Sziasztok!
Van egy Dell Inspiron3537-es laptopom.Core i5-4200U,4 Gb RAM,Radeon HD 8670M 2 GB.
A napokban járt le a 3 év garanciája.
Eddig amit cseréltek,javítottak a gépen a következők:
Alaplapcsere 3x
Merevlemezcsere 3x
Kijelzőcsere
A ház egy darabja,a javítások miatt.
Az egyik javítás után a videokártya nélkül küldték vissza.
A harmadik alaplapcsere után most készült el.
Hogy van ez,hogy alkatrészeket cserélgetnek,és a komplett gépet nem hajlandóak kicserélni,vagy a pénzt visszaadni?
A következő hiba ,ami szerintem nem túl sok idő múlva lesz,kidobhatom az egészet.Nem éri meg javítani.
Fogyasztóvédelemhez érdemes ezzel fordulni,vagy egyszerűen a következő hiba után vigyem fel a szervizbe,és dobjam az üzlet közepére?
Egyszerűen ez a Dell szerviz hozzáállás nevetséges.Kidobott 160.000 forint ez a gép.
Mit tegyek?
[ Szerkesztve ]
Bazinga!!