- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- gerner1
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
-
LOGOUT
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FLATRONW
őstag
Egyébként mennyire egyszerű a hűtést le és felszerelni? Valamikor régebben olvastam, hogy elég érzékenyek a pontos összeszerelésre. Értem ez alatt, hogy elég egy csavart egy kicsit jobban meghúzni és máris nincs meg a tökéletes illeszkedés. Nem lehet ez a forrása a bajnak?
-
FLATRONW
őstag
válasz
Vadernagyúr #32283 üzenetére
Akkor biztosan nem az OS kavar be.
-
FLATRONW
őstag
válasz
Vadernagyúr #32281 üzenetére
64 bit-es a Windows?
-
FLATRONW
őstag
válasz
Vadernagyúr #32279 üzenetére
A játék DX11-es, tehát nem számít az OGL verziója.
Kb. az lesz a hiba, hogy az AMD 5000-6000 sorozat már legacy státuszban van és csak súlyos hibák esetén kap új drivert. Az NV oldalon még a 400-as sorozatú kártyák is ugyanazt a drivert kapják meg, mint a legújabb kártyák. Persze már náluk sincs a központban ezek a régi kártyák, de az új drivereknek köszönhetően legalább még elindulnak az új játékok is. Nem azt mondom, hogy friss driver nélkül egyik 5000-6000-es Radeonon sem indul el a játék, de sok rendszerben ez okozza a hibát. -
FLATRONW
őstag
válasz
gepetto86 #32231 üzenetére
Ez a hiba rögtön a kártya beszerelése után előjött vagy egy ideig normálisan is működött?
Ha a kezdetektől problémázott, akkor lehet, hogy a táp csatlakozója kontakt hibás vagy valami hasonló.
Ha jól tudom (nem próbáltam) akkor pcie tápcsatlakozók nélkül is elindul a kártya, csak alacsonyabb, 2D órajelen marad folyamatosan. -
FLATRONW
őstag
válasz
TechN7ne #32052 üzenetére
Nálam nem okozott ilyen problémákat az órajel váltás. Nem mondom, hogy egyedül vagy a jelenséggel, de nem nagyon gyakori ez a hiba.
Most már tényleg felesleges ezen beszélni, mert túl adtál rajta, de majd ha a jövőben ilyen helyzetbe kerülsz, akkor a driverben játékonként betudod állítani az energiagazdálkodásnál, hogy adapítv vagy teljesítmény centrikus legyen az órajel vezérlés.
Teljesítmény centrikus módban csak akkor veszi vissza az órajelet, hogyha hőmérséklet vagy tdp limitbe ütközöl. -
FLATRONW
őstag
válasz
TechN7ne #32047 üzenetére
Ez egy nagyon jó megoldás. Miért járjon max órajelen a kártya, hogyha nincs rá szükség. Csak feleslegesen fogyaszt többet és melegedik jobban.
NFree: Böngészőben ki kell kapcsolni a hardveres gyorsítást, és maximum a böngésző indulásakor ugrik meg az órajel, de pillanatok alatt vissza áll minimumra és nem is változik ez után.
AMD-nél is így van, de ott valamiért van egy olyan hiba, hogy hardveresen gyorsított filmeknél nem vált vissza alacsony órajelre a kártya és ez jól látszik a melegedésen és a fogyasztáson is.
-
FLATRONW
őstag
válasz
johndeegwed #31905 üzenetére
Fogyasztásban jelentősen jobb a 760. Teljesítményben az 580 hozza a 760 kb. 87 százalékát, tehát nem sokkal gyorsabb. Mivel az 580-asod 3 GB-os, így ott magasabb textura minőséget is betudsz állítani.
A Watch Dogsban például csak néhány beállítást kell lejebb venni, de 3 GB mellett mehet az Ultra textura az 580-on.
A végén találod a beállítás táblázatot:
Watch Dogs -
FLATRONW
őstag
válasz
Bjørgersson #31903 üzenetére
Ez nem teljesen igaz. A texturák maximum minőságe 1-2 fps sebességvesztést jelent az alacsonyabb felbontású texturákhoz képest.
Pl. én a Watch Dogsban Ultra helyett csak High texturát tudok használni, de egy 3 GB-os kártyán már mehetne az ultra. Igaz, hogy egy 580-al más beállításokat lejjebb kell venni, de szerintem a texturák minősége a legszembetűnőbb.
Természetesen én sem ajánlom az 580-at, de 760-ból is inkább egy 4GB-os verziót ajánlanék, ha nem kerül jelentősen többe mint a 2 GB-os verzió. -
FLATRONW
őstag
válasz
Tarisznyarak #31761 üzenetére
Az én TV-en a három HDMI portból egy van direkt a PC-s kapcsolatra. Ezen az egy porton érhetőek el a PC-s felbontások és tudom beállítani a TV natív felbontását (1366x768). Hogyha a többi portra kötöm, akkor csak filmes felbontásokat lehet beállítani (720p, 1080p). Lehet hogy nálad is valami hasonló dolog van a háttérben.
-
FLATRONW
őstag
válasz
Mika1227 #31748 üzenetére
Az egész attól függ, hogy minek köszönhető a magas memória használat.
Lényegében három eset áll fent:1. Amikor a részletes texturák miatt kell a több memória, vagy
2. amikor a nagyon magas felbontás (pl. 4k) miatt, vagy
3. az efektek miatt (élsimítás, AO, stb.)Első esetben nem jelent jelentősen nagyobb terhelést a GPU-ra nézve az, hogy maximális minőségre van beállítva a textura. 2-3 fps veszteséget okoz.
A másik két esetben azonban a nagyobb felbontás és elsimítás szépen megtizedeli a sebességet. Ebben a két esetben a nagyobb memória használat csak járulékos.
Szerintem érdemes a több memóriával rendelkező kártyát választani még gyengébb GPU mellett is.
Mégpedig azért, mert az összképet leginkább a texturák minősége határozza meg.Jó példa erre az, hogy van két kártya és az egyik 50 százalékkal erősebb, mint a másik de kevesebb memória van rajta. Azonban bekapcsolt effektek mellett ez az 50 százalékos többlet még mindig kevés. Tehát az erősebb kártyán sem tudom bekapcsolni az effekteket és még a texturákat sem állíthatom maximumra.
-
FLATRONW
őstag
válasz
Bjørgersson #31727 üzenetére
Néhány SLI profil lett frissítve benne, de főleg a VR-ról szól ez a driver.
Ezzel a driverrel a Fermik is megkapták a DX12 támogatást, de csak egy GPU-s módban, vagy nem SLI multi gpu-s a rendszer. -
FLATRONW
őstag
-
FLATRONW
őstag
válasz
Bjørgersson #31667 üzenetére
A 11.2 szoftveres módosításokat tartalmaz, minden 11.0-ás hardver támogatja. A 11.1 hardveres módosításokat is tartalmaz (pl. UAV-k száma). Az MS nem engedi, hogy DX11.2-nek reklámozzák azt a hardvert, amelyik nem támogatja a 11.1-et is. A 11.2 támogatásához csak a drivert kell módosítani.
-
FLATRONW
őstag
válasz
Bjørgersson #31665 üzenetére
D3D_FEATURE_LEVEL_11_0.
Támogatja még a 11.2-őt, de a 11.1-et nem.
A bekötési modell pedig Tier 2-es. -
FLATRONW
őstag
válasz
castiels #31662 üzenetére
Nincs sok jelentősége, de néhány játéknál azért jól jön. Jól jön, akkor is ha DSR-el akarsz játszani néhány kevésbé hardverigényes játékot, mert ilyenkor a memória mennyisége lehet a korlátozó tényező. Néhány játékban ahol valamivel erősebb a 280x, ott valószínűleg a 3GB memória is közrejátszik.
-
-
FLATRONW
őstag
válasz
Hauptmann #31506 üzenetére
Tudom, csak szemléltetésként írtam. A két architektúra másként kezeli a memóriát. Hogyha a 980-at a jóval nagyobb teljesítménye mellett nem korlátozza a 770-el megegyező memória sávszél, akkor a gyengébb 960-nál sem a sávszél lesz a szűk keresztmetszet.
A játékfejlesztők is odafognak (remélhetőleg) erre figyelni és az Nvidiánál is nagyobb támogatást fog élvezni az újabb generáció, függetlenül attól hogy már kisebb lesz a driver szerepe DX12 alatt. -
FLATRONW
őstag
válasz
Hauptmann #31504 üzenetére
Igazából nem is kell törődnöd a sávszél problémával. A GTX 980-nak pont ugyanannyi a sávszélessége, mint a 770-nek és nem ütközik semmilyen korlátba ilyen téren. A Maxvellek egyébként is használnak valamilyen memóri tömörítő technológiát, ami egy kicsit javít a memóriahasználaton. És még van valami 4 kb és 64 kb memória címzéses dolog is a háttérben. A keplerek 64 kb címzést használnak, ami valamivel nagyobb memóriahasználatot fog jelenteni a Maxvelles 4 kb-hoz képest.
-
FLATRONW
őstag
A Witcher 3-ba tévedésből a GPU PhysX modul került, aminek következtében bizonyos esetekben a GPU számolja a PhysX-et. Jelen esetben a GPU-s és CPU-s PhysX között semmi minőségbeli különbség nincs.
Ezzel a szinttel a CPU is simán megbirkózik, de GPU-n számoltatva 10-15 százalékos sebességvesztést okoz. A játékban nincs lehetőség kikapcsolni, mivel tévedésből került bele. Egyetlen megoldás, hogy a Control Panelben CPU-ra teszük a PhysX számítását. Valószínűleg egy újabb driverben az Nv profilból fogja tiltani a GPU PhysX-et, de addig is ez rá a megoldás.
Akik társkártyát is használnak PhysX-re, azoknak nem kell semmit sem változtatni. -
FLATRONW
őstag
válasz
H_András #31165 üzenetére
Minden maxon, csak az NV effektek vannak ott kikapcsolva. Hogyha ultra helyett Higra teszed a növényzet kirajzolási távolságát, máris 30 fps környékén találod magad. És hol vagyunk még a medium beállításoktól.
Tehát a kérdésedre a válasz az, hogy mediumon jól fog futni a játék. A texturákat bátran hagyd maxon, 1400 megától többet nem használ a játék. High és Ultra textura között nincs észrevehető különbség, de mediumon már csúnyán elmosódnak a közeli dolgok, főleg Geralt ruhája. -
FLATRONW
őstag
válasz
javorszky #30901 üzenetére
Olvasd el ezt, hátha segít valamit: [link]
A lényeg az, hogy az utorrentet nem szükséges eltávolítani, de a vele együtt települő Epicscale bányász programot értelemszerűen igen. Az utorrent törlésével ez nem törlődik automatikusan, tehát ezt is külön kell eltávolítani. Azonban az is lehet, hogy nem ez áll a háttérben.
-
FLATRONW
őstag
válasz
Puma K #30784 üzenetére
És felvétel nélkül milyen sebességgel fut a játék és mennyi VRAM-ot használ? Szerintem a felbontás miatt telik be a VRAM, végülis 4x több pixelről van szó a fullhd-hez képest. A GTA IV egyébként alapból is sok VRAM-ot igényel.
Hogyha mégis a felvétel okozza a bajt, akkor a következő dolgokat próbálhatod ki:
- a felvételt más HDD-re készüljön, mint amin a játék van (ha eddig nem így volt)
- az Afterburnerben több beállítási lehetőség van mint a Shadowplayben. Itt például, hogyha belemész az NVENC beállításaiba, akkor nem csak a videobitratat tudod állítani, hanem a kódolás minőségét is. Magas bitráta esetén a közepes minőség is jó minőséget ad. -
FLATRONW
őstag
válasz
- = Zk = - #30768 üzenetére
Ezen tényleg már csak az OS reinstal segíthet vagy még megpróbálhatod a rendszer visszaállítást is, hogyha van október előttről mentésed.
-
FLATRONW
őstag
válasz
- = Zk = - #30766 üzenetére
347.25
-
FLATRONW
őstag
válasz
- = Zk = - #30764 üzenetére
És a korábbi drivert vissza sikerült tenni?
-
FLATRONW
őstag
válasz
- = Zk = - #30750 üzenetére
A DDU használata lehet, hogy hiba volt.
Nálam sem volt hibátlan a driver telepítése elsőre. Letöltöttem az NV oldaláról és tiszta telepítéssel próbálkoztam, de a telepítő a régi illesztőprogram eltávolítása után nem telepítette fel az újat és ezt jelezte is a végén. Azonban a Windows alap driver feltelepült magától és kérte a gép újraindítását.
Újraindítás után eltávolítottam az Experience-t (mert ez is lehetett a hiba forrása) és újra elindítottam a telepítőt (ismét tiszta telepítés). Így már hibátlanul felment az új driver.
Nem az volt a problémám, mint neked, de így megoldódott a hiba. Soha nem használok a DDU-hoz hasonló programokat, mert szerintem több kárt okozhatnak, mint hasznot.
Próbáld meg a tiszta telepítést (ha eddig nem úgy csináltad), hátha ez segít. -
FLATRONW
őstag
Nálam a Dying Light elég szépen akad az új driverrel, így visszament a régi és megint jó lett. Így nem tanácsolom a telepítését senkinek sem, aki ezzel a játékkal játszik (de meglehet az is, hogy csak nálam jelentkezik a hiba). Valaki más is tapasztalt ilyet?
-
FLATRONW
őstag
válasz
WhiteAngel89 #30703 üzenetére
Töltsd le a drivert az nvidia oldaláról és úgy telepítsd. Átmenetileg az experiencet is kikapcsolhatod, hogy véletlenül se okozzon bajt.
-
FLATRONW
őstag
Az élsimítást és minden más képjavító dolgot alapból az alkalmazás (játék) vezérel. Ezért is az alkalmazás vezérelt az alapbeállítás a driverben.
Hogyha a játék támogatja a MSAA-t pl. 4x szintig, akkor a driverből még tovább lehet javítani a minőségét. Ilyenkor át kell állítani a játékhoz tartozó profilban az élsimítás módját alkalmazásvezéreltről az alkalmazás beállításának javítására.
Ilyenkor módosíthatóvá válik az élsimítás-beállítása rész, ahol kilehet választani a kívánt szintet. Maxvellek esetén a magasabb MSAA szint, korábbi kártyáknál pedig a CSAA szintek is. Természetesen a játékon belül a 4x MSAA-t kell beállítani.Vannak olyan játékok, ahol nincs beépített AA. Ilyenkor néhány esetben rálehet driverből is erőltetni az élsimítást.
Ez az eset annyiban különbözik az előzőekben leírtaktól, hogy az élsimítás módját bármely alkalmazás beállítás felülírására kell állítani. -
-
FLATRONW
őstag
válasz
Bjørgersson #29966 üzenetére
Kösz, jó tudni ezt is.
Annyival kiegészíteném, hogyha csak a GPU-Z kártya adatlapjáról kell a kép, akkor a jobb felső sarokban van egy fénykép készítő ikon, ami készít egy gif képet az adatlapról.
-
FLATRONW
őstag
válasz
adamkovacs86 #29867 üzenetére
Igen, bírná. A foglalat és a csatlakozó is visszafelé kompatibilis.
Tehát új foglalatba is tehetsz régebbi kártyát és ez fordítva is igaz (te eseted).(#29868) juve600: Ha jól tudom akkor terhelés alatt jön elő a Black Screen, de ebben nem vagyok biztos, mert (lekopogom) nekem nem jöttek elő ilyen hibák.
-
FLATRONW
őstag
válasz
eLit-MiLan #29761 üzenetére
Az is 4k, a vízszintes felbontásból kapod az elnevezést, de tény, hogy több pixel lesz kiszámolva.
-
FLATRONW
őstag
válasz
eLit-MiLan #29759 üzenetére
Kiválasztod, hogy melyik szorzók legyenek aktívak és ilyenkor a játékban megjelennek a szorzóknak megfelelő felbontások.
Csak érdekességképen írom le, hogyha a monitor natív felbontása csak 1280x1024, akkor 4x natív szorzó mellett értelemszerűen csak 2560x2048 felbontású kép lesz kiszámolva. Ahhoz, hogy a reklámozott 4k felbontás legyen kiszámolva fullhd monitor kell. -
FLATRONW
őstag
Teljesítmény függő, a 20 fps után valóban a 15 jön, majd 12, 10. Úgy kapod meg ezeket az értékeket, hogy 60 Hz-es monitor esetén a 60-at osztod egész számokkal. 120 Hz monitor estén annyit javul a helyzet, hogy 60-ról nem 30-ra, hanem 40-re esik le az fps. (120, 60, 40, 30, 24, 20). Természetesen, hogyha a kártya egy játékot megfelelő teljesítménnyel tud futtatni, akkor nem veszed észre, hogy 60-ról 30-ra ugrál az fps. Ez csak akkor fordul elő, hogyha pl. az első másodpercben folyamatosan kitudja számolni időben a képkockát, a következőben pedig folyamatosan nem készülnek el időre a képkockák.
-
FLATRONW
őstag
válasz
Archeres #29236 üzenetére
Igazából ennek nincs köze a teljesítményhez. A problémát az okozza, hogy a monitor nem akkor frissít amikor a gpu kiszámolta és küldi neki a képet. Erre megoldás jelenleg a G-sync, majd később pedig az A-sync is.
G-sync és A-sync esetén a monitor frissítése bizonyos korlátok között dinamikusan változik, attól függően hogy a gpu mennyi idő alatt végez a kép kiszámításával. Tehát a monitor alkalmazkodik a gpu pillanatnyi sebességéhez. -
FLATRONW
őstag
válasz
Archeres #29234 üzenetére
Megnéztem azt a videót. Ott v-sync nélkül stabilan 150 fps volt a sebesség, tehát az adaptív v-sync bekapcsolása esetén mindig szinkronizálnia kellett 120 fps-re. Azonban, hogyha 120 fps alatt lett volna a sebesség, akkor adaptív v-sync esetén is kikapcsol a szinkron és ez képtöréshez vezet. Hogyha stabilan a monitor frissítési sebesség felett van az fps, akkor teljesen mindegy hogy melyik v-syncet használod.
Például az RTSS-ben be lehet állítani minden programra külön külön az fps korlátot vagy az összesre egyszerre, de ez nem megoldás a képtörésre. A v-sync több, mint a képkocka sebesség korlátozása, ez a nevéből is kiderül. A korlátra azért van szükség v-sync esetén, hogy legyen egy alap frame time, amihez a többi képkockát szinkronizálni lehet.
Ne ez legyen a kártyaválasztásod alapja , mert nagyot fogsz csalódni benne.
-
FLATRONW
őstag
válasz
biacsia #29075 üzenetére
Attól még lehet magasabb a hőmérséklet, mert alapértelmezetten a Power targetten van a prioritás. Ebben az esetben csak az történik, hogy a 80 fok elérése után nem boostol a GPU. Hogyha a Hőmérsékleten lenne a prioritás, akkor a beállított hőmérséklet elérése esetén a GPU vissza is venné fokozatosan az órajeleket, hogy biztosan 80 fok alatt tudja tartani magát.
Az hogy nem megy 80 fok felé a hőmérséklet az csak véletlen egybeesés. -
FLATRONW
őstag
-
FLATRONW
őstag
válasz
biacsia #28237 üzenetére
Az alaplap és a VGA-hoz szükséges 12V-os ág szerintem biztosan két külön ágon van. Ez azt jelenti, hogy biztosan mindkét ágat terheli a VGA, mert a PCI-E csatlakozóból is vehet fel áramot. Ebben az esetben pedig szerintem biztosan elégnek kell lenni a tápnak minden esetben, hogyha nincs valami baja.
-
FLATRONW
őstag
válasz
FLATRONW #27912 üzenetére
Mértem egy 1 GPU-s 3Dmark 11-et. Minden külső eszköz le volt kapcsolva (monitor is). Abban a tesztben ahol a CPU is le van terhelve 390 W volt a maximális teljesítmény felvétel. Minden más esetben 320 W környékén mozgott. Bőven el kell bírnia, figyelembe véve, hogy egy tuningolatlan újabb generációs Intel jóval kevesebbet fogyaszt, mint a 4200 Mhz-en hajtott Sandy. Plusz kb. 10 W-ot lelehet vonni még ebből is, mert a 2. kártyám annyit fogyaszt tétlen állapotban.
-
FLATRONW
őstag
A Wolfensteinhez van SLI profil? A legújabb driverben nincs, de az eggyel régebbi bétához írja, hogy van SLI támogatás.
-
FLATRONW
őstag
válasz
Lord Myn #27839 üzenetére
Nekem a teljes rendszer (monitorral, 2 külső HDD, router stb.) nem kért többet 500 W-nál, úgy hogy a két kártya 80 százalékra le volt terhelve. Biztos vannak helyzetek, amikor játékok alatt még rá megy 100 W erre az értékre, de egy kártyás rendszerben meg sem közelíti a 400 W-ot.
Tudom, hogy a külső eszközök nem a tápot terhelik, mielőtt még valaki beszólna emiatt.
Csak azért írtam, hogy látni lehessen, hogy még így sem kér olyan sokat.
-
FLATRONW
őstag
válasz
szasanyi #25896 üzenetére
Például ott van a listában a Bioshock Infinite. Annál a játéknál már 1680:1050-en elfogyott egy idő után a 2 giga memória. Az átlag fps-re ahogy a listából is kiderül nincs hatással, de néha néha beesik a sebesség és ez nagyon zavaró tud lenni. Szerintem meg a driver nem igazán tudja pontosan, hogy mikor is kell üríteni a memóriát. Jó példa erre, hogy a különböző monitorozó programok sem tudják pontosan megmondani, hogy mennyi memóriát használ a játék.
-
FLATRONW
őstag
-
FLATRONW
őstag
Az hogy neked nem volt problémád az még nem jelenti azt, hogy nem is létezik a jelenség. Például nekem a hírhedten rossz 320-as sorozattal sem volt semmi bajom (használtam az 570-en és 770-en is), de nem dugom a fejemet strucc módjára a homokba és belátom, hogy valami nagyon nem volt ott rendjén, mert sokan panaszkodtak rá. AMD oldalról pedig folyamatosan megy a panaszkodás. Nvidia oldalán is megvannak a hibák, de messze nem annyi, mint a konkurensnél.
A béta driverekről pedig annyit mondanák, hogy a legújabb játékokhoz nagyon ajánlott feltelepíteni. Jelenleg pedig az AMD-nél nagyon ritkán adnak ki whql drivert. -
FLATRONW
őstag
válasz
Taposo #25398 üzenetére
Szerintem semmi különbség nincs a sima driveres v-sync és az adaptív v-sync között azt leszámítva, hogy az adaptív v-sync esetén 60 fps alatt kikapcsol a szinkronizáció. Ebben az esetben pedig ugyanúgy megtörhet a kép, mintha nem használnánk semmilyen v-syncet. Az adaptív v-syncet arra az esetre találták ki, hogyha egy játék dupla bufferelést használ és ilyenkor 30 és 60 fps váltogatja egymást. Olyan játékoknál amik tripla buffert használnak érdemesebb használni a sima v-syncet. Természetesen a játékba épített v-sync okozhat gondokat.
-
FLATRONW
őstag
Nem akarom frissíteni a Bios-t, de megnéztem, hogy van e újabb verzió. A letöltött zip fájlban egy exe fájl található. Simán ezt futtatva lehet frissíteni a Biost? Mert amiket a frissítésről olvastam más fórumokban az egy kicsit összetettebb volt.
-
FLATRONW
őstag
válasz
deicide #24109 üzenetére
Én is rendben tartom a gépem, nincs is vele semmi baj. GTX 275 alatt 2 évig lassulás nélkül használtam az OS-t. Majd váltottam GTX 570-re OS csere nélkül és minden rendben is volt. Az erősebb hardvernek köszönhetően jóval gyorsabb is volt a rendszer, de a teszt eredmények 5-10 százalékkal rosszabbak voltak, mint a tesztoldalakon levők. Újratelepítettem az OS-t és akkor már rendben volt 100 százalékosan minden.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a helyes karbantartás ellenére is lehetnek hibák.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- SörcsaPH!
- Proxmox VE
- iPhone topik
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP ProBook 430 G3 - i5-6GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" HD I Cam I W10 I Garancia!
- ÚJ LENOVO ThinkPad P16s Gen 2 - 16" WUXGA IPS Érintő - Ryzen 7 PRO 7840U - 32GB - 1TB -3 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i3 10105F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! ASUS Z170-DELUXE Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest