Új hozzászólás Aktív témák

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz HSM #9178 üzenetére

    A draw call-ok és a compute pipeline-ok teljesen más fogalmak, itt lehet nálad a félreértés.

    Itt arra gondolok, hogy arról volt szó az Oxide motorja a sok async pipeline miatt megdögleszti a Maxwell2-őket... Logikusan gondolom több draw call még több paralell terhelést ró a GPU-ra. Ehhez képest szinte maradt a régi erősorrend. Az mondjuk nem teljesen világos, miért lassabb néhol DX12 alatt a Maxwell, főleg magasabb felbontásban Heavy alatt... Talán ezért? Vagy mert még alpha a szoftver.

    Amúgy nekem hatalmas csalódás ez a teszt. Inkonzisztens eredmények, FX-ek brutális leszereplése (but why?, mikor a demo még azon futott :D 8 magos skálázódás bla bla) Grafikailag meg rém gagyi az egész. Komolyan, hiába külön fények meg árnyékon, de azok a lézerek, robbanások meg tesla coil szerű cucc retekbéna.
    És ehhez kell 980 Ti, meg i7 6700K, hogy menjen 60 FPS-el? Na neb..sszamár. Ilyen ratyi grafikának 1000 FPS-el kéne futnia. Procilimit kiütése sem valósult meg 0%-ban. i3, FX ugyan olyan sz.r.

    Ha a grafika hangulatát nézem, akkor mondjuk egy 2D-s Red Alert 2 100 pont, ez kb 10-et se érné el. Azóta várom a 3D-s áttörést, de nem jött át. Lehetetlen jó RTS-t írni 3D-ben :D RA3 is mérföldekkel gagyibbnak hat.

Új hozzászólás Aktív témák