- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- sziku69: Szólánc.
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- gerner1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr.Én
veterán
válasz
LackoMester #8594 üzenetére
Ahol venném ott ez lenne. Illetve gainward
Ref hütős verzio és gigabyte oc 3 ventis.
Régen jo volt ez a márka...ha jól emlékszemSzlobiG
Miért? Shogy néztem eme phantomnak elég rővid nyákja van -
Dr.Én
veterán
Hali
GAINWARD GTX 670 Phantom-ról van valakinek tapasztalata?
Ugy néz ki dec 10.-e után ilyet vennék a jelenlegi procim mellé.előre is köszi
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FLATRONW #8581 üzenetére
A BIOS-ban kapcsold be. Egyszerűbb programszinten kontrollálni ezt. De a BF3-ban már megoldották a négymagosokra. A kétmagosokon még előjövöget.
Ha az optimalizálásnál nem vették figyelembe a Hyper-Threadinget, akkor előfordulhat akadás máshol is. A legegyszerűbb gyógyír erre, hogy a feladatkezelőben a futtatott programnál az affinitásnál ki kell kapcsolni a páratlan szálakat. A 0, 2, 4, 6 ... legyen aktív. Ez a legegyszerűbb módja ezt kezelni, és nem is kell általánosan kikapcsolni. -
-
TTomax
félisten
Ohh de jó hogy nem vettem még egy 7970et...
[link]
-
krx21
nagyúr
Far Cry 3!
Patch 1.02 és NV310.70 driver! SLI rendszer!
Nos, ha elkezdünk játszani és visszatekintünk a GPU kihasználtság monitorra, akkor jól látható, hogy nagyon ingadozik! Néha 45!% alá megy! További optimalizálást várnánk!
Van még aki megfigyelte a jelenséget? -
FLATRONW
őstag
Visszaolvastam a hozzászólásokat és lenne néhány kérdésem. Egy 2600K proceszorom van és kikapcsoltam rajta a HT-t, hogy elkerüljem az akadásokat. Az lenne a kérdésem, hogy bekapcsolhatom-e újra? Tényleg javítva lett ez a hiba a Frosbite 2-es játékoknál? Más grafikus motort használó játékoknál is voltak ezzel kapcsolatos hibák?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nekem is mondta a szomszéd kislány unokabátyjának az mostohaanyja, hogy ... ilyen dolgokat oldalszámra lehet írni, amire elég felhozni a tesztek bizonyítékait cáfolatnak.
Akkor neked nem ér semmit a BF3 PH tesztje. Meggyőződésünk, hogy sokak értékelik.
A motor működése az adott játékban nem hardvertesztre tartozik. Ha minden bugos, vagy valamilyen szempontból nem elvárt eredményt teljesítő motort kivennénk a tesztekből, akkor nem lenne játék, amivel tesztelni lehet.
Valóban nem tökéletes a FrostBite 2 a BF3 alatt, de láttunk már bugosabb programokat is. Ez persze nem mentség, de annyira azért nem rossz a motor, hogy a szégyenfalra kerüljön, sőt, ha a nagy átlagot nézzük, akkor nagyon is jó motorról van szó.(#8558) SzlobiG: Nem WHQL a 310.70-es. Az NVIDIA sem írja annak, nem tudom, hogy a Guru3D honnan vette. Szimplán hivatalos béta ... olyan, amilyen a többi.
-
Apone33
őstag
Nálam gtx 480 sli alatt fagyott néha a dirver, de azért mert húzva volt, 800mhz-es gpu-val semmi gond nem volt, csak fölötte. A witcher 2-nél pl nálam fehér gömbök voltak voltak az atival, a régiebbi driverrel jó volt, de az meg a skyrim alatt villogó textúrákat csinált.
-
Winne
nagyúr
válasz
Apone33 #8574 üzenetére
Most hogy mondod a textúra villogás nálam is megvolt, este megnézem, hogy itt is csinálja-e. Akkor láttam mindig, amikor nagyon magasan voltam a levegőben helivel vagy jettel a bf-ben.
Driver nálam többször fagyott és dobott dx hibát ezalatt a rövid idő alatt a 680-al, mint az utóbbi években az ati.
-
Apone33
őstag
Sok különbséget nem is érzek a két kártya között, bár ez játékfüggő, eleve halkabb, (mondjuk ez nem lényeges annyira), meg a driverek sokkal jobbak, ati kártyáimmal mindig volt valami, textúrák villogtak, fagyott a driveral stb. Nvidia téren még nem volt gondom ilyennel soha. Lehet hogy lesz majd. Számomra a 6990 volt a legnagyobb csalódás a driverek miatt.
-
conqver
aktív tag
Szevasztok!
Ma újraraktam az Op.rendszert és valamiért gyengébben muzsikál mint elötte.
3D11-ben mínusz ezer pont kb.
Driverek a legfrissebbek...... -
Marcsel
tag
csatlakozok az nv táborhoz ma érkezett ez a kis kártya és tökéletesen meg vagyok vele elégedve eddig nem bántam meg hogy nem ati kártyát választottam
-
gainwardgs
veterán
Új Fiziksz exklúzív gamma
[link]
-
xxSanchez
őstag
válasz
Pubszon #8553 üzenetére
Ilyen is van: 310.70 Certified
-
siriq
őstag
Az en klan tarsam is (2) ugyan azt erzekelt min TTomax. A poen az benne, hogy AMD-nel hiaba volt nagyobb az fps megis darabosabb volt(dobta is az AMD-t). Azota nyugottan jatszik akadozas mentesen.
Az, hogy mit mernek a tesztoldalak az egy dolog. Mondtam mar, a ph tesztje semmit nem er bf3-nal. Nem ertem minek kell eroltetni.
A masik, hogy ez a frostbite motor egy kalap sz@r. A fizikat nem tudtak benne megcsinalni ami mar mukodott az 1.5-ben. Le kellett tiltaniuk, kulonben bugos volt allandoan. A rombolhatosag kb. ha jellemezni kellene: 1.5 motor 1.0 ertek, 2.0 motor 0.4 ertek. Jah, ezt itt nem nezik meg meg sem emlitik a tesztnel. Szinten nem ertem akkor mirol beszelunk.Ezt a bugos sz@r-t nem isteniteni kellene, hanem torolni meg a szegyenfalra rakni.
Pubszon: ez candidate, meg nem fejezodott be a teszteles ezert nem kapta meg. Egyebkent ezt irjak az nv oldalan.
-
Winne
nagyúr
Ne legyél buta. Nem csak nálunk fagyott, többen is írták, hogy fagy tőle és tuning nélkül is. Azért mert neked megy, attól ez még nem általánosság, ahogy ugyanez fordítva ránk sem igaz, de itt most nem is ez volt a kérdés. Én kérdeztem, ő válaszolt, én megköszöntem. Itt vége volt a storynak.
-
ETOM
addikt
válasz
LackoMester #8543 üzenetére
Nálam nagyon kiszámíthatatlan a kifagyása van, hogy lejátszottam 3 kört, de pl caspain az kifagyott eddig mindig 1-2 körön belül.
Ha jól látom:
Changes and Fixed Issues in Version 310.70
[GeForce 500/600 series][Battlefield 3 Multiplayer]: The game may crash to the
desktop with the message “bf3.exe stopped working”. [1175853]"Battlefield 3: The game should no longer crash to desktop with the message “bf3.exe stopped working” on GeForce 500 and 600 series GPUs."
-
#35434496
törölt tag
310.70[link]
-
Tirexi
addikt
válasz
LackoMester #8540 üzenetére
Ezek szerint én az 1%-ba tartozom akinek minden mindig tökéletesen fut.
Királyság!
-
LackoMester
addikt
Ez a Beta-s BF3 fagyásról meg annyit, h.pl. Winne - nek fagyizik a ref. GTX 680- al, én meg GTX670Top- al nem, de olvastam olyan esetről is, h. GTX670Top- al ment a fagyi.
Amit pedig a celeb fórumtársunk írt
, miszerint csak tuningolt és kevésbé karbantartott rendszerek fagyiznak, csak annyit mondanék, h. ez nemegésszen így van. Az előbb olvastam egy cseh fórumon, h. náluk is létezik a hiba. Egy fórumozó írta, h. lényegébe szűz OR , NoTuning- al is előjött a fagyás.
Ezért is szép, jó ez a PC-s szakma, konzolon ilyen nincs, bár bevallom lehet, h. hjiányozna is.
-
ETOM
addikt
Nem tudom olvasd el nvidia & guru3d fórumot magáért beszél. Egyébként 700mhz az tuti szarrá tuningolt GTX 480 nálam (stock) és fagy a BF3 kizárólag az annak is a multi része random.
Egyébként nem az illesztőprogram áll le hanem megál kép és kilép game eseménynaplóba meg ott figyel bf3.exe stopped working.
-
SzlobiG
félisten
A kieg miatt feltettem a bf-et és gondoltam megnézem én is ezt.
Néztem egy 64fős alborzot is ott már azért voltak kiugrások, de nem igen érzékeltem viszont emlékszek a 6990-el iszonyatosan akadozott nem mondom, hogy nem lehetett játszani vele, de ég és föld a gtx-el szembe sokkal simábban fut.
-
Múltkor bebuktam,most tennék egy utolsó kísérletet,szóval:
Aki Siófok közelében lakik és rendelkezik 670/680 karival,átugorhatna egy pár mérés erejére,hogy aztán megjelenhessen Logout-n.Köszönöm
-
Winne
nagyúr
Bocs, 40 új comment van, inkább kérdezek. Végleges driver valami új jött ki mostanában?
-
TTomax
félisten
Megoldottam a FC3 msaa dolgot... 4Xmsaa 80-100fps... 8X msaa 60-80fps
-
krx21
nagyúr
Far Cry3:
Hogy kell betenni a DX11 SLI-t az nvidia inspector-al??? Nem akar összejönni...
Ha beteszem a letöltött FC3.nip-et akkor sem... Rámutattam a DX11-es exe-re és apply meg minden, de nem megy az SLI csak DX9-el... -
TTomax
félisten
válasz
Locutus #8516 üzenetére
Leestem a székröl a röhögéstöl bammeg...
Gyere TSre aztán gyere FC3 coopba... Sizmaelel meg velem
Látod Abu,ezért már megérte nVt venni... itt legalább "zajlik a zélet"... gyere vegyél te is egy gtx670et dx11.1ünk az nincsen de van humorérzékünk...
(#8519) Locutus
Azt hiszem megy tunngle valahogy,de mondjuk én is megvettem.. addig rágta a Sizmael a fülem... de rájöttem miért tetszik neki.... lehet benne késelni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem értesz. Nem mondtam, hogy user error! Csak a kép alapján nem azt látom, hogy a GPU okozta. Ezernyi oka lehet annak, hogy a CPU időközönként 50 ms-os scene időt fut, de a GPU biztos nem oka, mert a jelenet számításánál még be sem kapcsolódott a munkába. Az előző képkockán dolgozik, mert ahhoz vannak adatai. Simán lehet valós probléma, biztos az, csak semmi sem utal arra, hogy a GPU okozta, sőt inkább ellene vall a kép.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Attól, hogy te felelőssé teszel valamit még a képed teljesen másról árulkodik. Hidd el nekem, hogy minden GPU driver csak a GPU-ért felel. A CPU nem a reszortja, főleg nem az Intel CPU.
Nem tudom meddig akarod folytatni, de saját magad mutattad meg, hogy a CPU csinálja a lagot. Miért teszed felelősség a GPU-t érte, ami 8 ms-nál nagyobb frame időt nem is futott. Ez kezd boszorkányüldözésre hasonlítani, amikor minden tényszerű bizonyítéknak ellentmondva kikiáltod, hogy márpedig akkor is a GPU a bűnös, még ha az eredményei jók is.
-
TTomax
félisten
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Semmit. Az állításaidat cáfolom, és te is felhoztál egy képet, amivel megcáfoltad már.
Nem a tapasztalattal van baj, hanem a következtetéssel.
Én azt írom le neked, hogy amikor szervizes voltam, akkor rengeteg látszólag teljesen logikátlan megoldást találtam különböző problémákra. Bármelyik átlagember arra gondol, hogy ha kicserélsz egy hardvert egy másikra és a gond eltűnik, akkor valószínű, hogy az előző hardverrel volt a gond. A gond az, hogy ez nem triviális, ahogy a kép is mutatja a problémád forrása mélyebb. Az, hogy mitől volt, azt valszeg most már nem tudjuk meg, mert nem tudjuk elemezni a rendszert, de az világosan látszik, hogy a CPU dolgozott rosszul, de te a GPU-t teszed felelőssé.
De a Catalyst az miért felelne a processzorért? Ugyan ne viccelj már. Az azért felel, hogy az a zöld csík olyan legyen, amilyen nálad. Ennyi. Ne láss egy GPU driverbe többet, mert nincs benne több. Az Intel processzorát fel sem ismeri. Mit csinálhat neki? Mondja, hogy most laggolj úgy 50 ms-ot, mert én azt mondtam? Ilyen nem létezik. A GPU driver az a GPU-ért felel. Minden más tőle távol áll.
-
TTomax
félisten
Forditsuk meg a kérdést... TE mit akarsz bizonyitani?
Mert azt nekem nehéz lesz,hamarbb hiszek magamnak és amit tapasztaltam...Abu.... leirom még egyszer....kicseréltem a vga-t és eltünt a kiugró cpu lag... semmi máshoz nem nyultam se uj windows , se ujratelepitett játék... ELMULT.... egyébként pedig ugy irod mintha nem éppen minden a CPU-t használná...
(#8509) Abu85
Persze,hogy ez a következtetésem ha valamit kicserélek és elmulik a panasz... te mire gondolnál?(#8507) Abu85
Az nem igaz a Catalyst müködését nem a zöld csik mutatja,hanem a render idöt.... ettöl még a catalyst müködhet hibásan... -
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem ezzel van a baj, hogy neked mi a lényeg, hanem azzal, hogy azt állítod, hogy az akadást GPU okozta, amikor láthatóan a CPU. Csak ez az ami félrevezető, mert a saját bizonyítékod mond az állításodnak ellent.
Kapásból öt ismert és elismert képi hibát tudok felhozni GeForce driverrel, néhányuk több éves. Megint nem értem, hogy mit akarsz bizonyítani?
Ezt sem értem, hogy ilyen trollkodásra mi szükség van?
Egyébként a Catalyst sem csinálhat ilyet, mert az GPU driver. Annak a működését a zöld grafikon mutatja.
Nekem mindegy, hogy mit veszel, ha meg a lelked akarod ezzel nyugtatni, akkor azt nem hiszem, hogy itt és pont így kellene megtenni. -
TTomax
félisten
Okay.... Nvvel nincs ez....nekem ez a lényeg.... mást nem cseréltem a gépben... csak ezt,és eltünt... x akta... majd murder kideriti... 12.11 elött még több ilyen volt... semmi akció aztán csak egy lagg... a semmiböl,a semmiért...a 12.11 sokat javitott... ez vitathatatlan... egyébként nem ez tette be a kaput hanem ez....12.11 beta...
(#8507) Abu85
Igazad van,nem a GPU okozta hanem a Catalyst... me culpa ... a lényeg hogy már nincs... -
Abu85
HÁZIGAZDA
Na végre valami. Ez bizony akadás. 54 ms az már jóval több, mint a 16 ms. Viszont, ahogy látod ezt a CPU csinálta, vagyis az akadás a jelenet számításánál következett be (ekkor a GPU-hoz az adat még el sem ért). A GPU a zöld, és ott a max érték 8 ms, ami fele a 16 ms-nak. Ergo nem a GPU-tól volt erre konkrét bizonyíték a képed.
Egyébként ilyen akadást csinálhat olyan dolog, hogy például a rendszermemóriában nincs benne egy adat. Vagy a motor rosszul inicializálta a hardverkiépítésedet, így rossz beállítások születtek. Egy dolog nem növelheti meg így a CPU-időt, mégpedig a GPU mert arra nem tartozik a jelenetszámítás. Konkrétan vissza sem ír a rendszermemóriába.Nem értem, hogy miért ezekkel jössz. Világosan leírtam, hogy a képen látható, hogy a CPU okozza az akadást, és nem a GPU. Ha te ezt nem fogadod el, akkor a saját bizonyítékodnak mondasz ellent. Komolyan nézd meg, hogy a sárga csík az a CPU. Az a jelenet számítása. A GPU sosincs 16 ms fölött, vagyis a render jól van számolva. A GPU egy külön rendszer, ami visszafelé nem dolgozik. Az képet számol és kiküldi a monitorra. Ahhoz semmi köze, ami a jelenetszámítás szintjén zajlik.
-
TTomax
félisten
7970.... ahogy be volt állitva.... 3am voltunk egy hordóval fociztunk volna,amit csak az nVs klántársam látott mi ketten (ATI) nem.... erröl beszélek... de jó hogy találtam egy ilyen screent...
Ui
iztos a netem volt vacak.... mennyi is ez 180-190ms???
Na ezek multak el...UUi: Ja persze most már jön az user error... okay... majd a következö negyedéves pénzügyi jelentés igazolni fogja az igazad...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Carrot007 #8500 üzenetére
Nem hülye, csak totálisan rossz végkövetkeztetéseket von le. De lassan látom mi volt a baja. Lassú volt a hardvere.
(#8501) TTomax: Nem kérek elnézést, csak megpróbálom elmagyarázni, hogy ez hogyan működik. Nem láthatsz akadást, ha nincs 16 ms fölött a frame idő. Értsd meg, hogy a monitorra nem kerül ki gyorsabban a kép. Ez fizikailag lehetetlen.
Általánosan találtak 5-30%-ot a játékokban. Ez volt a cél. A másik kérdés, hogy hogyan oszlik el, de ez már a motortól függ.
(#8503) kockaharcos: Erről beszélek, de mindegy. Ő a fejébe vette, hogy akadt és kész, és ezer százalék, hogy a hardverrel volt a baj, nem egy szoftverkörnyezeti probléma volt. Az adatok alapján viszont egy légy sem tudná megkülönböztetni, hogy melyik fut jobban.
-
TTomax
félisten
Abu ha van BF3ad akkor inditsd el magad is,menj el a busz mellet grand bazaron aztán kérj elnézést...
Persze erösebb hardver kellett volna, amikor multizni 720Pben megyek,és van 50% GPU használat... egyébként meg rakd fel a 12.8at aztán lehet azzal is nézelödni... ezt kreálta az AMD az evolved játékához egy éven keresztül...aztán hirtleen találtak 30%-ot... idézve téged... "véletlen"... mert nem is az volt a cél...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Honor 9X Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Bomba ár! Dell Latitude 5500 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Xiaomi 10W töltő nem használt
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest