Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
sticky35
tag
Sziasztok!
Mindig elkerekedik a szemem ezeken a fogyasztási adatokon amiket írtok, kíváncsi vagyok hogy hozzátok ki.
Épp ma jöttünk haza Horvátországból: Dunakeszi - Plitvicei tavak - Rovinj - Dunakeszi, 1397 km 95 liter benzin elégetésével, ~ 6,8 l/100km, és én ennek is nagyon örülök.
Mindez két személlyel, két bringa, csomagokkal, klíma ment végig, ahol lehetett autópálya (óra szerint 140-160 km/h), ahol nem, ott horvát csordogálós országút (70-110 km/h), egy 2012-es 9. gen 1.8-as Civic-kel.
A hétköznapokban is olyan 6,7-7,3-as fogyasztás az átlag, attól függ mennyit megyek autópályán, nekem ott többet eszik mint városban.
Ezt igazából csak azért írom, hogy ha egy új Honda tulaj nem az itt gyakori 5,x-es fogyasztást kapja, ne lepődjön meg (bár én nem sokallom a saját fogasztásomat). Persze azért érdekel az is hogy ti hogy éritek ezt el, lehet hogy csak én nem találtam meg a rejtett spórolós kapcsolót (az ECO gombbal ne gyertek, a múltkor visszakapcsoltam, fél percnél tovább nem bírtam azt a nyúlós gázpedált. )
[ Szerkesztve ]
szabonagyur
félisten
JoolsNOS
veterán
Ez a két felni szerintem az általam is linkelt 2 felni. Ha egymás mellé rakod kinagyítva a két képet, látni is, hogy az egyes verzió miért nem fér el a féknyergemtől.
Ja nem az mert az egyik et43, de a lényeg jól látszik, hogy az első verzió azon része ahol a lyukak vannak nem igazán domborodik ki, emiatt nincs elég hely mögötte.
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
Nekem most agglomeracio - 11. ker tavon reggeli dugoval, delutani klimaval 6.7-7.2 kozott eszik az 1.4 sedan
Jaffa75
őstag
azért a dugó nem segít... Ha én is ezen az útvonalon járnék, meglenne az a 7 liter biztos!
volt mar nekem is 5.5L-es meresem Lengyelorszagba menet vegig 90-el, de nem ez az atlag
[ Szerkesztve ]
BlacKSouL
addikt
Apróságok jutnak eszembe:
Én speciel agyam kaparászom a mi környékünk sofőrjein, ha a pesti elmebeteg közlekedés az egyik véglet, akkor az itteni tökölős útközepén alvós, mindentől félős stílus a másik. Emiatt itt nincs az a kényszer, hogy 3000 alá nem eshet a fordulat, és lámpától lámpáig csak a padlógáz az elfogadható minimum. Vagyis még így is az itteni átlagnál idegesebben vezetek.
Aztán: dugók nincsenek, ha van akkor az kizárólag baleset, de azt gondolom szerencsére az annyira ritka, hogy én kb. félévente egyszer kerülök itt bele, tehát ez kilőve.
A fentiek miatt a városi közlekedés, eltekintve a 4-5 lámpától ami általában útba esik, szinte végig lehet menni 40-60-al, minimális gázelvétellel-gázadással. Vagyis a várost ha külső területeitől a másik végéig átszelem, akkor szinte 10 percig csak tartanom kell az 50-et.
A környékbeli utakon max. 110-es szakasz van, egyelőre kb. 4 km hosszan, a többi sima főút 90-es. Ha a kettőt összegezve beállok stabil 100-ra, akkor az egy gázzal végigtolható. Így akár 25-30 km-t is tudok autózni úgy, hogy mondjuk 58 és 100 között kell csak váltakoznom.
Technikailag meg elég sokat próbálok motorféket használni, vagyis megpróbálok előre jósolni, előre látni, ami az itteni relatív lassú és gyér forgalomban könnyű. Ez amúgy nagyon sokat számít. Amikor lakott előtt gázelvétellel lassulok, és mondjuk valaki még a tábla előtt megelőz ezért, és a táblánál nyom satuféket, az fajlagosan egy hónap alatt ezzel a művelettel szerintem egy telitanknyi üzemanyagot veszít, amit én az ésszerű motorféken megspórolok. Illetve a szokásos padlógázas gyorsítás felváltás a célsebesség eléréséig, majd egyenletes gáz című fejezet, az ebben az autóban fölöslegesen sok. Kb. ha 15-20 %-os gázzal simán lehet tartani a forgalmat, és ez a múltkori tapasztalataim alapján azt jelenti, hogy csak 2000-3000 között is simán lehet vele közlekedni. Ha mondjuk nagyon sietek, akkor esetleg elforog 3500-ig is, de akkor már azt minden fokozatban kihúzatva simán sebességhatárba fut. Persze az se mindegy, hogy padlógázon, vagy félgázon húzatom ki odáig is, és a realitás az a 20-40%-os pedálállás kb. Persze nyilván előzéskor, vagy amikor elborul az elmém néha én is megvisíttatom, de a normál hétköznapi használatban bőven elég a kis fordulat.
Illetve még egy eszembejutott, az autópálya nagyon sokat nyom, és bár midenki azt hiszi, hogy minden autónak a pálya a legjobb, fogyasztásban biztosan nem. Nekem a 8G 4D kb. 110-120-ig vállalható, afölött ugrásszerűen megnő a fogyi, ezért a forgalmat is figyelembe véve, pláne ha hosszú távot megyek (500-700 km) akkor azt semmi esetre sem 140-el vagy többel. Egyszer már kiszámolgattam, hogy mennyi időt spórolok a teljes távra ha gyorsan megyek, és mennyi üzemanyagot ha lassabban, és bőven 1 liter fölött volt a különbség, míg időben kb. 1 órát nyertem, de az esetek 95%-ában azt a plusz 1 órát nyugodtan be tudom tervezni. A céges ugyanilyennel egyszer végigmentünk Hatvantól Szegedig 140-145-el, és 6,9-et mutatott az autó, amikor meg én lementem horvátba 110-120-al, akkor 5,3-at. Persze mindenki maga dönti el, hogy melyik neki a fontosabb, én ha horvátba 140-el mentem volna, akkor reggel 8:45 helyett kb. 7:20 körül lettem volna le. Minek? Hogy egyel többször kelljen tankolni. Inkább elsöröztem odalent, vagy ettem belőle egy jó pizzát.
Szóval van az a szituáció, közlekedési helyzet, főváros, stb, ahol a kedvező fogyasztási értékek nem hozhatók, de a helyzet az, hogy ezt a motort, ebben az autóban pont nem a sok nagysebességű pályázásra, és nem is a városi dugózásra, lámpától-lámpáig taposásra fejlesztették ki. Ez pedig a fogyasztási adatokból szépen látszik is.
Ja, nálam még nincs is eco gomb. Illetve van, bionikus, és az agyamba van beépítve
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
i-sti
senior tag
Nem tudom milyen autóról/motorról beszéltél de tetszett az írásod.
Bárcsak mindenki így gondolkozna.
Hogy nem minden autó szereti a pályatempót az is igaz.
2.0 crtdi-m sem.
Hatodikban 130-nál ugrásszerűen megnő a fogyi ahoz képest ami van negyedik 80nál vagy ötödik 110nél.
Gondolom itt a légellenállás számottevően megnő.
Kicsi benzinessel 1.4 75 paci én is hasonlóan próbálok vezetni mint te. (Nagy diesellel próbálom elkerülni a rövid városi utakat)
Látszik is a fogyin. Utolsó tankolás 5.6. Nagy átlag 6.1.
Novum Forum Siculorum
BlacKSouL
addikt
Civic 1.8 benzin.
Alapvetően az autópályatempó egy dologra jó: nagyjából egyenletes üzemet jelent a motornak, nagyjából a számára ideális fordulatszámtartományban.
Na jó, két dologra: a kis terhelésű kis fordulaton használt motorokat egy hosszabb autópályatempó kissé kitisztítja. Minimum azzal, hogy a jelentősebb terhelés miatt megnő a szívóoldalon is az átáramló levegő és üzemanyag mennyisége, így az a terület kissé mentesül a lerakódásoktól.
A légellenállás pedig a sebességgel négyzetesen növekszik.
Aláírás (nem kötelező megadni)
CSiPet2
tag
Akkor már közösbe én is bedobok egy fogyasztási adatot, most hétvégén jöttem 200km-t szinte teljes egészében 140-re állított tempomattal (pályán), bekapcsolt klímával, 5.5l-t mutatott a computer mielőtt elértem a buda előtti "dombokat" az m1-esen, mire város táblához értem, végül 5.8-on állt meg.
Jah és ez egy gen8 2.2ctdi type-s. 145 felett kezdi el igazából nyakalni a gázolajat, stabil 155-nél már majdnem 7liter.
[ Szerkesztve ]
sticky35
tag
Köszönöm a válaszokat, hasonlóra gonoltam én is: speciális körülmények (túlnyomóan nyugis kisvárosi, országúti használat), előrelátó vezetés és óvatos gázpedálhasználat kell a 6 liter alatti fogyasztáshoz.
Én egyébként elégedett vagyok a saját 7 liter körüli fogyasztásommal, ahol lehet én is előrelátóan vezetek, de előfordul dinamikus haladás is.
Dízel nekem nem jön szóba, mert sokszor csak városon belül, rövid távra van használva az autó, de egyébként sem szeretem a dízelmotorok karakterisztikáját, semmi élvezetet nem adnak, talán csak a tankolás után a kasszánál, aki erre izgul. De én úgy vagyok vele hogy az az 1-1,2 l/100km fogyasztástöbblet nem olyan számottevő, hogy bevállaljam a sok dízeles szívást arra az évi 25000 km-re, amennyit átlagban megyek autóval.(Ez inkább OFF, nem akarom dízel-benzin vitába vinni a topikot.)
Az autópálya most 140 km/h-ra beállított tempomat volt (itt 3600-at forgott a motor), alagutak előtt kigurulva, néha tempósabban, óra szeint 160 km/h-val előzve.
Egyébként gyakran járok haza Egerbe az M3-on, ahol a tempomat teljsen felejtős, a külső sáv kamionok és 100-120-szal hasító Suzukik, a belső sávban 120-200 körül bármi jöhet, így itt sosen tudok egyenletes tempót menni.
Az remélem átjön hogy szeretem az autót nagyon, lehet nyugodtan proszkálni vele, de ha úgy adódik 4000-6500 közötti fordulaton elég élénk tud lenni. Nyáron, jóidőben én elsődlegesen motorral közlekedek, nyilván nem ugyanazt a dinamizmust keresem az autóban, pont megfelelő a teljesítmény. Tele van praktikus megoldásokkal (teljesen nyitható hátsó ajtó, szintbe hajtható csomagtér, variálható hűtsó ülések). Nagyon jó volt most hogy a két bickli befért hátra a 2/3 üléssor lehajtásával, a csomagtartóba az álló üléstámla mögé ment a bőrönd és a strandcuccok, a hátsó ülésre pedig a gyorsan elérendő dolgok. Nekem a formája is tetszik, bár ez teljesen szubjektív, nem értem a sok fújolást internetszerte. Szóval most is ezt venném, így hogy ketten vagyunk teljesen kényelmes de szerintem még később egy gyerekkel is elég lesz.
[ Szerkesztve ]
Kobe
veterán
Ma sikerult majdnem frontalisan totalkarra torni az accordot
Ezuton is gratulalok annak a videki istenbarmanak, aki falubol kijove a tereloszigetet es tablat epphogy elhagyva a fouton csak azertis kiugrik az IFA mogul kb 30-cal elozni, miutan kinezett es latja hogy szabalyosan kozleledve jovok szembe, de o azert is meg probal a 30 eves szakadt, telipakolt opeljevel kigyorsitani 200m-en....
Rogton satufek, kozben lattam csak meg hogy a nyomorek meg utanfutoval is van, of course... na ott mar csak az imara es az abs-re hagyatkoztam, kb 5 centin mulott hogy nem viszem el az elejevel az utanfutot 90es le duletbol...
A legszebb az egeszben, hogy idiotankkal persze az egesz csalad ott volt a kocsiban, ha en elcsapom az utanfuto veget, akkorat lendit rajtuk oldalra hogy az IFA ala kerulnek es szoszerint ledaralja az egesz familiat
Nem tudom emberem hogy ertekelte utana a szitut, nekem 5 percre felre kellett allnom a murvaba, annyira remegtem az idegtol.... Kivanok neki meg sok szep hasonloan kivitelezett manovert, lehetoleg a komplett familiaval, mint most...
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Én is nagy felnivadászatban vagyok most a téli gumikhoz, de már ott tartok, hogy veszek még 4 ugyanilyet.
-=Libria=-:
Sajnos ma én is rengeteg balfékkel találkoztam, pedig csak egy 10 km-es kört tettem a városban. Egy kedves WagonR-es hölgy majdnem belém is jött hátulról egy körforgalom előtt.
[ Szerkesztve ]
szabonagyur
félisten
Mennyiért vetted ezt a felnit?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
tboldi
nagyúr
Nem én, az előző tulaj vette.
Amúgy 18-19k Ft/db, ahogy nézem (Momo Dark Blade).
[ Szerkesztve ]
szabonagyur
félisten
Annyit nem akarok egy télire szánni
Lehet lemezfelni lesz vagy a linkelt gyári, az megvan 60-ból.
Nem elsődleges a Honda autó így pénzkidobásnak érezném pedig szép ez a felni.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
BlacKSouL
addikt
Most mutatta kolléga, hogy a céges Mazda 6-ban 2 literes 145 lovas motorral, 6,0-t mutat a fedcomp. párezer km alatt. 1375 kg-os a kocsi, és 210 Nm a nyomatéka. 9,5 az elméleti gyorsulása.
Ehhez képest a Civic 1.8-as, 140 lovas, nekem most 5,3-at mutat a comp, 1215 kg, és 174 Nm a nyomatéka. 9,0 az elméleti gyorsulása.
Igazából nagyjából reálisan arányos. Kár, hogy a két autó között technológiailag van 12 év, korban meg 9
Aláírás (nem kötelező megadni)
De amúgy ezek a BC által mutatott értékek mennyire valósak? Nekem is ilyen 4,6-4,8-akat mutat de ha mérem ennél azért kb 10%-al több jön ki.
Més que un club!
Jaffa75
őstag
Ma kellett tankolnom, 8g4d:
- BC 5,6l; számolással végül 5,76l jött ki... Volt amikor többet csalt , mostanában közel jó amit mutat!
flegga92
senior tag
Nekem össze vissza csal. 7G3D 1.6 Főleg városban használom akkor kb 0,5l-rel kevesebbet mutat. Most mentem egy hosszabbat 5,9-et írt tankolásnál meg 6,9 jött ki. Tankolás után, hogy nulláztam kb 120 km-ert mentem direkt nagyon óvatosan gyorsítva de az óra szerinti 100-at tartva (persze egy két előzés volt benne) 4,9-et írt a BC de ezt még én sem hiszem el
Qru
MODERÁTOR
Változó, nekem legutóbb a BC 5,6-ot írt a valós mérés alapján meg 5,98 volt a fogyim.
#nincsbennetarcsi
Havernak a mazda 6 kombajn, 1.8 benya motorral atlag 9.4-et eszik szazon.
BlacKSouL
addikt
Nekem olyan +0,3 - +0,5 litert csal, vagyis kevesebbet mutat, mint amit fogyaszt, ezért a közfelháborodás elkerüléséért mindig +0,5-el számolok, vagy a fedcompot linkelem be. Tehát a mostani 5,3 valójában 5,6-5,8 között lehet.
A Cityben nekünk ennél kevesebbet csal, 0,2-0,4 körül. mod: (a lényeg már most nekem inkább az, hogy pl. a 0W40-es olajokkal a fedcomp 5,8-6,0 körül mutatott hosszútávú átlagot, most meg ezeket a fentieket 0W20-al hozza. Más különbség nincs.)
De már egy ideje nem számolgatom a csalást, fél litert hozzágondolok aztán kész.
Hozzáteszem ez a fogyasztásmérés, áramlásmérés, átfolyásmérés kb. ugyanolyan misztikus dolog, mint a szent digitális japán kvarcóra a kocsiban. Hogy évtizedek óta van, működik, közben fejlődik a technika, technológia, mégis, a fogyasztásmérő csal, mindig, mindegyik, a kvarcóra késik, vagy siet, de sose pontos, és soha egyiket se szándékoznak pontosra beállítani.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Jaffa75
őstag
majdnem tök mindegy hogy csal-e, ha megtoldjuk 0,5 literrel a BC-t, akkor is rendben van... bammeg egy VW Polo is többet eszik!
martillo
tag
Teljesen egyet ertek!
0.3-0.5 a csalas nalam is konstans es en pont egy 1000es Polot csereltem le, ami tobbet evett, vagy kozel ugyanennyit.
En elegedett vagyok teljesen! Imadom a kocsit!
demars
addikt
Enyém is csal, kevesebbet mutat. Bár nálam több a fogyi 6,2 az átlagom BC szerint, ami valójában 6,6-6,7 körül van. Igaz enyém csak 1,6 os motor. Irigylem a jó étvágyát a tiédnek.
Jah, amúgy 95% -ban rövid távon használom, munkába járásra, néha vásárlás boltról boltra vánszorgás.
Legjobb fogyim 5,6 volt akkor Pesten voltam vele.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
bara17
tag
Sziasztok!
Használt autó vásárlás előtt állunk, a kiszemelt példány egy honda jazz.
Az a kérdésem, hogy szerintetek érdemes megvenni egy biztos 280 ekm-t futott autót 5-6 évre, évi 10-15 ezer km-es tervezett futással 1 millió HUF körül?
Az autó amúgy jól karban van tartva (magánszemélytől lenne), friss vezérléscserével, (2007.11 évjárat), csak egy picit aggaszt a km, még úgy is, hogy tudom, hogy nem km-t, meg évjáratot hanem állapotot veszünk...
Köszönöm a segítséget.
Qru
MODERÁTOR
Jazz GD? Abban láncos a vezérlés ha azt cserélni kellett akkor vmi ott nem kóser.
Amúgy a km önmagában nem olyan sok ha rendesen volt karbantartva, 400-at simán elmennek ezek megbontás nélkül.
#nincsbennetarcsi
yodamester10
őstag
Na ma elvittem a téli szettet a gumis ismihez,hogy ha netán görgőztetni kell ne a rossz időben kelljen.Elkeserített mert 2 db-t mindenképp kell cserélnem.Jelenleg alpine5 van fent a felnin és itt jön a kérdés ki mit ajánl csak prémium márka jöhet szóba.ADAC teszt szerint a Goodyear ug9 jó,használ valaki ilyet?
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
To the Batmobile gumi és felni topic!
yodamester10
őstag
Én a Hondára keresek gumit,nekem tökéletes ez a fórum
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Viszont ott nagyobb eséllyel kapsz választ.
Egyébként egy VW-re, vagy Toyotára nem ugyanazokat a gumimárkákat/típusokat árulják?
[ Szerkesztve ]
zolynet
addikt
Bridgestone LM001 téli gummákat vettem tavaly.
Conti volt még harcban, nem is túl sok volt a difi, talán tizenpárezer, valamiért csak a Bridgestone mellett tettem le a voksom. Eddig túl sok tapasztalat nincs, teszi a dolgát, jóféle.
Life is too short to stay stock!
(#49835) BigBlackDog válasza yodamester10 (#49830) üzenetére
BigBlackDog
veterán
Nálam Nokian WR-D4 került fel múlt télen. Ugyan nem prémium márka, de írok róla akkor. Nagyon halk, hóban és jégen egyáltalán nem volt gondom, fogta a kocsit rendesen. Szárazon sem volt gond vele, egyedül a nyálkás/vizes úton lehetett érezni, hogy a forszírozottabb, hirtelen fékezések végén meg-meg csúszott.
[ Szerkesztve ]
bluyoo
nagyúr
Sziasztok!
Újra alkatrészek felől érdeklődnék.
1.7-es Honda FR-V -be kellene vezérműszíjkészlet.
Az SKF az megfelelő lenne?
Ha nem, írjatok kérlek márkát, hogy mire kérjek árajánlatot.
(#49830) yodamester10
Én tavaly vásároltam télit. Eredetileg én is a Goodyear UltraGrip 9-et vettem volna, de a végén Continental WinterContact TS 860 lett. Ahonnan rendeltem ezt ajánlották. Ugyan még nem volt az ADAC tesztben, de más tesztekben ugyancsak jól szerepelt 2016 AutoBild Winter Tyre Test
Így utólag sem bántam meg. Valószínű a nyári szettem is Continental lesz.
[ Szerkesztve ]
Bazinga!
Qru
MODERÁTOR
Hóra vagy vízre kell inkább? Méret? Keret? Mennyit mennél vele kb egy szezon alatt?
mod:
bluyoo: SKF vagy Contitech esetleg Ina.
Nekem a nyári is téli Conti (PC5/TS850), teljesen jó. A nyári kicsit gyorsan kopik a télinek meg nem elég rövid a fékútja más hibát nem tudok felróni neki.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
BlacKSouL
addikt
Nekem UG9 van, eddig 1 szezont mentem vele, igazán kritikus helyzet nem adódott, de általános helyzetekben kiválóan tette a dolgát, és ami nagyon feltűnő volt, hogy nagyon csendes. Télikhez mérten biztosan, de még néhány nyárit is simán megfogna ebben.
Korábban UG7+ volt, az is kitűnő volt, csak már öreg korára kezdett felkeményedni, de 5-6 szezont simán bírt.
Én is filóztam a TS850-860-on, de a korábbi jó GY téli tapasztalat mellett az billentett még erre, hogy a Conti PC5-je számomra hihetetlen módon gyorsan elkopott, pont a válla, ahol a kanyarterhelés éri, ezért nem szimpatikus státuszba került a márka. Pedig elhiszem, hogy nagyon jó a WC TSxxx-ük.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Ma 6:50-kor indultam dolgozni és 9:10-re értem be 20km! Holnap lehet gyalog jövök, hátha úgy gyorsabb
bbubby00
őstag
Jelentem én ma is 10perc alatt bentvoltam bringával!
Remélhetőleg hazafele 8 perc alatt meglesz (nemkell emelkedővel küzdeni )
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
tboldi
nagyúr
Ha gyalog nem is (kb. 5 km/h), de futva (10-15 km/h) már esélyesebb, hogy hamarabb odaérj.
Biciklivel (20-25 km/h) meg pláne.
[ Szerkesztve ]
Bicajjal az m0-n meg a 6-os főúton fasza lenne
tboldi
nagyúr
Mosonmagyaróvári gyerekként az itteni viszonyokat ismerem, a Szigetközben vannak bicikliutak.
De a városban is 15, max. 20 perc alatt el lehet tekerni az egyik végéből a másikba.
-cobra-
aktív tag
Hankook Winter i'cept RS2 (W452)-vel esetleg valakinek személyes tapasztalat? Asszonynak kellene télire valami középkategóriás gumi, és ezt találtam egyik legjobb ár/teljesítmény arányúnak.
Accordra is kell majd, de ott 'nem számít a pénz', valszeg TS860 lesz majd, meglátjuk hoznak-e meglepetést az idei tesztek.
tboldi
nagyúr
Nekem az van (Jazz), illetve most vettünk apumnak is a WagonR-re. Igazából sok tapasztalatom nincs vele, mert február közepén vettem velük az autót, onnantól meg már javult az idő és nem sokkal később felkerült a nyári K425. De nincs rá panaszom eddig.
[ Szerkesztve ]
Nekem ez van a civicen, meg asszonynak a corsán, teljesen jó gumi. A civiccel voltunk télen Zakopaneban, nagy hóban is rendben volt a gumi.
Qru
MODERÁTOR
Jazz-en nekem is K425 van. Nem túl macsó ezzel a virágmintával az oldalán de amúgy korrekt gumi.
A téli az meg Firestone Winterhhawk de az már elég öreg szóval időszerű lenne cserélni.
#nincsbennetarcsi
Corsán a nyári nekünk is a virágmintás, páromnak tetszik
tboldi
nagyúr
Tudom. Beszéltük is, hogy kár, hogy nem lehet megfordítani.
Magamtól nem feltétlenül vettem volna meg, de ha már adták az autóhoz és nem is öreg (3115-ös* 0115-ös DOT), akkor elhasználom.
*3115-ös a téli, sorry.
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik