- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Használható a Windows 11 aktiválás nélkül hosszú távon?
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Csataálca
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Egy Biztonsági őr kalandos útja.
- Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7707 üzenetére
Mekkora pukli lesz belőle az csak azon múlik eltalálod-e a rámpát leérkezéskor vagy nem.
Szerintem a videón lévő pálya is izgi. De egyedül ráunnék 10 perc alatt.Esetleg FPV kamerát rá és belső nézetből rally-zni? Legalább nem ugyanazt a kört futod, amit még jól látsz. Legalábbis nekem ezért nem szimpatikusak az RC versenyek úgy általában, mert el se látok a pálya másik végébe. Ha meg igen, akkor se lesz semmi mélységérzetem tőlem 30 méterre. Na meg szerintem irányíthatatlan minden ilyen pici méretben ami gyorsan megy.
[ Szerkesztve ]
-
headhunter86
senior tag
válasz
Teasüti #7705 üzenetére
Annyira nem ugratásra való, inkább csak ilyen kisebb puklikra, ahhoz ez túl kicsi.
Feltöltöttem a videót amit múltkor nyomultam vele. Csak kár, hogy ilyen kicsi ez a pálya, van mellette egy másik, de az meg nagyon elhanyagolt, benőtte már a fű, ami meg nem kedvez, mert félreviszi a gépet tapadás szempontjából, ha a füvön kenem el a száját.
Szüleimnél hétvégén kipróbáltam rámpán is.[ Szerkesztve ]
-
gabe_
őstag
válasz
Teasüti #7703 üzenetére
Basszus, de hülye vagyok, hát a 27T fogaskerékkel raktam össze a 18T helyett...
Persze, hogy túlterhelte az egészet.
Összerakáskor annyi egyéb problémát is meg kellett oldanom, futómű lógásokat, kormánymű holtjáték megszüntetést, diffi kihajtás javítást, hogy efelett simán elsiklottam...Sovány szakácsban sose bízz!
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7704 üzenetére
Vidd ki a legközelebbi bringás vagy akár gördeszkás parkba! Persze csak ha nincs útban senkinek. Nálunk nem ritka, hogy 1 órát autózok, hogy összefussunk a csapattal. De fél óra kocsi tőlem pl egy épített MTB park. Mi többnyire trail crawler témában vagyunk benne, amihez a szintemelkedés ugyanúgy jól jön. De a tiédhez hasonló gépet az ugratókra szokták felküldeni, nem? Mi a crawler-rel nem vadulunk igazán, nem arra való. Néha egy-egy méretarányos ugrató belefér. De semmi extrém. A tiedhez hasonló gépeket ugratásra tervezték, nem? Én simán leküldeném a bringások után ugyanazon a vonalon, mielőtt a következő srác felteker a dombon. Ha ügyes vagy és nem fordítod fejre, még vissza is lehet vezetni fel a kiindulópontra.
[ Szerkesztve ]
-
headhunter86
senior tag
Ti hol szoktatok RC autózni?
Van egy 1:14es buggym és a füvön, murván való fel alá rohangálás kezd uncsi lenni. Itt Székesfehérváron a pumpapályán mentem még vele az volt eddig a legizgibb.
Valamint a tunningolgatásban és szerelésben lelem még nagyon örömöm.
Úgy látom pl. YouTuben, hogy kétféle RC-s van:
1. Hülyülés, törjük zuzzuk a gépet.
2. Csak versenypályán megy vele.
Engem a verseny nem igazán érdekel, mert egyrészt megkötik mivel hogyan mehetsz, másrészt rohadt drágák azok a gépek és fenntartásuk.
Ha tudnék a környéken valami jó pályát ahova csak ki lehetne menni kőrözni, az tök jó lenne. Akár szőnyegen, akár agyagon, bármin csak valami pálya kinézete legyen.
Csak sajnos ahogy tudom nem nagyon vannak ilyen pályák, csak olyanok amik versenykor vannak nyitva.
Pl. a West RC Hungaryt ismerem, ők sok versenyt szerveznek, de ennyire nem akarok belemélyülni.
Nagyon tetszik például az Arrma Typhon 223S, de nem látom értelmét megvenni azért hogy valami füves placcon rohangáljak vele fel alá.
Szívesen várom a véleményeteket a témában, mert érdekel az RC autózás, csak nem tudom hol és hogy kéne űzni.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Aliexpress-es motorom még nem volt, de ha hasonló beállításai vannak akkor a hátramenetet le lehet szabályozni külön talán. Nálam Hobbywing motorral 50%-os szorzó van a hátrameneten. Nálam ezt szabadon lehet konfigurálni. Fel lehet tenni 100%-ra is, ekkor szimmetrikus jel moduláció lesz mindkét irányban. De a szépsége a Surpass Hobby-nak ahogy elnézegettem, hogy olcsón adják a motorokat. Miből áll tenni bele egy 1200-1800 KV-t? Kicsivel előbb megjön a nyomaték alul mivel nem forog annyit, bár összességében nem lesz annyira erős, mint a nagyobb KV.
Áttételezés is egy alternatíva, ha kapni hozzá másik fogaskerékszettet. Ha nagyobb kerékre váltasz, akkor amúgy is illik leáttételezni, hogy ne legyen nagyobb terhelés a motoron. Meg ugye a végsebességet is megnöveled a nagyobb kerékkel és alul is veszít a nyomatékból.
Meg én 3S akkukat használnék. 2S nem való 600+ Wattos motorok mellé. Akkunak se tesz jót, ESC-nek se tesz jót a nagy áramfelvétel. Meg még le is olvad, ha túlhajtod. I=P/U. Bele kell tenni a legtöbb cellát amit még elbír az ESC. Az meg hogy nem bírsz magaddal, az nem a motor hibája.Hány éves vagy?
[ Szerkesztve ]
-
gabe_
őstag
válasz
Teasüti #7700 üzenetére
Igen, jelenleg ez egy kefés szett...
Az volt a baj, az 50%-os gázzal, hogy úgysem bírom ki, hogy néha ne tekerjem feljebb, és olyankor mindig elszáll valami a hajtásban, szétrázza magát, vagy mittudomén.
A brushlessnél 20-30%-os gáznál nálam alig akart elindulni hátramenetben, akárhogy is állítgattam a programkártyával. Mondjuk lehet, hogy meg kéne próbálnom valami "komolyabb" márkával, mint a surpass hobby... Meg valami kisebb KV-s motorral...Teasüti: Az elhasznált akku és a leégett motor között szerencsére nincs összefüggés, 2db régi akksim már fel van dagadva egy kicsit, és a kocsi 20 méter után megáll velük, úgy beesik a feszültségük. Használni már egy fél éve nem használom őket.
Az új akksim volt bennt amikor kiolvadt a forrasztás, ha az összeér, akkor lett volna tüzijáték...Sovány szakácsban sose bízz!
-
Teasüti
nagyúr
Ahogy a Hobby Holmes-os faszi szokta mondani "volt up, gear down."
Itt vmi nem kerek a történetben. A leégett vezeték egy kefés szetten látható.Mi volt a probléma az 50%-os gázzal? Hol van az kőbe vésve, hogy egy motort ki kell hajtani 100%-ra? Nálam a végállás 55% egy 2300 KV motorral és ezt Double Ratio-val még lejjebb szoktam venni olyan 20-30% körülire helyzettől függően.
Brushless kicsit takarékosabb amúgy.
E helyett beletettél egy kefés motort, ami alapból nem annyira hatékony és jobban melegszik és nagyobb áramot vesz fel. Majd jól megnövelted az áttételt a nagyobb kerékkel, hogy még jobban dolgozzon. A hab a tortán már csak az lenne, ha ezt kettő cellás akkuval követted el, hogy még áramból is másfélszer többet vegyen fel, mint három cellás akku esetén. De ez már tényleg csak a legrosszabb esetre való gyanakvás.[ Szerkesztve ]
-
gabe_
őstag
Ma lementem, tesztelni az új kefés motor+esc-t, remek lett, pont elég a teljesítménye, a gyári méretű kerekeivel kezelhető lett a verda. (Downgrade történt, a 90A ESC, 3900KV-s brushless szett túl erős volt, 50%-on volt nagyjából irányítható az autó...)
link
Feltettem a képen látható nagy kereket, majd 2 perc alatt annyira leterhelte a hajtást, hogy leolvadt az akksi kábele az esc-ről
Majdnem leégett az egész kocsi, szerencse, hogy nem ért össze a két fityegő akksi vezeték...
A motor olyan forró lett, hogy nem birtam megfogni, büdös mint dög, ha visszaforrasztom a kábelt meglátom, hogy túlélte-e...
link
linkSovány szakácsban sose bízz!
-
Teasüti
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7696 üzenetére
Igen. 50 font volt egy 10 csatornás vevővel együtt.
Ár/értékben tudtommal mindenki csak távolról ugatja.
Ez a csatorna keverés benne.
Előre be lehet állítani neki egy 0-1 közti szorzót mindkét irányban külön, illetve gombra ki lehet tenni a funkció aktiválását. Ezzel egy fixre állított overdrive és a dig megvalósítható. Ha ki szeretném tenni gombra a szorzó állítását, na az 300-400 dollárba kerülne egy Flysky vagy Radiolink személyében. Sanwa/Futaba-t én crawler körökben nem láttam senkinél.
Van egy Noble 4 a társaságban, de az is erős overkill.
Hobbywing Axe szabályozható róla, de sajnos nem tehető ki gombra. Szoftveres akadálya nem lenne a távról, de az Esc ROM-ba írja a beállításokat, ezért reboot-ol minden alkalommal, mikor kilépsz abból a menüből. Szóval én ezt Arduino-s tapasztalatokból kiindulva nem nevezném okos megoldásnak.
Szerintem a csatornára kivezérelt beállítások nem a legjobb irány, ha már elérhető az adatbusz mellette.[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
Teasüti #7693 üzenetére
Ez a táv márka nem ilyen alis valamit ?
Sanwa futaba illetve amit írtál nooble 4-ek elvileg jók lehetnek. (Régen a skyrc-s távokat sok helyről tiltották, mert annyira zavart minden más távot, azóta nagyot fejlődtek)Sok re-brandelés van az rc világába, az hogy másolnának nem hiszem, inkább megveszik és kiadják saját néven. Futaba ESC -> Acuvance ESC, hobbywing esc -> OMG Polaris esc-k, KAVAN -> Mibo (servok), Powerhd -> yoko talán.
Az az igazság a Triálhoz nem kell annyira okos esc, de a fusion pro is inkább árértékbe jó, meg hogy a szenzoros rész el van rejtve, sok kábelt sporolva, az axe r3 pl állítható noble plus-ról tudtommal.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
ferrari0819 #7683 üzenetére
Ceruza akku? Én mindenképpen olyat vennék, ami cellánként függetlenül tölt. EBL pl. egy jó márka. Például.
Jah, ez akkupakk? Akkor tárgytalan.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7682 üzenetére
Dumbo DDF-350 tudja mixelni a csatornákat. Sajnos az arányt nem lehet állítani, csak menüből. De kezdésnek megteszi. A következő lépcső sajnos az már a 300-400 dolláros kategória vagy egy Noble NB4+ személyében, vagy egy Radiolink RC8X ami gombról szabályozható mixelést tud.
Nem tudom mennyire buta a Fusion Pro mással összevetve. Állítólag a Hobbywing a fáklyahordó, mindenki más csak másolja őket. Ez mennyire igaz?
Ha körülnézek a Hobbywing termékpalettáján és megnézek mondjuk egy Axe R3-at, testreszabhatóság terén az sem nyújt sokkal többet egy Fusion Pro-nál. Oké, kapunk csatornáról szabályozható beállítást, kettőt is. De maguk a beállítások azok kb átfedésben vannak. Olyan nagyon nagy innovációt nem látok egy "buta" Fusion Pro és egy Axe R3 között. Mit tud a többi gyártó crawler vonalon amire azt mondanád, hogy "okos"? -
ADAM1337
nagyúr
válasz
ferrari0819 #7690 üzenetére
-
JoinR
őstag
válasz
ferrari0819 #7685 üzenetére
SkyRC Imax B6 tud bármit tölteni.
-
ferrari0819
tag
válasz
ferrari0819 #7685 üzenetére
-
ferrari0819
tag
válasz
ferrari0819 #7685 üzenetére
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
ferrari0819 #7683 üzenetére
Milyen árba gondolkodol ?
-
ferrari0819
tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék NI-MH AA 7,2V típusú akkumulátorral kapcsolatba. A töltő kérdését szeretném megoldani olyannal, ami legalább egy piros-zöld lámpával jelzi a töltés folyamatát és befejezését. Jelenleg olyan van hozzá ami semmit nem jelez. Tudtok ajánlani hasonló megbízható töltőt? Nagyon köszönöm a segítséget![ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
Teasüti #7679 üzenetére
Valahogy máshogy oldanám meg, a beépített rész túl bonyolítja a dolgot, így, mivel 2 esc 2 motort megoldani, hogy 1 távról jól állítható legyen, kell hozzá egy normális táv is, ahol lehet mixelni a csatornákat vagy tud 2 esc-t is kezelni. (Szerintem amúgy a fusion pro egy buta esc beállítás terén)
-
gabe_
őstag
Elhasznált lipo 2s akksit hova érdemes kidobni? Mehet sima elem/akksi gyűjtőbe?
Sovány szakácsban sose bízz!
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Teasüti #7679 üzenetére
Filóztam két Hobbywing 1080 G2-n is a csatornáról állítható drag brake miatt, meg mert egy Fusion Pro árából megvan az egész konfig motorostul. De mivel csak egy sebességem lesz és az új váltó áttétele picivel rövidebb (kb 8:1) a gyári váltó első fokozatánál (kb 7:1), ezért mindenképpen vmi olyan kell, ami tud pörögni is ha kell. A Fusion Pro az tud.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
ADAM1337 #7678 üzenetére
Elektronikus overdrive, dig, stb. Rádióról szabályozva.
Azon én is filóztam, hogy a két FOC valószínűleg durván egymás ellen fog menni, de csak a húzó felén számítok kiugró áramfelvételre. A húzott félen felteszem a FOC vissza fog venni a nyomatékból, talán akár pici negatív irányban is (drag brake módban). Viszont így megoldható az RPM különbség tartása. Ha kikapcsolom a FOC-ot, akkor tisztán nyomatékelosztás lesz akármilyen RPM mellett, ami bár nem életszerűtlen, de nem feltétlen eredményez overdrive-ot se.
Arra is gondoltam, hogy egyik végében lenne csak FOC, a másik normál módban üzemelne, így nem dolgozna aktívan ellen a húzó oldalnak, max csak elkönnyülne - ami jót tesz az áramfelvétel szempontjából.
Azért Fusion, mert jobb alternatívát nem ismerek és már van egy ilyen motorom. Elég venni még egyet. Valamint programozható, szóval lehet kísérletezni többféle konfigurációval: pl elől nulla drag brake, hátul max drag brake és így kapok egy kézifékes fordulást a Sherpa-n.[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
Teasüti #7677 üzenetére
Miért 2 fusion-ból akarsz dual motoros setupot építeni ?
Mi lenne a cél ? Ha az hogy szinkronba menjenek az megoldható simán, 1 esc 2 motorral.
A 2 Foc ami teljesen meghiúsítja ezt az építést, vagyis nem lehetetlen, de szerintem értelmetlen, sok Y-ozással megoldható így, 1 vevő, Y-ba a ch2, oda berakni a motort, a Motorok bemenő kábeleit valami xt60 toldóval összerakni 1-nek, és úgy mehet 1 aksiról, 3cella bőségesen elég a projekthez, a fusion-ök takarékosak.
Egyébként mi lenne a cél ? Overdrive vagy hasonló ? -
Teasüti
nagyúr
Hali!
Kérdezném azoktól akik már ezer éve benne vannak a szakmában,
ha két motoros crawler járgányt építek, akkor mik a lehetőségek az akkumulátoros táplálást illetően? Amiket láttam videón dupla motoros gépeket, ott motoronként külön akku volt bekötve. De ezek mind nagy teljesítményű és méretű verseny gépek voltak.
Ha megnézek mondjuk egy két motoros MOA-t, ott láttam olyat, hogy egy picike akkuról megy minden. Ha jól le van áttételezve és csak kúszik a gép, akkor átlagban elég lehet. De ami engem aggaszt, hogy ha FOC-t szeretnék használni, ott a motor szabadon fogja változtatni a felvett teljesítményt terheléstől függően.
Szóval jól gondolom, hogy rossz ötlet 1 db 4 Ah 50 C akkuról meghajtani két Fusion Pro-t?
Papíron 200 Amperig tud elmenni az akku, ami folyamatos teljesítmény mellett oké.
De 200 Amperes csúcsáramra van specifikálva a Fusion Pro (60 A folyamatos). Ebből kettő az végzetes lehet.
Helyem nemigen van kettő darab Stick akkunak egy 10th scale crawler-en, és a több kisebb akku se igazán megoldás elektronikailag.
Mik a gondolataitok?[ Szerkesztve ]
-
BullZeye
veterán
nem jut eszembe semmi, ami korban neki illene, és szeretne.
ezt meg már évek óta kéri.
Távirányítós autóhoz pici, kapott egyet nagyszülőktől de nem tudja vezetni, gagyi on-off switches. Legot kapott, de nővére rakta össze, játszik vele, de szétesik és az nem tetszik neki.
Semmi képen sem 6km/h max sebességűt vennék neki, hanem valami combosabbat, csak ugye nem értek hozzá, ezért kéne egy topic ahol ezzel foglalkoznak apukák -
vendingo
veterán
Sziasztok
Mennyiből lehetne összehozni egy elektromos segédmotorral rendelkező belépő vitorlázó gépet minden hozzávalóval? A legalapabb legolcsóbb válzozat érdekelne, ami már használható.
Szívesen kipróbálnám, de ha nem jön be, akkor ne fájjon megválni tőle.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
JoinR
őstag
válasz
BullZeye #7662 üzenetére
Én inkább lebeszélném és vennék valami értelmes dolgot helyette.
Nekem is volt ilyesmi közel 30 éve, a maiak biztos jobbak, de amúgy iszonyat macera, alkatrészellátás erősen kérdéses, tök sok helyet foglal, pár év alatt kinövi, ami igazából mindegy is, mivel pár hét után már nem fogja érdekelni, mivel baromi lassú. Resale value zéró, bár utóbbi előnye, hogy pár tízererért tudsz venni valamit jófogáson.. -
BullZeye
veterán
Jobb topicot nem találtam, bár tény, hogy azt se tudom hogy keressem
4 éves fiú gyerek szülinapjára szeretnék venni egy elektromos autót, amit tud vezetni.
Ismertek fórumot vagy facebook csoportot, ahol ezekkel foglalkoznak, és az 1000 féle gagyiból megmondják melyik az ami jó és időtálló? -
ADAM1337
nagyúr
válasz
headhunter86 #7656 üzenetére
Fém hajtásra grafitot szoktak, de teflon spray-t is szoktak hajtásba fújni.
-
headhunter86
senior tag
Milyen olajat használtok a fém részek kenéséhez? Rozsdásodás elkerülése végett kellene és kis kenés a kerék körüli fém részeknél. Mindenféle hajtás dologhoz. Most befújtam kicsit WD-40-el, de nem tudom nem árt a műanyagnak? Mert írtak nekem külföldi fórumon ilyet.
[ Szerkesztve ]
-
Emunem
senior tag
válasz
Teasüti #7652 üzenetére
Enyém fénykorában
most 2 gyerek után:
Folyamatosan jönnek a cuccok hozzá, csak idöm nincs összerakni. Most pl a vontató horog utánfutó szemmel csomagban van úton egy szervotartós elsö lökös tartó társaságában a kínai terület felöl. Hogy ki fogja beépíteni... ?azt még nem tudom.
"... hát persze ..."
-
Teasüti
nagyúr
Én ahogy elhallgatom az elvtársat, aki heti többször dagonyázik és teszi bele a 10-20 km-eket heti szinten, hogy kb minden kopóalkatrész itt. Komplett csapágyszett 6-8 havonta. Szervók 9 havonta. Néha elreccsen ez-az, akkor új diffi, új tengely, új kerékagy, stb.
Tegnapelőtt a zöld járgányt a parkolóig vontattuk, mert elment elől először az egyik kerékagy, majd némi három kerékhajtást követően a másik oldal is tört. Utána RWD-re alakult.Ma egy gép amin Traxxas lánckerekek vannak, itt ezen vmi beállt. Nem tudni még, hogy mechanikus vagy elektronikus a probléma, de teli gázra alig csinált vmit.
Ezen meg tört a hátsó diffi, szóval a túra második felében FWD-vé alakult és csörlővel húztuk fel mindenhol.
Ezeken minden fogyóalkatrész.[ Szerkesztve ]
-
Emunem
senior tag
válasz
Teasüti #7650 üzenetére
tudom, triáloztam egy ideig, truggy-ban, amikor 60-al száguld kicsit szemmel láthatóan idegrohamot okoz az autónak.
Mondjuk trial gépem is max poros volt, én amolyan megfontoltabb autós vagyok. (Mondjuk tengervízben is jártam vele tengely magasságig, na ott paráztam kicsit, ki is cseréltem rá 1 hónapra csapágyat, gömbfejeket... rozsdásodtak mint a baj)
"... hát persze ..."
-
Teasüti
nagyúr
Ebben a kategóriában egy kis extra súly mindig jól jön a kerékben.
Nálam a beadlock egyelőre jól tart. Még nem fújt ki sehol és úgy tűnik víz sincs a kerékben.
Ma leteszteltem a fehér szilikont a dobozon. Full redneck téma volt.
Majd idővel kiderül, hogy megdöglik-e a vevő vagy nem. Ha víz ment a dobozba, akkor hamarosan megeszi a vevőt. Ha működik tovább, akkor majd pár hónap múlva belenézek.[ Szerkesztve ]
-
Pro!Petya
addikt
válasz
headhunter86 #7640 üzenetére
Tegnap takarítottam meg pont a typhont , legalább fél kiló föld/sár/fű/levél/homok jött ki belőle...
Konkrétan vésni kellett róla le a cuccot itt ott... pedig csapatás után csak pár óra múlva álltam neki takarítani.Lehet nálam van a hiba de ez a kifújás és fürdetés max a 10%-át szedné le a kosznak
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Lyukas gumival csak óvatosan! A szikla mászós Hyrax klónt én is lyukasztottam, mert a felnin nincs szellőző.
De ha sáros víz megy a gumiba, az megeszi a szivacsot.
Tiszta víz oké, de kiszáradni nemigen fog az se magától.
Ha meg már szárítani kell, abból szétszedés lesz.Más meg azt mondta nekem, ő nem szellőzteti a gumikat amikkel vizet és sarat látnak. Sőt, még vékonyan kinyomja szilikonnal a peremeket, hogy véletlenül se menjen bele semmi.
Aztán elfelejti az egészet, amíg nem felnin megy a kocsi.[ Szerkesztve ]
-
Emunem
senior tag
válasz
Teasüti #7629 üzenetére
Én átlag user vagyok, nem hardcore-redneck.
Amúgy vizes zuhany után is jó a kompresszor, ki fújod a vizet azokról a helyekről, ahonnan nem tud hamar kiszáradni, nem tudod kitörölni. Alapvetően kezdőnek csak akkor ajánlom a zuhanyt, ha érti/tudja a gépe működését, hol mennyi vízzel (ecset+) lehet mosni, mit kell kenni, nehogy a rossz kénes miatt aztán pont egy felesleges kopó-csiszoló csomópontot csináljon az autón.
Bár ha van elég olcsón pótalkatrész, és ideje szerelni, akkor felőlem zuhany + sározás sem probléma. Nekem a vizes gumi ellen azt tanácsolták, hogy bőrlyukasztóval csináljak likakat, amin kimegy a dzsuva. Be is be tud, de ki is. Aztán monsteren amúgy is kopott a gumi mint a veszedelem, szóval nem volt gond."... hát persze ..."
-
mormota79
tag
válasz
headhunter86 #7640 üzenetére
SG modellben találsz mindenféle viszkozitású olajat difibe és telóba is.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7640 üzenetére
Igazad van. Ha neked megér ennyi melót, hogy megőrizd az esztétikai állapotát néhány csavarnak, ám legyen!
Használatit nézted? Nem írják benne, hogy milyen olaj kell bele? Természetesen el lehet térni a gyáritól mindkét irányban. Gépzsír sem ördögtöl való, ha limitálni szeretnéd a csúszást a két oldal közt vmilyen mértékben. -
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7637 üzenetére
De amúgy mit szeretnél a diffivel?
Kenni vagy tuningolni? Ha csak kenni, akkor vékony réteg zsír a fogakra és jó vagy. Nem kell kinyomni az egész űrtartalmat feltétlenül zsírral, ha nem célod limitálni vmilyen mértékben a diffit.
#7640headhunter86
Ebben van tömítés. Tök jó!
Akkor tehetsz bele folyós mézet is, nem folyik ki talán nyomás alatt se.[ Szerkesztve ]
-
headhunter86
senior tag
válasz
Teasüti #7639 üzenetére
Ezt a videót nézd meg 5 perc 12-től, így néz ki a difi, amit aztán összerak utána és teljesen zárt. Ilyesmi olajat keresek és a videón is látszik, hogy ez olaj, én közönséges zsírt nem mernék oda tenni.
Fürdetés után kifújni azért lenne jó, mert nem rozsdál be, meg a bennragadt apró sz*rok is kijönnek. Pl. vannak ilyen mélyen ülő csavarok, amibe simán megül a víz, na ha kifújatod az tuti kiviszi.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7637 üzenetére
Diffi olaj az csak a nevében olaj. Akkora viszkozitással azt én már zsírnak nevezném. Mindenesetre folyósnak nem lesz folyós, különben nemes egyszerűséggel kifolyna belőle.
Tudtommal nincs tömítés a diffiben.Itt azért eszméletlen nagy fordulaton pörög a cucc. 60-70 km/h-val is tud menni ez a kis dög.
Még egy ok, hogy ne legyen folyós. Közönséges olaj nem marad meg ekkora fordulat mellett. Vagy vmi jó ragadós zsírspray szokott nagy fordulatú dolgokra menni, vagy csapágyzsír. Persze ha mégis tömített alkatrészről beszélünk és tudja tartani a nyomást, akkor akár olaj is mehet bele gondolom.
Amúgy diffinél ha tuningolsz, akkor a viszkozitás változtatásával lehet állítani mennyi nyomatékot akarsz összezárni a két oldal közt. Van aki viasz füldugóval tömi ki a diffit így lezárva azt.Fúvók: Marad a zuhany, meg szüleimhez ha viszem ott van kompresszor, ott majd jól kifujatom néhanapján
Ha fürdeted, akkor nem látom értelmét sűrített levegőzni. Azzal porolni lehet.A sarat és koszt nem fogja lehozni. Sűrített levegőt megkockáztatom csak az használ, aki a nedvességtől óvja a gépét. Bár lehet tévedek. Majd kijavítanak.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7632 üzenetére
Amúgy néztem ezekről az akkus fuvókról tesztet egyszer. Volt egy az egész mezőnyben, ami nem hazudott a reklámban, de Európában nem volt kapható (US only). Árban se épp olcsó. A mobil kompresszor felébe kerül és még mindig csak egy gagyi akkus ventilátor, a másik meg sűrített levegős kompresszor.
[ Szerkesztve ]
-
headhunter86
senior tag
válasz
Teasüti #7636 üzenetére
Jaja, úgy lesz! Annyi, hogy azért figyelek, hogy ilyen dzsuvás időbe nem viszem ki. Száraz idővel szerintem jó lesz. Meg tegnap már le is törtem a hátsó szárnyat, de szerencsére az pont adtak hozzá gyárilag tartalékot.
Ilyen minuszokban, mégha az akksit melegen is tartom, a műanyagok jóval keményebbek és előbb törnek, nincs meg az a rugalmasságuk. Nem mellesleg a talaj is fagyott.
Tavasszal azért jobb lesz a helyzet, ha addig túléli a járgány
Tartalék alkatrészeket már néztem Alin, az oké lesz. Most is várom a tunning cuccokat onnan (táv, gyro, jobb szervó, szélesített nyomtáv).
Amúgy még ennél a márkánál maradva még az MJX 10208-at néztem, ha ezt a méretet kinőném.Szerk.:
Difi olaj téma: Oda zsírt? Az nagyon sűrű oda, oda ilyen átlátszó nagyon folyós cuccot raknak. Itt azért eszméletlen nagy fordulaton pörög a cucc. 60-70 km/h-val is tud menni ez a kis dög.Szerk 2.:
Fúvók: Marad a zuhany, meg szüleimhez ha viszem ott van kompresszor, ott majd jól kifujatom néhanapján[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7635 üzenetére
Esztétikai probléma. Szard le!
Ezek felnőtt játékok, amikkel repesztenek fel-alá. Természetes, hogy lesz sérülés, törés, szerelés, stb. Nem az a dolga, hogy szép legyen. Ha igen, akkor vitrin és ne játssz vele kint!
Ezek az alkatrészek amúgy is fogyóeszközök. A kardáncsuklók szoktak törni idővel.
Majd Ali-ról érdemes venni pótalkatrészeket.[ Szerkesztve ]
-
headhunter86
senior tag
válasz
Teasüti #7634 üzenetére
Tegnapi fürdetés után láttam mintha rozsdásodna ez a cucc ami hajtja a kereket, de lehet csak a kosz meg a víz. Nyomtam rá finom olajat, hogy jól csússzon az ilyen helyekre.
Valamint amikor levettem a kereket a menet is barnás volt, szóval nekem gyanús, hogy rozsda. Bár nem tudom, hogy fél nap alatt be tud e rozsdásodni. -
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7632 üzenetére
Ilyet én fényképező lencséjéhez használok, hogy az apró porszemeket lefújassam anélkül, hogy megérinteném. Másra nem jó. Amúgy mi a baj a zuhannyal? ESC általában vízálló, akkut nyilván kiveszed előtte (de annak se árt a víz amúgy; a cellák légmentesen zártak). A motor ha brushless, akkor vízálló elvileg. Szervók vízállóak. A kocsin minden rozsdamentes a gagyi csavarokat leszámítva. A kerékbe ne menjen víz, mert azt szívás kiszárítani. De ha le van ragasztva vagy beadlock van rajta, akkor abban se lesz víz. (Viszont ha szellőztetve van a felni, akkor ott be fog menni a víz. De ha tócsába belevereted, akkor gondolom nem idegen gumit szerelni se.)
Zuhanyfejjel levereted nagyjából, majd ha akarod, akkor szappanos vízzel tisztára lehet suvickolni. Ha nem, úgy is jó. Zuhany után esetleg a csuklókat és forgáspontokat egy kis WD40-nel megküldöd és kiteszed száradni. Amit zsírozni kell az meg eleve úszik a zsírban, oda sok gané nem megy.#7633
Teló olajat Aliexpress-ről leginkább. 7 nap alatt megjön.
Zsírból bármilyen gépzsír megteszi, ami bírja a nagy nyomást és fordulatot, valamint vízálló. Ami mondjuk csapágyba jó, az ide is. Én diffibe is azt tettem, ami ilyen jóvanazúgy alapon működik. Ha tuningolni szeretnél, akkor nyilván vehetsz bele kimért viszkozitást is. Ha csak kenni szeretnéd, akkor sima gépzsírt bele.[ Szerkesztve ]
-
headhunter86
senior tag
Differenciálba keresek szilikon olajat. Úgy olvastam 30k kell hátulra és 80k előlre.
Illetve majd a motor piniont és a mellette lévő fogaskerekekbe zsírt.
Meg majd kell a lengéscsillapítóba is idővel olaj.
Ezeket hol lehet itthon beszerezni? -
headhunter86
senior tag
Ha mást nem veszek egy ilyet
Amúgy én találtam ilyen fujatót amivel pl. PC-ket lehet kifújatni. -
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7630 üzenetére
Pl. egy ilyen? Mobil kompresszor néven találtam Amazonon. Hálózatról megy és pici 5 literes tartállyal jön. Tényleg csak felfújni jó, meg kicsit porolni. Viszont nem olcsó eszköz.
Olcsón nincs, csak ezek a kerék pumpák. De semmi, amin tartály lenne.
-
headhunter86
senior tag
válasz
Teasüti #7629 üzenetére
Jóó hát ez kicsit más igénybe vétel. Én terepen küldöm neki és ott szedi össze a koszt és most olyan az idő, hogy kicsit nyirkos is.
Nálam a kompresszor teljesen elég is lenne, csak mivel panelos vagyok ide nem igazán akarok kompresszort... Remélem lassacskán majd családi házba megyünk és akkor nem lesznek ilyen visszatartó erők.
Amúgy nincs valami kompakt kézi kompresszor ilyen apróságok kifujatásához?Közben megvan a kis 3D nyomtatott nagyobb vevőtartó. Ragasztottam a tetejére egy kis kemény szivacsot, ha fejre esik kicsit puhább legyen, ne törje el a kasznit.
-
Teasüti
nagyúr
Hogyan tisztítod le levegővel ezt, meg ezt?
Az utóbbi gazdája bele is borult és van, hogy csak a teteje látszik ki.Csavarok rozsdálnak eddig még csak. A Sherpa tele van csatlakozóval dobozon kívül, ahogy a fenti képen látható. Ott a kontaktok valóban megsínylik hosszú távon, de ez a hobbi része.
Minden más vízálló, alumínium vagy műanyag. Tengelyek is kinyomva gépzsírral...[ Szerkesztve ]
-
Márkus 2012
újonc
Heló kezdő tiny woop drónt keresek 40 ezer ért.
Esetleg a emax ez pilot-ot néztem .mit gondoltok?
-
Emunem
senior tag
válasz
Teasüti #7626 üzenetére
nálam kompresszor kerül elő, ... vízzel tisztítani (nyakon önteni) nem mindig szerencsés. (csapágyak, csatlakozók, etc...)
Ez a traxxas sara, mert ök reklámozták úgy, hogy a Velineon szettek mennyire bírják, meg minden (mondjuk csapágyaik tényleg jó minőségű tömítést kaptak) hogy csapatás után a kádba téve le lehet zuhanyoztatni... (Azt hiszem Revo-nál csinálták)[ Szerkesztve ]
"... hát persze ..."
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7624 üzenetére
Nem örökös ugyan, de állítólag pár hónapot kibír.
Ezzel nyomtam ki a doboz kivezetését. Körben van tömítés, csak a madzagoknál nincs.
Meddig bírja, majd kiderül. Mondjuk már volt vízben nálam a vevő. Kicsit saras a NYÁK és pár tüske, de még megy.
Majd pár hónap múlva kiderül, hogy működik-e még és vízben áll-e a doboz.
Ha az erdőben nem is merül alá teljesen - nem szeretem beküldeni a mocsárba a kerék magasságánál mélyebben -, otthon azért a zuhany alatt le van csapatva rendesen kívül-belül. -
Emunem
senior tag
válasz
headhunter86 #7624 üzenetére
plasti dip sok helyzetben doboz nélkül is véd, csak okosan kell csinálni.
Amúgy az a sárga is nyomtatható, TPU anyagból. De egy beföttes gumit ha belevágsz, sokszor pont jó bele.[ Szerkesztve ]
"... hát persze ..."
-
headhunter86
senior tag
Na megoldódik a vevő dolog is. Rendeltem egy DumboRC DDF-350-et P6FG vevővel, ami gyros.
Csak mivel ez egy 1:14-es autó a gyári vevője eszméletlen kicsi, amit egy dobozba tettek, egy normál méretű vevő nem fér bele. Kivágás helyett találtam 3D nyomtatótt mintát, amit egyik ismerősöm kinyomtat nekem. Hallelúja!
Azt mondjátok meg nekem, hogy mi az a sárga cucc a képen, amitől vízhatlanná tudom tenni az illesztésnél, mert eddig minden menet után mosnom kellett a járgányt.
Vagy mit használjak ami könnyen fellelhető és tömít.Remélhetőleg az én 3D nyomtatott cuccom is ilyen lesz:
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7622 üzenetére
Fém kerekest találtam csak, így rendeltem külön szivacsot hozzá. A fém valóban hideg, a szivaccsal mindjárt kellemesebb lett a fogása.
De ebben az időben amúgy is kesztyűben vagyok. Ahogy látom már van készleten szivacsos kerékkel is.
Amúgy ha kinyomod a dobozt fehér fürdőszoba szilikonnal, az elég sokáig tart állítólag. Nekem ezt javasolta vki, aki napi szinten sarazik és magának épít gépet a lakatos munkát is beleértve és 30 éve nyomja.
Vagy ha dobozon kívül hagyod, akkor húzd bele egy lufiba és kötözd le a végét! Ezt is ő mondta.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7620 üzenetére
Igen, igen, igen.
-
headhunter86
senior tag
válasz
Teasüti #7619 üzenetére
Gyári vevővel nem fog menni.
A stock távirányítón van egy kapcsoló, aminek három állása van: OFF, 70%, 100%. Tehát két lépcsőben lehet állítani a max powert.
Arra gondoltam, hogy a DDF-350-en meg lehetne e azt oldani, hogy az egyik tekerőre beállítom a végpontot. Tehát ha feltekered 100%-ra akkor a végpont 100%, ha csak 50%-ra akkor 50% a max power, amit te is írsz.
Vagy esetleg az oldalán lévő három állásúra lehetne ilyet tenni, hogy 50,70,100% a három állás értéke? Gondolom akkor ez is megoldható. Igen, egysebességes a gép.A vevő elhelyezését, meg valószínűleg így fogom megoldani. (nem saját kép)
Kivágom az oldalát és kész. -
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7614 üzenetére
Távnál van egy ún. Double Ratio funkció a CH1 és CH2 csatornákhoz, amivel menet közben tudod állítani a limitet. Pl. csinálhatsz 2-3 virtuális sebességet, ha amúgy nincs a kocsiban sebességváltó. Ez az a járgány, aminek a stock távósa csak 70%-ig engedi visszavenni a gázt? DDF-350-nél nincs ilyen limit. Ezért javasoltam feljebb a 3S akkut és csak simán leveszed irányítható szintre a gáz limitjét. Én a Sherpa-nál Fusion Pro mellett 55%-ra állítottam a végpontot, majd a Double Ratio-t kitettem az egyik potenciométerre, szóval 0-55% között szabadon állíthatom a max gázt menet közben. Vagy ott van mondjuk a három állású kapcsoló. Tökéletes a sebességváltásra, ha másra nem kell.
Gyári vevő az milyen protokollt használ? Ha az is közönséges FHSS, akkor lehet párosítani a DDF-350-nel akár.
Én Aliról rendeltem egy 10 csatornás gyro-s vevővel. De én a kocsi gyári Absima (ugyanaz a gyártó) vevőjét használom jelenleg.[ Szerkesztve ]
-
mardal84
tag
válasz
headhunter86 #7612 üzenetére
Én kb a megjelenés óta használom a ddf-350 és eddig teljesen meg vagyok vele elégedve,folyamatosan jön hozzá firmware update, amikben új funkciók is jönnek. 4 autónál tartok amit ezzel irányítok. A 10 csatorna meg a legjobb így a trx4-ben a 2wd-4wd is menni fog.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7616 üzenetére
Nyugodtan. 5%-al kevesebb szuflád lesz. Ennyi. Valóban balansz módban érdemes csak tölteni, aztán megvárod míg befejezi teljesen vagy nem, te dolgod.
[ Szerkesztve ]
-
headhunter86
senior tag
válasz
Teasüti #7615 üzenetére
Mindenképp Balance töltést indítanék, csak mondjuk 95%-ig töltöm balanszolva, így a végén a 300mah-os tökölést skippelem, viszont a cellák feszültsége kb. azonos lesz.
Úgy rémlik nekem, hogy régen is csináltunk ilyeneket, sőt, szerintem vannak olyan töltők ahol ezt be is lehet állítani, hogy mondjuk csak 95%-ig töltse fel. -
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7614 üzenetére
Elektronikai szempontból nem számít a balansz igazán, amíg egyik cella sem éri el az alsó vagy felső határt. Extrém esetben viszont kicsúszhatsz az egészséges tartományból és a kocsi nem fog időben lekapcsolni. Fesz. védelem mondjuk 3S Lipo esetén 9,9V-nál kapcsolna, de van mondjuk két cellád ami még 3,3V felett van és van egy cellád ami már bőven 3V alatt van, akkor az megsínyli... Töltésnél meg töltőtől függ, hogy mennyire okos. SkyRC pl. normál/gyors töltés közben nem használja a balansz portot, szóval akkor is tölt ha ezt lehúzod (S65 legalábbis így működik). Felteszem nem fog megállni a töltés ha az egyik cella eléri a biztonsági határt. Ha a töltőd gyors töltés közben is figyeli a cellákat, akkor gondolom amúgy is megállna ha valamelyik a 100%-ot eléri. De ha nem áll meg, akkor ott bajok lesznek és nem kicsi. Amíg csak pár százalékban térnek el, addig igazából nem oszt vagy szoroz a balansz. Ezért fontos néha ellenőrizni a belső ellenállást is, mert ha lényegi eltérés van a cellák közt, akkor a teljesen feltöltött akkuddal mire lekapcsol az esc, addigra kicsúszhatsz annyival a balanszból, amennyivel eltérnek a cellák ellenállása egymástól. Ezért fontos, hogy az esc-t ne a cellák alsó határára állítsd be (Lipo 3.0V), hanem egy fokkal felette (pl. 3,3V-nál kapcsoljon le).
Balansz töltés meg már a kezdettől egyensúlyoz amennyire tud, de amint az egyik cella eléri a 100%-ot, onnantól kénytelen behúzni a féket. Ha ekkor megállítod a töltést, nem lesz belőle semmi. Ugyanaz a következménye, mint mikor a telefonodat lehúzod 95%-nál. Annyival kevesebb ideig megy a játék.
[ Szerkesztve ]
-
headhunter86
senior tag
válasz
Teasüti #7613 üzenetére
Töltő téma: Ha csak 95%-ig töltöm az akksikat és nincs teljesen kibalanszolva? Azzal ártok neki?
Update: 1.5C-vel én meg is lennék 1 óra alatt a két akksira, 100%-ra töltve 20 perces balanszolgatással számolva.Táv téma: Enyémhez egy nagyon alap táv jött, ezt szeretném fejleszteni.
Ami érdekes lehet számomra, hogy lássam hány V-on áll az autó akksija, hogy mennyit mehetek még vele, ne merítsem túl, illetve jelezzen ha elértem a beállított feszültséget.
A finomhangolás, a görbék érdekesek lehetnek számomra is.
A túl sok extra csatornára nincs szükségem, egyedül világításom van.
Gyro-t használnék, de nyilván nem driftre, maximum stabilitás növelése céljából.
Valamint mivel elég erős a gépem még 2S-en is, ha meg aztán 3S-et is kipróbálnám jó lenne, ha egy csatornán példátul be tudnám állítani a max gázt, így pl. ha leveszem 60%-ra, akkor a gázkar teljes útja 0-60%-os power-en menne így kapnék egy szelídebb gépet.
Aztán ha durvulni akarok feltolom 100%-ra aztán mehet a kétkerekezés.
Egy szépséghibája van ennek a dolognak, hogy a gyári vevőm dobozba van és nagyon picike, és a P6DCG vevő nem fér bele, de megoldható doboz nélkül is, csak nem olyan szép és nem lesz vízálló (bár nem tervezek vele vizes terepen menni).
Még a DumboRC X6-on gondolkodtam, jóval szerényebb és nincs kijelző sem rajta. Igaz az csak kb. 18.000 lenne, míg a DDF-350 a kinézett vevővel 32.000 HUF.
Te hol vetted a DDF-350-et?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7612 üzenetére
Én csomagban vettem az első RTR járgányt és SkyRC S65 jött mellé. Később tanultam meg, hogy a 300 mA balansz árammal hiába menne papíron 1C-vel 1 óra alatt a töltés, még elszuttyog vagy 20-30 percet ilyen 0,1-0,3 Amperrel a végén. Néztem a nagyobb SkyRC tesókat, 700 mA volt eddig a legjobb amit láttam, de a dupla töltés és a sok száz Watt nekem erős overkill, meg az árából már sok minden mást is lehet venni.
Nekem egy hete jött meg a DDF-350. Mi a kérdés? Nekem laikusként stock rádióról váltva nagy előrelépést jelent. Sokkal kiméletesebb a szervókra nézve, ha rendesen be lehet állítani a végpontokat, stb. A kormányra is ráhúzva a görbét végre megy a lineáris érzet. 10 gomb az nekem éppen elegendő egy TRX4 klónhoz (4 szervó) és a csörlőhöz. De már indul egy Capra projekt, amit majd 4WS-re szeretnék átalakítani. Van 4WS funkciója, Tank mix, csörlő mix (két külön gomb ugyanazon a csatornán), van csatorna mix 2x. Állítólag "tudja a nagyok tudásának 90%-át", de 50 font az azért 50 font.
Videók alapján a Dumbo Gyro is egész használható, még akár belépő driftre is.
Én eddig boldog vagyok vele. Persze azért apróságokat változtatnék rajta, de nem néztem még nagyon bele miből áll moddolni a firmware-t.[ Szerkesztve ]
-
headhunter86
senior tag
válasz
Teasüti #7610 üzenetére
Köszi, ennyit nem akartam rászánni. Mivel 2S 3000mah-s akksikat töltök és a tatár se hajt, így ha a két akksit 1 óra alatt feltöli, nekem az már bőven jó.
Ma megjött a kis rosszcsont, még nem viszem ki, mert tiszta víz/hó minden, nincs kedvem összekenni első alkalommal.
Csavarokat átnéztem, meg egy-két helyen menetrögzítőztem.
Rengeteg extra alkatrésszel jött: +szárny, +kerékszett homokra, +felfüggesztés részei, +rögzítő pöckök, +kiskerék hátulra (nem jut eszembe a neve) +kaszni, +kasznirögzítő elem, +4db keményebb rugók, szerszámok, töltő.
Rendeltem hozzá egy kis extendert, amitől 1-1 cm-rel szélesebb lesz, hogy ne bukjon fel kanyarban, mert hajlamos rá.
Illetve agyalok egy ilyen távon, hogy upgradeljem vele a gyro illetve a jobb finomhangolás miatt: DUMBORC DDF-350. Ismeri valaki? Vélemény róla?
Most a jelenlegi gyári távon van 70% és 100%-os kapcsoló, ami a powerre vonatkozik, Gondolom ez azt jelenti, hogy a max kimenő jel 70%, ha arra van állítva. Ezt gondolom majd a DumboRC-n is be tudom állítani, akár egy potival is, hogy mennyi legyen a max kimenő jel, így pl. le tudom venni akár 50%-ra is és akkor a teljes gázúton sokkal finomabban adagolható lesz a járgány és akár gyerek is szórakozhat vele, mert nem áll rögtön kétkerékre. Jól gondolom?(Sok helyen írták, hogy a rögzítőt hajlamos elhagyni, így ezt a megoldást választottam, ez tuti nem esik le, amíg meg nem jön amit rendeltem hozzá).
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Én úgy emlékszem az én gyerekkori Nikko járgányomra, hogy a szomszéd gyerek ugyanolyan masinája simán adta a jelet az enyémnek.
Egymást zavartuk egyre nagyobb antennákkal.
Ha ebből indulok ki, akkor ezek a távirányítók nem voltak kódolva és jellemzően ugyanaz a csatorna volt mindegyiken. Lehet menni fog. -
Teasüti
nagyúr
válasz
headhunter86 #7602 üzenetére
Ha kicsit többet szánnál rá, akkor ez elég menő.
Megy AC+DC áramról, telefonról irányítható, kétszer 20A-t tud, és amivel eléggé odabasz a SkyRC-nek az az 1,5A-es balansz áram. Nem szarakodik még fél órát befejezni a töltést, ha a sebesség fontos szempont. SkyRC jellemzően 300-700 mA balansz áram között mozog típustól függően. Az alig 0,1-0,7 A a töltés végén még X ideig. 1,5 Amperrel azért gyorsan le lehet zavarni a balanszírozást.
Illetve ugye ezek általában már a nulladik perctől nyomják az egyensúlyozást, csak a végén mikor már csak egy-egy cellát kell tölteni mert a többi már határon van, na olyankor lassul le nagyon a SkyRC.[ Szerkesztve ]
-
JSaN
addikt
Sziasztok!
Van nagyon régről egy 1984-es rc autó. NIKKO audi, [konkrétan ez]
El kezdtem rendbe rakni. Viszont nincs hozzás távirányitó, igy került hozzám anno. Az auto alján irja hogy 27.125Mhz, ez alpján milyen távirányitót javasoltok olcsón. Ha veszek valami [ilyesmit] akkor azzal működni fog? Nem értek hozzá, azért mielött meg venném rá kérdezek itt.Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
headhunter86 #7607 üzenetére
Én ezt használom: [link]
-
headhunter86
senior tag
válasz
ADAM1337 #7606 üzenetére
Annyi, hogy a T100-ra az van írva, hogy 5A-es, az azt jelenti, hogy 6A helyett, csak 5A-val tudom tölteni. Mondjuk bőven belefér. Csatikat honnét szoktatok venni? Mert úgy látom ez XT60-as és nekem T csati kell majd, így kell egy átalakító, vagy forrasztanom kell. T-t régen nem használtam, helizésnél nem volt divat.
Szerk: 8,4 már a teteje, olyankor már balanszol amúgy se megy maxon a töltés, ha jól rémlik. Mondjuk lényegtelen, nagyjából ekkora teljesítményű töltő elég nekem.[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
headhunter86 #7605 üzenetére
Nem, pontos a matekod, én is azért írtam a t100at.
Szerk: annyi, hogy az 8,4v ami 50,4watt.[ Szerkesztve ]
-
headhunter86
senior tag
Köszi a tippeket! SkyRC T100 szerintem elég is lenne, ráadásul 20k körül meg is volnék.
Jól számolok, hogy 2 cellás 3000mah-s akksit 2C-vel 6A-ral kell töltenem. Ami azt jelenti, hogy 7,4Vx6A=44,4W, tehát jó vagyok a 2x50W-os töltővel, ha párhuzamosan akarok két akksit tölteni.
Viszont ha egy 3S 2200mah-os akksit akarok tölteni, akkor 11,1Vx4,4A= 48.84W, ami épp elég. (Szóljatok ám ha baromságot írok, mert nagyon régen modelleztem és kikopotak már a dolgok)[ Szerkesztve ]
-
Pro!Petya
addikt
válasz
headhunter86 #7602 üzenetére
Én most pl a Gens Ace IMARS D300-al szemezek.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
headhunter86 #7602 üzenetére
skyrc t100 esetleg ?
-
headhunter86
senior tag
Tudok ajánlani valami jó ár/érték arányú töltőt?
Régen így nyomultam, de eladtam és most közel sem kell ennyi kraft.
Most elég lenne, ha 2db 3000mah-os 2S töltőt tudnél párhuzamosan tölteni 2C-vel.
Maximum 3S megy bele a gépbe. Olyan tőltőt keresek, ami egyből 220-ba tudok dugni, ne kelljen hozzá külön táp.[ Szerkesztve ]
-
gabe_
őstag
Igen, ez lesz az, köszi 🙂
Egy csokiért vihető 😉
Sovány szakácsban sose bízz!
Új hozzászólás Aktív témák
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!
- Elektromos autók - motorok
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A gyári kábelek fontosságára hívják fel a figyelmet az új GeForce-ok gyártói
- iPhone topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Politika
- Házimozi belépő szinten
- YouTube
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest