Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-06-27 19:48:09
LOGOUT.hu
Hozzászólások
2ozzmexy
aktív tag
Bocsánat a belevaú miatt, de engem is érint a dolog:
Szerintem a talajnyomás kifejezést keresitek... Valószínűleg ez lesz a kulcs...
A régi corollám 1039kg volt és 185-ös gumikon gurult, a 353-as warnyú aszem 155-ösön és 900kg körül lehetett, a Vitarám 1120kg és 215-ös gumikon gurulgat... Mivel kisebb a tömeg és széles a kerék, ezért egységnyi felületre kisebb nyomás esik, ami belenyomná a mintát a hóba, hogy a téligumi ki tudja fejteni "kapaszkodó" hatását...
@Tom1939: Az allgrip sem ér semmit ha nem az igényednek megfelelő gumit választottad, ugyanis a 4 abroncs az ami az autó képességeit a flaszternek közvetíti, így hiába teszel jó gumit egy egyébként ABStelen F Astra-ra és hiába teszel egy kisebb tudású gumit egy nagyon jól felszerelt prémiumra, az eredmény ugyanaz lesz. Tudod, gombot a kabáthoz és nem fordítva. Valószínűleg az a gumi akkor neked nem a legjobb választás, lehet a két szettnél kellene maradnod, vagy nem tudom, ez mélyebb elemzést igényel...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."