- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- gerner1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
válasz
ricshard444 #9898 üzenetére
Miután megírtam a hsz-t akkor néztem hogy kicsit régi dologra reagáltam.
Bugos volt a PH pedig arra kattintottam hogy utolsó hsz. Mindegy most már!
Érdeklődésképpen. AKinek 4 SLi-je van gondolom a monitorok száma is legalább 3. Vagy 1440-ben nyomja a dolgokat. -
krx21
nagyúr
válasz
ricshard444 #9898 üzenetére
Lassú az internete...
-
-
Nem, 2D-ben játszom még mindig
Miért hazudnék?
És ez még régi driverrel volt
-
TTomax
félisten
válasz
ricshard444 #9893 üzenetére
3D-be?
egyébként 2D-be sem nagyon hiszem én azt a 60fpst maxon...
-
-
TTomax
félisten
Wáááoooo... a Ghost Recon Future Soldier ennyire terhel??? 35-50fps maxon???
-
Tirexi
addikt
-
-
TXT
őstag
válasz
ricshard444 #9883 üzenetére
Eddig 6000 felettit irt es ha megnezed a kepet, a memoria hasznalata is nekem tul alacsonynak tunik, pedig ettol jobban megrantja a Bench, ha jol remlik. Olyan, mintha vmiert kevesebb (fele) memo menne...Vagy?
Egyebkent az MSI Abtreburner monitorozza ezt ott.Egyebkent van GTX 670-es vagy 680-ad?
-
-
TXT
őstag
válasz
ricshard444 #9881 üzenetére
igen
-
-
TXT
őstag
válasz
ricshard444 #9879 üzenetére
De eddig 6000-t irt hasznalat kozben, legyen az Benchmark vagy jatek.
Akkor is normalis ez? -
-
TXT
őstag
Miert ir az UnigineHeaven Benchmark kozben a GTX670 2GB vga-nak mindossze 3005MHz-et a mem orajelenek?
Eddig 6000 volt az OPrendszer ujratetele elott. -
krx21
nagyúr
Ez a lightboost azt jelenti, hogy 3D üzemben a monitor feljebb veszi a fényerőt, mert 3D-ben minden kicsit sötétebb lesz... Ezt igyekszik kompenzálni... És a monitornak kell tudni nem a szemüvegnek, vagy a vevőnek... Én mostanában nem nézegettem, de a FarCry 2 annó néztem az profi...
Ami igazán jó az nem excellent a profilban hanem 3D Vision ready... -
TTomax
félisten
válasz
Dreamie #9871 üzenetére
Még eddig jól bírja...majd megnézem FC3-at meg AC3-at is ott lehet lesz letérdelés...AC3 érdekel nagyon állítólag baromi jól néz ki... Borderlands2 érdekes módon csak egy kis hackel megy egyébként nem ajánlott az nV szerint,más játék profiljával plusz van hozzá egy shader csomag...
(#9872) FragStaR
Persze,hiszen aktiv 3D... amit én egyébként jobban preferálok...(#9873) freestyée
Nekem volt a fejemen mindkettő mielőtt megvettem ma reggel.. a 2-es nagyobb lencsékkel van,meg mintha én a LightBoostot az 1be mintha nem láttam volna... meg a töltés pontja ha jól láttam a 2be értelmesebb helyen van fülessel is tudsz tölteni!Inkább már a kettőt érdemes megvenni ha veszel...
Ez a lightboost egyébként érdekes módon 2Dben is látszik.. nem tudom egészen pontosan mi is ez,de sokkal jobb a kép a szemüvegen keresztül..a színek is jobbak...
Csak hát kicsit drága ez az egész cucc cakk-pakk...az újabb játékokhoz meg nem árt az SLI... -
WaterWawe
őstag
válasz
ImpersonatoR #9872 üzenetére
Nem is a 120hz hanem a 3d támogatás. Valaki az 1. és a 2. generációs 3d között tud nekem különbséget mondani.
-
-
TTomax
félisten
Vettem, egy Nv féle 3d vision szemüveget...finoman szólva is brutális a látvány... le sem tudom rakni... most éppen a Borderlands 2öt játszom.Hatalmasat dob a játékélményen,aki teheti próbálja ki!!!
-
WaterWawe
őstag
Vicces, másoknak 4,5-ön már megy 1,15V-al?!
Nekem 4.4-en is 1.265V kell neki, ezért melegszik 70-75°C-ra egyik másik mag. 4.5-ön csak 1.31V-vel ment stabilan.
-
-
WaterWawe
őstag
Köszönöm a gyors választ, egyébként ma érkezett meg a H100-asom és gondoltam megosztom veletek a tapasztalatom. Szóval, nagy nehezen felszenvedtem a procit 4.4Ghz-ig, és a korábban tett panaszom, hogy az Sli miatt nincsenek kihasználva a kártyák enyhült. Még most sem a legtutibb, pl. BF3 közben, de már sokat javult. Így a tuninggal egyre többet mennek 80-90%-on a kártyák és az fps sem megy 100 alá. Ehhez képest korábban pl. Far Cry 3 alatt nem volt gond mivel végig 95-99%-on tekertek a kártyák, szóval nem értem hogy mért tud változást hozni máshol, úgy hogy közbe itt eddig is jó volt.
Akkor most hogyvan ez?! Egy 3770k tuning nélküli ereje nem minden játékhoz elég
-
WaterWawe
őstag
Valakinek van ötlete arra hogy ha az asztalon vagyok, vagy netezek mért 1100/3005Mhz-n tekernek a videókártyák?
-
kribe
őstag
válasz
Samanbacsii #9853 üzenetére
Az egy nagyon szép ház.
Nekem is Mini-ITX konfig van, igaz jóval nagyobb házikóban, és benne egy EVGA FTW 670, a ref. 680-as hűtéssel. A hang teljesen elviselhető, még úgy is hogy a kártya a ház oldalán a rácson át egyenesen rám "néz". A ref. 680-as hűtés jobban sikerült a ref 670-nél. -
Locutus
veterán
válasz
Samanbacsii #9853 üzenetére
Nem lesz hangos nem kell fosni. Mindig azok mondják hogy hangos, akiknek még nem is volt ilyen
Régi ref kártyákra nem lehet alapozni, a 680-é sokkal jobb. -
Samanbacsii
őstag
Nem-nem ... kedvesek vagytok de nem nálam "pálik" a kártya...
Ilyen a ház, a ventiken gyári szűrők... ezért nem akarnám, hogy a vga beszipákolja a port. (Részletesen lásd. konfig)
Legfeljebb ha mégis hangos lenne kap majd másik hűtést... -
krx21
nagyúr
válasz
ittakary #9850 üzenetére
" bepállik a kártya"
Azt megy hogy? Megizzad vagy micsoda?
Egyébként a Lighting szerintem is sokkal szimpatikusabb! Halkabb és hűvösebb is...
Kellő távolságban, nem szendvicsben még SLI-ben is jobb szerintem...SzlobiG:
Azt értem... De szerintem a jól szellőző ház egy gamer PC-nél alap kell hogy legyen.... -
válasz
Samanbacsii #9849 üzenetére
Ha egy árban van, és nem lesz SLI én biztos hogy a Lightingot venném...
VS
Mennyivel jobb már ...
Persze ehhez nyilván normális házszellőzés kell. Valamit mintha írtál volna erről, hogy nálad bepállik a kártya. Ha ez tényleg így van akkor a kifeléfújós ref tényleg jobb.
-
Samanbacsii
őstag
Kösz mindenkinek.
Akkor belevágok a PNY-ba... -
xxSanchez
őstag
válasz
Samanbacsii #9846 üzenetére
Elvíleg a 680 ref hűtése teljesen jó, ha néhány oldallal visszább olvasol akkor ezt többen is írják.
-
Samanbacsii
őstag
1.: Mindenkinek
a gyors véleményeket! (ellentétben a pendrives topikkal ahol 1hó alatt 3x feltett kérdésre semmilyen reakció nem jött..
)
ittakary:
Kb. egy árban lennének. Nekem volt 4870x2 ref.hűtéssel. Na, ott volt "hajszárító". bootolás után win.töltés előtt kb. 3-5mp-ig valamint komolyabb játékoknál, e miatt vagyok bizonytalan a ref.hűtéssel kapcsolatban. Azt a zajt semmiképpen nem akarom. Azért remélem olyan nem lenne a ref.hűtés...freestyée:
SLI nem lesz, mert mini ház és épp találtam olyat amibe befér a kétszlotots kártya + táp is spec.ugye...
..."Egybéként a lightning 1225Mhz-n pörög"... Én csak innen merítettem...Nem tudom mennyi a gari az I-.on-nál az MSI-re, de a PNY 3év garral van.
... csak az a ref. hűtés... -
WaterWawe
őstag
válasz
Samanbacsii #9839 üzenetére
Természetesen a lightning-ot is figyelembe veheted, kérdés hogy lesz-e SLI belőle és ha igen, milyen távol vannak egymástól a kártyák. 1-2 slot van köztük akkor még jó, de ha egymás mellett vannak akkor az már erősen blokkolja a twinfrozr erejét, ilyen esetekbe jobb a hátsóventis. Egybéként a lightning 1225Mhz-n pörög
-
Locutus
veterán
válasz
Samanbacsii #9839 üzenetére
680ból nyugodtan vegyél REF hűtőset, teljesen halk. (EVGA 670 FTW-n is ugyanez a hűtés van)
A PNY pedig jó minőségű, megbízható gyártó, nem véletlen van egy raklap Quadro kártya is a kínálatukban.
-
válasz
Samanbacsii #9839 üzenetére
Lighting mennyivel lenne drágább? Refhűtőt ha van rá egy mód, kerüld el.
Idle még csak-csak elviselhető, de terhelés alatt hajszárító effekt, és marha idegesítő.
-
Samanbacsii
őstag
Sziasztok!
Erről PNY van véleményetek, tapasztalat?
(E mellett a "mókuskerék" (mini ház, nem fújja tele porral), "minőség", árban EVGA ref. egyezik, a másik MSI Lighting (javaslatotokra) a bő 10% magasabb GPU órajel (PNY1058Mhz - MSI1176Mhz).) -
Winne
nagyúr
Nem kell hallgatózni és akkor nem hallod.
Más: Én sosem értettem, hogy miért számít, hogy a proci hűtőn lévő venti pl mennyire hangos, úgyis csak akkor megy, amikor hajtja az ember, ha az játék, akkor úgyis van hangja, vagy ott a füles és akkor semmi sem jön be.
Az én procihűtőmön lévő ventinél sztem nem nagyon van hangosabb manapság, emellett van a házban 2 20-as, és 3 12-es venti is, mégsem zavar a hangjuk.
-
batt
aktív tag
válasz
ricshard444 #9828 üzenetére
-
-
batt
aktív tag
válasz
ricshard444 #9822 üzenetére
Csak a driver és az élmény index! Játékoknál, teszt progiknál nem!
gainwardgs Nem a táp, volt másik gépben is!
-
FLATRONW
őstag
válasz
ricshard444 #9822 üzenetére
Szerintem is normális. Eddig minden kártyámon előfordult ez a jelenség (9600 GT, 9800 GTX+, GTX275 és GTX570).
-
-
FLATRONW
őstag
válasz
ricshard444 #9822 üzenetére
Az elsőnél is hallani egy pillanatra a legvégén.
-
-
batt
aktív tag
Köszönöm mindenkinek a választ
Nem tudom!
-
-
batt
aktív tag
hoppp egy váratlan fordulat kártya zizegés ügyben! Kaptam egy levelet(ipon),hogy ha van garancia vigyem be és garanciális ügyintézés alá veszik de 15-nap! Szerintetek? És ha 15 nap után kitalálják,hogy semmi baja és vissza adják?
-
krx21
nagyúr
válasz
Kecuhun #9765 üzenetére
Már írtam én is.... Nekem is ilyen...
Más:
Mért kérdés, hogy kell SLI vagy sem... Ezt mindenkinek magának kell tudnia...
Azt hiszem elég egyértelmű a sebesség különbség és tudjuk, hogy a számítástechnikában csak idő (nem is sok...) kérdése és minden kevés lesz... Mindenkinek más az optimális választás... Mesterséges ideológiákat pénzünk, és döntésünk igazolásához létrehozni felesleges... -
H.Ezredes
őstag
BF3 FULL HD MAX grafon egy SLI akár elférhet ahogy írtad B2K- mapokon igen betud esni az FPS engem nagyon idegesít ha 64-es szerón nagy robbanás/lövöldözés közepette beesik 40 FPS-re akár egy pillanatra is. Egyszerűen nem úgy fut a játék engem zavar. tapasztaltam 680 DC2T-al alap "1200"-as órajellel ugye REF 680-hoz képest jelentős tuning és 670-el 1300-as órajelen is... Szóval mikor egy 1200-an ketyegő 680 is megcsinálja ezt akkor én elhiszem,hogy kellhet sőt 1440P-be meg biztos vagyok,hogy kell az SLI
-
DNS_65
senior tag
Mik a tapasztalatok a sima ref. hűtős 670-el? Ajánlanátok vagy inkább nem?
Gondolok itt zaj/melegedésre. Idle-ben gondolom ennek sincs hangja, vagy kérlek cáfoljatok meg ha mégis. Load alatt mennyire gáz? A ref. megoldás kifújja a házbol a meleget, vagy belül keringeti? -
Abu85
HÁZIGAZDA
Az, ami a VRAM működését és elérését intézi. A GCN nem olyan egyszerű, hogy le van blokkosítva minden a ROP-okon át a memóriavezérlőkig. Itt külön vannak a ROP-ok, az L2 szeletek, a memóriavezérlő, és a memóriacsatornák. Mindegyik mindegyiket eléri. Ezt menedzselni kell. Sokkal bonyolultabb, mint bármi, amit eddig csináltak, mert a felépítéseket úgy tervezték korábban, hogy csatornákhoz kötötték a ROP blokkot, és az nem érhette el a másik csatornát. Sokszor még az L2 is hozzá volt kötve. A GCN-ben minden mindent elérhet.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A szóban forgó driver csak ott állította. Más játékban is lehet ettől ilyen persze, de ezek specifikusak. Úgy kell megoldani, mint a BL2-t. Egy profilfrissítés és kész.
Nem Andrew levezetésével van a baj, hanem azzal, hogy az AMD mást mondott. Pontosabban a menedzsmentszoftvert jelölték meg. Mivel sem Andrew, sem én nem láttam a forráskódot, így minden csak találgatás.
-
igen, csak egy puffer, de feltételezem, hogy nem a bl2 az egyetlen válogatós játék az illető puffer méretével kapcsolatban. te konkrétan tudod, hogy ez a paraméter csak a bl2-nél van átállítva?
A.L. a rendelkezésre álló adatokból levezette, hogy a platform oldalon van a gond. nekem elég meggyőző az az érvelés, hogy ha GPU oldalon lenne a gond, akkor a latency tüskét nem követné néhány gyorsabb frame. de szívesen veszek ellenirányú bizonyítást
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. A BL2-ben csak a puffermérettel van gond. Azt már megváltoztatták, és a tesztdriverben tökéletes. Ez viszont a profilhoz van kötve, szóval a BL2 futtatásában okoz változást, máshol nem. Amin dolgoznak az a memóriamenedzsment szoftverje, de az általánosan gyorsít mindent, illetve csökkenti a frame lagokat. Ezen is azért dolgoznak, mert a 12.11-es driverben csak a tervezett dolgok egy részét sikerül megvalósítani, vagyis még mindig van hova előrelépni a belső tesztek alapján. Annyira CPU-szerű a GCN memóriaalrendszere, hogy rengeteg megoldás van a menedzsmentre, így nem mindig sikerül elsőre a legjobbal előállni. A további fejlesztés optimálisabb kihasználást tesz lehetővé, de ez azokban a programokban, amelyek eddig is tökéletesek nem fog komoly változást okozni. Talán valamennyit gyorsul, hiszen optimális lesz a menedzsment. Ez a driver a mi tesztjátékainkban nem fog változást okozni, mert amúgy sincsenek frame lagok, tényleg maximum csak az lehet, hogy gyorsul valamennyit. Végignéztem az összes programot. Még komoly eltérés sincs a Radeon és a GeForce között ebből a szempontból. A DiRT Showdown, ami sokat tüskézik a GeForce alatt, de arra számítottam a compute miatt. A többiben vagy egyenletes mindkettő, vagy általánosan vannak tüskék. Utóbbi kategóriába tartozik a Batman: AC.
Andrew Lauritzen csak feltételezi, hogy hol vannak ezek a gondok, mivel nem látja a driver forrását.
(#9800) Keldor papa: Az FC3-ban a HDAO magasan a legéhesebb. A HBAO és az SSAO nagyjából egy szint. De ez csak erre a játékra vonatkozik, így nem lehet általánosra venni. Mindegyik algoritmus minősége és teljesítménye függ az implementációtól. A fejlesztők körében az a megszokott, hogy a HDAO-t engedik teljes felbontáson futni, míg a többit csak a felbontás felével. Nyilván utóbbi jóval kevesebb adat, de jobb a sebesség is.
Ha tisztán azt nézzük, hogy az algoritmus mire képes, akkor a HBAO teljesen elengedve jobb minőségre lenne képes, mint a HDAO, de ilyet nem látunk a játékokban, mert brutálisan enné az fps-t. A HDAO-t azért engedik szabadjára, mert egységnyi sebességre (ez hülyén hangzik, de ugye lényegében a hatékonyságról szól) lebontva ennek van a legjobb képminősége.
Ami szerintem nagyon jó ma az a Nixxes SSAO megoldása. Az a HBAO és a HDAO előnyeit egyesíti, és a minőség igazán kiváló, illetve a teljesítményigény is elfogadható. Úgy gondolom, hogy a jövőben ezt az irányt kellene járni, mert már kinőttünk abból, hogy kész megoldásokat implementáljanak a fejlesztők. Inkább valami egyedit kellene összehozni, mint a Nixxes. A Windows 8-ben megvan hozzá a lehetőség a beépített shader trace interfész segítségével, így most már az sem lehet indok, hogy nehéz debugolni a bonyolult shadereket. Esetleg hagyjuk az SSAO-t és jöhet az SSDO.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! AMD Számítógép játékra! R9 3900X / X570 / 6700XT / 32GB DDR4 / 512GB Nvme SSD
- Huawei Watch GT2, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! nVidia Quadro P4000 8GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Dell Optiplex 5050 SFF asztali számítógép - i5 7500 8GB DDR4 256GB SSD HD630 Win10
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest