Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:27:44

LOGOUT.hu

Honda topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33701) tboy93 válasza honda23 (#33700) üzenetére


tboy93
nagyúr

Tulaj es tulaj kozott is van kulonbseg, ha valaki hidegen rugja elkepzelheto hogy a lanc hamarabb megnyulik nem? Persze lehet hogy tekerve volt :)

(#33702) BlacKSouL válasza honda23 (#33700) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Melegen csörög a lánc, Hondában is, Opelben is.
Hidegen a sűrű olaj tompít, és a hőtágulás miatt a lánc is melegen nyulik meg jobban.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#33703) EQMontoya válasza BlacKSouL (#33702) üzenetére


EQMontoya
veterán

Ejj, pont azért vannak láncfeszítők, hogy a lánc nyúlásától függetlenül se csörögjék a lánc.
A láncfeszítés pedig tudtommal olajnyomással megy leginkább.

Same rules apply!

(#33704) Jaffa75 válasza Attilaro (#33696) üzenetére


Jaffa75
őstag

nekem a Fordnál a szerelősrác azt mondta, hogy (dízelnél tuti) hogy szakadt láncot még sosem látott, de ha szól a lánc akkor cserélni kell, mert "akadnak" veszélyei.. :U Illetve nagyban függ a csere attól is, hogy az olajcserét mennyire vették komolyan, plusz hogy mennyit fut az autó városban (az zabálja csúnyán! :K .

(#33705) BlacKSouL válasza EQMontoya (#33703) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Kolléga opeljében hidegen semmi, melegen meg csapdossa magát szépen.
Nem kéne hogy csörögjön, de csörög.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#33706) !Overdose!


!Overdose!
őstag

Csináltam egy topikösszefoglalót. Kérlek nézzetek rá és ha van javaslatotok, akkor szívesen várom! :R

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#33707) DeathAdder válasza honda23 (#33700) üzenetére


DeathAdder
veterán

Vezetési stílustól is függ szerintem, mert tuti nincs visszatekerve, a motor és az egész autó állapota is ezt sugallta.

BlacKSouL - de hova csapkodja? a vezetőhöz, vagy hogy néz az ki amikor egy lánc hallatszik? Mit történik akkor?

Szerintem nálam a feszítő lehet, olvastam hogy h a lánc feszítő gyenge pontja k20-nak olvastam is róla egy cikket, több oldalon át írják mi is a gond. Alapjáratnál van a hiba meg beindításnál, amikor nem elég nagy az olajnyomás és a feszítő nem feszít eléggé.

Nekem ez túl komplex nem értem..annyit tudok csak hogy üzemmeleg motornál hallatszik :(

[ Szerkesztve ]

(#33708) bbubby00 válasza !Overdose! (#33706) üzenetére


bbubby00
őstag

Sztem Tóth Imi elérhetőségét ki lehetne rakni, hogy ne kelljen annyit utánajárni...
Kipusoknak én pl ajánlom a Haspert. A nevekhez csak rákattintós linket raknék a kocsi megnézéséhez és pü-ben kérnék mindenkitől egy aktuális képet a verdáról. Ha eszembe jut most még vlmi fontos akkor írok.

Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5

(#33709) !Overdose! válasza bbubby00 (#33708) üzenetére


!Overdose!
őstag

Vettem. :R

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#33710) tboy93 válasza !Overdose! (#33709) üzenetére


tboy93
nagyúr

Szerintem nem orulne neki ha nyilvanos lenne, en se orulnek.

Szerk.: latom nem is tetted azza :R

Szerintem fasza :K

[ Szerkesztve ]

(#33711) bbubby00 válasza tboy93 (#33710) üzenetére


bbubby00
őstag

Miért nem örülne a telszámnak? Nemértem... :U Csak az félhet akinek rejtegetni valója van :K

Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5

(#33712) tboy93 válasza bbubby00 (#33711) üzenetére


tboy93
nagyúr

Nekem nincs kint sehol a szamom megis megtalalnak biztositok, utazasi irodak es kulonfele marketing faszsagok, szerinted mi lenne ha meg nyilvanosan elerhetove is tennem? :DDD

[ Szerkesztve ]

(#33713) bbubby00 válasza tboy93 (#33712) üzenetére


bbubby00
őstag

Ezért vagyok benne egy nagy flottába, amit ha akarnak sem tudnak kezelni, így semmi hülye nem hívogat :DDD . A hátránya h nekem is a flottakezelőt kell megkérnem, h intézkedjen :((( .
Visszatérve, sztem hívd fel és kérdezd meg, h kirakhatod-e az a legtisztább :)

Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5

(#33714) DeathAdder válasza bbubby00 (#33708) üzenetére


DeathAdder
veterán

Ez kicsit reklám lenne így nem?

(#33715) BlacKSouL válasza DeathAdder (#33707) üzenetére


BlacKSouL
addikt

S2000

C Corsánál meg olyan, mintha 1.4-es benzines helyett 1.7 CTDi motor lenne benne. Konkrétan dízel kerregésnek tűnik.

Vitara

[ Szerkesztve ]

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#33716) bbubby00 válasza DeathAdder (#33714) üzenetére


bbubby00
őstag

Ennyi erővel minden más is reklám. Honda bontó, boltok stb.
Most ha a csapatnak ez a bevált szerelő, akkor miért ne ajánlja az ember?

[ Szerkesztve ]

Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5

(#33717) BlacKSouL válasza DeathAdder (#33707) üzenetére


BlacKSouL
addikt

benzines C Corsa
benzines C Corsa

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#33718) DeathAdder válasza BlacKSouL (#33717) üzenetére


DeathAdder
veterán

Ahha hát enyém egyikre sem hasonlít, mindenesetre remélem hogy a vezérléscsere megoldja ezt a hülye kopogós hangot :F

(#33719) runner 125


runner 125
nagyúr

Egy kicsi fél off, mai naptól megerősítettem a Hondaizmusba vetett hitemet egy két kerekűvel is, a VTEC-kel hazahúztam az új kedvencke VTEC-et. :))

Pusztítóan jó vas, már most imádom.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#33720) DeathAdder válasza runner 125 (#33719) üzenetére


DeathAdder
veterán

Le a kalappal és gratula :C

(#33721) tboldi válasza runner 125 (#33719) üzenetére


tboldi
nagyúr

Gratula! Várjuk a 40 képet a motoros topikba! :C
*szip-szip* Nekem nincs VTEC-em! :O

[ Szerkesztve ]

(#33722) demars válasza runner 125 (#33719) üzenetére


demars
addikt

Ejjj de irigyellek...
Én is mocit nézek. Persze csak Honda...
Gratulálok!! Sok baleset mentes kilométert!!!

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#33723) runner 125


runner 125
nagyúr

Köszi Nektek!
Itt van pár kép, aki kíváncsi rá nagyban is. :)

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#33724) demars válasza runner 125 (#33723) üzenetére


demars
addikt

Tegnap már megvizslattam... Nagyon szép, megkímélt vas.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#33725) szesa válasza Winner_hun (#33688) üzenetére


szesa
senior tag

Meglett a bizti a motortérben volt köszi.

Szerintetek mi lehet a baja a zárnak, kulccsal teljesen jól működik azonban ha bentről
egyszer bezárom akkor többé ki nem nyílik, ha nyitom hallani hogy valami történik "odabent" azonban
nem nyitja ki a zárat - csak kulccsal :U

[ Szerkesztve ]

-

(#33726) Winner_hun válasza szesa (#33725) üzenetére


Winner_hun
félisten

Egyik irányba kopott / letörött alkatrész? Szét kell szedni, meg kell nézni.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#33727) bbubby00


bbubby00
őstag

1hét sincs a Rukkel-tóig :) Aki jön rakja fel a kezét. ;)
Sátor, bogrács, grill, pálinka, sör bekészítve. Már csak a jóidőben bízunk!! :) :DDD

Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5

(#33728) >>>W!nman*


>>>W!nman*
tag

No, kissé -nagyon- fáradt vagyok, de talán megérte a fáradozást, h én is "beEBCsedjek": :))

Szétszereléskori állapot: (kalapáccsal jöttek ki a betétek a lemezek körül, a többi meg talán látszódik... :) )
01
02
03
04
05

Rozsdátlanítás, festegetés:
06
07
08
09
10
11
Egyik szett kész, másik alapozva.
1 szett
felszerelve, közeli
felszerelve, kerék mögött, közeli
kocsi oldalról

A látvánnyal egyelőre nem vagyok megelégedve. A gyári jelleg elgondolásnak jó volt, de ez nekem túl erős szín (és erősebb is, mint a gyári sárgahorgany), szóval így túl hivalkodó szerintem. Meglátjuk pár nap múlva megszokom-e (fekete fékporral :P :D), vagy inkább átfestem...

~10km-t mentem próba gyanánt és nem tapostam a fékpedált, mivel még safe módban van... :) Viszont elsőre is határozottabb a fékpedál (igaz, most megbontottam mind a 4 légtelenítőt, így végre sokkal több friss folyadék van a rendszerben, mint előtte bármikor a kezem alatt), pici pedálérintésre is reagál a rendszer. Illetve kipróbáltam 120-ról ( :B talán most mentem leggyorsabban vele, de hát nemes volt a cél! :) ) és nem szitál. Uh. jól sikerült a tárcsafelrakás, mérőóra nélkül...

Troll részleg:
- szilikonzsírban mozog a dugattyú;
- összes csavar megtisztítva, zsírsprayezve, könyv szerinti nyomatékra húzva;
- betétek szélei gyári EBC rézpasztázva;
- tárcsa féktisztítóval letakarítva összeszerelés után, betét pedig sosem volt zsírosdeszka :)
- nem tudom, h megérte-e a sok pötsölést a látvány(főleg h egyelőre nem bejövős annyira), de h ezért nyereg marad ebből így talán még 5-10év múlva is, az talán igen... Illetve azért, h a fék a lehető legjobb legyen mindig, azért egyértelműen igen.

Klímaboxot is végre kicseréltem, ezért az akkut is bolygatnom kellett. Alatta megint találtam egy lerakódási gócpontot, azaz rozsdásodási eshetőséget, uh gyorsan ki is takarítottam, képek (hátha valaki szereti ezektől megszabadítania a kocsiját):
koszos
tiszta

[ Szerkesztve ]

(#33729) gaga1


gaga1
tag

Fura dolog van a geppel.1.6 VTI 6gen
Vtec utan inkabb csak a hangja lesz erosebb nem a kocsi, nagyon lassan porog,mintha le lenne fojtva. 7000 utan elkezd tusszogni,olyasmi hang mintha kifujna valahol es eresztene a levegot. Meg mielott tusszogott volna probalgattam es egyetlen egyszer hirtelen veszettul megindult kb. 6500 korul.

Mindenkepp felkeresek egy szerelot de azert megkerdezem itt is hatha valakinel volt mar ilyen. :F

Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek

(#33730) Winner_hun válasza gaga1 (#33729) üzenetére


Winner_hun
félisten

Allergiaszezon van, majd elmúlik.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#33731) gaga1 válasza Winner_hun (#33730) üzenetére


gaga1
tag

:P :(

Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek

(#33732) zolynet válasza >>>W!nman* (#33728) üzenetére


zolynet
addikt

Szééép munka!!!
Én ennyire még nem szedtem szét a féknyerget, mármint úgy hogy a munkahengert is ki és tisztítani, de lehet hogy rámegyek a közel jövőben, mert egy új festést az első nyergek elbírnának.
Munkahengereket mivel tisztítottad meg? (gyanítom abba nem fér a korong)

Life is too short to stay stock!

(#33733) Ck.


Ck.
addikt

Üdv Urak,
Accordbol 2005-2006 tájékán volt-e mar facelift vagy csak később?
Dizlibe tényleg nem jött ki ótomata váltó ebből a generációból?

[ Szerkesztve ]

(#33734) Zsombe válasza Ck. (#33733) üzenetére


Zsombe
senior tag

2006-ban volt ráncfelvarrás (My2006). Automata csak a 2.4-es benzineshez volt.

''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian

(#33735) Ck. válasza Zsombe (#33734) üzenetére


Ck.
addikt

Köszi. Abban tudnál még segíteni, hogy mik az észrevehető külső változások? A könnyebb felismerhetőség miatt Ja és mi az a My2006? :D

[ Szerkesztve ]

(#33736) !Overdose! válasza >>>W!nman* (#33728) üzenetére


!Overdose!
őstag

Szép munka! :R

Ck.: Talán a legfeltűnőbb a full króm hűtőmaszk, de más a lökhárító is és a kormány is. Ezeket a legkönnyebb kiszúrni.

[ Szerkesztve ]

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#33737) Zsombe válasza Ck. (#33735) üzenetére


Zsombe
senior tag

Legfontosabb külső változás a hűtőmaszk: ráncfelvarrás előtti és ráncfelvarrás utáni. Valamint a lámpák is módosultak (fekete betét került bele). Valamint ha jól tudom korábban gyárilag 16"-os felni járt, míg ráncfelvarrással már 17"-os felnit kapott alapból.
Rosszul írtam, a ráncfelvarrott helyesen My06, azaz Modell year 06 (tehát 2006-os modellévet/ráncfelvarrást jelöli a rövidítés).

''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian

(#33738) szesa válasza zolynet (#33698) üzenetére


szesa
senior tag

A macska témára: vki írta korábban a vizes palackos módszert, illetve lehet kapni vmi spary-t is de nekem egyik se válik be, és volt már hogy lemosott tiszta verdára felugrott a kecseg és besározta az egészet...
A legjobb amikor csúszik lefele és közben karmolja is.

Nincs erre vmi tuti megoldás? Lehet vmi riasztót kéne beltenni ha valmi 1 m-né közelebb megy akkor
dudál :))

Ja és egyszer már beszreltek egyik verdába egy nyest riasztót ami állandóan ment, de a süvítő hangja miatt inkább kikötöttem mert engem idegesített csak...

[ Szerkesztve ]

-

(#33739) Aladdin válasza Zsombe (#33734) üzenetére


Aladdin
senior tag

Meg a ketteshez...:)

(#33740) tonyi válasza >>>W!nman* (#33728) üzenetére


tonyi
tag

Gratula! Szép munka!
Milyen alapozót és festéket használtál? Rozsdaoldásra gondolom RO-55-t. Légtelenítést a pedál pumpálos módszerrel csináltátok?
A közeljövőben nekem is cserés lesz a hátsó fékem, akkor szeretném én is megcsinálni, de én feketére szeretném fújni a nyergeket.

[ Szerkesztve ]

"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)

(#33741) Snoop-y válasza >>>W!nman* (#33728) üzenetére


Snoop-y
veterán

Szep munka gratulalok :K :C

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#33742) gaga1 válasza gaga1 (#33729) üzenetére


gaga1
tag

Erre senkinek semmi otlete?
Vtecnel ordit de nem megy. Nagy ritkan elkapja es akkor nagyon meglodul.

Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek

(#33743) zolynet válasza gaga1 (#33742) üzenetére


zolynet
addikt

Volt egy hasonló jelenségű autó amit megnéztem 2010-ben, nem tudom annak mi volt a baja, ugyanezt produkálta. (nem vettem meg) Kontakt hiba? Menni kell vele szerelőhöz, villanyászhoz.

Life is too short to stay stock!

(#33744) brd válasza gaga1 (#33742) üzenetére


brd
nagyúr

Nekem akkor csinált ilyesmit, amikor a generátorom gyengélkedett. Amint jött volna a VTEC, kigyulladt a töltésjelző lámpa, és persze nem ment úgy, mint kellett volna. Ha van voltmérőd, mérj rá az akksira alapjáraton. Ha nincs 14.2 V legalább (és max. 14.5V), akkor baj van. Aztán kicsit pörgesd meg, ha van segítséged, VTEC fölé (persze csak ha már elérte az üzemi hőfokot), és ott is mérj rá, se sokkal kevesebb, se sokkal több nem kellene legyen a feszültség.

Én is kérdezek, ha már itt vagyok: viszonylag sűrűn, gyakran erősebb gyorsításkor előfordul, hogy leesik a sebességjelző 0-ra, de egyébként minden rendben, gyorsul ahogy kell. Kezdjek aggódni, vagy ez csak a sebességjelző kontakthibája lesz?

[ Szerkesztve ]

The only real valuable thing is intuition.

(#33745) Shamat válasza brd (#33744) üzenetére


Shamat
aktív tag

Nekem csinált ilyen leesést a sebesség mérő, az aksi testkábele nem érintkezett megfelelően a kasznival. Megpucoltam, meghúztam jól, azóta semmi gondom vele. Bár nekem akkor az alapjárat is xarozott...

DEAD LIKE ME

(#33746) Elmör válasza gaga1 (#33742) üzenetére


Elmör
senior tag

Az tuti, hogy vált a VTEC? Mondjuk ha hangja van, attól még nem biztos hogy vált, pont ezért nincs gyorsulás. Nem tudom mi a pontos megnevezése, de van a VTEC gomba, ami pont a váltást biztosítja, azt is érdemes megnézni. Ha kell kontakt a Honda Heart Clubhoz (Pomáz) vagy Zlatarics Botihoz (Felsőpakony) vagy más Honda specifikushoz (Vecsésen 2 is van) írj rám és megírom a számukat.

RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz

(#33747) honda23 válasza gaga1 (#33742) üzenetére


honda23
aktív tag

Eldugulhatott a vtec szelep tömítésének szűrője, én jártam így, tele volt fáradt olajsárral, 3 csavar tartja, új ára 7-8e ft a szűrőnek, mert visszarakáskor folyni fog valszeg a kitágult gumi miatt, ezért kellett nekem is újat vennem utána, hiába takarítottam ki a régit.

Nekem sem volt műszerfalon hiba, csak egyszerűen nem váltott, még megvolt a minimális vtec olajnyomás, ezért gondolom, de nekem eltömődött. Ha rossz a vezérlése a gombának, akkor égne a műszerfalon a ce.

Ez csak egy tipp volt, nekem megnézése és takarítása hideg motornál 5 perc volt.

Lehet még a gombánál kontakt hiba a csatinál is, de akkor is égne a lámpa, ha van vtec olajnyomás, elméletileg működik a vtec szelep, de a kevés olajnyomás miatt lehet nem tud váltani.

nincsen lehetetlen, csak tehetetlen

(#33748) !Overdose! válasza Elmör (#33746) üzenetére


!Overdose!
őstag

Egy 12V-os próbalámpával le lehet ellenőrizni, hogy működik-e a VTEC szelep.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#33749) ambrus14 válasza demars (#33658) üzenetére


ambrus14
tag

A hétvégén én is lebontottam a kormány alatt a müanyagokat, igaz nem volt nagy nehézség, csak pár fül volt. Viszont nem tudtam sehogy sem alábújni annyira a kuplungnak, hogy lássam amit felraktak képet, de ennek ellenére megküldtem az egész szerkezetet jól wd-40-el és azóta nem ropog, gyönyörűen müködik a kuplung!
Szerintem különbözik is a szerkezete ahogy képest, valószínűleg az egy 8genes pedálja, de mindegy is...
Viszont ma szomorúan tapasztaltam, hogy csak a vezető elektromosablakja hajlandó müködni, a utasoldali és a hátsók nem, a napfénytető is megy rendesen. Megnéztem a biztosítékokat, amit írt a szervízkönyv az elektromos ablakok biztosítékjára a motortérbe azt jónak láttam. Eddig mindegyik ment rendesen, valakinek valami tipp? Motorok, kapcsolók szerintem jók kell legyenek!

Xbox 360 user - Gamertag: AMBRUS144

(#33750) Shamat válasza ambrus14 (#33749) üzenetére


Shamat
aktív tag

Az enyémben a bal első ajtónál a kábelköteg kontaktos. Amikor nem működik a jobb, vagy a hátsó ablakok, illetve az én esetemben még a központi zár, olyankor kinyitom az ajtót, megnyomorgatom és már mozdul is. :B
Hamarosan viszem egy szakihoz, készíttetem fel a gépest vizsgára, akkor egyúttal kicseréltetem vele az egész köteget, mert már az agyamra megy... :DDD

DEAD LIKE ME

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.