- eBay-es kütyük kis pénzért
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: AdMOS AdWave 32
- user2: Kia Ceed Gold 160 1.5 T-GDI MY2024
- Kempingezés és sátrazás
- gerner1
-
LOGOUT
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
N_A_S
veterán
válasz
gainwardgs #8196 üzenetére
melyik játékról beszélsz?
-
gainwardgs
veterán
Kicsit dobott az új driver a gammán
Dx11 ultra, 4msaa, fhd átlag 80 fps
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
RockHaRD #8172 üzenetére
Gyakorlatilag a HBAO és a HDAO is ugyanarra való funkcionálisan csak más az algoritmus. Egy effektet többféle módon meg lehet oldani, és maga az SSAO effekt pont olyan, amire több eltérő megoldás létezik. A HDAO ezek közül a legmodernebb, és ez adja a legjobb szimulált hatást. Gyakorlatilag egy tradicionális SSAO, de compute shaderben van írva, ezért sokkal gyorsabban számol (a DX9-es SSAO-hoz képest 7x gyorsabban). Ez adja meg azt a lehetőséget, hogy a natív felbontással legyen az effekt megoldva, és a rengeteg mintával finom lehet a megvalósítás. Gyakorlatilag ebből a szempontból a HDAO semmi radikálisat nem alkot, abból nyeri a minőséget, hogy nagyon sok minta áll rendelkezésre és sokat számol. A HD is erre utal.
A HBAO egy igen speciális megoldása a problémának. Ez tulajdonképpen kiegészíti az SSAO-t azzal, hogy minden egyes mintához egy horizont szöget számol, amelynek szinuszából kivonja a tangensvektor által bezárt szög szinuszát. Ezzel kevesebb mintavétel szükséges ahhoz, hogy hozza azt az eredményt, amit egy SSAO. Hátránya, hogy többet kell számolni, de ma már ez inkább előnyös egy új generációs GPU-nál.Összegezve az eljárásokat, akkor azt mondhatjuk, hogy ha a sebességet nézzük, akkor azonos paraméterezés mellett a HDAO messze a leggyorsabb megoldás, viszont a fejlesztők általánosan másképp paraméterezik az algoritmusokat. Gyakorlatilag általánosan jellemző, hogy ha több screen space AO megoldást raknak egy játékba, akkor a tradicionális SSAO és a HBAO a felbontás felével dolgozik, míg a HDAO a natív felbontással. Ennek megfelelően a valós implementációt figyelembe véve a HBAO és az SSAO a két leggyorsabb megoldás, míg a HDAO valamivel lassabb. Viszont HDAO négyszer több adattal dolgozik, vagyis minőségben ez adja a legjobb szimulált hatást.
A color sample mértéke alapján az említett AA módok közül a 16xCSAA a leggyengébb. Ennél jobb a 8xMSAA, és ennél jobb a 16xQCSAA. Nagyjából ez a sorrend is a minőségben.
-
Tirexi
addikt
válasz
Firestormhun #8183 üzenetére
Ezzel a kóddal most már megy az SLI de csak úgy ha a farcry3_d3d11.exe fájlt belerakom Inspectorral a profilba.
(#8189) krx21:
Az nem segít a bajon itt ez a hiba amit írnak angol fórumon:farcry3_d3d11.exe is missing from the farcry 3 profile.
-
torma1981
veterán
válasz
LackoMester #8186 üzenetére
Rosszul írtam. Alap gépet akartam írni.
Majd holnap kipróbálom én is.
Még nem ittam meg a mai adag pálinkámat.
-
LackoMester
addikt
válasz
torma1981 #8185 üzenetére
Alap gém, hát annak nemnagyon nevezném, mindekinek másak az igényei, valakinek elég a 30 FPS valakinek nem. A VGA kártyák topikjába elég gyakori, h. ha kijön egy gém mindenki az FPS- el van elfoglalva, gondolom azért ez valamilyen szinten elfogadható.
Speciel én jobban szeretem, ha 60+ FPS- be tudom tolni az adott gémet. -
torma1981
veterán
válasz
LackoMester #8184 üzenetére
Jó de ha megnézed az egy nagyon alap game. Másnál 7870-nel pl 30-40 fps. Azért 40 fps már elég nem? Nem értem ezt a nagy fps őrületet.
-
Firestormhun
senior tag
Guru3D-n azt írják ez a megoldás elvileg megoldja SLI problémákat:
Try this
open farcry 3 profile with inspector, and change SLI bits for DX11
0x000902F5 to 0x0C1902F5
-
torma1981
veterán
válasz
gainwardgs #8181 üzenetére
"Nálam egy Phenom II x4 procival és mezei 5770es videokarival dx11-ben veryhigh beállításokkal(MSAA nélkül) full hd-ban 25-30fps-t produkál, szóval elég jóra sikeredett az optimalizálás, nem falja meg a gépet. Más beállítást nem nagyon néztem."
Többen írták fórumokban. Ennyit a nagy gépigényről.
-
TTomax
félisten
Megtaláltam rá a megoldást..... MSAA off,és akkor lövöldözhetsz nyugodtan
.... szerintem a profil gázos még...Mindent ráadhatsz semmi mással nincs gondja csak az MSAA-val ami egyébként ebben a játékban olyan de olyan felesleges...Látványvilág nálam 10/10 a játék majd kiderül...holnap megveszem,bele sem kezdek...
SLI Rock's -
xxSanchez
őstag
Weboldalon jelentkezz be, majd kattints a "JÁTSZD MOST" gombra, ha egyáltalán lesz olyan.
Far Cry 3 Steam
-
TTomax
félisten
-
keIdor
titán
válasz
haddent #8166 üzenetére
Call of Duty BO2 pl. csak 800x720 konzolon. Mondjuk ezen nevettem is, függetlenül attól, hogy szeretem a konzolokat, de azért ez már kísértetiesen közel van a 800x600-hoz, 2000 környékén játszottunk ennyin.
Szóval kell az új generáció már. Ami még natív 720p az 15-30fps, pl. Assassin's Creed III és Resident Evil 6.Abu85: A2C lesz az, ez alapján mondtam csak. Kipróbálok majd többet.
-
haddent
addikt
A konzolok és a PC a két véglet. A konzol le van a végtelenségig mostmár butítva, és abból van a legtöbb kihozva. Legtöbb játék 720p, mégcsak nem is 1080p. Ilyen filterek és élsimítások még csak álomban sincsenek konzolon. Nekem nehogy már megpróbálja valaki beetetni, hogy a most bevezetésre kerülő vadiúj technológiák még csak éppen egyenlővé hozzák fel a PC -t a konzolokhoz.. Már réges rég lehagyta azokat. Arról már ne is beszéljünk, hogy a legtöbb játék konzolon alapból le van korlátozva ~30FPS -re. Most akkor hol tartunk? Jobb grafika, sokkal durvább technológiák, magasabb felbontás, és átlagban akár 2x annyi FPS.
A felbontás "javítása", hogy hátrébb ülsz.. na az megoldás, de az, hogy ne ultrahigh extra 16x 4xx MXFXAA 2220 ezerszeres filteres 42024x 1254124 felbontásban próbáld a játékot PC -n, az nem, ugye?
-
kasa85
őstag
Köszi
Nagyon gány verzió lesz ha meg is jelenik a GTA 5,ha megjelenik mivel a 4-et is sok kritika érte nem alaptalanul.
Inkább fejlesztenek Konzolokra amin eltudnak adni pl 5 milkát mint PC-re amin nagy nehezen 500e eladnak.
Jobban megéri nekik nem kell szenvedni a sok konfig sok VGA dologtól inkább megírják fix hardverre amiből a Xbox/PS3 áll.
Kár volt pont arra fejlesztened már most jönnek a pletykák,hogy petició hegyek kiváltsák a PC-re való elkészülését.
Fentebb fel kaptam az agyvizet,de ahogy elnézem kár is mert javulni nem fog a tendencia ellenben ugyan abba a kakiban fogunk toporzékolni ami vicces.
Nem tudom ahogy haladunk a korral úgy fejlődünk vissza,és hová vezet ez.
Vesz a nép RGH-tatott Boxot azon sem nehezebb a warez sőt nem is kell crackelni.
Sajnos a boxom szervízben van,de aki azt mondja low grafikája van az baromság csak kevesebb a felbontás amit javítani lehet,ha hátrébb ül az ember.
Persze elsimítás is tréfás néha,de ha Habao vagy jababobó ennyit megesz,hogy egy 100e ft vga is hason kúszva viszi el akkor nem kérek belőle.
Kéne egy kurv. engine ami nagyon szép,és azt kéne fejleszteni,és nem hozni a sokféle baromságot,mert ez a vége- -
syl5
őstag
Meg tudlak érteni...
Hihetetlen, hogy az ember kiad 4 kilót egy gépre, és az sem elég...sőt ahogy látom gyakorlatilag nincs olyan gép, ami elég lenne. Hova tartunk már, amikor egy 150-es kártyával is kompromisszumokat kell kötni?
Én az éven GTA 5-re fejlesztettem, vagyis még fejleszteni fogok jövőre is terv szerint, de hát nagyon borús a kép... Lehet el is kéne adnom még most a francba a nagy gépet, amíg nem bukok rajta sokat, mert elég naiv voltam...majd pont a Rockstar fog fél évvel a konzol verzió után, 2013 végén 2012-es csúcs gépen maxon futó játékot portolni... -
-
Erdei88
veterán
Az új driver az előző betahoz képest gyorsult. Legalábbis itt azt írják
Szerk: Mégsem az a 310.61 volt
-
Erdei88
veterán
válasz
Firestormhun #8146 üzenetére
Ahogy a képeket nézem, elég lesz az FXAA is, és még játszható is
-
haddent
addikt
válasz
Firestormhun #8146 üzenetére
Na akkor itt le is zárulhat a nagy mizéria, Far Cry 3 -ban (is) jobb a 680 mint a 7970
-
Firestormhun
senior tag
Fc 3 benchmark az új driverrel computerbase.de jóvoltából:
-
Tirexi
addikt
válasz
Erdei88 #8139 üzenetére
99%-ban biztos vagyok benne, hogy a holnapi Sztímes verzióm is ugyan így nem támogatja majd az SLI-t.
Ugyan ez volt a Dirt Showdown-nál is... Azt is előrendeltem és ugyan úgy ment mint az "okos" verzió, ugyan úgy no SLI volt. Úgy kellett kitolnom a játékot, hogy össze vissza lag-olt. Pedig EREDETI volt.
Aztán rá pár hétre jött normális SLI support.Ennyit erről.
-
kasa85
őstag
válasz
Erdei88 #8139 üzenetére
Hát jah bár nagyon ritka a warez miatti szaggatás stb.
Még gyorsabb a game ha nincs alatta védelem kevesebbet kell számolnia a hardvernak emiatt jobb a virágbolti.
Amennyiben az eredetivel is ugyan ez a gond bemegyek a CD Galaxisba azt elkérem a borítóját bemenve a személyzeti WC-re azt kitörlöm vele a valagam azt lehet pecselni .(#8140) haddent
Szerinted fos médiumra vagy low grafikára van ez a rendszer nagyokos
Mondjuk az új konzolokat szeretettel várom.
Pont emiatt vagyok mérges,hogy kompormiszumokat kell kötni villanyt zabáló gép mellett tökéletesen jogos a felháborodásom. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
viktor82 #8137 üzenetére
Ahhoz képest én tényekre építem a mondandóim, amiket le lehet ellenőrizni. Ha ez fanatizmus, akkor durva világban élünk. Te csak mondtál valamit, amit semmivel nem támasztottál alá. Lóg a levegőben, és másnak a szemét is szúrja, hiszen láthatod, hogy neked támadtak a másik topikban.
Nekem nagyon mindegy, hogy mit veszel, és az is, hogy mit tartasz jobbnak. -
haddent
addikt
Na az meg a másik okosság
Vedd le low-mediumra, aztán máris 2x-3x úgy fog futkosni, mint konzolokon.. De valóban én is erősen elgondolkodtam a minap ezen... De szvsz. az új generációs konzolok még min. 1 év biztosan, de én 1.5-2 -őt is simán kinézek ezekből... Na most ekkor biztosan kegyetlen drága lesz, meg hát addig is kell valamivel játszani... Az én tervem az, hogy megjelenési dátumhoz pontosan egy évre ruházok majd be egy next-gen. konzolra, addigra pont eljönne a hardver újítás ideje úgyis
-
Erdei88
veterán
Majd olyan is írjon már akinek EREDETIBEN van meg. Olyat ne szidjunk már amiért egy forintot nem adtunk...
-
kasa85
őstag
És tudtam,hogy nem kell előre örülni hú mekkora engine lesz a játék alatt.
A büdös k isten b meg már tényleg elegem van a sok optimalizállatlan szarkupac fostaliga hegyekből.
Mindenre a patch meg a foltos télapó hurkás f.sza tényleg eladom ezt azt egész hóbelebancot azt veszek az árából egy hatalmas LCD tévét,és Xboxot.
Pont a sok hulladék driver miatt váltottam zöldre erre meg mi jön a patch nélkül nem lehet megélni ááááá.
A fene enné meg az ingyen élő teszter brigádot nem hiszem el ha tesztelték meg FPS növekedést is írnak valamire nem találkoztak ezekkel a problémákkal nagy kamu az egész pf.
Na elég volt az ordibálásomból még egy game ami AAA kategóriás,és szopn. kel vele eladom azt akinek kell vigye én meg kompromiszumok meg HABAO tiszta zenekar meg Jababo nélkül leülök a fotelba fenekemet vakargatva azt a töltés csík után mehet a játék azt szaro. mekkora silány az elsimítás.
A sok majom fikázza a dobozokat,de ott nem kell patch hegyek hiába az alacsonyabb minőség lehet tolni nyugodtan. -
viktor82
őstag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
viktor82 #8135 üzenetére
Sosem értettem a fanatizmust, amikor nyilvánvaló dolgokat nem lehet elfogadni.
A driverkérdést a másik topikban kitárgyaltuk. Maradjunk annyiban, hogy nem a Catalyst miatt kellett kivenni egy játékot a tesztcsomagunkból. Hidd el azt is megtehettük volna, hogy szarunk rá, hogy a GeForce drivernek problémája van a programmal, és akkor harmadannyi sebességet ért volna el, mint a vele azonos árú Radeon. Csak sportszerűtlen lett volna, mert nem reprezentálta volna a hardver képességét a szoftveres probléma miatt. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
viktor82 #8129 üzenetére
A Kepler architektúra kapcsolata a compute shaderekkel régóta ismert. A DX11-es architektúrák közül a Kepler LDS sebessége a leggyengébb, és a kontextusváltás is nagyon lassú rajta. A Fermihez képest egyértelmű visszalépés. Ez magyarázza, hogy a HDAO, ami alapvetően minden DX11-es architektúrán gyorsabb a HBAO-nál, Kepleren már nem gyorsabb. Az, hogy ezt leírom nem szidás. Megmondtam, hogy miért alakul, így Kepleren a sebesség. Használjatok HBAO-t.
(#8133) Tirexi: Igazából a motor működéséből kiindulva nem egy AFR barát megoldás. A DiRT Showdown sem az. Valószínű, hogy nagyon speciális rutinok kellenek, hogy egyáltalán használhatóan működjön a CF és az SLI.
-
Tirexi
addikt
Aktiváltam az SLI-t az NV Inspectorral de szörnyű milyen eredménye lett.
Ahol csináltam a képeket az előbb ott maradt sőt még talán kevesebb is lett az FPS viszont ha kicsit elnézek jobbra vagy balra akkor meg felugrik 90-re az FPS.Ugyan az a hiba mint annó a Dirt Showdown esetében, hogy össze vissza hullámzik az FPS SLI-vel. Mondjuk amikor lövök egyet abból a 90-ből majd nem 30 lesz.
Tehát erre még várnunk el egy kicsit.
-
-
viktor82
őstag
Nem kellene az NV keplerét szidnod már Abu szerintem minden game jobban fut mint a nyavalyás amd-n!Más nem olvasok tőled csak hogy igy megfekszik a kepler meg úgy mint pl a medal-nál én nem vettem észre semmilyen lassulást 1920x1200-on ellenben az amd 7970-vel!aki játszani akar NV-t vegyen és kész nem lesz semmi gondja a játékokkal!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A HDAO az természetes, hogy eszi az fps-t. Az AO megvalósítások közül ez az, ami compute shaderes (itt fekszik le a Kepler), és ez az egyetlen a programban, ami a natív felbontással számol. A másik két megoldás nem használ compute shadert (ezért jobb Kepleren ennyivel), és a felbontás felével számolnak. Ha a HDAO is a felbontás felével számolna, akkor az lenne a leggyorsabb, de azt a minőségre gyúrták ki. Amúgy ez így nem rossz megoldás. Mindenki azt választja, amelyiket akarja. Ilyen a Stalkerben láttunk, ott is felkínáltak négy AO opciót, és válaszd amelyik tetszik.
-
Tirexi
addikt
Az új Beta driver tényleg eléggé Béta mivel amit írtál lényeget az sajnos nem jó semmire.
Ezen nevettem egy sort: Far Cry 3 - SLI Profile UpdateSLI bekapcsolása után Far Cry 3 közben a GPU2... na mennyi?? NULLA. Tehát leírom: 0%
Ennyit a fasza driver-ről.Amúgy ha valaki max-on akarja tolni a játékot 1 GPU-val az le is tehet róla.
És akkor még Vsync-et nem is kapcsoltam be...1080p 8XAA all max HDAO= [link]
1080p 0XAA all max HDAO= [link]HDAO 4XAA: [link] Ez nagy nulla és megeszi az FPS-t.
HBAO 4XAA: [link] Ez a legjobb és elég jó az FPS.
SSAO 4XAA: [link] Ez olyan közepes és szintén jó az FPS.1db 680-hoz a legjobb beállítás talán a 2XAA + HBAO.
-
Erdei88
veterán
-
mcwolf79
veterán
Win 8 használókat kérdem:
Másnál is megnőtt a VRAM felhasználás (MSI AB szerint) ?
Mert a COD BO2 eddig Win7 alatt 1200-1500 MB között ugrált, most Win 8 alatt soxor majd belenyal a 1900-2000 MB-ba.
Tudom, az MSI AB nem pontos, de viszonyításnak megfelel(het). -
TTomax
félisten
Én sem maxon nyomom...igazából én azt a beállitást keresem meg mindig ahol a lekisebb a render idö illetve a legkevesebb "tüske" (aza lag kiugrás,ki hogy nevezi) látható a grafikonon...ehhez csinálok egy cfg-t amiben ez a két parncs van
Render.PerfOverlayVisible 1
Render.DrawFps 1 (vagy true,mert van akinek az 1 nem megy)Aztán a bal alsóba kapok egy render méröt .. a jobb felsöbe meg egy fps számlálót.... az fps az mellékes,100 körül legyen... (120Hz monitor esetében)
A render mérö a fontosabb van egy sárga és egy zöld csik.. a sárga a cpu a zöld a gpu... ahogy szépen csororog lefelé lesznek benne kisebb-nagyobb tuskék kiugrások...addig állitom amig ezek egyre kisebbek nem lesznek,és amig a két vonal egyre lejebb nem lesz... tehát az elsö piros beosztás körül... ha ez megvan akkor megtaláltad a beállitásodMás....
A Planetside2-ben lesz Physx??? [link]
Na nem egy Borderlands2 de azért érdekes... -
TTomax
félisten
Hm hozzátartozik azért nagyon nagyon álligattam a BF3-at... teljesen máshogy kell beállitani mint radeonhoz.. volt elég sok ALT+TAB,meg ALT F4--- közben ugye a vga-kat is piszkátam precisionban.... apopó eVGA Precision... használja valaki??Mi az a K-Boost??? Mintha ugy látnám hogy mindig 3D-ben vonyit nem turbozik össze-vissza...tudja valaki,hogy ez hogy müködik?Mert gép ujrainditást kér,tehát gyanitom beleszól a driver rutinokba...
-
TTomax
félisten
A 310-es beta amit SzlobiG linkelt nekem eldobta a BF3-at kb 2óra játék után... leszedtem a WHQL-t... 306.97...ez eddig 8-10óra játék után stabil
Amugy nézegetem... 1225-re bootol mindkét kari... az egyik 1.163V-al a másik a 1.175-el....ASIC a jobbik 86.4%, a gyengébbik 83.6%.
Ja...és miez a 80%-os venti limit???Erröl nem szoktak le az a Kepler esetében sem?
Amugy 80%-on a két kártya nincs olyan hangos mint a 7970en 50%-on... bár azt is elviseltem... annyira nem zavart mert se nem volt magas,se nem zörgös olyan átlagos ventihang volt... viszont ez a 670 elég csendes...SLI nagyon jó ez az FTW.... -
TTomax
félisten
válasz
kockaharcos #8099 üzenetére
A hiba az volt,hogy ha felraktál egy PKA 3.4-es scope-ot egy assult fegyverre,és zoom közben jobra balra lépkedtél akkor laggol,illetve ugrott egyet... nagyon nehéz volt mozgásból célra tartani...most ez eltünt.Ugye egy 3.4-es zoomal már egy pici ugrás is leveszi a célról a fegyvert... gyakorlatilag körbelövöldöztem mindenkit,csal a kobrat tudtam használni...de az meg nagy mappokon nem szerencsés.
-
kasa85
őstag
Erre kíváncsi leszek mit hoz.
Volt egy vicces kép Assasin Screedből,és egy dagadt talpig beöltözött bérgyilkos volt a feje fölé írva,hogy Hasasin Screed
Kicsit vicces volt a figura meg a neve is a Gamestar jóvoltából láthattam egyszer.(#8103) krx21
Ahogy elnéztem van az több is a pálya szerkezet nagyon hasonlít,de közel nincs olyan szép mint a Crysis 1 remélem PC feltuningolják,és nem lesz igazam. -
kasa85
őstag
válasz
LackoMester #8095 üzenetére
Nem hiszem bár sosem kizárt.
A FarCry3-mat a Cryengine fogja hajtani ami köztudottan Vga gyilkos.
A Hasasin Screed meg procit kér,de amint utána néztem lesem fossa,hogy hány magos lényeg,hogy Intel legyen,és egy magon szépet elfutkorászik.
Kegyetlen amit művel a game néha akkora bugokat csinál,hogy elöttem jelenik meg hirtelen egy rakás ember,vagy 20m után emberek csak úgy elteleportálnak ami nagyon tönkre teszik a vizuális élményt.
Én azt mondom az Animuszba vírus kerül
Kegyetlen,és ez a proci kezelésnek köszönhető.
A mesterséges inteligencia,és a megjelenítendő emberek túl csordulnak amit a CPU eltudna vinni,és hirtelen eltünteti a szemünk elöl a gépet.
A másik kietlen helyeken teleportálja be Pistát,és Jóskát hirtelen egy padra szerencsétlenek csoda nem kapnak medencecsont törést,mert kb a padra egy méterről dobja le nyílegyenesen a padra ami kissé vicces.
Látszik nagyon ráfeküdtek arra,hogy a nem látható részletek eltűnjenek oly módon,hogy félig elteker kamerával a hintó ami a lóba kapaszkodik hirtelen eltűnik,vagy amikor hirtelen beszaladok egy sarkon rántok egyet az egérrel,és egy nagy fehér paca ami egy másodpercen belül eltűnik elém tárja a világot.
Egy minimum 2GB pecs kéne ide szerintem a FarCry3 nem lesz ilyen vészes jól siklik a motor PC is mivel azon íródott.(#8098) Dreamie
Nekem is mint egy légi folyosó kb,mert teli pakoltam ventilátorokkal a gépet.
Inkább hűtsön a sok venti minthogy ne legyen,és fűtsön.
Aki csendesebb típusba gondolkodik jó ez csak csövezni kell a gépházat vízhűtéssel amire jelenleg nincs keret bár egyszer ki próbálnám milyen a masina úgy.
Még halacskákat is raknák bele had cirkuláljanak körbe körbe a polyén kedvéért mikor lecserélném a vizet bár nem vagyok állat kínzó ezért felejtős,de lenne tuning hatása
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest