nevet és azt gondolom hogy azért van mert csak 1000 kontaktot tud,nekem meg több mint 2000 van és ezét az 1000 felettieknél nem írja ki a nevet
mert nem tárolja?
Formátumok uanazok +36 előjellel.Találtál benne vmi "okosságot" amit érdemes tudni?
A motor nálam is pozitív minden tekintetben,dinamikusabb ,csendesebb és nyomatékosabb mint az előző volt..
Előző gazda OMV prémiumot tankolt mindig,én is ennél maradok.
Fogyasztást még nem tudom mert nem mentem még vele egy tankot .... -
NY_A
őstag
válasz
tobias40 #3267 üzenetére
Nálam a méretekkel nincs gond, egy Insigniát váltot. Az sem kicsi de nekem kell is a méret, mert 196 centi és 120 kiló vagyok.
Ebben kicsivel több a hely mint abban volt, és bár az 160 lóerő ez 150-el sokkal agilisebb mert jóval könnyebb. A motorja sokkal, de sokkal kultúráltabb. Ez olyan halk, hogy az Insigniához képest szinte benzines. Ja, és a fogyasztása kb. 1.5 literrel kevesebb.
A berögzülésekkel van gondom, szinte napra pontosan 4 évig használtam az Opelt. Úgy akarom vezetni ahogy azt, de ezt teljesen másképp kell. Arról nem is beszélve, hogy tegnap este 3x kapcsoltam le a világítást menet közben, mert a Mazdán ez ott van ahol az Insignián az információs kapcsoló.
Na meg mire rájöttem, hogy mi csipog random különböző hangszinteken már majdnem félreálltam és otthagytam. -
-
#30610944
törölt tag
Sikeresen eltortem ma az anyos ules oldalon a muanyag kuszobot az ajtonal.
Mazda 2 2018-as evjaratu autorol lenne szo.
Tudja valaki hol tudnek ilyet rendelni online? Sehol sem talalok. -
ADAM1337
nagyúr
-
aleister
veterán
-
Moleman
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #3259 üzenetére
Bő 1 éve volt egy nagyon nagy (kb 10%) áremelkedés, minimális felszereltségváltozással, legalábbis a CX-5-nél biztosan.
(#3260) #TOTTI
A CX-30 nekem is szimpatikus volt látatlanban, amíg el nem kezdték forgalmazni... Gyakorlatilag CX-5 árban van, miközben sokkal kisebb. -
#TOTTI
őstag
válasz
aleister #3258 üzenetére
Sajnos a 3 nem elég nagy és lomhább, ma volt gyerekülés próba határeset, CX-30 meg Plus felszereltséggel már 3,4 milliós ráfizetés, ennyit nem szánok rá. Jelenleg 5.3-5.5 körül hozható újonnan a CX-3, az enyém még G120-as nem az euro 6D-s kivitel valaki ezért is keresi. Nőtt az ára és felértékelődnek a minél nagyobb köbcentis szívó motorok.
-
-
#TOTTI
őstag
Sziasztok a hétvégi esetemet szeretném elmesélni. Mazda CX-3-asom meghirdettem újkori ára felett és kereskedők! azonnal ráugrottak, 4,44 (+garancia/üz. helyezés) volt 2018-ban, most 4,6-ért vinnék.
-
aleister
veterán
válasz
tobias40 #3255 üzenetére
Mindkettőtöknek gratula!
Érdekes, nekem pont fordítva van. A navi angolul beszél, a menüm viszont magyar.
Alapvetően két menüről beszélünk, a kocsinak a műszeregységén van egy, amit tudtommal csak a szerviz tud frissíteni, és az infotaintment nyelve. Ez utóbbi beállítását a magyar kézikönyv 5-56. oldala részletezi.
(#3253) SzaboZE:
Pedig nekem is a régebbi volt, de már meg nem mondom, hogy a szoftverrel csináltam-e. Az tuti, hogy valamiért fel kellett tennem a progit. -
tobias40
veterán
válasz
ADAM1337 #3209 üzenetére
Csatlakozom én is egy pont ilyennel mint a Tied csak az enyém 2.2 diesel 2014-es évjárat 150 lovas,és csak Attraction felszereltségű,de nagyon tetszik!
Tegnap vettem és még sok a kérdésem de majd olvasgatom a kézikönyvet és jövök kérdezősködni!
A navi nekem is beszél magyarul de minden menü angol és nem is tudom átváltani magyarra,van erre megoldás?
Még egy kérdés hogy tudok-e tolató kamerát rakni a z autómba ,elő van-e készítve erre és csak a kamerát kell megvennem és gondolom felprogramozni az autó agyát.. -
szelidorzo
aktív tag
Üdv!
Beléptem 2 egyéb japán gyártmányú (Lancer 1,6 és Accord2,2) gépkocsi után egy harmadikba. Mazda6 2,2, 175 lovas a 2005 utáni frissített változatba.
Gyárilag az NNG (IGO régebben) navija van az autóban. A nyelvet lehet az autóban magyarra állítani, azzal semmi gond. Viszont a navi, bár magyar gyártmány (lehet pont ezért) nem hajlandó magyar nyelven beszélni, navigálni, pedig a kártyán rajta van a magyar nyelv, friss térképadatbázissal) (hivatalos frissítéssel (tudom hülye vagyok)
Eleve nem is dob fel olyan menüpontot, ahol a navigálás nyelvet lehet beállítani, csak a hangerőt.
Valaki tud ötletet, megoldást?
Jó pár évig kedveltem az IGO naviját, amíg csak az offline térképek működtek gazdaságosan. Mostanra már erős fenntartásaim vannak sajnos vele..
-
h1mpi
félisten
válasz
UberMutant #3243 üzenetére
Friss
iphone11-en megy szépen
-
aleister
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #3246 üzenetére
"Egy másfél-2 éves csúcstelefon aminek ódákat zengtek a kamerájáról minden egyes szoftverfrissítésnél egyre sz*rabb képeket csinál."
Próbáltad? Biztos nem? Rendszer visszaállításnál arra az oprendszerre tér vissza a készülék, amivel szállították. Ez a telefon rom-jában van, ami alapvetően nem módosítható. Egyetlen kivétel, ha esetleg mókoltad custom rom-mal.
Ha valami Mate 10-es sajátosság miatt az oprendszert nem is lehetne, az említett frissítéseket szerintem mindenképp. -
-
aleister
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #3244 üzenetére
Rendszer visszaállítás.
-
válasz
UberMutant #3243 üzenetére
Frissíts bármit ha mersz. Szégyen ami történik.
Egy másfél-2 éves csúcstelefon aminek ódákat zengtek a kamerájáról minden egyes szoftverfrissítésnél egyre sz*rabb képeket csinál. Az alkalmazások egyre rosszabbak, egyre kevesebb lehetőséged van a személyes adataid megtartására, egyre több reklám van bennük.
Egy Angry Birds-öt nem lehet a gyerek kezébe adni mint régen, mert a pop up ablakok, gyűjtsd be a napi bónuszt, jelentkezz be, vegyél ilyen-olyan addont feliratoktól nem is érti hogy mi történik, pedig ő csak a mérges madarakkal akart csúzlizni. -
snorbi82
senior tag
Én kb fél éve akartam be regelni. Személyigazolványom is kérték, így hagytam az egészet a fenébe. Azért nem mindenkinek adom meg...
-
h1mpi
félisten
válasz
UberMutant #3240 üzenetére
Megnéztem Nekem megy most is. 3 éve regeltem be...
-
SzaboZE
addikt
válasz
UberMutant #3237 üzenetére
Az alvazszam kellett csak korábban, az is azért hogy be tudja azonosítani, hogy milyen és melyik autóról van szó.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
UberMutant #3237 üzenetére
Nekem forgalmi elég volt.
p20 pro-n használom 9-es droiddal. -
ADAM1337
nagyúr
válasz
UberMutant #3235 üzenetére
Nekem most lesz a 120ezres.
De utána majd megmondom ahogy meglesz, meg valszeg visszakerül a gyári rugó az autóba.
Ez az Eibach sport rugó nekem megöli a komfortot 19-es felnivel, illetve torony csapágyakat is, már van hangjuk azt is nagyszervizzel együtt cseréltetem. -
Clever0
senior tag
válasz
ADAM1337 #3233 üzenetére
Samsung S9+. S5-re volt telepítve eredetileg, azon 6.0.1 android van. 3 éve még működött, de most nevet, jelszót nem fogad el. (Egyébként már korábban is volt ilyen, az előző autóm miatt regisztráltam, azt is elfelejtette egy idő után.) Az új telefonomra már nem engedi telepíteni, mert nem kompatibilis a rendszerrel.
-
Clever0
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #3231 üzenetére
Ok. Az lemaradt, hogy 3 éves az autó, gyári navi van rajta.
Más: régebben volt My Mazda app, ami mutatta a szerviz időket. A 9-es, 10-e Androidra már fel sem települ, de a régi telefonon sem fogadja el a bejelentkezési adatokat. Neten sem találok olyan oldalt, amin a saját autóm szerviztörténetét látom. (Az app a "https://mazdaeur-prd.eu.auth0.com/login" oldalra akar rálépni, de ezt nem tudom megnyitni.)
-
-
Clever0
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #3228 üzenetére
Bocsánat! Utólag vettem észre, hogy ez Mazda 6 topik. Nekem CX-5 van és Navteq navi. A kijelző legtetejére szokta írni az utcaneveket, akkor is, ha nem a Navi képernyő van kiválasztva, ez változott meg a decemberi térképet feltöltve.
-
SzaboZE
addikt
válasz
ReSeTer #3221 üzenetére
Én gyárit használok, az elmegy 10 évig. http://www.rx8alkatresz.hu/h-t-folyadek.html
https://tesztelok.hu/ne-csak-a-szinet-nezzuk-hutofolyadek-kisokos/
-
-
Clever0
senior tag
Frissített valaki mostanában térképet? Eddig a keresztutcák nevét írta ki, most egy távolabbi kereszteződés egyre csökkenő távolságát. Apró szépséghiba, hogy ezekből többet is "Centrum"-nak hív. Lehet ezt állítani?
-
lemmy71
őstag
-
lemmy71
őstag
válasz
MrSealRD #3223 üzenetére
[Glicosam] nagy álltalánosságban rózsaszín, de létezik zöld és kék színben is alu hűtőhöz fagyálló.
-
ReSeTer
senior tag
válasz
aleister #3220 üzenetére
Köszönöm, megvan miért nem láttam: lent volt a tartály legalján.
Kérdés: Milyen hűtővizet szoktatok használni? A szerelőm szerint zöld jó, eddig zöld volt beletöltve, én egy oldalon pirosat találtam, de utánanézve már mindenki összevissza színezi a termékeit, tehát igazából nem tudom. Melyik az, amelyik nem marja szét a hengerfejet? Tudtommal a pirosak azok. Tudtok ajánlani konkrét terméket?
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
Hogyan tudom ellenőrizni Mazda 6 gh 2.0 147LE motorjának a hűtőfolyadékszintjét? Nem látszik semmit át a tartályon, ha letekerem a tetejét ott meg nem látok bele. Van erre valami módszer?
Olaj:
Az előző tulajnak a szerviz shell 5w-40-et töltött be. Nagy gond? -
ADAM1337
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #3211 üzenetére
Köszönöm mindenkinek, remélem sok örömöm lesz benne.
Egyelőre nagyon tetszik csak sport rugó van benne és lehet kicsit sok bele, de meg van a gyári rugójai is, lehet vissza rakatom őket.Közbe családba is elkezdtem nézni egyet, sok ismerösnek bejött a japán vonal.
-
-
ADAM1337
nagyúr
Csatlakoztam én is a klubhoz, kb másfél hete.
2liter benzin, revolution felszereltség (Jelenleg 117e km van benne):Most fog jönni a 120e km-es szerviz kiváncsi leszek kérek előre ajánlatot rá, nagyságrendileg mennyivel túloz a márkaszerviz. (A digitális szervizkönyv miatt szeretném odavinni, eladásnál majd értéknövelő tényező lesz.)
-
-
GEPESZ66
veterán
Korábban írtam, hogy a fiam 1,8-as, benzines Mazda6-jában (2006-os évárat) ez az olaj volt mindig belarakva, mielőtt megvette:
CASTROL EDGE TITANIUM FST 0W-40
Állítólag gyárilag ez van benne, ezt javasoltátok: 5W-30.
Én ENEOS 5W-30-re, vagy TOTAL-ra gondoltam, ha váltanék.
Szerintetek melyik márka legyen?
Illetve 0W-40 vagy 5W30? -
ReSeTer
senior tag
Ugyanennek a motornak mekkora az elfogadott olajfogyasztása? Mondjuk 1000km-re vetítve.
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
Mennyire normális az, hogy a kartergáz szinte löki a kezem járó motornál ha leveszem a kupakot? 2.0 147LE benzin
-
válasz
lemmy71 #3198 üzenetére
Láttam már GG hatosban angel eye-t, nem rossz de nekem annyira nem jön be, vagy ha igen akkor már mind a 4 karikára vagy legalább a 2 szélsőre. Hamár a fényforrás tekintetében az illegalitás mezsgyéjén lépkedek igazán nem hiányzik hogy látszódjon, hogy nem gyári.
A fekete nekem is tetszik, esetleg egy nagyon sötét szürke még szebb lenne. Hátul meg pirosat szeretnék, nekem az tetszik, mint az ameriaki modelleken.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Linux kezdőknek
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Saját márkás HDD-ket követel meg az egyes NAS-okhoz a Synology
- Autós topik
- PlayStation 5
- Horgász topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Formula-1
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Z370 i7 8700 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700 / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 250SSD+500HDD
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
- iKing.Hu - Samsung Galaxy S25 Ultra Titanium Black Használt, újszerű állapotban
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest