- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Ég veled, KEndre! :(
- Milyen mosógépet vegyek?
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Mindent a StreamSharkról!
- A TLS, mint OSINT (nyílt hírszerző) eszköz
- Pi-hole, a reklám blokkoló (Bevezető)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Aktív témák
-
Pá
addikt
Abban más, hogy Ő nem is kért engedélyt, innentől nem lehet összehasonlítani a két esetet
Haug hozzátette, hogy az újonc Jaime Alguersuari is gyakorolhatott volna a Magyar Nagydíj előtt, ha a csapata, a Toro Rosso erre engedélyt kér.
"Védhető lett volna, ha adunk Jaime-ének egy tesztelési lehetőséget, de nem tudok róla, hogy érkezett ilyen hivatalos kérés" - mondta. - "Egy újoncnak talán mindig alkalmat kellene adni a tesztelésre. Én igent mondanék, ha kivételt kellene tennem."
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
laci666
senior tag
Ki az az Alguersari
Tán nem Michael Schumacher-rel akarod összehasonlítani.ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
JJános
addikt
Értem én! De az mennyi pénzbe kerül? És ezek ráérnek csak úgy nézelődni? Kinek a pénzét költik vizsgálódásra? Nem volna elég, ha infót szereznének. Miért kell Sumit hülyének nézni?
Felmerült? Mert olyan mint a tengeralattjáró.
Viktor77: Én sokat gondolkodtam anno. És nem vetek rá követ. Én is megtettem volna szerintem. Túl sok idő nem volt a gondolkodásra. És egyébként meg úgy tudom, hogy csúnyán megbüntették érte.
UI: Kimi felborította az autóját, a finn rallyn. [link]
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
-
Integra
titán
azzal, hogy szabályokat módosítanak szerintem önmagában nincsen baj.
azzal van baj, hogy kolosszális, ordas nagy, égbekiáltó baromságokat léptetnek érvénybe.
meglehet ezt csinálni, józan paraszti ésszel, kölcsönös együttműködéssel....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
Itt vannak a hivatalos FIA közlemények.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
MPowerPH
félisten
És mire mennek vele?
Ettől biztos lehetsz benne, hogy a Ferrari nem fogja megváltoztatni a döntését.
Bernie próbál rendet tenni, de rossz helyen kezdi. Csak egy embert kellene kidobni.FiA azt remélte, hogy a csapatok mindenképpen csatlakozni fognak, azért halogatták a nevezési listát. Ez is azt bizonyítja, ha a FOTA -val nem tudnak megegyezni, akor az nem a csapatoknak lesz rossz, hanem magának az FiA -nak.
Nem a FOTA függ a FiA -tól jelen esetben, hanem a FiA a FOTA -tól, csak erre még valahogy nem jött rá se Bernie, se Mosley.
Don't Tread On Me
-
Nowhereman
őstag
Itt inkább az a kérdéses, hogy a FIA el tudja-e indítani a bajnokságot...
Mert ugye már az N-tech is visszalépet, a USF1 is kijelentette: a ferrarival egy bajnokságba akar lenni, a Force India is a FOTA-t szimpatizálja a FIA helyett. A maradékból pedig még vannak akik hát nem tiszta fialások...
És ha nem lesz meg a 10 csapat 20 autóval, akkor a börni féle szerződések borulnak, és az F1 birodalom összeomlik, a FOTA sorozat pedig vetélytárs, pökhendi diktátor, és pénzügyi piócák nélkül marad. És a 8 FOTA csapathoz még visszatalálhat a Force India, csatlakozhat az USF1, pletyik szerint a LOLA és az N-tech, és talán még Frank tata is gondolhat egyet... Ha van stratégiai érzékük, akkor beveszik őket, hogy kinyírhassák a konkurenciát.Azoknak a csapatoknak melyeknek a F1- ben induni kell a szerződés miatt, akkor szimplán elindulnak egy kemény önkéntesen és kölcsönösen válalt sebességkorlátozó eszközzel: Y kromoszoma mentes pilótákat tesznek a fülkébe./és esetleg kikötik, hogy Danica Patrick nem lehet!/
Utánam a kondenzcsik!
-
wildrain
addikt
A Prius és az egyéb hibridek más lapra tartoznak, ezekben nagyrészt a motor tölti az akkumulátorokat, amik olyan nagy energiát tárolnak, hogy önmagukban tudják mozgatni az autót, emiatt óriási a tömegük és méretük, és nem utolsósorban nagyon drágák.
Ugyan az F1-es technológiával megegyező cucc természetesen ugyancsak hihetetlen drága lenne a közúti autóba, de legalább a méretüket nagymértékben lecsökkentették, továbbá megfelelően kompakttá és bármilyen autóba beszerelhetővé téve az ára is nagyot zuhanna a sorozatgyártás miatt.A Toyota szövegének eleinte én is bedőltem, de szerintem inkább arról van szó, hogy ők más irányba mentek eddig a hibrid rendszerekkel, mint a különálló KERS, és ezt a méretet, ezt a tömeget nekik is majdnem annyi fejlesztési munkába kerül kidolgozni, mint másoknak.
kétlem hogy az utcai kers-ekre a mostani f1-es komoly hatást tett volna (ha nincsenek az idióta korlátozások akkor igen, de így pff)
Jövőre már egész használható lenne a cucc F1-es szinten is, a megnövelt energiamennyiség miatt. Már az elején úgy kellett volna bevezetni, hogy vagy nagyon nagy mennyiségű, vagy akár korlátlan energiát vissza tudjanak vele nyerni. -
#70869248
törölt tag
Motort fognak kapni szvsz,...és nézd meg mondjuk a Force India-t..vagy bárkit amióta befagyasztották a motorokat, és uazt használják mint a gyáriak sokkal versenyképesebbek,..és a sokhétvégés motorok ellenére megbízhatóbbak az erőforrások mint régen.
Amennyiben sikerült ezt az egészet jól belőni, akkor nagyon nagyot nyerhetünk vele.... -
Ijk
nagyúr
Eddigi meglátásom szerint két dolog kell a vb-hez a tehetségen kívül (ami azért jópár versenyzőnek megvan). Vagy egy mezőny feletti, stabil kocsi, mint most a Brawn, vagy pedig szerencse. Az első szerintem egyértelmű; a szerencse vonatkozik a megbízhatóságra, boxkiállásokra, minden legapróbb paraméterre ami verseny közben elő jöhet. Alonso 2 vb-t szerzett az akkori verhetetlen Renaulttal, Sumi már nem is tudom mennyit. Kimi és Hamilton viszont ha úgy vesszük bemákolták a vb-jüket, mivel nagyon kiélezett helyzetben nyertek, úgy ahogy már sok más "sztár" pilóta az F1-ben.
Alonso kihez képest agresszív? Piquehez? Kimi kihez képest gyenge? Massához? (Eddig Kimi nyert vb-t, Massával szemben). Alonso elmúlt évi produkciója rendkívül gyenge, és ezt az autóra lehet fogni. Kimi elmúlt évi teljesítménye is gyenge, ezt kizárólag az ő motiválatlanságára lehet fogni. Kubica idén sehol nincs, biztos motiválatlan. Button viszont megtáltosodott, biztos a csinos barátnője miatt.
Ezzel a bugyuta okfejtéssel próbálok csak rávilágítani, hogy sokkal több múlik itt a technikán, mint azt itt sokan hiszik./人◕ ‿‿ ◕人\
-
Ijk
nagyúr
Hát én nem tudom mitől agresszívabb Alonso. Legalábbis ha az is az eredményét nem nagyon látom. Szerintem most Kimi is próbálja amit lehet. Különben meg én vagyok az utolsó aki tudja, hogy adott pilóta miért teljesít úgy a kocsijával ahogy. Lásd pl. Button, aki eddig esélytelen volt. Szerintem sokkal több technika van a háttérben mint személyes motiváció.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Oliverda
félisten
Meg egy Kova aki jókor megy majd a falnak.
Amúgy szerintem is fosig fogják majd tankolni megint az autót. Sok választásuk nincs. Talán a rajtnál majd lehet fogni pár helyet, de necces lesz mert itt könnyen lehet bukás is a vége. Mondjuk sokat nem veszíthet.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Na igen, Alonso nagyon szimpatikus lett főleg amióta eljött a mercisektől. Abszólút rá illik amit írtam. Hamilton is jó lenne, de őt már csak a nagy hátszél miatt se szeretik sokan, pedig hagyni kellene simán versenyezni nyugodtan őt is.
wildrain:
Mindig sportszerű volt, bár lehet, hogy túl keményen versenyzett néhányak szerint.[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
Úgy írom akkor, hogy amely pályákon sok stop&go típusú kanyar van nem jön ki annyira az a különbség, hogy most hogy fékez.
Az előbb említett kanyarokban rávolt kényszerítve hogy gázfröccsökkel vigye végig az autót, amely a kanyarbemeneti sebességet nézve nagy áldozat volt. : -) Viszont még így is elég szépen ment akkor a Ferrariban, de ez az autónak volt köszönhető minden bizonnyal.
De szó se róla szaporán kapkodja a lábát, így minimálisra csökkentve a hátrányt, de a kör végére ezekből összejön az a 2-3, esetleg 4tized.Apropó, pár felvétel már nem arról árulkodik, hogy így közlekedne, tehát lehet ez már csak a múlt, utána kell nézni valójában mi a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
Gyusz
őstag
Ha fel tudja tartani a mezőnyt úgy, hogy Glock elmegy mellette, az csak jó a csapatnak.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
-
Male
nagyúr
Ferrari szurkolók nem számítanak? ...ha mégis, akkor: McLarennél kezdtem neki szurkolni... persze azért a Ferrari volt az első akkor is... rossz csapatban volt
Miért fura, hogy jól érzi magát? ...ha nem motivált, attól még jól érezheti magát a csapatban... mindig van jégkrém, stb
-
#70869248
törölt tag
Szvsz most sok minden a Ferrari-n múlik, nagyon kevés a tesztkör, gyakorlatilag csak szabadedzéseken ezért a visszajelzések sokkal nagyobb fontosságot kapnak, és a tesztversenyzők sem tudnak annyira hatékonyan segíteni mint eddig...azaz nagyon fontos az összeszedettség.
A Ferrari ráadásul szeretné Vettel-t, Vettel pedig szeretné a Ferrari-t ..de ez az egész akár el is úszhat, ha a Ferrari nem mutat erőt.
Én nagyon remélem hogy nem esik szét a Ferka, mert a Ferrari mindig is kis szívcsücsök marad. Az úgy van rendjén hogy legyen etalon a versenypályán, ahogy a sportkocsik között is, nem kell olyan mértékű fölény mint amit Todt-Brawn és MS alatt elértek, de mindig is versneyeket nyerni képes, és az ellenfeleknek kihívást jelentő csapatnak kell maradnia. -
-=Sziszi=-
aktív tag
Tudom. Nem is mertem olyanra gondolni, hogy majd elveri Hamit a versenyen. Ne komolytalankodjunk
Csak Kova eddig semmit nem mutatott, Hami azért megyeget, erre most...
Briatore egy gyökér, miért járatja le magát hétről hétre?
Kellett ez a változás az F1-nek.
Barika csinálja azt amit neki kell, amit Schumi mellett nagyon jól megtanult. Második számúként hátvédet játszani.
JJános: Azért még nem tarunk ott mint anno amikor a Ferka uralkodott, úgyhogy ne und még. Majd ha jövőre is VB esélyesek lesznek és "vernek agyon mindenkit"(bár ez túlzás), akkor mondhatod, hogy unalmas. Meg akkor, ha Button a 3. versenyzőig leköröz mindenkit, és még csak nem is áll meg a kocsija több mint egy évig.
Ijk:most megint károg mint egy varjú Heh nem új szöveg tudom, de most nagyon vicces volt
Tényleg illik a helyzethez. Már hetek óta jár a szája ahelyett, hogya saját csapatával foglalkozna.
[ Szerkesztve ]
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
#95904256
törölt tag
Persze hogy nem tökéletes ez a meglehetősen egyszerű számítás, de ezt említettem is. Egyébként szívesen venném ha egy-két formulával vagy adattal megmutatnád hogy hogyan is lehetne finomítani rajta. Amíg ilyen nincs, addig ez a legjobb közelítés.
Másfelől az akkumulátorok több cellából állnak. Ha ezeket párhuzamosan kapcsolod, akkor könnyen orvosolható hogy rövid idő alatt ( 1 óra -> 6,5 mp ) legyen képes leadni az energiát, csekély súlynövekmény mellett.
-
Peat;)
veterán
Ebben a rendszerben egy féleképpen lehet felzárkózni: ha Button kiesik. Most hiába lesz mindig valaki második, legyen az Button akár...ha beelőzi néha egy toyota az még édeskevés lesz. Avagy 2 pont faragás...Olyan 30 pont előnyt kell összeszedni Buttonnak és már sima ügy ez az év. Ebből ha megnézed már elég sok megvan két futam alatt.
Éremrendszerben meg ha az év második felére elkészül egy jól sikerült autó, aminek most nincs diffúzora..nyernie kell és van esélye. Nem csak matematikai.
-
Motion_Blur
félisten
Nem hinném, hogy a brawn-i szintre mostanában bármelyik csapat is képes lenne felfejlődni. Az az érzésem, hogy időmérőn a Toyota harcba szállhat velük, de versenyen nem lesz kérdés. Buttonnak most is el kéne verni a csodálatos tehetséggel megáldott csapattársát és akkor már nem lesz kérdés az sem, hogy a továbbiakban kinek kit kell támogatni.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
Kínában és Bahrain-ben még biztosan indulhatnak, mivel a meghallgatás csak ezeket a futamokat követően lesz. Kínában már fent lesz a DDD + nyilván egy kicsit upgradelik az aero-t. Utóbbival a Ferrari is készül.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
Erről beszéltem én is. Nevetséges bagázs. Komolytalan és felelőtlen döntésekkel. Ilyen embereken múlnak győzelmek és VB címek...
Martin Whitmarsh: "A versenybíróság úgy véli, hogy nem bocsátottunk minden információt a rendelkezésükre. Semmiféle hazugság nem hangzott el a meghallgatáson. Azért nem továbbítottuk a teljes rádiókommunikációt, mert azt gondoltuk, hogy az FIA is a birtokában van, és nem gondoltuk, hogy döntő lehet. Nem történt szándékosság, és mindenki tudja, hogy az FIA lehallgatja a rádióbeszélgetéseket. A telemetriai adatok azt mutatják, hogy Lewis nem ment másképpen abban a körben, amikor Jarno Trulli elment mellette, mint az azt követő körökben. A telemetriai adatok nem szolgálnak bizonyítékul arra, hogy Lewis arra kényszeríttette Trullit, hogy menjen el mellette. Lewis csalódott, és én is igazságosabbnak tartottam a futam utáni döntést."
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
proof88
addikt
Nekem a futam összefoglalóknak kb a fele tetszik csak. Sőt igazából amik tetszenek, azok között is van olyan, ahol húzom a fogam, mert pont kihagytak egy-egy szerintem fontos kameraállást, vagy nem mutatják rendesen a dobogósokat, csak 1 vagy 2 embert... mondjuk ezek az összefoglalók tényleg azoknak jelentenek sokat, akik megnézték a futamokat rendesen. Valahányszor megnézek egy ilyen videót, újra szerelmes leszek a forma1-be.
Alig várom azt a sok szépet (és rosszat), amit a következő futamok tartogatnak számunkra.
-
kdave9
tag
Kova szvsz mintha hozzáért volna egy kicsit, két felvételt mutattak a rajtról, mindegyiken látszik, hogy kicsit irányt változtat az autó. De ha nem löki meg, akkor sem biztos, hogy el tudnak fordulni, ha meg jobban fékez, Kova tuti belemegy hátulról. Jobban kellett volna rajtolnia, akkor ez a tömörülés
-H-U-N-T-E-R-
-
!Overdose!
őstag
"SC valóban jól jött neki de pl. Buttonnak még jobban"
Buttonnak az lett volna a legjobb, ha nincs SC.
Más:
Trulli szerint Hamilton hirtelen húzódott le előle
"Amikor a verseny vége felé bejött a Safety Car, Lewis Hamilton megelőzött, de kisvártatva hirtelen lelassult, és a pálya szélére húzódott. Úgy gondoltam, hogy problémái vannak, ezért megelőztem őt, mivel nem tehettem mást"
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
De pont azután vezették be ezt az érzékelőset(Szingapúr)
Az meg veszélyes,mert nem biztos,hogy megáll a versenyző,bár eddig csak olyan esetet láttam,ahol sikerült megállnia.
A lámpa meg addig nem vált zöldre míg nem jó minden.Ennyi,ha ezt nem tudják megoldani,akkor bukta az egész.
-
laci666
senior tag
Nalátod végül sierült
De szerintem az RB5-tel nem lesz gond,ha jól tudom a rönyó hozzányulhatott a motorhoz de még kell egy kis idő és össze áll a vas.ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
[CS]Blade2
addikt
-
JJános
addikt
Én is gondoltam, hogy Hami is kint maradhatna, de körönként 20 mp-et eldobni, az sok. Ha később kezd el esni, egyértelműen bepróbáltam volna.
Nehéz verseny volt, nagyon nagy stresszeket éltem át. Pfff. De megérte!
Újabb összeesküvés elmélet van? Nocsak.
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
7Heads Drago
veterán
Btw ha Glock is rendesen cserél akkor nincs kérdés, ha nincs 1. eső nincs kérdés, ha nincs 2. eső nincs kérdés. Szóval én nem mondanám ezt akkora máknak (inkább a 3 külső okból eredő szopás/pech és 1 mák volt neki a futamon)
Nem ez a baj. Hanem azzal, hogy a Mercinél annyira határon autóztak, hogy ennyi erővel el is bukhaták volna. PL: Ha már az elejétől kezdve megy Kimivel, nem lett volna semmi.
És mégiscsak nyugis futamja lett volna. Tavaly pont ugyanígy bukta a címet. Ha a továbbiakban is így csinálja Hami és a Merci 50% esélye van a VB címre, és hiába vezet 3-5-7 pontal az utolsó verseny előtt. Nem is beszélve arról, hogy nyomás alatt hiába van eső. Nem tud koncdentrálni. Lesz még ebből baja később is.
személyesen az volt a legnagyobb pillanat a verseny után, amikor az olasz himnusz alatt Hamiltont mutatták ahogy ugrálnak a csapattal. 9 év óta VB a Meki!
Nem 9 év óta.. hanem, 9 év után újra.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
LOTR
addikt
-
hunnylander
őstag
Majd kiderul. A McLaren es a Ferrari komoly aldozatokat hoznak a cimnyeresekert. Nem szuksegszeru, de ennek megihatjak a levet. Honda, Williams, RBR, Toyota, sotet lovak, szerintem mindegyik tud autot epiteni. Ezidaig evekig rakodtak egymasra a fejlesztesek es maradt egy jelentos fejlesztesi lancolat, azert volt pl. bebetonozodva a Ferrari-McLaren dominancia es azert volt nehez meg egy BMW-nek is valamennyire felkapaszkodni a kozelukbe. 2009 merfoldko lesz. Uj alapokra kellett rakni a fejleszteseket, amire kevesebb rahatassal lehetnek az eddigi konstrukciok, vagyis nem eleg csak tovabbcsiszolni az idei autot.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
copin
őstag
Nekem nem. Mellesleg a Ferrari legalább a trikolort és a piros színt tartja. A Merci pedig mintha a Holdról jött volna. A BMW bezzeg, de ha megnézel más német csapatot (más kategóriában) ott is azért jelen van a német jelleg, igen, még az Audinál is.
AMD Power British racing green a Jaguarnál? Ez ugyanolyan hagyomány. De ez csak egy dolog a sok közül, amin ki lehet akadni, ha a Merci külsőségeit nézem.
Hány százalékban tulajdonos a Merci a McLarenben?
A szponzorok pedig jönnek-mennek.
[ Szerkesztve ]
-
copin
őstag
A nagy hazafi Merci német pilótát nem alkalmaz. Stuttgart ugyebár nem Németországban van. Még a fehér szín se elég menő nekik, de ez már régi történet*.
AMD Power Csak tudnám mit várnak el tőle.
Egyszer úgyis kicsapják, mert szerintem nem javul már sokat. Nincs a homlokán a "jel".
*:[link] Csak azért ismerem, mert Porsche tervezte. Fanja vagyok a modeljeinek.
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
nagyúr
-
Peat;)
veterán
Azért azt tisztázom hogy amit a pályán csinál én azt szeretem nézni Hamiltontól. Ebben az esetben engem az bosszantott fel hogy nagyon széles skálán ki lett boncolva a téma, ki miért milyen okból büntizte meg, a sport jövőjét kockáztatva, bemocskolva idei évet stb, miközben ilyenért más már kapott büntit és éppenséggel az a személy éppen így a vb-elsőségért folytatott küzdelmet. Azt meg bevallom hogy unszimpatikus a média felé tálalt Hamilton kép, az hogy az életben tök más az biztos, de én csak a nyilatkozatait látom, azt hogy miképpen változott a debütáló futamai során. Most az a helyzet hogy nem szerény, mondjuk így és ki van akadva ha olyanért büntetik meg amiért másokat már megbüntettek. Aki külön elbírálást akar én arra meg azt mondom, hogy hülye hisztis ego barom. Alonsora is írom hogy hisztizik stb., nos nekem ő a favorit. De ha hülyeséget csinál az attól még ugyanúgy hülyeség ha ő csinálja, max nem boncolgatom pl hogy levágdossa a boxbejáratokat idén és büntetlenül megússza. De nem azt írom hogy a bejárat van rossz helyen hülye FIA.
A Mclaren fellebezett, de már MI tudtuk hogy ez lehet hogy formailag is hasztalan. Ők meg pontosan tudták mi a helyzet, nem hinném hogy a tavalyi év után az ügyvédeik elfelejtették a szakmájukat. Csak csinálták a cirkuszt. Hamiltont sajnálom is kicsit, talán nem a legjobbkor van ennél a csapatnál és sokan vannak akik a nyilatkozatai miatt már a teljesítményével sem törődnek.
Én is befejeztem, a fentiért bocs.
[ Szerkesztve ]
-
Oczu
senior tag
Én is tudom, mindenki bukott evvel, de nem hagyhatom magam
ok, mint ahogy ezt Te is tudod és mindenki, ez ellen nem tehetünk ebben a topic-ban semmit, ettől minden marad úgy s maradni is fog (nem olvassák Börniék ezt a topic-ot sajna),
Már alig várom a versenyt...nagyon az sem érdekel ki nyeri
(Remélem valamelyik kicscsapat megint) -
Peat;)
veterán
"szerintem senki sem szereti hogyha a pályán kívül / idióta szabályok miatt veszíti el az általa favorizált csapat/pilóta a vb-t..."
Amikor Alonsot büntették meg akkor is ez volt a véleményed, gondolom. A pályán kívűlt meg vagy rájössz miért emeltem ki vagy nem, a lényeg az hogy az összes f1-es pilóta egy amatőr vadbarom hogy szabálytalannak gondolta a dolgot és Hamilton az egyetlen aki tud vezetni, kész passz ez így van, tovább lehetne léni. Sőt még tanácsolni is tud, egyrészt hogy sportszerűtlen Kimi másrészt még viagrát is kéne szednie. Versenyző, orvos, bíró..mi kell még?
-
-
Peat;)
veterán
Így van most tisztán lehet vb Hamilton. Amennyiben meg nincs bünti Hamiltonnak akkor Massa-ra lehetett volna ezt mondani. Ez egy olyan eset volt amiben nem állt rendelkezésre helyes döntés, így erkölcsi győztesként Hamilton jött ki mondjuk így, eredményességben meg a brazil gyerek. A fura az hogy a múltban ilyenért már büntettek és ott mégsem ment át a dolog ilyen lelkizős temessük az f1-et médiahangulatú témába amivel a hírportálokon találkozni lehetett. Fura nem?
Számomra az is fura hogy ha már bekajált egy ilyen büntit idén Hamilton (és hozzáteszem hogy azt is szabályosnak gondolta nem egy ember, bár ebben a fórumban kevesebb) ahol szintén nem értette a dolgot, és besértődött akkor a Mclaren hogy lehetett annyira balfék hogy nem oktatja ki a pilótát a szabályokról. Mert magáról az esetről nem láttam olyan pilóta nyilatkozatot Hamiltonén kívűl hogy az okés volt. A büntetés mértéke meg már más téma, ha szigorú az a baj pl most, ha enyhe meg az a baj mert simán megszegik ha megéri. -
Oliverda
félisten
2 kiállás jobb lett volna Hamilton-nak is, na persze (elmaradt)eső után köpönyeg.
A Mercedes motor viszont legalább egyhuzamban kibírta a szezon két leginkább motorgyilkos versenyét úgy hogy a Ferrari-nál már a következő cserénél jön a bünti bármelyik pilótáról is legyen szó.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
Two laps from the finish, Schumacher was issued with a stop-and-go penalty, meaning he had to drive through the pit lane obeying the speed limit, stop at his pit box and remain stationary for ten seconds before leaving the pits and continuing with the race. The penalty was given for passing Wurz under the safety car, as the safety car regulations continue to apply until the start/finish line is crossed. The penalty should have been issued within 25 minutes but Ferrari were informed 6 minutes after the limit had expired. The handwritten notification was also unclear as to which penalty was actually being issued: a 10s stop/go, or 10 seconds added to Schumacher's race time (a penalty which could only be used to punish an infraction in the last 12 laps). However on the final lap of the race, Schumacher came in to serve the penalty and in doing so crossed the finish line (which extends across the pit lane) before reaching his pit box and before Mika Häkkinen crossed the finish line on the race track. However, because the stewards had incorrectly issued the penalty Schumacher escaped punishment as the stewards later rescinded the penalty. A protest was lodged by McLaren-Mercedes who felt Ferrari cheated by not having Schumacher serve the penalty, was rejected by the FIA. As a result the three stewards involved handed in their licences at an extraordinary meeting of the FIA World Council.
Sportszerutlen gyozelem volt.
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fujifilm X
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen okostelefont vegyek?
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- További aktív témák...
- iPad Air 4 (2020, WIFI, 64 GB)
- Asus VY279HE IPS 27" FullHD, 1ms, FreeSync, 75Hz monitor
- Új, bontatlan Einhell TC-RA 18 Li BT akkus műhely / garázs rádió - akku nélkül 1,5 év bolti garival!
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 2 év garival! -
- APPLE IPHONE 14 128GB / 100% AKKU / KÉK
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest