Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bucihost #851 üzenetére
A testkábelt nézd meg. Tehetsz bikakábelt a negatív akku pólusra és a motorblokkra, úgy is próbáld ki, hogy indul-e. Ha rossz a test, lemerül az akksi is, mert nem tölti rendesen a generátor, meg egy csomó elektromos gubancot okoz.
A jábelköteg segol nem ér a testhez, nincs sehol zárlat a motortérben. Ha a huppanókkal van kapcsolatban, valahol meg van törve a kábel, amitől megnő az ellenállasa, az meg leolvaszt mindent. Az összes kábelt meg kell nézni az akksitól az önindítóig, generátorig, biztosíték tábláig es a test kábelt szintén. ;)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bucihost #679 üzenetére
Kell azért neki idő, mire kikezdi. Hosszú állás után a száraz tömítésnek még jót is tesz, ha bedagad komolyra fordítva a szót, egy kis járatás nem kéne nagyon gondot okozzon, csak utána alaposan engedd le, és esetleg ejts meg mégegy olajcserét nem sokkal később. Ha úgyis motorcsere a B terv, nem nagy kockázat pár szimering.
-
orion1025
őstag
válasz bucihost #675 üzenetére
És tudod mi a szomorú?! Hogy sok esetben a hozzá nem értő előbb megtalálja a probléma okát, mint a nagy szaki. Én sem értek a kocsikhoz, sőt, meg teljesen hidegen is hagy, de ha valami helyzet van, előbb szeretek magam utána járni az okának, mert eddig a legtöbb esetben pitiáner hiba volt. Ha meg konkrétumokkal oda állítok a szerelőhöz, a felét meg sem csinálja (tapasztalat). Csak amikor szembesítem, hogy "rejtettem" el olyan kis védjegyeket az ominózus cserés darabokon, amik az "új" példányokon nem lehetnének rajta, akkor meg megy a passogás Ha meg valami cserélve van, én mindig elhozom a szemetet, mert ott is ki tud bukni, hogy cserélték-e vagy sem, ilyenkor a pillantásokon is egyből látszik, ha valaki kamu.
Szóval mióta komolyabban belenyúltam a kocsikba, azóta elég sok dolgot megtanultam, legfőképp azt, hogy mindig a faék dolgoknál kell először keresgélni. Egyébként egy fél liter fékfolyadék motorba öntése is opció lehet, ha már tényleg keresztet vetettél a motorra, és ezt járatod 10-15 percig benne, majd olaj leenged, szűrő kidob, majd mehet mindenből a friss.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
orion1025
őstag
válasz bucihost #673 üzenetére
Ha magas a karter, akkor ott kopás a ludas, motort felfúrni meg lehetséges, és nem is olyan költséges móka, mert vélhetően a dugattyúnál van gond. Hideg időben és kis távoknál is meg tud jelenni, kopástól függetlenül. Tartályba le tudod csapatni, de ha csak e a baja, én még nem ugornék bele egy motor cserébe. Én is ezzel szívtam, és mint kiderült, csak egy nyomorult vákuumcső okozta a problémát, azóta télen is minimális a karter "folyatás", előtte meg a légszűrő házba is visszafolyt.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
bitpork
nagyúr
-
orion1025
őstag
válasz bucihost #664 üzenetére
Ha lent van a motorszám, akkor szimplán szétmaratod valamivel, hogy ne látszódjon és kész. Nálunk is így lett nagyobb motor berakva, mert ugyanúgy néz ki, mint az egy mérettel kisebb, kívülről senki meg nem mondja róla, hogy nagyobb. Műszakin meg az ehhez vonatkozó résznél meg lesz jegyezve, hogy nem olvasható a motorszám és kész.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Videós, mozgóképes topik
- Witcher topik
- Cyberpunk 2077
- Mobil flották
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest