Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Egy korszak vége
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.
- Digitális Állampolgárság Program
- Karácsonyi pofára esés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Oposzumtoszó #949 üzenetére
Óriási kockázata nincs szvsz, főleg amíg egy nagyobb darabban van (szűrőkosáron túl nem jut)
Karter leszed, és annyi az egész
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Sziasztok!
Öcsémnek eltört a nívó pálcája. Laikusként ha jól gondolom, valahol az olajterelő lemez körül lehet, de javítsatok ki, ha tévedek.
Megoldásként járható út az, ha a következő olajcserénél leszedik az olajteknő alját és akkor veszik ki a letört darabot, vagy ezt azonnal meg kéne ejteni?Előre is köszönöm!
-
molnarpeter
nagyúr
Class kombájn hajtásba zsír és olaj keveréket tettünk, ott tömítés sem nagyon volt, gyári megoldás a lágy zsír x óránként, ezt állítottuk elő abból, ami volt kéznél Gép nem rémlik, szerintem valami léc vagy ilyesmivel lett keverve. Mondjuk mivel étel terem gondolom ott a földön, lehet jobb lenne nekiesni a szimering cserének. Mi a típus, illetve hol a gumi harmonika?
[ Szerkesztve ]
-
Kolty
aktív tag
Sziasztok. Kicsit offolnék ha nem probléma. Ti ismeritek ezen anyagokat.
Gépzsírból, motor olajból tudok-e készíteni sűrű,de valamennyire folyékony kenő anyagot, ami később állásában se válik ketté? Pl. robotgéppel. Kapálógép meghajtásba kellene. Többektől kérdeztem, sokan még fénykorukban is zsírral tömték meg a lehajtását ezeknek a gépeknek olaj helyett (fortschitt) mivel körülményes a szimering csere, illetve a gumi harmónika cső illesztései átengedik az olajat..
Köszönöm. -
matyi012345
őstag
válasz molnarpeter #945 üzenetére
Úgy vállalja egy tag, hogy kiszedem és elküldöm neki, viszont én nem tudom ki-be szerelni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz matyi012345 #944 üzenetére
T25 Facebook csoportot keress, biztosan tudnak ajánlani valakit
-
matyi012345
őstag
Sziasztok!
2005-ös Toyota Avensisben szeretném a vezető oldali fűtésállító (airmix) motort megjavíttatni. Ki tudná vállalni? Vagy ki ismer olyat aki vállalja? Sajnos a szerelőm nem tudja megjavítani (nem igazán tudja mi az). Budapesten lakom de el tudom vinni messzebb az autót, csak ott hagyni nem tudom több napra.Köszönöm!
-
félisten
Sziasztok!
Peugeot 306 1.4 8V 75LE - egyre gyakrabban csinálja, hogy indulás után nem sokkal rángatni kezd a motor. Tegnap odáig fajult a dolog, hogy nem tudtam vele elindulni, mert olyan volt a motor járása, mintha egy 30 éve be nem indított motor lenne, pedig akkor 3 órája mentem vele 20km-t, és reggel kutya baja nem volt.
Ilyenkor eléggé füstöl is a motor.
Amikor éppen nem csinálja, akkor is kicsit mégis, mert a gázpedál útjának legelején szokása ilyenkor is rángatni picit. Ez nem fordulatszámfűggő, hanem a pedál állásától függ.
Eleinte azt hittem, hogy a gázbowden akad, de már nem így gondolom.Amikor a motor bemelegedik, akkor a nagy rángatás megszűnik, de a pedálút legeleje akkor is akadós marad.
Ez mire utalhat?
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz haromegesz14 #908 üzenetére
Csúszik a kuplung...
-
daninet
veterán
Sziasztok!
Volvo v60. A klíma minél melegebb van annál kisebb hatásfokkal üzemel. Most pár napja mikor volt ez a 35fok jó ha 26-27 körüli levegőt nyomott ki. Nem volt hideg érzésre sem. Ez 15 perc után sem javult.
Most, hogy hűvösebb van jön a hideg belőle ahogy kell.
Vajon gáztöltés kell neki? Vagy valami másra gyanakodjak?Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
tothjozsi96
addikt
válasz molnarpeter #939 üzenetére
Nem tudtam róla hogy létezik ilyen is, köszönöm!
-
molnarpeter
nagyúr
[link] Renault topik Dacia esetén láttam ilyet, hogy nem volt pollenszűrő, utólag beépíthető.
-
tothjozsi96
addikt
Sziasztok!
Renault Thalia 2. szériás autónk van, 2003-as, 1.4-es motorral.
A klímát szeretnénk feltöltetni a kocsiban, viszont több helyen olvastam hogy a pollenszűrőt érdemes cserélni. Na most a mi kocsinkban sose volt cserélve, mert az autószerelő azt mondta hogy ebben a 2-es Thalia-ban nincs gyárilag pollenszűrő.
Ilyen létezik? Néztem videókat, 2-es Thalia-ról nem találtam pollenszűrő cserélős videót, de 1-es Thalia-ról igen.
Aki biztosra tudja a választ, hogy mi az igazság annak megköszönném.
-
seger
addikt
Sziasztok! Van itt olyan, aki ért az 1.9DCi-hez?
-
tomrRRR
senior tag
Sziasztok,
Készítettem egy videót a hibajelenségről: [link] youtubeTudnátok segíteni abba, hogy mi okozza ezt a hangot, üzemanyag tank levegőztető szelep tud ilyen hangot adni?
Az alany egy VW Passat b5 2003 évjárat ALZ motorkódú 1,6 benzines.The easy day was yesterday!
-
senior tag
-
senior tag
válasz molnarpeter #931 üzenetére
Köszönöm!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Oposzumtoszó #929 üzenetére
-
bitpork
nagyúr
válasz Oposzumtoszó #929 üzenetére
Passatnál nem. Opelt nem ismerem
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
senior tag
-
bitpork
nagyúr
válasz Oposzumtoszó #927 üzenetére
Nyomd ki szilóval oszt gyííí
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
senior tag
-
VW
aktív tag
Sziasztok!
Alany Mercedes Vito második generációs, turbódízel és automata váltó.
Random módon elmegy az ereje,mintha vészüzemmódba kapcsolna.Hol 5 kilométeren 5x, hol meg 100km semmi hiba nélkül. Gyújtáslevétel és újraindítás után megint rendben minden.
EGR szelep tiszta, turbócső kicserélve, egyéb csövek is rendben.
Mi lehet a hiba? Szerelő túrbófelújítést javasol, de elméletem szerint a turbó vagy jó vagy nem, egy újraindítás nem javítja meg...
Van tippetek esetleg ill. mercedes specialista kerestetik20 éve a Prohardveren. Sajnos a légzés nem intelligencia függõ, különben elég sok probléma megoldódna.
-
senior tag
-
bitpork
nagyúr
válasz Oposzumtoszó #922 üzenetére
Tényleg nagyon nehezen észrevehető. Opelnén nem tudom, de audinál ez a befecskendező leszorító és egyben van a fekete leszorítóval.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
senior tag
Sziasztok!
Opel Astra H 1.7 CDTI motornál a képen látható helyre milyen néven fut tömítés?
Nagyon enyhén szivárog az olaj, de gondolom nem szabadna.
A Porlasztó és a szelepfedél közötti tömítéssel nincs gond, az teljesen jó.
Nyíllal jelöltem a kérdéses helyet.Nagyon nehezen észrevehető a piros nyíl, elnézést.
Előre is köszi![ Szerkesztve ]
-
félisten
Sziasztok!
Van egy '99-es Peugeot 306-osom 1.4 benzines motorral.
Három gondom van vele:
1.) - Néha indítás után 2-3 perccel elkezd rángatni, főleg alacsonyabb fordulaton, de kb. 1 perc alatt elmúlik. Ha kinyomott kuplunggal pörgetem kicsit a motort, akkor valamivel hamarabb elmúlik. Jól sejtem, hogy gyertya? Sejtelmem sincs, hogy az előző tulaj mikor cserélte.
2.) - Néha visszaváltáskor, amikor a motor magasabb fordulatra kapcsol, akkor a rádió elhallgat egy pillanatra. Ez generátor? Nem olyan gyakori, szal ezzel csak akkor foglalkoznék, ha mást tönkre tud tenni.
3.) - A váltókar nagyon laza. Anniyra, hogy kinyomott kuplunggal is néha recsegve veszi be pl. a rükit, és más sebességeket is néha mintha nem akarna bevenni. Azért gyanakszom a kar és a váltó közti szerkezetre, mert amúgy is nagyon lötyög, és kicsit olyan érzésem van váltáskor, mintha valami puha fémet görbítgetnék.
Erre van házi megoldás? Nagyon szét kell szedni mindent?Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gyáliSanyi #915 üzenetére
A hátsó nyergeket cseréld le.
-
gyáliSanyi
őstag
Sziasztok!
Vw Golf 4
Tanácsot szeretnék kérni fékhibával kapcsolatba.
Szóval egy ismerős cserélt a hátsó tárcsaféken tárcsát és betétet.
1 hónapig hiba nélkül ment most meg néha befog a fék, menet közbe fékezés nélkül is erősen surlódik.
Csere után fent fogott a pedál is, addig nem is volt baj. Csak most jött elő a probléma.
Most meg csak akkor nem fog be a fék ha lentebb fog a pedál. Szóval sürű városi vezetésnél sürün fog, akkor félre is kell állni és addig nyomkodni a pedált még lentebb nem fog.Megjegyzés: Elmondása szerint cserekor nehezen ment vissza a féknyeregbe a dugattyú/munkahenger.
Azóta szervíbe is volt: Ott csúszka csere, gumi fékcső, pasztázás, zsírzás, fék- olajcsere is volt, de nem oldotta meg a problémát.
Én valami hidraulikus hibára tippelnék.
Szerintetek mi lehet az és miként ellenőrizhetô le?Live poor, die rich.
-
Cry0
őstag
Sziasztok!
Mai nap láttam hogy rossz állapotban vannak a vákum csöveim így mentem is a városba venni, d emindenhol résolaj csövet ajánlották rá hogy az ugyan olyan jó. Utolsó helyen még is vettem ugyan akkora átmérővel. A csatlakozó egyik oldala tagitott nehogy le csússzon a cső. Amit vettem dupla falu középen szövet szálas, ezt esetleg hogy lehetne tágítani? Előre is köszönömIphone 15 Pro Max Kék Titán
-
atee_13
őstag
Üdv!
A GM féle 1910 cm3 150 LE motorok hátulütői/problémái érdekelnének. Elősorban amik a SAAB (1.9 tids) okba kerültek. Alapjában véve nem sok jót hallottam róla tartósság szempontjából, de menettulajdonságokban optimálisnak tartják. Meghallgatnék minden infót/tapasztalatot ami van. -
haromegesz14
aktív tag
válasz molnarpeter #909 üzenetére
Ez még egy 2005-ös modell, nem zavarnak el vele?
10 féle ember létezik, aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz haromegesz14 #908 üzenetére
V60service (Százhalombatta)?
-
haromegesz14
aktív tag
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni hibafelderítésben!
Alany: Hyundai Accent 1.5 CRDi (D3EA)
Előzésekkor, nagyobb gázadásokkor (3-4-5 sebességfokozatokban) tapasztalható, hogy a motor felpörög, fordulatszám megugrik, azonban a hajtás kihagy 2-3 másodpercig, nem húz az autó, majd egyszer csak elkapja a fonalat. Finomabb gázadagoláskor/gyorsításkor nem jön elő a hiba. Mi lehet a probléma?Illetve ugyanitt szaki is kerestetik, akire gond nélkül rábízhatom az autót egy teljes átvizsgálásra.
Köszönöm!
10 féle ember létezik, aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem!
-
mcfing
csendes tag
Sziasztok!
Autógázosítással kapcsolatos kérdésem lenne, hátha van itt olyan ak jobban ért hozzá mint Én. Adott egy 2007 évjáratú mk2 Ford Focus 1.4 benzin.
Azon gondolkozom, beszereltessem e az LPG gáz rendszeret mivel elég sokat megyek az autóval nagyrészét városba (évi 20-25e km). A kérdéses rész csak az, hogy egy relatíve kopott motorról beszélünk mivel 260e km tapossuk, hiába minden odafigylés karbantartás elkerülhetetlen a kopás és 4 hengerben a kompresszió csökkenése. Ezt egyenlőre csak méréssel leht kimutatni, nem fogyaszt olajat, többet mint egy hasonló futásteljesítményű autó. Így is megérheti gázosítani és járni vele, ameddig bírja a motor, majd utána egy felujítás? Vagy fordítva lenne érdemesebb? Műszakilag kifogástalan az autó ezért nem szívesen cserélem le egy olyanra, amiről semmit nem tudok.Vélemények?
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
Chris.G
tag
Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy mi lehet a baja egy chevrolet kalos autónak, ha az elakadásjelzője állandóan villog? -
marec1122
senior tag
Sziasztok!
Érdekelne, hogy esetleg nem tud valaki olyan szerelőt aki ki tudja kapcoslni egy 2008 -as 1.4 es benzines kia ceed ben az immobilisert (Bosh 0 261 201 852)
Előre is köszi ha van valakinek tippje.
Csak megfontoltan :D "Öregember nem gyorsvonat!" John McClane
-
bucihost
senior tag
válasz molnarpeter #901 üzenetére
Köszi! Nincs valami oldal esetleg, ahol "pontozva" vannak a gyártók? Autodoc-on van egy csomó számomra ismeretlen gyártó, akinek nem tudom mennyire minőségiek a cuccaik.
Impergom, JP Group, GSP, MaxGear, DAKAtec, stb stb stb
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest